Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 195
  1. #51
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    wooley was er gisteren samen met maat...
    waren 6 dames aanwezig,1 beer later meer..
    gezellig avondje gehad
    met alle dames gekamerd waarbij een nieuwe dame susie....Wow wat een pop!
    GFE sex met diana,alisha en sahra.
    De Riesen-Eisbear...

  2. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    anali (28 juli 2012)

  3. #52
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    @Wooley : is Nina er eigenlijk nog?

  4. #53
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Niet gezien.....
    zal het vlgde keer wel voor je vragen
    De Riesen-Eisbear...

  5. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    anali (29 juli 2012)

  6. #54
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Last Online
    8 augustus 2013 @ 09:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    21
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    Ben hier woensdag weer geweest. Wooley heeft gelijk, heerlijk ding die Susie.
    Ze heeft er zelf ook veel zin in en was dol op beffen.
    Ik denk wel dat ze blijft.
    Verder heerlijke middag gehad met 4 van de 6 dames.

  7. Onderstaande 2 leden hebben rridder bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 4 augustus 2012),wooley ( 5 augustus 2012)

  8. #55
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Last Online
    11 maart 2024 @ 15:23
    Berichten
    88
    Discussies
    1
    Thanks
    67
    Thanked
    93 in 37 posts

    Standaard

    Woensdag bij deze club aanbelandt.65 euro betaald wat niet veel is.namen heb ik niet onthouden. Pojpen is met bij de ene en bij de ander zonder. Geen echte afwerksex.Deze tent niet echt mijn smaak. Het was er toch wel zeer warm en met een waaier kom je er echt niet om alles terug te koelen. De club is erg klein en je kunt je buiten de gokkasten en de dames slecht vermaken.Dames wel spontaan. Gaan wel meteen bij je zitten en maken ook wel een praatje. Voor mijn smaak liep er maar een aardige dame rond. Slank en een leuk lief gezichtje. Ok ben er twee uur binnen geweest en dat was echt voldoende met die temperaturen.Voor mij niet voor herhaling vatbaar

  9. Onderstaande 2 leden hebben pieterjan72 bedankt voor deze bijdrage:

    anali (17 augustus 2012),bad pritt (17 augustus 2012)

  10. #56
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Ben er gisteren geweest, wilde naar GT maar door omstandigheden zat ik hier in de buurt dus maar eens proberen.
    Ontvangst door een thekedame beetje ongeintresseerd, u bent klant nummer 100.000, 65 afgetikt en ik kreeg een lockertje.
    Het huis is een oud uitgeleefd woonhuis en qua atmosfeer, ranzig vind ik, het is er wel redelijk schoon en netjes.
    Klein, paar gokkasten, een toilet, een douche, waar ook de dames een bidet hebben.
    Paar kamers boven en een zelfgebouwd armoedig hutje op een terras, het heeft erg weinig cachet deze club, eigenlijk helemaal niks. De huskamer heeft eemn fdanspodest en is jaren 70 ingericht, paar gokkasten, er is geen reet te doen maar dat is in vele partytreffs hetzelfde, je kunt hier in ieder geval nog gokken.
    Bier kost 5 euro per flesje dus IJsberenvel zal dit zeker geen leuke club vinden !

    Er waren 4 vrouwen in dienst, niet de knapsten, herkende neimand vande dames van de website dames die er deels toch wel redelijk uitzagen.
    Kwam een duitse colega tegen die ik kende van aca en hij zei dat ik een erg slechte dag te pakken had.
    2 slanke dames, 2 met een verassend lekker lichaampje, eentje een lolita achtig vrouwtje en eentje een slanke strakke bulgaarse.

    Service van de dames: ze doen hun best, maar het afwerksex op zijn best, dat er vrijwel niet gepraat kon worden maakte het niet beter erop.
    Wel allemaal pzc, geen kussen, alleen een roemeense deed aan opbouwen van de spanning in bed middels beetje voorspel, daar zou als kje elkaar bheter kent best een leuke date uit voor kunnen komen, voor de rest ilusieloos rammelen. Kon er niet echt warm van worden en op 4 kamergangen maar 2 maal gefinished.

