Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 213

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Standaard Partytreff Xanten, Algemene ervaringen

    Partytreff Xanten (Am Röschen)
    Philosophenweg 2 (hoek trajanring)
    D-46509 Xanten
    Tel.: +49(0)2801 986 044
    W: www.xantener-partytreff.de

    http://www.partytreff-xanten.de/nl/
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 januari 2011 om 12:07
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  2. #2
    Geregistreerd
    7 februari 2016
    Last Online
    12 januari 2024 @ 06:36
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    314
    Discussies
    5
    Thanks
    345
    Thanked
    342 in 165 posts

    Standaard Saunaclub Xanten, algemeen

    Gister deze club voor het eerst bezocht, met het vrij kaartje. Nog bedankt. De club is goed verzorgd mooie ruimte/nette kamers, personeel dat je helpt en ook goed verzorgd, eten/drinken klasse. Jacuzzi was warm stond helaas buiten dus ben er niet in gegaan vond persoonlijk iets te fris voor. Helaas voor de 1ste dag maar 5dames, veel waren niet op komen dagen voornamelijk dames uit de oude xantener partytreff. Van de 5dames waren er drie op leeftijd 35+ (2zagen er ook echt oud uit)en overige 2 22 en 28 die waren beide uit een privehuis gekomen uit Duisburg. Met die 2heb ik gekamerd. De 22jarige is een zeer mooie slanke dame blonde uit Moldavië en daar werd ik wel blij van mijn type en heerlijke sex op de kamer beleefd dame doet niet aan tongzoenen of ja ook niet echt geprobeerd omdat de sex maar vooral het pijpen absoluut zeer goed was, haar naam Jessica(jessy) HHG 200%. 2de dame Duitse(helaas naam kwijt) iets wat aan de volle kant maar wel lief en zeer goede inzet op de kamer wat me wel beviel HHG 50%. Kort samengevat in potentie kan het een hele mooie club worden moeten wel echt meer dames en bezoekers komen miss dat het vandaag al iets beter is. Miss dat ik nog is kom kijken.

  3. Onderstaande 10 leden hebben J.S. bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 7 oktober 2017),Eddy_V ( 8 oktober 2017),Elmo3108 (22 oktober 2017),firstme ( 8 oktober 2017),haantje ( 8 oktober 2017),hallodaarbenikweer ( 7 oktober 2017),Kwakje ( 7 oktober 2017),mentholbear ( 7 oktober 2017),NieuwTeddyBeertje ( 8 oktober 2017),Wijze grijze ( 7 oktober 2017)

  4. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.S. Bekijk bericht
    Ben hierna nog doorgereden naar FKK lekkerding hier waren gewoon meer dames aanwezig(12) die wat meer in mij smaak vallen en heb daar de dag nog effe lekker afgesloten met veel kamergangen en donders geile sex.
    Zou het kunnen dat je vroeg in xanten was en laat in Lekkerding aankwam? Ik bedoel, in veel clubs is overdag de line up een stuk magerder dan in de avond.

  5. #4
    Geregistreerd
    2 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    128
    Thanked
    139 in 22 posts

    Standaard

    Ben vandaag ( zaterdag en tevens hun 2e dag als saunaclub ) naar de club afgereden om deze een keer te zien. Ik kwam om 14:00 ongeveer aan. Inderdaad mooie ruime club met riante parkeergelegenheid op eigen terrein. Bij binnenkomst wordt je van harte welkom geheten en opgevangen. Na het ontvangen van de Badjas ( groen ) gaf de theke aan dat het gebruikelijk is dat het kluis sleuteltje even afgegeven wordt bij de bar als je een sauna gaat doen, ze hebben meegemaakt dat er na de sauna bezoekers met de verkeerde badjes rondliepen. Binnen is alles goed verzorgd. Dames zitten in de ruimte rondom de bar met danspaal en zithoek. Naast de bar zit een nette dinee hoek waar je de maaltijd kan benuttigen. Ze hebben een overdekte buiten terras met gasverwarmers waar je 's avonds nog heerlijk even kan zitten. Ben ook tevreden met het eten, een klein buffetje ( vlees + rauwkost ) en nog een gril bij het overdekte terras waar diverse vlees en vis te halen viel. Line-Up was nog aan de magere kant, 10 tal dames van uiteenlopende leeftijd. Ik heb eerst gebruik gemaakt van de Sauna en daarna een massage door een van de oudere dames die vroeger massages verzorgde a 30 euro voor halfuur, hiervoor was ook een kleine kamer speciaal ingericht met bijbehorende rustgevende muziek. Vervolgens heb ik een kamer gang gehad met een dame met Afrikaanse achtergrond , welke in het verleden bij magnum werkzaam is geweest.

