Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Lächeln Carina ( Roemeense Ex-gt) (PW)

    Naam : Carina

    Haarkleur/-lengte : Blond redelijk kort haar

    Lengte dame : 1.70

    Postuur/Cupmaat : Normaal , B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Roemeense, duits en wat engels

    Leeftijd : 28 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed. Neuken ,PZC , zoenen , beffen

    Bijzonderheden : Eén van de favorieten van Lalande. En omdat dit zo is en hij geen recensie wilde schrijven ben ik in mei zelf maar eens op onderzoek gegaan. De service was inderdaad goed en het pijpen heel goed. Heb echter geen recensie geschreven omdat a) Randy daarmee kwam en b) ik dat ten opzichte van L niet wilde doen. Ik vind dat wel jammer voor haar want zoveel klanten heeft ze niet. Ze heeft namelijk een nogal gewone uitstraling en dat is al niet meer goedgenoeg voor GT.

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Carina

    Gewone uitstraling of niet, ik ben voor Carina gevallen!

    Aangezien ik de laatste tijd in de Roemeense sector val ben ik met Carina meegegaan. Ook zij is weer een zeer goede keuze. Het hele repertoire zo'n beetje afgewerkt, inclusief TZ, PZC, Fransosich fur die Frau en diverse standjes. Goede combinatie van rustig en onstuimig op de juiste momenten. Bij het afrekenen was ze zeer schappelijk, omdat ik haar zo lekker had klaargelikt. Fake of niet, zo'n gebaar waardeer ik zeer!

  3. #3
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard Carina

    Gisteren, 10 jan. (na lange pauze) GT weer eens bezocht en werd ik vrijwel onmiddelijk door Carina gespot die me hartelijk begroette. Bescheiden als ze is liet ze me rustig in de sfeer komen om haar later toch weer tegen te komen waarna het er 'bestimt' weer van moest komen.
    Dat ze me weer graag zag bevestigde ze door allerlei details uit vorige bezoekjes in herinnering te brengen. Het was dan ook weer een klein feestje met haar wat deze keer ruim twee uur duurde waarbij ik me bepaald niet verveeld heb (en zij ook niet trouwens.....) Zij weet er ook duidelijk van te genieten en dan kan het wat mij betreft ook bijna niet meer stuk.
    Was weer een goede rentré voor mij........

  4. #4
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Carina is nu samen met haar vriendin Emma in de Ritz gespot.
    Daar pijpt ze blijkbaar nog altijd lekker ...

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    We laten zowel Emma als Carina even staan totdat we weten of het blijvertjes zijn in Ritz.

    grt:tiga

  6. #6
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    We laten zowel Emma als Carina even staan totdat we weten of het blijvertjes zijn in Ritz.

    grt:tiga
    Blijvertjes ??? bestaat dat nog ???? mijn indruk is dat ijsberen trouwer zijn met een bepaalde club dan ijsberinnen (ik weet niet of dit woord bestaat in het nl .... maar u begrijpt wel wat ik bedoel, ... neem ik aan ...)

  7. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Werkdagen Carina Ritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    We laten zowel Emma als Carina even staan totdat we weten of het blijvertjes zijn in Ritz.
    Carina is vooralsnog tevreden; van dinsdag t/m vrijdag aanwezig in Ritz. En aan haar servicepakket kan "FT" worden toegevoegd .
    Founding Member

  8. #8
    Geregistreerd
    21 februari 2006
    Last Online
    6 oktober 2006 @ 16:34
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard ft

    Wat is FT eigenlijk?

    Misschien domme vraag.

  9. #9
    Geregistreerd
    4 februari 2006
    Last Online
    28 maart 2009 @ 12:25
    Berichten
    17
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    klaarkomen in de mond denk ik

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard FT

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andywarhol@scarlet.be
    Wat is FT eigenlijk ?
    Inderdaad, Franzosisch Total, klaarkomen in de mond. Veelgebruikte afkorting; de dames zelf noemen het "mit Aufnahme" .
    Founding Member

  11. #11
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Inderdaad, Franzosisch Total, klaarkomen in de mond. Veelgebruikte afkorting; de dames zelf noemen het "mit Aufnahme" .

    FT mit aufnahme , betekent dat ze je sperma doorslikken!!!
    Als er alleen FT wordt aangeboden is dat meestal zonder doorslikken van je sperma.



    ps. Hormonen in het sperma van een man helpen vrouwen uit depressies

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Mit aufnahme is geen schlucken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door margabel
    FT mit aufnahme , betekent dat ze je sperma doorslikken!!!
    Dat is niet juist; "mit Aufnahme" is klaarkomen in de mond. Doorslikken wordt "schlucken" genoemd. Veel FKK-dames doen mit Aufnahme, maar ohne schlucken. HM noteert hier slechts wat hij de dames zelf hoort zeggen. En anders kunnen onze mods klaarheid scheppen :p.
    Founding Member

  13. #13
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Carina volgende week afwezig

    Carina is er deze week weer, t/m vrijdag. Volgende week is ze afwezig en zegt daarna weer terug te zijn. Zoals W69 altijd zegt: alle Angaben zijn ohne Gewahr :D.
    Founding Member

  14. #14
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    en vandaag was ze er al.komt normaal inderdaad op dinsdag en blijft tot vrijdag.
    heb haar in gt al vele malen gezien maar nog nooit mee op de kamer geweest.nu de primeur bij mijn 2e bezoek aan de ritz en jawel deze dame heeft met goed gevolg de pijpacademie bezocht.

