Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 157
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Beitrag Cassandra (Russische) ex-GT

    Naam : Cassandra

    Haarkleur/-lengte : Blond half lang haar

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Superslank, C-Cup (siliconen)

    Nationaliteit/Taal : Russische,duits en engels

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : NMC ,PZC , zoenen, FT, aftrekken,beffen.

    Bijzonderheden : Afentoe LR en andere clubs
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 september 2009 om 11:39 Reden: Nieuwe borsten, andere clubs
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Lächeln Cassandra

    Ik weet een ding absoluut zeker, een top ervaring mee gehad, maar liefst bijna 2 uur met haar op de kamer geweest, waar ze me een heerlijke massage heeft gegeven, dacht dat alleen Sasha dat goed kon maar deze mooie russische heeft meer in huis dan het gewone duwwerk, ik vindt het een geweldige verschijning en hoop daar zeker vaker gebruik van te maken:p

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Klaarkomen niet alleen over de borsten hoor W2!

  4. #4
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Cassandra

    Na op zaterdag een keertje naar Amnesia te zijn geweest, gisteren toch maar weer naar GT gereden, zag ik tot mijn grote vreugde de mooie Cassandra weer lopen na een lange tijd haar hier niet gezien te hebben, ze herkende me en een spontane kus van dit mooie en vooral lieve meisje was het vervolg, heb haar maar meteen een sleutel laten halen en heb wederom een fantastisch uurtje met haar beleefd, echt een heerlijk ding met ook zeer goede sex
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  5. #5
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Het is gelukt!

    Als eerste begrijp ik niet dat er zo weinig over deze dame is geschreven......

    Donderdag 11 mei:

    Als ik het alleen had moeten doen, was ik niet met deze dame in de blokhut beland, echter dankzij het doorzettingsvermogen van RANDY heb ik toch mijn monogaamheid doorbroken met deze Cassandra! De laatste weken was ik niet meer aan de vrouw te krijgen. Geen lust meer om in iets nieuws te investeren, omdat een bepaalde dame alle troeven van Sonny in handen had. Reeds Collega Jansen en nu ook RANDY konden het echt niet meer aanzien dat ik monogaam rondliep en ook ikzelf begon te twijfelen dat dit wel helemaal de juiste insteek was Uiteindelijk m’n leads aan RANDY kenbaar gemaakt en wij samen vele rondjes gaan ijsberen op zoek naar die potentiële dame. In de bar liepen we Cassandra tegen het lijf. RANDY deed het woord, stelde ons aan elkaar voor (thanks dude) en de vriendelijke reactie van Cassandra deed mij besluiten overstag te gaan. Het ijs was gebroken. We zijn eigenlijk direct naar de blokhut (22) gegaan nadat we vijf minuten op de sleutel hadden gewacht. Cassandra is een heel mooi geblondeerd meisje van 21 met een prachtig mooi figuur. Ze heeft een typisch rond Russisch gezicht, waar Sonny erg gevoelig voor is , vandaar dat zij dan ook in mijn linker rijtje stond. Eenmaal op de kamer beland voelde ik al dat het klikte. Zij ontdeed zich van haar PSU en mijn netvlies werd blootgesteld aan een voorstelling van de mooiste vrouwelijke vormen welke ik in mijn ijsberen bestaan heb gezien . Niet te dun, Niet te dik, gewoon alles in perfecte proporties! Direct viel mij haar tatoeage op haar onderbuik op, wat later bleek haar naam in het Arabisch te zijn. Cassandra benaderde me direct en we stonden in mum van tijd heerlijk met elkaar te tongzoenen. De kriebels in mijn buik bevestigde dat het wel goed zat met deze dame. Cassandra voorgesteld om eerst met een massage te beginnen omdat ik dan nog beter in de stemming kon komen en direct een gelegenheid had om het meisje beter te leren kennen. Masseren is toch een manier van communiceren. Zij wilde direct mij gaan masseren, maar ik wimpelde dat af en stelde voor haar te masseren. Die WEICHE HAUT wilde ik toch graag in mijn handen voelen! Helaas was het flesje met massage crème zo goed als leeg, maar met veel knijp en uitlepel werk, toch nog voldoende van dit goedje kunnen produceren om de daarop volgende 40 minuten twee lichamen te masseren. Tijdens de over en weer massage lekker met Cassandra gekletst en ik was er klaar voor: De voorstrijk zat erop en de gang kon gewit worden! Cassandra begon mij overal te kussen waarop een heerlijke pijpsessie volgde. Langzaam positioneerde we in 69 waarop ik de kans kreeg haar heerlijk uitziende vrucht te mogen proeven. En ze was heerlijk schoon, gewoon allemaal perfect. Omgedraaid en haar verder gebeft terwijl ze op haar rug lag. Cassandra begon heerlijk te kronkelen, maar wou nog niet toegeven aan een hoogtepunt. Plotseling komt ze overeind en verplaatste haar aandacht naar mijn Yogert buks. Na deze gedurende een langere periode heerlijk met haar tongpiercing bewerkt te hebben was de tijd gekomen om de beschermingsmiddelen aan te brengen. Cassandra komt direct op haar hurken bovenop je zitten en berijd je zondanig dat je in breedbeeld 16:9 je penis op en neer in haar gerritje ziet schuiven. Het duurde dan ook niet lang dat Sonny (en ook Cassandra, al weet je dat nooit zeker) tot een geweldig en intensief orgasme kwamen. Pff…. Als after sales hebben een samen een peukje gerookt en nog lekker na geknuffeld. Ja, ik geloof dat ik er een leuke aanwinst bij heb,…..en toch weer Russisch! Bestaat dat Duogaam???? Ja, Sonny voelde zich goed, Hij zit weer op de trein. Het boek kan thuisblijven de volgende keer. Maar dan zal het wel PHG worden, want…………….

