Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 126
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Beitrag Bianca (Poolse, ook YY, ex-PHG)

    Naam : Bianca

    Haarkleur/-lengte : Bruin haar

    Lengte dame : 1.73m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, D - Cup ( Siliconen)

    Nationaliteit/Taal : Poolse, duits , engels

    Leeftijd : 28 - 32jr

    Tatoeages/Piercings :

    Service : NMC,PZC, FT, zoenen, beffen

    Bijzonderheden : PHG, VV, GT
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 mei 2011 om 16:52
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    5 juni 2004

    De zaterdagavond van 5 juni afgesloten met een door Willi69 bewonderde topper.. Bianca. Ik had haar al vanaf het eten op het oog maar moest eerst op krachten komen. Dit duurde tot ongeveer half 11 toen ik met Willem en Tanis in de bar stond en ik Bianca zag voorbij komen. Tanis, die ook de hele avond stond te twijfelen of hij met Leona, Miriam of Bianca zou gaan, kreeg geen enkele kans toen ik Bianca meteen aansprak om naar de kamer te gaan. Voor Willem scheen het een gewoon ritueel van mij geweest te zijn: Dame komt voorbij, Horny_one draait mee met zijn hoofd en spreekt haar meteen aan, dame verdwijnt en komt terug met sleutel.... dit alles in 1 minuut tijd.

    Bianca komt in het begin wat stroef over maar deze arrogantie verdwijnt al vlug... Het zoenen was heel voorzichtig en al vlug ging ze naar beneden om daar mijn kleine spijker te inspecteren... Erg veel zin had deze er nog niet in en om een beetje evenwicht in de inspanningen te brengen stelde ik positie 69 voor. Hierbij elkaar lekker verwend.... ik kreeg de smaak te pakken en vroeg aan Bianca of ze op haar rug wilde gaan liggen en heb haar een kleine tiental minuten gebeft.... Dit tot het zover was bij haar.... 1-0 voor Polen. Hierna had mijn kleine jongen er weer volop zin in... in de cowgirl positie kijkt Bianca je recht in de ogen, echter zonder veel passie... Hierna gewisseld en in de doggy style positie haar stevig doorgeneukt... dit maal echt stevig en langdurig.... :P ;D In de tweede helft dus toch de gelijkmaker gemaakt... 1-1 wat de orgasmes betreft. Beter dan die mannen in Amsterdam dezelfde avond.

    Bianca werkt normaal gesproken tegenwoordig door de week... dus niet meer op de vrijdagavond zoals eerder vermeld. En ze hield inderdaad haar schoenen aan in bed.

    Zeker een herhalingsbezoekje waard.

    15 juni 2004

    Op de dinsdag van 15 juni na de bekende voorbereidingen uiteindelijk de bar binnen gelopen met bepaalde bedoelingen... Had al eerder even weer een glimp opgevangen van Bianca en ze zag er weer lekker uit.

    even geinformeerd tot hoe laat ze er die avond zou zijn en dat was slechts tot 20.00 uur. Met de kleine wijzer op de 6 en de grote helemaal bovenaan betekende dit dat het rap moest gaan gebeuren. Anders was ze er weer vandoor en was het einde van haar dienst al in zicht.

    Op de kamer houdt Bianca wel haar schoenen aan wat toch wel een dominant gezicht geeft. Maar deze Bianca is ook heel lief, al heeft ze soms wat een arrogant blikje in haar ogen. Daar even doorheen prikken en je hebt er een leuke bedgenoot aan. Ze liet mij genieten door een FT tje. Lekker zoenen vooraf en achteraf en een massage geven. Prima opening van de dinsdag op de kamers.

    Later nog een paar keer met haar geweest. Indien ik haar weer tegenkom dan beslist weer het volgende woord: "Schlüssel"!!

