Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 265
  1. #76
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Lächeln Finca round up: old school fkk-en met donkerharige Roemeentjes

    Aangezien ik her en der al wat vraagjes over finca heb gehad, sla ik de vrijdag in Babylon maar even over en spring direct naar Rheinland Pfalz. Eerst even de aanloop, die wederom met een Leffe kater aanving, en me rustig aan bij afslag Neuwied bracht. Vanuit ons gezien 1 afslag voor Dierdorf, en hier heb je wat gunstig gelegen hotelletjes. Aan de snelweg heb je het A3 hotel voor 6 tientjes en een stukje verder rijden heb je Gasthaus Fernblick met kamertjes voor een eurootje of 37.

    Om met de fazit te beginnen, zondagochtend heb ik daar een keer of drie rotonderondjes gereden omdat ik steeds zat te twijfelen tussen naar huis gaan of weer even terug richting Dierdorf. Ervaring leert dat twee dagen achter elkaar dezelfde toko meestal tegenvalt, dus ik liet de zaterdag maar het hoogtepuntje zijn. Een dagje die me aan Hessen bezoekje vroeger herinnerde. Vijf keer op de kamer, met vijf verschillende meisjes en sessies van best ok tot heel goed. Vijf keer op een dag… das echt lang geleden zeg, toen kwam het aantal hoogtepunten nog wel eens met het aantal kamergangen overeen; maar dat is inmiddels wel heel veel gevraagd. Ben geen twintiger meer.

    Nog wat extra tarief info. Normale entree is 50 en happy hour is tot 14 uur en dan krijg je geen gratis bier en badjas (volgens mij 3 euro extra). Bij betaling van normale entree krijg je wel een 10 euro kortingskaart voor een bezoek in de eerstvolgende twee weken. Deze is ook geldig bij happy hour. Als je dus 2 keer van plan bent te gaan betaal je met 1x normaal en 1x happy hour, maar 5 euro meer dan alleen happy hours. Tussen 22 en 23 is het overigens ook happy hour en op dat moment werd de club ook wat drukker.

    Opvallend hoe rustig het was voor een zaterdag, tot het avond happy hour meer meiden dan mannen, met rond een uurtje of vier de situatie waarin het bijna gelijk lag… en toen gingen kerels thuis eten of zo. Over het algemeen erg veel rondlummelende blote meisjes, want fkk is hier nog steeds echt fkk. Party wordt het in de avond ook niet, maar dan hebben de meesten te minste wat te neuken.

    Dan even kort randzaken: wellness aanwezig, eten hetzelfde als altijd (roerei in de ochtend en zweinsteak met patat van de bbq). Hoogstaand is het niet, maar smaakte best. Drankjes overdag snel bezorgd door de grote Roemeense en in de avond weer tamelijk sloom door de druk lijkende Torsten… niet speciaal efficiënt die kerel. Mannen overdag haast lachwekkend stereotyp Duits en later wat Oost Europees en enkele Sudlander. Gezopen werd er naar mijn idee nauwelijks (opvallend voor zaterdagavond).

    Dan de line up, waar ik in ieder geval een brede glimlach van kreeg. Rond de 40 dames denk ik (al voelde het als meer dan in Babylon). Zoals in de titel aangegeven: een club voor liefhebbers van jonge, natuurlijke Roemeentjes. Niet Roemeens bestond uit een handvol Bulgaartjes en misschien drie Duitsen (waaronder de veel geroemde Sandy, wat vorig jaar in Sharks een van mijn slechtste sessies ooit was). De rest Roemeens schat ik in, waarbij het erg duidelijk uiteen viel in dames die interessant waren en… niet. In de laatste groep, dames met een wat dikkere kont, grotere voorgevel of erg goed Duits… soms alle drie en in ieder geval iets ouder. De wat ervarenere dames die volgens mij prima zijn, maar ook snel doorhadden dat ze mij beter aan het jonge grut konden laten. Af en toe met een glimlach testen wat mijn antwoord op een “ce faci” of “pofta buna” is. En nu ik er aan terug denk waren er ook twee die toch meermaals vrolijk lichamelijk kwamen doen; tegen beter weten in denk ik.

    Zoals de titel al aangeeft vallen die paar nepblondjes ook onder de “niet” categorie, met misschien twee dametjes die het vermelden wel waard zijn (die anderen ken ik niet bij naam).

    Julia (midden twintig) die behoorlijk slank is met kleine borstjes en zich als Italiaanse verkoopt. Ze snapt er niks van als ik elke keer weer zeg dat haar verkooppraatje van een “professional blowjob” me bijzonder onaantrekkelijk lijkt. Niet slecht naar ik begrijp.

    Serena (21 dacht ik). 1.76 zonder schoentjes en een modellenlichaam met mooie b cups. Bij vertrek zag ik haar in de kleedkamer en bedacht me “hoe is het mogelijk dat ik dat laat schieten”. Komt wat uit de hoogte over, maar tamelijk leuke babbeltje (en het lijfje voelt prima). Een maandje in de club en heeft als doel Globe te halen (haar meteen maar verteld dat ze dan iets aan die nageltjes moest doen).

    Dan de meisjes die wel langs de ingangseisen komen en genoeg indruk hebben nagelaten, dat ik ze nog ken. Allen dus lang zwart (of bijna zwart) haar.

    Tia (begin 20), al een paar jaar in de club… zo een meisje waarbij je als ervaren hoerenloper denkt “ik heb vast wel eens mooiere vrouw op de kamer gehad”, je kan alleen even niet bedenken wanneer. Erg mooi snoetje en een mooi slank lijf met stevige b cups; madame weet hoe ze deze in de strijd moet gooien bij de acquisitie (en ze jaagt veel)… dus houd afstand als je niets wilt. Meisje heeft de neiging op extra’s uit te zijn en gehaast te zijn (zie recent bericht op FC), maar vreemd genoeg was daar de laatste keer helemaal niks van te merken… dan is het echt een prima optickfick.

    Nicky (begin 20), zeer slank en toch wel 1.70. Mooi koppie, maar ze straalt iets wilds uit… piercings in het gezicht een tatoo op de zij die doorloopt over de zijkant van haar a cupje; op de een of andere manier bleef dat intrigeren. Je zou er bijna een beetje bang van worden.

    Aicha (20) net een week in de club enzo, ook ruim boven de 1.70 en een wat normaler postuur met ruime b cup (kleine c?) die op het eerste gezicht twijfels oproepen over de maker. Gewoon natuurlijk. O ja, een mierzoet snoetje en lachje. Net een puppy. Ik zou zeggen dat ze qua gezicht wat weg heeft van Megan in Sharks…maar volgens mij kent niemand die hier. Duidelijk een beginner, maar wel leuk.

    Georgiana (20), komt over als een klein meisje en giebelt nogal graag. Ietwat volle kont, maar een lekker knuffellijfje. Tongzoenen is niet haar favoriete bezigheid, maar gewoon zoenen des te meer (met af en toe wat tong). Ik doe mijn best… maar tot nu toe is het me nog niet gelukt zonder met haar te kameren weg te komen.

    Isabella (19), normaal zwart haar en nu wat richting donkerblond. Leuk en lief, al is ze tussen die anderen misschien niet de allermooiste. Volgens mij de definitie van hoe solide clubstandaard er uit zou moeten zien. Slank en a cupjes natuurlijk.

    Dan komen we bij drie meisjes die we in vroegere (en betere) tijden pp meisjes zouden hebben genoemd; en dan niet omdat ze een fles bier in de handen hebben. Zeer slank, strakke teeny body en stevige a cupjes (varierend van redelijk vol tot nauwelijks aanwezig). Alle drie ook een mooi koppie er op… en kontjes waar je de ogen moeilijk vanaf houdt. Ook wel "schoolplein" meisjes.

    Kami (rond de 20?), mooi en herkenbaar aan de strikjes op de hamstrings… dit is tamelijk letterlijk, want als ze zich verveeld gaat ze geregeld iets met het haar doen. Regelmatig gehad dat ik dacht “wie is dat dan?” om dan de strikjes te herkennen. Schijnt erg goed te tongzoenen, maar doet weinig haar best klanten te trekken… en dan zit ze ook steeds te roken met meisjes die denken dat ze een preferente status vis a vis mijn euros hebben. Dit keer lachte ze in ieder geval wel een paar keer naar me (meestal terwijl een van de eerder genoemde dames op me lag); volgende keer trek ik zo een bescherming-tegen-honden pak aan en trek haar tussen de anderen van de bank af.

    Elli (20), ziet er op de een of andere manier nog beter uit dan voor haar vakantie. Mooie volle a cupjes en meestal felle lippenstift. Op de kamer ook prima. Volgens mij heb ik er al eens een paspoortje van gemaakt. Ook bij haar handig om voor de zekerheid zo een pak aan te trekken.

    Madi (18), volgens de forum tamtam zou ze de hakken een paar weken terug aan de wilgen hebben gehangen… waardoor ik toch aangenaam verrast was dat ik haar bij binnenkomst meteen al in de kleedkamer zag staan (zus Betty niet). Zeer slank en met iets van 1.62 langer dan de andere twee. Meestal wat meer understated qua lippenstift (minder oplettende ijsberen belanden kennelijk nog wel eens met de verkeerde op de kamer als ze Elli of Madi willen). Recentelijk wat berichten die een negatieve service ontwikkeling benoemen. Voor mij nog steeds absoluut top. Op het moment weet ik even geen betere candidate voor mijn “nr1” te bedenken.

