Pagina 33 van 36 EersteEerste ... 232930313233343536 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 801 t/m 825 van 892
  1. #801
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Was ist denn mit der Homepage passiert? Den Club selbst scheint es ja noch zu geben.

    www.partytreff-emmerich.de funktioniert gar nicht mehr - und bei http://www.saunaclub-emmerich.de nur die Startseite.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. #802
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Big Spender,
    als je daar op dinsdag 14 oktober was dan hebben ze je wel afgezet, want op hun site staat duidelijk dan het vanaf maandag t/m donderdag maar € 39,= voor 3 uur.
    Voor € 49,= mag je de gehele dag blijven.
    Anders dien je beter te onderhandelen.

  3. Onderstaande leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    johan47 (21 oktober 2014)

  4. #803
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Vandaag even geweest om mijn vrijkaartje in te leveren (Bedankt!).
    Er waren 4 dames aanwezig; 2 hele dikke, 1 ietwat dikkere die behoorlijk oud was en 1 dame van tegen de 30 die een mooi lichaam had. Cindy heet ze.
    Dus al snel met haar op de kamer. Mooie tietjes, lekker slank, op een klein buikje na maar niet storend, en verder gewoon vriendelijk.
    Wel erg afwerkerig en naar het eindschot toewerkend, maar ik had niet anders verwacht. Beetje knuffelen, daarna wilde ze een massage, die ze kreeg, maar ik begon al snel met haar tietjes te spelen, dus daarop kwam al snel de 'blasen?'. Tuurlijk meid.... Dat ging met condoom, en ik schat ongeveer 48 seconden lang. Toen was het ding helemaal stijf, en dus kwam het 'ficken?' Tuurlijk meid...
    In doggy, waarmee ze met haar OH JA SCHATZI! aangaf dat het toch wel een tijd werd dat ik zou komen. We waren tenslotte al een volle 2 minuten bezig.
    Nog wat weten te rekken en gewoon doorgaan, maar na wat zenuwachtig gedrag van Cindy heb ik er maar een eind aan gemaakt, en lekker klaargekomen.
    Ik moest wel even haar kontje goed vasthouden om te voorkomen dat pielemans nog voor de laatste druppel het pand verlaten had, omdat ze er al een eind aan wou maken en al naar voren bewoog. Daar heb ik een hekel aan. Ik wil gewoon helemaal aan de binnenkant klaarkomen, niet dat de laatste stuiptrekking in het luchtledige plaatsvindt.

    Het klinkt niet heel positief, maar ach... Normaal had me dit 30 euro gekost en had ik in dat uur nog een keer gemogen als ik dat zou kunnen. Ik had het wel gezien en ben weer weggegaan, waarbij ik de verbaasde Theke wel verzekerd heb dat alles in orde was, dat Cindy het uitstekend gedaan had.
    Cindy was gewoon wel vriendelijk en ik denk dat ze wat losser komt als je haar vaker bezoekt. Maar ik sla deze club toch maar over. Ik vind een club met tongzoenen, PZC en waar ze er rustig de tijd voor nemen toch plezieriger. En 1 knappe dame is ook wat aan de magere kant. Wat je van 3 van de 4 dames daar niet kan zeggen.

  5. #804
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Ja, inderdaad. Dat is niet netjes van ze, want zij kent mijn gezicht, omdat ik de laatste tijd al best vaak bij ze ben geweest. Ik betaalde € 50,- en kreeg niet eens die ene euro terug.
    Vraag ik ook niet naar, en als ze hem terug had willen geven, geef ik wel als fooi.
    Maar zal er wel iets van zeggen, de volgende keer, als die tenminste komt.
    Want gisteren ben ik naar FKK van Goch geweest, sinds lange tijd, maar die is erg mooi geworden, en ontzettend veel lekkere wijven, waar ze in Emmerich no niet bij in de schaduw kunnen staat.
    Ook het kameren is het tegenovergestelde als in Emmerich.
    In Goch is het lekker lang vrijen, want daar proberen ze jouw zo lang mogelijk op de kamer te houden, en dat is in Emmerich net andersom.
    In Goch kost het wel een paar centen meer. Dat dan weer wel.

  6. #805
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Al het schoons dient te worden betaald.
    Ik hoop dat je ook eeb verslag hebt gemaakt van je bezoek aan Goch.
    Binnenkort hoop ik daar ook mijn gezicht te laten zien.

