Pagina 6 van 36 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 892
  1. #126
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    gister even wezen kijken, echter 4 dames aanwezig welke met niet konden bekoren. Doorgegaan naar Xanten om daar mijn ding te doen.

    grtz

    Zaadgranaat

  2. #127
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Gisteren in PT Emmerich geweest, ben er elke week wel een keer.

    Er zit aktijd iets nieuws, gisteren was het weer goed, 3 nieuwe leuke roemeense vrouwen, zo achterin de twintig, lekkere vrouwen, normaal postuur en alle drie sexappeal.

    Daarvan er maar eentje getest..uw reporter was vermoeid..sorry

    Ben er de hele avond geweest, heerlijk in de sauna gezeten, wat eten,kletsen en lounchen met Carmen en Jasmin ( die nog 5 dagen vakantie heeft) , dat is daar wel een uitzondering want deze dames spreken toevallig een beetje duits en engels.
    Carmen is een hele slimme vrouw, kun je leuk mee praten en spreekt goed duits en snapt ook veel.

    Gestart met een sauna sessie, daarna een massage van Carmen gehad.
    Roemeense Carmen is te dik, achterin de 20, ze heeft een markant hoofd, mooie ogen en heel lang krullend zwart haar, een natuur cup D/E. En is gezellig en aanhankelijk. Massage was heel goed, ze deed erg vele moeite, was helemal bezweet, erotisch geeindigd om in de sfeer te komen Lekker met haar borsten over mijn lichaam masseren en even pzc.

    Daarna moest ik een tijd wachten , 2 dtsers strooiden met piccolo's en de meiden kwamen er als vliegen op af. Deden die gasten nog 2 x een trio zat ik daar alleen, dan maar weer de sauna in.

    Daarna Cristina, een nieuwe roemeense meegenomen naar de openbare ruimte en daar een goede beurt van haar gehad. Die had geen tijdsdruk en lachte veel, hele relaxte leuke vrouw. Denk dat met haar heel veel kan, als je moeite doet...maar ik liet me door haar afwerken...ik was liever lui dan moe deze avond.

    Daarna Carmen meegenomen, raar ze is niet de knapste maar ik werd erg geil van haar, ze is zo naturlijk in haar gedrag en er is een klik, masseert je lichaam met die heerlijke borsten, ik was snel op stoom. Sex was goed, ze is een van de beteren die ik daar gehad heb.

    Avond afgesloten door Sarah een massage te geven en een tijd met haar gerelaxed op een kamer. Ze is wat stug en stoer, maar nu denk ik dat het ijs gebroken is. Leuke vrouw en een erg mooi vol rubens lichaam deze jonge bulgaarse. Haar service, die ik 1x genoten heb was goed, alleen erg op autopilot, ligt altijd aan de klik en je eigen aktiviteit, na de massage zal het wel een stuk beter worden denk ik. Dat werkt vaak zo.

    Aanwezig waren:

    Sarah, jonge rubens bulgaarse, als je daarvan houdt heeft Sarah een zeer erotisch lichaam, grote borsten en een goede service, ze doet veel moeite voor je.

    Carmen, een dikke roemeense, erg leuke vrouw, heel kommunikatief, mooi gezicht, prachtig haar en schiterende borsten, cup D/E, service is zeer goed, ze kan het, weet een erotisch sfeer te scheppen, is technisch goed en geeft je een gfe. Mij wel in ieder geval.Herhaling direkt.

    Cristina, een nieuwe girl next door roemeense, zeer leuke vrouw kan sexy dansen , goede service zonder tijdsdruk en doet veel moeite voor je.

    Roemeens met lang zwart haar, een lady, niet geprobeerd, maar zeker een slanke knappe vrouw met klasse en uitstraling. Waar leven inzit. Was in trek deze dame.

    Roemeense met kort zwart haar, slank en jong, niet geprobeerd, wel een sexy uitstraling. Komt denk ik wel uit de PT wereld, zag wat openbare aktie van haar en dat deed ze geil en geroutineerd.


    Jasmin, het jonge altijd lachende en vrolijke bulgaarse schatje..was er ook maar die werkte niet deze avond.

    Ik heb weer een leuke avond gehad..I'll be back.

  3. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 5 juli 2011),Igor-Ergaster ( 5 juli 2011)

  4. #128
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Mijn momentopname van zaterdag 2 juli: een onverwacht bezoek aan Partytreff Emmerich

    Eén van de ijsbeertjes op dit forum herkende onlangs mijn woorden niet toen ik in de topic "Visie over Partytreff" wat kritische opmerkingen maakte over Partyclubs van het kaliber Red Paradise Emmerich (de voorganger van de huidige Partytreff), Palace Gladbeck en Plaza Velbert.

    "Nou laat ik eens gek doen door het zelf nog maar eens te gaan ervaren", dacht ik zaterdagochtend. Voor een karweitje moest ik in de voomiddag in 's-Heerenberg zijn en op de terugweg ben ik doorgereden naar het naburige Emmerich am Rhein om aan Hinter dem Engel 17 de plaatselijke Partytreff te bezoeken. Voor de slechts 59 Euro all-in was het risico op een teleurstelling immers niet zo groot, was mijn gedachte.

    Om met de deur in huis te vallen: het was meteen mijn laatste bezoek aan deze club.
    Er waren zes dames (van plezier…?) aanwezig, waarvan vier eruit zagen alsof ze zwanger waren van een vijfling plus daarbovenop nog 30 tot 40 kilogram overgewicht hadden. En dan overdrijf ik niet zo heel veel. Kortom, deze vier vrouwen waren zeer onaantrekkelijk en deden het vak van plezierdame geen enkele eer aan (lees als: ze waren qua optiek en omvang een diskwalificatie voor deze beroepsgroep). Van de overige twee dames was er één volslank (een zojuist nieuw begonnen lieve Poolse) en de ander redelijk slank (een vrolijke Bulgaarse). Deze twee waren wat minder onaantrekkelijk dan de andere vier, maar er was tot mijn spijt niemand met seksappeal aanwezig.