    Aan het einde van de avond zat ik nog even te chillen in het overdekte terras in een heerlijk bank en heb toen nog even gesproken met een van de theke-dames, hierin gaf ik aan dat ik de line-up voor een zaterdag avond aan de lage kant vond voor zo'n formaat club. Zij gaf aan dat ze een schifting hebben gemaakt met de aanwezige dames bij de overgang naar een Saunaclub en ze verwachten dat deze aankomende maand weer goed is aangegroeid.

    De club is zekers voor herhaling vatbaar ( eigenlijk nu mijn 1e keus als alternatief voor VM ) mits de line-up aansterkt. Ik zal hier over een maandje weer even kijken

  6. Onderstaande 7 leden hebben NieuwTeddyBeertje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 oktober 2017),bredeweg ( 8 oktober 2017),Elmo3108 (22 oktober 2017),firstme ( 8 oktober 2017),hallodaarbenikweer ( 8 oktober 2017),J.S. ( 8 oktober 2017),Kwakje ( 8 oktober 2017)

  7. #5
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Goed research van JS en Nieuw teddybeertje. Bravo. Kunnen jullie wat meer vertellen over de prijs/ prestatie verhouding?

  8. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    J.S. ( 8 oktober 2017)

  9. #6
    Geregistreerd
    7 februari 2016
    Last Online
    12 januari 2024 @ 06:36
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    314
    Discussies
    5
    Thanks
    345
    Thanked
    342 in 165 posts

    Standaard

    Prijzen je kunt 15min effe snel voor €30,- iets relaxer en op je gemak voor 30 min. €50,- uur €100(was ook echt een uur bij Jessica). Zie dat er zaterdag al iets meer aanwezig waren. Ik was er vrijdag tot een uur of negen.

  10. Onderstaande 2 leden hebben J.S. bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 9 oktober 2017),mentholbear (10 oktober 2017)

  11. #7
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Komen de dames hier wel zelf een praatje maken / jagen, of is hier ook een animatie verbod van toepassing voor de dames zoals in Van Goch en Lekker Ding?

  12. Onderstaande leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    J.S. (11 oktober 2017)

  13. #8
    Geregistreerd
    2 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    128
    Thanked
    139 in 22 posts

    Standaard

    Toen ik er was liepen de dames rond en probeerden contact te maken.

  14. Onderstaande 2 leden hebben NieuwTeddyBeertje bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (13 oktober 2017),J.S. (19 oktober 2017)

  15. #9
    Geregistreerd
    5 juli 2016
    Last Online
    25 oktober 2017 @ 07:21
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Jazeker piemeltje wordt goed verwend.

  16. #10
    Geregistreerd
    7 februari 2016
    Last Online
    12 januari 2024 @ 06:36
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    314
    Discussies
    5
    Thanks
    345
    Thanked
    342 in 165 posts

    Standaard

    Betse Cat dit was de 1ste uren wel zo daarna mochten de dames toch actief naar de ijsberen. persoonlijk maakt het mij niet uit ik maak altijd wel contact of een klik of stap er zelf op af als het moet

  17. Onderstaande leden hebben J.S. bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (11 oktober 2017)

  18. #11
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Newsletter 12102017
    Liebe Gäste,

    gerne möchten wir euch die Preise für den Service der Namen nennen, da wir hier einige Anfragen zu erhielten.

    Ihr zahlt nur 30 Euro für 30 Minuten mit der Dame eurer Wahl. Genießt in diesen 30 Minuten einen Top-Service mit Top-Girls. Einen Vorgeschmack auf die Damen könnt ihr euch hier holen: zu den Girls

    Unser Eintrittspreis beträgt nur 35 Euro. Folgende Leistungen sind inklusive:
    Buffet & Softdrinks
    Wellness (Jacuzzi, Sauna, Ruhebereich)
    Bademantel
    Badeschuhe
    Handtücher
    Hygienische Artikel

  19. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    J.S. (19 oktober 2017)

  20. #12
    Geregistreerd
    5 juli 2016
    Last Online
    25 oktober 2017 @ 07:21
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Please, here an advice: happy hour eintritt. For example people before 14:00 hrs pays 20 euro. You will have more guests.

  21. #13
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Gelukkig hebben de managers ingezien dat hun concept toch een te duur concept was.
    Dus nu als entree € 35,= en € 30,= voor een half uur plezier.
    Het wordt weer aantrekkelijk om daar naartoe te rijden.

