Pagina 3 van 17 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 411
  1. #51
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Willen jullie het wel meteen vermelden als ze weer terug is of ergens anders rondloopt
    Bij deze gemeld dat Louana weer back in Happy is. Haar OT-geleuter topic is gesloten. Haar haarkleur is nu blond.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 7 januari 2012)

  3. #52
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Louana1 is zeker terug :

    Ik werd aan de deur al opgewacht door andere meiden die op me af rende met de mededeling dat Mijn Louana 1 weer terug was.

    HaHA zijn wij als koppel dan zo populair ?

    Ook Louana werd aan haar aarm mee getrokken naar de bar van hij is er !!

    Na gezellig even gekust te hebben met emotionele ogen van haar kant (EuroTekens) haha en bij mij een steigerende pik zijn we na een half uurtje snel naar de kamer gegaan om haar hele lichaam van binnen en van buiten weer op te nemen.
    Gepraat hebben we weinig Haha ze kan nu 3 woorden Engels en daaronm hebben we alleen super sex gehouden.
    Haar blonde lange haren is niet mijn keuze maar daar zal mijn pik niet wakker van liggen.
    Rex heeft op mijn advies haar later op de avond ook genomen en kwam ook terug als een Jonge herders hond REx met een zeer goede sex ervaring.

    Er waren vele dames waaronder Franceska die nu weer eens hier een dag kwam werken aantal dames geschat op 75 en vele beren waaronder Big30,Sonny,Abbie ,Rex en nog enkele dus de avond was geweldig maar zeker door Louana1

    Nummer 1 in 2012 Louana haha

    Deze week gaat bij mij LR niet door wordt nu PHG Haha

  4. Onderstaande 4 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 7 januari 2012),egon, Dr. Rammler ( 7 januari 2012),MichelJ ( 7 januari 2012),satanic surfer ( 7 januari 2012)

  5. #53
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Er waren vele dames waaronder Franceska die nu weer eens hier een dag kwam werken aantal dames geschat op 75 en vele beren waaronder Big30,Sonny,Abbie ,Rex en nog enkele dus de avond was geweldig maar zeker door Louana1

    Nummer 1 in 2012 Louana haha

    Deze week gaat bij mij LR niet door wordt nu PHG Haha
    Ik zeg een beetje verliefd!

    (Maar holymony, ze zag er wel heel lekker uit !)
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 januari 2012 om 08:57
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #54
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Als je de sex net zo overdrijft als het aantal vrouwen dan was het maar een matige sessie
    De Theke had een lijst met dames om 19.00 u en was aan het afvinken welke dames nog aanwezig waren ( ze vertelde dat er ook wel eens dames vertrekken zonder zich afgemeld te hebben ).

    Op deze presentielijst stonde de namen van de dames die zich vanaf de ochtend hadden aangemeld met daar bij de dames die binnen waren tm 19.00 u.
    Dit waren 72 dames.
    Ofdat ze opdat moment nog aanwezig waren allemaal is mij niet bekend maar wel dat er nog 2 dames binnen zijn gekomen rond 20.00 u.

    Lieg ik dan liegt ook de theke ( Bij Big30 en de andere was het ook duidelijk dat het overal vol met dames was en een wachttijd van 10 minuten terwijl de kamers buiten ook allemaal gebruikt werden.

    Dus MichelJ de sex was super alleen jammer van dat blond haar

    Louana blijft tot na half Februari en wil dan van een Roemeense Professor Engels gaan leren in drie weken tijd ?
    Haha hebben we weer een verhaal om te kijken of dat er van gaat komen.

    Begin April kunnen we dan gaan trouwen ( als haar haren weer zwart zijn ) anders pak ik de ex van Bosco die is nog vrij ook na de befsessie van Sonny.

  7. Onderstaande 4 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 8 januari 2012),egon, Dr. Rammler ( 8 januari 2012),joop slim ( 8 januari 2012),RAUL7 ( 8 januari 2012)

  8. #55
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 15:04
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    154
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Blond..Een kwestie van smaak natuurlijk,maar je proeft er niets van.....(.Ik niet gisterenavond )
    Wat een prachtige lieve lieve jonge schat...(20jaar)
    Handle with care please.
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  9. #56
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 11:26
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Dan doe ik ook maar mee, al is het alleen om jansens vriendin te
    Dat heb ik al gedaan, ha ha en ga ik wellicht vrijdag nog een keer doen.......
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  10. #57
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.365 in 4.541 posts