    Ondanks dat ik in deze ambiance moeilijk opgewonden kon raken, heb ik toch nog driemaal een kamerbezoek gedaan; eenmaal met de genoemde Poolse, een keer met de genoemde Bulgaarse, en tot slot een poging met een zwaarlijvige, volgens eigen zeggen, Macedonische. De eerste twee bedsessies waren naar Partytreff-maatstaven nog van matig tot redelijk niveau en zonder tijdsdruk, maar de derde keer heb ik de rampzalige sessie na ongeveer 5 minuten afgebroken. De betreffende dikke, vlot bebekte dame uit Macedonië gaf mij het gevoel dat ze me binnen zo’n 2 tot 3 minuten op een uiterst ondeskundige manier wilde afwerken, het leek in elk geval in de verste verte niet op iets van erotiek of ook maar een heel klein beetje seks. En daar laat deze beer zich niet voor lenen. Ze was trouwens ook nog erg verbaasd en teleurgesteld dat ik stopte en vervolgens het bed uitstapte; ze leek het niet te begrijpen en toen heb ik het haar maar uitgelegd.

    Verder ontbrak het in deze club zaterdag, gedurende de periode dat ik er was, aan enige vorm van sfeer. Het verloop onder de dames schijnt ook erg groot te zijn, vernam ik, en dat kan ik me helemaal voorstellen. Dat je in dit soort clubs net zo'n leuke en goede dag kunt hebben als in een gemiddelde saunaclub is naar mijn mening een grote grap. Maar zeg nooit nooit in het leven!

    Over twee andere dingetjes kan ik wel positief zijn. Allereerst de Marokkaanse Thekefrau, die zeer sympathiek, attent en gastvrij is. Bovendien was zij zaterdag veruit het knapste en slankste meisje in de Treff, zoals wel vaker in dit soort clubs. En ten tweede de deze dag ook in de club aanwezige Turkse eigenaar, met wie ik een half uurtje op een prettige manier gepraat heb. Toen ik de tent verliet, verzocht hij mij nog vriendelijk of ik een positief stukje over de club wilde schrijven. Tsja, dan zou ik 100 procent moeten jokken… Hij vertrouwde mij ook nog toe dat hij niet begreep dat veel Nederlandse gasten de club helemaal niets vonden en dat zij de dames zo onaantrekkelijk en veel te dik vonden. "Wat verwacht je dan voor 59 Euro?", was zijn stelling. Met die laatste opmerking is in mijn optiek alles gezegd over Partytreff Emmerich op zaterdag 2 juli.

    Graag had ik een minder azijnzeikerig en veel vrolijker stuk willen schrijven, maar op basis van zaterdag jl. is dat helaas absoluut onmogelijk.

    De volgende keren voor mij zeker weer naar saunaclubs als Living Room, Acapulco, Planet Happy Garden, Freude39, PSR en Yin Yang. Dat is toch velemalen beter en gezelliger voor mij.

  5. #129
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    @ Peter wat een masterpiece in de kategorie dom, arrogant, overdreven en disrespektvol.

    Gelukkig kan ik je, nu al je waarheden en vooroordelen bevestigd zijn, je hier dus niet meer tegenkomen.

  6. #130
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    @ Peter wat een masterpiece in de kategorie dom, arrogant en disrespektvol.

    Gelukkig kan ik je, nu al je waarheden en vooroordelen bevestigd zijn je.. hier dus niet meer tegenkomen.

    Haha, wie is er hier dom, kareltjeclosetrol? Voel je je op je pik getrapt? Het lijkt er op!
    Kun je het niet hebben dat ik mijn ingepakte oprechte mening over "jouw cluppie" heb gegeven?
    Trouwens, ik was zaterdag niet de enige (Nederlandse) gast die er zo over dacht. Een aantal vertrokken al binnen het half uur en dat is alleszeggend! Het is gewoon niet anders dan de waarheid van zaterdag zoals ik het heb omschreven (behalve dan van die vijfling, maar dat was een grapje voor het geval je dat niet had begrepen), daar waren we het zaterdag allemaal over eens...of jij het nu wel of niet daarmee eens bent.

    Brarrd Prrirrt, heel knap overigens van je dat jij wél geil kunt worden van zulke dames. Dat is een prestatie op zich. Pfff...

    Inderdaad, je zult mij in zo'n club 100 procent zeker niet (meer) tegenkomen. Maak je geen zorgen!
    Laatst gewijzigd door Big30; 14 juli 2011 om 12:07

  7. #131
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Vandaag @ 18:50
    Berichten
    6.940
    Discussies
    1883
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    n.b. Discussie tussen Peter1969 en bad pritt verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...e-over-PT-...-.

    Graag op een normale manier een discussie voeren en niet op de man spelen met taalgebruik dat soms ongepast is.

    PTE heeft vele fans maar dat doet niets af aan de ervaring van Peter1969. Wel opgemerkt dat je uiteraard (geldt altijd) bij het gebodene ook naar de prijs moet kijken die je betaalt. Smaken verschillen ook als het gaat om PT's maar ook die discussie hoort niet in dit topic thuis.

    Admin

  8. #132
    Geregistreerd
    30 januari 2008
    Last Online
    1 februari 2024 @ 14:04
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    108
    Discussies
    0
    Thanks
    113
    Thanked
    195 in 40 posts

    Standaard

    ALLE WAREN NAAR ZIJN GELD??????

    Zonder de voorgaande discussie op te rakelen c.q. nieuwe leven in te blazen, nou ja toch maar wel eigenlijk, is de beschrijving van Peter1966 toch akelig dicht bij mijn gevoel over deze PT. Grappig is dat ik ook een tijdje met de aardige Turkse eigenaar en leuke Thekefrau heb gesproken en er voor de rest niet veel positiefs valt te melden. Overigens ben ik het niet eens met de stelling dat slechte kwaliteit toegestaan is, want het kost maar EUR 59,00. Ik ben van mening dat er een ondergrens is. PT Emmerich zakt daar bij mijn bezoeken (twee keer) ruimschoots doorheen. Zoals beschreven gaat het dan om het uiterlijk van de dames en de kwaliteit van de service. Je kan commentaar hebben op de woordkeus bij de beschrijving van der dames en dit respectloos noemen, maar getuigt het van respect om ons op te zadelen met (vrijwel) uitsluitend stuitend lelijke dikke vrouwen? De waarheid mag gezegd worden. Natuurlijk verwachten we geen zaal vol met Miss Worlds, maar EUR 59,00 betalen en dan kunnen kiezen uit dik, dikker, dikst is niet leuk meer.

