Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 155
  1. #51
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik had juist de indruk dat die vriendin ruzie aan het maken was met één bedoeling: aansturen op een breuk. SFL gaf haar vervolgens de ideale stok om mee te slaan waarna ze er geen woorden meer aan vuil hoefde te maken.
    - De 'vaste' vriendin wilde settelen
    - Had een vaste betrekking
    - Oreerde over 'trouwen'
    - Wist pas van de affaire na een heftige reactie van SFL

    Juist door de ruzie, kon SFL makkelijk aftaaien en zich focussen op de DVP.
    Als gevolg van de bekentenis, kreeg de Vlaams/Poolse vriendin een stok, wat SFL niet erg meer vond (die wil spanning en ups....)
    Altijd op zoek naar honing

  2. #52
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Juist door de ruzie, kon SFL makkelijk aftaaien en zich focussen op de DVP.
    Als gevolg van de bekentenis, kreeg de Vlaams/Poolse vriendin een stok, wat SFL niet erg meer vond (die wil spanning en ups....)
    Nee SFL zocht niet naar spanning. Op die manier had ik het nooit gewild.
    Ik was niet op zoek naar wat anders en zeker niet naar een romance met een DVP... Spanning heb ik op andere gebieden in overvloed!

    Zie ook mijn vorige antwoorden naar jou toe, die je compleet negeert:


    Oorspronkelijk geplaatst door Jünther
    Neen, heeft volgens mij niets met verstand te maken, maar met de zoektocht van sommige ijsberen naar meer spanning en ups in het leven.
    Het leven in vredestijd, in welvarende landen, in een consumptiemaatschappij, is voor menig beer veel te saai.
    Dat meen ik echt, hoe absurd het ook klinkt.


    niet akkoord, want in de eerste plaats zocht ik niet. Ik was gewoon in een club op de ouderwetse egoistische manier mijn pleziertjes aan het beleven. Het liefst van al was ik dat blijven doen zonder al het gezeik erbij. Maar tja, gevoelens heb je niet altijd onder controle en zij zocht mij totdat ik gek werd van haar.

    Oorspronkelijk geplaatst door Jünther
    Dit verhaal grijpt wel aan, zeker als je leest dat de Poolse, lieve, welwillende vriendin (die is besodemieterd geworden), de klos is met haar gewone huisje-boompje mentaliteit.


    Ja, en dat vind ik ook jammer. Ik heb het nooit op die manier willen verbreken, maar ik was sowieso al veel te ver gegaan. Ik ben daar volledig fout in geweest en werd door de DVP onbewust gemanipuleerd. Maar dit alles is geen excuus... Vroeg of laat kwam het met de Vlaams-Poolse toch tot een einde. Dat ik haar nu mis en terugwil, dat is simpelweg omdat ik nu gebroken ben en troost nodig heb. Ik ben teruggekomen van het buitenland, waar ik verschrikkelijke dingen gezien heb... En dan is het altijd leuk om thuis te komen bij een vertrouwd persoon, aan wie je al eens iets kwijt kan. Dit heb ik nu niet meer en dat maakt mij zielig!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  3. #53
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    21 april 2024 @ 09:39
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    wat SFL niet erg meer vond (die wil spanning en cups....)
    ...
    I drown by the flood of your beauty.

  4. #54
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Je hebt me gisternacht nadat ik thuiskwam nog lang wakkergehouden met dit lange verhaal , ik moest het uitlezen .
    pfff wat een verhaal , het is duidelijk dat het heel wat met je gedaan heeft emotioneel .
    De machteloosheid dat je niet in staat bent om zo´n dame uit haar labiele moeras te halen lijkt me het ergst van alles .

  5. #55
    Geregistreerd
    4 augustus 2010
    Last Online
    27 juli 2011 @ 10:43
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Prachtig verhaal!!
    Diep respect!!

    Je een boek moeten schrijven dan word het zeker een bestseller!

  6. #56
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Kom ik terug van vakantie en denk ik even snel de berichten van de laatste weken snel door te nemen. Ik ben gisterenavond uren bezig geweest dit verhaal door te lezen. Zoals altijd is het weer mooi geschreven door een ijsbeer die CUUP een sissy vond.

  7. #57
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    De samenloop van alles was zenuwslopend... Maar ja, idd mijn machteloosheid naar haar toe, deed me uiteindelijk het meest afzien!

    Thanx voor je reactie
    SFL

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    Je hebt me gisternacht nadat ik thuiskwam nog lang wakkergehouden met dit lange verhaal , ik moest het uitlezen .
    pfff wat een verhaal , het is duidelijk dat het heel wat met je gedaan heeft emotioneel .
    De machteloosheid dat je niet in staat bent om zo´n dame uit haar labiele moeras te halen lijkt me het ergst van alles .
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  8. #58
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knight87 Bekijk bericht
    Prachtig verhaal!!
    Diep respect!!