    Standaard

    Vandaag heb ik Louana voor het eerst ontmoet en ik vond haar qua looks beslist niet de stunner die ik me had voorgesteld. Louana is gewoon een erg lief uitziend meisje met een sympathieke uitstraling. Desondanks heb ik haar vandaag . Communicatie ging overigens redelijk goed in een bijzondere combi engels/spaans/roemeens.
    Louana's service is te categoriseren als GFE++ met veel tongzoenen en tederheid . Eigenlijk valt er weinig aan te merken op haar service: zoenen, vingeren, met gevoel pijpen, veel oogcontact, intiem, strelen, etc. Halverwege de sessie heb ik er maar wat PSE elementen ingegooid want het leek me wel de bedoeling dat er ook enige plinten aan gingen . Wat steviger neuken daar ging ze ook goed in mee maar ik heb me in dat opzicht ingehouden vanwege haar hoge GFE uitstraling.
    Kortom, een lieve dame met meer dan uitstekende service voor de watjes onder ons .
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 13 januari 2012 om 04:01

  11. Onderstaande 7 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 januari 2012),Alabama (14 januari 2012),Badslippers (14 januari 2012),egon, Dr. Rammler (14 januari 2012),Jansen ( 2 februari 2012),RAUL7 (13 januari 2012),satanic surfer (14 januari 2012)

  12. #58
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Dat heb ik al gedaan, ha ha en ga ik wellicht vrijdag nog een keer doen.......
    Fauler Hund ! dann schreib doch mal einen Bericht, damit ich mich aufgeilen kann daran Ich hab dir damals in VV doch auch die Muschi von der geilen rothaarigen Türkin gezeigt Hast du das vergessen ??
    Gr. Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  13. #59
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Vandaag heb ik Louana voor het eerst ontmoet en ik vond haar qua looks beslist niet de stunner die ik me had voorgesteld. Louana is gewoon een erg lief uitziend meisje met een sympathieke uitstraling. Desondanks heb ik haar vandaag . Communicatie ging overigens redelijk goed in een bijzondere combi engels/spaans/roemeens.
    Louana's service is te categoriseren als GFE++ met veel tongzoenen en tederheid . Eigenlijk valt er weinig aan te merken op haar service: zoenen, vingeren, met gevoel pijpen, veel oogcontact, intiem, strelen, etc. Halverwege de sessie heb ik er maar wat PSE elementen ingegooid want het leek me wel de bedoeling dat er ook enige plinten aan gingen . Wat steviger neuken daar ging ze ook goed in mee maar ik heb me in dat opzicht ingehouden vanwege haar hoge GFE uitstraling.
    Kortom, een lieve dame met meer dan uitstekende service voor de watjes onder ons .

    Ja je hebt geen risico genomen en op vrijdag de 13e heb ik haar ook weer aan de paal gehezen morgen paal ik haar weer oftewel vanavond al haha.

  14. #60
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag het witte feest meegemaakt en een Louana die overwertkt en gestrest rondliep.
    Ze zag er mager uit wou niet eten en haar ogen vielen bijna tussen de wallen naar buiten.
    Nee zo had ik haar nog niet eerder gezien.
    Ze vertelde dat ze al twee dagen veel gewerkt had en normaal nooit werkt op een party,maar nu moest en ook het weekend zonder de vrije zaterdag.
    Ze was kapot en had ook veel inwendig pijn aan ook aan haar poesie.
    Ik zei dat ik ook vond dat ze er slecht en mager uitzag maar dat vond ze helemaal niet oke dus wou ze ook niet meer naar de kamer deze avond.
    Omdat er voldoende mooie dames in het wit rondliepen zou ik toch wel aan mijn trekken komen,maar bleef haar af en toe toch voorstellen om dan op de kamer wat rust te nemen dan zou ik wel meegaan.
    Nee ze liep onrustig van spiegel naar spiegel en had veel contact met andere meiden wat eerst nooit was.
    Omdat ze in het begin van de avond al een Hollander ontmoet had in de hal die met een aantal vrienden aan de bar veel lol hadden bleef ze maar angstig rond kijken en wou verder niets.
    Deze man gaf een seintje van sleutel en toen ging ze als een speer de sleutel halen.
    Ik dacht ja ook hier zal het wel weer om geld gaan en dan zijn E.50,- voor een half uurtje of E.75,- voor een uurtje dus te weinig.
    Ze liep langs me heen en ik zei Happy time on the Room waarop ze een kleur kreeg.
    IK ben toen maar eens met Baby de zwarte vroeger uit VV naar de kamer gegaan en flink langs de plinten genomen.
    Luana heb ik de hele avond niet meer gezien.
    Maar mijn avond was toch geslaagd.