  7. #806
    Geregistreerd
    15 april 2011
    Last Online
    24 juni 2015 @ 11:51
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    was gistermiddag rond 18.00 op de parkeerplaats niet om te wandelen. maar auto geparkeerd omdat we hapje gingen eten, zag ik 2 politie auto's bij de ingang staan. de theke vrouw stond buiten bij de poort. heb geen idee wat er aan de hand was. 1 van jullie iets gehoord, ben wel benieuwd

  8. #807
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Het kan zijn dat een klant een beetje over de rooie was. Vele Turken die hier komen willen nog wel eens een scheve schaats rijden of al hebben gereden?

  9. #808
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    54
    Thanked
    120 in 52 posts

    Standaard

    Was maandag even in PTE en heb zelf waargenomen dat de dikke meiden wel erg goede sex geven.
    Twee iets te dikke dames meegenomen naar boven
    Het was wel veel bij elkaar maar ik heb er een AO genomen zonder te veel vragen
    De tweede likte zelfs een spoortje van mijn lichaamsvocht op erg geil.
    Ik lees hier wel eens dat te veel dikke dames jammer is maar probeer het eens als tweede sessie uit wie weet wordt je er toch geil van en en kan best veel met deze dames

    Johan

  10. Onderstaande leden hebben johan47 bedankt voor deze bijdrage:

    Nibor76 (28 oktober 2014)

  11. #809
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johan47 Bekijk bericht
    Was maandag even in PTE en heb zelf waargenomen dat de dikke meiden wel erg goede sex geven.
    Twee iets te dikke dames meegenomen naar boven
    Het was wel veel bij elkaar maar ik heb er een AO genomen zonder te veel vragen
    De tweede likte zelfs een spoortje van mijn lichaamsvocht op erg geil.
    Ik lees hier wel eens dat te veel dikke dames jammer is maar probeer het eens als tweede sessie uit wie weet wordt je er toch geil van en en kan best veel met deze dames

    Johan
    En je houd de GGD goed aan de gang....................

  12. #810
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Was toevallig in Emmerich en ik kon het niet nalaten toch even de club te bezoeken, ondanks mij drukke werkzaamheden.
    De lijn van dames was niet groot. 2 wat enigszins gazette dames. daarnaast een klein meisje en een wat donker getint type, die ook nog Nederlands sprak.
    Dus maar 4 dames. Dus maar goed dat ik maar voor een uur heb geboekt. Die kleine was heel aanhankelijk en daar ben ik tenslotte mee de kamer opgegaan. Zij gaf aan niet zonder condoom de sessie te verrichten en dat vind ik uitstekend want het kost me anders teveel tijd aan de GGD, zoals Peppino dat in zijn vorige bericht heft uitgelegd.
    Een hele leuke sessie gehad met Jenny, want zo vertelde ze mij. Voor haar wil ik nog wel een keer teruggaan. Ze gaf ook aan dat er om de dag andere dames aanwezig zijn.
    Ik ga het niet controleren.

  13. #811
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:04
    Berichten
    935
    Discussies
    43
    Thanks
    2.840
    Thanked
    2.269 in 712 posts

    Standaard

    Vandaag PT-Emmerich bezocht,

    Aanwezige dames:
    Jasmin, ze kan weer uit de "oude doos"worden gehaald,
    is een paar kilo en een tattoo rijker.
    Tinka was vandaag in gewone kleren, misschien dat ze later op de avond als het drukker word wel aan het werk ging.
    Cindi
    Mime
    Josefine Afrikaanse dame

    Na 50 euro te hebben betaald voor 3 uur, eerste ronde met Cindy, dame klaagde (terecht) over de temperatuur,
    blijkbaar hebben ze de thermostaat een aantal graden naar beneden gedraaid. Verder een goede PTE sessie
    daarna naar beneden, en naast Jasmin gaan zitten (dit is de Jasmin die een aantal jaren in PTE heeft gewerkt),
    ook met haar naar boven, voor een snelle wip.
    Daarna nog een sessie met Afrikaanse Josefine, met haar een goede 45 minuten zitten ouwehoeren op de bank,
    (was erg rustig dus geen probleem), daarna naar boven, neuken was niet zo succes, haar gevraagd het met de hand het af te maken,
    helaas geen succes, want toen de mijn eerste kinderen nar buiten kwamen, drukte ze een papieren doek op. auuuwww...
    Mijn 3 uur was bijna op, dus nog even met Mime naar boven, hier lukt het me om voor de 4x keer klaar te komen.
    4 dames in 3 uur voor 50 euro, voor een keer is het leuk..