    Je een boek moeten schrijven dan word het zeker een bestseller!
    Thanx
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  9. #59
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Kom ik terug van vakantie en denk ik even snel de berichten van de laatste weken snel door te nemen. Ik ben gisterenavond uren bezig geweest dit verhaal door te lezen. Zoals altijd is het weer mooi geschreven door een ijsbeer die CUUP een sissy vond.
    Dank u King-Bull2! Weer mooie woorden aan mijn adres van een ander groot auteur. Niet alleen dank hiervoor, maar ook voor ons gesprek van laatst in LR. Je hebt gelijk gekregen ivm haar bindingsdrang en de middelen daarvoor!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  10. #60
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Dank u King-Bull2! Weer mooie woorden aan mijn adres van een ander groot auteur. Niet alleen dank hiervoor, maar ook voor ons gesprek van laatst in LR. Je hebt gelijk gekregen ivm haar bindingsdrang en de middelen daarvoor!
    Picasso1 zal het wel niet geloven, maar ook ik heb wel eens gelijk.

  11. #61
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Picasso1 zal het wel niet geloven, maar ook ik heb wel eens gelijk.

    Meestal heeft picasso wel gelijk dus zal het wel een ...verhaal zijn.

  12. #62
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Idee Het laatste nieuws:

    Via goede bron heb ik zopas vernomen dat ze het al voor bekeken houdt in YY. Ze is momenteel terug in VV en zal daar waarschijnlijk wel weer even blijven.

    Weer maar eens een bewijs dat ze aan het opjutten was om tegen mijn advies in naar YY te gaan. Nu is ze met hangende pootjes terug in de nettere Duitse club aangekomen.

    Best wel spijtig, want naar die club dacht ik volgende week af te zakken!
    Wat zou ik doen? gaan of niet gaan...

    Anderzijds weer een gelegenheid om na geruime tijd ook nog eens YY te bezoeken. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  13. #63
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    15 februari 2022 @ 01:35
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    198
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Tja....wat een verhaal. Er kwam bij mij, onder het lezen, ook weer een beetje oud zeer en herkenning naar boven.....niet dat ik zo`n een relatie met een dvp heb gehad maar vrouwen in het "gewone leven" kunnen net zo erg zijn. Over het leven als militair die naar het middenoosten of Afghanistan wordt gestuurd en de ervaringen daar...laat maar....daar wil ik het niet eens over hebben.




    Trouwens,
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    En ohja, die .50, machtig mooi wapen....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    De punt 50 was idd heftig en het hielp me om alle frustraties van me af te schieten. Om op wrakken te schieten is het dus prettig... Helaas is het een wapen en door de kracht en het kaliber is het niet leuk om het te gebruiken tegen andere levende wezens of er door beschoten worden.
    inderdaad....leuk om mee te schieten....en maar goed dat ze meestal op een voertuig gemonteerd staan.....je zal er in gaza mee moeten sjouwen

    ik wens je sterkte met de verwerking van het geheel.......

    Groetjes, Rolly
    Vivir es amar, amar es vivir y la vida es una ilusión.

  14. #64
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Pfeil

    Thanx Rolly,

    Ja idd, vrouwen in het gewone leven kunnen eveneens hartvochtig zijn. Volledig mee akkoord. Soms zijn dat juist de grootste hoeren van al.

    Uit mijn ervaringen vind ik DVP's vaak veel eerlijker en directer en heb ik op zich er niet op tegen om met hen een relatie aan te gaan. Maar dan moet je het wel aankunnen, wanneer echt van haar begint te houden en zij doorgaat met de job. In mijn geval, werd ik helemaal verliefd op de verkeerde DVP en daardoor zal deze geschiedenis zich niet snel meer herhalen.

    Greeeetttttzzzzzzzzzz



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolly Bekijk bericht
    Tja....wat een verhaal. Er kwam bij mij, onder het lezen, ook weer een beetje oud zeer en herkenning naar boven.....niet dat ik zo`n een relatie met een dvp heb gehad maar vrouwen in het "gewone leven" kunnen net zo erg zijn. Over het leven als militair die naar het middenoosten of Afghanistan wordt gestuurd en de ervaringen daar...laat maar....daar wil ik het niet eens over hebben.




    Trouwens,




    inderdaad....leuk om mee te schieten....en maar goed dat ze meestal op een voertuig gemonteerd staan.....je zal er in gaza mee moeten sjouwen

    ik wens je sterkte met de verwerking van het geheel.......

