Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 199 van 199
  1. #176
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    ik ben geen racist (dat zal ik verderop in dit verslag nog wel bewijzen).


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Maar niemand kan ontkennen dat Turken in groep geen zwijnen zijn
    1 zin later: Done

  2. #177
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Last Online
    20 maart 2023 @ 08:53
    Locatie
    Parijs, Frankrijk
    Berichten
    101
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 4 posts

    Daumen hoch Yin Yang forever !!!

    December Thursday 10th & Friday 11th, 2009

    Geachte IJsberen vrienden,

    It's always a pleasure to share with you an escape to my sweet paradise in the countryside of Limburg. This time I took with me 2 guys from my hometown in the east suburb of Paris and we ride with the car. One of them (I'll call him Frank) is a good old fellow I knew at high school. We've done 2 trips together to Amsterdam but each time he didn't dare to do the step and visit a working girl, with regards to the fact that he's married and his wife is always suspicious. And the other, Frank's friend (Adams is his name), was the driver. They've never been to any Sauna club / FKK so I was the one to show them the ropes.

    So Adams was the driver and I had to read maps and show him the way. We had no GPS, the only things I brought with me were the directions I wrote down from www.viamichelin.com, and a regional map of Nord Rhein Westfalen which included Roermond since it's not far away from the German border.

    I think it's always better to know perfectly the route and not to be dependant on that GPS technology, even if it means getting lost in the region many times. We got confused with all these signs : Roermond 6000 - 9900, Roermond 1000 - 2000, Roermond 3500 - 5000 ..... Only locals can understand all these codes and which zones do they refer to. The worst situation was when we tried to exit Roermond on our way back to Paris and looked for the entry of highway A73. We found ourselves in the dutch border close to Heinsberg and had to do all the way back to Roermond !


    Girls, girls, girls ...

    There was a decent line up, almost 30 girls and most of them were stunning beauties.

    1. Katja (DE)

    blonde, petite, early 20s, speaks only dutch and german. Luckily I learned some dutch, just about the level required to have a decent conversation so we spoke in Vondel's taal

    As I was hanging around the bar in search of my partner. I stumbled upon a dream girl, the magasine cover type, a sexy blonde with an angel face : Katja from Dusseldorf. When I saw her angel face I knew there would be no way for me to be in search of another girl. She told me she has worked in Maasbracht de Wallen, it's red light district indoor on half way between Roermond and Maastricht, website : http://www.limburgsewallen.nl/

    At the beggining when she started to work at Yin Yang, she tried to set the restrictions she was used to when she worked in a window. But soon she realised she had to increase her standard level of services in order to compete with the other girls.

    When I asked her how much she took for an hour, she answered 100€. and when I told her 75€. which is the official price of the club (I didn't insist), She said "yes, let's go to 75". I guess she realised that by sticking to her own price, she would not win 25€, she would lose a client and then lose 75€. Some girls tend to settle their own prices because they know they will find easy going men or first timers who are willing to pay that price, unfortunately.

    We spent 1 hour, had sex twice, mind blowing.


    2. Lisa (HU)

    blonde, early 20s, speaks english, german. I went for the 30 minutes session.

    -------------------------------------------------------------------------
    Tweede dag

    December 11th, there was a Christmas Party. I tend to avoid the parties in sauna clubs because it's always too crowdy, the entry is more expensive, and you wait more time to get a room. But in fact it was just about the same as a normal day. The price of the entry was the same (50€), it was not too crowded, the rooms were still quickly available. The only difference was the food served, there was a turkey, some wine, and the girls were dressed in Santa Claus, which makes them very pretty

    3. Mercedes (HU)

    stunning blonde, late 20s, very tall (at least 1.90 with high heels), speaks dutch, german and english. The typical German model type, one of the most dazzingly beautiful girls I've ever met. I spent 1 hour with her, 75€

    4. Jennifer (PL)

    Jennifer polish girl, very pretty, 30 years old, petite (less than 1.60) brunette with a feline face, speaks only dutch and german. We didn't have much problem of communication thanks to the basic dutch I learned. I spent 1 hour, 75€


    My friends were delighted with that brothel concept. They liked the fact that they only pay 50€ and they can make themselves at home all day long, chat 5 minutes with the ladies without being engaged to a session. Franck told me that he had the impression to live the 1001 nights, and he would make this place his own harem if he could the other guys kick out Before we arrived he had no intention to partake the ladies' services, always thinking about his suspicious wife, (remember he's been twice with me to Amsterdam and he did nothing). But this time he totally lost control when a pretty young jamaican honey laid down next to him in the kino room and started to make him a blowjob.