    BR, Sonny

  6. #6
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Lächeln

    @Jansen

    Hoi, Cassandra schitterde gisteren ook weer in GT. Opvallend voor dit meisje is dat ze gisteren best veel tijd in de bar te bewonderen was. Heb nog nooit met haar gesproken maar op de een of andere manier kwamen er van die lieve lachtjes van uit haar richting alsof we elkaar al langer kenden. Volop kans gehad gisteren dus maar Gustomass had een wat ander verlanglijstje op zak.

    Cassandra blijft een mooie verschijning, die het helpt het mooiheidsgehalte in GT mooi op peil te houden.


    Het oog van Gustomass wil ook graag verwend worden...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 mei 2006 om 12:07

  7. #7
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Cassandra, SUPER MODEL

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Toen er plotseling een zeer bekende van Jansen binnen was gekomen namelijk geen Philips maar een So. die ergens Cassandra vandaan had gehaald en meteen een afspraak maakte van rond 22.30 tot 23.30 u dus had Janssen de pech dat hij haar te laat gespot heeft.:o
    Ja en als goede vriend pik je dit dan (heb wel spijt dat ik hem gebeld heb rond 18.30 u dat de kust voor hem veilig was). Heeft een beetje last van mensen schuwheid deze week in GT.
    Heb nog wel even met Cassandra mogen spreken van hem, ook toen hij een douche ging nemen mocht ik wel van hem even met Cassandra op hem wachten.:o
    Aardige vent he die S.
    Volgende week neem ik eerst Cassandra en dan bel ik hem pas als ze er is. :teuflisch