    Uurtje gesproken met de eigenaar en 2 meiden, die ik kende van pte, aardige kerel en leuke vrouwen maar niet aan het werk, niet die boxer een andere, die goed ligt bij de dames die voor hem werken. Sfeer onderling tussen de dames is goed te noemen denk ik.

    Maar ik denk dat ik in Schneewittchen op een zondag voor 50 euro veel beter zit, betere ambiance, nettere zaak,deels aantrekkelijke knappe vrouwen, en heb er veel betere service gehad, met sommige dames een gfe kan me daar hier in mg rheydt niks bij voorstellen omdat ik met deze 4 dames niet zo hele goed klikte en er met 3 van hen gene gesprek te vroeren was behalve in het turks, roemeens of bulgars, (turks spraken ze alledrie), dus als ik goedkoop pauschal wil (op zijn tijd is dat best leuk) dan ga ik denk ik daar wel heen. denk als je vaker komt dat je met sommige fvrouwen hier oom wel wat gedaan krijgt maar de incidentele bezoeker wordt hier vooral snel gemelkt.
    Vergelijk ik met partytreff Xanten dan zit ik daar veel liever in een veel betere ambiance en de service van de dames daar is veel beter...ook kun je daar wel met ze praten..vond de meiden een beetje heel simpel die in MG Rheydt zaten. Mara heb er maar een paar gezien uiteraard.

    Maar kon mezelf gisteren ook een beetje voor mijn kop slaan toen ik de zaak verliet, een matige ervaring rijker en was ik maar naar een saunaclubje gereden.
    Als er een betere line up zit kom er heel mischien nog een keer langs...voor de beroemde tweedekans.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 21 augustus 2012 om 12:10

  11. #57
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    @brad pitt

    Je moet er een beetje geluk in hebben denk ik. Ik ben een keertje op een zondag in Viersen geweest en het was niet echt slecht, maar erg goed was het er ook niet vond ik.
    In deze PT ben ik 1x geweest en ik vond het er wel redelijk goed, maar je mag er niet te lang blijven. Na 3 uur werd me toen wel gevraagd of het niet genoeg was geweest :-)
    Toen was ik zowat de enige klant op een bepaald moment. Met de dame Alicia had ik een zeer goede GFE en ze heeft me in totaal wel veel meer dan een half uur geknuffeld en we hadden beneden nog sex.

    Eén van mijn betere ervaringen, was precies 2 km verderop in Mönchengladbach afgelopen vrijdag en die € 75 daar voor 4 uur was het helemaal waard eigenlijk.
    Maar de volgende keer kan het natuurlijk ook daar tegen zitten.
    De vriendelijkheid van de ontvangstdame is wel een stuk beter aan de Drûckerstrasse.

  12. Onderstaande leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (21 augustus 2012)

  13. #58
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nacho Bekijk bericht
    @brad pitt

    Je moet er een beetje geluk in hebben denk ik. Ik ben een keertje op een zondag in Viersen geweest en het was niet echt slecht, maar erg goed was het er ook niet vond ik.
    In deze PT ben ik 1x geweest en ik vond het er wel redelijk goed, maar je mag er niet te lang blijven. Na 3 uur werd me toen wel gevraagd of het niet genoeg was geweest :-)
    Toen was ik zowat de enige klant op een bepaald moment. Met de dame Alicia had ik een zeer goede GFE en ze heeft me in totaal wel veel meer dan een half uur geknuffeld en we hadden beneden nog sex.

    Eén van mijn betere ervaringen, was precies 2 km verderop in Mönchengladbach afgelopen vrijdag en die € 75 daar voor 4 uur was het helemaal waard eigenlijk.
    Maar de volgende keer kan het natuurlijk ook daar tegen zitten.
    De vriendelijkheid van de ontvangstdame is wel een stuk beter aan de Drûckerstrasse.
    Wat je zegt in het budgetsegment moet je geluk hebben en ik trof het denk ik niet zo met de line up, maar vond het hier wat je zegt..beetje op massenabfertigung ingesteld, denk dat het zeer druk kan zijn in de weekends.
    Club 69 aan de drueckerstrasse ben ik ook geweest gisteren maar raar eigenlijk had hier van buiten een minder gevoel over en dacht mischien wat van pte in de begintijd in Mg Rheydt terug te vinden...was niet zo behalve de zeer aardige turkse eigenaar.
    Club 69 probeer ik dan de volgende keer in het budget segment.