    Nu de algemene round up is gedaan, gaan we maar weer eens terug naar zaterdag. Toevallig had ik het er vrijdag in Babylon nog over hoe de meiden in Finca snel een kamer willen… en bij een “nee” meteen weer weg zijn. Grappig genoeg was dat op zaterdag een stuk minder. Gezien de ontzettende Duitsheid van de meeste gasten, ben je met een paar Roemeense woordjes snel samen op de kast. Als je gesprekken over ballen likken dan ook laat voor wat het is, en oppert de liefde te gaan bedrijven, en nog even toevoegen dat ze zulke mooie ogen heeft… fkk kan dan zo leuk zijn.

    De eerste kamer was nog in de ochtend volgens mij. Isabella kwam lekker knuffelen en na wat gegiebel een paar goede en zachte tongzoenen op de bank (ik begrijp dat sommigen hier haar dan meteen niet meet moeten). Op de kamer prima clubservice, zonder bijzonder wild te worden of zo. Tongzoenen veel, nat en zacht. Oraal ook goed (nat!), met bij de redelijk succesvolle deepthroatpogingen dan wel een paar tandjes. Beetje vingeren kon er ook van af en tijdens het neuken close en veel zoenen enzo. Prima half uurtje. Aftersales bestaand uit heel veel kushandjes, "Iubi!"'s en me een paar keer voor het blok zetten met een “te iubesc” terwijl mijn echte favootjes er naast staan. Leuk en sympathiek meisje.

    Nog geen kwartier later had ik Tia op me liggen (was niet eens de eerste keer) en hoe ze het doet weet ik niet, maar ik had binnen no time de hardste erectie die ik volgens mij in tijden heb gehad. Op de bank nog een tijdje aan elkaar gefrummeld en een paar tongzoentjes uitgewisseld en dan moet je ook B zeggen he. Op de kamer dus (in tegenstelling tot de vorige keer) geen enkele poging tot up sellen en gewoon vrolijk en relaxed. Mogelijk omdat er toch niet veel potentiele vijftigjes rondliepen, mogelijk omdat ze in een bui was waarmee ze wel meeging met het Roemeense geneuzel… vrouwen. Lekkere zoenlippen met een fijne zachte tong, maar toch niet helemaal zoals je met je vriendinnetje doet. Oraal ook goed, waarbij ze een beetje met haar kont terug drukte toen ik met haar poesje speelde (of meer mogelijk was heb ik niet geprobeerd). Pussysliden duidelijk niet de bedoeling, want dat werd binnenkant van de dij of de onderbuik. Intiem moest langzaam… met in missionaris lekker wat zoenen en op de zij meer de aandacht op dat prachtlijf (de gepoogde tongzoentjes waren ok, maar echt lekker bekken lukte niet). Zoals je al zou kunnen zien aankomen, was de kans op een orgasme zo een half uur na de vorige niet noemenswaardig. “Waarom had je niet gezegd dat je net van de kamer kwam”, goh dat vinden ze altijd leuk om te horen inderdaad. Op deze manier best een half uurtje waard… want het blijft een prachtig meisje. Aftersales understated met af en toe een glimlachje, wat volgens mij een stuk meer was dan de vorige keer.

    Hierna enkele uurtjes dames van me afgeslagen, met opvallend veel leuke kwebbelgesprekjes. Ook fijn dat mijn lul volkomen stoïcijns bleef onder al dat fysieke geweld. Madi vond het al te lang duren en begon al typische Roemeense trekjes te vertonen. Voor de verandering niet hard to get gespeeld en haar met een enkele zin bij de vriendinnen weggetrokken (wat kennelijk erg grappig was). Op de kamer een matig begin omdat ze nog even ergens heen moest (poes wassen?) en zo 3 minuten weg bleef. Misschien klopten die berichten toch… eenmaal terug erg vrolijk en ze sprong op het bed en trok mij direct bovenop haar (benen om me heen geslagen). Tongzoenen veel en gulzig, droogneuken en pussysliden op bijzonder veel verschillende manieren, vingeren… erwunscht is enigszins een understatement als ze er een tweede en derde vinger bij forceert; tegen het einde van de sessie ook gemerkt dat haar kontje inmiddels indirect behoorlijk glibberig en soepel was geworden. Pijpen? Volgens mij hadden we die overgeslagen, was in ieder geval niet de hoofdmoot. Na een minuut of veertig van dit soort gedoe en tamelijk besmeurd door lichaamssappen en cremes en weet ik wat, gingen we dan over naar het neuken. Intiem is de juiste benaming… na een minuut of vijftig even liggen uithijgen. Klaar betekent opstaan, een beetje de tijd volsmoezen heeft ze nog niet in haar programma staan. Het zij haar vergeven. Aftersales er vooral op gericht om duidelijk te maken dat die andere meisjes op de tweede plaats dienen te komen.

    Wederom de tijd genomen om de meisjes verveeld te zien zijn en op de een of andere manier toch grappig om al die verschillende kamerpartners constant met elkaar te zien rondhangen. De vierde kamer was er weer eens zo een waar ik eigenlijk niet zo veel zin in had. Georgiana was al vaak langsgekomen en in een moment van zwakte zoende ik wat meer terug dan de andere keren “ok dan”. Het begin van elke superkamer. Goed afgesproken dat ik maar een half uurtje ging blijven en ik wist ook van te voren al dat ik niet zou gaan neuken. Beetje spelen. Dat was dan weer wat beter dan de vorige keren. Veel enthousiast zoenen met geregeld de tong er bij (zoals ik al meldde, niet haar favoriete bezigheid). Gek genoeg leek ze er behoorlijk zin in te hebben. Pussysliden tamelijk nat in intensief, vingeren plotseling gewenst (en met eentje kun je ook niet veel beginnen). Zo een erg leuk half uurtje gehad, vast nog ergens gepijpt, maar neuken maar eens niet. Het blijft ook een erg aanhankelijk snoesje… en dat is ook wel eens leuk. Veel aftersales met kusjes en knuffelen en zo.

    Als laatste sessie wilde ik een nieuw meisje (daarbij was Elli door het weinige werk ietwat geirriteerd). Kami was volgens mij al naar huis, dus werd het de snoezige Aisha. Al een paar keer een beetje gesproken (geen Duits en een beetje Engels). Een van die andere mutsen had haar gezegd dat ik “wel Roemeens kan” waardoor ze vrolijk met allerlei 5 en 6 lettergrepige woorden zat te strooien. Erg succesvol. Gelukkig kan ze wel een lekker potje tongzoenen (zacht en relaxed). Op de kamer is duidelijk dat ze nieuw is, beetje losse onderdelen allemaal en weinig of geen opbouw. Ze is in ieder geval erg leuk op de kamer en zoent goed, pijpt diep en zacht (werd ook steeds beter)… buiten de lijntjes niet echt, dus geen pussysliden en vingeren mocht alleen met rubber (en dat is dan weer zo een gedoe). Neuken was best leuk, met in ieder geval een leuke variant met een soort van hullahoop beweging van het bekken. Uiteindelijk zoenend en met de hand een hoogtepuntje geforceerd. Helemaal niet slecht, maar die gaat zich nog ontwikkelen (op welke manier dan ook).

    Inmiddels na middernacht en het was wel duidelijk dat ik niks meer ging doen. Sfeer kwam ook niet verder dan die jaren 80 en 90 nummers, en nu er eindelijk mannen waren, zag je de verschillende snoesjes ook nergens meer. Was een leuke dag, wel prijzig. De line up in ieder geval een stuk interessanter dan de “grote” clubs waar ik de laatste tijd ben geweest (LR, SS, Babylon).

  2. Onderstaande 21 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 september 2016),Badslippers (25 september 2016),biged (26 september 2016),Bluebear (25 september 2016),ButtinSky (29 oktober 2016),cassenoisette ( 1 november 2016),cavediver (29 september 2017),dbd67 (25 september 2016),De Shyman (27 september 2016),forgetskinnyletsgetfatty (25 september 2016),Freddy_K (21 oktober 2016),hasta la pasta (26 september 2016),Knabbel (26 september 2016),mechelen (25 september 2016),noglangnietuitgewandeld (26 september 2016),Pistol Pete (27 januari 2017),satanic surfer (25 september 2016),VAZKOR (26 september 2016),WA (26 september 2016),Wentelt Eefje (25 september 2016),Wijze grijze (25 september 2016)

  3. #77
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Goh, was ik een van de mooiste meisjes nog vergeten:

    Evelyn (begin 20), zeer slank met kleine a cupjes en lang zwart haar. Bijzonder fraai gezicht, maar wat volwassener dan de teenies. Ze kwam wat cool over en had toch redelijk wat te doen, vandaar dat ze niet echt een serieuze optie werd. Loopt samen met een vriendin die ik niet bij naam ken: prachtlijf ontsierd door veel tatoos en naar mijn smaak wat minder mooi.

  4. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    De Shyman (27 september 2016)

  5. #78
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Niet echt een winterclub...

    Zaterdag weer naar Finca gegaan, met de hoop op wat betere seks dan in LR. Ik moet stellen dat het de eerste keer was zonder ook maar een hintje zomer in de buurt. Het is echt een zomerclub. Erg rustig, ondanks het happy hour, al werd dat later wat beter... ook regelmatig meisjes die geïnteresseerd waren in andere clubs. Ik zal het kort houden, want erg veel is er aan mijn vorige bericht hier niet toe te voegen.... kennelijk gaat er nog steeds niemand anders heen.