    OF ga ik naar Oedt wan(T) ! een van mijn vriendinnen uit Rusland (Marina) komt terug deze week. en dat vertel ik hem dan ook niet dat ik dan donderdag overdag ga.
    Tja, het was een kans die ik niet kon laten lopen. Dit meisje is nou eenmaal bijna altijd bezet. Ik zat met DeBril aan de bar, toen Cassandra als "beschikbaar" op de kruk bij het raam ging zitten. Direct met haar oogcontact gezocht en onze aanwezigheid was voor elkaar bevestigt. Ik zeg nog tegen DeBril, ik moet NU naar haar toestappen, anders is ze bezet. En ja hoor, ik had de zin nog niet uitgesproken, of er stond al een andere ijsbeer bij haar. (volgens mij had hij op de loer gelegen). Schijnbaar zag Cassandra mijn teleurstelling in haar ooghoeken, want de ijsbeer was zo weer vertrokken. "En nu ik" dacht ik, en ik zat binnen 2 seconden naast haar. Toen zij ze zoiets moois:"Heute abend gibt da schon eine volle Flasche mit MassagOil, sollen wir nach Zimmer gehen?" wat bevestigde dat mijn massage beurt vorige week haar schijnbaar goed is bevallen. Ja, dan staan op dat moment alle neuzen dezeflde kant op. Het duurde dan ook niet lang dat we op de kamer zaten.
    Ik ben bijna 1,5 uur met haar weggeweest, waarvan we ruim een uur elkaar aan masseren zijn geweest. Echt, deze dame heeft de mooiste vormen. En zijde zachte huid . Zelfs haar poesje is zo zacht, alsof het lijkt dat je een paard een suikerklontje geeft.:D Ik moet ook zeggen dat haar poesje er ook prachtig uit ziet, geen uithangende binnenvoeringen, gewoon perfect. Volgens bij heeft deze dame voor de geboorte op de tekentafel gelegen.

    Ja Jansen, Wanneer je het jachtterrein maar even verlaat, kan je zo maar iets mislopen. Maar goed, jullie hebben al kennis gemaakt, dus volgende week kan je dat hoofdstuk overslaan. Maar let wel, gelijk toeslaan wanneer ze vrij is!

    Cassandra gaat Sonny vaker zien:wink:

    BR, Sonny

  8. #8
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Zelfs haar poesje is zo zacht, alsof het lijkt dat je een paard een suikerklontje geeft.:D

    Wat wordt daaaaar nu weer mee bedoeld???
    En in bijkomende orde: klontjes zijn helemaal niet goed voor paardengebitten... Cassandra heeft overigens helemààl geen paardengebit, maar mooie witte "bieterkes" (bijtertjes) waarmee ze (samen met haar lippen) ineenzakkende lichaamsdelen in positie weet te houden....

  9. #9
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Hoi, Cassandra schitterde gisteren ook weer in GT. Opvallend voor dit meisje is dat ze gisteren best veel tijd in de bar te bewonderen was. Heb nog nooit met haar gesproken maar op de een of andere manier kwamen er van die lieve lachtjes van uit haar richting alsof we elkaar al langer kenden. Volop kans gehad gisteren dus maar Gustomass had een wat ander verlanglijstje op zak.
    @Gustomass,

    DAN HEB JE ECHT EEN KANS GEMIST:o

    Stond toevallig Alicia op dat verlanglijstje?

    BR, Sonny

  10. #10
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman
    Wat wordt daaaaar nu weer mee bedoeld???
    En in bijkomende orde: klontjes zijn helemaal niet goed voor paardengebitten... Cassandra heeft overigens helemààl geen paardengebit, maar mooie witte "bieterkes" (bijtertjes) waarmee ze (samen met haar lippen) ineenzakkende lichaamsdelen in positie weet te houden....
    @ Flurkman,

    Heb jij nooit een paard een suikerklontje van je platte hand laten eten. Nou, dat gevoel

    PS. Waarom schrijf jij trouwens sommige woorden vetgedrukt? Ben alleen nieuwsgierig.

    BR, Sonny

  11. #11
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Cassandra 31 mei 2006

    Wanneer je een aantal malen met een dezelfde dame bent geweest, dan loop je de kans dat je bij de dame in het geheugen blijft hangen. Zo gebeurde dat ook gisteren in GT. Ik was nog niet binnen of ik werd door Cassandra aan mijn ijsberenvel getrokken. Even knuffelen, en terwijl ze dat deed, fluisterde ze in mijn oren, "Ich habe bereits ein termin, aber sehen wir uns noch heute Abent" Oke, de toon is gezet.
    Later op de avond met naar de blokhut geweest.
    Deze vrouw is gewoon TOP. Ik kan niets anders zeggen.