  14. #59
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Vandaag ben ik deze PT nog eens gaan bezoeken. Rond 13u aangebeld en naar boven. Er werd me gevraagd of ik er al eens was geweest. Ik was er 1x geweest.
    Ik naar binnen en ik geloof dat er een 6-tal dames waren, kunnen er ook 7 geweest zijn.
    Ze zaten netjes op de zetels en de eerste die er zat vroeg al meteen om naast haar te zitten. Even geknuffeld o.a. en naar boven. 1 van de weinige dames die niet zo houdt van sex in het openbaar. Ik zag haar met nog een paar andere klanten naar boven gaan om te kameren.
    Ik was de eerste klant. Toen ik rond 16.15u ben vertrokken waren er zowat 4 mannen mezelf inclusief binnen geweest.

    Iedere dame die er was heeft me gevraagd om naast haar te zitten en uiteindelijk te kameren. Met de meest volslanke ben ik 2x op de kamer geweest.
    Veel namen heb ik niet meer onthouden. De mooie lieve Alicia had me nog herkend. Met haar had ik toen een echt grote GFE en zij zorgde er in haar eentje voor dat ik er me de eerste keer prima had vermaakt.
    De dames die er nu waren schat ik zeker qua GFE veel hoger in dan bij mijn vorige bezoek.
    Deze dag verdient zeker een 13 op 10. Enige minpuntje was deze keer Alicia. Ze heeft een paar keer aangedrongen om samen Champagne of een Cocktail te drinken. En ze bleef vragen: 'waarom niet'. Uiteindelijk zei ik dat ik dat ik om veiligheidsredenen niet meer geld op zak had dan de inkomprijs. Toen heb ik me verontschuldigd en ze vond het toch niet erg. Uiteindelijk nog wat geknuffeld en sex mee gehad op de zetel.

    Een bijzondere vermelding moet ik ook nog geven aan Serah ofzo, een van de weinige namen die ik nog echt heb onthouden qua dame, alhoewel ik ook nog enkele namen van het lijstje van Whooley me bekend in de oren klinken :-)
    De kleinste (Serah) zegt dat ze je gaat laten dromen, je fantasie gaat laten beleven. Samen met o.a. een blonde dame met de juiste rondingen hebben we gestoeid. De ene mocht ik beffen en de andere neukte me en omgekeerd.
    Eigenlijk concentreer ik me toch liever op 1 dame, maar was eigenlijk toch wel een fijne ervaring.
    Al bij al een geslaagde namiddag. Gisteren probeerde ik een parenclub en dat viel erg zwaar tegen, daarom voor deze maand al wat boven mijn budget gegaan, maar na een geslaagde zaterdag (vandaag) toch tevreden dat ik dit heb gedaan.

  15. Onderstaande 3 leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 9 september 2012),joejackson (10 september 2012),Wijze grijze ( 8 september 2012)

  16. #60
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Gisteren deze PC maar weer eens aangedaan. Anali was er zo'n drie maanden niet meer geweest, en aangezien de hormonen nog steeds opspeelden (en met de wetenschap dat je je hier helemaal kunt sufn****n, want daar zorgen de dames hier wel voor) vlug de auto gepakt en naar Gladbach gereden.

    Van de oude garde was alleen Yvon aanwezig, maar zij was helaas niet beschikbaar ondat ze de theke deed. Voor de rest alleen maar nieuwe dames (voor Anali tenminste)

    Bij aankomst onmiddelijk onder handen genomen door de mooie Susie (21 jaar jong), zodat de eerste druk van de ketel was. Tweede ronde aan een roemeense waarvan ik de naam vergeten heb. Derde en vierde ronde aan een roemeense of bulgaarse met boobs waarop de zwaartekracht teveel vat op heeft gehad. De s*x was en niet minder om. Echter na vier succesvolle kamergangen in nog geen vier uur (Anali heeft zichzelf versteld doen staan), was het na een kleine pauze tijd om bij de griek weer een vertrouwde gyrosteller voor 7.50 euri te halen, en om daarna weer langzaam en voldaan richting thuis te rijden.

