Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 195
  1. #151
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    smaken verschillen. Vindt dat je in deze tent waar voor je geld krijgt. Het is inderdaad niet luxe en de dames zijn niet knap echter de inzet is prima en de sfeer is altijd goed. Twee weken geleden weer eens geweest en een aantal sessies gedaan waarbij een op de bank met Sylvana. Line-up was o.a. Jessica, Nina, Sylvana en nog een tweetal dames. Ben gegaan op een zaterdag ipv van de gebruikelijke zondag. M.n. Turkse klanten, het is aanzienlijk drukker dan op een zondag, dit zelfs ondanks dat het erg warm was.

  2. Onderstaande 2 leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    erik69 (14 oktober 2015),wooley ( 1 augustus 2015)

  3. #152
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Ben hier vorige week geweest. De oude bezetting is grotendeels weer terug.
    Alicia, Iliana, Nina en Theodora waren er. Jessica was vrij, en Theodora en Nina gingen net weg toen ik binnenkwam.
    Iliana kon niet mee op de kamer, omdat de dikke en zeer onvriendelijke turk achter de bar alleen turks sprak en zij dus de nieuwe klanten moest binnenlaten.
    Bleven 2 dikke dames over waar ik niet veel aan vond.
    Alicia was vandaag niet zo geil als ander. Natalie is wel een lekker ding, slang met stevige C-cup. Zij heeft mijn dag nog enigszins goed gemaakt.
    De club kan wel weer gezellig worden, maar dan weer met een leuke thekefrau.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    anali (13 september 2015),PollekeZuid01 (10 september 2015),wooley (27 september 2015)

  5. #153
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    dit weekend weer eens geweest. 6 dames aanwezig. Het was wel druk m.n. veel turken. Twee keer met Iliana gekamerd naar volle tevredenheid, verder eenmaal met Natalie. Hier echter geen klik mee, afwerksex was niet best. Verder in ieder geval gezien Theodora, Jessica en Nina welke ook theke was.

  6. Onderstaande leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 ( 4 oktober 2015)

  7. #154
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 21:37
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    44 in 9 posts

    Standaard

    Ik was er afgelopen zaterdag. Van ca. half drie tot half vijf was ik de enige gast.... Vijf, later zelfs zes dames zaten voor mij gereed. Vooraf afgerekend voor 4 jetons en die ook benut. Ja, niet van die flitsende, hete seks. Beetje plichtmatig allemaal. Bij laatste dame, Iliana, klaargekomen en vertrokken. Was er na de heropening nog niet geweest. Maar veel veranderd is er niet. Muren waren een beetje opgeschilderd en er is nu een rookhok buiten. Zeker als je de enige gast bent, is er weinig vertier buiten de dames om. Sauna stond nog niet aan. Maar OK, vier keer poppen voor 60 eurootjes, waar vind je dat?!

  8. Onderstaande 2 leden hebben jagermeister bedankt voor deze bijdrage:

    erik69 (14 oktober 2015),zaadgranaat ( 5 oktober 2015)

  9. #155
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    wooley was vrijdag scherp dus op naar deze pt...
    4 sessies gedaan voor 60 euro,vooral nieuwe dame met dikke tetters deed goed haar best.
    prima vermaakt voor het geld.
    De Riesen-Eisbear...

  10. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    zaadgranaat (26 oktober 2015)

  11. #156
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    hoi Wooley, was t weer de gebruikelijke line-up?

  12. #157
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    yep,alleen alicia was vrij...helaas.
    iliana,jessica,nina (theke,maar wel neukbaar) en nog 4 andere waaronder die met dikke tetters..wow
    en ja,je moet het zelf gezellig maken....
    De Riesen-Eisbear...