    Cassandra, Увидимся!

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 1 juni 2006 om 08:10

  12. #12
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Cassandra 30-juni

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Wanneer je een aantal malen met een dezelfde dame bent geweest, dan loop je de kans dat je bij de dame in het geheugen blijft hangen. Zo gebeurde dat ook gisteren in GT. Ik was nog niet binnen of ik werd door Cassandra aan mijn ijsberenvel getrokken. Even knuffelen, en terwijl ze dat deed, fluisterde ze in mijn oren, "Ich habe bereits ein termin, aber sehen wir uns noch heute Abent" Oke, de toon is gezet.
    Later op de avond met naar de blokhut geweest.
    Deze vrouw is gewoon TOP. Ik kan niets anders zeggen.

    Cassandra, Увидимся!

    BR, Sonny
    Ja idd Sonny,

    Cassandra is idd een toppertje. Gisteren ook met haar weggeweest. Een echt lief en leuk meisje met een lekker lichaam waar ik geweldige sex mee heb beleefd. SUPER!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  13. #13
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Cassandra, zaterdag 1 juli (00:15 - 01:00)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Ja idd Sonny,

    Cassandra is idd een toppertje. Gisteren ook met haar weggeweest. Een echt lief en leuk meisje met een lekker lichaam waar ik geweldige sex mee heb beleefd. SUPER!!
    Ja Rex, gewoon super deze vrouw. En nog bedankt dat je jezelf onder controle heb gehouden door maar een half uurtje met haar te gaan en mij de resterende tijd van deze avond met haar te gunnen (daar zijn vrienden voor ). Ik zal inhoudelijk niet over haar schrijven, want dan treed ik alleen maar in herhaling (zie hierboven). Nu is het de beurt aan Jansen om deze Cassandra het hof te maken:thefinger

    BR, Sonny

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Een grote verassing

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2



    Ja Sonny liep snel met zijn kruiwagentje achter Cassandra aan want ze was er weer



    Het was voor mij de grote verassing van deze vrijdagavond. Een medeijsbeer verwittigde me ervan dat Cassandra binnen liep, en dit nadat ik nog geen halfuur daarvoor van Vivian had gehoord dat ze gestopt zou zijn. Na dit goede bericht direct de bar in gestormd. En daar zat ze, de mooie Cassandra. Direct haar aangesproken. Nog geen twee minuten later had ik een Termin met haar versprochen. Ze wilde eerst nog even bijkletsen met de andere dames, maar ik zou haar eerste klant gaan worden sinds 2,5 maand

    Uiteindelijk had ik iets niet goed afgesproken met haar, namelijk, waar zouden we ons dan treffen??? Kennelijk heeft ze me niet gezien toen ze er klaar voor was, dus was een andere ijsbeer welke deze eer toegewezen kreeg.

    Dan toch als tweede met haar geweest. Vanaf het terras zag ik haar weer in de bar zitten en ik snel op haar af. Niet veel later lagen we in een blokhut. Over de service hoef ik niet veel te vertellen, dit staat al voldoende onder haar draadje beschreven. Wel merkte ik wat onwennigheid bij haar. Tja, wat wil je wanneer je 2,5 maand niet heb gewerkt. Maar goed, voor de Cassandra fans, ZE IS ER DUS WEER


    BR, Sonny

  15. #15
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard helaas gisteren...............

