Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Isa(bella) ( poolse) (Wildenrath en relax)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD
    ISA(BELLA), een afwijzing die geen afwijzing bleek:
    Mijn oog viel op de prachtig slanke Isa(bella). Ontmoeting in de kleedruimte verliep op z'n zachtst gezegd een beetje merkwaardig.
    Op mijn vraag of ze even tijd had voor mij, volgden de woorden Now?, yes, no, later, "ich bin beschäftigt".
    Een echte afwijzing? Of toch niet? Niet dus! Isa was (naar later zou blijken) "enigszins" verward.
    Heb later op de avond hernieuwd kennisgemaakt; ging veel beter met als gevolg een kamerbezoek van meer dan een uur (jawel!).
    Op basis van een korte samenvatting van wat Isa de afgelopen weken zoal had meegemaakt/was overkomen/over zichzelf had afgeroepen begreep ik haar eerdere staat van verwarring al stukken beter. Oh, Oh, als dat allemaal maar goed gaat ...
    Heb me verder goed vermaakt met Isa. Mooi, slank, amusante mengeling van gesproken duits, engels en nederlands(!).
    Ik maak ook maar geen apart draadje aan voor Isa want voor hetzelfde geld was ook hier sprake van een eenmalig optreden.
    Isa(bella), Poolse(?), zwart/donkerbruin lang haar (opgestoken), mooie kleine B-cup, tatoeage op schouderblad.

    Deze dame was dus ook op het feest van Relax maar zal waarschijnlijk weer in Wildenrath opduiken. Ze had ook in GT gewerkt maar daar mocht ze niet meer terug.
    Voor verdere details moet je bij JackD zijn.

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Deze dame was dus ook op het feest van Relax maar zal waarschijnlijk weer in Wildenrath opduiken. Ze had ook in GT gewerkt maar daar mocht ze niet meer terug.
    Voor verdere details moet je bij JackD zijn.

    Groeten Willem2 :wink:
    Deze Isabella zal niet meer in het clubcircuit opduiken. Na zware psychische problemen is ze met het werk opgehouden.

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Unglücklich

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD
    Oh, Oh, als dat allemaal maar goed gaat ...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Deze Isabella zal niet meer in het clubcircuit opduiken. Na zware psychische problemen is ze met het werk opgehouden.
    Jammer om te horen van haar problemen ... :(

    Ik hoop dat alles uiteindelijk toch weer goed komt (of misschien al gekomen is?) en wens haar alle goeds voor haar toekomst!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60