    Adams has gone for Naomi, half hungarian, half italian. I made them meet up at the lockers room. I had already been twice with her in my previous visits.

    If you don't like to be harrassed by sharks like at World, Oase and Palace, this place is perfect for you. For 2 days long, I haven't been pushed by a girl to do a session, not one single time. The ladies don't have the right to act like this and they cautiously respect that rule.

    Aside from Amsterdam and its nicely enlightened canals, Yin Yang remains by far my favorite place in all Netherlands, and I can highly recommand you to go and see by yourself how beautiful it has become after the renovation work.

    Met vriendelijk groet
    No money, no honey !

  3. #178
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:20
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.239
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht


    Vier Turken zetten zich erbij en zitten een beetje luidruchtig te wezen. Hun bedoeling was dat ik zou oprotten zodoende ze de zithoek voor hun alleen hadden. Maar dan kennen ze SFL niet, die koppig bleef zitten. Wat mij ergert is dat ze altijd zo gezellig in hun kuttaaltje zitten te lullen. Kortom: het kwam erop neer dat ze daar een kwartier de pimp en de gangster aan het uithangen waren en dat ze het duidelijk niet konden verkroppen dat ik rustig bleef zitten. Toen twee dames zich bij hun op schoot nestelden, waren ze helemaal stoer… Eén van de dames kon me uiterlijk wel bekoren en heel even liet ik mijn blik over haar silhouet dwalen. De kerel bij wie ze op schoot zat, keek provocerend terug naar mij en zijn maat, die naast hem zat, vroeg ik het belabberd Nederlands wat ik zo aan het staren was. Niet alleen zij waren de man, maar door het illegale elfjespoeder van de Hongaarse, voelde ik me ook kiplekker in mijn vel. Ik maakte hen duidelijk dat ik naar het meisje keek en dat daar niets mis mee is. Bovendien kijk, staar en geil ik naar wat ik wil. Indien zij het nog veel in hun kop zouden halen van te provoceren, waarschuwde ik hen, dan zou ik het salontafeltje aan stukken rammen op hun muil. Eentje roerde zich en ging er heftig op in, maar de twee andere konden hem wijselijk genoeg bedaren. Toen 2 van hen vertrokken met hun dame, dropen de andere na korte tijd ook af. De meeste mannen hadden zich van hun plaats laten verjagen, maar ik bleef toch maar lekker stoer zitten. Niet dat ik weer een discussie wil aansteken ofzo, maar Turken in groep zou een club beter weigeren. Onlangs las ik nog wat geouwehoer over het deurbeleid van GT. Daar zie je zeker ook Turken, maar niet in groep en daarmee blijven ze ook kalm. Vroeger was dit een plaag van YY en de Roermondse saunaclub is er op gegeven moment bijna aan ten onder gegaan. Om dit niet meer mee te maken en het succes van nu te behouden, zouden ze beter ook een strenger deurbeleid hanteren. En nee (voor al RP dit leest), ik ben geen racist (dat zal ik verderop in dit verslag nog wel bewijzen). Veel dames in YY zijn het trouwens met me eens daarin, want dit gegeven ging niet onopgemerkt voorbij.
    Beste SFL dit bovenstaande valt mij erg tegen van je. Ik vraag mij af in wat voor conditie je dit hebt geschreven....

    Jij schrijft dat de sommige dames een hekel hebben aan turken, dat zal misschien zo zijn, maar diezelfde dames hebben ook een hekel aan russen. Om dezelfde redenen die jij hierboven opsomt en laten we vooral bovenmatig alcohol gebruik niet vergeten.

    Deze 'XXXXX' zoals jij ze noemt hebben jou die dag gespaard van een pak slaag tot misschien wat erger en dit blijkbaar jouw manier om deze heren te bedanken.