  13. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    zaadgranaat (27 oktober 2015)

  14. #158
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ik was er twee weken geleden nog.
    Vroeg in de avond,daardoor de enige daar denk ik.
    Wist dat theodora er nu weer werkt en hoopte dat ze daar was.
    Ik had geluk ze was er, eerst ff wat geklets en lekker genoten van haar op de kamer.
    Nadeel in deze p.t is dat er weinig ruimte ruimte is om je ff op je gemak te relaxen.
    Dus ff aanpassen.
    wat geknuffeld met alica(dacht Ik)een iets getinte jongedame met mooi lijfje.
    Het vervolg op de kamer was erg goed,ze kan heerlijk pijpen,daarna on top mooi uitzicht,hmmmmm.
    De laatste sessie, 3 is voor deze brombeer meer als genoeg met alina, eerst wat opgewarmd.
    Verrast was ik over haar pijp kunsten, maar de manier na ik haar doggystyle genomen had,ze me bereed TOP!!!!!
    Hierna kwamen pas andere beren binnen.
    Hoop volgende week nog eens te kunnen gaan.

  15. Onderstaande 3 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Kloothommel ( 4 november 2015),Kwakje (12 november 2015),PollekeZuid01 ( 4 november 2015)

  16. #159
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    weer een bezoekje afgelegd. Alicia was theke maar ook beschikbaar. Verder Jessica, Theodora, Sylvana en een dame die ik niet kende. Geweest op de zondag is dan lekker rustig. Sessie gehad met Jessica en Sylvana, was verder prima.

  17. #160
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Donderdag avond deze club bezocht.
    Gewapend met super kamagra richting MG.
    Het was vroeg op de avond, dus ik was de enigste klant.
    Bij binnenkomst toch voor alle zekerheid voor 1 wip gekozen.
    Achteraf maar goed ook.
    Er zat een leuk poppetje tussen.
    De rest was redelijk tot zeer matig.
    Uiteindelijk maar voor het poppetje gekozen.
    Ik was niet on te vreden.
    Maar herhalingsgevaar zit er niet in.

  18. #161
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    gister weer eens langs geweest op de maandagavond. Het was behoorlijk druk, aantal afrikanen, Duitsers en Turken. Alicia was theke, verder aanwezig Jessica, Sylvana, Nathaly en nog een stuk of drie nieuwe dames. Goede sessie met Jessica, redelijke met Sylvana en matig met Nathaly. De laatste genomen tegen beter weten in. De nieuwe dames niet echt mijn ding, nogal aan de maat. Wel jammer echt veel goede alternatieven zijn er niet, vind t allemaal wel n stukkie minder geworden op het partytreff gebeuren.

  19. #162
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    weer n keer langs geweest ivm in de buurt zijn. 4 dames aan het werk en een theke. Kende deze keer maar 1 dame nl. Sylvana. 2 sessies gehad met Sarah, goede service gehad.

  20. #163
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley was op weg naar hertz maar het weer zat niet mee...net na Mönchengladbach vrachtwagen omgevallen door wind..omgekeerd en naar nr 81 gegaan.waren 5 dames.iliana theadora en nog 3 namen vergeten...allemaal mee gekamerd voor 70 euro.was lekker rustig daar.mij iets te rustig.geen party stemming
    Vlgde keer dan toch maar naar hertz.
    De Riesen-Eisbear...

  21. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 4 april 2016),zaadgranaat (29 maart 2016)

  22. #164
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Halo
    ich brauche mal euren Rat .
    Welche Mädchen sind den zurzeit im Club und wie sind die Leistungen von ihnen?
    Wann sind den die meisten mädschen da (Wochenende oder in der Woche) ?
    Wie sehen die Mädchen aus und wie alt ?
    Danke euch.

  23. #165
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Freitag und samstag meiste frauen.. 21-35 Jahre bulgarisch Schlank bis vollschlank...manchmal ganz hubsch. Ruft einfach an.
    De Riesen-Eisbear...

  24. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 april 2016)

  25. #166
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Freitag und samstag meiste frauen.. 21-35 Jahre bulgarisch Schlank bis vollschlank...manchmal ganz hubsch. Ruft einfach an.
    Mir wurden folgende Frauen als Anwesend genant:
    Lijana,theodora,jesica,melek,menekse,katrin,diana
    Welche machen ein guten job und sind zu empfehlen?
    Lg

  26. Onderstaande leden hebben nitro1 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 april 2016)

  27. #167
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    vorige week zondag even langs geweest. 6 dames aanwezig. Sessie gehad met Jessica en Melek, beiden ok.