  3. #3
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard bianca

    ja bonkie was ook nog op maandag in de gt
    heb bianca ook gehad toch een super ervaring
    verder was er niets bezonder toen van de oude
    wijfies 35plusers en nog ouder niks voor bonkie

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ik heb haar ook wel op andere dagen gesproken maar ze is voornamelijk dus begin van de week in GT

    Knabbel

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Bianca, 1 maart

    Bianca is een fraai Pools exemplaar, echter in Duitsland opgegroeid. Een fraai gezicht, een heerlijk figuur, alle kans op een Optick Fick, zeker omdat ze ook nogal jagende was in de kino. Maar schijn bedriegt, Bianca is een heel vriendelijk type, zoent heerlijk, en is verder ook lekker actief. Begonnen met een lekker zoenpartij, begon ze daarna toch naar het zuiden af te zakken, en enthousiast te pijpen, mit Handeinsatz, zoals de Duitsers zo fraai zeggen. Dat voelde niet verkeerd, alleen moest ik haar af en toe wat afremmen. Geen probleem. Blijkbaar vond ze dat ze zelf toch wat te kort kwam, want uitnodigend draaide ze haar onderlijf boven mijn gezicht. Zo'n uitnodiging sla ik niet af, en vrolijk gingen we in 69 verder. Toen het me iets te vlot ging, heb ik haar even laten stoppen, en ben verder gegaan haar te verwennen. Uiteindelijk krijg ze kleine Randy weer te pakken, en zijn we met een heerlijke FT geëindigd. Lekker nageknuffeld, en gekletst. Ze vroeg of ik ook favoriete dames had (jawel) en of zij daar nu ook bijhoorde? Nog niet, maar wie weet na de volgende keer? Want die volgende keer zal zeker komen.

    PS: ze heeft heel lang haar, zeker niet kort.

  6. #6
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard wegens verbouwing gesloten...

    Bianca is inderdaad van maandag tot woensdag in GT en zo dus ook afgelopen woensdag. Ik heb met haar kennisgemaakt, even de boot afgehouden (inderdaad ook uit angst voor de bekende 'Optikfick'), maar allez, het liep lekker dus we zijn kamer 3 ingedoken. Fijn, die spiegels :teuflisch .
    Bianca is een toppertje, alles zit goed bij haar en we hebben er een gezellig uurtje van gemaakt. Herhalingskans levensgroot.

    maar nu:
    De heren lezertjes hoeven zich de komende 6 weken niet naar Brueggen te begeven om haar te ontmoeten, want ze zal even uit de roulatie zijn voor een kleine kosmetische ingreep. Ongelofelijk: een van de mooiste meiden van de tent, met prima borsten, laat er siliconen bijkzetten. Dood- en doodzonde vind ik het.

    W-L

  7. #7
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    3 september 2017 @ 07:10
    Berichten
    142
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    Bianca is inderdaad van maandag tot woensdag in GT en zo dus ook afgelopen woensdag. Ik heb met haar kennisgemaakt, even de boot afgehouden (inderdaad ook uit angst voor de bekende 'Optikfick'), maar allez, het liep lekker dus we zijn kamer 3 ingedoken. Fijn, die spiegels :teuflisch .
    Bianca is een toppertje, alles zit goed bij haar en we hebben er een gezellig uurtje van gemaakt. Herhalingskans levensgroot.

    maar nu:
    De heren lezertjes hoeven zich de komende 6 weken niet naar Brueggen te begeven om haar te ontmoeten, want ze zal even uit de roulatie zijn voor een kleine kosmetische ingreep. Ongelofelijk: een van de mooiste meiden van de tent, met prima borsten, laat er siliconen bijkzetten. Dood- en doodzonde vind ik het.

    W-L
    Dat is toch zonde van deze mooie vrouw. Kan dan helemaal niemand dit nog tegenhouden .
    Deze vrouw heeft een heel mooi figuur en daar hoeft een arts niks aan te verprutsen. De arts die haar gaat behandelen is eigenlijk een crimineel.

  8. #8
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Unglücklich tja...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pim
    Dat is toch zonde van deze mooie vrouw. Kan dan helemaal niemand dit nog tegenhouden .
    Deze vrouw heeft een heel mooi figuur en daar hoeft een arts niks aan te verprutsen. De arts die haar gaat behandelen is eigenlijk een crimineel.
    Dat vind ik ook. Ik was stomverbaasd tien ze het me vertelde. Ze heeft het totaal niet nodig. Maar als ijsbeer kan je haar niet tegenhouden. En als zij denkt dat de concurrentie scoort door vrolijk topless met siliconen rond te lopen....

