Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 44

Discussie: Christina (Griekse)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Beitrag Christina (Griekse)

    Naam : Christina

    Haarkleur/-lengte : blond, halflang prachtig dik haar

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot wat voller , B/C-Cup

    Nationaliteit/Taal : Griekse, duits en engels

    Leeftijd : 40 jaar (1965-1970)

    Tatoeages/Piercings :

    Service : PZC, nmc,Ft, beffen, anaal, massage etc.

    Bijzonderheden :
    Laatst gewijzigd door Big30; 14 november 2011 om 21:56
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    27 mei 2009 @ 10:44
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    ...
    Leeftijd : 40-45 jaar
    ...
    Hallo Willem,

    zoals je ziet heeft intergames ook de weg naar jullie forum gevonden.
    intergames is blij om jou hier tegen te komen. Alleen klopt de leeftijd bij Christina niet, ze is 3 weken geleden 35 jaar geworden.

    groetjes,


    intergames....gaat ook zeker hier schrijven.
    Laatst gewijzigd door Befke; 14 februari 2007 om 11:36
    beter 1 vagina in de hand dan de lucht van 10 in de neus.

  3. #3
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    GoldenTime is niet mijn favoriete club maar ik kan me er in de zomer opperbest vermaken in de tuin. Eén van de dames waar ik speciaal voor kom is dus Christina. Ik ken haar al van DolceVita waar ze daarvoor gewerkt heeft. Je kan met deze wat oudere dame gewoon hele goede sex hebben. Ze weet precies wat een ijsbeer lekker vindt. Gelukkig weet ze dat bij eekhoorntjes ook . Ze heeft een uitgebreid servicepakket en van alle diensten heb ik al wel gebruik gemaakt.

    Babbel

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Ben deze winter dus ook een keer doordeweeks naar GT geweest en gelukkig was deze griekse schone er weer. MILF op en top zal ik maar zeggen. Goed zoenen, beffen , pijpen en andere specialiteiten. Ja haar mooie ogen lokken me iedere keer weer mooi in de val. Als Knabbel dan weer een keer naar GT wil dan wel het liefst als deze dame aanwezig is

    Babbel :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Was weer op zoek naar Christina maar ik kwam haar jammergenoeg niet tegen , toch de lekkerste MILF voor mij die op dit moment ( ik moet wel blijven testen )
    Maar niet getreurd ik liep tegen wat anders aan.....

    Babbel :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard Beter zoeken Babbel !

    Babbeltje,

    Ze is er toch echt nog regelmatig hoor ! Maar je zal toch niet langs haar heen gekeken hebben omdat ze - dankzij het Griekse Wonderdieet of zoiets - een flink aantal kilo's is afgevallen ? Geen tranen nu, ze ziet er nog steeds prima uit, naar mijn mening zelfs beter dan ooit. Dat gezicht, die benen... En haar haar is weer donker en krullend - eindelijk een vrouw die naar ons mannen luistert.

    Voor degenen die nog enige twijfel hadden: op de kamer (nou ja, in het tuinhuisje) zijn haar prestaties nog als vanouds.

    W-L

  7. #7
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Sja, niet enkel Babbel is een liefhebber van deze dame, ik ben ooit letterlijk uit de whirpool gesprongen en haar achternagelopen ... zo een zin had ik !
    Haar serviceniveau is dan ook van zeer goede kwaliteit, dit kan Willem2 ook wel beamen.

  8. #8
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Christina; she did it again.....