    Ondanks dat ik in PTE alles mis wat een PT leuk maakt sluit ik niet uit dat ik er ooit weer eens mijn gezicht laat zien. Een PT moet je nooit afschrijven voor hij gesloten is maar hoeveel moment opnames moet je gehad hebben om een definitief oordeel te kunnen vellen? Is bij mij afhankelijk van de hormoonspiegel, maar voorlopig staat PTE 2-0 achter. Teleporteren zou wel een oplossing zijn in deze tent, als een medeijsbeer er een pareltje spot zijn we 3 nanoseconden later ter plaatse. Dat is nog eens wishfull thinking en een positieve afsluiting.......................
    Altijd een " Euromassie" paraat !

  9. Onderstaande leden hebben michelvv bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (14 juli 2011)

  10. #133
    Geregistreerd
    9 juni 2011
    Last Online
    4 juni 2019 @ 16:22
    Locatie
    Almere
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Na lang twijfelen en reseach te hebben gedaan ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig naar de PartyTreffs geworden. Omdat ik as vrijdag id buurt ben en omdat deze prijs technisch het voordeligst is, wil ik vrijdag middag/begin avond mijn stoute schoenen aantrekken en deze PartyTreff gaan bezoeken.
    Heeft iemand nog gouden tips en de gebruikelijke do's & don'ts voor mij?
    Ik ben een 24 jarige man, zonder enige ervaring in de PartyTreff wereld. Ik spreek ook geen Duits. Is dit een probleem?
    Ik er in me eentje naar toe, wat kan ik er dan van verwachten?
    Alle info is welkom!
    Als ik geweest ben, volg er zeker verslag!

    Alvast bedankt!

    Groet,
    Dirk

  11. #134
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Heren zo heet wordt de soep ook hier niet gegeten.

    Hier zitten ook vaker slanke of slankere vrouwen, alleen moet je het treffen.
    Dat is een goed kritiekpunt, maar feitelijk is het onjuist dat hier alleen dikke vrouwen zitten.Beste momenten om ze te treffen vrijdag en zaterdag.

    Mij maakt overgewicht niet zo heel veel uit, de service moet goed zijn.
    Maar als je een optick fucker bent kun je deze pt beter mijden of eerst evenkijken.
    Als ik de meiden van Dorsten zie dan kan er maar heel soms en van de dames van PTE aan tippen.
    Ik zal binnenkort wel eens voor een vergelijkend warenonderzoek naar Dorsten gaan.

    Verder speelt in elke Pc klub en PT denk ik meer dan in een saunaklub, wat maak jezelf aan service los, zoas Michell VV zegt in een van zijn berichtjes wat gunnen ze je...daarom zal de een het als een absolute afwerkservice ervaren en de ander krijgt een veel betere service aangeboden, met dito verschil in beleving en waardering.

    Als jij uitstraalt ..jullie zijn erg dik en lelijk, ja dat gaat sneller dan je denkt , wat verwacht je dan ? lol.
    De dikkere dames hebben zeker erotische uistraling en aantrekkingskracht en soms zeer goede service.
    Een voorbeeld is Carmen op het moment, te dik, eerst dacht ik, alleen massage, maar ze is erg goed en leuk in bed.
    Soms moet je over je eigen schaduw heenspringen, en wordt je aangenaam verrast.

    Binnenkort weer meer praktijk info vanuit deze dynamische PT, waar de kondities sneller wisselen als het weer in Nederland.

  12. #135
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Ik was de enige gast gisterenavond laat van 23.00 tot 2.00 en alleen met 5 vrouwen.
    Ik kreeg een voorstel van de eigenaar, om ze allemaal mee te nemen naar de ruimte achterin, bedankt vor het aanbod maar ik was de hele dag fysiek in touw geweest. 1tje per keer is genoeg !

    Sibel, Carmen, Lori, Aisha, en een Bulgaarse slanke dame met een moeilijke naam.
    2 slanke vrouwen, Sibel heeft een normaal postuur, 2 een maatje meer...Carmen en Aisha.

    De dames waren moe je zag het..of ik kom te vaak..en ga ze vervelen

    Carmen heeft me eerst heel goed verzorgd met veel inzet en daarna 2 x een zeer goede gfs sessie gehad zonder tijdsdruk met alles erbij met de bulgaarse dame..klik of gewoon goed in haar vak of de mix..ik weet het niet maar..wat een lekker ding, die zelf kan en wilde genieten. Ze werkt normaal in Buer en Cleopatra arena vertelde ze, conversatie bijna niet mogelijk ze spreekt alleen Bulgaars. Kategorie bedtijgertje, zeer erotische vrouw, saunaklub service niveau, kan zich laten vallen

    Ik ben weer eens verrast door een nieuwe vrouw hier, samen met Reni, die er maar heel kort was, is dit het beste wat ik in deze klub getroffen heb. Hopelijk blijft ze een tijdje maar je weet het hier nooit.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 8 juli 2011 om 11:44

  13. #136
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 13:51
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Natuurlijk blijven de leuke en slanke vrouwen in deze club niet lang. Die hebben het in een paar dagen wel gezien in Emmerich, denk ik, verwacht ik, weet ik eigenlijk wel zeker.

  14. #137
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    (Jij weet zoveel zeker het is verbazingwekkend, Peter !)

    Die bulgaarse die ik gisteren trof, werkt in de keten van deze eigenaar, dus hoelang ze blijft ?
    Maar anders komen er wel weer anderen.

    Verloop is groot hier dat is niks nieuws.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 8 juli 2011 om 13:04

  15. #138
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Ben deze week ook weer eens in PTE geweest.
    Zoals vaak was de bezetting anders.

    Naast Jasmin, Sevdcan en Sibel kende ik ook nog Deniz en verder 3 nieuwe hele leuke roemeense vrouwen.
    Een was een lieve girl next door, Maria en een was heel knap, en erg apart..Adina..ik ga haar niet beschrijven maar een zeer knappe sterke vrouw die erg sexy was en zich ook zo gedroeg.