  14. #812
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    29 februari 2016 @ 09:03
    Berichten
    68
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 6 posts

    Standaard

    Vorige week ook langs geweest om mijn vrijkaartje te verzilveren, helaas bleek dat er nog niet veel veranderd was. Een paar oudere dames waar geen puf in zat en een aantal turken die alle aandacht kregen. Ook vreemd dat je nu bij de dames als je iets meer betaalt andere diensten krijgt. Vroeger was Pzc allin maar nu een 10 euro geven aan de dame..... Ik kom hier niet meer. Dacht zal in de loop van de jaren misschien zijn verbetert maar helaas.

  15. #813
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Ik denk dat dit altijd zo is geweest, en overal geldt, dat als je iemand iets extra's geeft, zij meer voor je zullen doen. Extra kost extra.
    En natuurlijk zullen er wel dame's zijn die voor pzc niets extra vragen, maar weer wel voor bijvoorbeeld anaal of nzc.
    Niet alleen deze tenet, maar overal.

  16. #814
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big spender Bekijk bericht
    Ik denk dat dit altijd zo is geweest, en overal geldt, dat als je iemand iets extra's geeft, zij meer voor je zullen doen. Extra kost extra.
    En natuurlijk zullen er wel dame's zijn die voor pzc niets extra vragen, maar weer wel voor bijvoorbeeld anaal of nzc.
    Niet alleen deze tenet, maar overal.
    Nee, Big Spender, dat komt toch echt door verkwistende types als jij. Je verpest de markt.

  17. #815
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    lang niet meer geweest maar vroeger betaalde je niets extra's. tenminste er werd niet om gebedeld en pzc hoorde tot het standaard pakket (inclusie)

  18. #816
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Deze tent had in het verleden ( vorig jaar nog ) de mogelijkheid om in plaats van € 59,- dat je dan € 99,- entree moest betalen, en dan kreeg je een ander kleur bandje om, wat betekende dat je betaald had voor a.o. ( alles ohne gummi. )
    Dus in feite betaalde die Ijsberen toen ook meer extra.

    De dames gaan nog steeds zonder bij te betalen met iedereen naar boven, en de meeste pijpen nog steeds zonder condoom voor het schrale loontje dat zij krijgen.
    Dat ze neuken met condoom is niet meer dan normaal, maar dat ik ze wat extra's betaal om te neuken om eventueel te neuken zonder condoom is niets mis mee.
    Dat is de keuze van de dame, die daar akkoord mee gaat en de klant, die voor deze extra service wil betalen.
    Er werken daar ook dame's die niet z.c. intiem gaan. Keuze van de dame hebben we allemaal maar te respecteren.

    De laatste keer dat ik er was, waren er ook een paar Turkse mannen die allemaal sieraden hadden gekocht voor die dame's.
    Die meiden waren dolgelukkig.
    Geloof maar dat ze op de slaapkamer ook extra hun best hebben gedaan.

    Als ik in mijn werk een grote order binnen kan halen, met een extra bonus, ren ik ook harder.
    Iedereen trouwens, en die zegt van niet is een hypocriet, of te lui om te werken.

  19. #817
    Geregistreerd
    23 november 2012
    Last Online
    5 januari 2021 @ 20:55
    Berichten
    87
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    45 in 16 posts

    Standaard

    Ik wil volgende week zondag mn tombola kaartje gaan verzilveren. Maar de site ligt eruit.
    Vraag 1, zijn ze nog wel open?
    Vraag 2 vanaf hoelaat.

    Alvast bedankt

  20. #818
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Zijn iedere dag vanaf 11 uur open.