    Golden Time, donderdag 13 april 2006.
    Gustomass komt binnen bij GT , maakt kennis met en feliciteert jarige GT ijsbeer. Ziet in een flits "zijn" Christina een drankje halen bij de bar, is gekleed in badjas, oh ooh dat wordt weer niks.
    Buiten tijdens het genieten van het feestje( taart, gebracht door Ina. Denke daran, nicht anfassen!!, lachen, lekker bijpraten, een Fon zoals we haar kennen, dames die de jarige komen kussen en meer. Op de vraag "wer hat hier Geburtstag, gaan gelijk alle ijsbeerhanden omhoog en klinkt een luid, Wir allen!!., een reunie, een massaal samenzijn van bekende ijsberen) Komt Christina ook even feliciteren en krijgt Gustomass een heerlijke zoen waarvan ze er zo veel in voorraad heeft,en ........... weg is ze weer. "Habt Ihr hier etwas gefeiert??, Ja Christina, aber ohne Dich, wo warst Du dann" " Ich war in 'ne Hütte und muss gleich wieder zurück. Nog niks kunnen regelen.
    Toen net voor het eten, ben ik abrupt uit een gesprek met De Bril weggerend om Christina aan te klampen. Even die andere ijsbeer laten uitpraten en huppa.... Ze zag mijn ogen en zei al gelijk, Ich bin noch beschäftigd aber um sieben bin ich wieder für dich da. Happy Gustomass...
    Even lekker geëten en met Christina lekker wat bijgepraat. Haar weer een compliment gemaakt voor het feit dat ze haar haren weer lekker los en in natuurlijke krullen had. Zo heb je haar toch de eerste keer mogen zien, en zo ziet de echte Christina eruit en niet anders!!!. Die rechtgetrokken haren, laat dat die jonge dametjes maar doen.
    Sleutel bekomen was onmogelijk, ja deze dame heeft niet de hele avond de tijd. Was al de hele middag vast bezet.
    Op het voorstel om ons speeltuintje in te richten in de tent bij de sauna reageerden we beiden instemmend.
    Was wel leuk met muziek en saunageluiden?? en whirlpoolgeluiden erbij en een mooie lichtinval. Lekker sfeertje, was al zeker mijn 3e keer( Ines en Bali Kim gingen vóór) . Een groot nadeel. Als je hier met z'n tweetjes ligt te spelen , in omgevallen 6 9 positie, dan hoor je elkaar weinig of niet. Dat is toch een gemis, nu merk je pas hoe veel je normaal toch reageert met en op elkaars geluidjes.
    Wat dat betreft volgende keer naar een kamer. Horen we tenminste weer wat we voelen... ..
    Ons samenzijn van een dik uur was er een om hopelijk nooit meer te vergeten. Waarom , vraag je je dan af, waarom moest er nu bijna 9 weken tussen zitten?
    Of het nu 9 dagen of 9 weken geleden is, die Christina weet nog precies welke kneepjes je het liefste hebt, op welke plekjes en wanneer en hoe....
    Deze dame pakt zo de draad weer op. Christina weet de gevoelige snaar toch weer heerlijk te raken.
    Op de vraag of we deze keer een heel uur zouden kunnen vullen zei ze. Ja, dass weiss ich noch nicht...:D
    Details wil ik graag onder ons houden maar als Christina je ligt, weet ze je iedere keer weer mooier en beter te activeren en tot een geweldig mooie ontlading te brengen.
    Toen we afscheid namen heb ik me beloofd dat het nu niet weer 9 weken mocht duren. . ... Spreek ik daarna Maria nog, nou daar ga ik al met mijn goede voornemens........


    Gustomass kent geen Grieks maar dit vanavond was een GCT-ervaring. Een Griekse Christina Totaal ervaring.

  9. #9
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    Kan iemand navragen of Christina ook op dat feest komt ?
    Anders moet ikzelf weer een keer doordeweeks het gaan vragen. de kans dat ik haar dan mis is toch vrij groot.

    Babbel :wink:
    Heb Christina al lang niet meer gezien, noch in GT noch in Griekenland. Wellicht nog op vakantie.
    Als ik zo eens terugdenk dan wordt het inderdaad weer hoog tijd voor een GCT Griekse Christina Totaal experience.
    K hoor wel als iemand haar weer heeft gespot.
    goed opletten is wel nodig. Is vaak met enkele flitsen in de bar , om weer met de volgende het bed in te duiken.
    Heerlijk toch.
    Ik zal morgen eens goed rondkijken in GT.

    Groetjes Gustomass

  10. #10
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Christina is echt een prof en een super ster aan het GT-firmanent.

    Je kan echt goed met haar kletsen en ze zit er niet mee je toverstafje rustig op het terras naar de volle zon te laten wijzen.
    Op de kamer/blokhut of waar je ook beland, ze weet je altijd in hogere sferen te krijgen.
    Top-prof en aardig.

    Al vaker met deze dame (eigenlijk elke keer als eerste!) de GT-time opgewarmd.

    BefBeer

  11. #11
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat mij de laatste GT bezoeken is opgevallen is dat de BEF-frequentie ('bezetheidsfrequentie') bij deze dame spectaculair is gedaald t.o.v. pakweg een jaar terug...
    Met alle respect voor deze voormalige topper(want dat was/is ze echt!), maar ik heb de indruk dat het vuur wat verdwenen is. Maar mischien moet ik gewoon nog een keer met haar naar de kamer om mijn ongelijk te bewijzen.

    Ondertussen staat ze toch weer eens op de voorste pagina bij de GT rubriek, mijn goede daad voor de dag zit er weer op...
    Cancel my subscription to the ressurection...

