Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 52

Discussie: Daria ( Iraanse)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Daria ( Iraanse)

    Naam : Daria

    Haarkleur/-lengte : zwart

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot stevig gebouwd , C/D-Cup

    Nationaliteit/Taal : Iraanse, duits en engels

    Leeftijd : 22 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed. Zoenen, beffen, pijpen uitstekend, NMC....

    Bijzonderheden : echte studente ?
    Verdere info bij Caveman
    Laatst gewijzigd door Willem2; 31 oktober 2005 om 01:36
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Daria

    Na de blonde Juliana even gas terug genomen en met wat ijsberen gepraat en gedold, zo eigenlijk in de kino terechtgekomen en daar de Iraanse Daria tegen het lijf aan gelopen, al eerder een goede ervaring meegehad, en haar uitgenodigd om een sleutel te gaan halen, iets waar ze graag gehoor aan gaf, na even gewacht te hebben de kamers waren allemaal bezet, kwam Daria terug met een sleutel van een blokhut .
    Daar aangekomen heerlijk met haar zeer teder staan kussen en langzaam maar zeker elkaar van wat knellende kleding verlost, aansluitend begon ze me heerlijk diep en nat te pijpen:blowjob: :blowjob: en liet ze zich lekker vingeren om spontaan klaar te komen toen ook kleine Koosje diep in haar keeltje spoot. Na even wat te hebben gepraat over van alles en nog wat begon de kleine jongen zich weer te roeren en Daria vroeg of ik nog wat meer wilde, nou dat wilde Koosje wel, en toen begon ze weer zo lief en teder te strelen en kussen zonder iets op mijn lichaam te vergeten, en voor ik het wist lagen we in een 69 houding die zijn weerga niet kent en weer kwamen we beiden klaar, toen dacht ik nu zal het wel over zijn maar nee hoor, weer kreeg ze het voor elkaar om hem in positie te brengen en toen heerlijk in doggystyle voor de 3e keer samen gekomen, ondertussen die heerlijke grote tieten strelend , moe maar zeer voldaan strompelde ik achter haar aan en ging met knikkende knieen weer bij de bar zitten, mijne heren ijsberen dit was fenominaal, en waren er bijkans 2 uren verstreken waarin deze lieve jonge meid zich van haar allerbeste kant heeft laten zien, herhalingsgevaar 200%
    Ps.Beste moderator Willem2 ze heeft wel zeker een C-cup en misschien zelfs wel een D-cup

    Auf Deutsch für Flens:

    Koos is Daria im Kino entgegen gekommen und hat sie um den schlussel gebeten und eine Hütte aufgesucht wo sie mit zärtlichen Küssen angefangen haben und einander die klamotten ausgezogen haben. Dann hat sie mich tief und nass geblasen und hat sie sich fingeren lassen wobei sie gkommen ist als auch kleine Koos gespuckt hat im mund/hals/kehle (whatever ). Nach einen kurzen smalltalk nochmal angefangen wobei sie lieb und zart gestreichelt und mein ganzen Körper gekusst hat. In eine 69 position sind wir dann beide wieder gekommen. Nachdem ein drittes mal in Doggystyle beide gekommen wobei ich ihre herrlichen grosen brüste gesteichelt habe. Müde aber zurecht hab ich mich wieder an theke gesetzt. Liebe eisbären das war fenomenal. In diese zwei stunden hatt diese frau sich von ihre beiste seite sehen lassen. Wiederholungsgefahr 200% (zwar nicht 100% korrekt aber jetzt verstehts du hoffentlich! , grüsse:tiga)

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    @ Koos56
    Ze is er nog en ze blijft wachten tot je pauze voorbij is

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Daria

    Dank je Willem ,
    Wat zou ik zonder jou scherpe oplettendheid moeten doen, zal er zeker gebruik van maken, voornemens om te gaan 11 Maart, duurt nog even maar denk dan maar "wat in het vat zit verzuurt niet". Ben er wel hard aan toe zo onderhand .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  5. #5
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Ausrufezeichen Ze was er gisteren !

    Koos,

    Ze was er gisteren (donderdag - ik heb de indruk dat je daarop de beste kans heb). Ze kwam voor haar doen vrij vroeg op de middag (voor het eten) al binnen, en was meteen verschwunden naar een kamer. Daarna heb ik haar nog een keer gezien bij het verwisselen van afspraak waarschijnlijk.

