Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 213
  1. #126
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    Vrijdag 26/10 Happy Halloween @PTX en ik besloot maar weer eens een kijkje te nemen.! Alles was goed versierd, de dames verkleed als heks (nee heren, geen flauwe opmerkingen ;-) ) of ander Halloween achtig gewaad.
    Werd na het omkleed douche ritueel bij binnenkomst gestrikt door Heks Anni die niet kon besluiten welke muts ze op moest doen. Dus heb ik me op kamer maar even vermaakt met haar andere muts :-). En dat even blijkt ineens niet meer 20 maar 15 minuten te zijn. Dus op een dagkaart heb je nu nog maar 90 minuten Spass in plaats van 120. Dus dat was even een kleine domper.
    Heb me verder prima vermaakt met lieveheersbeestje Judith die me trakteerde op een heerlijke pmc. En verder met mijn toppertje Sarah de meeste tijd doorgebracht.
    Afgewisseld met sauna en jacuzzi wederom toch een prima dagje.
    Maar die 30 minuten minder Spass vind ik toch wel een dingetje en ik denk dat ik niet de enige ben.

  2. Onderstaande 4 leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (29 oktober 2018),Kwakje (27 oktober 2018),Mr Bluenose (11 november 2018),snow.m (27 oktober 2018)

  3. #127
    Geregistreerd
    27 augustus 2018
    Last Online
    2 november 2018 @ 07:46
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer63 Bekijk bericht
    Vrijdag 26/10 Happy Halloween @PTX en ik besloot maar weer eens een kijkje te nemen.! Alles was goed versierd, de dames verkleed als heks (nee heren, geen flauwe opmerkingen ;-) ) of ander Halloween achtig gewaad.
    Werd na het omkleed douche ritueel bij binnenkomst gestrikt door Heks Anni die niet kon besluiten welke muts ze op moest doen. Dus heb ik me op kamer maar even vermaakt met haar andere muts :-). En dat even blijkt ineens niet meer 20 maar 15 minuten te zijn. Dus op een dagkaart heb je nu nog maar 90 minuten Spass in plaats van 120. Dus dat was even een kleine domper.
    Heb me verder prima vermaakt met lieveheersbeestje Judith die me trakteerde op een heerlijke pmc. En verder met mijn toppertje Sarah de meeste tijd doorgebracht.
    Afgewisseld met sauna en jacuzzi wederom toch een prima dagje.
    Maar die 30 minuten minder Spass vind ik toch wel een dingetje en ik denk dat ik niet de enige ben.
    Dat is raar ik ga a.s. vrijdag weer naar Xanten. Ben benieuwd vorige keer uitgebreid de tijd gehad met de dames. Waarbij ze niet op een minuut keken. We zullen het zien

  4. #128
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    10 november 2018 @ 20:31
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat kun je met de Coins die je bij de entree krijgt?

  5. #129
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Je moet een bepaald aantal coins per wip betalen.

    Groet, schoolmeester.

  6. #130
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans000 Bekijk bericht
    Wat kun je met de Coins die je bij de entree krijgt?
    @Hans000 Je krijgt geen coins, is een administratief iets. Je hebt gewoon recht op 6x 15 minuten Spass met een dagkaart. En die worden netjes door de bardame bijgehouden. En sommige dames kijken niet op de minuut en die moet je maar net treffen.

  7. #131
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Het is nu al weer zo’n drie/ vier jaar geleden dat ik deze club voor het laatst heb bezocht. De laatste paar keer ( dus 3 of 4 jaar terug) had ik er slechte ervaringen vandaar. Maar daarvoor kwam ik er graag. Waarom? Om de de dingen die ik er had en de laatste bezoeken mistte en die, de Website en dit forum volgend, niet meer terug kwamen. Dat is jammer, want het was een super geile tent. De meiden waren niet de mooiste, althans de meesten, maar er zaten ook schoonheden tussen. Iedere dag was er wel twee of drie keer een gangbang in de grote ruimte. Als er een bepaald muziekje speelde werd je door een dame bij de hand meegenomen naar de ruimte met het megabed en daar had je sex in de grote groep. Duurde meestal ongeveer een half uur en je had dan sex met twee of drie meiden.
    Geweldig waren de shows die in het midden in de huiskamer rond de paal werden gegeven. Je zag het een uur vooraf al aankomen. Bij de banken werden er extra keukenrollen neergezet, er werd een tafel of bankje bij de paal geplaatst etc: er werden voorbereidingen getroffen. Dat ging langzaam, maar de spanning werd echt opgebouwd. Op enig moment gingen alle meiden op de banken rond de paal zitten en de gasten zochten strategische plekken op, zij die wisten wat ging gebeuren gingen naast een een favoriet meisje zitten.
    En dan.....eindelijk begon de show. Soms was dat een lesbische show, soms een striptease, soms ook een pijpsessie met een gast, of je werd uit het publiek gehaald om een van de shiwmeiden te neuken. Aan het eind van de show speelde er een bepaalde muziek, dat was het teken voor alle meiden in de kamer om de broekjes uit te trekken en met de gasten die in hun buurt zaten aan de haal te gaan. Binnen 5 minuten was het een enorm geil feest van sexende mensen. Geweldig.
    Ook het pijpen aan de bar, daar werd zelfs mee geadverteerd, was iets wat altijd plaatsvond. Kamers waren er niet, allen wat vitrages tussen de bedden in het gangetje.
    En toen, was dit alles in een keer over, voorbij.
    Het is misschien een verhaal uit d oude doos, maar het is nog niet zo heel lang geleden.
    Ik mis het echter wel en ik denk veel van mijn mede bezoekers ook.

