Naam: Lida

Haarkleur/-lengte : zwart / kort, wat wild kapsel

Lengte dame : 1,65m

Postuur/Cupmaat : slank / 85D- (siliconen)

Nationaliteit/Taal : Bulgaars / Duits

Leeftijd : 28

Tatoeages/Piercings : nee / nee

Service: NMC, PZC, TZ,

Voordelen:Vriendelijk, spraakzaam

Nadelen: niet de allermooiste in Artemis (Dat is Siane, Bulgaarse!), en een wat gemeen prijstruukje uitgehaald

Tijdsduur : 1 uur met FT

Prijs : 170,-

Lida had me al direct na binnenkomst aangesproken toen ik de club weer aan het herverkennen was, maar toen had ik haar nog afgewimpeld, op zoek naar Jenna.

Nadat ik van Jenna aan het bijkomen was in de Sauna en het zwembad (wat echt heerlijk is in Artemis, een aanrader, moeten meer clubs doen!), ging ik weer naar boven, een drankje halen, en daar liep ik Lida weer tegen het lijf. Of ik bij haar op de bank wou komen, want ik was helemaal haar type, gaf ze aan. Tja, vriendelijk als ik ben dat maar gedaan.

Daar geilde ze me goed op met haar fijne D cup, ze had goed in de gaten dat dat haar sterke punt is, en dus op naar de kamer voor de tweede sessie van de dag.

Op de kamer ging alles voortvarend van start, het gebruikelijke ritueel van tongzoenen, en daarna afzakken naar megaboob jr. PZC doet ze lekker, maar in vergelijking met Jenna (en de fenomenale Siane) delft ze het onderspit. Niet dat het slecht was, maar verschil moet er zijn. Dus door in doggy (he, Megaboob wil ook wel eens wat anders!), en zij gaf aan dat ze graag wilde dat ik een FT zou doen, ze had nog niet zo een geweldige financiële dag. Vooruit dan maar weer, deze dag maar niet zo op de centjes letten, een keer in de zoveel tijd laat ik me gaan in Artemis.

Dus een fijn hoogtepunt in haar mond. Maar toe kwam het, we zouden nu 33 minuten op kamer zijn, en tja, dat is dan een uur. Ik haat het als de dame me dat flinkt, geef het dan even aan, en ik doe notabene ook nog een ft, wat ook redelijk aan de prijs is in Artemis. Ze begon vrolijk te kwebbelen over de tijdregistratie, en andere ijsberen die protesteerden hierover. Tja, dacht ik, dat verbaast me niets, als je dit vaker doet, zul je hier binnenkort geen vaste klanten meer over hebben meid. Een Jenna zal dit dus echt niet doen, en ziet er ook nog eens een stuk beter uit!

Maar goed, de val was dichtgeklapt, en dus maar het uurtje pratend en aan haar bosten likkend doorgebracht.

Conclusie:

de sessie zelf was goed, maar niet top, eigenlijk de eerste mindere ervaring die ik in Artemis heb gehad. Het kunstje wat ze me hier flikte was beneden alle peil. Maar ik had geen zin om mijn dag hierdoor te laten verstieren, dus gewoon betaald, niet protesteren, heeft toch geen zin, en op de " geen herhalings gevaar lijst"gezet voor mezelf. Jammer voor haar want herhaling had er qua prestatie wel ingezet als ze gewoon 110 had gerekend.

Later op de dag kwam ze wel nog een paar keer babbelen, maar daar had Megaboob dan niet meer zo een grote behoefte aan. Ook probeerde ze me aan haar vriendin Petra te koppelen voor een andere sessie, maar ook dat zat er niet in, toch ook niet helemaal mijn type, er loopt zoveel echt moois rond in Artemis, dat iets minder al gelijk afvalt helaas.