Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 126

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 16:04
    Berichten
    41.801
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.561 in 8.581 posts

    Beitrag Bianca (Poolse, ook YY, ex-PHG)

    Naam : Bianca

    Haarkleur/-lengte : Bruin haar

    Lengte dame : 1.73m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, D - Cup ( Siliconen)

    Nationaliteit/Taal : Poolse, duits , engels

    Leeftijd : 28 - 32jr

    Tatoeages/Piercings :

    Service : NMC,PZC, FT, zoenen, beffen

    Bijzonderheden : PHG, VV, GT
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 mei 2011 om 16:52
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    5 juni 2004

    De zaterdagavond van 5 juni afgesloten met een door Willi69 bewonderde topper.. Bianca. Ik had haar al vanaf het eten op het oog maar moest eerst op krachten komen. Dit duurde tot ongeveer half 11 toen ik met Willem en Tanis in de bar stond en ik Bianca zag voorbij komen. Tanis, die ook de hele avond stond te twijfelen of hij met Leona, Miriam of Bianca zou gaan, kreeg geen enkele kans toen ik Bianca meteen aansprak om naar de kamer te gaan. Voor Willem scheen het een gewoon ritueel van mij geweest te zijn: Dame komt voorbij, Horny_one draait mee met zijn hoofd en spreekt haar meteen aan, dame verdwijnt en komt terug met sleutel.... dit alles in 1 minuut tijd.

    Bianca komt in het begin wat stroef over maar deze arrogantie verdwijnt al vlug... Het zoenen was heel voorzichtig en al vlug ging ze naar beneden om daar mijn kleine spijker te inspecteren... Erg veel zin had deze er nog niet in en om een beetje evenwicht in de inspanningen te brengen stelde ik positie 69 voor. Hierbij elkaar lekker verwend.... ik kreeg de smaak te pakken en vroeg aan Bianca of ze op haar rug wilde gaan liggen en heb haar een kleine tiental minuten gebeft.... Dit tot het zover was bij haar.... 1-0 voor Polen. Hierna had mijn kleine jongen er weer volop zin in... in de cowgirl positie kijkt Bianca je recht in de ogen, echter zonder veel passie... Hierna gewisseld en in de doggy style positie haar stevig doorgeneukt... dit maal echt stevig en langdurig.... :P ;D In de tweede helft dus toch de gelijkmaker gemaakt... 1-1 wat de orgasmes betreft. Beter dan die mannen in Amsterdam dezelfde avond.

    Bianca werkt normaal gesproken tegenwoordig door de week... dus niet meer op de vrijdagavond zoals eerder vermeld. En ze hield inderdaad haar schoenen aan in bed.

    Zeker een herhalingsbezoekje waard.

    15 juni 2004

    Op de dinsdag van 15 juni na de bekende voorbereidingen uiteindelijk de bar binnen gelopen met bepaalde bedoelingen... Had al eerder even weer een glimp opgevangen van Bianca en ze zag er weer lekker uit.

    even geinformeerd tot hoe laat ze er die avond zou zijn en dat was slechts tot 20.00 uur. Met de kleine wijzer op de 6 en de grote helemaal bovenaan betekende dit dat het rap moest gaan gebeuren. Anders was ze er weer vandoor en was het einde van haar dienst al in zicht.

    Op de kamer houdt Bianca wel haar schoenen aan wat toch wel een dominant gezicht geeft. Maar deze Bianca is ook heel lief, al heeft ze soms wat een arrogant blikje in haar ogen. Daar even doorheen prikken en je hebt er een leuke bedgenoot aan. Ze liet mij genieten door een FT tje. Lekker zoenen vooraf en achteraf en een massage geven. Prima opening van de dinsdag op de kamers.

    Later nog een paar keer met haar geweest. Indien ik haar weer tegenkom dan beslist weer het volgende woord: "Schlüssel"!!