    Toch wel wat minder dames en van de lijst hierboven misten ongeveer 3 of 4 dames (en 2 of 3 nieuwe opties)... maar wel de meiden waar ik wat mee had gewild; zo hoorde ik dat snoesje nr1 er niet meer is omdat "school is begonnen", ze bedoelt vast een studie... toch?. Uiteindelijk drie keer herhaald met dames die ik de afgelopen maanden al eens heb beschreven, en die allen naar verwachting presteerden. Betekent ook drie keer een hoogtepunt en meer uitgegeven van in LR en Sharks bij elkaar.

    Het was ook de eerste keer zonder bbq en dan is het avondeten echt behoorlijk matig. Beste waren nog de lauwe firkadelle; beetje LR niveau dus. Sfeer doen ze ook nog steeds niet aan, dus rond middernacht had ik het bij de 5e ronde van de playlist wel weer gezien. Voor een clubhopper als ik, is het iets te veel "hetzelfde" op het moment. Wel goede sessies.

  6. Onderstaande 6 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (18 oktober 2016),Freddy_K (21 oktober 2016),Nedlovefkk (30 oktober 2016),Sjeufke (18 oktober 2016),VAZKOR (29 september 2017),Wentelt Eefje (19 oktober 2016)

  7. #79
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    VJ, was Serena er ook nog?
    Ik heb 14/9, op een van de laatste hele mooie warme dagen van dit jaar met haar aan de pool door gebracht en toen afgesloten met een super uurtje op de kamer. (TZ PzC NmC EL Vgr)

  8. #80
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Laatste keer dat ik er was (twee weken terug) heb ik haar niet gezien...helaas, mooi lijf he.

    Verstuurd vanaf mijn LG-H735 met Tapatalk

  9. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (29 oktober 2016)

  10. #81
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard Dierdorf Black Swan

    I was driving A3 thinking of a couple of girls I had seen that would like to see more of. Experience has taught me it is foolish having such expectations. Nevertheless, the next pit stop was set at Dierdorf.

    Upon entering I lost my composure. A hostess that was in a good mood smiling? Well, maybe the guy that was behind me was a Stammgast that deserved to be treated like a human. Last post I also complained about that the towel situation. This time I got two towels without even asking. Amazing! Definitely an unusal start of the day. Almost like observing a black swan.

    I have noticed that Tia gets mixed reviews. She is beautiful, has perfect tits and a soft skin. On the other hand. She does not seem to want to fuck more than 10-15 minutes in a session. Also the illusion factor is low in the session. When I made my famous and renowned move that makes hookers from all around the world tremble with passion, I could see out of the corner of my eye that she actually rolled her eyes! Maybe there is still some fine tuning to do Still, it is hard to not repeat her. I guess I am just another basketcase that keeps coming back to some girls regardless of service standard.

    On the opposite end on illusion spectrum was Aliz. I saw her walking around and thought no way could I fuck that skinny ass. But when she approached me, she played the role of a horny seductress so well there was no way I could resist her. The power of illusion.

    Girls I endorse are Laura, Maira, Irina.

    Note that my encounters this year has been content with half hour without endless upsell. Never have I been asked if I want BJ with or without condom. I prefer not to ask about service, but kissing has been included without having to ask for it. At least for the girls mentioned above.

  11. Onderstaande 3 leden hebben Everhard bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 8 november 2016),vanKees ( 9 november 2016),Wentelt Eefje ( 8 november 2016)

  12. #82
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    8 april 2024 @ 09:41
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Dirty Hairy's clubtoertje deel 2: Finca Erotica, 11 november

    Dirty Hairy is een lang weekeind op clubtour en doet daar hier verslag van.

    Na een te kort nachtje vol koortsige dromen over Maya uit LR vandaag redelijk bijtijds vertrokken naar Finca Erotica in het pittoresk gelegen en groene Dierdorf. Om vanaf mijn slaapadres daar te geraken met het omzeilen van een aantal wegafzettingen stuurde mijn tomtom mij door het meest deprimerende landschap dat ik ooit in Duitsland zag: de streek ten noordwesten van Keulen. Kleurloze dorpjes zonder kraak en smaak die te leken zijn bevolkt door chagrijnig kijkende ouwe takketeven met plastic haarkapjes en een boodschappentas. Geen jongere te bekennen en geef ze eens ongelijk. Je wil hier niet dood gevonden worden.

    Voorspoedige reis naar Dierdorf verder en het veel te kleine parkeerterreintje voor de club stond al vol. Dan maar in een naburig straatje parkeren. Dierdorf is een klein dorpje en dat zag je aan een paar gordijntjes die opzij werden geschoven: wat moet dat in onze straat? Een man kwam zelfs speciaal naar buiten om in onverstaanbaar Duits wat mede te delen. Drie keer gevraagd of hij wat langzamer kon spreken weil mein Deutsch nich so gut is en een vierde keer of hij vielleicht Englisch könnte, maar het ging hem niet worden. Laat dan ook maar! Hij leek ergens gepikeerd over, en voor de zekerheid maar even zijn huisnummer onthouden, misschien zet hij er straks wel een kras in ofzo! En inderdaad, bij het later naar huis gaan zat er een uitermate schattig gefabriekt standaardgeprint briefje onder mijn ruitenwisser: volgende keer ergens anders parkeren of ze bellen de polizei! Oh jee! En die gaat dan wat precies doen, mijn auto verwijderen uit de openbare ruimte? Die man kan waarschijnlijk niet naar de club en moet op andere manieren een harde plasser krijgen.

    Maar goed. De club in. Vriendelijke ontvangst met wat uitleg. Na het doesjen en poetsjen de club in. Die ziet er uit als een pittoresk Italiaans dorpspleintje, maar dan ontsproten uit het hoofd van Frans Bauer of een willekeurige andere laagbegaafde kamper. tierelantijntjes in het kwadraat! Wat een smakeloze kitsch! Het is duidelijk: u bent in een hoerentent aanbeland. En oh ja, Finca is FKK. Nice! Even wat rondkoekeloeren, een dame of 20 was op het redelijk vroege tijdstip al aanwezig. Later werd dat wel iets meer, maar meer dan 30 zijn het er nooit geweest tot ik rond 17.00 wegging. Variërend van ranke Roemeentjes tot vette Roemeentjes (vet? Ja, echt vet gewoon). Het optisch niveau viel toch wel licht tegen, en dat bleef de rest van de dag zo. Neemt niet weg dat er genoeg lekkers rondloopt, alleen de verhouding ligt wat anders dan bij de clubs die ik tot nu toe bezocht.
    Het grote minpunt van de dag was: de dames hadden niks te doen, en ik was én nieuw én alleen. Ik had dus beter een nummertjesautomaat neer kunnen zetten: één voor één kwamen de dames mij polsen. Ik heb vier dames na een soort wederzijds intakegesprek weggestuurd, tot er één kwam die me heel goed beviel. Ze stelde zich voor als Alice, half Roemeens/half Italiaans. Zou kunnen. Blond, ongeveer 170cm, kleine tietjes maar knáp! Ze vroeg of ze me rond mocht leiden: ja hoor. Heel tactisch eindigde die in de kino waar ze op haar rug op mijn schoot kwam liggen en haar benen helemaal wijd deed zodat ik recht haar kale poes in keek. Ze begon zichzelf wat te vingeren en vroeg waar ik zoal van hield. Pijpen, diep en nat zei ik en tongen. Ze gaf me een paar tongzoenen terwijl ze mijn vinger ook aan haar poes zette, positioneerde zich voor me en lied haar mond over mijn lid glijden, tergend langzaam, steeds dieper, tot ze hem er aan de ballen helemaal in had. Toen bleef ze een minuutje zo zitten, mij aankijkend, af en toe knipogend en een beetje gloeg-gloeg geluidjes te maken terwijl haar speeksel over mijn ballen droop. Ik kwam ter plekke bijna klaar. Okee, dit was toch echt wel volovertuigend dus heb haar de sleutel laten halen. Op de kamer hebben we ons beperkt tot orale seks, eerst haar een minuut of 10 gebeft met redelijk resultaat (werd zeiknat maar kwam niet klaar) en daarna een minuut of 20 DT pijpen, zónder enig handgebruik, telkens nét tot aan het randje en dan weer even stoppen (edging heet dat geloof ik). Natuurlijk vroeg ze om een FT maar ik zei dat ik dat gister al had gedaan en mijn kindjes vliegles wou geven. De klant is koning bij haar dus ze pijpte me klaar en op het moment suprème gaf ze een paar rukjes, en spoot een straal zaad net niet tegen het plafond. Heerlijke sessie!

    Daarna: wat doe je ook al weer alleen in zo'n club. Hier viel het echt op (of dat zat in mijn hoofd), de andere beren vormden groepjes en ik bleef aangeschoten wild voor de dames, ééntje was echt té volhardend, niet leuk meer. Drie keer aangegeven dat ik niet met haar op de kamer ging in toenemende mate van botheid: niet mijn typ --> val meer op slank --> te dik en nóg bleef ze het proberen: maar waarohohohom nou niet? Ik ben vandaag niet één keer klaargekomen! (niet gek, zonder klanten). Val dood, mens zei ik op een gegeven in het Nederlands, toen ik niet meer wist hoe ik van haar af moest komen, waarop ik een Roemeense sneer kreeg en het eindelijk over was.