    Groetjes, Rolly
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. #65
    Geregistreerd
    18 maart 2009
    Last Online
    19 juli 2017 @ 11:29
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    130
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    80 in 15 posts

    Standaard

    ik zit hier nu bij sfl en ga het verhaal afprinten en thuis eens rustig doornemen
    als plaatsvervangend master-bull ben ik tekort gedaan want ik was maar gedeeltelijk op de hoogte van de hele afaire
    WIJ WILLEN TIETEN ZIEN... GROTE DIKKE GEZONDE LOEZEN !!!

  16. #66
    Geregistreerd
    26 mei 2010
    Last Online
    6 december 2016 @ 19:22
    Berichten
    23
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Geprint, gelezen. SFL bedankt voor het boeiende verhaal.

  17. #67
    Geregistreerd
    18 maart 2009
    Last Online
    19 juli 2017 @ 11:29
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    130
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    80 in 15 posts

    Standaard

    killer-bull heeft het nu eindelijk ook doorgelezen
    ge hebt het toch maar gehad man

    en van het leger daar ga ik me ook vrijwillig aanbieden
    wie wil dat nu nie dienen
    http://www.youtube.com/watch?v=kVz6d24Q52c
    WIJ WILLEN TIETEN ZIEN... GROTE DIKKE GEZONDE LOEZEN !!!

  18. #68
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angast Bekijk bericht
    Geprint, gelezen. SFL bedankt voor het boeiende verhaal.
    You're welcome
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  19. #69
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Spoedig zal dit draadje nog aangevuld worden... Het verhaal is nog niet ten einde!
    Nog ongecensurreerder, nog wat details, de laatste ontwikkelingen, haar laatste betrachtingen, mijn reactie daarop en weer enkele nieuwtjes!
    Zij speelt het hard? Wel, SFL zal over lijken gaan...

    Tot spoedig
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  20. #70
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Beitrag Liefde & Oorlog (deel18)

    Zoals beloofd het vervolg en hopelijk het laatste wat er van te zeggen valt!

    We zijn weer een hoop weken verder en ik kan gerust stellen dat ik erover heen ben. Er is geen gemis meer en geen wroeging. Indien alles zo blijft, dan is dit het laatste deel van mijn verhaal en is alles definitief achter de rug.

    Tot voor kort had ik nog veel woede in mij en speelde het in mijn kop om wraak te nemen op haar. Uiteindelijk heb ik me nog wel geamuseerd met haar, maar liet ik me te fel meeslepen. Dus was ik ook schuldig aan de situatie! De leugens en haar probeersel om zwanger te raken, zijn natuurlijk niet goed te praten… Maar wat haalt het voor mij uit als ik daarom nu nog eens ga naschoppen. Was ik wijzer geweest en had ik mijn condoom aangehouden dan waren me veel kopzorgen en dergelijke leugens bespaard gebleven.

    Via mijn kameraad ben ik achteraf nog veel van haar te weten gekomen en ook onze gemeenschappelijke vriendin heeft me tijdens mijn laatste bezoek aan VV nog van alles uit de doeken gedaan. Dingen die ik allemaal liever niet wilde weten, maar het heeft me niet gekwetst en juist daarom weet ik nu met volle zekerheid dat ik over haar heen ben. Na ons gesprek in VV was ik uit op een vergeldingsactie… Laag bij de grond, maar wat zij mij wou flikken dat was nog lager.

    Uit goede bron vernam ik dat ze terug in een Laufhaus gaan werken is en dat ze dat misschien nog deeltijds doet. In de weekends duikt ze zo nu en dan eens op in LR. De club waar het voor ons beide begon. Had ik haar willen naaien, dan was het al lang gebeurt! Ondertussen zou ze in een relatie zitten met de Brit waar ik het eerder over had. Ook puur omwille van financiële redenen. Op haar facebook-pagina laat ze uitschijnen dat ze momenteel in Londen woont, maar dat neem ik niet ernstig. Het is wel zo dat die Engelsman al haar spullen stockeert in zijn kelder. Volgens de gemeenschappelijke vriendin is dat sprookje ook al afgelopen en was ze terwijl hij werken was er met al haar en deels zijn spullen vandoor gegaan. Dat geloof ik nu ook weer niet, want ik heb mijn kameraad haar nog één keertje laten traceren sinds ik definitief terug ben en ze is nog wel degelijk in Engeland geweest.