  22. Onderstaande 4 leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (22 oktober 2017),firstme (20 oktober 2017),J.S. (19 oktober 2017),pau (20 oktober 2017)

  23. #14
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    7 februari 2024 @ 21:21
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo mede-ijsberen,

    Wil deze week Xanten bezoeken; kan er iemand iets vertellen over de mogelijkheden, die de dames bieden (TZ etc)?
    Zijn er nog dames aanwezig , die tot de oude garde behoren of is het merendeel nieuw?

    gr bart

  24. #15
    Geregistreerd
    5 juli 2016
    Last Online
    25 oktober 2017 @ 07:21
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Vorige week zaterdag de 14e geweest naar Xanten voor de 2e keer met het nieuwe concept. Hier de bevindingen :
    -Genoeg gratis parking
    -Mooie en nette club
    -Hele aardige en gezellige Nederlandse hostess, Angela
    -De meiden zijn spraakzaam en je wordt echt verwend door ze
    -Het eten is Topkwaliteit ook heel mooi gegarneerd met aandacht
    -Kamergang 30 euro voor halfuur
    -De eigenaar en zijn vrouw zijn ook aardig
    -Al met al potentie voor een goede club

    Ze zijn dus pas open met het nieuwe concept en hebben aanloop nodig. Voor de Nederlanders ligt het dichtbij de grens. Dus zodra er meer ijsberen komen dan komen er meer dames en gezelliger!!

    P.s. en de DVP's komen uit alle windstreken:
    Turkse
    Roemeense
    Duitse
    Estland
    Filipijnse
    Dominicaanse
    Nigeriaanse
    En nog een paar had ik nog niet mee gepraat, alibi verlopen hahaha.

  25. Onderstaande leden hebben Django1999 bedankt voor deze bijdrage:

    firstme ( 5 november 2017)

  26. #16
    Geregistreerd
    5 juli 2016
    Last Online
    25 oktober 2017 @ 07:21
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Als entree 25 euro wordt dan gaat het stormlopen. Of ook happy hour tarief instellen!!!!! Gegarandeerd want uit eigen ervaring rijd ik daarvoor sneller naar Acapulco Gold omdat het daar maar 20 euro is voor 14:00!

  27. #17
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Ik ben er afgelopen dinsdag geweest, kwam aan rond 4 uur. Ontvangst was vriendelijk, maar de club in zijn geheel scoort een onvoldoende voor mij! Er waren een stuk of 5 dames en daar gaat het nog eens niet om voor mij maar het eten (zeer matig)-sauna(was gewoon niet warm) en de jaccuzi (was dus buiten en stond ook veel te koud afgesteld) vielen me allemaal zwaar tegen. En er was alleen koffie uit een grote thermoskan, andere koffiespecialiteiten waren er dus gewoon niet. De dames die er zaten zagen er niet slecht uit, maar was niet van een geweldig hoogstaand niveau!!
    Kortom: daar zien ze mij niet meer, want van een saunaclub verwacht ik wel enig niveau op allerlei gebied (Sixsens-YY-Villa Vertigo). En als je dan de site leest ben je in HET PARADIJS OP AARDE BELAND, maar er zijn wel meer clubs die van alles beloven op de website maar niets of weinig nakomen!! Dus morgen weer naar Sixsens, mijn favoriete club momenteel want daar vind ik alles wel in orde@!@!

  28. Onderstaande 5 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 november 2017),brombeerzuid ( 5 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 november 2017),hallodaarbenikweer ( 5 november 2017),phoenix ( 6 november 2017)

  29. #18
    Geregistreerd
    16 maart 2013
    Last Online
    9 januari 2023 @ 18:56
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    werkt jessica er ook weer voorheen was ze er ook toen het nog partytreff was
    iemand haar er al gezien

  30. #19
    Geregistreerd
    4 augustus 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:08
    Berichten
    33
    Discussies
    0
    Thanks
    72
    Thanked
    152 in 21 posts

    Standaard eerste bezoek aan deze club

    Vrijdag avond hier voor het eerst geweest met behulp van een gratis ticket van een ander forum.
    Twijfelde even of ik goed zat aangezien aan de buitenkant een andere naam staat van een landhuis, maar had al snel door dat het niet anders als hier kon zijn.
    Naar binnen gegaan en verwelkomt door de vriendelijke gastvrouw. Ze was de hele avond de vriendelijkheid zelve en bracht een beetje gezellige sfeer in de club.