    Na de sauna gaf Sibel me een lekkere massage..de stress van de dag kwam eraf. Daarna in de sauna met Alina, een jonge leuke roemeense van 20 jaar...en daarna met haar naar boven..erg goed deze dame, bij mij wel..Sevdcan werkte niet dat had ze me al bij binnenkomst gezegd, maar ze zei later gaan we wel naar boven, en idd later in haar gewone kleren naar boven, voor wat overwerk of is het voor haar gewoon ontspanning...ja daar zeg ik niks over ..alleen dat ik haar heel leuk vind.

    Maria gaf me een zeer goede blowjob..met veel gevoel. Alleen de klik met haar was niet optimaal of ik heb te lang gewacht maar ik was de hele tijd bezig met Alina, Sevdcan en Jasmin. Zo heb ik Adina ook gemist, maar ik heb het met de andere dames erg goed naar de zin gehad.

    Na wat geflikflooi op de bank met Jasmin wilde ze ook wel naar boven, pauze ..nee bovenpauze..van pauze kwam niet veel terecht.

    Er was iemand jarig..Sibel en tegen 11 uur kwam de wodka red bull tevoorschijn en het werd steeds leuker..onder een alkoholische deken hadden Jasmin en ik boven nog een laatste rendez vous..dat was erg lachen.

    Ik treed niet in details, maar afwerksex heb ik geen een keer gehad, alleen Maria hield de tijd in de gaten, de rest niet. Veel gfe sessies met tongzoenen, beffen, het hele pakket.

    Er werd veel gedanst door bijna iedereen, en de sfeer was goed.

    Het was weer een zeer leuke avond, anders dan alle voorgaande en als je er zelf iets van maakt en het goed kunt vinden met sommige vrouwen daar, dan is PT Emmerich (zeer) goed.

    Volgende week ga ik weer op herhaling.

  16. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (18 juli 2011)

  17. #139
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Berichten
    2.874
    Discussies
    83
    Thanks
    2.091
    Thanked
    3.191 in 954 posts

    Standaard

    door toeval (bestaat zo iets??) ben ik hier vandaag ook terecht gekomen. De verwachtingen van te voren: als ik 10 cola drink, een broodje eet en 2 keer klaar kom dan mag ik niet klagen voor dat geld. Nou.............wellicht waren mijn verwachtingen te laag of is het iets anders. Maar het credo "life is like a box of chocolats, you never know what you gonna get" is hier van toepassing. Een aantal sessies gehad die in een FKK toch zeker tot de betere ervaringen zouden horen. Uiteraard ook een aantal partytreff sessies gehad.
    Ga geen lang verhaal schrijven en tel mijzeker niet tot de party treff experts. Maar dit is toch helemaal niet slecht........Dit is zelfs mega goed!

    PS, aansteker vergeten, net gebeld, is gevonden. Moet deze week nog maar een keer terug
    Laatst gewijzigd door Big30; 17 juli 2011 om 23:33 Reden: bof -> box
    Een uurtje is ook maar een uur...

  18. Onderstaande 3 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 juli 2011),Big30 (17 juli 2011),fr_loper (17 juli 2011)

  19. #140
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Last Online
    19 maart 2024 @ 09:13
    Berichten
    102
    Discussies
    7
    Thanks
    14
    Thanked
    114 in 24 posts

    Standaard

    Vrijdag mijn vrijkaartje toch maar even inwisselen (laatste dag).

    Ik ben voor de eerste keer in Emmerich en laat me bij binnenkomst overrompelen door Aicha, een stevige Turkse met flinke borsten.
    Voor ik het weet lig ik op het grote bed in de achterkamer, bedolven onder een paar stevige borsten.
    Over het algemeen was het een redelijk nummertje maar ik val niet op de overdreven types die nep kreunen.

    Een Cola verder nam ik plaats op een lege bank en keek Adina mij geil aan vanaf de overkant. Na een knipoog lag Adina binnen een paar tellen tegen mijn schouder en kroelde ze door mijn haar. Toen ik haar zacht over haar armen en benen streelde ging er en triling door haar heen en wilde ze snel naar boven. Op een groot bed nam ze lekker de tijd en haar tepels stonden fier op haar grote borsten. Deze meid zit lekker strak in haar vel, (alleen jammer van de groete brandwond op haar onderrug). Na een aantal standjes eindigden we met Adnina bovenop het duikertje).

    Goed en wel beneden op de bank kroop een dikkere Turkse tegen me aan en begon mijn badjas te verkennen en sjorde hem weer snel op oorlogssterkte. Ik had echter mijn ook op Diana laten vallen en stapte naar de bar voor een kop koffie (vond ze niet leuk).

    Na een koffie en een cola nam ik plaats langs Diana, de tweede Roemeense, deze sprak helaas geen woord Duits of Engels. Na dat ze haar sigaret op had zijn we naar boven gegaan voor een heerlijke maar snelle sessie.
    Diana is klein met kleine slappe hangborstjes en een nauw kutje. Na een opwarmsessie nam ze plaats op duikertje en begon snel en diep te rijden. Ze keer schuchrer maar diep in mijn ogen, dat was genoeg om de laatste drupels eruit te persen. Nadat we samen gedoucht hadden gaf ze me nog een stevige afscheidszoen.

    Alles bij elkaar een leuke ervaring, ik denk dat ik er nog wel eens een bezoekje breng. Enige nadeel zijn de spartaande douches en de rokerige ruimte, je kunt er niet even naar buiten lopen om te luchten.
    Leuke meiden, zou mooi zijn als er een aanwezigheidslijst zou zijn.

  20. #141
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Divenice Bekijk bericht
    Leuke meiden, zou mooi zijn als er een aanwezigheidslijst zou zijn.
    ADINA is een klassieke schoonheid..een griekse godin. Hopelijk tref ik haar deze week nog eens als ik op bezoek kom.

    Een aanwezigheidslijst zou goed zijn idd, maar omdat de bezetting nogal wisselt zul je er niet veel aan hebben.
    Bellen is beter, en vragen naar slanke nieuwe vrouwen.