    FYI : Nina en Alina hebben deze PC helaas verlaten en komen niet meer terug volgens de aanwezige dames. 't is een groot gemis, want dat waren twee van Anali's favorieten.

  17. Onderstaande leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 3 november 2012)

  18. #61
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    hoi,

    hier iemand nog recent geweest?

    groet,

    zaadgranaat

  19. #62
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    ben zondag na lange tijd weer eens langs geweest. Er waren 4/5 dames aanwezig, de keuze was 2 uur of een dagkaart. Gekozen voor de dagkaart.

    Eerste dame was een zekere Tanja, Bulgaarse. Normaal/slank postuur. Mocht niet voluit aangezien ze geopereerd zou moeten worden. Toch een redelijke ervaring.
    Vervolgens benaderd door Andrea een donkere kleine Roemeense. Spreekt helaas niets behalve Roemeens maar wil er wel wat van maken. Plaagt en speelt al met de jonge heer aan de bar. Op de kamer een goede en fijne ervaring.
    Laatste dame een zekere Marlene, nieuw, mager en ongeïnteresseerd. Had al mijn twijfels maar dom dom toch met haar naar boven gegaan. Ongeïnteresseerd en lomp getrek en geen contact maken. Heb de sessie afgebroken en ben gegaan. Thekefrau en beheerder hadden in de gaten dat er wat mis was gegaan. Heb het netjes gehouden maar wel aangegeven dat ik geen zin heb in een slechte behandeling door een ongeïnteresseerde dame. Deze had overigens tegen de thekefrau gezegd dat ik in haar mond was klaargekomen. Ze zoekt t maar uit, ik denk dat het met zulk gedrag snel is afgelopen met deze dame.

    Verdere sfeer in deze club is overigens goed al is er weinig anders te doen als waarvoor je komt. Zal wel weer een keertje terug gaan maar heb er voorlopig even genoeg van.

    groet

    Zaadgranaat

  20. #63
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Ik ben er ook onlangs op een zondag geweest en toen was er geen actie beneden, maar alles gebeurde op de kamer. Je kunt sommige dames wel goed knuffelen, zoals ik met een erg molldige dame heb gedaan die er wel van genoot.
    Alleen jammer dat ze ook steeds meer vragen om een piccolo en dan zeg ik dat ik niet meer geld bij heb dan de inkomprijs en uiteindelijk stoppen ze er dan wel mee om het te vragen en laten ze je toch niet links liggen.

    Ik ben er de laatste keer niet superlang gebleven, het werd drukker en ik zag dat het nog wel lang kon duren voor er nog eens een dame bij me zou komen zitten.

  21. #64
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nacho Bekijk bericht
    Ik ben er de laatste keer niet superlang gebleven, het werd drukker en ik zag dat het nog wel lang kon duren voor er nog eens een dame bij me zou komen zitten.
    Meestal is het er niet zo druk, en is het aantal DL's voldoende voor het aantal beren. Soms komen er wel eens groepjes van zo'n 3 of 4 landgenoten van de dames binnen wandelen (wel eens op elk moment van de dag, alle dagen van de week meegemaakt, geen vaste tijden dat dit voorkomt). Als er toevallig 2 van die groepjes tegelijk binnen komen, kan het inderdaad te druk worden, waardoor de lol er snel af is omdat ze dan geen tijd hebben om bij je te komen zitten, wat ze normaal wel de hele tijd doen.

    Ik probeer dan nog wel eens de thekedame mee te lokken op de kamer door van afstand al duidelijk te maken dat er niemand van de dames beschikbaar is. Maar meestal hou ik het na een date met de thekedame dan ook voor gezien.

    Heb de indruk dat de doorloop hier wat groter geworden is. Bij m'n volgende bezoek, meestal na zo'n anderhalve maand, kom ik steeds een hele garde nieuwe dames tegen.