    Harde bewijzen heb ik er niet van, maar ik ben vrijwel zeker dat ze enkele dagen per week bij die rukker inwoont, maar dat ze voor de hoererij wekelijks terug naar Duitsland pendelt en daar dan 3 of 4 nachten blijft slapen. Dat is hetzelfde scenario dat ze met mij had afgesproken indien ik in Vlaanderen had blijven wonen. Intrekken bij mij en dan bracht ik haar voor 3 of 4 dagen naar Duitsland en kon ze haar centen verdienen.

    Ze weet dat ik nog stiekem haar facebook bekeken heb en om me op te jutten, heeft ze daar massaal vriendjes uit de Balkan en Turkije zitten aanwerven. Alles wat op haar pinwand staat is dubbelzinnig of heeft een heimelijke ondertoon. Her en der staan er ook nog oudere vrienden aan haar profiel gelinkt, die ze al lang kent, aangezien ze uit hetzelfde dorp komen waar zij school liep. Indien ik haar echt zou willen raken en affronteren, dan kon ik simpelweg naar juist die vrienden de link doorsturen van haar profiel dat ze heeft uit de hoerenstraat in Essen (dat nog steeds niet gewist is) en waarop vermeld staat welke perversiteiten ze allemaal aanbiedt. Die vrienden zouden behoorlijk geshockeerd zijn, neem dat van me aan!

    Ook met de kerels waarmee ze goed tracht op te schieten of die mogelijk een volgend slachtoffer van haar zouden kunnen zijn, zou ik kunnen waarschuwen over haar intenties met de nodige bewijslast erbij. De wraakgevoelens zijn echter weg en haar met bepaalde zaken gaan lastig vallen haalt totaal niets uit, dus beslis ik nu maar om alles vanaf heden te laten rusten. Misschien dat ik wel bepaalde mensen een waarschuwing zal sturen, indien ik via haar facebook zou kunnen uitmaken dat het te serieus wordt. Maar meer moeite ga ik er zeker niet meer insteken. Het hoofdstuk is afgesloten voor mij en indien zij niet meer tracht om mij nog wat te flikken, zal ze van mij ook geen last meer hebben.

    Haar leven is al beroerd en ongelukkig genoeg. Alles wat ze nog zal meemaken, zal ze zichzelf alleen maar aandoen.

    Onlangs kreeg ik nog een bericht van een ijsbeer, die me toelichtte dat hij en zijn maat haar nog gezien hadden. Zijn maat was nieuwsgierig na mijn verhaal hier gelezen te hebben en kon het dus niet laten om alles even na te checken. Natuurlijk verwacht ik niet anders dan dat ze leugens over mij meegeeft en dat interesseert me geen reet, maar dat ze nog wel het lef had om mijn naam tegen die vent te zeggen, dat is een pure wanhoopsdaad. Men zou nu denken; SFL, neem haar toch maar eens flink te grazen, jongen! Maar nee, dat is niet nodig. Ze mag dan veel van me weten, mijn echte familienaam kent ze niet. Dat is tenminste één leugen van mij die ik van in het begin volgehouden heb. Dit omdat ik toen nog vast hing aan mijn vorige vaste relatie en ik niet wou dat ze mij zou opzoeken of trachten te chanteren. Tja, als je al zo lang een bedrieger bent, dan ken je de trucjes van het vak en kijk je wel uit met de info die je over jezelf prijsgeeft aan je minnares. Omdat ik nooit wou toegeven dat er nog een leugen over mij was, heb ik nooit mijn ware identiteit onthult.

    Nu maanden na de gebeurtenissen is het eigenlijk wel komiek hoe alles gebaseerd was op leugens. Zij loog tegen mij en ik loog tegen haar. Natuurlijk waren haar leugens wel wat smeriger dan de mijne. Maar om nu tot de kern van de zaak terug te komen; beide ijsberen kan ik vertrouwen en ze wisten me te vertellen dat ze volop achter mij staan en dat de dame in kwestie volledig geschift is. Niet tegenstaande, had ze dit met mijn echte naam gedaan, dan verzeker ik jullie dat ze nu werkonbekwaam was!

    Ik wil het nu laten zijn voor wat het is en wil geen gezeik meer met haar of met sensatiebeluste ijsberen. Ze heeft geluk gehad dat ik goed kan relativeren en dat ik de slechtste nog niet ben. Iedereen staat vrij om te doen en te laten wat ie wil en van mijn part mag iedereen met haar wat gaan lullen. Iedereen is ook vrij om haar of mijn versie te geloven, maar ik raad wel iedereen af om nog olie bij op het vuur te gieten, want dan is wel degelijk diegene mijn doelwit en niet zij!