    Ik had last van flink zelfmedelijden, want ik dacht dat ik een kans bij de jongedame had. Mooi niet dus.

    Jij meer succes gewenst !

    Willem, kunnen wij ons 'Meeting Point' niet koppelen aan een soort reserveringssysteem bij GT ? (volgens mij doet Neukie dat al zo bij Lina...)


    W-L

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Hallo Ijsberen,

    ich kann leider null Holländisch, einiges kann ich aber immerhin erahnen.

    Ich war auch bei Daria aus Persien (Iran) und wollte mich mal erkundigen, wie andere mit ihr zurechtgekommen sind. Im Rheinforum konnte ich nichts über sie finden.

    Also ich war sehr zufrieden mit Daria, habe sie ewig lange geleckt.

    Kann mal jemand den Bericht von koos für mich übersetzen ? Ich weiß, ist vielleicht etwas unverschämt........

    Gruß flens, der hofft, dass zumindest einige sein Deutsch hier verstehen:D

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Hallo Tiga,

    vielen Dank, das nenn ich mal Service, klasse. Hätte ich nicht gedacht:smile:

    Hättet Ihr was dagegen, wenn ich Berichte in Deutsch hier reinstellen würde ? Z.B. aus der Freude 39, meinem Stammclub.

    Der Bericht des Kollegen deckt sich übrigens mit meinen Erfahrungen mit der Perserin Daria.

    Viele Grüße

    flens

  8. #8
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flens
    Hallo Tiga,

    vielen Dank, das nenn ich mal Service, klasse. Hätte ich nicht gedacht:smile:

    Hättet Ihr was dagegen, wenn ich Berichte in Deutsch hier reinstellen würde ? Z.B. aus der Freude 39, meinem Stammclub.
    Kein problem! Du kannst gerne auf Deutsch posten wie auch auf der homepage angegeben ist. Wir freuen uns schon auf deine berichte!

    :wink:
    tiga

  9. #9
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Daria

    Het is toch heerlijk en meelevend dat er ijsberen rondlopen die ook aan een ander denken, dank je wel WL, helaas is het voor mij bijna onmogelijk om op de donderdagen te gaan, dus ik blijf het maar op de zaterdagen proberen, zal pas 11 maart weer kunnen ijsberen, hopenlijk zijn mijn beide duifjes er dan, maar nogmaals dank je wel mede ijsberen ben zeer ontroerd


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    Koos,

    Ze was er gisteren (donderdag - ik heb de indruk dat je daarop de beste kans heb). Ze kwam voor haar doen vrij vroeg op de middag (voor het eten) al binnen, en was meteen verschwunden naar een kamer. Daarna heb ik haar nog een keer gezien bij het verwisselen van afspraak waarschijnlijk.

    Ik had last van flink zelfmedelijden, want ik dacht dat ik een kans bij de jongedame had. Mooi niet dus.

    Jij meer succes gewenst !

    Willem, kunnen wij ons 'Meeting Point' niet koppelen aan een soort reserveringssysteem bij GT ? (volgens mij doet Neukie dat al zo bij Lina...)


    W-L
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  10. #10
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Reden We zijn er voor je (of toch meer voor onszelf ?)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Het is toch heerlijk en meelevend dat er ijsberen rondlopen die ook aan een ander denken, dank je wel WL, ben zeer ontroerd
    Koos,
    We zijn er voor je. We willen ook wel even testen of ze nog zo goed is - op jouw kosten uiteraard. Een idee misschien :teuflisch ?

    W-L

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flens
    Gruß flens, der hofft, dass zumindest einige sein Deutsch hier verstehen...:D
    Klar das flens, hier gibt es sogar nen deutschen Admin..... :thefinger :D

    n. :wink:

  12. #12
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Ik zal het in mijn meer jaren begroting opnemen, en dan moeten we na de stemming er maar weer eens over discussiëren, groeten Koos
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    Koos,
    We zijn er voor je. We willen ook wel even testen of ze nog zo goed is - op jouw kosten uiteraard. Een idee misschien :teuflisch ?

