Bekijk resultaten enquête: Zou je saunaclubs blijven bezoeken indien de service afneemt tot ramenbuurtniveau?

Aantal stemmers
93. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik zou even vaak blijven gaan want een saunaclub is veel meer dan damesservice

    22 23,66%
  • Ja, maar ik zou wel minder vaak gaan

    14 15,05%
  • Ik zou nog maar weinig gaan want de service is voor mij erg belangrijk

    31 33,33%
  • Ik zou dan niet meer gaan want de service is voor mij de essentie om een club te bezoeken

    26 27,96%
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 57 van 57
  1. #51
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    L
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Indien de service in saunaclubs afneemt tot gemiddelde service zoals je die in ramenbuurten krijgt (geen tz, geen pzc, geen ft, geen vingeren, sessies van een kwartier....) zou je dan nog steeds naar saunaclubs blijven gaan?

    Ik bedoel dan niet als de saunaclub om de hoek ligt maar als je een uur of meer enkele reistijd hebt.
    Om de oorspronkelijke vraag nog eens te beantwoorden. Ik bezoek saunaclubs omdat je daar kunt genieten van de wellness faciliteiten, de vaak goede verzorging, in de zomer van een tuin kunt genieten maar de entree rechtvaardigt zich alleen als ook de service op een hoger nivo ligt dan wat we in de raam buurten gewend zijn en daar hoort dus heel zekere pzc, tz etc. ook bij. In een raambuurt kan ik beide niet vinden dus kom ik in de zomer graag naar een saunaclub en daar betaal ik graag extra voor. Maar beiden dus de mooie faciliteiten en de goede service moeten aanwezig zijn.
    Wat nu ook een belangrijk verschil maakt is dat bepaalde buurten vooral de vulkan nu niet meer veilig zijn. Ook zie je nu in de raam buurten heel veel jonge zigeuner meisjes die geen duits spreken ik heb daar toch feel vraagtekens bij.
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  2. Onderstaande leden hebben Theodor Adorno bedankt voor deze bijdrage:

    Limburger ( 3 augustus 2014)

  3. #52
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    Saunaclub versus Red Light is een zinloze discussie. Daar gaan we vandaag met z'n allen zeker niet uitkomen. Het heeft gewoon allebei z'n positieve en negatieve kanten.
    Over het algemeen is de service in de saunaclubs zeker beter, daar betaal je dan ook naar, maar ook in de red lights vind je toppers met een service die net zo goed is als dat van de betere dames in de saunaclubs. Immers wisselen veel doorgewinterde dvp's vaak af tussen red lights en saunaclubs.
    De kans op slechte service is in een red light natuurlijk wel veel groter omdat de werkwijze van een laufhaus nu éénmaal anders is dan die van een saunaclub. In een laufhaus zal het de beheerders worst zijn of een dame een goede service verleent of niet. Ook al maakt ze er een potje van met haar klanten, zolang ze de huur maar op tijd voldoet mag ze er net zo lang blijven werken als ze zelf wil. Immers, het kan ook zijn dat een dame werkend in een red light haar inkomsten ergens anders mee verkrijgt dan met sex! Met wat, naja, dat kunnen de meesten onder ons zelf wel verzinnen. Een laufhaus is qua omzet niet afhankelijk van het aantal wandelaars maar puur en alleen van het aantal kamers dat verhuurt wordt. Ook al komt er geen beer meer zolang de kamers vol zitten met dames, lelijk of knap dat maakt niet uit, is de omzet gegarandeerd en heeft het betreffende huis dus bestaansrecht.
    In een saunaclub werkt dat niet. Ook al voldoet een dame keurig haar inkom, als er klachten over haar binnenkomen wordt ze er zonder pardon uitgemieterd. Immers, een saunaclub is qua inkomsten afhankelijk van het aantal ijsberen dat de club bezoekt. Daarmee maakt een saunaclub haar omzet en daaraan verleent ze haar bestaansrecht. Door slechte service van een dame wordt het imago van de club beschadigt en blijven de ijsberen weg en daarmee dondert de omzet in elkaar met als gevolg dat de club geen bestaansrecht meer heeft en deze dus haar deuren kan sluiten. Een dame met een slechte service houdt het daarom in geen enkele saunaclub lang uit.
    Als wandelaar in een red light vereist het dus wel speciale skills en wat moeite om het kaf van het koren te scheiden. Je hebt er toppers maar net zo goed maak je er kans een gigantische "abzockster" tegen het mooie lijf te lopen. In een saunaclub kun je er bijna blind op gaan dat ieder daar werkende dame een goede tot zeer goede service verleent. De één vind het juist leuk om die moeite erin te steken en die speciale bloem eruit te plukken, dat geeft voor hem charme aan het wandelen en brengt ook een soort gezonde spanning. De ander wil gewoon zekerheid, ontspannen genieten en geen onaangename verrassingen en kiest dus voor een saunaclub. Voor beide valt wat te zeggen.
    Een ander factor die bovendien van eminent belang is in de keuze tussen het bezoeken van een saunaclub of red light is het geld dat je voor deze hobby wilt en kunt uitgeven. DS en ik zijn veel-plegers en bezoeken soms wel tot 3 keer per week een dame/red light. 3 keer een red light bezoeken plus een dame bezoeken à 30 euro is natuurlijk veel betaalbaarder dan 3 keer per week een club bezoeken à 3 x inkom à 60 euro + 3 x een dame à 50 euro. Dat maakt al gauw 330 euro!! die je in een saunaclub kwijt bent tegen 120 euro inclusief de extra's zoals drank en eten die je tijdens die bezoekjes verteerd. Dat is dus nogal een verschil!
    Of je nu een saunaclubbezoeker bent of graag rondslentert in een red light.....beide heeft z'n voors en tegens en het één is niet persé beter dan het ander.
    Het ligt er maar net aan waar jij je als beer het prettigst bij voelt.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Hobbele bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover ( 2 juli 2015),MiniME ( 3 augustus 2014)