    De douches ja daar moeten ze snel iets aan doen, wat een ramp !
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 18 juli 2011 om 10:58

  21. #142
    Geregistreerd
    10 mei 2009
    Last Online
    21 augustus 2016 @ 15:53
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    11 in 5 posts

    Standaard

    Zondagmiddag heb ik hier een prima tijd gehad. In 6 uur 6 sessies gehad, waarvan 3 spetterend met zeer enthousiaste vrouwen, en de overige 3 acceptabel.
    Eén van hen leek echt van haar hobby haar vak gemaakt te hebben.
    Tussendoor gezellig met de overige beren gebabbeld, bijna allemaal nederlanders, en een paar keer de sauna bezocht.

    Dit was mijn vierde keer hier, en heb ik vermaak me hier altijd best. Mijn vijfde bezoekje zou best wel morgenmiddag kunnen zijn.

    Voordelen: relatief dichtbij (voor een autoweigeraar zoals ik, prima te fietsen vanaf zevenaar of didam), goedkoop, goede sfeer, makkelijk contact met overige ijsberen
    Nadelen: rokerige ruimte, vrouwen spreken vaak slecht duits en engels, soms een overmaat aan dikke vrouwen.

  22. Onderstaande leden hebben yurun2009 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (20 juli 2011)

  23. #143
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Berichten
    2.874
    Discussies
    83
    Thanks
    2.091
    Thanked
    3.191 in 954 posts

    Standaard

    zo, de aansteker is weer opgehaald. Uiteraard eventes blijven plakken. Tja, wat zal ik zeggen?? Afgelopen zondag was zeker een topdag en daar kon vandaag niet helemaal bij aanknopen. Maar.........de verhouding ijsbeer / dames was ongeveer 1 op 1. Er waren toch zeker wel een aantal dames die qua looks in een FKK zouden kunnen werken. Ook de service blijft verbluffen. PZC en (niet door alle dames) TZ kan je zomaar overkomen.
    De douches? Wellicht niet helemaal zo fraai als GT of VV maar wel schoon. En laten we eerlijk zijn. PSR geldt als de wellness tempel en heeft ook douches die in een fabriek niet zouden mistaan. Dus........prijs-qualiteits verhouding is gewoon goed.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  24. Onderstaande 4 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (20 juli 2011),Big30 (20 juli 2011),fr_loper (19 juli 2011),wooley (20 juli 2011)

  25. #144
    Geregistreerd
    18 juli 2011
    Last Online
    3 augustus 2020 @ 02:46
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    87
    Thanked
    104 in 28 posts

    Pfeil Voor herhaling vatbaar

    Mijn ervaring met PT Emmerich zijn een beetje dubbel. Ik heb mij als nieuweling op dit gebied toch wel vermaakt afgelopen zondag avond (17-7-11) en voor 60 eurotjes een aparte ervaring opgedaan. Hierbij mijn ervaring en tevens een kleine introductie (als iemand dat al interesseert :P )

    In het ver veleden (10 jaar terug, net 20) heb ik ooit 3x een bezoek gebracht aan een DVP, op dat moment geen relatie en de nood was hoog. De eerste keer was super, een echte GFE, later nog 2x ergens geweest en dat viel beide keren erg tegen (dacht nooit weer). Kort daarna mijn huidige vrouw leren kennen en dat zit nog steeds goed al zeg ik het zelf, maar de drang naar iets nieuws spookte het laatste jaar ook door mijn hoofd. Nu moet ze voor zaken 1 maand naar het buitenland en zit ik remie thuis. Ik dacht dat komt wel goed, maar na 24 uur zat ik al achter de pc om het internet af te speuren en informatie te verzamelen. Vooral dit forum en nog een ander groot forum hebben veel bijgedragen aan mijn instelling (hoe er mee omgaan en teleurstelling te voorkomen) om die stap weer eens te nemen, ook het gebruik van afkortingen heeft mijn vocabulaire verruimt.

    Na 1 week eelt op mijn rechterhand gekweekt te hebben besloot ik zaterdag dat het tijd werd om mijn bergschoenen aan te trekken en Duisburg eens te verkennen vanwege de vele positieve verhalen. Maar zover is het dus niet gekomen. Deze manier van DVP was ook de enige die ik kende en had tot zaterdag niet naar iets anders gezocht, totdat ik dus eens verder ging kijken en topics over een PT ging lezen. Mijzelf kennende sloot dit veel meer aan bij wat ik zocht dan een DVP voor een 30 min. tot 1 uur.

    Mijn besluit stond dus vast en ik koos voor Emmerich. Super dicht bij en voor die prijs kan je geen bult vallen. Rond 18:00 uur was ik daar en moest mijzelf nog moet inspreken, heb zeker 1 uur rond gezwermd en 2x kop en munt gespeeld, beide keren kop, wat ik dus hardop tegen mijzelf zij. Uiteindelijk dus de trap op naar boven en op de bel gedrukt. Daar begon de eerste blunder al, dat is de dienst ingang, maar die overkapping vond ik wel zoon veilig idee.

    Na 1 min. deed de thekafrau de deur benden open, leek voor mijn gevoel wel een eeuwigheid, en maande mij naar beneden. Mooi de eerste stap is gezet en ik kon niet meer terug. Eenmaal binnen liep er al een meid van Turkse komaf topless door de gang en waren er een aantal beren links in de douche ruimte en 1 vrouw. Ik liep met de thekafrau mee naar de bar en betaalde mijn verblijf, ik vroeg nog hoeveel dames er waren en het antwoord was 7, dat ook klopte. Ik kreeg 2 handdoeken, een blauw armbandje en een locker toegewezen en dat was het.

    Ik stond daar dus een beetje onwennig in het gangpad nadat ik de handdoeken had gekregen en ging af op het gegiechel in de doucheruimtes. In de grote spiegel ertegenover kon ik zien dat een beer al zijn mantal aanhad en ik liep de hoek om en heb hem begroet. Een zeer spontane gast, jaar of 25, en stelde mij gelijk voor aan de Roemeense dame en zij dat ik zijn vriend was (dit was Maria denk ik, C en puffy niples). We kletste nog wat en ik vroeg of ik ook niet zoon mooie witte pels kan krijgen. Hij liep naar het rek en pakte de laatste mantel, deze had geen riem, maar dat deed de pret niet drukken. Kleed je maar om en kom dan naar achter, dan zal ik je wel even voorstellen zij hij.