    Dat je voor je jezelf opkomt is prima, maar wat je vervolgens hierboven schrijft is beneden alle peil.
    Laatst gewijzigd door Big30; 18 december 2009 om 01:31 Reden: taalgebruik -> XXXXX
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  4. #179
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Hahahahahahaha, heerlijk op weer een discussie uit te lokken.
    Dat is het verhaal van mijn leven, beste vriend... Iemand heeft me graag of iemand moet me helemaal niet. Iets tussenin bestaat in mijn geval niet.
    Ik ben nog steeds voorstander van vrije meningsuiting en sta open voor een dialoog.
    Ik zeg altijd: vooraleer je iemand racist noemt, geef me dan eerst eens de definitie van racisme. Als ik zeg dat alle turken ******* zijn, dan viseer ik idd een doelgroep en kan dat te maken hebben met racisme. Nu zeg ik hier dat de Turken in clubs (alleen ervaringen in YY) die in groep komen zich altijd moeten kunnen aanstellen en dat ze zich gedragen als *******, dan is dat een bevinding en is het mijn volste recht om mijn gedacht daarover te zeggen. Als hen dat niet aanstaat, dan moeten ze zichzelf maar gedragen.

    Jij bent echt wel goed, zeg: ik moet hen nu dankbaar zijn dat ik geen pak slaag gehad heb?????? Ben je helemaal op je kop gevallen???? Dus als jij op een nacht in een ghettobuurt van Rotterdam loopt en jij wordt niet gemolesteerd daar, dan stuur je de hanjongeren ginds en boeket bloemen uit dank dat je geen meppen kreeg. Heel nederig van jou, mijn beste. Maar zo werkt het bij mij niet. Ikzelf kan heel goed inschatten wanneer en bij wie dat ik stoer kan doen of een grote bek opzetten. Hadden ze willen knokken, dan mochten ze het proberen. Ik denk dat ze uiteindelijk de domsten nog niet waren op eentje na en juist daarom hebben ze het zo gelaten.

    Bovendien ga in naar een saunaclub voor ontspanning en niet om ruzie te zoeken, mezelf te laten provoceren en zeker niet om mijn plaats in de zetels af te staan zodoende dat zij zichzelf nog feller de koning konden voelen. Jij was waarschijnlijk meteen recht gesprongen alsof zij een zwangere of bejaarde vrouw waren in de bus. Daarom juist lopen ze zo over jullie heen!

    Dat geef ik grift toe: Russen zijn zeker niet populair bij DVP's en Polen al evenmin. Niet zozeer in de minachting naar de vrouw toe zoals "sommige" Turken, maar wel omdat het zuiplappen zijn en ruig omspringen met de dames. Bij alle drie deze groepering komt gebrek aan menselijk respect zeer weinig voor. Doch, ik meen niet geschreven te hebben dat Russen zo niet zijn.

    Tegen een nieuwe dame of een wantrouwige verklap ik dan ook nooit mijn roots. Slechts enkelen weten dat van mij, maar die kennen mij dan ook veel beter. Ik ben in Vlaanderen opgegroeid en behandel alle dames correct. Ook al ben ik dan een enkeling van Russisch/Poolse afkomst die dames respecteert. En jah, ik drink graag, maar nog nooit heb ik daar iemand leed mee aangedaan of gehinderd. Ik gedraag me altijd in de saunaclubs!

    In welke conditie ik mijn verslag geschreven heb????
    Wel: mijn pik deed nog behoorlijk pijn, ik vertoefde nog in een gelukzalige roes van de 5 veroveringen, lichaamsdelen voelden lamlendig aan... Maar ik had nog geen druppel alcohol aangeraakt toen ik dit schreef.

    Groetjes, liefste Ascari
    Even goede vrienden, wat mij betreft





    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Beste SFL dit bovenstaande valt mij erg tegen van je. Ik vraag mij af in wat voor conditie je dit hebt geschreven....

    Jij schrijft dat de sommige dames een hekel hebben aan turken, dat zal misschien zo zijn, maar diezelfde dames hebben ook een hekel aan russen. Om dezelfde redenen die jij hierboven opsomt en laten we vooral bovenmatig alcohol gebruik niet vergeten.