  3. #3
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard bianca

    ja bonkie was ook nog op maandag in de gt
    heb bianca ook gehad toch een super ervaring
    verder was er niets bezonder toen van de oude
    wijfies 35plusers en nog ouder niks voor bonkie

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ik heb haar ook wel op andere dagen gesproken maar ze is voornamelijk dus begin van de week in GT

    Knabbel

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Bianca, 1 maart

    Bianca is een fraai Pools exemplaar, echter in Duitsland opgegroeid. Een fraai gezicht, een heerlijk figuur, alle kans op een Optick Fick, zeker omdat ze ook nogal jagende was in de kino. Maar schijn bedriegt, Bianca is een heel vriendelijk type, zoent heerlijk, en is verder ook lekker actief. Begonnen met een lekker zoenpartij, begon ze daarna toch naar het zuiden af te zakken, en enthousiast te pijpen, mit Handeinsatz, zoals de Duitsers zo fraai zeggen. Dat voelde niet verkeerd, alleen moest ik haar af en toe wat afremmen. Geen probleem. Blijkbaar vond ze dat ze zelf toch wat te kort kwam, want uitnodigend draaide ze haar onderlijf boven mijn gezicht. Zo'n uitnodiging sla ik niet af, en vrolijk gingen we in 69 verder. Toen het me iets te vlot ging, heb ik haar even laten stoppen, en ben verder gegaan haar te verwennen. Uiteindelijk krijg ze kleine Randy weer te pakken, en zijn we met een heerlijke FT geëindigd. Lekker nageknuffeld, en gekletst. Ze vroeg of ik ook favoriete dames had (jawel) en of zij daar nu ook bijhoorde? Nog niet, maar wie weet na de volgende keer? Want die volgende keer zal zeker komen.

    PS: ze heeft heel lang haar, zeker niet kort.

  6. #6
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard wegens verbouwing gesloten...

    Bianca is inderdaad van maandag tot woensdag in GT en zo dus ook afgelopen woensdag. Ik heb met haar kennisgemaakt, even de boot afgehouden (inderdaad ook uit angst voor de bekende 'Optikfick'), maar allez, het liep lekker dus we zijn kamer 3 ingedoken. Fijn, die spiegels :teuflisch .
    Bianca is een toppertje, alles zit goed bij haar en we hebben er een gezellig uurtje van gemaakt. Herhalingskans levensgroot.

    maar nu:
    De heren lezertjes hoeven zich de komende 6 weken niet naar Brueggen te begeven om haar te ontmoeten, want ze zal even uit de roulatie zijn voor een kleine kosmetische ingreep. Ongelofelijk: een van de mooiste meiden van de tent, met prima borsten, laat er siliconen bijkzetten. Dood- en doodzonde vind ik het.

    W-L

  7. #7
    Geregistreerd
    18 juli 2006
    Last Online
    15 april 2012 @ 15:53
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Er is al weer een tijdje niets geschreven over Bianca dus denk ik dat deze dame het verdient om weer even bovaan in de lijst te worden geplaatst. Afgelopen dinsdag weer een heerlijke sessie met haar gehad in GT.

    Zoals bekend een vriendelijke lekkere dame met top service. Ik kan haar iedereen aanraden.

  8. #8
    Geregistreerd
    15 januari 2007
    Last Online
    20 april 2011 @ 14:35
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze keer was het weer tijd om een kortstondig huwelijk aan te gaan met Bianca. Bianca ken ik al heel lang en is duidelijk een vaste waarde voor mij. Gewoon altijd goede service en een aardig gesprek op de kamer.

  9. #9
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Héél sympathieke jongedame... Zal intussen al bijna 30 zijn zeker? Een goeie wijn verbetert ook met de jaren...

    Tja, een echt heisses Luder, zo kan je haar ook omschrijven, eens je met haar op de kamer bent. Heet, maar wel heel lief. Aangename babbel ook. Is bovendien goed bevriend met een van mijn all time favourites: Angelika/Angie (ook Pools, wonend in Düsseldorf, en met "kunst" bezig...).