    1 van mijn twijfels om naar binnen te gaan waren ook de ijsberen, hoeveel zijn het, wat voor types zijn het, wat is de sfeer (dacht niet al te positief). Maar juist de aanwezigheid van deze ijsberen maakte het voor mij juist ontspannend, totaal andere types als ik mij hand voorgesteld, super gasten en aardig ik voelde mij door hun al snel op mijn gemak. Alle aanwezige ijsberen +/- 6 incl. mijzelf en allemaal Nederlanders, ook een NL-er van Turkse komaf, die spoorde echt niet in positieve zin.

    Na een snelle douche, ik had mij voor vertrek al uiteraard goed gewassen, de lounge ruimte ingelopen. Deze zat redelijk vol en op 1 bank na bezet en hier wilde ik plaats gaan nemen. Mijn “vriend”, ik weet niet eens zijn naam, riep mij gelijk en zij dat ik naast Diana moest gaan zitten. Een Roemeense met halflang zwart krullend haar tot net onder haar nek. Dus zo gezegd, zo gedaan.

    Alle talen vloeiden door elkaar in deze ruimte, maar geen woord Duits te bespeuren. Ik probeerde een gesprek met Diana te voeren, maar ze gaf aan geen Duits of Engels te kunnen. Dan maar over op wat flik fooien, lichaamstaal begrijpt ze misschien wel!

    Ik moet toegeven dat deze Diana voor mij ook gelijk de knapste van de aanwezige dames was, dit is wel een type waar ik op zou kunnen vallen. Mooie ogen, wip neusje en lekker figuur. Mijn keuze voor Emmerich was mede gebaseerd op de aanwezigheid van misschien Roemeense dames, ik loop wel warm voor deze oost-blok dames. Als deze niet aanwezig zouden zijn geweest, had dit nog geen invloed, want ook de andere dames waren wel ieder op zich te versmaden. Een fotomodel tref je niet aan, dit hoef voor mij ook niet, dik of dun, als er maar sexappeal is en dat hadden de andere dames ook wel, de 1 iets meer als de ander.

    Na een half uur met Diana op de bank gezeten te hebben zijn we samen naar boven gegaan, op haar kamer stonden we daar en ik kuste haar, ik merkte dat ze niet echt over wilde naar tongen. Ze ontdeed zich van haar veel te korte rokje en slipje (bh hield ze aan), en ging op bed liggen. Zonder te aarzelen ging ik boven haar hangen, en begon haar nek te zoenen. Langzaam naar beneden tot haar borsten en trok zelf de BH aan de kant om haar tepels te kunnen likken, eerst links toen rechts, dit lied ze toe dus mijn speurtocht ging verder naar beneden. Bij haar navel aangekomen schoot mij wijsvinger al in haar zachte grotje, dan maar gouw verder naar beneden en ik kon haar heerlijk beffen. Op een gegeven moment voelde ik dat mijn vinger aangespannen werd en nam aan dat ze heerlijk was gekomen. Ze maakte wel wat zachte geluidjes, maar niks overdreven. Ze deed mij toen een condoom om en ik moest haar neuken, hier begon blunder 2 want zoon rubber neemt wel het gevoel weg en binnen no time was het klaar. Douche, zij ze ?!? Deed ik iets verkeerd?

    De hele sessie duurde denk ik 10-15 min. na wat inschat werk. Hier baalde ik wel een beetje van en liep nog wat argwanend achter haar aan naar de douche. Blunder 3, nee, ik moest beneden douche, zij hadden boven een privé douche. Na de douche weer terug plaats genomen in de lounge op de plek waar ik zat.

    Ik kan Divenice ervaring beamen dat ze slappe borstjes had, dat is misschien ook de rede waarom ze de BH aan lied tijdens deze sessie. Volgens mij is dit een jonge moeder, want ze had ook wat striemen op de buik. Mij maakte het niet veel uit, want ze heeft een super geil koppie op dat lichaam zitten.

    Afijn, ik zat daar dus weer en maakte wat praatjes met de andere ijsberen en observeerde de boel. Even later kwam Diana weer terug en nam plaats naast mij. Ik was nog niet klaar met haar en heb langzaam de spanning weer opgebouwd. Tijd om de klus af te maken, dit keer ging het wel gelijk over naar ficken en aangezien ik op dat moment in dusdanig stadium van ontploffen stond heeft het niet lang geduurd. Maar hier weer precies het zelfde riedeltje, ik had mijn condoom nog niet af of ze stond al naast het bed.. Douche!

    Na de douche werd ik door de zelfde Turkse meid die ik bij binnenkomst tegen de tieten..euh, lijf, liep de sauna in gesleurd. Hier begon ze water op de kachel te gooien en hield niet op. Na 5 min was het niet meer te harden daarbinnen en zijn weer naar buiten gegaan en ik gelijk weer de douche in.

    Zo, weer even naar de lounge. Ik zat weer op mijn stekkie en Diana kwam ook weer terug en nam ook weer plaats langs mij. Het aantal ijsberen was ondertussen al gereduceerd tot 3 en het aantal dames nam ook af, ik hoopte dat de overige ijsberen nog wel even bleven, want alleen daar leek mij ook geen prettig idee. Toen de dames even weg gingen en weer binnen kwamen keken ze niet al te vrolijk meer en een mede ijsbeer maakte een opmerking dat ze misschien de arbeidsvoorwaarde niet konden waarderen. Niet iedereen is Brad Pitt zij hij nog! Wacht eens even?? Was dat een hint?

    Deze ijsbeer maakte te kennen dat hij Diana ook wel zou willen verwennen en ik verkaste naar de andere Roemeense (Maria?) zodat hij zijn avances kon maken. Contactleggen met deze Roemeense ging heel moeizaam en er bleef een spanning tussen ons. Haar lichaam is super, maar haar uitstraling kon mij niet bekoren.

    Blunder 4 stond op het spel want ze nam mij mee naar boven. Ik moest wachten en na 5 min kwam ze terug. Ze wilde gelijk een condoom om mijn inmiddels slap geworden penis doen, dat uiteraard niet werkte. Alle communicatie liep op dat moment fout. Ik begreep haar niet en zij mij niet, van wat voorspel om de boel op gang te brengen ging ze ook niet over en mijn pogingen mislukte. Ik had totaal geen klik, maar ik weet zeker dat veel andere mannen deze “girl next door” als ultiem genotsmiddel zullen beschouwen.