  28. Onderstaande leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 april 2016)

  29. #168
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 08:46
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.183
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Terug racend uit Zuid-Duitsland over de Autobahn, merkte ik ondanks de snelheid de afslag Rheydt op. WTF ... dacht ik, eens ff kijken, hoe het hier is. Bescheiden bedrag afgetikt aan de Theke , omgekleed in een troosteloos hok, gedoucht in een nog trooste-loser omgeving. en hap naar de ruimte. Hoewel volgens mij aardig opgeknapt ten opzichte van eerdere recensies blijft het maar troosteloos.
    Sanitaire ruimtes kan echt niet meer, twee douches uit de jaren 70, bidet en WC erbij, verlaagd plafond waar je met je hoofd tegenaan staat. Sauna op een dakterrassie afgetimmerd met wat hout en afdekzeilen. 8 vuilniszakken om een hoekie.. Barretje, strak betegeld, drie gokkasten, drie loungebanken en een klein podium met paal en restant tapijtje. Rumbol muziek. Kortom het kost geen drol maar dan heb je ook werkelijk niets van enige kwaliteit, uitstraling of niveau. Dus niet meer mijn ding. Als je enkel voor je doel gaat, dan zijn de euro wellicht goed besteed. Maar voor enig langdurig verblijf van enig niveau, is de enige conclusie overslaan, en een paar euri meer uitgeven.

    Ik was snel vertrokken, en heb de nog resterende jeton aan een van de dames gegeven. Niveau van de dames is auf Zimmer en snel afwerken. Ieder zijn ding, maar dit is niet mijn ding.

  30. Onderstaande 3 leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (15 september 2016),PollekeZuid01 ( 7 mei 2016),Wentelt Eefje ( 9 mei 2016)

  31. #169
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    zondag geweest, dag van de finale was dus rustig. Meer vrouwen dan normaal stuk of 9.

  32. Onderstaande leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (15 september 2016)

  33. #170
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Last Online
    5 september 2019 @ 21:38
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Is er nog iemand geweest de laatste tijd ? zag op hun site dat het nu vrij entree is - saunaclub ?

  34. #171
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    staat idd saunaclub maar het werkt nog steeds als voorheen. Toch weer eens langs geweest aangezien het voor mij het best te bereizen valt. Waren nu zo'n zes dames aanwezig o.a. Sylvana, Yvon, Nina, Jevgi of zoiets (Turks). Tanja kwam ook terug van vakantie maar werkte vandaag helaas nog niet. Tweetal sessies gehad met Sylvana en Jevgi. In beide gevallen lekker opgewarmt op de bank en vervolgens op de kamer afgemaakt.

  35. Onderstaande leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (15 september 2016)

  36. #172
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    7 dames aanwezig oa theke Tanja, Iliana, Sylvana, Jevgi, Theodora, Nina. Sessie gehad met Iliana in de zitkamer verder met Sylvana op kamer geweest

  37. Onderstaande 2 leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 oktober 2016),wooley (28 september 2016)

  38. #173
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    wederom langs geweest aangezien ik in de buurt was. ongeveer dezelfde bezetting aanwezig als in mijn vorige post. Me lekker laten verwennen in de zitkamer en vervolgens op de kamer met eerst Jessica en in een tweede sessie met Iliana.

  39. Onderstaande leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 oktober 2016)

  40. #174
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    weer op zondag langs geweest aangezien dit een rustige dag is. Vrijdag en zaterdag kunnen druk zijn, afgelopen 2 dagen hadden ze tot vijf uur gewerkt. Ik had echter deze keer de pech dat er een groep Roemenen binnen was die schijnbaar de volgende dag niet hoefden te werken. De communicatie voor hen is makkelijk met de dames en zo hadden de tijd. Das jammer want ik vind het relaxed om opgewarmd te worden op de bank/algemene ruimte, deze pre-sales is hier prima in orde als ze je kennen echter werkt niet als groep Roemenen zit met hun onderbroek aan, weinig actie en een beetje te ouwehoeren in de bank. Twee sessies gehad met Iliana, Jessica had vrij. Ik houd meer van slank dus de rest van de dames zijn niet interessant voor mij. Verder aanwezig theke Tanja, Yvonnne en nog een dame waar ik de naam niet van weet.

