Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 351

Threaded View

  1. #11
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    17 november 2019 @ 18:06
    Berichten
    80
    Discussies
    3
    Thanks
    434
    Thanked
    272 in 46 posts

    Standaard

    Ik had 2 weken geleden op de oude locatie mijn favorite dame beloofd als eerste voor de deur te staan op de openingsdag. Dit was inderdaad mijn bedoeling maar ging anders dan ik in gedachten had.
    Om 10.50 draaide ik de parkeerplaats op en werd door een soort verkeersregelaar naar de juiste plek geleid……oei….dacht ik foute boel…
    In mijn spiegel zag ik ondertussen een hele menigte voor de deur staan, enkele met bloemen, anderen met cadeau’s…..hoezo ….“als eerste voor de deur”…..
    Meteen in gesprek met allerlei bekenden en ja…….de deur werd geopend om 11.00 uur.
    Ik ga het pand niet nogmaals beschrijven, dit hebben ”Nibor76” en “der Lickmeister” al uitstekend gedaan.
    Naar een opening ga je “niet zonder” dus ik had2 bossen bloemen meegebracht, één voor de chefin Corina en de andere voor “mijn Miláček”.
    Betalen, een korte rondleiding door Barbara en douchen.
    Eénmaal binnen eerst maar koffie dacht ik, maar dat was me blijkbaar niet gegund.
    Viola zag mij en sommeerde mij met haar mee te komen en bij haar te komen zitten.
    "Nein"…. was mijn antwoord, ik ga zoals altijd eerst koffie halen en dan kom ik bij je.
    De kop koffie was nog maar half leeg of ze sleurde mij mee naar een Spielwiese…
    Pijpen….pijpen……..problemen…….het bewuste apparaat weigerde….nog nooit gehad.
    De sessie na 5 minuten afgebroken terwijl ik tegen haar zei……ik ben net binnen, net 75 verschillende indrukken verwerkt en jij sleept me meteen mee……
    Terug naar de huiskamer en eerst maar eens ff wennen en hier en daar een praatje maken.
    Een andere beer wees me op Adriana, of beter gezegd hij noemde en ik wees……
    Dat zag ze en ze kwam naar me toelopen. Praatje volgde en al vrij snel waren we beneden. (Oh nee........verdomd er is geen "beneden" (Nibor76, je hebt gelijk..... da's nog wel ff wennen)
    De sessie was goed maar niet tot het bekende einde. Lieve meid, en lekker knuffelen.......
    Ik kende haar nog niet maar een vrij lange en enigszins vollere vrouw (goede proporties) met mooie ogen. Bij een volgend bezoek ga ik lekker lang van haar genieten…….haha…..
    Nee……..het lag niet aan de dames maar mijn start was niet erg goed die dag…
    Aangekleed en naar de auto gelopen om ff een “ blauw vitaminepilletje” te halen, dit werkte later uitstekend moet ik zeggen.
    In de loop van de middag kwam ik goed op gang, zeker tijdens een rondje samen met Victoria en Darina……..als het dan nog niet lukt dan ligt het echt aan jezelf…..
    Het leek alsof het sap van 3 dagen er ineens uit moest……
    Tussendoor eten, dit was weer goed als vanouds, en inderdaad (zoals al genoemd) kun je achter de bar ook nog even een blik werpen in de professioneel uitgeruste keuken.
    De aanwezige cocktailman draaide overuren, het ene na het andere mixje ging over de bar. Na het drinken van mijn eerste mixje (waarin vrij veel schnaps zat) dacht ik……als er beren zijn die hiervan een stuk of 5 of 6 achterover slaan, dan slaan ze zelf ook achterover……
    Laatste vermeldingswaardige ronde was met de roodharige Claudia en Lolita Jasmin… (beiden nieuw)
    Had al de hele middag met Jasmin meegewild maar was heeeel veeel bezet.
    Kan ook niet anders met zo’n lichaam ohw…..
    Laatste ronde met die beiden gedaan……de afsluiting kon niet mooier zijn !!
    Het was een drukke dag, eigenlijk veel te druk, maar dat is te verwachten op een openingsdag. Veel beren onderhielden zich ook met elkaar (zoals ikzelf ook) en samen met een aantal rondjes seks (met de dames) was het een uitstekende dag met ook nog eens een lekker zonnetje erbij.
    Als de zaterdag en de zondag net zo zijn verlopen als de openingsdag dan weet ik zeker dat de dames helemaal sufgeneukt zijn, enkelen aan het eind van de vrijdagavond al. Heb er enkele gesproken die al klaagden over een pijnlijke poes…..
    De dames deden ondanks de enorme drukte allen hun uiterste best, maar een aantal waren zichtbaar moe eind van de avond.
    Ik weet het, zij zijn daar om geneukt te worden maar….petje af voor de geleverde prestaties.

    Wel even wennen voor iedereen, en er blijven altijd opstartproblemen.
    Ikzelf moest helaas ook constateren dat er vrijwel geen plekken meer zijn om je lekker met een dame af te zonderen, dit in tegenstelling tot op de oude locatie.
    Ik hoop eerlijk gezegd dat hier toch iets te regelen is waardoor dit toch (weer) mogelijk wordt. Moet hierbij wel opmerken dat het op reguliere dagen een heel stuk rustiger zal zijn. Hierdoor is er meer ruimte en meer rust , iets wat de privacy weer ten goede komt.
    Het is allemaal nog nieuw en mot allemaal nog wennen, maar kan nu al wel zeggen dat ik wederom een leuke dag heb beleefd in het door mij erg gewaardeerde “Niederrheingebiet”
    Binnenkort nog maar weer eens kijken, heb nog een “Gutschein” liggen voor 50% korting….om in alle rust nog eens lekker te genieten van "mijn Miláček"

    Groet,
    Rezaes

  2. Onderstaande 13 leden hebben Rezaes bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 3 juni 2013),der lickmeister ( 2 juni 2013),dre195mm ( 2 juni 2013),GrandCru ( 3 juni 2013),hallodaarbenikweer ( 4 juni 2013),hansdordt ( 3 juni 2013),mooneye ( 3 juni 2013),mynasch ( 3 juni 2013),Nibor76 ( 2 juni 2013),Opa57 ( 4 juni 2013),pcenter ( 5 juni 2013),rob333 ( 2 juni 2013),Tony M ( 3 juni 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.

  Living Room 468*60