Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 56
  1. #26
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    ik verwacht dat we die voorlopig niet zullen zien in GT. Eerder nog in LR.
    Gr.

    Cupido

  2. #27
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Ik schat in dat ze die 20 kamers op een dag niet in LR haalt. Ik heb haar net een SMS gestuurd, kijken of ze reageert.

  3. #28
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiger77 Bekijk bericht
    Weet er iemand toevallig of deze dame nog werkzaam is in GT? Of elders?
    Zou nu in Babylon te vinden zijn.

  4. #29
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Zou nu in Babylon te vinden zijn.
    Thxs. Zal wel deze dame zijn gelet op de matchende paspoortjes, dus naam weer veranderd in Emily.
    http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/102.php
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #30
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    zag haar op de laatste party weer in gt,
    iemand haar daarna weer in gt gezien?

  6. #31
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    ik was een drietal weken geleden op vrijdag in Babylon en trof er Emily aan en had een heel goede sessie met haar. Fantastische blowjob , lekker diep en zacht, en mooi cowgirl einde. Jammer genoeg was Emily reeds verdwenen nadat ik na de sessie een relaxerende sauna en douche had genomen. Ze vertelde me voor de sessie dat ze vaker op donderdag en of vrijdag in Babylon zou zijn, maar ik zie haar niet meer op de aanwezigheidslijst. Hopelijk is ze er volgende week vrijdag zodat ik nog eens kan binnenwippen. Anders moet ik misschien eens naar Golden Time want daar schijnt ze ook wel te zijn, alleen niet op donderdag of vrijdag wanneer ik nut net in Duitsland ben. In ieder geval had ik een prachtige sessie die ik nog wel eens ( of meer ) wil overdoen want aan haar favoriete doggy zijn we vorige keer niet toegekomen.

  7. #32
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Xenia was 2-3 weken geleden op een donderdag in GT, maar normaal is ze er alleen de eerste 3 dagen van de week. Maar dan wel de hele dag. Stond ook al een paar keer in de lijst van GT Star reporter Bosbeer dacht ik.
    Ze vertelde me ook dat ze niet meer naar Babylon zou gaan, maar dat is dus volgens jou niet zo. Ze staat nog wel in het overzicht bij Babylon.

  8. #33
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    Toen ik haar laatst in Babylon zag vertelde ze inderdaad dat ze in het begin van de week in GT te vinden is en als het haar past op het einde van de week in Babylon. Ze staat nog in het overzicht van Babylon, maar ik zie haar al een paar weken niet op de aanwezigheidslijst, ook niet op vrijdag, maar die aanwezigheidslijst van Babylon is niet echt meer 100% betrouwbaar lees ik forumberichten...dus misschien moet ik volgende week vrijdag het er gewoon maar eens op wagen in Babylon. Tenzij Bosbeer weet waar Emily / Xenia dan uithangt ;-)

  9. #34
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Bosbeer zal vandaag zeker aanwezig zijn in GT. En hij is de beroerdste niet om dit even na te vragen bij Xenia als ze er is en niet te veel bezet is.

  10. #35
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Bosbeer zal vandaag zeker aanwezig zijn in GT. En hij is de beroerdste niet om dit even na te vragen bij Xenia als ze er is en niet te veel bezet is.
    Xenia is vandaag niet in GT, maar was er vorige week wel en de week ervoor ook. Het lijkt erop dat GT toch weer haar vaste stekkie is.

  11. #36
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Xenia is vandaag niet in GT, maar was er vorige week wel en de week ervoor ook. Het lijkt erop dat GT toch weer haar vaste stekkie is.
    Bedankt bosbeer. Toen ze vorige week en de week voordien in GT was, was dat dan ook op donderdagen en/of vrijdagen of toch enkel alleen in het begin van de week ?? Misschien moet ik maar eens naar GT ipv Babylon om nog eens met haar te kameren, maar ik kom eerder op donderdagen en vrijdagen in de buurt van GT of Babylon, niet zozeer in het begin van de week :-(