    W-L

  9. #9
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard standing ovations

    GT im März
    Anfang März – ich glaube es war der 09. – hatte ich eine gute Gelegenheit das GT zu besuchen.
    Es war bereits 21.00 Uhr und ich sah keine meiner Favoritinnen. Ich beschloss es mit Bianca zu probieren.

    Bianca ist (Kenner der niederrheinischen Saunaclubszene wissen das sicher längst) sehr gut.
    Sie kümmerte sich um mich wie ein frisch verliebtes Mädchen.
    Niedlich wie sie die enttäuschte spielte weil es beim ersten Mal zu schnell ging.
    Aber die Zeiten als ich solche Aussagen (halbwegs) für bare Münze nahm
    liegen schon über zwei Dekaden zurück.

    Beim ersten Mal ging es aber wirklich recht schnell. Kein Problem.
    Es war ja genug Zeit, Energie und Geld für eine zweite Runde.
    Die wurde dann auch recht unterbrechungsfrei von ihr eingeläutet.
    Das fand ich gut. Viele Damen reden zwischen den Nummern zu viel und zu lange.
    Sie tat es nicht.

    Bei der zweiten Nummer durfte ich erleben wie gut sie oral werkelt.
    Bianca hätte eigentlich Saxophonspielerin werden sollen.
    Aber wenn ich genauer darüber nachdenke, bin ich über ihre Berufswahl dennoch froh.
    Gute Musik ist ja schön aber guter Sex ist bei normalem Hormonpegel
    immer besser als gute Musik.

    Bei so viel Kunstfertigkeit habe ich sie auch gar nicht weiter unterbrochen
    – schließlich bin ich kein Kunstbanause. Das Konzert dauerte recht lange und das Finale war furios.
    Meinen flüssigen Applaus nahm sie an und auf gab mir eine kleine Zugabe indem sie
    weitermachte bis meine „standing ovations“ verklangen. Nettes giveaway.

    Fazit: Bianca bietet sehr guten Sex und versucht wirklich ihrem Gast ein
    positives Gefühl zu vermitteln. Auch zwischen und nach dem Sex.

    Ich denke das GT hat mit Bianca ein Mädel dass es versteht
    Gäste zu Stammgästen zu machen.

    Gruß
    bitchhunter

  10. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Bericht vom Januar 2004:

    Schon mehrfach war wir im PHG Bianca aufgefallen, von der Figur her eine Mischung aus Dilara und Vivian, also sehr durchtrainiert. Das Gesicht wirkt immer etwas mürrisch bzw. desinteressiert, ich hätte sie glatt als Flop eingeschätzt. Zu erkennen ist sie meist an dem Body im Tigerlook, den sie gerne trägt. Auffallend auch die Brüste bzw. das Dekolletee (schreibt sich jetzt wirklich so!), die stark push-up-gestützt wirken. Na ja, es war schon spät, die Auswahl nicht mehr so groß, die holländischen Kollegen hatten ganz passable Beurteilungen abgegeben, da sah ich sie zufällig im Duschraum, nackt bis auf die Schuhe. Und - Überraschung - die OW war wesentlich größer als vermutet und gab zu keiner Kritik Anlass, ein sattes B mindestens.

    Name: Bianca
    Haarfarbe/-länge: brünett, halblang
    Größe: ca. 170 cm
    Figur: schlank, schöne OW (echt), sehr gut proportioniert
    Herkunft/Sprache: Polen, fließend Deutsch mit minimalem Akzent
    Geburtsjahr: 1979
    Tattoos/Piercings: ---
    Service: sehr gutes und feuchtes Frz. mit EL, zögerliche ZK, FT möglich
    Sonstiges: glatt rasiert
    Lebenslauf: vorher im Atlantis

    Obwohl ich mir ja eigentlich Last-Minute-Aktionen abgewöhnt habe, war ich plötzlich wieder unentspannt und buchte sie trotz der vorgerückten Stunde, es war schon nach 0:30 Uhr. Erst sah es so aus, als könnte die Schlüsselfrage ein Problem werden, aber eine Hütte war noch frei. Da wir etwas unter Zeitdruck standen, lief alles im Zeitraffer ab, aber immerhin gab´s noch Küsschen und Streicheleinheiten, ehe Bianca sich den unteren Körperregionen widmete. Und das Frz. hatte es wirklich in sich, schön feucht und fest, mit wenig Handeinsatz. Da musste ich mich wirklich beherrschen, damit der Spaß nicht unnötig kurz wurde. Dieser Körper, dieser Blick... :p