    Ik geloof niet dat ik op m'n 30ste al even volwassen was als Bianca... Mooie, lekkere en lieve meid.

  10. #10
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Bianca

    Afgelopen donderdag net voor etenstijd stond ze buiten langs mij. Hallo Bianca, ga je dadelijk eten, zei ik ?
    Hoe ken jij mijn naam antwoordde zei ? Een vriend (Rex, tja vriend , :D) van mij gaat regelmatig met jou op kamer.
    Waar is die vriend, vroeg ze? Thuis, antwoordde ik! Dan kun jij toch met mij de kamer opgaan? Ok, zei ik en weg waren we !
    Ze zoent heerlijk :p. Pijpen kan ze ook fantastisch , deepthroat, eikel en teelballen likken, wat was het toch lekker.
    Daarna in 3 standen (cowgirl, doggy, missionaris) ! Het was een heerlijke sessie :D!

    Voor de liefhebbers, ze vertelde me dat ze van maandag tot donderdag werkt (van 11 tot 18uur).

    :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht

    Voor de liefhebbers, ze vertelde me dat ze van maandag tot donderdag werkt (van 11 tot 18uur).

    :wink:
    Bianca heb ik al vaak gezien en ik kende haar nog van in PHG. Zondag (!)eindelijk een keer met haar naar de kamer geweest en het was erg goed. Pijpen kan nauwelijks beter. Herhalingsgevaar zeer hoog.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  12. #12
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 12:20
    Berichten
    3.073
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.519 in 1.807 posts

    Standaard

    Ben afgelopen zondag ook bij deze bianca geweest en fantastiche ervaring. Had nog m'n twijvels maar die waren echt ongegrond.

    Top.

  13. #13
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Bianca heb ik al vaak gezien en ik kende haar nog van in PHG. Zondag (!)eindelijk een keer met haar naar de kamer geweest en het was erg goed. Pijpen kan nauwelijks beter. Herhalingsgevaar zeer hoog.
    Je moet haar ook nog kennen van FKK World. Het zal zo'n 3 jaar geleden zijn dat ik daar samen met Tiga was, en tot ieders verbazing kwamen we ineens Bianca tegen die net nieuw begon daar. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar dan maar eens door het complex te leiden, waardoor we uiteraard ook in de ruime tuin aankwamen. Het was laat op de avond en donker, maar nog lekker warm, waardoor het kwam dat ik zomaar ineens een nummertje met haar in de tuin aan het maken was. Ik bedoel eigenlijk dat ik me daar zeer vakkundig door haar heb laten pijpen. Leuke ervaring in alle opzichten!

  14. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2007
    Last Online
    20 april 2011 @ 14:35
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Volgens mijn info is ze echt werkzaam in Villa Vertigo .

  15. #15
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Ik heb Bianca ook op 12-11 en 18-11 gewoon ouderwets door den GT zien huppelen.

  16. #16
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    En gisteren was ze ook weer in GT, dus mss beter om dit topic weer terug te plaatsen naar GT..?

  17. #17
    Geregistreerd
    17 mei 2006
    Last Online
    24 augustus 2013 @ 09:12
    Berichten
    56
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ..en vandaag ook weer in GT. Ze vertelde mij dat ze de komende tijd een beetje heen en weer blijft hoppen. Begin van de week in GT, eind van de week in VV (dan is daar ook wat drukker en dus te arbeiten).

    Mazzel,
    Mink

  18. #18
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 11:26
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Vrijdag = VV?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mink Bekijk bericht
    ..en vandaag ook weer in GT. Ze vertelde mij dat ze de komende tijd een beetje heen en weer blijft hoppen. Begin van de week in GT, eind van de week in VV (dan is daar ook wat drukker en dus te arbeiten).