  41. Onderstaande 6 leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 oktober 2016),fg22 (17 oktober 2016),mechelen (17 oktober 2016),Sjeufke (17 oktober 2016),Wentelt Eefje (18 oktober 2016),wooley (17 oktober 2016)

  42. #175
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    2 weken geleden weer eens een bezoek gebracht aan PT MG-Reijdt.
    Ik bezoek deze club al minstens 6 jaar en er is eigenlijk maar weinig veranderd.
    Zelfs enkele dames van toen werken er nog.
    Het is 1 van de goedkoopste clubs, maar ik ben er zelden teleurgesteld naar huis gegaan.
    Het is er meestal niet zo druk, zodat je voldoende aandacht krijgt, waarbij het voorspel op de bank begint, waarna je op de kamer wordt afgewerkt.
    Meestal zijn er 2 slanke dames en 3 wat vollere.
    Voor de feeststemming in de partytref moet je zelf zorgen. Doe je dat ben je ook niet zo interessant voor de dames en zal er minder voorspel plaatsvinden.
    Ze werken tegenwoordig met coins, hetgeen voor ons prettig werkt omdat de dames er dol op zijn.
    Ik heb eerst gekamerd met Jessica. Ondanks dat ik er al ruim een half jaar niet meer ben geweest herkende ze me. Ik haar niet direct vanwege een voller gezicht en zwarte haren.
    Na een kortvoorspel op de bank (eerste ronde is meestal wat korter) naar boven.
    Beetje pijpen en beffen, erop en er weer af. Was zo klaar, de druk was hoog. Na een klein kwartier weer in de douche.
    2e ronde met Theodora. Hoewel ze goed haar best deed, en ondanks haar best knap snoetje en lekkere tieten niet klaargekomen. Wellicht vanwege haar te dikke dijen of omdat ik nog niet helemaal hersteld was van de vorige sessie.
    Volgende ronde met een dame uit Servië. Naam vergeten. Werkte er nog niet zo lang. Ik wilde ze eigenlijk overslaan vanwege haar flinke buik, maar omdat ze best aardig was toch maar naast haar gaan zitten. Van het en komt het ander, dus wij naar boven.
    Haar eerst een massage gegeven, wat ze zeer kon waarderen. Na de rug massage de voorkant behandeld, waarbij ze zich langzaam klaar liet vingeren.
    Ondanks de behoorlijke buik toch lekker sex met haar gehad en zelfs klaargekomen.
    Nu was ik behoorlijk bekaf en had nog 2 coins. Na een sigaretje in de hoek naast Sylvana gaan zitten. Zij was steeds bezet en wilde ook wat uitrusten.
    Lekker samen knuffelen, waarbij zij de smoking gun ter hand nam en bijna een half uur aan het laden was.
    Toen naar de kamer. Ik gaf haar de 2 coins en zij dat ik goed verwend wilde worden. Ok zij ze en ze riep naar beneden dat ze 40 minuten weg zou blijven.
    Enigszins verast op bed gaan liggen en de 40 minuten en een condoom volgemaakt. Heerlijk was het. Ook hier pijpen, beffen, vingeren, cowgirl en diverse standjes.
    Voor 70 euro dus weer eens een hele leuke middag gehad. Het is voor mij (en de meesten onder ons) geen club om wekelijks te bezoeken, maar met veel zin en weinig geld zeker de moeite waard.

  43. Onderstaande 9 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 oktober 2016),fg22 (17 oktober 2016),kwakky90 (19 oktober 2016),Massi ( 9 november 2016),pcenter (19 oktober 2016),Sjeufke (17 oktober 2016),Smouse ( 7 november 2016),Wentelt Eefje (18 oktober 2016),wooley (18 oktober 2016)

 

 
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60