    Laat ons het erbij houden dat ik dit alles deels verwerkt heb door het hier neer te pennen en de vele lieve reacties die ik kreeg van jullie. Dus wat mij betreft is alles vereffend. In een oorlog zijn er nu eenmaal nooit winnaars… Iedereen verliest erbij. Eigenlijk hoop ik dat het haar ooit goed zal gaan en dat ze eens iets maakt van haar leven. Dan zal ze misschien ook wel spijt hebben van haar daden, want nu weet ze niet wat ze aanricht met haar leugens en verslavingen!

    Mij rest er alleen nog toe te geven dat ik diep gezeten heb. Het was een zware tijd gedurende de zomermaanden. Niet enkel omwille van haar, maar ook mijn verplichtingen als militair in het buitenland. Een oorlog tegen terrorisme weegt psychisch zwaar door en altijd op je hoede moeten zijn en beschuldigd worden, komt je persoonlijkheid ook niet ten goede.

    Naast mijn psychologische en lichamelijke littekens, ben ik als mens gegroeid en veel sterker teruggekomen. En natuurlijk waren mijn verdiensten ook niet slecht. Ik ben fier op de zaak die gediend heb… Fier op het volk en land dat ik heb mogen dienen! Ik kwam traag op gang, ik was enkele malen mentaal de pedalen kwijt, ik kreeg te horen dat ik een lekkende hartklep had, ik ben zelfs van mijn stokje gegaan in de extreme temperaturen van de woestijn, ik ben beschoten geweest (redding door kogelwerende vest), op gegeven moment ging ik gebukt onder een depressie, ik heb gruwelijke dingen gezien en zelfs een autobom overleeft. Aan het laatste hield ik een hersenschudding, gehoorschade en een kapotte knie over.

    Maar we zijn er door gekomen en al het negatieve is inmiddels gecompenseerd door niets anders dan positiefs. Mijn loon werd gestort, premies werden uitgekeerd en ook van de verzekering kreeg ik goed nieuws. De laatste 2 weken van mijn dienst heb ik nachtshift gedraaid als bewaker van een legerbasis en zo was ik ver weg van alle actie. Van de overheid kreeg ik een ingreep cadeau om het kraakbeen in mijn knie bij te zetten en te herstellen. Voor een nieuwe knie was ik nog te jong en zo lang alles uit te houden is, worden er geen verdere ingrepen gedaan. In het laatste weekend van september mocht ik afzwaaien en ik kreeg maar liefst een speciale vermelding en twee onderscheidingen. Bij de onderscheidingen één van moed en beheerst reageren in een kritieke situatie. Dit is met betrekking op wat er met dat ene meisje gebeurt was in die kelder. Last but not least: ik heb ook de nationaliteit van dat land verkregen en kan er vanaf nu gaan, staan, leven en werken waar ik wil. Zelfs indien ik ooit hier iets ernstig uitvreet en ik naar daar verkas, dan zal dat land me nooit uitleveren aan eender welk Europees land.

    Ik ben op dit alles heel trots en daarom doe ik er hier ook vermelding van. Mijn overtuiging in onze goede zaak en de agressie van onze vijanden is alleen maar groter geworden. Door de lichamelijke schade die is aangericht, werd ik zoals verwacht afgekeurd om een carrière als beroepsmilitair verder te zetten. Maar het goede nieuws is wel dat ik toch nog in het reserve-bestand blijf en nog tot mijn 39ste kan opgeroepen worden bij het minste conflict. Toch een bewijs dat men wel degelijk tevreden was over mij.

    Dus jullie zien dat er na ongeluk en een zware periode altijd wel betere tijden en meeval volgen. Voor mij houdt het zelfs niet op, want ik heb een leuke job te pakken. Ik krijg de gelegenheid om veel te reizen en het schuift niet slecht. Rijk zal ik er nooit mee worden, maar ik zal toch wel voldoende geniet hebben van het leven. Omdat ik de Nederlandse taal machtig ben, zal ik vooral werken in België en Nederland. Maar ik zal bij regelmaat ook terug moeten naar ginds omdat daar het zenuwpunt van mijn job ligt en waar ik nu ook een kleine studio ter beschikking heb. Begin volgend jaar zal ik verschillende keren enkele weken ook naar de VS moeten voor opleidingen en mijn Engels wat bij te schaven.

    Het gaat dus terug goed met SFL en vanaf heden zal ik dus opnieuw regelmatiger in de saunaclubs opduiken. Het is terug tijd om wat meer van het leven te genieten en alles opnieuw op de rails te krijgen in Vlaanderen. Helaas is het met mijn ex-vriendin (die ik liet staan voor die goedkope hoer) niet meer in orde gekomen. Ik heb haar deels het verhaal in alle eerlijkheid gedaan, we zijn gelukkig terug vrienden en hebben zelfs nog 2x seks gehad… Maar de kans op een nieuwe relatie is nihil.