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Daumen hoch Carina (Roemeens ex-Gt)

    Naam : Carina
    Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/halflang
    Lengte dame : 1.75
    Postuur/Cupmaat : Normaal/B
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits en engels
    Leeftijd : Eind 20
    Tatoeages/Piercings : -/-
    Service : Zeer Goed!! TZ, beffen, NMC, PZC, FT
    Bijzonderheden : Ja :D :thefinger

    Hier kunnen we vrij kort over zijn! Heb het niet zo op de kwalificatie toppertje, wordt vind ik iets te veel gebruikt, zonder blikken of blozen durf ik dat wel bij Carina te zeggen :D !
    Enfin, heeft bij Gt en .... de nodige ervaring opgedaan en werd in die periode ook al als uitstekend gerecenseerd, weinig veranderd dus!
    Net nadat ze binnenkwam met haar vriendinnetje kwam ze even langs op terras, ik was het enige ijsbeertje welke ze niet herkende, ze zei tegen me dat ze het een beetje koud had ! Dat probleem was snel opgelost :thefinger !

    Technische details laat ik maar achterwege, laat ik zeggen dat ze met vlag en wimpel voor haar examen slaagde!

    (Al zo lang werkt ze in the Relax en ben ik de eerste die over haar schrijft of heb ik haar recensie over het hoofd gezien??)
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    30 juli 2006
    Last Online
    8 oktober 2006 @ 18:14
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Corina

    Omdat er wordt opgemerkt dat er over dit bloempje zo weinig is geschreven, laat ik hieronder het verslag zien van een ander forum, toen ik daar heb beschreven hoe het was om haar voor het eerst te plukken:

    "23 maart 2006:
    Vanmiddag met Carina aan de praat geraakt, na een mislukte poging met Lea.

    Zo op het oog ziet ze er niet zo uitdagend sexy uit. Ze kijkt ook best wel wat stuurs, beetje nors, afstandelijk.

    Maar zodra je er mee babbelt is ze heel vriendelijk, zelfs innemend en vertelt ze ook best wat meer dan het nietszeggende gekeutel waar het bij andere meiden vaak bij blijft. Ze is zelfs gezellig en lacherig, maar alles zeer volwassen en niet kip-zonder-kop-achtig

    Ze herkende me notabene van GT, waar ze ook een tijdje heeft gewerkt, verklapte ze.

    Na even zijn we om verder kennis te maken naar de jacuzzi gegaan. Daar zat al een stelletje in, die stevig zaten te vrijen. Wij kozen de andere hoek en begonnen elkaars gevoelige plekken eveneens te verkennen, terwijl Carina me trakteerde op een aantal sensuele zachte tongzoenen, en ik haar ook.

    Lang duurde de jacuzzi niet. Die was overigens niet al te warm (minpuntje, Ritz!!).

    Aansluitend gingen we naar een van de mooie kamers. Carina vertelde me nog dat ze alles doet, behalve anaal. En ook nog dat ze liever geen vinger naar binnen wil hebben. Nou, dat laatste heeft ze geweten!!

    Na weer wat heerlijke zoenen begon ik haar borsten te verwennen met likjes, zuigjes en zoentjes. De tepeltjes werden knoerthard in no time. Geweldig!

    Intussen masseerde ik haar nek en schouders, waarbij ze verheerlijkt zuchtte en kreunde. En telkens net op tijd, dus geen fake. Ze ging er eens goed voor liggen, op haar buik en ik gaf haar hele lijf een kneed- en wrijf- en streelbeurt, van haar kruin tot aan haar voetzolen, terwijl ik me liet sturen door haar reacties, door soms wat langer op een zelfde plek bezig te blijven. Na ruim een kwartier wilde ik dat ze omdraaide, wat ze heel gewillig deed. Nu was haar voorkant aan de beurt. Met het accent op strelen. Langzaam, o zo langzaam daalde ik af naar het warme zuiden. Ik heb haar kutje geteast door met mijn hand er zachtjes over te gaan, met een vochtige vinger haar clitje zachtjes aangeraakt en voorzichtig omheen gecirkeld, daarna heel zachtjes haar navel gekust en gelikt, haar buik, de binnenkant van haar prachtige dijen en uiteindelijk ook haar clit gelikt, tot ze er gek van werd. De reflexen van haar buik lieten niets aan de verbeelding over. Deze dame lag behoorlijk te genieten. Haar hand ging naar beneden en bewoog mee in de buurt waar ik bezig was. Ik legde mijn hand op die van haar en drukte die stevig tegen haar gleufje. Meteen gleden spontaan twee van haar vingers naar binnen en vingerde ze zichzelf naar een hoogtepunt.