    W-L
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  13. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    terug naar het onderwerp Daria: hoe is het eigenlijk met onze Poolse Daria Koos56? Enig idee waar zij gebleven is? Hopelijk pas zij ook nog in je begroting! :D

  14. #14
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden Poolse Daria of is het Darja?

    ja, ze past zeker nog in mijn begroting MiniMe, maar heb al een tijdje niets van haar vernomen, en anders is ze erg druk met haar begroting, zal bij mijn volgende inspectieronde er zeker even opletten of onze begrotingen overeenkomen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    terug naar het onderwerp Daria: hoe is het eigenlijk met onze Poolse Daria Koos56? Enig idee waar zij gebleven is? Hopelijk pas zij ook nog in je begroting! :D
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  15. #15
    Geregistreerd
    24 januari 2006
    Last Online
    26 augustus 2013 @ 06:30
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard daria

    daria is super zeer sensueel neemt de tijd heb erg genoten van haar zij was die dag de 4 maar de volgende keer de eerste allemaal veel plezier ps ik was er 2weken geleden.

  16. #16
    Geregistreerd
    24 januari 2006
    Last Online
    26 augustus 2013 @ 06:30
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    ben 2 weken terug weer in gt geweest alles was weer super het hoogte punt was weer daria ze heeft weer wat nieuws geleerd ,pijpen ps nr 1 vraag naar de ijsklontjes op het moment supreme neemt ze de ijsklontje in de mont en pijpt verder zo kun je het heel lang volhouden ben er donderdag of woensdag weer allemaal veel plezier ps doe daria maar de groeten van peter

  17. #17
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard ze heeft een nieuw rooster !

    ... en vandaar dat haar vaste dagen wat wisselen af en toe.

    Afgelopen donderdag (de 'super Thursday' met alle NL en BE bezoekers) was ze er al vrij vroeg in de middag voor haar doen, wat voor mij een goede gelegenheid was om zo snel mogelijk met haar een hut in te duiken.

    Joepie !

    Er is nog steeds niemand die zo'n buitenaards goede fellatio geeft als Daria. Met zo'n niveau mag dat echt geen 'pijpen' meer heten. Een uur lang heb ik absoluut niets gedaan terwijl zij zich met me bezig hield - enigszins lui, dat geef ik toe, maar het is gewoon goddelijk hoe ze dat kan.

    herhalingsgevaar 200%

    W-L

  18. #18
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard lekker

    Wagon-Lits jij lucky bastaard, zou je mij even willen laten weten wanneer ze er weer is, wij gaan Hemelvaartsdag en als Daria er dan ook is dan............... en mijn 2 andere favorietjes zouden er ook zijn kan een geweldig dagje worden:teuflisch :teuflisch .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    ... en vandaar dat haar vaste dagen wat wisselen af en toe.

    Afgelopen donderdag (de 'super Thursday' met alle NL en BE bezoekers) was ze er al vrij vroeg in de middag voor haar doen, wat voor mij een goede gelegenheid was om zo snel mogelijk met haar een hut in te duiken.

    Joepie !

    Er is nog steeds niemand die zo'n buitenaards goede fellatio geeft als Daria. Met zo'n niveau mag dat echt geen 'pijpen' meer heten. Een uur lang heb ik absoluut niets gedaan terwijl zij zich met me bezig hield - enigszins lui, dat geef ik toe, maar het is gewoon goddelijk hoe ze dat kan.

    herhalingsgevaar 200%

    W-L
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  19. #19
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Wagon-Lits jij lucky bastaard, zou je mij even willen laten weten wanneer ze er weer is, wij gaan Hemelvaartsdag en als Daria er dan ook is dan............... en mijn 2 andere favorietjes zouden er ook zijn kan een geweldig dagje worden:teuflisch :teuflisch .
    Koos,

    Ik weet het eerlijk niet. Hemelvaartsdag heeft ze gegarandeerd geen cursus, dus wat dat betreft.... Ze leert wel voor een tentamen.

    Anders door de week woensdag of donderdag na 5 uur is je beste kans. Maar wat let je trouwens om GT te bellen vooraf als je echt alleen maar om Daria komt ? (maar dat kan ik me toch ook niet voorstellen :teuflisch :teuflisch )

    succes gewenst,

    W-L

  20. #20
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard alleen voor?

    Beste W-L, dank voor je snelle reactie, je weet toch dat ik heel monogaam ben en dat er regels voor zijn, :D :D en zoals jij vast ook weet zijn die regels om te overtreden dus zal ik me vast gaan vermaken daar op Hemelvaartsdag :green_smi :green_smi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    Koos,

    Ik weet het eerlijk niet. Hemelvaartsdag heeft ze gegarandeerd geen cursus, dus wat dat betreft.... Ze leert wel voor een tentamen.