    Deze 'XXXXX' zoals jij ze noemt hebben jou die dag gespaard van een pak slaag tot misschien wat erger en dit blijkbaar jouw manier om deze heren te bedanken.

    Dat je voor je jezelf opkomt is prima, maar wat je vervolgens hierboven schrijft is beneden alle peil.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  5. #180
    Geregistreerd
    1 mei 2008
    Last Online
    13 maart 2022 @ 10:05
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    dit is misschien een vraag waar verschillende antwoorden op gegeven kunnen worden,maar wat is nu een goede avond om naar roermond te rijden.
    ik moet een behoorlijk stuk rijden vandaar.
    zijn er vaste wandelaars die daar een antwoord op kunnen geven,bedankt.

  6. #181
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Dit is zowat geldig voor alle clubs

    Vrijdag en zaterdag zijn meestal het drukste.
    Donderdag is ook een goede dag.
    zondag en vooral maandag zijn rustig tot zeer rustig.

    Weet ook dat de laatste weken van het jaar veel meisjes naar hun thuisland trekken om het eindejaar ginds te vieren.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  7. #182
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Last Online
    1 september 2012 @ 17:44
    Berichten
    165
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    @ SFL:

    Niet alle Turken zijn zoals jij beschrijft, ook niet in groepen. Ik ben wel 's 6 man sterk (allen turks) naar binnen gekomen en we hebben een leuke avond gehad. Het verschil is dat ook dat we geen van allen patsertjes zijn, die zo nodig een gouden Rolex moeten laten zien, die met drugshandel verdient is. Die de drankkaart bijvullen met 50eu en dan wel even een paar duizend euro aan briefgeld moeten laten zien. Dat zijn gewoon zielige mensen.

    Overigens is dit gedrag ook vaak genoeg te zien bij Nederlanders (ik noem bv, kampers en jongelui van rijke ouders), die dan even moeten laten weten dat ze binnen zijn.

    Trouwens, er zijn genoeg meiden die dit soort foute gasten bijzonder aantrekkelijk vindt. Daar ligt het echte probleem, denk ik. Verder vind ik dat de leiding dit soort mensen een waarschuwing moet geven, dat zulk gedrag niet gewaardeerd wordt en dat ze zich normaler moeten gedragen. Doen ze dit niet, dat ze dan vriendelijk moeten worden verzocht om te vertrekken.

    Maar dit soort mensen besteld wel flessen champagne en laat het geld rollen, dus hier is management niet zo happig op, gok ik. SFL, morgen ben ik in YY
    Ik zie een lekkers

  8. #183
    Geregistreerd
    10 mei 2008
    Last Online
    18 maart 2024 @ 09:53
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zijn de duracell konijntjes nog in Ying Yang?

  9. #184
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tarzan Bekijk bericht
    Zijn de duracell konijntjes nog in Ying Yang?


    Ik wist niet dat in YY Duracell konijntjes rondliepen, heb je ze daar misschien met de Pasen gezien?

    C&R , geen idee of ze nog in YY zijn.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #185
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tarzan Bekijk bericht
    Zijn de duracell konijntjes nog in Ying Yang?
    Rrraaahhh, de Tweeëiige Transsylvaanse Tweeling
    Goed dat ik dit duo op tijd en stond nog eens kan oprakelen.
    Uit onze doos curiositeiten. Doe mij maar de zwarte helft, arf-arf!!!
    Ademen doen ze beslist nog. Ergens dolen ze rond.
    #Ursi polari, aardig beest#

  11. #186
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:20
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.239
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Jij was waarschijnlijk meteen recht gesprongen alsof zij een zwangere of bejaarde vrouw waren in de bus. Daarom juist lopen ze zo over jullie heen!
    Deze aanname is nergens op gebaseerd, wat ik op dat moment had gedaan weet ik zelf niet eens, laat staan jij.

    SFL, ik denk niet dat je mij hebt begrepen dus zal ik het duidelijker zeggen.
    Van mij part had je met alle vier de vloer aangeveegd, ik was er niet bij en misschien had ik het zelfde gezegd als jij.

    Het gaat mij meer om je taalgebruik op dit forum, jij vindt dat jij de vrijheid hebt om dit allemaal te zeggen en deze conclusies te trekken.

    Dan neem ik de vrijheid om je conclusies in twijfel te trekken en dat te uiten.

