Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Christine (Togo )

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Christine (Togo )

    Naam : Christine

    Haarkleur/-lengte : zwart

    Lengte dame : 1.75m

    Postuur/Cupmaat : Slank en gespierd , C/D-Cup, siliconen en wel zo slecht gemaakt dat ze deze arts terstond zijn licentie moeten afpakken. Veel te veel opgeblazen en een ieder die haar voor de operatie gekend heeft zal dit beamen, totaal nergens voor nodig.

    Nationaliteit/Taal : Togo, engels en frans

    Leeftijd : 24 jaar

    Tatoeages/Piercings : -

    Service : Goed, neuken, beffen, zoenen, FT

    Bijzonderheden :Deze meid loopt vaak in een visnet rond. Ze heeft eerst in de PHG gewerkt en daarna GT. Op zich een heel aardig meisje wat zich wel wat probeert op te dringen.

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Daumen hoch Christine, zwarte parel

    Gisteren maar eens het gezelschap van Christine gezocht. Ik had haar wel vaker zien rondlopen (ze is moeilijk over het hoofd te zien) en was onder de indruk van haar slanke lendenen. Vooral die benen, daar komt geen einde aan.
    Op de kamer blijkt dat ze ook een buitenproportioneel lange tong heeft waar ze je oraal heerlijk mee kan verwennen. Lekker zoenen en pijpen, het is allemaal mogelijk met Christine. Een vingertje gebruiken, geen probleem bij Christine.
    Ik heb ons samenzijn afgemaakt in de bekende doggy positie. Een prettige sensatie, moet ik zeggen.
    Haar kunstmatig verkregen borsten zijn inderdaad wat te groot. Maar als je die even terzijde laat (wat nog niet meevalt...) blijft er veel over om van te genieten. Pluspunt: Je kunt ook een aardig gesprek met haar voeren.
    :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    29 mei 2006
    Last Online
    28 juli 2010 @ 08:35
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ook ik heb Cristina in de Kino getroffen, en getroffen kan je het wel noemen. Wat kam die meid lekker pijpen zeg en diep. Heb de hele sessie in de Kino volbracht, pijpen , beffen neuken in diverse standjes en wederom een raal einde met FT, wat is dat toch lekker. Haar boob job vind ff te maar ja smaken verschillen niet waar. Ik heb het prima naar mijn zin gehad met deze mooie donkere dame.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.