    Zo, dat was dat! Hoezo, liever geen vinger naar binnen?

    Ze had duidelijk even een pauze nodig en die nam ze dan ook. Daarna moest ik op mijn rug gaan liggen en kreeg ik een van de beste pijpbeurten ooit. Ik kreeg de liefdevolle behandeling die ik haar had gegeven dubbel en dwars terug. Ze vrijde met me, liefkoosde en vertroetelde me, alsof ik haar heel dierbaar was.

    We zijn aan neuken niet meer toegekomen. Ook zij bleef op haar beurt maar doorgaan om mij met haar mond en handen iets bijzonders mee te laten maken.
    Ze hield het lang vol. Ik ook, maar uiteindelijk kreeg ik een orgasme om jaloers op te zijn. Netjes liet ze me alles in haar mondje kwijtraken. Wow!!

    Na de hygiënische verzorging wilde ze een peuk roken en daarna wilde ze mij ook nog zo'n fantastische massage geven. Ook al hadden we het uur al meer dan vol gemaakt, de prijs bleef die van een uur, zo trachtte ze me over te halen. Ze wilde dus gewoon graag nog wat vrijen.

    Maar helaas, ik moest afscheid nemen vanwege het klokje van gehoorzaamheid.
    Ik beloofde haar dat we volgende keer zullen beginnen met die massagebeurt die ik dus nu nog van haar tegoed heb. En zo zie je maar weer. Klantenbinding, noemen ze dat. Maar ik maak me sterk dat het deze keer niet alleen maar vanwege de centen is."

    Sinds die keer is Carina voor mij een vaste waarde geworden in Relax. Tegenwoordig zelfs contact per sms. Weet ik zeker dat ik niet voor niks kom, als ik speciaal voor haar daarheen wil koersen. En eerlijk gezegd, momenteel weet ik in Relax geen ander poppetje om echt naar uit te zien. Das war einmal....
    Kom, kom!

  17. #17
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Carina

    Inderdaad, deze Carina, lijkt aanvankelijk het norse Roemeense ex-Sovjet-type te zijn. blauwebeer herinnert zich echter nog goed zijn eerste bezoek aan Relax (toen nog Ritz), waarbij hij door haar in de kino werd ingewijd, en waaruit duidelijk het tegendeel bleek.

    Vorige week echter, na lange tijd afwezigheid zag blauwebeer haar weer, en omdat zijn zaadjes reeds de nodige vrijheid hadden gekregen, haar enkel nog smakelijk eten toegewenst.

    Toen blauwebeer evenwel afgelopen woensdag zich, dankzij het mooie weer, in de tuin begaf,
    duurde het niet lang alvorens ze hem kwam vervoegen, eerst om een praatje te slaan, doch na een tijdje kreeg kleine krimson het wat benauwd onder het ijsberenvel, en toen was Carina er om deze in de tuin een orale verwenning te geven, waardoor de kleine snel op oorlogssterkte kwam, en zodoende een kamerbezoek niet ver meer af was.

    Om een lang verhaal wat in te korten, en om niet in herhaling te vallen : blauwebeer kan enkel de ervaringen door Yussuf uiteengezet beamen, enkel SMS’en zit er niet in, want blauwebeer heeft ondertussen nog een aantal andere hete ijzers in het Relax-vuur zitten. :D
    Volgende week woensdag gaat hij weer zijn opwag maken; was het maar al zover ….
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 22:32

  18. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer
    Inderdaad, deze Carina, lijkt aanvankelijk het norse Roemeense ex-Sovjet-type te zijn. ......
    Sorry maar dat was ze afgelopen zaterdag ook tegen Tiga, Babbel en mij. Nors en behoorlijk bot.
    Ik weet best dat haar service goed is ( zelf gezien ) , maar enige vriendelijkheid in eerste instantie was er niet bij zaterdag.

    W2 :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 22:32
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #19
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Carina

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Sorry maar dat was ze afgelopen zaterdag ook tegen Tiga, Babbel en mij. Nors en behoorlijk bot.

    W2 :wink:
    Toen ik vorige keer, samen met HM een complimentje over haar mooie lingeriesetje maakte, kon er ook amper een glimlach af. Ik vermoed dat zij liever de beertjes op hun eentje heeft.

    blauwebeer, die ook niet van triootjes houdt
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 22:32

  20. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Ook Carina nu in PSW

    Ook Carina is deze week in PSW gesignaleerd .
    Founding Member

  21. #21
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Carina heeft aangegeven.....

    .....dat ze komende week naar Grobbendonk komt.
    Maar zoals W69 zegt: Alle angaben ohne Gewaehr :D.
    Founding Member

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.

  Living Room 468*60