Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Carla ( Alexa in Samya) (GT)

    Naam : Carla

    Haarkleur/-lengte : Donker

    Lengte dame : 1.75m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot wat forser,maar mooi lichaam, C/D-Cup

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits en engels

    Leeftijd : 22 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Zeer goed. Neuken ,PZC , zoenen, beffen

    Bijzonderheden : Behoort bij de studenten die afentoe in GT rondhuppelen. Carla is een hele mooie meid die je absoluut zal nakijken als je in GT rondloopt.
    Laatst gezien september 2005
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Carla, 13/11/05

    Haarkleur/-lengte : Donker/halflang
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : Normaal tot gevuld/CD-echt
    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : Nee
    Service : Zeer goed: TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT
    Voordelen : Geweldig tongzoenen en hele mooie borsten
    Nadelen : Niet bemerkt
    Tijdsduur : 1,5 uur
    Prijs : 125,-
    Extra’s bij het bezoek : 2x FT

    HM heeft 'ns op 'n rijtje gezet hoe-ie tot z'n dameskeuzes komt.

    Het blijkt dat ik meestal 'n mij bekende dame kies; vaak heb ik haar voordien al enkele keren gesproken. Je zult me dus niet snel met 'n dame zien meegaan die ik voor het eerst ontmoet. Zelfs niet als ze veel aanbevelingen op haar naam heeft staan. Daar is 'n goede reden voor. Het succes van 'n kamerbezoek hangt vooral af van de klik met 'n dame. Dat moet in enkele gesprekjes vooraf duidelijk worden. Zo niet, dan geen kamerbezoek. Afhankelijk van de respons zijn 1 of meerdere gesprekjes nodig. Een dame die op de bank al lekker tongzoent, versnelt dat proces aanzienlijk .

    Carla paste precies in bovenstaand plaatje. Voorheen diverse keren gesproken; op de bank wat bijgekletst en lekker getongzoend. Was ik nou al 'n keer met Carla naar de kamer geweest of niet ? Het zekere maar voor het onzekere genomen en na het eten 'n hutje betrokken. Op die manier is succes eigenlijk gegarandeerd, en dat bleek .

    Heb Carla uit haar spaarzame kleding geholpen, en dan komen die hele mooie, echt stevige C/D-natuurborsten tevoorschijn, mmm ! Staande voor het bed lekker haar tepeltjes overeind gezogen, afgewisseld met flink tongzoenen en vingeren. Op bed Carla bovenop me, waarbij ze met haar poesje over kleine HM wreef. Ondertussen verder tongzoenen, wat ze heel lang, zacht en nat volhield. Heel stimulerend, daarom afgedaald en Carla's grotje flink nat gelikt. Vingertjes erbij; ze mag het graag hebben. Daarna was kleine HM aan de beurt voor 'n orale behandeling, die geheel naar wens was en eindigde met HM's favoriete resultaat .

    Vervolgens samen 'n peukje gerookt, wat liggen knuffelen en het hele bovenstaande ritueel herhaald. Een sessie van anderhalf uur, maar met Carla vloog de tijd voorbij. Lekker vlezige en vrijerige meid die ondanks haar jonge leeftijd perfect aanvoelt wat lekker is. En geen moody buien of haasten, want Carla levert vakwerk en 'n constante kwaliteit. Een flinke portie Duitse en opwindende degelijkheid dus .
    Founding Member

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60