    Met gemengde gevoelens nam ik weer plaats in de lounge en Diana kwam op een gegeven moment weer naast me zitten en kroop zelfs helemaal tegen mij aan. Net voordat de laatste ijsbeer zijn pels ging inleveren kwamen er 2 nieuwe binnen, dit moet rond 23:00 zijn geweest. Ook deze 2 heren waren zeer relaxed en heb nog veel met ze gelachen, 1 nam Maria en de ander een Turkse meid. De rest van de dames was er wel maar bezig met andere zaken. De sfeer was zeer ontspannen.

    Diana nam mij uiteindelijk nog eens mee naar boven om een heerlijke PZC met mij te doen. Dit was zeer goed. Terug in de lounge nam ik nog een laatste drankje en vertelde en gebaarde dat ik nog 1 sigaretje rook en dan naar huis ga. Ok zij ze, maar volgens mij begreep ze er geen snars van want ze kroop weer tegen me aan. Dan blijf ik nog wel even, dacht ik bij mezelf.

    Die avond in de lounge kwamen de dames wat meer los en zelfs Diana begon met gebrekkig, Duits en Engelse woorden te gooien. Ik kreeg ook nog een cursus Romeens. Wel merkte ik op dat zij, en ook de andere dames, zeer moe waren. Het was drukker geweest als anders en als ik hier de topics lees die andere geplaatst hebben in het zelfde tijdbestek (incl. zaterdag) dan kan ik mij daar ook iets bij voorstellen.

    Uiteindelijk toen om half 2 de overige 2 beren weg gingen ben ik ook opgestapt. Vaak lees ik hier dat bij vertrek een afscheidskus krijgt en je bandje wordt afgetrokken. Die kus kreeg ik van Maria toen ik klaar was met omkleden, van een forse Turkse dame in de lounge maar Diana bleef daar gewoon staan. Ik had wel verwacht dat juist zij mij wel uit zou laten, dus nam ik zelf maar initiatief en gaf haar een goodbey kus en heb uiteindelijk zelf het bandje van mijn arm getrokken opweg naar de uitgang.

    Al met al vond ik het een vreemde gewaarwording. Het is vooral slap ouwe hoeren met die dames want gesprekken kun je niet voeren. Dit ben ik niet echt gewend en pas laat in de avond begon ik dus enigszins op die golflengte te komen.

    Naarmate de avond voorderde kreeg ik ook steeds meer het gevoel dat de dame waar je een klik mee hebt (denkt te hebben) je daar ook mee blijft. Dit hadden de 2 andere ijsberen die als laatste binnen kwamen ook. Zij zijn ook telkens wezen kamerren met de zelfde en beaamde mijn gevoel toen we het er over hadden.

    Zoals mijn nickname al aangeeft ben ik misschien te soft voor deze wereld, of is het een kwestie van vaker doen dan vind je die draai wel?

    Als ik eerlijk naar mijzelf kijk en de ervaringen die ik nu heb opgedaan, gaat het mij nog niet zozeer om alleen neuken. Neuken kunnen we thuis zonder rubber. Maar vooral het flik flooien en oraal bevredigen wind mij veel meer op dan de daad op zich. Maar dit is normaliter in een PT uitgesloten? Of dame afhankelijk?
    Dit niet te verwarren met liefde, dit zoek ik niet wel een klik, ik wil mijn vrouw voor geen goud kwijt, maar monogaam ben ik nu eenmaal ook niet. Ik geniet ervan om nieuwe plekken te ontdekken, te verwenen en verwend te worden.

    Gvd, nu heb ik mijn post al ingekort en is er nog een lap tekst. Het geeft in ieder geval hopelijk goed weer hoe een nieuwe beer deze wereld heeft ervaren en hopelijk draagt het bij om ook nieuwe beren inzicht te geven in een eerste ervaring. Lees je dit en komt jou karakter enigszins overeen met die van mij, bereid je dan goed voor. Ben je meer een losbandig type dan zal een PT jou zeker snel vermaken.

    Conclusie
    Aangezien ik niet over vergelijkend warenonderzoek beschik is dit misschien niet geheel objectief. Ik heb deze klub ervaren als goed. De meeste dames hebben een maatje meer maar zeker ook een doses sexappeal. Het is jou karakter en instelling die deze PT goed of slecht kan maken, hou je van slap ouwe hoeren en val je op “gewone” vrouwen, dan kun je hier een leuke dag beleven. Contact en een beetje op niveau praten kan alleen met mede ijsberen en dit maakt het vooral gezelliger en doet de sfeer goed. Ik weet zeker dat als ik mijn karakter en instelling nog iets bij kon draaien dat dit voor mij een uitstekende klub zou zijn. Dus ga je voor karakter en charisma, dan heb je hier een walhalla!

  26. Onderstaande 5 leden hebben Troetelbeer bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (20 juli 2011),Hoofdstuk2 ( 8 augustus 2011),Knabbel (20 juli 2011),kokolomo (20 juli 2011),Megaboob (20 juli 2011)

  27. #145
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    aanwezig aisha, sibel, jasmin, diana, alina, en adina.

    heb me niet super vermaakt, eigenlijk erg slecht en ging niet tevreden naar huis.

    Goed was de massage van aisha, zeer goed was sibel echter resultaat bleef uit lag aan mij.
    Leuk was de kamergang en het geflikflooi met jasmin maar ze wind me sexueel niet zo op, als ik nuchter ben, dus daar heb ik niet veel aan.Slecht was alina en erg slecht en ronduit onvriendelijk en onbeschoft was diana.

    alina had ik een hele leuke dag mee gehad de vorige keer, overal kontakt, ook buiten de kamergang, maar nu was ze heel druk en heel anders, zoenen mondjesmaat, op de kamer, bleef ze maar praten ook tijdens de daad, ik kreeg er letterlijk een slappe van, ik weet zeker dat ze het erom deed, ze deed er ales aan omde erotische sfeer te breken en me uit de koncentratie te halen. Erg onbeschoft en slecht, hield het maar netjes, waarom vroeg ze..doet er niet toe..kom we gaan..ze keek me niet meer aan. Onverklaarbaar, mischien was het beste er al af voor de dames. Alina vond het niet leuk ze keek me niet meer aan, maar ook ik ben klaar met haar.