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Het was voor mij de grote verassing van deze vrijdagavond. Wel merkte ik wat onwennigheid bij haar. Tja, wat wil je wanneer je 2,5 maand niet heb gewerkt. Maar goed, voor de Cassandra fans, ZE IS ER DUS WEER
    BR, Sonny
    Na mijn tweede sessie gisteren zo rond de klok van 00:30 uur zag ik ineens Cassandra aan de bar zitten; ik liep op haar af en werd innig begroet.
    (Toch leuk dat ze nog precies wist wie ik was en dat na pas twee keer kamer bezoek met haar ruim twee maanden terug ).

    Gezellig met haar zitten kletsen en wat zitten drinken. Helaas hadden we geen tijd meer op nog van elkaar te kunnen genieten.................Gelukkig vertelde ze dat ze voorlopig in GT blijft en dat ze er ook op vrijdag en op zaterdag is, DAT GAAT DUS HELEMAAL GOEDKOMEN!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  16. #16
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Cassandra, 16 november 2006

    Zit ik gisterenavond samen met een ijsbeer bij de kino op de rand, zie ik plotseling een blonde verschijning in m'n ooghoeken voorbij komen. Cassandra!!! Ik vlug naar de bar en op haar gewacht. Alleen op haar wachten is niet zo slim, want wanneer zij in het openbaar verschijnt, dan is ze zo op de kamer. GT-Junky ging even checken of ze er inderdaad was, en kwam bevestigend terug. Ik was blij..
    Nu nog e.e.a. strategisch aanpakken. Ik had geluk, Binnen een aantal minuten sprak ik haar aan en had een afspraak met de favouriet van mij Nog even op de sleutel wachten en toen naar kamer 2.

    Cassandra, wat een vrouw!! Wanneer er een TOP lijstje gemaakt zou moeten worden, dan staat zij bij mij wel heel erg hoog. Ik ben twee uur met haar op de kamer geweest, in 1 woord, geweldig.

    Mijn avond kon niet meer stuk.

    Spasiba Cassandra!!

    BR, Sonny:wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln oude recencie 25-03-06 geplakt

    Effe plak werk verricht i.v.m de verkiezingen



    Om 00.30 stond ik eigenlijk op het punt om tatjana weer gedag te zeggen en te vertrekken. Gustomass kwam ook nog even de nieuwe julliete aan me voor stellen maar helaas moest ik haar mededelen dat de energie van little don op was Maar toen ik langs het bubbelbad liep kreeg ik een tip van een mede ijsbeer dat er een dame was die absolut in staat was om mijn laatste energie eruit te halen. Haar naam was kassandra een mooie blonde russissch verschijning van 21 jaar met een kleine tattoo op haar buik en een geile tong piercing. Nadat ik had afgewacht om het juiste moment te kiezen om haar aan te spreken ging ze de sleutel halen van de grote kamer{6}. Daaraan gekomen zei ze dat ze al 1 jaar werkte in Gt tot verbazing van mij want deze dame was me nog nooit opgevallen en kende ik ook niet bij naam en dat is heel bijzonder voor me waarschijnlijk is ze veel op de kamer geweest. Nadat ze zich had ontdaan van haar mooie lingerie setje kwam er een mooi strak getraint lichaam te voorschijn met mooie natuurlijke tietjes. Ze tongt met haar piercing vol overgave en laat zich helemaal gaan, ze vergeet met haar tongetje geen een puntje van je lichaam. Ook het pijpen was een dikke 10. De motor begon langzaam weer wat op gang tekomen. Nadat ik haar nog lekker heb verwent waarvan ze zichtbaar genoot en zich vol overgave overgaf, nog wat van de kamasutra handleiding doorgenomen en tot me verbazing weer tot een hoogte punt gekomen.

    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  18. #18
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard toch (weer) gelukt

    Yes Yes Yes, wat had ik geluk afgelopen vrijdag avond , want terwijl ik onder de douche stond, kwam ze net de kleedruimte binnengehuppeld om zich te schminken. Zij zag mij en ik zag haar en gelijk kwam ze naar me toe gerend en gelijk vol op mijn bek gepakt. Binnen een mum van tijd samen met haar op de kamer beland.............