    Daarna beetje gaan zitten halfmokken in een hoekje, met een bak koffie die daar werkelijk niet te zuipen is, en daar kroop Madi op schoot. Zij was één van de mooiste dames die er rondliep en stond al op de shortlist, dus ze mocht blijven. Lekker strak jong ding, nét iets meer dan een standaardroemeentje. Iets met persoonlijkheid ofzo. Ze pakte me lekker in en hop, een half uurtje de kamer op. Het was niet spectaculair maar ook zeker niet slecht. Heerlijk zo'n rank lijfje waarop je je lust gewoon een beetje kan botvieren. Paar standjes gedaan, tongzoenen kón, het was geen zeurkous en kon het volle half uur doorgaan, en dus net binnen de tijd het condoom volgespoten. Ook hier geen pogingen tot upsellen, en ook geen gedoe met afrekenen. Volgens het boekje dus.

    Hierna werd ik plotsklaps erg moe, een rustig hoekje was er niet echt, er was niks te eten (echt slecht, voor 18.00 niks te eten), en ik werd nog steeds bejaagd dus besloten dat het welletjes was geweest. De twee mooiste dames die er rondliepen had ik gehad en zij hebben mijn dag gemaakt. De theke gemeld dat ik twee goede sessies had maar dat het gejaag wel de spuigaten uitliep. geen sorry of niks, ze hoorde het ook maar half want ze zat ook geld te tellen. Vraag: waarom vraag je het dan? Op deze manier heb ik niet echt het idee hier welkom te zijn. Alice zou ik graag nog eens zien, maar dat is te weinig reden om de lange afstand naar Finca nog eens te rijden.

    Samenvatting Finca:
    + ruime club
    + FKK
    + mooie ruime sauna
    + prachtige achtertuin met zwembad (maar wat heb je eraan met dit weer)
    0 interieur is een "acquired taste"
    - hoog stammie/ons kent ons/kliekgehalte, nooit echt welkom gevoeld
    - koffie smaakt naar slootwater
    - te veel gejaag op de eenzame ijsbeer
    - te hoog percentage vette dames op totaalaantal
    - mening werd gevraagd maar niet erkend
    Laatst gewijzigd door dirty Hairy; 11 november 2016 om 20:40

  13. Onderstaande 12 leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 november 2016),biged (13 november 2016),luminous (12 november 2016),Nedlovefkk (12 november 2016),pret (11 november 2016),Ryuhayabusa (16 november 2016),SAS (16 november 2016),Sjeufke (11 november 2016),snaal88 (12 november 2016),VAZKOR (12 november 2016),Wentelt Eefje (15 november 2016),yylover (14 november 2016)

  14. #83
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Feestje in Finca: inhalen van de dag ervoor

    Met de duidelijke link met clubs als Mainhattan en World was ik toch wel een beetje benieuwd naar een feestje in Finca. Het 10-jaars feest van World staat nog steeds in mijn boekje als het meest onwaarschijnlijke dat ik ooit in een club gezien heb... zou het zoiets worden? Midden november is wel wat vroeg voor een kerstfeestje en zo bizar als dat feest in World is het natuurlijk ook niet geworden. Misschien wel aardig om wat met plussen en minnen te strooien.

    - Op feestjes geldt het happy hour kennelijk niet, niet vreemd maar op de website nergens te vinden (op advertentie sites wel)
    + Daar staat tegenover dat je een piccolo krijgt met 50% kortingsbon die geldig is tot 22-2-17
    - Om de een of andere reden was er dan weer geen freibier bij deze entree, vandaag althans niet
    + maar wel wat meer mensen achter de bar, dus minder wachten dan normaal
    - kennelijk kun je geen kerst vieren in FKK, dus alle dames in dessous (meestal rood)... wederom nergens vermeld
    + hierdoor raakte Tia haar "magic" wat kwijt en kon ze op me komen liggen wat ze wilde, en bleef ik rustig "nee dank je" zeggen
    - ontbijt precies hetzelfde als altijd
    + Buffet was Duits, maar behoorlijk lekker (en een stuk beter dan normaal... een kleine versie van een World feestbuffet)
    - Showtjes stelden weinig voor, waarbij het soms pijnlijk was om een dame met een dildo in haar poes te zien, terwijl de meeste mannen naar het voetbal keken; gangbang was grappig door tientallen mannen met ergens onderop een vrouwelijk been
    +/- een opgepompte "magic Mike" performer die de dames deed squeelen (volgens mijn kamergenote alleen om de baas te plezieren: "we zien 20 piemels per dag")
    - de telefoonhoek was in beslaggenomen door nepsneeuwmannen en soortgelijke troep
    + een DJ die best leuk draaide, incusief Nederlands getinte hoekjes en bijzonder leuke "Manele kwartiertjes". Niet te lang, maar 3 of 4 nummers, waarbij je direct 10 tot 20 dames vrolijk met elkaar zag dansen (zonder een kerel in de buurt) en meisjes die luid aangemoedigd met elkaar gingen "dance-off-en". Beetje zoals in deze klassieker

    Uiteindelijk een erg gezellige dag gehad, mede door toevallig tegen een paar Amerikanen aan te komen (die op jaarbasis meer clubben dan ik en dan per dag ook nog 2 keer zo veel uitgeven... en het was uiteindelijk al een tamelijk dure dag voor me). Maira was gedag komen zeggen en ik meldde desgevraagd dat ze goed te boek stond... heeft van die ene Yank al ongeveer 500 gemaakt deze dag; verdomme niet eens commissie gekregen.

    Voor mij zelf viel het op dat de er weinig fluctuatie is in de line up... dat betekent ook dat er erg veel optietjes rondlopen, zonder dat daar veel nieuwe meisjes bij zitten. De eerste 20 minuten kwamen een dame of 6 me vertellen dat ze echt mijn eerste sessie moesten zijn; en ze hielden allemaal van me ook nog.

    Uiteindelijk was Georgiana weer de meest doortastende en kreeg me als eerste op de kamer. Voor een meisje dat niet echt van tongzoenen houdt, blijft het onwaarshijnlijk dat ze me steeds weer mee krijgt. Enthousiaste me is ook wat waard he. Tz dus ok, maar niet meer... pussysliden inmiddels tamelijk spectaculair en geil, en closeness altijd optimaal. Zal vast niet de laatste keer geweest zijn.

    Tamelijk snel daarna werd ik overgehaald door Madi die een wit dingetje aan had... en daarmee haar spectaculaire lijfje wat te kort deed. het viel me sowieso op dat de spectaculaire FKK meisjes er wat matigjes van afkwamen in dessous, terwijl de andere dames de kleding wat beter gebruikten om er beter uit te zien. Met die jonge grietjes in bikini wel een behoorlijk "blijf van die middelbare school meisjes af" bij het zwembad gevoel. Hoe dan ook was Madi de hele dag niet in een speciaal goede bui en ook op de kamer enigszins op een half uurtje ingesteld. Beetje droogneuken, tongzoenen, vingeren en al snel wilde ze neuken... "rustig", maar nee ze wilde neuken. Dus maar gedaan en al snel besloten dat ik zo snel na Georgiana niet zou komen. Dit medegedeeld en de laatste 10 minuten ging ze weer los met tongzoenen en pussysliden... om dan na 28 minuten te zeggen "kom we gaan". Tienertjes... wat blijf ik deze leuk vinden zeg.

    Aangestoken door de kamerbereidheid van de Amerikanen ging ik redelijk snel door naar een nieuwe dame. Eindelijk toonde Kami eens interesse in klandizie. Beetje giebelen en naar zo die grot links van de kino. Meisje is ook weer reteslank met heerlijke a cupjes en als je met haar praat een lief en snoezig meisje. Kamer was basaal, maar wel leuk. Tongzoenen erg zacht en goed. Closeness ook in orde, maar pussysliden en vingeren leken me niet evident... een beetje dat je het gevoel hebt dat het jammer is dat je haar nooit als newby hebt gekend. Neuken wel prima en close. Prima meisje om een half uurtje mee te hebben.

    We boeken weer even door en dame nummer 4 verscheen ten tonele. Madame was niet helemaal pleased met haar positie in het programma, want ze was toch de eerste geweest die naar me toe kwam... mini meisje Elli dus. Werd weer een wat langere kamer dan bedoeld, tongzoenen ok, veel lol, veel closeness, heerlijk lijfje, vingeren gewenst... pussysliden steeds minder. Prima meisje, maar vast niet voor iedereen.

    In de avond gezellig met gespreksgenoten en maneledanseresjes. Nog even besproken wat het nou precies is dat tot kameren aan zet, want ik weet het ook niet... zo goed is de service niet, in andere clubs heb je meer mooie meisjes. Toen ging iedereen weer op zoek naar de volgende optie. Bij de trap naar de kino werd ik door een (weinig oplettend) meisje gesommeerd naar huis te gaan als ik niet wilde kamere, waarbij ik direct Kami om mijn nek had hangen (haar zus geloof ik). Grappig dat ik van veel meisjes hoorde dat 80% van de mannen stamgast was... en er toch nauwelijks gepresaled werd met deze stammies. De meesten ook tamelijk verbaasd om te horen dat ik meer dan 1 kamer had gemaakt. Maar goed, Kami stond dus tegen me aan te rijden om niet met de andere kerel in de buurt om te hoeven gaan (landgenoot van de dames). Dat eikelde wat verder, even een tongetje in de mond... en maar weer een half uurtje met die kleine gaan spelen. Je kunt het slechter treffen.