    Diana merkte ik de vorige keer al , als ik ernaast ging zitten,keek ze de andere kant op, man wat kan ik daar slecht tegen, haar toen laten pijpen en dat doet ze goed alleen toen ik wilde neuken was zogenaamd de tijd op en ze ging zo weg, echt op en botte manier, nu liep ze achter een turkse beer aan, en nodigde hem uit naar de kamer, die wilde nog niet, kom maar dan gaan wij wel zei ik..pauze zei ze keihard zonder me aante kijken en wilde gaan zitten..ik werd kwaad en zei pauze houd je maar thuis we gaan nu naar boven, kom maar dan is het eigenlijk gelopen..maar het was gewoon heropvoeding.
    Ze revancheerde zich door binnen 5 minuten met haar service te stoppen boven.

    zelden zo een slechte behandeling gehad ergens en al 2 x..door deze vrouw...illusie echt NUL...en alles moet op veel te snel.
    En ze is erg onvriendelijk ook nog.

    Jammer dat Sevdcan er niet was.

    Sibel deed erg goed werk, veruit de beste en professioneelste dame hier, sex not love, zoals zei dat doet daar wil ik wel meer van,maar ik was er klaar mee en mijn hoofd stond niet meer naar PT Emmerich...door de 2 erg slechte ervaringen. s

    Denk dat het tijd wordt om eens te verkassen naar Dorsten/Xanten en het daar eens te bekijken, vind als je de juiste vrouwen treft je echt wel een zeer goede gfe kan hebben maar een echt geile sexservice afleveren dat kan op dit moment alleen Sibel.

    Sevdcan komt in de buurt maar Sibel is erg ervaren.
    Toppers als Angelina en Carmen zijn weg helaas.

    Maar gek eigenlijk vooral 2 van die 3 nieuwe roemeentjes irriteren me erg.
    Diana, al gedurende 2 bezoeken en Alina was erg raar en slecht dit bezoek en dat werktaardig door in zon kleine klub, bij mij wel in ieder geval.

    Maar 1 selcht bezoek op 12 goede dat kan nog wel, toch ga ik meer service alla Sibel zoeken, denk dat Dorsten de eerste nieuwe testlokatie wordt.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 20 juli 2011 om 16:57

  28. #146
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Berichten
    2.874
    Discussies
    83
    Thanks
    2.091
    Thanked
    3.191 in 954 posts

    Standaard

    Euhmmm.......de truckendoos van Diana kan ik bevestigen. Zij werd daar zelfs onlangs over aangesproken door haar collega's. Dat zegt genoeg denk ik zo....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  29. #147
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Euhmmm.......de truckendoos van Diana kan ik bevestigen. Zij werd daar zelfs onlangs over aangesproken door haar collega's. Dat zegt genoeg denk ik zo....
    Hopelijk is ze snel weg..ze snapt er niks van..en neem Alina maar mee dan en breng alstjeblieft Mima, Carmen en Angelina terug en geef Sibel een dubbel loon, die doet werk voor 3 vrouwen..AMEN.

  30. #148
    Geregistreerd
    18 juli 2011
    Last Online
    3 augustus 2020 @ 02:46
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    87
    Thanked
    104 in 28 posts

    Standaard

    @ MiniME: Graag gedaan, en ik denk dat ik deze/komende week nog wel eens een actie ga ondernemen. Of het deze PT wordt of 1 van jou adviezen moet ik nog bekijken.

    @ uurtje & bad pritt: Gelukkig, het lag dus niet aan mij zoals Diana reageerde. Ik heb dan niet zoon botte ervaring met haar gehad, maar ik kan mij voorstellen dat als zij ook naar "ervaren" beren reageert deze snel klaar met haar zijn. Het is volgens mij best wel een aardige meid en zoals ik omschreven heb kwam ze die avond naar mijn gevoel gemeend los. Maar haar instelling is verkeerd. Ze zit er volgens mij puur voor de centjes en ik denk dat het haar daar een beetje tegen valt. Die conclusie trek ik doordat ze aan het begin van de avond in mijn pels zat te graaien en vroeg of ik niet meer geld bij had. Nee, dat had ik ook niet, om mijzelf de eerste keer te beschermen had ik alleen 60 euro mee genomen + wat wisselgeld en dat lag in de locker.

    Leuk om iig eens een post te plaatsen na alleen 1 week het voer tot mij genomen te hebben. Ga snel even eten, moet er van tussen. Kom zeker deze week nog eens een bezoekje brengen en hopelijk nog wat bijdrage leveren.

  31. #149
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    n.b. Discussie PT vs. Saunaclub etc. zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-beschouwingen
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  32. #150
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:31
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Ik was er gisteren van 11:30-16:30. Aisha, Sibel, Jasmin, Alina, en Adina waren aan het werk en er was een jonger slank meisje aanwezig maar casual gekleed, waarschijnlijk Diana. Als ik de bovenstaande recensies lees, heb ik daar niets aan gemist. Met de aanwezige werksters wel aangename sessies gehad. Alina was voor het naar de kamer gaan aanvankelijk chagrijnig en afstandelijk. Ze ontdooide iets nadat bleek dat ik Holländer ben ipv Deutschlander. De andere dames kennen me wel... Op de kamer een goede service (mooiste kutje van allemaal) en nadien communicatiever. Jasmin heeft als ze op haar buik ligt mooie geil glanzende billen (van het glijmiddel) en ze vond het geen probleem dat ik in haar kontje ging. Aisha is een dame waar ik plichtmatig mee naar boven ging, omdat zij dat graag wou. Geen knappe dame, maar pijpt goed en is dienstbaar. Professionele Sibel sloopte me weer eens. Aan het einde van de middag voor vertrek heerlijk afgespoten met kleine Adina en Jasmin tezamen op een kamer.

  33. Onderstaande 2 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 juli 2011),Hoofdstuk2 (26 juli 2011)

 

 
Pagina 6 van 36 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Diamond 468*60   Freude 468*60