  22. Onderstaande 3 leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (27 november 2012),pcenter (29 november 2012),zaadgranaat ( 4 november 2012)

  23. #65
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Last Online
    28 maart 2024 @ 06:07
    Berichten
    70
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    47 in 19 posts

    Standaard

    vorige wek dinsdag nog eens daar geweest.Zes dames aanwaezig(jessica sahra alicia theodoro tanja en de laatste haar naam ben ik vergeten)Met alle zes op de kamer geweest theodoro vond ik het best en sahra het minste.Vond dat als je de eerste keer met de dame naar boven gaat het nogal veel weg heeft van afwerksex de volgende keer al veel minder(bij de meeste toch zo die dag)Al bij al een goerde dag gehad want heb nog nergens voor 65 euro zoveel sex gehad

  24. Onderstaande leden hebben schmusebaerchen2001 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (27 november 2012)

  25. #66
    Geregistreerd
    11 december 2008
    Last Online
    24 april 2022 @ 09:39
    Locatie
    Liège,Belgium
    Berichten
    15
    Discussies
    3
    Thanks
    15
    Thanked
    8 in 4 posts

    Standaard

    Hallo, is er altijd een whirlpool in deze PT?
    Is de club schoon?
    Omdat ik er 2 jaar geleden gingen en de club erg vies was!

    Mijn excuses maar ik spreek heel slecht nederlands!

  26. #67
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chaudcoco Bekijk bericht
    Hallo, is er altijd een whirlpool in deze PT?
    Is de club schoon?
    Omdat ik er 2 jaar geleden gingen en de club erg vies was!

    Mijn excuses maar ik spreek heel slecht nederlands!
    Nog nooit een whirlpool tegengekomen.

    Als je vraagt of deze club schoon is omdat hij twee jaar geleden vies was; er is de laatste jaren niets veranderd (behalve dan dat ze volgens mij dit jaar een keer nieuwe kledingkastjes gekregen hebben)!!!

    Ik blijf er komen. Dit is naar mijn mening een van de weinige clubs waar de dames niet alleen g**l doen, maar het volgens mij ook zijn...

  27. Onderstaande 3 leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 5 december 2012),Tony M ( 6 december 2012),wooley (11 december 2012)

  28. #68
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Vandaag spontaan de autosleutels gepakt en richting PT Wickrath gereden (Over 4 dagen zal de reis wel weer richting MCsex gaan voor de sylvesterparty, maar als er druk op staat zijn 4 dagen verrekte lang...)

    Eerste positieve bericht : Nina is sinds een maandje terug (was 'n half jaartje weg), en zal tot juni/juli volgend jaar blijven. Jipieeeeee Nina is een favoriet van Anali. lekker lichaam met een stel lekkere t**ten, altijd leuk voor een beurt...

    Met Nina gelijk dus de kamer op, nadat ik in de woonkamer al een keer door Sarah onder handen was genomen (later nog twee keer met Sarah op de kamer geweest, volgens mij was ze de afgelopen tijd wat te kort gekomen want ze wist van geen ophouden (een kamergang van zo'n drie kwartier)...

    In totaal vandaag 6 keer de kamer op geweest voor het dagtarief van 65 euri's. Daar kan Anali in deze barre tijden van economische resessie wel weer vrolijk van worden.

    Na zes uurtjes helemaal sufgen**kt, dus maar weer naar de bekende griek op de hoek voor een Gyrosteller voor 7.50 euri's en naar huis...

  29. Onderstaande 2 leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    Tony M ( 8 januari 2013),wooley (28 december 2012)

  30. #69
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Last Online
    28 maart 2024 @ 06:07
    Berichten
    70
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    47 in 19 posts

    Standaard

    woensdag 3 jan nog eens een bezoekje aan deze club gebracht.AAnwezig waren nina teodora jessica nadia en ivon.AAngekomen rond 15 uur was ik de enige beer .Eerste rondje met nina direct in de woonkamer daar toch geen andere beer aanwezig was.daarna met nadia op kamer geweest.Dan maar eerst een rondje sauna om daarna met teodora naar de kamer geweest.verder in de loop van de dag nog eens met nina teodora jessica en nadia op de kamer geweest.Daarna leeg maar voldaan weer huiswaarts gekeerd en zal zeker nog terugkomen