  12. #37
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart_007 Bekijk bericht
    Bedankt bosbeer. Toen ze vorige week en de week voordien in GT was, was dat dan ook op donderdagen en/of vrijdagen of toch enkel alleen in het begin van de week ?? Misschien moet ik maar eens naar GT ipv Babylon om nog eens met haar te kameren, maar ik kom eerder op donderdagen en vrijdagen in de buurt van GT of Babylon, niet zozeer in het begin van de week :-(
    Tja, ik ben er niet elke dag natuurlijk, maar op de woensdagen is ze er meestal. Als ze er vandaag geweest was had ik haar programma even gevraagd, maar helaas was ze er niet. Natuurlijk kun je altijd even bellen met GT om te vragen of ze er is. Misschien kunnen ze je ook vertellen op welke dagen ze verwacht wordt.

  13. #38
    Geregistreerd
    19 oktober 2010
    Last Online
    20 februari 2023 @ 18:04
    Berichten
    50
    Discussies
    7
    Thanks
    17
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard Xenia (Duitse)

    Naam : Xenia

    Nationaliteit / Taal : Duits en Engels

    Leeftijd : 25 jaar

    Haarkleur/lengte : Zwart zeer lang

    Lengte : 1.82m

    Postuur / Cupmaat : Zeer slank / A-cup

    Tatoeage : nee

    Service : PZC, NMC, aftrekken, GFE


    ***

    Ik kan me haast niet voorstellen dat er over deze dame nog geen topic openstaat, maar kan het niet terugvinden, dus maak ik er maar één.

    Even uitrusten in het wellness-gedeelte dacht ik. Had er net een intensieve sessie met Annie opzitten wanneer Xenia als een fotomodel op de catwalk passeerde en we oogcontact maakten. Ze droeg een sexy doorschijnend nachtjurkje. Heeft ongelofelijk lange benen. Ze lijkt wel op stelten te lopen. Zeer sexy groene ogen en erg kleine sensuele tietjes. We begonnen een dom gesprek. Van zodra de sleutel-vraag volgde was mij intentie om uit te rusten uitgegomd. Ik kon niet anders dan bevestigend te antwoorden, zeker gelet op de relatief lange wachttijd die inmiddels bekend was.

    Op de kamer begon ze rustig een GFE op te bouwen. Beetje kussen, beetje lachen. Haar kleine tietjes bleken een erogene hotspot, ze werd wild toen ik deze de nodige aandacht gaf. Beffen was heerlijk. Supermooie, verzorgde lipjes.

    Ze begon mijn ballen met haar tongetje te bewerken, zakte zelfs iets naar onderen. Was allemaal erg behoorlijk.

    Ik bereidde me voor om het betere pijpwerk te mogen ervaren, maar dat was buiten de waard gerekend.

    Het pijpen was dramatisch. Meer tand dan tong. Ik dacht dat ze een poging wou ondernemen om mijn voorhuid weg te schrapen. Not good.

    Ik maakte haar duidelijk dat als ze op dat elan zou voortgaan het adres van GT voortaan gewijzigd mag worden naar Huidweg 1.

    Ze wou dit corrigeren, maar haalde allemaal niets uit.

    Dan maar neuken.

    Over de seks kan ik eigenlijk alleen maar lovend zijn.

    Xenia is al bij al een goede ervaring, maar het pijpen slaan we volgende keer over.

    Eindscore: 7/10.
    The big difference between sex for money and sex for free is that sex for money costs less.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Vince bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (15 juni 2012),duivenmelker (15 juni 2012)

  15. #39
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vince Bekijk bericht
    Ik kan me haast niet voorstellen dat er over deze dame nog geen topic openstaat, maar kan het niet terugvinden, dus maak ik er maar één.
    Waarschijnlijk (99.9% zeker) deze dame:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ighlight=xenia

  16. #40
    Geregistreerd
    19 oktober 2010
    Last Online
    20 februari 2023 @ 18:04
    Berichten
    50
    Discussies
    7
    Thanks
    17
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard

    Klopt! Ik kopieer mijn recensie wel even.
    The big difference between sex for money and sex for free is that sex for money costs less.