    Met 5 sessies op de teller, een lege zak en nauwelijks nog euro's, vond ik het wel weer goed geweest... en om een uur of twee naar het hotel gewandeld. Meer dan genoeg gegadigden voor een herhaling... en dan nog enkele "nieuwe" meisjes die de drang om het nog eens te proberen oproepen (zoals de ontzettend niet in mij geinteresseerde Jessica). Ik blijf Finca toch leuk vinden...
    Laatst gewijzigd door vrije jongen; 21 november 2016 om 22:25

  15. Onderstaande 11 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 november 2016),biged (22 november 2016),Bluebear (22 november 2016),ButtinSky (26 november 2016),dbd67 (21 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (21 november 2016),mechelen (21 november 2016),Megaboob (21 november 2016),noglangnietuitgewandeld (21 januari 2017),Sjeufke (21 november 2016),Wentelt Eefje (22 november 2016)

  16. #84
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Vorig jaar ben ik twee keer in Finca geweest en dat was mij goed bevallen. Ik wilde een FKK-club waar je je een paar uurtjes kunt vermaken en daar zijn er niet meer zo veel van .... Daarom de lange reis naar Finca aangevangen.

    Als zuinige Hollander ruim binnen het HH angeklingeld en 35 euro afgetikt. Er waren denk ik op dat moment zo'n 15 meiden en evenzovele medeberen. Later liep het aantal berinnen op tot 25 denk ik.

    Ik zat nog maar net aan mijn eerste bakje koffie toen ik werd besprongen door een slanke blonde Roemeense. Ze zei dat ze van me hield en ik zei dat ik ook heel veel van haar hield, echt. Normaal heb ik eigenlijk niet zoveel met blond, maar ze had wel wat (bovendien was ze niet echt blond). Ze vertelde ook nog dat ze heel goed kon blasen en ik zei dat ik heel goed kon likken. Maar omdat ik net was aangekomen en even wilde relaxen (en natuurlijk even kijken welk vlees we nog meer in de kuip hadden), heb ik haar verteld nu nog ff niet.

    Maar er liep verder niet zoveel bijzonders rond en ik zag dat ze regelmatig werd geboekt door andere beren, dat is een goed teken. Dus gevraagd of ze nog van mij hield en even samen gaan zitten boven bij de kino. Van het kussen is ze niet zo, maar pijpen doet ze echt ongelooflijk goed. Ze ging op haar knietjes voor mij zitten en al snel voelde ik haar kleine neusje tegen mijn buik. Ik moest haar afremmen om niet al op de bank klaar te komen.

    Op de kamer nam ze hem weer volop in haar mondje, ik moest af en toe echt even aan de noodrem trekken. Ik heb haar helemaal uitgelikt en dat vond ze volgens mij niet erg. Op het laatst gefickt waarbij ze haar benen helemaal optrekt tot achter haar oren. Ik kwam al bijna klaar toen ik hem erin douwde, ik denk één van de kortste neukpartijen uit mijn leven. Maar wel een superservice van Alice !

    Na een uurtje heb ik haar nog een keer geboekt en hoewel voor FT bij Finca een flink prijskaartje hangt (50 euro) toch besloten dit te doen. Ik kom tenslotte gezien de afstand (320 km) niet iedere week in Finca en een meid als Alice vind je niet overal.

    Het was verder een rustige dag, ik had op vrijdag meer meiden verwacht, echte stunners heb ik ook niet gezien. Maar Alice heeft mijn dag gered !

  17. Onderstaande 8 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Blondinenschatz (20 januari 2017),dbd67 (20 januari 2017),mechelen (20 januari 2017),Megaboob (20 januari 2017),noglangnietuitgewandeld (21 januari 2017),vrije jongen (20 januari 2017),Wentelt Eefje (21 januari 2017),Wijze grijze (20 januari 2017)

  18. #85
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Lächeln Weekendje Hessen... die eindigt in Rheinlandpfalz

    Het weekendje in Hessen ging ik afsluiten bij Finca, waar ik met mijn kortingskaart van de kerstparty voor 17.50 binnenkwam. Ik wilde nog de normale entree halveren (met badjas en bier), maar dat kon niet... werd mij zonder uitleg gemeld door die ex Berndshoer. Voor de rest verandert er weining: eten basaal en Duits (Sauerbraten), sauna vol en lang wachten op drankjes. Toevallig tegen een bekende opgelopen en geregeld wat bijgepraat met NLNU. Zo gaat de dag toch wat sneller.

    Line up was niet speciaal goed. Mogelijk nog vanwege kerst, maar van dat lijstje hierboven waren maar 3 dames aanwezig. Tia die direct haar lekkere lijf in de strijd gooide, Alice die weet dat ze weinig kans maakt en 95% van de dag chagrijnig tegen me is (en 5% toch een kamer probeert te regelen) en Madi. Dit waren meteen de enige echt slanke popjes, met misschien Duitse Sandy nog en die mooie blonde Roemeense van wie ik de naam altijd vergeet.

    Eerste kamer natuurlijk met Madi. Erg veel geduld heeft ze niet, dus presales nagenoeg afwezig. Een uurtje op de kamer en mijlen ver verwijderd van die onzin de dagen ervoor in Hessen... maar eigenlijk net zo ver af van de leuke sessies van afgelopen zomer. Een paar minuten nodig om van de zoentjes tongzoenen te maken, pussysliden eigenlijk niet meer, droogneuken wel, maar minder intens dan vroeger... wat vooral te maken heeft met haar houding. Laten we zeggen dat ze me niet meer met een brede lach op de mond door het bed probeert heen te rijden, maar wat timide en serieuzer is. De illusie dat ze het wel leuk met me vindt is tamelijk afwezig. Maar goed, tongzoenen en droogneuken nog steeds duidelijk in het groene bereik; pijpen wordt steeds beter en ook neuken is nog steeds intens en goed... maar toch mis je het meisje dat bij het vertrekken, al tongzoenend probeert je weer het bed op te trekken.

    Enige tijd later was er een blondje dat kennelijk nogal graag euro's van me wilde. Niet de mooiste misschien, maar het lijf voelt bijzonder strak en enthousiasme is ook wat. Ik herinnerde me Lavinia vooral van het kerstfeest waarbij ze ietwat tipsy bij het langslopen een zacht tongetje in mijn mond stak, en weer verder hobbelde. Toen kennelijk heel nieuw en nu bijna twee maanden in de club. Beetje op de bank gehangen en samen even gaan roken en tongzoenen (heerlijk). Op de kamer leuk en geinig, maar ook alle kanten op. Tongzoenen ok, droogneuken, vingeren, pijpen heel diep (tandjes)... en neuken niet eens aan gedacht. Was ook tamelijk snel na Madi, ben geen 30 meer. Leuk en vooral erg gezellig. Beetje alsof ik bij gebrek aan Georgiana een ander meisje nodig om zoete nietsjes (sic) in het Roemeens mee uit te wisselen. Aftersales tamelijk regelmatig, waarbij fkk toch weer extra leuk is.

    Op een gegeven moment wilde ze boven bij de kino gaan liggen, zonder bijbedoelingen beloofde ze. Enige tijd gelegen en al snel zoenen en tongzoenen, wat gefrunnik en er werd al verteld dat ze wel wilde... maar zo liggen zoenen daarboven is problematisch met de Roemeense mafia. "Ja ja... nu naar de kamer zeker" dacht ik als goed opgeleide en cynische hoerenloper. Nog even knuffelen en me iets onduidelijks proberen duidelijk te maken in het Roemeens... en ze ging maar weer aan het werk. Doei! Plotseling smelt je vastgevroren ijsberenhart een beetje... en ik dacht al: die mooie blonde komt nog wel een keer, een derde kamer wordt weer met haar.

    Een paar uurtjes later daad bij woord gevoegd. Weer erg leuk en nog wat beter dan eerder. Tongzoenen erg goed en al de rest kwam ook weer langs, voor we in een paar energieke standjes vrolijk aan het ketsen sloegen. Leuke sessie met een sympathiek meisje en luid giebelend naar de lockers. Na afrekening haar nog even opgetild voor een zoen... kennelijk was dit wat te opzichtig voor de collega's, want nadat ze de kleedkamer was ingetrokken en een kwartier later weer tevoorschijn kwam, keek ze me nauwelijks aan. Twee cola's later ging ik er vandoor en toen ik even zwaaide, liep ze snel mee om me achter tussen de lockers nog dikke zoen te geven. Als je je afvraagt waarom iedereen zo somber kijkt bij de walk of fame/shame... dat is kennelijk dus de Omerta hier.

    Een stuk succesvoller bezoek dan de dagen ervoor... al is de line up op het moment niet geweldig.

    PS Elli schijnt sinds een paar dagen in Sharks te zitten
    Laatst gewijzigd door vrije jongen; 26 januari 2017 om 22:32

  19. Onderstaande 8 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 januari 2017),biged (26 januari 2017),dbd67 (26 januari 2017),Freddy_K (31 januari 2017),noglangnietuitgewandeld (27 januari 2017),Pistol Pete (27 januari 2017),Wentelt Eefje ( 1 februari 2017),Wijze grijze (26 januari 2017)

  20. #86
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Lustiges "Eiersuchen"!

    Bijlage 24108

    vanKees

  21. #87
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Gisteren een -lange- trip gemaakt naar Dierdorf, die ik mezelf net zo goed had kunnen besparen.