    Wat mij betreft ook 'even goede vrienden'.

    Ascari
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  12. #187
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tarzan Bekijk bericht
    Zijn de duracell konijntjes nog in Ying Yang?
    Ik begrijp die vergelijking eerlijk gezegd niet goed. Ben eens met het blonde konijntje op kamer geweest en ik was daar terug buiten vooraleer ik goed en wel wist dat ik binnen was. Terwijl duracel konijntjes juist lang en lang en lang blijven doorgaan....
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  13. #188
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Ik begrijp die vergelijking eerlijk gezegd niet goed. Ben eens met het blonde konijntje op kamer geweest en ik was daar terug buiten vooraleer ik goed en wel wist dat ik binnen was. Terwijl duracel konijntjes juist lang en lang en lang blijven doorgaan....
    Je moest de zwarte kant hebben, Sofa! Dat is de pluspool!
    #Ursi polari, aardig beest#

  14. #189
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    En dat is ook jouw volste recht, beste Ascari!
    En mijn taalgebruik is zeer gecensureerd, want ik scheld ook niemand persoonlijk uit.

    Greettzzzzz


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Deze aanname is nergens op gebaseerd, wat ik op dat moment had gedaan weet ik zelf niet eens, laat staan jij.

    SFL, ik denk niet dat je mij hebt begrepen dus zal ik het duidelijker zeggen.
    Van mij part had je met alle vier de vloer aangeveegd, ik was er niet bij en misschien had ik het zelfde gezegd als jij.

    Het gaat mij meer om je taalgebruik op dit forum, jij vindt dat jij de vrijheid hebt om dit allemaal te zeggen en deze conclusies te trekken.

    Dan neem ik de vrijheid om je conclusies in twijfel te trekken en dat te uiten.

    Wat mij betreft ook 'even goede vrienden'.

    Ascari
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. #190
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Hoi hoi LD,

    Zeker niet allemaal en dat zal je mij ook niet horen zeggen.
    Maar in veel gevallen wel en bijna altijd in groep.
    Op dit forum meen ik het ook al gezegd te hebben dat dit bij Nederlanders, Duitsers of Belgen evenzeer het geval kan zijn. Zeker bij Russen die in groep komen, terwijl ik er zelf van afstam...
    Maar ik persoonlijk lijk het wel steeds aan te trekken dat Turken naar mij toe willen provoceren. Wat ik ook zei en wat jij deels bevestigt is dat YY in het verleden er al bijna aan kapot gegaan is...
    Waarschijnlijk ook niet alleen Turken... Misschien ook Marokkanen... Zelfs groepen Russen uit de buurt van Venlo heb ik er stoer weten doen.
    Door Nederlanders, Belgen of Duitsers zie ik dan weer dat clienteel of dames er niet voor wegblijven.
    Ik heb zeker niets tegen jou... En zeker niet tegen eender welke Turk individueel. En geloof het of niet, maar ik heb ook enkele Turkse vrienden. Alleen algemeen genomen zullen jullie nooit mijn beste vrienden worden. Maar dat is dan wederzijds, want Turken hebben het in het algemeen ook niet voor de Russische varkens die massaal iedere zomer naar Turkije afzakken.
    Zelfde situatie als in YY: ze brengen het meeste geld binnen... Hoewel dat in YY niet elke would-be gangster met zijn geld gooit. Ik zie er genoeg die nog niet eens neuken daar.
    Maar goed, hopelijk zien we elkaar eens in een club en kan ik dan hier in grote letters vermelden dat ik een welbespraakte en deftige groep Turken tegengekomen ben. Waarmee ik me amuseerde en proostte op de gezanlijke gezondheid. Positieve dingen zeg ik ook!

    Groetjes


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door longdivision Bekijk bericht
    @ SFL:

    Niet alle Turken zijn zoals jij beschrijft, ook niet in groepen. Ik ben wel 's 6 man sterk (allen turks) naar binnen gekomen en we hebben een leuke avond gehad. Het verschil is dat ook dat we geen van allen patsertjes zijn, die zo nodig een gouden Rolex moeten laten zien, die met drugshandel verdient is. Die de drankkaart bijvullen met 50eu en dan wel even een paar duizend euro aan briefgeld moeten laten zien. Dat zijn gewoon zielige mensen.