    Anders door de week woensdag of donderdag na 5 uur is je beste kans. Maar wat let je trouwens om GT te bellen vooraf als je echt alleen maar om Daria komt ? (maar dat kan ik me toch ook niet voorstellen :teuflisch :teuflisch )

    succes gewenst,

    W-L
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  21. #21
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch he,he Daria

    Na eerst even in YinYang te zijn geweest met wat mede ijsberen en mijn broer waar het overigens heel erg rustig, was zeg maar gerust stil , toch maar snel naar GT gereden in de hoop dat het daar wat meer bruiste. Wel dat laatste klopte zeker wel, het wemelde er van de ijsberen maar het aantal vrouwen daarentegen viel gewoon wat tegen , het was er zo druk dat we met 2 man in een kastje moesten. Na ons wederom een berevel te hebben laten aanmeten de 2e keer deze dag, maar eens de bar binnengegaan en gekeken wat en wie er zoal aanwezig zou zijn. Veel bekende ijsberen en toch redelijk wat bekende dames. Na wat gedronken te hebben maar eens wat lopen ijsberen en zien of er nog iets te doen viel voor wat horny icebears . Maar het viel niet mee door de grote drukte en de wachttijden voor de kamers. Op een gegeven moment had ik zo iets van het zou me toch niet gebeuren dat ik en in YY en in GT niets te verorberen zou vinden ? Het was inmiddels etenstijd geworden en de rijen stonden 3 dik te wachten op wat eten, wat er trouwens niet gek uit zag, ook dat moet wel eens gezegd worden. Dan maar weer een stukje lopen en wie loop ik tegen het lijfje aan? wis en waarachtig de Iraanse Daria, toen werdt Koosje toch wel een beetje heel blij , en nu was er wel een kamer vrij omdat de meeste beren aan het voederen waren, Daria maar gelijk de sleutel laten halen en zo belanden we in de grote kamer naast de kino met 2 bedden, Daria zij dat ze er aan een wel genoeg zou hebben, dus maar gekozen met die met het meeste licht onder her raam, wil per slot van rekening ook wat kunnen zien. Na wat gepraat te hebben over dat we elkaar al lang niet meer hadden gezien en zo, langzaam maar zeker overgegaan in dat waar ik toch voor was gekomen, na een tijd heerlijk met haar te hebben gekust en elkaar goed gestreeld te hebben en haar grotje met door mijn 2 vingers al goed nat was geworden, maar eens genoten van haar orale kwaliteiten, lang, diep en nat pijpte ze me net zolang dat mijn eerste zaadcelletjes achter in haar keeltje verdwenen en maar door gaan tot mijn tenen zowat krom trokken, samen elkaar even afgespoeld in de douche en toen nog wat kamasutra achtige standjes gedaan, en in doggystyle het ballonnetje wederom gevuld, het was zoals het met haar altijd is, gewoon top en met een hoog GFE gehalte, heb haar moeten beloven dat het nu niet weer zolang zou gaan duren en heb gezegd dat ik zeker eerder weer bij haar zou komen!!!!
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  22. #22
    Geregistreerd
    24 oktober 2005
    Last Online
    19 juni 2018 @ 00:11
    Locatie
    La douce France
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    ...
    Er is nog steeds niemand die zo'n buitenaards goede fellatio geeft als Daria. Met zo'n niveau mag dat echt geen 'pijpen' meer heten. Een uur lang heb ik absoluut niets gedaan terwijl zij zich met me bezig hield - enigszins lui, dat geef ik toe, maar het is gewoon goddelijk hoe ze dat kan.

    herhalingsgevaar 200%

    W-L
    Dit kan ik alleen maar bijvallen. Na 3x van Daria te heben genoten blijft ze voor mij een absoluut toppertje, zeker een aanrader als je het rustig aan wilt dioen en je eens lekker in de watten wilt laten leggen.