  17. #41
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vince Bekijk bericht
    Klopt! Ik kopieer mijn recensie wel even.
    Staat er al l! Anyway thxs dat je het bericht zelf al had verplaatst.

  18. #42
    Geregistreerd
    19 juni 2009
    Last Online
    24 juli 2023 @ 22:30
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    193
    Discussies
    16
    Thanks
    321
    Thanked
    51 in 31 posts

    Standaard

    Ik heb haar op woensdag 6 juni ook in GT gezien. Ze was er heel de namiddag.

  19. #43
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gille52 Bekijk bericht
    Ik heb haar op woensdag 6 juni ook in GT gezien. Ze was er heel de namiddag.
    Ik heb jou niet gezien... Xenia inderdaad ja, heb der nog aangeraden aan mijn maat, maar inderdaad die tandjes... Ze is altijd op jacht, kwam ook bij mij met de woorden dat ik ze nog niet gefickt had, waarop ik zei "doch!". "Aber nicht heute", protesteerde ze.
    Lekker ding, twee keer mee geweest mooi meisje, beetje brede heupen, doggy gaat ze helemaal los...
    Bruine beer

  20. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

    gille52 (16 juni 2012)

  21. #44
    Geregistreerd
    19 oktober 2010
    Last Online
    20 februari 2023 @ 18:04
    Berichten
    50
    Discussies
    7
    Thanks
    17
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard

    Wat ik wel geil vond was dat ze de hele tijd sprak over haar "pusHy" ipv pussy ... my pushy dit my pushy dat... zalig
    The big difference between sex for money and sex for free is that sex for money costs less.

  22. #45
    Geregistreerd
    19 juni 2009
    Last Online
    24 juli 2023 @ 22:30
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    193
    Discussies
    16
    Thanks
    321
    Thanked
    51 in 31 posts

    Standaard

    Gisteren voor de tweede keer met Xenia meegegaan. Mijn mening over haar is tweeërlei. Optisch vind ik ze fantastisch. Ik hou van deze lange, slanke meisjes. Ze is 1,82 m en heeft donkerbruin, lang sluikhaar. Ik vind haar heel mooi.
    Het pijpen was iets beter dan de eerste keer, maar ik vond dit toch steeds niet geweldig. Dan volgde een sessie waar ik intensief met haar pussy mocht spelen en likken. Dit was geweldig. En tenslotte hebben we de zaak dan afgerond met "ficken" en dit was ook niet fantastisch. Dus herhalingsgevaar 75%

  23. #46
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vince Bekijk bericht
    Wat ik wel geil vond was dat ze de hele tijd sprak over haar "pusHy" ipv pussy ... my pushy dit my pushy dat... zalig
    Dat PusHy wordt dagelijks wel een keer of 20 uitgeboord, dus ben je zeker dat ze het niet over haar Pus€y heeft?
    Bruine beer

  24. #47
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    lijkt erop dat zich ook een russiche Xenia heeft gemeld aan het GT-Front. (1.65, B cupje, long donkerblond haar ietsje gekruld, 30+) zat vaak op een barkruk tegen de muur van de gang die naar de tuin leidt). iemand ervaring met deze Xeniaanse dame?

  25. #48
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Laatste keer dat ik dit mokkeltje zag had ze zich een stevig stel jetsters aangemeten! Haar heupen zijn helaas nog even breed...

    M
    Bruine beer

  26. #49
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Ik denk dat het hier om een andere xenia gaat. In lr liepen een grote en kleine xenia. Blijkbaar zijn beide nu in gt gearriveerd? Waar nu over gesproken wordt lijkt op de kleine xenia uit lr. De grote heeft idd nieuwe silicone toeters en is vrij lang.
    Gr.

    Cupido

  27. #50
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Ik denk dat het hier om een andere xenia gaat. In lr liepen een grote en kleine xenia. Blijkbaar zijn beide nu in gt gearriveerd? Waar nu over gesproken wordt lijkt op de kleine xenia uit lr. [ . . . ]
    Die kleine is Oekraïnse

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.

  Diamond 468*60