    Also zügig einen Stellungswechsel eingeleitet und mich um ihre glattrasierte Mumu gekümmert. Die schmeckte wirklich gut, während Bianca sich ihre Brüste massierte. Oh Mann, dieser Anblick! Fingern ist nicht so ihr Ding, dafür gab´s noch einen echten! Orgasmus. Für den sie sich auch bedankte und auf einen Krampf im kleinen Zeh hinwies. Sie revanchierte sich mit einer gekonnten FT-Einlage, wobei das Sperma leider etwas zügig entsorgt wurde. Noch etwas Streicheln und AST, dann mussten wir auch schon gehen.

    Fazit: auch wenn sie wegen der knapp bemessenen Zeit ihr Repertoire noch gar nicht richtig ausspielen konnte, war das HOT-Potenzial schon klar erkennbar! Kleine Minuspunkte noch am Rande: Bianca ist zwar erfrischend ehrlich, manche Bemerkung ist aber taktisch unklug. Und die Küsse könnten etwas intensiver sein. Auf jeden Fall freute ich mich schon auf den nächsten Freitag.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  11. #11
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Bericht vom Februar 2004

    Hallo zusammen,

    der letzte PHG-Besuch endete gut mit Bianca, der aktuelle sollte auch gut anfangen. Da ich tagsüber gut gegessen hatte, konnte ich erstmals freiwillig auf das Abendessen verzichten und gleich in medias res gehen. Zur Auswahl standen Bianca und Bianca, ich entschied mich dann für Bianca. :D Diesmal trug sie einen weißen transparenten Einteiler, der auch nicht übel aussah. Wir erwischten ein schönes großes Zimmer, wo wir genug Platz zum Austoben hatten. Diesmal konnten wir uns auch Zeit lassen, notfalls den ganzen Abend.

    Zuerst nett geklönt und gestreichelt, dann gab´s wieder das gute Frz. Die Nudel stand stramm wie eine Eins, und nur durch abschweifende Gedanken konnte ich eine vorzeitige Explosion verhindern. Anschließend durfte ich wieder ihren Körper genießen, und wieder gab´s einen Orgasmus, diesmal wohl ohne Krampf. Kurze Zeit später kam ich dann in ihrem Mund, das Ergebnis wurde leider wieder recht zügig ausgespuckt. Dann netter AST, der gleichzeitig auch PST war, denn durch ihre Berührungen angeregt, tat sich bei mir schon wieder einiges, in der Hose kann man nicht sagen, da ich ja keine an hatte. Sie setzte die Frz.-Lektion fort, die ich nach dem ersten Druckabbau auch wirklich genießen konnte, Bianca war leider noch zu empfindlich für eine weitere Lecktion. Daher in die Hündchenstellung gewechselt und schön durchgepoppt. Bei dem Anblick ließ das Ergebnis auch nicht lange auf sich warten und fand sich im Gummi wieder. Eine wirklich entspannende Übung...

    Ich kann mich nur an ein weiteres Erlebnis erinnern, bei dem ich innerhalb einer Session 2x gekommen bin, das war vor einigen Jahren auch im PHG mit Yvonne, einer Ex-Schloß-Dame. Hab damals für 2x FT in einer halben Stunde 100 DM bezahlen müssen, diesmal war es etwas teurer, aber immer noch sehr preiswert.

    Den Rest des Abends verbrachte ich mit Massage (1x), Pizzaessen (2x), Saunieren (3x) und Quatschen (viel). Pizza wurde 2x angeliefert, jeweils 4 Bleche. Erst ab Blech 8 wurden gewisse Ermüdungserscheinungen sichtbar.

    Für eine dritte Runde war Bianca zu müde, und da ich mir den Abend nicht noch mit einem potentiellen Flop versauen wollte, verzichtete ich auf weitere Kontakte. Der nächste Freitag kommt bestimmt...

    Da sich der sehr gute Gesamteindruck bestätigt hat, habe ich eine Aufwertung mit vorgenommen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  12. #12
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard dat is snel...