    Mazzel,
    Mink
    Betekent dit dat Bianca dus donderdag en vrijdags in VV is, want dan ga ik mijn plannen voor a.s. vrijdag wijzigen............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  19. #19
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 11:26
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Voor de zekerheid

    Voor de zekerheid heb ik vrijdag maar even naar GT gebeld om te vragen of Bianca er was. En jazeker ze was er.

    Omdat ik weet dat Bianca meestal rond 7 uur naar huis gaat, wilde ik voor die tijd zeker met haar naar de kamer. Ik arriveerde laat in de middag en de parking stond zoals gewoonlijk weer stampesvol. Bij binnenkomst zag ik de drukte tegemoet. Na het douchen snel ff wat drinken en op zoek naar Bianca.
    Na een rondje te hebben gelopen kwam ik haar tegen. Kort praatje en hup de kamer op met deze heerlijke meid.

    We begonnen heerlijk te tongzoenen en ik was weer even in dromenland. Ondertussen speelde ik met haar heerlijke borsten en sabbelde als een klein kindje aan haar tepels. Niet veel later begon ze me heerlijk te pijpen ( daar is deze dame een miracle in) en weer was ik in dromenland. Haar op een zeker moment in 69 gepositioneerd en lassie z'n werk laten doen. Omdat ze zo lekker kan pijpen is het heel moeilijk om in te houden en niet binnen de kortste keren super snel klaar te komen. Daarom haar in missionaris heerlijk gepenetreerd en uiteindelijk haar in doggy heerlijk bereden en klaargekomen.

    Eigenlijk zou Bianca mijn al time favourite moeten zijn, maar ja dat zijn er meerdere. Dat ze voor mij een vaste waarde is en blijft is zeker een feit.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  20. #20
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    10 november 2019 @ 09:30
    Berichten
    81
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    She was in Golden Time last thursday.

  21. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    @Sonny,

    Zagen we deze dame vrijdag en woensdag in VV?? Het ging om een Bianca en ik weet zeker dat ik haar ergens anders reeds heb gezien.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #22
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @Sonny,

    Zagen we deze dame vrijdag en woensdag in VV??

    :wink::wink:
    Om eerlijk te zijn weet ik niet wie deze Bianca is. Net wel een andere Biance beschreven, die dame welke ik gisteren haar naam vroeg. Ook dat is op het moment een vaag verhaal. Ik krijg last van vergeetachtigheid

    Sonny:wink:

  23. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Om eerlijk te zijn weet ik niet wie deze Bianca is. Net wel een andere Biance beschreven, die dame welke ik gisteren haar naam vroeg. Ook dat is op het moment een vaag verhaal. Ik krijg last van vergeetachtigheid

    Sonny:wink:
    Daar lijd ik al langer aan ! Enfin er is dus nu weer "een Bianca" in VV maar we weten even niet welke het nu is. Tsja als zelfs Sonny ut niet weet dan weet ik het ook niet meer !

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #24
    Geregistreerd
    24 juni 2008
    Last Online
    25 december 2012 @ 22:29
    Berichten
    49
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Bianca is er ook eentje waarmee ik al kennis heb mogen maken in de GT. Voldoet ook aan mijn oerinstincten waaronder een prominente voorgevel en.... ja, inderdaad verder kom ik meestal niet. Ze vertelde mij dat ze nagenoeg overdag in de GT werkt, en ze in februari haar borsten wil laten vergroten!!! Waarom met zo'n voorgevel is me niet volledig duidelijk maar wie ben ik om te zeggen dat ze t niet moet doen. Een uurtje met haar was meer dan vermakelijk, en kan geen negatieve punten naar vooren halen.. Lekker pijpen, goed zoenen, niet klagen over lang bovenop of lang pijpen.. voortreffelijk.

  25. #25
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    14 december 2023 @ 20:23
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    7 in 5 posts

    Standaard

    Weiß jemand, wann sie zurück ist im GT?

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.

  FKK Artemis 468*60