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Wat mij de laatste GT bezoeken is opgevallen is dat de BEF-frequentie ('bezetheidsfrequentie') bij deze dame spectaculair is gedaald t.o.v. pakweg een jaar terug...
    HM denkt dat het meer zegt over de ijsberen die GT recentelijk bezoeken.
    Waarschijnlijk zijn dat meestal beertjes die heel veel jong en slank prefereren.
    En waarschijnlijk zoeken veel ervaren beertjes hun heil inmiddels ergens anders.
    Beetje zwart-wit, maar HM denkt dat het met Christina weinig te maken heeft.
    Founding Member

  13. #13
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zeer terechte opmerking HM, nuja ze doen maar, ik zal me dan wel ontfermen over de MILF's:teuflisch


    Sickboy, die hoopt dat hij volgende dinsdag ook nog eens Doro tegen het lekkere lijf loopt...
    Cancel my subscription to the ressurection...

  14. #14
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Calispera Christina....

    Christina een topper???

    Ben een jaar geleden heel vaak met haar geweest. Je weet wat je krijgt en dat is geweldig. Toch wil je wel eens proeven aan wat jonger spul, aan wat latina etc etc. Slechts af en toe, HELAAS , ga je dan toch weer eens met Christina mee.
    Tijdens dat kamerbezoek hoor je jezelf constant op de achtergrond denken.
    "Waarom Christina, waarom ben ik potverdikkie zo lang niet meer met je meegeweest......" Het is iedere keer weer bijna als de eerste keer.


    Gustomass kijkt al steeds meer uit naar zijn volgende GT Christina bezoek.

    Gustomass.

  15. #15
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Zeer terechte opmerking HM, nuja ze doen maar, ik zal me dan wel ontfermen over de MILF's:teuflisch
    Deze stelling wordt volledig onderbouwd door zijn meest recente ervaringen in GT.
    blauwebeer vermoedt dat Thesickboy ervan uitgaat dat More Is Less Feminine staat voor de leeftijdscategorie tussen 18 en 24 jaar.

    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 22:26

  16. #16
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Met spijt in het hart moet ik toegeven, ....je hebt gelijk blauwebeer

    Laat ons het er maar op houden dat verandering van spijs doet eten. Soms wil je eens een romige jonge kaas, dan weer eens een meer belegen exemplaar met een scherper smaakje...

    (no disrespect!)
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 22:26
    Cancel my subscription to the ressurection...

  17. #17
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch "goede wijn behoeft geen krans" bij wijze van uitzondering dan maar.

    Ere wie ere toekomt.
    Onderstaand mijn verhaal over mijn ontmoeting met Christina gisteren.