    Als dat 'onze' Bianca is, is ze snel terug. Ze had tot zes weken rust aangekondigd. Ik hoop dat de ingreep geslaagd is, niet te pijnlijk was en dat het effect niet te overdonderend is (met Moni had ik persoonlijk ook al esthetische bezwaren).

    Of zou ze naar ons geluisterd hebben en niet gegaan zijn ? Zou de eerste dame zijn die eens een advies van een man opvolgt ...

    W-L (die het morgen eens aan zal zien - en misschien even voelen)

  13. #13
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard

    @ alle interessierte
    Ich war mit Bianca am Donnerstag den 02.03. und nicht wie oben von mir gepostet am 09.03. Wer soll auch ahnen dass das so wichtig sein könnte. Mea culpa maxima.
    Gruß
    bitchhunter

  14. #14
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen hoch Bianca GT

    Ik ken Bianca al uit haar PHG tijd maar we waren nog nooit samen op een kamer beland, tot gisteren. Bij binnenkomst haar al snel gespot en ze zag er heerlijk uit. Ze liep topless rond en haar boezem beviel me erg goed. Een maatje meer tegenwoordig maar ik heb geen hekel aan sili's. Ze knikte al meteen naar me en ben even een praatje met haar gaan maken.
    Een leuk gesprek en meteen maar een afspraak met haar gemaakt om later op de dag naar de kamer te gaan. Na een ontbijt en wat zonnen met
    haar naar de kamer vertrokken.
    Daar volgde een heerlijke vrijpartij waarbij ze me heerlijk verwende en de juiste plekjes wist te raken. Ook liet bianca zich goed verwennen en het is toch heerlijk om met zo'n mooie meid te mogen stoeien. Uiteindelijk heeft ze het met een FT afgemaakt.
    Bij haar zeker geen tijdsdruk en nog lekker liggen nakletsen en kriebelen tegelijk.
    Bianca zeker voor een eerste keer goed te noemen en daarom dan ook een wiederholungsfaktor van 100%.

    Groeten Jack42

  15. #15
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Ooit in een ver verleden deze schoonheid aangesproken in PHG en vandaag is het er echt van gekomen in GT, vriendelijke meid met een super lichaam nog steeds en de service is toppie op de kamer. Wiederholungsgefahr inderdaad 100%:D
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 augustus 2006 om 22:04

  16. #16
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Vrijdagavond...........Bianca

    Afgelopen vrijdagavond kon ik haar eindelijk weer eens na lange tijd voor me zelf hebben, heerlijk.

    Bianca ziet er echt lekker uit. Pijpen is echt geweldig te noemen en als ze dan in 69 met die heerlijke (volle) billen
    over je heen ligt dan is het dubbel genieten wannneer je haar heerlijke kutje kan likken...........

    Verschillende standjes doorgenomen en uiteindelijk in doggie heerlijk klaargekomen.
    Weer heerlijk genoten van deze lekkere geile dame.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  17. #17
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    7 februari 2024 @ 17:30
    Locatie
    Between Antwerp, Brussels, Gent
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Op vrijdag 26/1 eindelijk nog eens in GT geraakt. Als je daar een tijdje niet meer geweest bent moet je toch even klimatiseren. Dus na een aantal drankjes en uurtjes vond ik het wel tijd om iets fysisch zwaarder te doen. Omdat het al een tijdje geleden was wist ik dat het niet verstandig was om onmiddellijk met een 'topper' naar de kamer te trekken, maar wat doe je als Bianca je aanspreekt

    Uiteindelijk met haar als eerste van de dag op de kamer beland en ik kan vrij kort zijn (want dat was het voor mij ook ). Ik was veel te opgewonden om mij al onmiddelijk door zo'n klassedame onder handen te laten nemen waardoor het feestje ook veeeel te snel opgelopen was

    Maar, ik moet zeggen dat Bianca echt een aangename dame is waar je ook leuk mee kan praten en na onze eerste kennismaking hoopte ik ook op een tweede afspraak later op de de dag/avond. Alleen is dat er niet meer van gekomen omdat ik haar niet meer gespot heb na 18.00u

    Maar ze staat zeker op m'n lijstje voor de volgende keer.

  18. #18
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Bianca is gewoon lekker

    Afgelopen vrijdag avond ook weer van Bianca mogen genieten.