  5. #53
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    Ook zie je nu in de raam buurten heel veel jonge zigeuner meisjes die geen duits spreken ik heb daar toch feel vraagtekens bij.
    ik kan je ook de talloze, vooral, kleinere saunaclubs opnoemen waar je dit soort meiden vindt. Dat zijn ook meestal de clubs waarin ik me niet zo veilig en lekker op m'n gemak voel.
    En een PZ en TZ zijn ook in de raambuurten te vinden al moet je er zoals gezegd wel speciale skills voor hebben en de moeite doen om ze te vinden. Hoe ervarener je wordt des te makkelijker vind je ze. Dat maakt het wandelen in een raambuurt nu juist zo leuk en spannend! Je weet nooit van te voren wat er gebeurt en als je het dan toch overkomt is het des te specialer. Voor mij persoonlijk wordt de kwaliteit van een date niet bepaald louter door de technische skills die een dame heeft maar meer door de warmte en het persoonlijke contact dat een dame aan je geeft.

    Maar zoals gezegd alles heeft z'n voor en tegens en zowel een saunaclubbezoek als het bezoeken van een raambuurt heeft zo z'n charmes. Het één is niet beter dan het ander en omgekeerd!

  6. #54
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele Bekijk bericht
    Het één is niet beter dan het ander en omgekeerd!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele Bekijk bericht
    Saunaclub versus Red Light is een zinloze discussie. Daar gaan we vandaag met z'n allen zeker niet uitkomen. Het heeft gewoon allebei z'n positieve en negatieve kanten
    Potdomme zeg, heb die Hobbele al weer gelijk zeg....

    Ik denk dat veel forumleden voor eigen parochie preken, zich teveel focussen op alleen dat stukje prostitutie waar zij zich lekker bij voelen. En zich daarnaast vervreemden van al het andere wat er mogelijk is binnen de prostitutie. Vaak gebaseerd op onderbuik gevoelens die gevoed worden door de mening van enkelen waar je lekker achter aan kunt hollen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele Bekijk bericht
    Over het algemeen is de service in de saunaclubs zeker beter, daar betaal je dan ook naar, maar ook in de red lights vind je toppers met een service die net zo goed is als dat van de betere dames in de saunaclubs.
    Hier ben ik het dan iets minder mee eens. Service staat op dit forum synoniem voor TZ en PZC. Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen op dit forum, maar ik zit daar niet op te wachten. TZ en PZC met elke DVP die net al die andere gore beren af heeft zitten lebberen... ik moet er niet aan denken. Vind er van wat je wil, maar ik moet het niet. PZC niet vanwege eventuele gevolgen bij mij of haar jaren later, slecht heel af en toe TZ, bij voorkeur alleen met dames die ik echt leuk vind en die het eigenlijk niet aanbieden. En is het echt service.... Kom op nou, als een dame het niet aanbiedt in een club redt ze het daar niet lang. Helaas geld dan het principe van marktwerking. Mee met de rest, of je licht er uit...
    Laatst gewijzigd door WA; 3 augustus 2014 om 21:27 Reden: Verkeerd geqoute

  7. #55
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    wat is nou sex zonder tongen helemaal niets. als een dame niet tongt dan ga ik niet naar de kamer,want dan krijg ik geen stijve. daarom vind ik het raamwerk ook niets want de meeste tongen niet. maar ieder het zijne vulkaanridder.

  8. #56
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard

    I would say that of course there is more chance to have better service in saunaclubs than in red light districts or laufhaus where the level of service is globally and on average clearly lower and more basic than in FKK and sauna clubs BUT there can be bad shots and swindlers, cheaters, bad girls in saunaclubs and fkk too. In these places the service is supposed to be more complete, with more quality but some girls in laufhaus and RLD provide a better service than certain girls in clubs... There is no rule, just trends. Then, question of luck and feeling.

  9. #57
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Wat nu ook een belangrijk verschil maakt is dat bepaalde buurten vooral de vulkan nu niet meer veilig zijn. Ook zie je nu in de raam buurten heel veel jonge zigeuner meisjes die geen duits spreken ik heb daar toch feel vraagtekens bij.
    En in clubs zitten geen zigeunermeisjes die nauwelijks of zelfs geen Duits spreken? Een club heeft een wat groter, dikker en fraaier gordijn. Verder maakt het wat dat betreft niet veel verschil.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    deket (31 juli 2015),phoenix ( 1 augustus 2015)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.

  Diamond 468*60