    En wat er toen volgde, gewoon SUPER!!!

    Lekker uitgebreid zoenen, met die lekkere zachte lipjes van haar en daarna lekker uitgebreid pijpen, waarbij ik haar ook niet was vergeten. Wat een lekker zacht kutje heeft deze vrouw. ( zoals Sonny al een keertje had gezegd en geschreven ;net een gevoel als het geven van een suikerklontje aan een paard, zo zacht is het kutje van Cassandra ook..........)

    Heerlijk elkaar oraal bevredigd en daarna in diverse standjes lekker relaxed neuken met haar en uiteindelijk ( nee niet in doggy) in missionaris klaargespoten...........

    Na het uitbreide programm nog lekker naknuffelen met elkaar weer lekker zoenen en elkaar nog lekker gemasseerd. Ja dat kan deze vrouw ook heerlijk.........

    SUPER!!!!!!!!!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  19. #19
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Een man en zijn woord.

    Ja gisteren met haar naar de kamer geweest en het was super.
    Na wat pijpwerk en heerlijk haar zacht poesje gelikt te hebben werd het standjes tijd.
    ook hierna heerlijk in haar mondje klaar gekomen met twee mooie ogen die er om vroegen.
    Mijn vingers deden het andere werk zodat we samen een heerlijk hoogte punt hadden.
    Daarna nog wat massage en wat liggen zoenen tot het tijd werd om de rest maar eens te vertellen dat zij super was.
    Ja op dit moment is zij nr.1 op de kamer met een hele kleine voorsprong op Nicolle maar dat komt omdat zij na de daad nog lekker navrijt.
    Wel heel de avond pijn gehad omdat ze vrij strak was dus de volgende keer glijmiddel er bij.

    Herhaling : ja zeker zo vlug mogelijk als ik in GT ben.

  20. #20
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch DE JAAROPENER VOOR SONNY

    Een mooier begin van een nieuw jaar kon het gisterenavond voor mij niet zijn. Het was ca. 19:30uur, ik was reeds 5uur binnen en nog steeds maagd. Stiekem hoopte ik dat Cassandra mijn eerste dame van het nieuwe neukjaar zou worden en had ik me dus voorbereid op een eventuele komst van haar (dus nog even niet naar de kamer met een andere dame,), al wist ik niet of ze er zou zijn. Collega Jansen duikt de kamer op met Kiara en enkele minuten later zie ik Cassandra in burger het pand binnen komen. Dit betekend voor Sonny strategisch opstellen, want Cassandra zal binnen 15 minuten de arena binnentreden. Nou, die kans heeft ze amper gehad. Ze was op weg van de kleedruimte door de lange gang naar de bar en vond op haar weg "Mne" Gauw haar "c navem godam" gewenst en haar gevraagd of ze me eerste dame van het nieuwe jaar wilde zijn.
    De afspraak stond. Nog geen kwartier later vang ik aan met een sessie van 1.5uur met haar welke zoals ik gewend ben van Cassandra weer buitengewoon SUPER was.

    Toen ik met haar had afgerekend kon ik maar 1 conclusie trekken. 2007 kan voor mij al niet meer stuk!

    CASSANDRA HEEFT SONNY VOOR HET JAAR 2007 ONTMAAGD!!!

    BR, Sonny:wink:

  21. #21
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007
    Heb al zo dikwijls in de rij gestaan voor deze lady
    Als van alles geprobeerd, afspraken etc...
    Help allemaal niets.........., wordt er alleen maar chagrijnig van.
    Dus heb in principe de moed maar opgegeven
    Komt het er een keer van……, dan is het o.k. en anders is het zo

    Binky
    Zal de volgende keer maar een agenda voor Cassandra meenemen, want afspraken nakomen is ze niet zo sterk in. Ze had gisteren na onze sessie zo FC Bruggen en Jansen kunnen afwerken, maar om onverklaarbare reden ging ze steeds met een andere ijsbeer naar de kamer.
    Ze was trouwens flink afgevallen, toen ze voor me liep naar de blokhut, moest ze steeds haar gele bikinibroekje ophijsen. Ze verterlde me dat ze prive een wat minder prettige periode achter de rug had.