  21. #819
    Geregistreerd
    23 november 2012
    Last Online
    5 januari 2021 @ 20:55
    Berichten
    87
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    45 in 16 posts

    Standaard

    Zondag 7 dec mn tombola kaartje verzilvert.
    Was er rond half 1 en de eerste klant. De theke nam netjes mn kaartje aan en zei dat het nog 10 euro extra was voor een uurtje. Niet moeilijk overgedaan (staat anders op hun start website die t verder nog niet doet) en gaan omkleden. Was hier drie jaar geleden en zag dat het verbouwt was. Frisser en ruimer maar helaas nog steeds omkleden in de gang. Ff naar de toilet en douche en kopje koffie bestelt.
    Lekker naast rondborstige dame gaan zitten. Mimmie oid uit bulgarijen. Sprak weinig duits maar kroop lekker tegen me aan en zat een beetje aan mn pik. Dus naar sigaretje van haar. ( gatver wat een kut gewoonte is dat toch) naar boven. Helaas niet zoenen en niet beffen. Gelijk pijpen met condoom. Had die mooie lippen van dr wel eens puur willen proeven. Maar ok. Ik was geil en haar pijpen gestopt want wilde minstens even in dr kutje. Kwam helaas snel klaar.
    Hup naar beneden en douchen. Gevraagd of de sauna al aan was. Nee dus hup sauna aan. Zag dat de douche ook verbouwdt was. Stuk beter en de sauna was ook vernieuwd. Omdat het wel even duurde voordat tie warm was. Naast een andere best wel mooie bulgaarse gaan zitten. Lief meisje. Pas 21 en moeder van kind. Tja dat vindt ik toch altijd wel schokking. Ze wilde snel naar boven. Ok dacht ik doen we. Weer geen zoenen of ander zacht voorspel. Helaas zij had nog mooiere lippen en ogen en een goed lijf maar mocht weinig. Dus hop pijpen met condoom die ze met haar mond omdeed. Vrij snel over naar neuken. Was te snel naar de eerste keer en er kwam bij mijn tweede pomp serie een enorme geur vrij. Niet heel lekker. Bij de derde serie maar gedaan of ik kwam. .
    Naar beneden sauna warm. Lekker erin. Wel wat lafjes warm en binnen no time kwam iedereen de sauna in. Dus deur veel open en dicht. Kwam de warmte niet ten goede. Maar ach best lekker.
    Helaas uur voorbij dus ik naar de theke en nog klein drankje gevraagd voor dat ik weg moest. Je mag nog wel een kamer gang zei ze. Ok dat is tof van dr. De donkere stevige dame uit ghana hoorde dit en begon met me te kletsen, samen op de bank en ze bleek erg goed engels te praten. (Ok was een voormalige engelse kolonie, vandaar) leuk gesprek en daarmee naar boven.
    Nog een vreemd moment met de tweede bulgaarse van 21 die omgekleed boven stond en niet blij was. De ghanese spark haar bezorgd toe en we hebben haar samen wat genuffelt.
    Nou deze dame is dan wel stevig maar ze weet wel hoe ze een man moet geil maken. Eerst wat plagen strelen masseren en toen pijpen. Wel met condoom maar zo geil. Diep slurpen likken ballen masseren. Wauw beetje stoten in dr mond. Uit eindelijk haar hard van achteren geneukt. Heerlijk. Dikke maar stevige ronde billen. Bam.
    Naar beneden douche drankje en bedank. Uiteindelijk twee uur binnen en best ok gehad. Dus als het zo vooruit gaat kan het nogwel wat worden hier. Kom deze postbode nog wel een keer een briefje bezorgen

  22. Onderstaande leden hebben Postbode19 bedankt voor deze bijdrage:

    johan47 ( 8 december 2014)

  23. #820
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    17 oktober 2021 @ 06:49
    Locatie
    vlak over de grens, NRW
    Berichten
    174
    Discussies
    8
    Thanks
    39
    Thanked
    204 in 90 posts

    Standaard

    Twee weken geleden op weekend ook weer geweest - laatse bezoek in 2012. Het blijft een tegenvaller!
    Sfeer? De wachtzaal in een anatolische treinstation heeft meer sfeer!
    4 Dames uit Bulgarie. Mooie conversatie schlechts in Turks mogelijk! Passief en op de kamer noog maar dan passief! Enkel indikaties van seksuelle aktiviteiten: op de couch in de openbaare ruimte. Maar meer akustische dan lichamelike inzet van de meiden.
    Eeten - nihil! Je mag de Pizzaservice bellen!
    Enkel pluspunt - de entreeprijs ...
    Herhalingsgevaar - mischien in 2017!