  8. Onderstaande 10 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    Erru (12 november 2018),hvdk52 (11 november 2018),jabby (18 december 2018),mentholbear (15 november 2018),Mr Bluenose (11 november 2018),Mr Pussy ( 3 januari 2019),pcenter (11 november 2018),snow.m (12 november 2018),stimpy3 (11 november 2018),Wijze grijze (11 november 2018)

  9. #132
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Denker,

    ik zou, als ik jou was, nog een keertje teruggaan om daarna van het verschil tussen nu en vroeger een oordeel te vellen.
    Wellicht doe je ook nog nieuwe ervaringen op.

  10. #133
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Waren mooie tijden op de oude locatie met ELVIRA , en vele anderen waar ik de namen niet meer van weet.
    Was altijd gezellig daar, zelfs in de tuin werd de liefde bedreven.
    Nieuwe locatie kwam ik laats bij toeval langs, ben afgeslagen uit nieuwsgierigheid, maar en stonden slechts 2 autos van klanten op de
    parkeerplaats om 13.00 uur.
    Ik ben toen doorgereden naar DIAMOND in Moers en heb me daar vermaakt.

    Groet, schoolmeester.

  11. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    mooneye (23 december 2018)

  12. #134
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Waren mooie tijden op de oude locatie met ELVIRA , en vele anderen waar ik de namen niet meer van weet.
    Was altijd gezellig daar, zelfs in de tuin werd de liefde bedreven.
    Nieuwe locatie kwam ik laats bij toeval langs, ben afgeslagen uit nieuwsgierigheid, maar en stonden slechts 2 autos van klanten op de
    parkeerplaats om 13.00 uur.
    Ik ben toen doorgereden naar DIAMOND in Moers en heb me daar vermaakt.

    Groet, schoolmeester.
    dat waren inderdaad tijden oa mandy

  13. #135
    Geregistreerd
    25 maart 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 12:15
    Berichten
    35
    Discussies
    2
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 6 posts

    Standaard

    Mandy kan je nu niet meer terug, zij is helemaal veranderd, zwart haar en zeer keurig gekleed, ze werkt in een kapsalon in duisburg.
    Ja zonde dat het zo is gelopen, die mooie tijden komen nooit meer terug, het hele nieuwe pand straalt geen gezelligheid meer uit.
    Dat muntjes systeem is ook helemaal kut, en pijpen met condoom vind ik ook een drama.
    Dus ik kom er nu ook niet meer.
    Maar de goede herineringen blijven in het oude pand.

  14. #136
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    dat waren inderdaad tijden oa mandy
    Inderdaad Mandy, zou haar bijna vergeten. Wat was zij geweldig. Op dit forum kun je haar nog terug vinden. Een service die zij gaf. Geweldig.
    Inderdaad die tijden zijn voorbij en komen NOOIT meer terug.

  15. #137
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Nieuwe locatie kwam ik laats bij toeval langs, ben afgeslagen uit nieuwsgierigheid, maar en stonden slechts 2 autos van klanten op de
    parkeerplaats om 13.00 uur.

    Groet, schoolmeester.
    Nieuwe locatie heeft parkeerplaats aan de voorkant én aan de zijkant, iets minder in het zicht. Best mogelijk dat daar ook al auto’s stonden.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  16. #138
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Inderdaad mooie tijden waren dat, met een aantal dames die goed in de gaten hadden hoe ze een wandelaar moesten verwennen. Voor mij was Elvira, ondanks haar leeftijd, toch wel de topper op allerlei gebied, zij was ook degene die mij in ijsbeerland als eerste de weg wees, vergeet ik nooit meer. Ja tijden veranderen, al moet ik zeggen dat ik er een paar maanden geleden weer ben geweest en ik ging toch met een tevreden gevoel naar huis. De sfeer van voorheen is er niet meer maar ik trof daar toch een 2tal dames die het me toch naar de zin maakte, dus als je een dag mazzel hebt is het er goed toeven.