  31. Onderstaande 5 leden hebben schmusebaerchen2001 bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 4 januari 2013),joejackson ( 4 januari 2013),pcenter ( 4 januari 2013),Tony M ( 8 januari 2013),wooley ( 4 januari 2013)

  32. #70
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    wooley was hier net ...samen met maat!
    waren 5 dames en de bardame
    cherie,alicia,thoedora,andrea en jessica....
    deze tent is zoals gezegd wat meer huiskamersfeer.
    als je wil kun je sex in de kamer hebben terwijl iedereen kijkt.
    geen probleem voor wooley junior met bijnaam "Anaconda"
    was weer gezellig en geil.
    geen moment verveeld...de dames bleven maar teasen en trekken,pijpen etc....
    en dat was in het woonkamergedeelte......
    daarna naar boven voor een uitgebreide sessie.
    dames zijn qua looks niet allemaal meer de mooiste meer.
    maar bovengemiddeld goed in de sex en hebben er zin in.
    met alle dames een kamersessie gedaan en met andrea zelfs 2x (omdat ze nog een keer wou)
    als bonus ook nog met de uiterst lekkere bardame tanja gevogeld.
    enigste minpuntje is dat de douches nodig gerenoveerd moeten worden.
    7x geneukt en fris/koffie gehad in 4 uur voor 65 euro.
    voor herhaling vatbaar.
    De Riesen-Eisbear...

  33. Onderstaande 3 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 9 februari 2013),hansdordt (14 april 2013),joejackson (10 februari 2013)

  34. #71
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley was er zondag na de kerk..haha
    waren 5 dames en de bardame.alle mee gevogeld en fris/koffie gehad.
    ja wat wil een kerel nog meer voor 65 euro is een steal!
    zijn niet de mooiste meiden maar doen wel bovengemiddeld hun best.
    Nadeel is wel dat ze bij binnenkomst al je naam roepen en je moeilijk weg komt.
    wordt vervolgd.(vlgde maand)
    De Riesen-Eisbear...

  35. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 3 april 2013),bad pritt ( 3 april 2013)

  36. #72
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Wooley was er zondag na de kerk..haha
    Wooley, wij hadden in een ver verleden plannen om deze PT samen eens te bezoeken. Misschien toch eens werk van maken en een doordeweekse avond of een zondag langsgaan...

  37. #73
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Is inmiddels vlgde maand ....
    ga er woensdag wel heen net voor hemelvaart.....LOL
    Zie je daar wel.
    Bericht volgt
    De Riesen-Eisbear...

  38. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 5 mei 2013)

  39. #74
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    van plan binnenkort een bezoek af te leggen. Wat loopt er op dit moment rond? Zijn er specifiek leuke dames?

  40. #75
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Vandaag geweest met Wooley. Ongeveer rond dezelfde tijd binnengelopen (18 uur). Hadden ze daar in een keer een nieuwe prijsformule voor vandaag: 2 uur 50E, 4 uur 65E en hele dag voor 100E. Normaal trapt Anali daar niet in, maar omdat Wooley er ook zou zijn toch maar 65 euri's voor 4 uur afgetikt. Deze had het eerste verkennende veldwerk al verricht.

    Helaas Nina en Ivon niet gespot.

    Het tempo waarmee de dames de beren naar de kamer slepen is ongekend en moordend. 1e ronde in de woonkamer. Daarna 2e ronde met theodora de kamer op. 3e ronde met sherie (volgens Wooley ex-schneewittchen in Viersen) was de minste kamergang van de dag, en niet voor herhaling vatbaar. Naam van de 4e kamerdate vergeten (net zoals die van de 1e ronde). Vier rondes in goed drie uur laat z'n sporen achter, dus vlug de griek op de hoek opgezocht. Hier heeft de inflatie inmiddels ook z'n sporen achtergelaten; de gebruikelijke gyros-teller doet nu 8 euri...

  41. Onderstaande 2 leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 9 mei 2013),Tony M (10 mei 2013)

 

 
Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Freude 468*60   Living Room 468*60