    Inmiddels was Gusto al bijna tegen Christina opgelopen bij dat smalle deurtje aan achterkant van de bar. Ik zie haar, zij mij, ik zeg gelijk: Oh Nein, heute klapt es nicht, terwijl zowel ik als Christina tegelijk naar haar haren wezen. Die waren kaarsrecht en Christina weet als geen ander dat Gusto pas echt voor haar op de kniëen gaat als ze haar haren gekruld draagt. Oh wat lachte ze mooi, Aber Schade, heute wieder nicht, terwijl ze vorige keer zo snel weg was, zonder iets te zeggen. "Du weisst doch, Ich bleibe so lange ich lust habe, sonnst haue ich ab" "Also ich verstehe, damals hattest du keine lust mehr auf mich???!!!!" .
    We vervolgden beiden ons weegs...
    Niet veel later zat Christina rustig op de kruk. De magneetwerking was nog perfect en voor Gusto het wist was ie bij haar aangekomen en had ie al weer enkele komplimentjes uitgedeeld.. Christina had een mooi pakje aan van een soort pantermotief. Er liepen vandaag meer dames in dat motief, enkele afrikaansen ook, thuis nog een fles met likeurdrankje zien staan ook gecoverd met panter stof. Als Jenny nu zaterdag aanstaande óók nog eens als pantera gekleed mag gaan, kan de week niet meer kapot.
    Verder was er iets aan Christina, wat haar zo anders maakte. Gusto zag een véél jonger uitziende Christina voor zich zitten, en dat terwijl we in het volle licht stonden. Dus ware er sprake geweest van vertekening had het enkel de andere kant op kunnen werken.
    Die teasende Christina liet Gusto nog even in het ongewis en lachte me enkel toe, maar weigerde iets meer van de sluier op te lichten.
    Dann muss es bestimmt etwas mit deine haare sein. Das klapte. ze droeg nu een ponny en hoe het werkt werkt het , maar ze kwam echt veel jonger over, alsof er een Christina van 10 jaar geleden voor me zat... Gusto bracht nog in dat ie dan ook maar een ponny zou gaan dragen maar ondanks een flink stuk hilariteit, zag Christina dat toch iets minder gunstig in..
    Het interne beslissingsproces, wie van de 3 Mariann, Marina of Christina, draaide nog op volle toeren, intern wat gesputter, wat beslissingspunten werden aangehaald, Gusto draaide nog eens wat rond, lachte, kreeg een heerlijke lach terug....... gaat Gusto toch iets zeggen.. "Christina, Hasst du schon ein schlüssel vielleicht??" "Ze lachtte nu nog uitbundiger en wel errug goedkeurend, wellicht ook een beetje verrast door die ongekend snelle beslissingsactie van Gusto. "Nein, aber ich hohle gleich eine, OK?" .
    Blijkbaar straalde Gusto's hele lijf en voorkomen een overduidelijk en hongerig Ja, bitte uit, want Christina was al onderweg naar Tatjana...
    Even later samen hutje nr 25 opgezocht zoals ze zei; "Ganz am ende der welt" ja dah hinten im wald, wo so oft die schönsten zimmererreignisse sich darstellen" Nichtwar Carpe Momentum??
    Al lachend, al schertsend liepen we de houetn vlonders af, Christinas hoge hakken schoenen die een heerlijk klak klak klak geluid maakten. De zon scheen nog heerlijk door de bomen en eenmaal in ons hutje aangekomen maar gauw de ramen en deuren gesloten. Die koelte kon enkel de zaak te snel verstijven...
    Maar uhh "am ende der welt" ist dass nicht ganz naha an dass Paradies???
    Deze gedachten waren amper bij Gusto aangekomen, of Christina zat al aan Gusto, of was het andersom... Houston, counting down....
    Gusto lag hier heerlijk te genieten van en met een qua looks werkelijk jonger uitziende Christina, ik kan het niet vaak genoeg zeggen...Gusto gaat hier niet gedetaiileerd omschrijven wat er zoal de revue passeerde in dit heerlijke uur. Een half uurtje, dat had Gusto al na 4 minuten middels een verlengingsaanvraag, in 3-voud, seald with 3 kisses aangevraagd. Wie gaat er aan het einde van de wereld nog moeilijk doen, dus dit verzoek werd al snel goedgekeurd...
    Alle formaliteiten waren inmiddels afgehandeld, Counting down was still going on...
    Zolas dat zo gebruikelijk is om te omschrijven in deze situatie. Gusto gaat niet beschrijven wat er allemaal gedaan en genoten is, maar houdt het bij een kort: Met deze Christina heb je een vrouw naast je, op je , om je die je weet te geven wat je als man zo graag wil. Als weinig anderen weet deze vrouw waar je als man zoal wenst..... En het mooiste is, dat geeft ze je ook nog..
    al snel kon Gusto zichzelf geruststellen. Christina mag er dan wel een stuk jonger uitzien, qua service, ervaring, vakvrouwschap, was Gusto vandaag toch in bed beland met de oude getrouwe Christina, zoals Gusto en meerderen onder de lezers haar kennen.
    Deze keer het ijzer gesmmed toen het heet was, en geen spijt van gehad.
    Tijdens onze bezigheden steeds meer tot de overtuiging gekomen, dat achter die muur van hutje"Ende der Welt" inderdaad het Paradies zou beginnen. Je voelde het, je proefde het, je hoorde het, we hoefden enkel die dunne planken muur te doorbreken en we zouden er definitief aanbelanden. "Houston we have lift-off and are about to land in paradise.."
    Qua energie hadden we die muur gemakkelijk kunnen doorbreken...maar...zo werkt het niet in saunaclubland en damesvanplezierland. Het is en blijkt illusie, echt waar, óók als het oh zo echt lijkt, misschien wel juist als het echt lijkt. Het is een illusie, maar neemt niet weg dat mooi ingevulde illusies ook heel lekker en onvergetelijk kunnen zijn. Deze zou een onvergetelijke worden.. Na ons heerlijke samenzijn, toch maar besloten om de kamer weer in de toestand aan te brengen zoals we hem een uur terug hadden aangetroffen, de deur geopend en buiten gestapt. Even wierp Gusto nog een blik naar links...daar waar de ruimte nét achter die muur begon, je weet wel, waar dat Paradies zou beginnen... Inderdaad, er stonden hele mooie bomen, waartussendoor een inmiddels erg laag staande zon zijn laatste stralen wist heen te persen, hier begon het grote beren bos...maar inderdaad, géén paradijs... "It's an illusion, just an illusion" maar het was een mooie. Gusto liet het bos voor wat het was, nam zijn voor even "zijn"Christina goed vast, lachte mee, grapte wat en verlengde de illusie nog even...
    Ok, heel even nog dan , moet Christina hebben opgepikt, en met een hele diepe en lekkere tongzoen op de valreep, stapten we beiden weer de gewone wereld in...
    Even afgerekend,royale fooi gegeven. Met vragende ogen vroeg ze of het zo goed was. "Jasicher!!." "Als ik voor jou zoveel waard ben geweest, dan is het mij goed zei ze nog." "nou, als ik je zou willen geven wat het me waard is geweest, dan had ik beslist te weinig op zak gehad.
    "wir sehen uns noch" en Christina draaide zich om en verliet onze kleedruimte. Even douchen, opfrissen en op naar een volgende klant, die een termin met haar had, op naar de volgende illusie.....