  17. #139
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 13:18
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Dat cora salon in duisburg daar kon je ze boeken toch?
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  18. #140
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    klopt en laten we duitse samira niet vergeten, die heeft me wel eens aan de bar te grazen genomen tot het einde toe...

  19. #141
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    Mooi weer, geen afspraken, dus tijd voor Xanten. Vriendelijke ontvangst door Christine die begon met het verhaal dat er nieuwe meisjes waren en of ik die ook wilde proberen. Nou, bij binnenkomst wist ik direct wie er nieuw waren. Twee dames waarvan er 1 ruim boven de PTX standaard uitsprong en niet alleen vanwege haar lengte. Dus kopje koffie gepakt en er maar eens even naast gaan zitten. Ze is Spaans, komt uit Malaga en heet Sahra. Op zimmer ontdaan van de verpakking en inderdaad een prachtig lichaam. Maar van een knap bord kun je niet eten en dat bleek ook. Een matige pmc gevolgd door een missiootje. Was het proberen waard. Tijd voor sauna, jacuzzi en een hapje eten.
    Gelukkig maakte Anni alles weer goed door de boel te laten exploderen ;-). Vervolgens met de noodzakelijke pauzes me heerlijk vermaakt met Sissy en Susi.
    De dag afgesloten met de andere nieuwe. Carmen, ook uit Spanje, liet even duidelijk weten dat ze er ook was. Een lieve dame die me boven een heerlijk half uurtje heeft bezorgd.
    Hoewel mijn favorietje Sarah (met de h aan het einde) er niet was heb ik me toch weer heerlijk vermaakt. Kortom weer een geslaagde dag en in december hoop ik weer een gaatje te vinden

  20. Onderstaande 2 leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (16 november 2018),pret (17 november 2018)

  21. #142
    Geregistreerd
    15 december 2008
    Last Online
    16 mei 2022 @ 08:25
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Waar kun je zien wat welke dame doet, zijn er ook dames die tongzoenen ?

  22. #143
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Gewoon vragen aan de desbetreffende dame waar je bij gaat zitten/staan.
    Lijkt me toch niet zo moeilijk allemaal.

    Groet, schoolmeester.

  23. #144
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Ik kwam hier heel vroeger regelmatig (nog op oude adres). Op nieuwe adres twee keer geweest, ik vond de LU matig en dan ben ik nog beleefd. Toch maar weer eens proberen. € 99 betaald (= 4 * 15 minuten). Met twee dames een half uur op de kamer, was heel leuk. Later nog een keer een half uur, maar omdat mijn tegoed op was, moest ik € 30 bijbetalen (prive noemde ze dat). Op zich een leuke middag gehad, LU nog niet geweldig maar stuk beter dan de vorige keren. De service is vrij goed, dat dan weer wel...
    beursplein seks

  24. #145
    Geregistreerd
    15 december 2008
    Last Online
    16 mei 2022 @ 08:25
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Beste ijsberen.

    Ik ben van plan deze week eens te gaan kijken, is alweer wat jaartjes geleden dat ik daar was ( op het oude adres trouwens )
    Maar mijn vraag is, vroeger kon je zien wat welke dame deed ( anaal , tongzoenen, enz ) is dat nog steeds zo.
    Of kan iemand mij uit ervaring zeggen wat welke dame doet

  25. #146
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    tja bel eens zou ik zeggen...

  26. #147
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aboner Bekijk bericht
    Maar mijn vraag is, vroeger kon je zien wat welke dame deed ( anaal , tongzoenen, enz ) is dat nog steeds zo.
    Het systeem met de blauwe en rode armbandjes is afgeschaft.
    En ik vrees dat als het niet was afgeschaft, er desondanks weinig tot geen dames met die armbandjes zouden lopen als u begrijpt wat ik bedoel.
    En Garde

  27. #148
    Geregistreerd
    1 februari 2013
    Last Online
    13 november 2023 @ 11:19
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    HalloIjsbeeren, Hat schon jemand Erfahrungen mit Paula? Will bald nach Xanten

  28. #149
    Geregistreerd
    18 juni 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 06:48
    Berichten
    45
    Discussies
    4
    Thanks
    6
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Die werkt er niet meer
    Is al lange tijd weg
    Mvg

  29. #150
    Geregistreerd
    1 februari 2013
    Last Online
    13 november 2023 @ 11:19
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Okay danke

 

 
Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Babylon 468*60   Diamond 468*60