  24. #821
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    25 december 2014 @ 22:27
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Beste forumlezers,

    Ik ben nieuw hier!!
    Ik ben wel vaker naar Xanten geweest, maar wil nu een andere club bezoeken wat dichter bij Nederland ligt.
    Ik kwam bij Emmerich terecht, maar de site deed het niet dus daarom mijn onderstaande vragen.

    Ik en een maat van mij willen in het nieuwe jaar 2015 naar partytreff emmerich gaan. Op vrijdag of zaterdag.
    Kan iemand mij vertellen hoe het daar is. IS HET EEN AANRADER!!

    o.a.: hoe de dames daar zijn.
    Hoeveel dames aanwezig zijn in het weekend
    Welke dames zijn een aanrader.
    Is het afwerk sex of kan je ook je tijd nemen bij de dames zoals Beffen, zoenen etc etc.
    Zijn er aparte kamers daar.
    Hoeveel kost het en is het All-Inclusive met eten en drinken erbij en onbeperkt naaien met de dames.
    Welke gasten er onder ander komen, want in Xanten kwamen veel oostblok landen.
    Krijg je wel genoeg aandacht van de dames daar of laten ze je met rust

    Tevens kan iemand mij vertellen welke tenten dichtbij Amsterdam zijn en welke top tenten zijn.
    Ik hoor graag van jullie

    Mvg,
    Mr__Perfect

  25. #822
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    5 april 2024 @ 17:03
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Mr. Perfect.

    Er komen veel islamieten daar.
    Prijs staat op de website.
    Je gaat samen met de dame van je keuze naar een apparte kamer.
    Boven alles is het wippen klaar en weg wezen.
    Dus een zeer hoog afwerk gehalte.
    Niet echt een tent om zo ver voor te rijden.

  26. #823
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    25 december 2014 @ 22:27
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is er dan wel een tent die dichtbij NL ligt die de moeite waard is??

  27. #824
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr__Perfect Bekijk bericht
    Is er dan wel een tent die dichtbij NL ligt die de moeite waard is??
    Ligt een beetje aan waar je vandaan komt. Over Villa Marisol wordt over het algemeen positief geschreven - hele mooie club en goeie service; ik vind van Goch prima, net over de grens, goede prijsstelling, gevarieerd aanbod; Golden Time is een van mijn favoriete clubs, ook net over de grens, heel erg mooi, heel veel variatie aan dames; Heaven 7 is prijstechnisch gunstig en toch een goeie club qua variatie en service; Planet Happy Garden is mooi en heeft veel variatie, mag je vergelijken met Golden Time; Yin Yang en SixSens ben ik nooit geweest maar er wordt heel positief over geschreven en dichter bij Nederland kan het niet :wink: ; Villa Venus moet je misschien ook eens gaan kijken, daar kan veel voor weinig, maar ga er niet naar toe als je hoofd zegt dat je veilig wil maar je onderbuik niet…; en als ik H7 nog dichtbij NL vindt, dan moet ik Living Room, de zusterclub van Golden Time, ook noemen, want het is de favoriete club voor vele beren en dat is niet voor niets!

  28. Onderstaande leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    Mr__Perfect (16 december 2014)

  29. #825
    Geregistreerd
    12 september 2007
    Last Online
    11 maart 2024 @ 11:30
    Berichten
    229
    Discussies
    4
    Thanks
    132
    Thanked
    309 in 102 posts

    Standaard

    Beste MR Perfect,
    Het spijt mij, maar als ik jouw vragen lees, dan begin ik mijzelf af te vragen waarom ik en andere ijsberen in hemelsnaam zoveel mooie nuttige info schrijven.
    Je moet gewoon de recensies lezen, en de verhalen lezen van anderen, om zodoende een indruk van een club te krijgen.
    Anders hebben wij voor Jan LUL al die verhalen en ervaringen op zitten schrijven.

    En wat de afstand betreft:
    Omdat ik toevallig in de buurt van Boxmeer woon, is voor mij Goch erg dichtbij, maar voor iemand uit Duiven zal Emmerich weer dichterbij zijn.

    Succes!!

  30. Onderstaande 6 leden hebben Big spender bedankt voor deze bijdrage:

    Erru (18 december 2014),hallodaarbenikweer (24 december 2014),Mr__Perfect (16 december 2014),Opa57 ( 1 april 2015),pieterjan72 (17 december 2014),Sjeufke (16 december 2014)

 

 
Pagina 33 van 36 EersteEerste ... 232930313233343536 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.

Diamond 468*60