    Volgende week weer eens kijken in GT of LR of toch naar PHG maar dan om weer eens wat nieuws te scoren.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 5 februari 2012 om 08:57

  15. Onderstaande 3 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (12 februari 2012),egon, Dr. Rammler ( 5 februari 2012),Megaboob ( 5 februari 2012)

  16. #61
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    .
    Ik zei dat ik ook vond dat ze er (....) mager uitzag maar dat vond ze helemaal niet oke dus wou ze ook niet meer naar de kamer deze avond.
    Louana ex-nr 1 een pistolmeisje??
    Het begint te komen, inderdaad was Loauna toen ze mij begroette afgelopen week een stuk slanker als voorheen. Ze zag er zo lekker uit dat ik waarachtig overwoog haar te kameren. Haar buste omvang ( toch wel cup D schat ik) weerhielden mij ervan haar naar de kamer te slepen toen ze blootvoets rond liep. De lengte met ca 171 cm was prima in orde. Maar misschien zal ik bij gelegenheid Louana ex-nr 1 bij gelegenheid eens uit proberen.....

  17. #62
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Zwart staat haar inderdaad beter !
    Ook mag ze beetje meer eten vond ze nogal mager eruit zien....
    Verder was ze voor haar doen gisteren gemiddeld bezet, ikzelf ben er niet toegekomen, wegens omstandigheden.
    Pain is weakness leaving the brain !

  18. #63
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Zwart staat haar inderdaad beter !
    Ook mag ze beetje meer eten vond ze nogal mager eruit zien....
    Verder was ze voor haar doen gisteren gemiddeld bezet, ikzelf ben er niet toegekomen, wegens omstandigheden.
    Klopt.

    Gezicht zag er beter uit maar zwart is mooier.

    Ook ik vond haar zeer mager aan het worden de ribben worden zichtbaar en haar schouderbladen vallen ook te erg naar buiten.

    Misschien dat ze met opzet afvalt dat ze door het traliehekwerk weg kan lopen als het nodig is.

  19. #64
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Vrijdag ook weer met haar geweest en ze zit weer beter in haar vel ,ook steeds meer vriendinnen daar en al ruim 17 woorden Engels.
    In Maart gaat ze weer 4 weken naar huis.

  20. #65
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:56
    Berichten
    3.069
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.513 in 1.805 posts

    Standaard

    Het is lang geleden maar eindelijk was ik weer in PHG en voor de tweede keer gekamerd met deze mooie dame. Was echt op een kamergang met haar uit toen ik naar PHG ging. Serivece is ok maar heb toch 2 beter sessie na haar gehad met ook zeer aantrekkelijke DVP's.

    Vanaf eind maart ga ik weer met veel grotere frequentie clubs bezoeken en als ik weer in PHG kom denk ik dat ik deze dame maar oversla ondanks dat ik toch een optifick altijd wel top vind. Op de 1 of andere manier is de klik er niet zo.

  21. #66
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Het is lang geleden maar eindelijk was ik weer in PHG en voor de tweede keer gekamerd met deze mooie dame. Was echt op een kamergang met haar uit toen ik naar PHG ging. Serivece is ok maar heb toch 2 beter sessie na haar gehad met ook zeer aantrekkelijke DVP's.

    Vanaf eind maart ga ik weer met veel grotere frequentie clubs bezoeken en als ik weer in PHG kom denk ik dat ik deze dame maar oversla ondanks dat ik toch een optifick altijd wel top vind. Op de 1 of andere manier is de klik er niet zo.
    Klopt je moet een klik hebben met een dame dan is de sex ook veel beter dat is mijn ervaring ook met sommige andere.

  22. #67
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Klopt je moet een klik hebben met een dame
    Dat moet dan wel een non-verbale klik zijn

  23. #68
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Meestal als je gul bent en goed van betalen is de klik er ook hoe meer je betaalt des te leuker ze je vindt!

  24. Onderstaande leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (20 februari 2012)

  25. #69
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Dat moet dan wel een non-verbale klik zijn


    Hahaha ja 12 woorden Engels ( i love you - Money - 50 Euro - Louana Happy - Fuck - Bye - Sunday - Hotel - Bedroom - Bed - sleep ) en dan houd het op.

    Wel een andere volgorde ( Hye I love you we go to bedroom not sleep fuck in Bed, sunday Hotel Money 50 Euro Nowe Louana Happy Bye ) soms deze volgorde haha.