    Overigens is dit gedrag ook vaak genoeg te zien bij Nederlanders (ik noem bv, kampers en jongelui van rijke ouders), die dan even moeten laten weten dat ze binnen zijn.

    Trouwens, er zijn genoeg meiden die dit soort foute gasten bijzonder aantrekkelijk vindt. Daar ligt het echte probleem, denk ik. Verder vind ik dat de leiding dit soort mensen een waarschuwing moet geven, dat zulk gedrag niet gewaardeerd wordt en dat ze zich normaler moeten gedragen. Doen ze dit niet, dat ze dan vriendelijk moeten worden verzocht om te vertrekken.

    Maar dit soort mensen besteld wel flessen champagne en laat het geld rollen, dus hier is management niet zo happig op, gok ik. SFL, morgen ben ik in YY
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  16. #191
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Bedoel je de twee zusjes Carmen en Sandra?? De blonde( Sandra) die zit nu ook in Utrecht op het zandpad. heb haar de laatste 2weken 2x gezien ze zit er overdag. is ook meer haar ding omdat ze volgens mij altijd na 15 min van de kamer af was. Groet bbertb

  17. #192
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Woensdag de 23ste zal ik in de YY zijn. Meestal is het er redelijk druk, maar ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken vanwege de kerstdagen. wat denken jullie, zijn alle hertjes naar huis aan nde kerstdis, of valt er nog een hertje op te peuzelen de 23ste?

    Ben benieuwd. Any insideinfo? bedankt!

  18. #193
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Bedoel je de twee zusjes Carmen en Sandra?? De blonde( Sandra) die zit nu ook in Utrecht op het zandpad. Groet bbertb
    Yep Carmen en Sandra (Rebecca) die werden bedoeld. Laat even in het midden hoe serieus de vraag was !

    Bedankt voor je info waar Sandra nu zit, ze had toch zeker wel fans ondanks het feit dat het beiden speedy gonzales types waren .

    Gr.,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #194
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Breezahlover Bekijk bericht
    Woensdag de 23ste zal ik in de YY zijn. Meestal is het er redelijk druk, maar ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken vanwege de kerstdagen. wat denken jullie, zijn alle hertjes naar huis aan nde kerstdis, of valt er nog een hertje op te peuzelen de 23ste?

    Ben benieuwd. Any insideinfo? bedankt!
    Voor elke club, dus ook YY geldt dat vanaf net voor de kerst tot de tweede week van Januari het rustig zal zijn.
    Hoe rustig is altijd lastig te voorspellen. Ik ben geen YY kenner maar durf wel te schatten dat er maximaal 20-25 dames aanwezig zullen zijn. Maar in elke club zal het net voor de kerst rustig zijn.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #195
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Breezahlover Bekijk bericht
    Woensdag de 23ste zal ik in de YY zijn. Meestal is het er redelijk druk, maar ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken vanwege de kerstdagen. wat denken jullie, zijn alle hertjes naar huis aan nde kerstdis, of valt er nog een hertje op te peuzelen de 23ste?

    Ben benieuwd. Any insideinfo? bedankt!
    Vorig jaar was het vrij druk in deze club tussen kerst en nieuwjaar zowel met hertjes als met beren.

  21. #196
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    Vorig jaar was het vrij druk in deze club tussen kerst en nieuwjaar zowel met hertjes als met beren.
    Durf bijna te zeggen dat het rond de kerst tijd vorig jaar beter was dan de normale tijd, zowel kwa sfeer als aantal dames.

    Dit is natuurlijk geen garantie voor dit jaar. Toch gaan we 3e kerstdag een kijkje nemen.

    Hopelijk staat de muziek dan wel weer op een normaal volume, afgelopen zaterdag was het in de avond weer niet te doen, KEI hard, gesprek was niet meer mogelijk.
    Hopelijk een uitzondering, de laatste tijd ging het goed vooruit!!

    Voor de rest zaterdag een zeer aangename dag beleeft.

    Fijne kerstdagen,

    J99
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  22. #197
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Dank voor het snelle antwoord! Ik zal er de 23ste vanaf 11h00 zijn. Uiteraard zal een recensie volgen!