    Maar Johan de wijze zegt altijd: “ieder nadeel heb zijn voordeel”. En ook in mijn situatie is dat niet anders. Ik heb geen relatie en kan dus naar hartelust scharrelen en hoerenlopen!

    Misschien moet ik de afkorting van mijn nickname eens herzien:
    SFL > Single For Life
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  21. #71
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Beitrag Liefde & Oorlog (deel 19)

    Zelf nooit gedacht dat ik hier uiteindelijk toch nog een 19de hoofdstuk zou posten, maar door de gegeven omstandigheden moest het er toch maar van komen. Het is niet echt meer een vervolg op het verhaal en het heeft niet direct met mij te maken. Maar er moet me toch iets van het hart… Of beter gezegd; ik zit nog met een vraag.

    Het liefst zou ik reactie krijgen van ijsberen die mijn verhaal onderhand wel kennen en die zich min of meer in mijn situatie zouden kunnen indenken.

    Vooreerst wil ik nog eens duidelijk stellen dat ik echt wel over haar heen ben en dat ik niet meer achter haar aan loop of zo. Dat ik deze informatie heb, heeft enkel te maken met het feit dat ik tijdens de moeilijke maanden mijn kameraad research naar haar liet doen. Mijn kameraad traced haar nog op regelmatige basis en ongevraagd deelt hij me zo nu en dan de laatste weetjes over haar mee. En ja, daarnaast snuffel ik stiekem nog wel eens rond op haar facebook-pagina, maar wie doet dat niet bij zijn ex. Dat is domweg gezonde interesse. Maar door een samenloop van deze twee bronnen ben ik weer tot enkele nieuwe wetenswaardigheden gekomen.

    Dus vooraleer ik de gang van zaken hier ga schetsen, wil ik eerst duidelijk stellen dat het mij niet om wraak te doen is. Haar leven interesseert me echt wel niet meer en voor de rest laat ze me koud. Maar het is wel zo dat ik me over bepaalde zaken verantwoordelijk voel met alle kennis die ik heb van haar. Dus de vraag die ik heb, heeft vooral betrekking op een soort van burgerplicht, zielsverwantschap en behoedzaamheid.

    Ons hoofdrolpersonage (mijn ex dus) is nog steeds aan de slag als DVP. Ze is evenwel hervallen in oude gewoonten en heeft gedurende bepaalde tijden weer achter de ramen en deuren van schunnige straatjes en vieze laufhausen plaatsgevat. Slechts één of twee dagen na mekaar en haast nooit meer dan drie dagen. Vaste adresjes heeft ze dus niet. Eén weekend heeft ze ook nog opnieuw in LR gewerkt en een andere bron vertelde me toevallig dat ze tijdens meerdere weekends wel eens terug te vinden was in LR. Ik trek dat in twijfel. Wat ik wel zeker weet is dat ze al wel meerdere weekends in YY actief is. Misschien niet elk weekend en onder weekend verkies ik dan de ruime betekenis van donder-, vrij, zater- en zondag. Op zich is met dit gegeven nog niks mis, want YY doe ik helemaal niet frequent aan en het is van voor de zomer geleden dat ik er nog te gast was. En zelfs wanneer ik in YY te gast zou zijn, dan zou ik haar niet eens zien staan. Tenzij zij wat komt provoceren, dan is de kans echter groot dat we in herhaling vallen en één van ons twee of alle twee eruit gesodemieterd wordt. Tot zover feit A.

    Mijn kameraad annex informant kwam ook met feit B op de proppen. Dit feit B heb ik ook bevestigd gezien op haar facebookpagina. Ze zit weer in een serieuze relatie. Dat is haar volste recht en daar heb ik me niet met te bemoeien. Ware het niet dat die kerel niet weet wat haar beroep is en dat er nog een derde partij in het spel is. Jawel u leest het goed… Mijn ex is geweldig op dreef!

    Laat ik me even nader verklaren:
    Op haar facebook-pagina heeft ze ingevuld dat ze in Engeland woont. Woonachtig of tewerkgesteld, dat weet ik natuurlijk niet hoe ze het hem heeft wijsgemaakt. Wel kan ik afleiden dat ze hem ziet op maandag, dinsdag en woensdag… Heel af en toe ook een weekendje ertussen. Haar kennende heeft ze hem vertelt dat ze voor haar werk vooral actief is in Londen, wat haar werk daar ook moge zijn. En dan hebben we nog de derde partij. Dat is een wat oudere welstellende kerel die wel weet wat haar beroep is en die net zoals ik in eerste instantie een klant was. Met hem heeft ze dus ook wat opgebouwd en voor bijna 90% ben ik zeker dat ze ook met hem op hotel gaat of zelfs bij hem logeert. Naar alle waarschijnlijkheid zal hij zo nu en dan eens een gulle gift doen, want ik zie anders niet in wat een jonge vrouw bij zo’n sukkel zou zoeken. Hoewel deze sukkel haar professionele bezigheden kent, is hij eveneens niet op de hoogte van haar nieuwe vaste vriend. Zoals waarschijnlijk ook bij mij het geval was op het einde, zit ze nu opnieuw op verschillende paardjes te wedden.