  26. Onderstaande 3 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Cupido (20 februari 2012),egon, Dr. Rammler (20 februari 2012),joop slim (19 februari 2012)

  27. #70
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    In de middag had ik al even heeeel kort gesproken met Louana, maar die zag je met vlagen voorbij komen. Ze had het echt druk!! Maar dat is geen nieuws. Rond 22.10u was het dan toch zover…toen ik haar in de bar voorbij zag lopen, meteen schoot ik haar aan en vroeg haar om een sleutel te halen van de kamer. Dit duurde nog wel even want de drie kamers naast de voordeur waren bezet….maar uiteindelijk ook met Louana op de kamer beland. Communicatie bleek lastig te zijn (zoals ook eerder werd beschreven.) Eerder in de avond vertelde ze dat alles mogelijk was….maar op de kamer bleek ze er niet van te houden om gevingerd te worden. Verder heb ik wel alles gedaan: tz, pzc, beffen, nmc. Dit voor ruim een half uur. Voor mij was deze tijd wel voldoende en zijn we weer terug in de bar gegaan. Ik denk dat wanneer ik weer in PHG ben….een herhaling zeker wel tot de mogelijkheden zal behoren!!

  28. Onderstaande leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (25 februari 2012)

  29. #71
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisteren had Rex haar wat voor gewarmd en had voor de tweede maal weer eens succes met haar en dat voor E.50,-
    Op de avond heb ik het agfemaakt tussen vele kamerbezoeken van haar door waar een Dwaze Hollander haar E.500,- gaf voor 20 minuten en later aan de bar ook nog eens
    E.250,- omdat hij haar in het zwembad had gegooit en ze hem 2x kuste in het voorbij gaan.


    Wanneer Bosco en Sonny iedere dame die ze kussen E.50,- zou geven op een avond dan hadden ze aan E.500,- niet genoeg.
    Wanneer Willie69 iedere dame die hij hier noteerd daar ook E.5,- voor zou betalen had hij ook E.400,- nodig.
    Wanneer jansen iedere dame die hij kussend begroet mee langs de plinten zou gaan dan had hij geen knieen meer over en een lul die geen actie meer zou geven.
    Wanneer Rex alle dames waar hij op geilt de kamer mee zou opnemen dan was hij nu 15 kilo lichter, had hij eelt in zijn handen van het knijpen in de borsten en waren zijn ballen blauw van het slaan tegen de billen in de doggy houding.
    Wanneer Big30 nu eens zijn boodschappen wat eerder doet was ik de laatste weken ruim 5 uur meer in de club geweest.

    Louana werkt momenteel 7 dagen per week en mag een dag rusten als ze kapot geneukt is vakantie vanaf 20 maart 2 weken om bij te slapen zo verteld ze me.

    Wanneer Louana zo blijft werken is haar Partner binnen een jaar Miljonair en kan zei een tweede hands rolstoel van Cuppido over nemen ( ik denk dat Cuppido haar ook wel zou mogen vanwege we vaak dezelfde keuze hebben )

    Vanaf 20 maart ga ik weer eens naar GT.

  30. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (26 februari 2012)

  31. #72
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Wanneer Louana zo blijft werken is haar Partner binnen een jaar Miljonair en kan zei een tweede hands rolstoel van Cuppido over nemen ( ik denk dat Cuppido haar ook wel zou mogen vanwege we vaak dezelfde keuze hebben )
    Anders heeft Jovibeer ook vast nog wel een rolstoel staan hoor!!! Valt vanalles te regelen .

  32. #73
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag weer met haar de lakens bevuilt.
    Heerlijke sex het lijkt wel of het nog steeds beter kan maar dat komt omdat ik afgelopen week 3x vreemd ben geweest en zei 65x

    4 april is ze weer effe weg naar Roemenie om daarna terug te komen in of VV of PHG het zou ook zo maar kunnen dat ze weer een jaar weg blijft omdat
    een DVP nooit weet waar ze leeft maar geleefd wordt.

  33. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (19 maart 2012),Megaboob (14 maart 2012)

  34. #74
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Louana vertrekt op 7 april naar Roemenie.

    Ze klaagt en moet nog enkele dagen door werken van haar .....

    Ja als zei klaagt dan kan iedereen wel naar huis die meid heeft een gouden kut.

    De sex was natuurlijk goed.

  35. #75
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag natuurlijk ook nog even tussen de binnenste schaamlippen gezeten.
    Ze had een dolle bui dus hebben we op de SM kamer diverse werktuigen gebruikt.
    Daarna gewoon plintensex en een doggy om haar lekker vol te spuiten.
    Volgende week meer.

 

 
Pagina 3 van 17 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.