    BR, Sonny:wink:

  22. #22
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdagavond laat is Cassandra gesignaleerd in Living Room. Een getuigende ijsbeer heeft me dit via sms laten weten. Het is niet duidelijk of ze tijdelijk daar werkt of dat ze gaat pendelen tussen GT en Livingroom.

    BR, Sonny

  23. #23
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Dat is vreemd. Ik weet het exacte tijdstip niet, maar diezelfde vrijdagvond was ze in GT, want ik heb nog kort met haar gesproken.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  24. #24
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Ze kwam pas laat (01:30) in Livingroom.

    Dus van GT naar LivingRoom gereden en daar verder gaan werken.

    Zo kan 't ook:D

    BR, Sonny:wink:

  25. #25
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Daumen hoch Living Room, el nuevo casa de Cassandra??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ze kwam pas laat (01:30) in Livingroom.

    Dus van GT naar LivingRoom gereden en daar verder gaan werken.

    Zo kan 't ook:D

    BR, Sonny:wink:

    Tja, afgelopen vrijdag hebben Carpe Momentum en Gustomass kort na middernacht Marina aan de theke van Golden Time een goede nacht gewenst en naar Living Room in Kaarst gereden. Je wil je vrienden graag een beetje wereldwijs maken en een kennismaking met Kaarst zou geen kwaad kunnen , dacht Gusto.....
    Dat dit wereldje af en toe een beetje vreemd is, zal voor de iets ervarener beertjes niks nieuws zijn. Ijsbeertjes die dames volgen als ze op toernee langs clubs gaan , dat kennen we wel een beetje.
    Maar, dat je als nietsvermoedende Carpe en Gusto wordt gevolgd door een dame als jij van club wisselt, tja dat is toch net wat anders nietwaar?? Moet niet gekker worden..
    Dat uitgerekend Cassandra ons dit biedt, tja....wat wil je nog meer...
    Ze was duidelijk blij dat ze enkele bekende gezichten zag, en we raakten volop......aan de praat..... Dat is me in mijn hele ijsberen carriere nog niet overkomen dat Cassandra de tijd neemt en krijgt om zomaar een praatje met je te maken...Was heerlijk en we hebben kunnen genieten van een mooie, lieve Cassandra, maar helaas tis net geen Latina..... ondanks dat was dat niet genoeg aanleiding ook voor Carpe om de handjes te laten wapperen...
    Ze had aardig door dat het bij een praatje zou blijven, en daar was ze natuurlijk niet op dit late tijdstip voor naar Kaarst gebracht/gekomen. Doorhalen wat niet van toepassing is.
    Daarna nog zeker 7 en halve minuut kunnen genieten van een Cassandra vrolijk in gesprek met een Kaarster beer. Maar wilde meer....
    Eso es todo...We hebben haar daarna niet meer gezien...
    Ze voelde zich blijkbaar meteen op haar plaats.....
    Cassandra "Still the same" - Bob Seger.

    Casa Kaarst weer iets anders voor Cassandra...

    Zo lukt het Kaarst op elk bezoek voor een verrassing te zorgen....

    ps. Omdat Gusto nog aan het bijkomen was van een super vuelta met Cubaanse Marina en even geen dames aan zijn ijsberenlijf kon verdragen, had ie een hele reeks collegaberen willen sms-sen en het Cassandra nieuws willen brengen.
    Het is bij een sms-je gebleven. Heb Sonny laten raden wie er zojuist was binnengekomen. Indien goed geraden mocht ie alsnog naar Kaarst komen.
    Ondanks het verlengen van de openingstijd, om half 4 zijn wij vertrokken, hebben we Sonny niet meer gezien....

    valt me een beetje tegen Sonny.....

    Gustomass.

 

 
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60