    De welstellende nerd zal geleidelijk financieel leeggemolken worden of zal op z’n minst gebruikt worden zolang hij gulle schenkingen lost. Dat is zijn zaak en dat deert me niet… Bovendien heb ik toch te weinig gegevens over hem. De andere kerel is, voor zover ik van zijn facebook-profiel kan afleiden, echt smoorverliefd op haar. Het ziet er mij een nette kerel uit van mijn leeftijd en met een goed voorkomen. Deze Duitser meent het serieus met haar, maar hij beseft niet dat hij de duivelin in menselijke gedaante heeft binnengehaald.

    Ik voorspel u nu wat er zal gebeuren met hem… Verschillende scenario’s mogelijk, maar met wat tegenslag kan hij ook alle mogelijke scenario’s over zicht heen krijgen.
    -Ze profiteert van zijn liefde, genegenheid en thuis (want officieel is ze nog steeds dakloos).
    -Ze neemt alles aan wat hij haar biedt. Haar problemen zal ze weer verdoezelen, maar ze zal hem wijsmaken dat ze op andere vlakken geld te kort komt. Op termijn zal deze naïeve kloot zijn gehele spaarpot aan haar overhandigen.
    -Ze is waarschijnlijk al volop aan het proberen om ook zwanger van hem te raken. In dit geval zullen ze voor eeuwig aan elkaar gelinkt zijn en zal hij binnen de kortste keren alimentatie betalen. Uiteraard niet voor het arme kind, wel voor haar gok- en cokeverslaving.
    -Ze zal hem blijven beliegen en bedriegen en bovendien zal ze er nog van genieten ook. Indien die kerel zijn karakter niet sterk genoeg is, zal hij een lange lijdensweg moeten bewandelen.

    Dan komt er nu mijn vraag, die jullie waarschijnlijk al zien aankomen en waar jullie na deze saaie aflevering van the bold and the beautyfull zaten op te wachten;
    Moet ik mijn verantwoordelijkheid nemen en mijn burgerplicht nakomen om deze brave, onwetende, mannelijke soortgenoot op de hoogte te stellen??????????

    Ikzelf weet het niet en twijfel momenteel met zicht op de gevolgen voor mij. Indien ik weer een vaste vriendin tegen het lijf zou lopen en zij komt erachter, dan kan ze mij weer terugpakken. Indien dit of iets dergelijks gebeurt, dat zitten we in een wraak-straatje zonder einde. Anderzijds wil ik een onschuldige kerel behoeden voor veel ellende, kosten en verdriet. Ik heb wel wat mensenkennis en één ding weet ik zeker: die gast is geen zware kerel en is veel te goed voor haar! Ik kan hem veel leed en tegenspoed besparen…

    Ik kan hem mijn hele verhaal doen, ik kan hem over haar problemen vertellen, door o.a. dit forum en een link naar de site waar ze met profiel als hoer afgebeeld staat, kan ik hem bewijzen hoe ze de kost verdient, ik kan hem in contact brengen met de derde partij en ik kan hem zelfs tot in YY brengen wanneer ze daar aan de slag is! Dit en nog veel meer!

    Wat zouden jullie doen in mijn plaats? Vertel het mij AUB!
    Doe ik de bovenvermelde dingen en los ik die kerel zijn miserie op, laat ik hen hun leven lijden en moet hij maar leren uit het leven, laat ik alles beter rusten, zou ik enkel een anonieme hint geven…enz? Suggesties zijn welkom!

    Bij deze en in de hoop op spoedige reacties sluit ik hoofdstuk 19 af. Hopelijk het laatste, maar ik ga hieromtrent geen beloftes meer doen.

    Grrrrreeeeeeeeetttttzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    SFL
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  22. #72
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht

    Wat zouden jullie doen in mijn plaats? Vertel het mij AUB!
    SFL
    Kort maar krachtig. NIETS!

    Ja, haar uit je hoofd verplaatsen dat is je kennelijk nog niet gelukt.
    Deze dame is jou probleem niet laat staan een eventuele relatie met wie dan ook en waarom dan ook. Klaar en af, over en sluiten.