  23. #23
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Standaard Gustomass op de valreep met Daria, overigens heer

    .
    Laatst gewijzigd door Gustomass; 17 juni 2006 om 17:42

  24. #24
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Daumen hoch Daria dan toch nog op de valreep voor Gustomass

    Weer een heel leerzame GT ervaring erbij.
    Een prachtige blonde Duitse en de werkelijk prachtige zwartharige Iraanse Daria hebben hierin een niet onbelangrijk aandeel gehad.
    Gustomass had voor de avond enkele potentiële favorietjes op zijn Golden Time Long Play List staan.
    Één keer kwam hij langs een helemaal alleen op een ligstoel zittende Daria bij de saunaruimte. Vriendelijk over en weer lachje en gauw nog eens extra gedouched en opgefrisd, en weer terug naar de hotspot.... wat bleek ...géén Daria meer.
    Verder enkele keren gezien, maar het kwam er niet van. In de bar beantwoorde ze mijn om contact zoekende ogen niet echt en verder nam ze een keer plaats op de krukken midden tussen 2 andere favorietjes op de Gustomass Golden Time Long Play Favorite List. Niet echt handig voor Gustomass om zich te roeren in het hol van deze leeuwinnen.
    Nadat Gustomass enkele licht wanhopige rondjes had gemaakt door de Golden Time Palace, kwam hij Sonny in de Kino tegen . Hij wilde Gustomass wel steunen met het diens tijdelijke bezigheid om een oogje in het zeil houden. Dit was wel nodig hoor! Dat dit állemaal zomaar kán zonder een toeziend oog. Achter ons 2 neukende paartjes, rechts op grote matras zeker 3 als het er geen 4 waren(paartjes) en vóór ons een paartje waarbij Sonny al gelijk aangaf;
    ” Kijk, die gaan voor een Frans Totaaltje.” Nou – eenTotaal Tje!! Wil wel eens weten wie vandaag voor 11 uur de spetters van het Kino scherm heeft afgeveegd.!!