    Terwijl ik ernaartoe reed (via de A61/A4/A3) passeerde ik de afslagen voor Elsdorf en Rösrath -- Babylon en PSR, beide prima serviceclubs, maar goed, soms kan het geen kwaad om iets anders te proberen. De laatste vijf kilometer rijden door rustiek bos, voor je in Dierdorf aankomt. Finca Erotica is prima te vinden, en van tevoren zag ik dat de parkeergelegenheid voor Finca aan de beperkte kant is, maar dat de Norma -supermarkt naast Finca- wel voldoende parkeergelegenheid heeft. Hoef je ook niet in de buurt te parkeren met het risico op boze briefjes onder de ruitenwisser ;-).

    Entree, 50 euro betaald; je krijgt geen badslippers aangereikt maar de sleutels van een -net iets te krap- kluisje waar al een paar slippers van de maar inzitten die je zonet hebt opgegeven. Ook apart, maar wel handig. Naast de kleedruimte staan een zestal douches (waarbij de vloer IMO net iets te grof gegrit is, maar 't gaat net.) De club zelf is niet supergroot, nepromeins ingericht, en wordt gedomineerd door een circelvormige bar in het midden. Welness (turks stoombad/sauna/whirlpool) zit achter de bar. Finca is inderdaad niet al te goed verlicht; het niveau van verlichting is op 'discotheekniveau', waarbij je 't risico loopt dat je met een dame loopt te keuvelen die d'r in daglicht toch een stuk minder aantrekkelijk uitziet.

    Ik kwam tegen half zes binnen, en wilde eigenlijk eerst nog een broodje oid naar binnen werken, maar inderdaad, het lunchbuffet was al afgeruimd. Dan maar even wat door de ruimte heenlopen; ik spotte een wat oudere blonde dame die me wel kon bekoren (en zij mij ook). De lineup was best OK; d'r waren 15-20 dames aanwezig, waarvan de helft met aardig knappe looks. Na een rondje gemaakt te bij de blonde dame gaan zitten, die zich voorstelde als lily, 29 jaar oud, uit roemenie. Ik zou d'r 35 geven, maar goed. Wat geflikfllooi en al snel de kamervraag. Vooruit dan maar. Op de kamer (die ook 'nepromeins' is ingericht) de eerste domper; toen Lily wilde begonnen met pijpen werd er meteen een condoom uit het handtasje gehaald, wat aangebracht werd en waarna de gummiknuppel werd afgelebberd. Tsja, als dit 'service' is... Na wat plichtmatig gepijp de vraag 'ficken', een drietal standjes afgewerkt en uiteindelijk klaargekomen. Zoenen was niet aan de orde. Als ik 't een cijfer zou moeten geven: Zesje. Tsja.

    Daarna even gedoucht; ondertussen waren de warmhoudbakken gevuld met pasta, kip met spinazie, frietjes, en beef stroganoff. Helaas waren de warmhoudbakken niet zo effectief, want de frietjes zaten tegen lauw-koud aan; de kip was net warm genoeg om te eten. Maar goed, 't vult enigszins. Daarna bij de ruimte vlak voor de kino wat zitten uitbuiken. Ondertussen door een minder goed uitziende dame aangesproken of ik niet wilde kameren, maar die draaide accuut weer om toen ik zei dat ik net van kamer af was gekomen. Vijf minuten later zat de volgende dame alweer naast me, die vriendelijk kopjes lag te geven. Ach, what the heck, laten we 't maar proberen. Helaas werd dat een sof van jewelste; hoewel d'r dit keer wel netjes zc werd gepepen, was kussen hier ook maar moeilijk. Dieptepunt: na een paar minuten in missio neuken het verzoek van mevrouw 'of ik m kon concentreren op 'spritzen', en niet al te veel d'r om heen wilde doen.'. Toen was de stemming d'r wel vanaf ;-).

    Ondertussen had ik nog steeds wel trek , maar geen zin in nog een portie lauwe friet. Ben daarom van ellende maar naar PSR teruggereden waar je gewoon 'a la carte' kunt bestellen. Bleek dat toen ik daar om acht uur aankwam, de kok z'n best nog eens extra had gedaan met schijfjes tomaat met daarop plakjes mozarella en wat basilicum, plus kwart plakken roggebrood met augurken/spek en een schaal met zelf gepaneerde kipnuggets-achtige dingen. Echt, het is niet zo moeilijk om een beetje fatsoenlijk voedsel neer te zetten, je moet 't alleen willen.


    Nou kan het aan mij liggen dat ik niet de 'beste' dames d'r uit heb gepikt, en dat je dames die zich aan je opdringen moet mijden als de pest. En dat de eerdere posters magische gaves hebben waarmee ze wel de servicedames eruit selecteren, of ze in een mood zetten waar ze wel service bieden. Maar ik begrijp serieus niet waarom Finca het predicaat 'serviceclub' krijgt als je bijzondere gaves moet hebben om de dames d'r uit te selecteren waar je een goede wip mee kan maken; in clubs als Babylon/PSR, en zelfs Magnum heb ik stukken betere seks gehad als in Finca, en ik heb me daar echt niet in bijzondere bochten moeten wringen om een goede tijd te hebben met de dames.
    Laatst gewijzigd door stimpy3; 28 april 2017 om 15:00

  22. Onderstaande 6 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Marcus69 ( 1 mei 2017),mechelen (28 april 2017),Patjax (28 april 2017),Sparky (28 april 2017),vrije jongen (28 april 2017),yylover (29 april 2017)

  23. #88
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Ik moet samen met stimpy3 in deze club geweest zijn, al ben ik pas toegekomen na 18h. Ik houd van de sfeer en het warme interieur van deze club. De dames lopen naakt rond en de sfeer is super gemoedelijk. Eerst een snikhete sauna genomen en daarna wat gerelaxed buiten aan het zwembad. Het zwembad zelf was erg koud, dus daar ben ik toch maar niet ingedoken. Maar het is de eerste keer dit jaar dat ik in mijn nakie wat kan genieten van het zonnetje. Af en toe komen er wat jaagsters je ambeteren, maar dat moet je er maar bijnemen.

    Ik had al een grietje gespot met kort rood haar, en toen deze mij aansprak besloot ik maar onmiddelijk om ermee naar de kamer te gaan. Ze stelde zich voor als Lena, en dit is een knotsgekke meid. De seks zelf was goed, maar ik kon niet komen. Toen ik een tweede condoom wou aandoen begon ze dat dit 50eur extra was. Mijn goesting was over, desondanks was het eerste kwartier supergoed en stomend. Toont nogmaals aan dat voor de dames geld op de eerste plaats komt.

    Ik heb dan kort na elkaar nog 2 andere meiden gehad, maar ik kon telkens niet komen. Ze kwamen telkens bij me liggen in de kino en begonnen me op te vrijen. Telkens "oké" gezegd en er mee naar de kamer. De eerste gebruikte een emmer glijmiddel waardoor ik niets voelde, de tweede was ook goed, maar ik was al te gevoelloos. Dan maar klaargerukt. De seks was bij beide dames oké, maar ik ben hun naam vergeten.... :(. Naast de kino is er een soort van lange lage kamer/grot en het is er zalig donker. Echt wel een aparte ervaring om daar seks te hebben.

    Na de seks eten. Er lag een mengeling van vlees, gebakken aardappelen, rijst en wat koude groenten. Meer als genoeg voor de hongerige beer. Ik ben dan nog een paar keer in de jacuzzi gekropen om te relaxen en in het rokerssalon aan de praat geraakt met andere beren. De duitsers zitten blijkbaar niet zo in met de nieuwe wetgeving. Het rokerssalon is een absoluut pluspunt voor deze club. Echt gezellig om daar te relaxen, en het straalt een soort van klassieke sfeer uit. Zoals eerder gezegd is het interieur van de hele club gewoon fantastisch.

    Langzaamaan gingen de meeste beren naar huis, en dus ben je als één van de weinig overblijvende beren een prooi voor de dames. Om 23h heb ik het maar voor het bekeken gehouden en ben ik naar huis gegaan. Dit is overduidelijk een dagclub. Een fijne namiddag gehad.