    Gustomass, die van illusie naar illusie hopt.

    Hoppa...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  18. #18
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel Bekijk bericht
    Ik las Gustomass dat hij aan Christina dacht en dat hij haar al een hele tijd niet gezien had. Ik weet uit betrouwbare bron dat ze er nog steeds wel is maar vooral doordeweeks en vaak al weer redelijk vroeg weg. Daarom kan ik maar geen afspraak met haar maken.
    Eén van mijn goede voornemens was om haar dit jaar vroeg in het jaar maar eens te gaan opzoeken. Maar ja, ik moet er wel vrij voor nemen

    :wink:
    Maandag is ze er altijd. En haar vaste duitse klant ook

  19. #19
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag was ze aanwezig (in ieder geval 's middags). Vriendelijk als altijd. Ben geloof ik maar twee keer met haar naar de kamer geweest toen ze net in GT werkte. Christina weet wat klantenbinding is.

  20. #20
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    27 mei 2009 @ 10:44
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    afgelopen maandag was ze er ook.
    beter 1 vagina in de hand dan de lucht van 10 in de neus.

  21. #21
    Geregistreerd
    2 februari 2006
    Last Online
    24 september 2023 @ 18:46
    Berichten
    79
    Discussies
    12
    Thanks
    6
    Thanked
    50 in 19 posts

    Standaard

    Christina is een geweldige vrouw, die inderdaad een beetje ouder wordt, maar wij ook nietwaar. En onze sex wordt ook steeds beter, toch. Doorgaans is ze er gewoon ook op maandag maar dan heeft ze in de regel veel tijd nodig voor een vaste, Duitse, al wat oudere ijsbeer, die we zijn pleziertje niet moeten doorkruisen. Christina ruimt altijd veel tijd voor deze beer in, net zoals ze dat voor ons doet als we dat verdienen.

  22. #22
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Gisteren was de altijd aardige en sympathieke Christina weer terug na een vakantie van bijna 2 maanden die haar zeer goed heeft gedaan.
    Ze zag er erg goed uit.

  23. #23
    Geregistreerd
    25 september 2011
    Last Online
    18 december 2014 @ 18:27
    Berichten
    48
    Discussies
    1
    Thanks
    28
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Christina is dat nu de dame met blond haar met paardestaart, 42 jaar, grieks duitse. Zij werkt al meer dan 6 jaar in GT en had voorheen zwart haar??

  24. #24
    Geregistreerd
    25 september 2011
    Last Online
    18 december 2014 @ 18:27
    Berichten
    48
    Discussies
    1
    Thanks
    28
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Heeft Christina haar geblondeerd? Werkt zij nog in GT?

  25. #25
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bensin Bekijk bericht
    Christina is dat nu de dame met blond haar met paardestaart, 42 jaar, grieks duitse. Zij werkt al meer dan 6 jaar in GT en had voorheen zwart haar??
    Ja, dat is Christina. Middelblond is het haar meestal, maar de dames verven vaak en de ene week kan het een tintje lichter of donkerder zijn. In gewicht is ze de laatste 2 maanden ook lichter geworden. Zeer sympathieke vrouw; om ermee te kameren moet je van iets ouder houden natuurlijk, want veel andere meisjes in GT hadden haar dochter kunnen zijn. Verder heeft ze altijd een zakje rauwe worteltjes mee, waar ze regelmatig van knabbelt. Vandaar dat ze ook is afgevallen.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.

Babylon 468*60