    Zet er een punt achter geef het en plaats en dan heelt de tijd alle eventuele wonden wel!
    Je speelt nu Sherlock Holmes en komt met theorieën in een zaak tussen de dame en 2 kerels welke een zaak is die je ook niets aangaat en waar je ook geen enkele verantwoordelijkheid in hebt.

    Besteed je energie en tijd in je leven aan zaken die er werkelijk toe doen.

    Overigens ik begrijp je reactie wel een beetje. Maar dan begrijpen in de zin van dat het in jouw situatie misschien wel een heel natuurlijke reactie is vanuit je diepe niet te beheersen ziele roerselen maar niet in de zin van een goede en verstandige reactie.

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #73
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Zo'n streng antwoord Big30. Nu OK ik respecteer dat wel en kan het ook volkomen begrijpen.

    Maar neem nu dat jij met haar neukt... Meer zelfs: je hebt het ook flink te pakken. Zou jij dan niet graag de nodige info krijgen?

    Als ik tijdens mijn relatie met haar van iemand zo'n tip met bewijslast gekregen had, dan had ik hem waarsschijnlijk financieel vergoed. Ik heb het zelf gaandeweg moeten ontdekken en wees gerust ik heb een hard karakter. Er lopen een hoop andere kerels rond die zulke softies zijn dat ze zulke ervaring na maanden nog niet te boven zijn.

    En ik ben eroverheen en alle wonden zijn al lang geheelt. Mijn liefdesverdriet was kort maar krachtig en zodus er snel vanaf. Ik speel niet voor Sherlock, maar deze info werd me nu eenmaal in de schoot geworpen.

    Maar goed, de kans is misschien wel groter dat ik het ga laten rusten aangezien ik de kerel niet persoonlijk ken. Toch nog even afwachten op meerdere reacties.

    Alvast dank Big30



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Kort maar krachtig. NIETS!

    Ja, haar uit je hoofd verplaatsen dat is je kennelijk nog niet gelukt.
    Deze dame is jou probleem niet laat staan een eventuele relatie met wie dan ook en waarom dan ook. Klaar en af, over en sluiten.

    Zet er een punt achter geef het en plaats en dan heelt de tijd alle eventuele wonden wel!
    Je speelt nu Sherlock Holmes en komt met theorieën in een zaak tussen de dame en 2 kerels welke een zaak is die je ook niets aangaat en waar je ook geen enkele verantwoordelijkheid in hebt.

    Besteed je energie en tijd in je leven aan zaken die er werkelijk toe doen.

    Overigens ik begrijp je reactie wel een beetje. Maar dan begrijpen in de zin van dat het in jouw situatie misschien wel een heel natuurlijke reactie is vanuit je diepe niet te beheersen ziele roerselen maar niet in de zin van een goede en verstandige reactie.

    Groet,
    Big30
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  24. #74
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:19
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.857
    Discussies
    32
    Thanks
    3.903
    Thanked
    2.364 in 1.023 posts

    Standaard

    vergeet haar
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  25. #75
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Volledig met Big30 eens, niets mee doen.

    Leef jouw eigen leven en laat haar d’r eigen leven leiden, wat jij daar ook van moge vinden. Pas dan kun je zeggen dat je echt over iemand heen bent. Sterker nog, als ik jou was zou ik je kameraad annex informant indringend vragen haar gangen niet verder na te gaan en jou daarmee te confronteren. Tijdens de romance met deze DVP was die informatie nog functioneel, maar nu toch niet meer?

    Je bent –zo komt het op mij althans over- nog redelijk wat met haar bezig, je teksten zijn doordrenkt met animositeit jegens haar en ik proef een zekere vergeldingsdrang die je rationeel aankleedt als de overweging van een eventuele barmhartige Samaritaan naar een anonieme ‘brave’ meneer, maar waar de geur van wrok toch aan vastkleeft. Klassieke kenmerken dat iemand (nog) niet over een verbroken relatie / romantisch avontuur heen is. Ik realiseer me dat je zelf aangeeft er allang overheen te zijn, ik geef je toch mee dat het op mij niet helemaal zo overkomt…

    Wat ik goed van je vind, is dat je jouw gedachten hierover helder met het forum deelt en eerst om advies vraagt. Mijn mening: laat het rusten en sluit dit hoofdstuk af. Hoe fraai je het ook allemaal verwoordt, nogmaals complimenten, je schrijft alles met verve op en de entertainment value is hoog maar ik zou hier een punt zetten.

    Veel plezier nog met je november tour!
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

 

 
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60