  24. Onderstaande 4 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 mei 2017),Sjeufke ( 1 mei 2017),stimpy3 ( 1 mei 2017),VAZKOR (29 september 2017)

  25. #89
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Anruf am Mittwoch abend, und der "Vaddadach" ist gebongt.
    Ab in die Finca, denn meine Lieblingsfrau ist für Wochen dann zuhause.
    Fahrt passt, Wetter passt und da ist Sie -- Meira. Meine Herzdame nackt, begrüßt mich
    mit Kuss und ich weiß, es ist die richtige Entscheidung für den Donnerstag.
    Aber halt, Donnerstag ist Dessous-Tag. Da sieht Mann ob die Frauen Geschmack haben.
    Und der dunkelblaue Einteiler von Ihr kleidet Sie, was sonst. Gibt es denn nichts an
    ihr zu mäkeln.
    Schokochino, stilles Wasser und erstmal zum klönen und rauchen nach draußen in die
    Sonne. Wie mit der Freundin. Und so lief der ganze Tag ab. Zimmer wie immer spitze,
    da zwar gut besucht aber reine Wellness- und Futtergäste hatte Sie viel Zeit für mich und
    ich genoß jede Minute mit Meira. Auch war Sie wohl auch schon in Urlaubslaune und
    hatte die letzten Tage ihr Taschengeld verdient und war gerne bei mir.
    Das zweite und ihr letztes Zimmer am Abend war sehr verschmusst, schöner SLOW-Sex
    wie Wir Beide es auch mal mögen.
    Noch mit herzlicher Umarmung von Meira verabschiedet....bis bald? Ich hoffe doch.
    Und jetzt das fette Minus:
    Spanferkel und Lamm vier Stunden über offenem Feuer, perfekt auf den Punkt und dann
    liegt das Fleisch zwei Stunden in der Küche.
    Die Schweineschwarte hart und ungenießbar, das Lammfleisch lauwarm und dadurch
    unangenehmen Fettgeschmack. Von den Knödeln und den Beilagen ganz zu schweigen.
    Aber pünktlich wie die Stammies dort gewohnt Essen kurz vor 6 Uhr.
    Freibier: 3 Dosen Frühkölsch für 50? männliche Gäste?
    Im Außenbereich sehr veraltete und zu wenig Liegen, bei dem Aufkommen zu wenig Servicepersonal.
    Die eine Nette ist nur gerannt und doch blieb es zu viel Arbeit.
    Finca, wann lernst Du von deiner "großen Schwester" wie's richtig geht?????

    vanKees

  26. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 3 juni 2017)

  27. #90
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Naam wordt meestal als Maira gespeld. Veel goede verhalen over gehoord, maar niet mijn "beuteschema".

  28. #91
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:35
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I like this club. It's not too far from Dusseldorf, the girls are good looking, a little pushy but in a good way and have no problem with 50 € sessions (not like in Sharks...). The music and the inside of the club are rather cheesy, the food is average, the rooms lacks some light but I had mainly nice experiences here.

  29. #92
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    POOL-KONTROLLE TEIL 2

    Am Donnerstagabend hat mir der Anruf die Info gebracht, dass meine Lieblingsfrau
    in der Finca anwesend ist. Keine Frage, ich war in den Startlöchern und pünktlich
    5 nach 11Uhr stand ich an der Rezeption um den Sonnentag mit ihr zu verbringen.
    Noch nicht richtig in der Umkleide, da kam Sie schon auf mich zu und die erste
    heiße Umarmung und der erste Kuss. So mag ich’s.
    Sie wollte in wenigen Minuten zu mir kommen, also kein Stress beim Duschen,
    Rasieren und Alt-Männer-Kosmetik.
    Mit ihr dann die morgentliche Sonne draußen genossen, die letzten Wochen Revue
    passieren lassen – Sie war zuhause und war gut erholt. Auf ihre unaufdringliche Art
    umgarnte Sie mich und es kam was Wir Beide wollten. Zimmer. Wenn es für
    mich eine Clubfrau gibt dann ist es Sie! Schmusen, liebkosen in innigster Nähe,
    hatte ich es früher so mit meinen Ex’en? Glaube nicht. Wir wissen Beide was dem
    Anderen gefällt und so verflog die Stunde wieder viel zu schnell. Abschiedsküsse
    und die Verabredung auf später trennte uns „Liebende“ auf Zeit.
    Ergatterte nach der Stärkung am Frühstücksbuffet noch eine Liege um den schönen
    Tag zu geniessen.
    Pool war erfrischend und es wagten sich sogar 3 Frauen in das Nass um mit ein
    paar Gästen darin herumzutollen. Schön anzusehen, doch mir war nicht danach.
    Leider war Sie wiedermal über Stunden dauergebucht sodaß ich auf ihre kurzen
    Besuche bei mir verzichten mußte.
    Die Stimmung am Pool änderte sich leider im Verlauf des frühen Abend ins Negative
    und irgendwie ließ ich mich dadurch beeinflussen. Der Bereich um den Pool und im
    Garten ‚müllte‘ immer mehr zu und das arme Servicepersonal kam nicht mehr nach
    Alles wegzutragen. Unmögliches Verhalten, Wer räumt da Zuhause auf?
    Sie war enttäuscht dass es nicht zu einer zweiten Zweisamkeit kam aber sah mir
    an dass ich nachhause wollte.
    Drückte mich ganz fest und flüsterte mir ins Ohr: „Komm bitte bald wieder“!
    Wollte fast schon bleiben aber schweren Herzens sagte ich: „Pa pa“!
    Danke Meira!

    vanKees

  30. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR (29 september 2017)

  31. #93
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Halverwege vorige maand was ik dankzij een vrijkaartje van een Duits forum in de Fina beland. Ik had ongeveer de warmste dag van het jaar uitgekozen, en dat was een goede beslissing. man wat een genot die naakte meiden in rond het zwembad. Ik waande mij even een Nederlandse international tijden het WK in 1974.

    Finca is een mooi ingerichte club, wel wat gedateerd. een ronde bar in het midden met een heel vriendelijke bediening.

    Mij met een fris watertje en een sigaretje aan de rand van het zwembad gezet. Ik zag gelijk al een aantal hele leuke meiden maar besloot nog even te wachten. Ik voelde al aan dat ik mij niet zou hoeven vervelen vandaag.

    Na een tijdje kwam er een jongedame voorbij met een exotische uitstraling, ze leek Indiaas of ergens daar uit die buurt. Bleek later helemaal niet zo te zijn. Ik had wel oogcontact maar ze liep mij voorbij .... Nou ja, no problem.

    Even later ging ik wat te drinken halen en kwam qausi toevallig met haar in gesprek. Ze heet Lopes en zei half Braziliaans te zijn, maar sprak geen woord Portugees, daar waren we dus snel doorgeen geprikt. De andere helft Amerikaans trouwens maar haar Engels was ook niet al te best. Voor mij geen probleem hoor, ik kom niet in een club om de waarheid te horen. Als de sex goed is mag ze van mij ook uit Timboektoe komen.

    We gingen zitten bij de Kino en hebben daar zeker een half uur zitten tongen, af en toe even praten om adem te kunnen halen. Man wat kon die meid zoenen.

    Toen naar de kamer en ze bleek bijna net zo goed te kunnen pijpen als dat ze kon zoenen. Op een of andere manier klikte het wel tussen ons en ik besloot er nog een half uurtje aan vast te knopen. Het was een van de betere beurten van het jaar.

    Weer terug naar het zwembad en geprobeerd een dutje te doen. Maar het was te warm en al die naakte meiden leiden toch ook af.

    Toen ik een happie ging eten kwam ik - toevallig - weer Lopes tegen. Nadat we samen gegeten hebbe, was trouwens best wel redelijk met veel keus, nog maar een uurtje naar de kamer. Ik maak daar normaal geen gewoonte van, omdat de tweede kamer vaal een herhaling van de eerste is. Maar niets was minder waar, het was opnieuw een topnummer.

    Vervolgens met een bakkie koffie afscheid genomen van mijn vriendin voor één dag. We hebben nog even contact gehad via WhatsApp maar inmiddels niet meer.

    Het was een heerlijke dag in een geweldige club, met Lopes die zeker in de Top 3 van 2017 staat !

  32. Onderstaande 9 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 9 juli 2017),Kwakje (17 juli 2017),Manureva (31 juli 2017),noglangnietuitgewandeld ( 9 juli 2017),satanic surfer ( 9 juli 2017),Sjeufke ( 9 juli 2017),toyota ( 9 juli 2017),VAZKOR (29 september 2017),Wijze grijze ( 8 juli 2017)

  33. #94
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:35
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I visited Finca a few weeks ago.

    The club stays the same: the music is still cheesy and the food is still average. I was on time for the happy hour and I had to pay 3 for the bathrobe.

    Around 30 ladies but the LU was rather weak from an optic point of view. No Hedy, no Georgina. Monica was here but with blonde hair and purple lips so I wasn't so interested (and I think she got pissed off at me).

    I was laying by the pool and I let Alice seduce me. I know she's a safe bet and we had sex in the garden, near the BBQ.

    2nd girl was Olga. She's from Lithiuania, 31 yo (looks like 27 yo), slim, blonde with long hair, nice be cups with a big beauty spot above her left nipple. She speaks only german. She took me to the kino where we had sex. The BJ was a little rushed and the sex was good (DFK, DATY, etc). But I couldn't look at my watch since the kino was too dark and we barely reached the 25 minutes mark.

    Last girl was Lavinia. She's always very friendly with me (speaks only german too) so I give her a chance. She's sweet in the room but we didn't really click, maybe because I was tired. And she uses baby oil for lube, I'm not sure that's a good idea and it's not sliding well. Very good AST, she was disappointed that I didn't come.

    Not many men, only one girl was working non stop, a tall woman with black hair, a fit body with be cups and very sexy high heeled sandals. She looks like she's in her late 20's. According to freiercafe she may be Karla.

    I was tempted to go back a few days later but since the LU was lacking in the optic departement I picked another club. Girls are always nice in the club, a little pushy so if you go to the kino or in one of the beds in the main room you may end up with boobs on your face and a hand under your towel.
    I only did 50 € sessions and girls were very happy with that.