  23. #198
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Zondag 3e kerstdag naar YY.

    Afgesproken met Dupke, HM om 13.00 uur op de parking. Snel de ijsberenmantel aangetrokken en naar het restaurant. Spek met ei bakken, HM zijn wereldberoemde uitsmijter. Laurent74 had zich intussen bij ons aangesloten.

    Al snel druppelen er meer en meer ijsberen binnen. Het aantal dames was nog laag, maar zou in de loop vaan de dag oplopen naar een goede 30 schat ik.

    Vandaag ook kennis gemaakt met Phoenix77, die zijn bezoek toch maar een dagje had uitgesteld ivm met de kerstsluiting van YY. Naar mijn idee heeft hij ook een prima dag gehad gisteren.

    Na het ontbijt aan de bar kwam al snel een van mijn favoriete dames, Anja, ons vergezellen. Even de tijd genomen om bij te kletsen, ik had haar al een hele tijd niet meer gezien en zij ons ook niet. Haar aanbod om een kamer op te zoeken kon ik natuurlijk niet afslaan en dus al in de voormiddag voor de 1e ronde richting kamers.

    HM was al weg voor zijn 1e ronde, Dupke en L74 wachtten nog even af.
    Mijn goede voorbeeld deed volgen later want zouden de anderen ook nog met haar gaan kameren.

    Na deze zeer goede kamersessie werd het tijd om eens te gaan bubbelen, relaxen en bijkletsen met de andere beren. Ondertussen was Dupke naar kamer vertrokken met Sylvia.

    Toen werd het tijd voor het avond eten. Niet bijzonder maar ok. L74 nam na het eten afscheid van ons want hij moest maandag werken.

    HM kwam terug van zijn avontuur met Anja en was blijkbaar onder de indruk want hij was wel erg stil.

    Niet veel later met Maggy naar de kamer getogen voor een zeer goede 2e ronde van de dag. Toen we weer terug waren in de bar was HM ook al naar huis vertrokken en Dupke was ook spoorloos. Mijn vermoeden dat hij met Anja weg was werd een half uur later bevestigd.

    Onze favoriete dames gedag gezegd en een goed uiteinde gewenst bleven Dupke en ik nog even in de bar hangen om wat na te kletsen. Daniëlle kwam er nog even bij zitten voor wat grappen en grollen.

    Toch weer later dan gepland, tegen 23.30 - 24.00, YY verlaten.

    Leuk om weer eens met met zijn vieren samen op pad te zijn.

    Met een big smile naar huis gereden, weer een top dag in YY.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  24. #199
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:50
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.183 in 952 posts

    Standaard

    Het was lang, geleden dat ik in YY was. Na het opgooien van een dubbeltje (danwel het raadplegen van het orakel) besloot ik gisteren in de namiddag naar YY te gaan. Eigenlijk is de reis er heen al een revival to the 90's. Mijn navigatiesysteem werkt daar totaal niet. Gelukkig had ik nog wel een redelijk idee omtrent de lokatie dus dat kwam goed. Eigenlijk was dat makkelijker dan het vinden van een parkeerplaats want die was bijna vol.
    Het bleek binnen ook behoorlijk druk te zijn (met dito ongunstige DVP-ijsberenverhouding) maar veel beren bleek al snel te gaan.
    Ik zelf had de verbouwing nog niet eerder gezien en denk dat het zeer mooi is geworden. Douches zijn mooi, "umkleide" lijkt ergens op en het welness gebeuren mag er wezen. Het eten is nog altijd erg goed. Echter...........het kan zeer zeer glad zijn op de vloer. Oppassen dus. Verder hebben de deuren van de kastjes een veer waardoor de deur meteen dicht gaat. Lastig soms. Kastjes zijn (vooral in de winterdag als je een jas mee hebt) toch al klein. Ja, een ijsbeer heeft altijd wel wat op en aan te merken...
    Voor de rest niet zoveel bijzonderheden. Moest een paar keer wachten op een kamer. Daanaast heb ik niets tegen blowjobs, maar hou het dan wel bij de FKK variant. IK hou er niet van om op een kamer te komen waar men geblowd heeft....
    Een uurtje is ook maar een uur...

 

 
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

  Living Room 468*60