    Al met al werd Gustomass door Sonny behoorlijk belet om op zoek te gaan met zijn niet aflatende manier van het vertellen van zijn avonturen.
    Buiten onder de veranda Debril en Eva nog eens ondergestopt. Zij waren aan hun ..... ste ronde van de dag bezig. Alles mag en alles kan in GT is bij deze weer eens onderstreept.
    Wanhopigheid steeg bij Gustomass ten top, nóg steeds niks en Gustomass heeft demonstratief eens flink op met zijn knuistjes op de buitenmuur van het Golden Time gebouw gebeukt.
    En ….dat heeft geholpen.!! Gustomass zag bij aankomst bij de bardeur, Daria wanhopig aan de schuifdeur sjorren, die maar niet naar haar wilde luisteren. Foei, deur weet je wel wie je hiermee teleurstelt. Dat doe je Daria toch niet aan!!!??? Deur ging erg zwaar, maar Gustomass kreeg hem wel dicht. Nadat Sabine hevig protesteerde ging de deur weer linea erecta open. Op de eerste kruk zat toen (nog net niet mijn) mooie spontane Daria, zo maar in de kou. Zal ik je warm houden, gaf ik als duidelijke hint mee.
    Deze meid lacht zo mooi, die lange zwarte haren en dan die zwarte ogen en
    die zo stralen.. .Wil je nog wat meer doen dan mij warm houden. Sjonge jonge wat had Daria honger. Nou, ja wil best andere dingen met je doen, maar wat wil je en wat kun je. Omdat de tijd al beperkt was heb ik haar lijstje niet laten opnoemen, maar gevraagd om het gewoon maar gelijk in de praktijk te gaan brengen. Sleutel laten halen en op naar kamer 6. Oh heerlijk, een grote kamer, met 2 bedden. Welk bed nemen we dit of dat of nemen we er ieder één? De schrik sloeg Gustomass even om het lijf. Ben je eenmaal met je Daria op de kamer, is één van haar voorstellen om apárt te slapen….. Gustomass zijn toch wel een beetje geteisterde hartje moest even dubbelkloppen om GT proppen in de bloedskringloop te voorkomen. Dat meen je toch niet??!!. Eindelijk had ik mijn(toen nog aanstaande kandidate voor het favorieten klassement aan de haak geslagen, komt ze met dit voorstel!!! Maar, gelukkig was het haar niet gelukt om het wel erg felle licht op kamer 6 te doven, zodat Gustomass Daria héél goed kon zien en dat ze volop genot voor zijn oogjes bood. Tevens kon hij in dit licht haar teasende zwarte, grote, glanzende ogen, wat zeg ik schitterende ogen zien, en die gaven duidelijk aan dat Gustomass zich geen zorgen meer hoefde te maken. Nou, hoewel ze om 10 over twaalf de sleutel pas opgehaald had heeft dit uurtje zorgeloos samenzijn tot 7 over één mogen duren. Even vooroverleg nodig. .Nee, helaas een heel uur zat er niet meer in, ik had er geen erg in dat het al zó laat was. Ok, doe je gewoon volgende keer een heel uur. Afgesproken.
    Dit zorgeloos samenzijn werd veraangenaamd met allerlei activiteitjes die deze Daria zoals in de eerder beschreven recensies zelfs op dit late, sorry vroege tijdstip ten tonele weet te brengen. Geweldig lekker, fijn, sensueel, heerlijk snoepen , erotisch, geen tijd om te praten, en mooiste van al is dat toch ruim vóór dat de witte fontein in werking werd gesteld, dat het stil was geworden. Op de kamer is Daria erg stil met je bezig. Op de kamer is Daria ook stil als jij met haar bezig bent. De stilte werd voelbaar toen het geluid van de dames van de naastgelegen Kino de kop werd ingedrukt. Hopelijk hadden ze toen niet net een penis in hun mondje. Heb geen ontstoppingsgeluiden gehoord dus de schade zal wel meegevallen zijn.
    We gingen pas echt helemaal in elkaar op toen ook de muziek in de bar het zwijgen werd opgelegd. Toch even schrikken dat de tijd op was, maar daarvan had kleine Gustomass geen weet of was het zo dat hij daar geen weet wilde van krijgen...
    Toch wilde Daria de fontein laten spuiten in onze eigen vertrouwde stilte en voorkomen dat mogelijk gebonk op de deur ons abrupt uit onze Daria-Sensation zou doen schrikken. Tijdens wat handmatige bijstand van Grote Gustomass aan kleine Gustomass kreeg Daria volop de gelegenheid om een tot dan toe nog niet in de praktijk gebrachte handeling uit te voeren. Nee, Gustomass is overtuigd. Daria hoeft haar tong niet te gebruiken om te praten, laat haar maar lekker haar tong alternatief inzetten op plaatsen en manieren die gewoon heerlijk waren en die dan toch tot een heerlijke fontein uitbarsting mochten lijden. Grote Gustomass kon kleine Gustomass vrij lang tot beheersing overhalen, maar och arm, toen was toch het moment daar dan het niet opgevende tongetje van Daria een (s)explosief plekje had geraakt en betongd waardoor de fontein een hevige uitbarsting te zien gaf. Nu lachte ze , je hebt het geschaft, nee wé hebben het geschaft terwijl ze aangaf kijkend naar de kliederboel dat ze nu echt geloofde dat Daria vanavond echt de eerste was geweest. Toch maar alles opgeruimd en afgesproken dat de ijsklontjes bij een volgend samenzijn acte de presence zouden geven. Toen ik daarover begon lachte ze breeduit en zij ze; Nun bin Ich sicher davon. Du bist Mitglied an die Holländische Fraktion. Tja, hoe ijsklontjes en Daria een Hollandse fraktie bijeen kunnen houden. Laat Rita Verdonk maar niet weten dat Daria voor alles is geslaagd maar dat haar inburgerinsexamen later op de rol staat. Deze Daria heeft wel meer aan haar mooie hoofdje. Tja, zichtbaar op de eerste plaats prachtige dikke lange zwarte haren.
    Praten met deze dame staat voor een vervolg consult op het programma.
    Vanaf de kamer hebben we door een compleet verlaten GT-plezierruimte ons naar de kleedkamers verplaatst, alwaar het wel een drukte van jewelste was.
    Onder het genot van de traditionele “een Granny Smith appel na een kamerbezoek “de weg naar huis hervat en ook nu weer lekker rustig gereden om te kunnen nagenieten.

    Gustomass heeft intussen zijn List Nationalities of Ladies aangevuld met Iran op een mooie 20ste plaats. Daria is inmiddels in deze 9 maanden dame nummer 39 die door Gustomass is onderhanden genomen cq welke Gustomass in haar handjes heeft genomen.

  25. #25
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Gisteren was ze er weer - hee, ik ook :D

    Goed nieuws: ze heeft een papiertje gehaald (nou ja, een her-examentje dan). Van de weeromstuit (examenstress ?) vond ik haar niet in topconditie, maar nog altijd ver boven het gemiddelde. Ik wou dat meer meiden zich wat serieuzer met hun toekomst bezig hielden.

    W-L

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.

Living Room 468*60