    De club zelf heeft een goede prijs kwaliteit verhouding, daarmee zeggende de prijzen zijne rg schappelijk en dus kun je er ook niet meer van verwachte dan het is.
    Het is een gemoedelijke kleine overzichtelijke club, die nog erg zijn weg moet zoeken in het nieuwe concept.
    Heb na afloop ook aan de gastvrouw verteld dat ze als saunaclub nu ook in ieder geval moeten zorgen dat het sauna gedeelte in orde is. De sauna en de whirlpool zijn prima, maar stonden beide veel te koud afgesteld.

    Alle dames die ik gesproken heb waren erg vriendelijk, maar ook hier kan je de prijs in je achterhoofd nemende niet meer van verwachte dan het is en dan is eigenlijk de prijs kwaliteit verhouding nog best goed, moet ik zeggen. er waren die avond 8 beren (voornamelijk nederlanders) en een 8-tal dames. hiervan waren er 4 afrikaans, 3 roemeens en 1 duits. Over het algemeen wat oudere dames op het roemeense trio na.

    vriendelijk rondgeleid door Christal en ook met haar de eerste kamergang gedaan. niks speciaals, maar zeker geen verkeerde keuze. Zoenen is echter niet mogelijk bij haar.
    Later op de avond ook nog een kamergang met Delia gedaan, ze gaf aan erg moe te zijn van de "saaie" dag, maar wist toch nog genoeg energie te vinden om de kamergang goed te maken. Ook hier bleef ze ver verwijderd van zoen mogelijkheden.

    al met al best een club waar ik nog eens terug zal komen en zeker zolang ze deze prijsstelling blijven houden, maar het was ook zeker niet de beste ervaring die ik in een duitse club gehad heb.

  31. Onderstaande 2 leden hebben Gethijsem bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 9 november 2017),phoenix ( 6 november 2017)

  32. #20
    Geregistreerd
    25 juni 2017
    Last Online
    27 december 2022 @ 15:42
    Berichten
    118
    Discussies
    2
    Thanks
    26
    Thanked
    85 in 37 posts

    Standaard

    Waarom is mijn reactie weggehaald?

    Club is echt waardeloos in mijn ogen

  33. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterpost22 Bekijk bericht
    Waarom is mijn reactie weggehaald?

    Club is echt waardeloos in mijn ogen
    Je mag dat best schrijven, maar je mag geen onwaarheden verkopen.
    Jij kan geen oordeel geven over de service indien je aangeeft niet op de kamer te zijn geweest.
    Einde discussie.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  34. #22
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Club is echt waardeloos in mijn ogen
    Pietertje voortaan je ogen verder opendoen.
    Of ben jij diegene waardoor het bij de Post zo slecht gaat?

  35. #23
    Geregistreerd
    25 juni 2017
    Last Online
    27 december 2022 @ 15:42
    Berichten
    118
    Discussies
    2
    Thanks
    26
    Thanked
    85 in 37 posts

    Standaard

    Ben in genoeg clubs geweest om zo te kunnen oordelen.

  36. #24
    Geregistreerd
    4 november 2016
    Last Online
    10 september 2023 @ 12:51
    Berichten
    58
    Discussies
    2
    Thanks
    60
    Thanked
    135 in 24 posts

    Standaard

    Der Partytreff kehrt im November 2017 zurück
    Geschrieben am 09.11.17

    Auf vielfachen Wunsch drehen wir im November nochmal die Zeit zurück und holen den Partytreff Xanten zurück. Daher gilt ab sofort für diesen Monat wieder der alte Preis und Spaß den ganzen Tag.

    Het oude concept is weer even terug. Een manier om weer klanten aan te trekken. Want het loopt natuurlijk niet zoals gehoopt. Ze zullen toch wel begrijpen dat het allemaal om het service niveau draait.....

  37. Onderstaande 2 leden hebben snow.m bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (11 november 2017),Erotiekfan (17 november 2017)

  38. #25
    Geregistreerd
    17 april 2013
    Last Online
    29 januari 2023 @ 14:01
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    981
    Thanked
    54 in 25 posts

    Standaard

    @snow.m

    Het oude concept is weer even terug. Een manier om weer klanten aan te trekken. Want het loopt natuurlijk niet zoals gehoopt. Ze zullen toch wel begrijpen dat het allemaal om het service niveau draait.....

    En het Service niveau is er volop! Mijns inziens.
    Ik ben er geweest, relaas volgt nog, deze club verdient meer!


  39. Onderstaande leden hebben firstme bedankt voor deze bijdrage:

    Erotiekfan (17 november 2017)

 

 
Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Living Room 468*60   Babylon 468*60