    Wat kan deze meid toch heerlijk pijpen en als je dan op een gegeven moment in 69 bezig bent, wil je maar 1 ding.
    Haar heerlijk in zo veel mogelijk standjes berijden. En dat heb ik dus dan ook gedaan. Bianca is gewoon (heel) lekker...........
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  19. #19
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen hoch Bianca is gewoon hééééél lekker.

    Bij binnenkomst Bianca meteen gezien in de omkleedruimte en wow wat zag het er allemaal weer heerlijk uit. Was al een tijd geleden dat ik haar gezien had en dat vertelde ze mij ook meteen.
    Na de lunch dan ook met haar naar een hutje vertrokken en een heerlijk half uur met haar gehad.
    Aan Bianca heb je een hele goeie en ze is en blijft een topper voor mij.

    Groeten Jack42

  20. #20
    Geregistreerd
    9 september 2006
    Last Online
    15 januari 2024 @ 00:00
    Berichten
    120
    Discussies
    1
    Thanks
    35
    Thanked
    22 in 8 posts

    Standaard Bianca

    Woensdag 4 april was Igor samen met zijn maatje Randy in GT. In de ochtend was het nog heel rustig en de dames zaten rustig te wachten. Na de lange rit eerst een kopje koffie en een broodje. Ondertussen kijken de dames je al aan of het nog lang duurd voordat je op hun avances ingaat. Achter mij zat Bianca een hele mooie meid die niet langer kon wachten en mij maar op de kruk van achteren te pakken nam. Omdat Randy pas later zou komen en zij er heerlijk uit zag meteen maar naar de sleutel gevraagd. Met Bianca een heerlijk uurtje gehad ze kan lekker vrijen en het pijpen heeft ze van een goede porno film af gekeken. Kortom wel een aanrader .

    Wat mij wel op valt over de gehele dag dat er een bepaalde druk is. De dames willen je toch na een kort gesprek de kamer op hebben. Als je dan niet snel genoeg reageer gaan ze weer op het volgende slachtoffer af. Zelf ga ik liever naar Partytreff Dorsten en daar merk je die druk niet, dan probeer ik de dames te versieren/intreseren en dat vind ik leuker .

    Igor

  21. #21
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard geen fratsen

    Afgelopen donderdag wederom weer een keer heerlijk genoten van deze GT Topper Bianca.
    Wat kan deze dame toch geweldig pijpen
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  22. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    auch diese Dame will scheinbar am liebsten Dreier machen, ist laufend mit ihrer Freundin (auch mit Silli-Tüten) zusammen. Ach ja, wie heißt denn diese Freundin, weiß das einer ? Etwas älter, dunkle Haare, wie gesagt Sillis.....

    Aber Bianca macht wohl immerhin auch noch Solodates.

  23. #23
    Geregistreerd
    18 juli 2006
    Last Online
    15 april 2012 @ 15:53
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Er is al weer een tijdje niets geschreven over Bianca dus denk ik dat deze dame het verdient om weer even bovaan in de lijst te worden geplaatst. Afgelopen dinsdag weer een heerlijke sessie met haar gehad in GT.

    Zoals bekend een vriendelijke lekkere dame met top service. Ik kan haar iedereen aanraden.

  24. #24
    Geregistreerd
    15 januari 2007
    Last Online
    20 april 2011 @ 14:35
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze keer was het weer tijd om een kortstondig huwelijk aan te gaan met Bianca. Bianca ken ik al heel lang en is duidelijk een vaste waarde voor mij. Gewoon altijd goede service en een aardig gesprek op de kamer.

  25. #25
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Héél sympathieke jongedame... Zal intussen al bijna 30 zijn zeker? Een goeie wijn verbetert ook met de jaren...

    Tja, een echt heisses Luder, zo kan je haar ook omschrijven, eens je met haar op de kamer bent. Heet, maar wel heel lief. Aangename babbel ook. Is bovendien goed bevriend met een van mijn all time favourites: Angelika/Angie (ook Pools, wonend in Düsseldorf, en met "kunst" bezig...).

    Ik geloof niet dat ik op m'n 30ste al even volwassen was als Bianca... Mooie, lekkere en lieve meid.

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.