  34. Onderstaande 2 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 3 augustus 2017),Sjeufke ( 3 augustus 2017)

  35. #95
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.264
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Finca Erotica 30 augustus 2017

    Was laatst in een club, waar ik best regelmatig kom (SixSens), een niet meer zoveel schrijvende Vlaamse beer (S…&..N) tegen gekomen, (btw ik tref hem daar toch wel zeer regelmatig). Ik wist dat hij wel vaker, uitstapjes naar andere clubs maakte. Hij begon te vertellen over Finca Erotica in Dierdorf, op een slechts een half uurtje verder dan die club in Lohmar-Durbusch (PSR voor de kenners). .
    Door zijn manier van vertellen, werd mijn nieuwsgierigheid gewekt, en besloot als de mogelijkheid zich voordeed, al die andere clubs voorbij te rijden en pas op de BAB 3 afslag 37 te nemen.

    Woensdagmiddag 30 augustus 2017 was het zover, net voor 13:00 de auto geparkeerd op de kleine privé parking aan de doorgaande weg. Aanbellen hoefde niet, de deur stond open, en je kon meteen doorlopen naar de entreebalie, waar je ook gelijk een blik in de salon/foyer mee kon pakken.
    Happy hour, dus 35 euro afgetikt, een zeer aantrekkelijke prijs, voor het gebodene by the way. Helaas lukte de communicatie met de theke niet al te best, maar een stamgast bood aan, om even de belangrijkste punten van de club te vertellen, altijd handig.
    De smalle “L” vormige kleding kasten, zijn niet altijd even praktisch, zeker als je ook een rugtas bij je hebt.
    Na het standaardritueel, even een verkenningsronde door de club. Over de indeling van de club zelf is door collega beren als genoeg geschreven, zelf vind ik dat ze behoorlijk creatief geweest zijn, om zowel open zithoekjes, als knusse donkere afgeschermde zithoekjes te creëren. Waar in een andere club, de pamfletten met de verwijzing naar de “kondompflicht” heel nadrukkelijk aanwezig waren, kan ik stellen, dat ik ze in deze club, niet heb waar genomen.

    Het aanwezige publiek, ca 20 personen (tijdens mijn verblijf) bestond uit oudere Duitse stamgasten, misschien verandert dit op andere dagen. Had eens goed rond gekeken en met mijn leeftijd van ruim 40+, was ik toch een van de jongste bezoekers.
    Even wat drinken aan de bar, levert binnen 3 minuten, al de attentie van 2 dames op, die ieder voor zich, je een gouden hemels genot beloven, als je met hun naar de kamer zou gaan. Waar is dat geweer, als je het nodig hebt.
    De dames een breed scala (25 stuks), in de leeftijd van, denk net 1000 weken tot ruim 2500 weken. Een hoog RumBul gehalte, waarvan de Roemeense dames in de meerderheid waren. De namen die ik onthouden heb zijn de volgende: Michela, Tina, Tia, Dana, Chanel, Lavinia, allen Roemeens en de Bulgaarse Cindy.
    Het stampubliek doet voornamelijk saunarondes (jawel, de sauna doet het weer), en hangen rond op de ligbedden bij het zwembad, een enkeling neemt een duik in het onverwarmde water. Opmerkelijk hoe de meiden hier communiceren met de gasten, een dame staat in de deuropening en staat met gebaren duidelijk te maken, of ze naar je toe mag komen. Hoe was die bekende slogan, uit die reclame ook al weer: en toch, voel ik een afstand.

    De middag zelf, heb ik op een ligbed aan de rand van het zwembad door gebracht, misschien was wat leesvoer handig geweest, want smartphones, of een tablet, word niet zo gewaardeerd. Een ontmoedigingsbeleid, door het ontbreken van Wi-Fi is er al.

    Na een slordige 4 uur de boel een beetje geobserveerd te hebben (ja, ik begin het leren), plaats genomen in de salon op een 2-persoonsbank. Michela kwam erbij zitten, en had er wel een positief gevoel bij, had al gezien dat bij de meeste dames de sessies ongeveer 20 minuten duren.
    Michela was hier geen uitzondering op, op de kamer een hoog tempo, weinig tongzoenen, tijdens de blowjob veel handwerk, in cowgirl een hoog tempo, in doggy maar tot een finish gebracht binnen 30 minuten, wat meer was het me niet waard. Condoom eraf, what the fuck, zit er bloed aan. Al de 2de dame binnen een week, die ik tref die haar periode heeft. Het verklaarde wel een hoop zal ik maar zeggen.

    Het is inmiddels etenstijd, een buffet op zijn Duits: veel vlees o.a. kippenvleugels, kip drumsticks, worsten, speklapjes en varkenslapjes, aangevuld met die langwerpige staafjes gefrituurde aardappel, die wij beter kennen als zijnde frieten , en de saladebar. Het was geen culinair hoogstaand buffet, het meest imposante was echt wel de hoeveel vlees die er was. Een overmaatse hoeveelheid, voor het aantal personen, die gebruik gingen maken van het buffet.
    Chilling time, en tevens die tijd gebruiken om de dames goed te spotten, een paar verse exemplaren kwamen binnen, en paar exemplaren hingen hun fkk kostuum in de kast. Een paar dames, kregen wel een “DKC keurstempel". In de lounge, maar even een Duits weekblad over auto’s doorgenomen. Niet veel later neemt de Bulgaarse Cindy, plaats naast mij op de bank. Dit was er een die voldeed aan het keurmerk. Even wat smalltalk, en daarna een kamer opzoeken, wel handig die lichtschakeling op die bewegingssensoren. Bijna een uur op de kamer geweest, en kan zeggen dit was beter dan de 1ste sessie, maar toch nog wel stond de handrem erop.

    Na afloop weer chillen, tot de klok 21:15 aan gaf, tijd om klaar te maken voor vertrek. Sleutel ingeleverd, nog de controle vraag gehad of alles naar wens was, en of ik nog een keer terug kom. Beide vragen met ja beantwoordt, met als toevoeging dat een volgende bezoek niet voor morgen staat gepland. Iets meer dan 3 uur later draai ik de sleutel in de voordeur, eindelijk thuis.

    Resumerend: Kleine FKK club met diverse aantrekkelijke dames, en voorzieningen, voor 35 euro wordt er waar voor je geld geboden. Voordat je Dierdorf bereikt, ben je meerdere clubs gepasseerd die op zijn minst gelijkwaardig zijn. En daar zit het struikelblok, het is leuk om een deze club een keer te bezoeken voor de afwisseling. De afstand en hetzelfde, maar dan dichterbij, beperken voor mij het herhalingsgevaar tot 1 a 2 keer per jaar.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  36. Onderstaande 12 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 1 september 2017),Devante ( 1 september 2017),Liefje (31 augustus 2017),Manureva ( 9 september 2017),mentholbear (29 september 2017),Picasso 1 ( 1 september 2017),rmjhexe (31 augustus 2017),savesexer ( 1 september 2017),toyota ( 1 september 2017),VAZKOR (29 september 2017),waterrat ( 4 september 2017),Wijze grijze (31 augustus 2017)

  37. #96
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    22 januari 2023 @ 20:35
    Berichten
    61
    Discussies
    6
    Thanks
    493
    Thanked
    321 in 51 posts

    Standaard

    Deze FKK heb ik enkele maanden geleden één keer bezocht; kan me heel goed vinden in dit verslag van Forgetskinnyletsgetfatty; mooie club met redelijke grote tuin en hele aantrekkelijke vrouwen. Er werd destijds behoorlijk gejaagd; zelfs tot in de sauna ... er waren veel meer DVP's dan `beren` en als je dan alleen zit melden de dames zich continue één voor één

  38. #97
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Mooie club, alleen als je een dag rustig wilt relaxen moet je hier niet komen.Er word veel gejaagd door de dames, zeker als je een knappe man bent zoals ik.
    Groeten uit Gelderland.

    TOYOTA.

  39. #98
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Danke TOYOTA,
    Du als Schönling hälst mir alle jungen, unerfahrenen Hühner vom Leib denn die stehen Alle auf Dich.
    So habe ich Zeit mich um die TOPP-Frauen zu kümmern die mir dann den Himmel auf Erden bescheren!!!!

    vanKees

  40. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    toyota ( 1 september 2017)

  41. #99
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.796 in 6.411 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forgetskinnyletsgetfatty Bekijk bericht
    Finca Erotica 30 augustus 2017


    De middag zelf, heb ik op een ligbed aan de rand van het zwembad door gebracht, misschien was wat leesvoer handig geweest, want smartphones, of een tablet, word niet zo gewaardeerd. Een ontmoedigingsbeleid, door het ontbreken van Wi-Fi is er al.
    Aan begin van m'n vakantie had ik het misschien nog geaccepteerd. Toen zat ik nog als een Duracell rond te wippen. Maar nu 1 a 2 kamertjes genoeg is, wil ik wel minstens m'n mobieltje erbij kunnen houden. Met een beetje bereik heb ik zelf ook wel Internet. Ik skip... at least for now.

  42. #100
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Aangezien iedereen entree betaalt en niet op mottige mannenlijven dient te gucken de Bademanteloptie telkenmale benut en dus voor 38 Neuronen toegang verkregen aan HH-tarief...Beste Cappuccino in clubland én frisdrankjes enzo bij de vleet. Ontbijt acceptabel, avondeten doorgaans niet zo m´n ding doch Buffetfressen laat ik gerne aan andere lui over die daar een nevenberoep van hebben gemaakt. Zwembad dolletjes, de vaakst benutte sauna me bekend pér kop zo ongeveer.

    De culinaire alinea hebben we dus vakkundig gevierendeeld bovenstaand dus louter voor de vorm en voor de koddige extra witregels wat sommigen zal verblijdden tot in extremis. Hoppa dus en van je fielderadela.

    Line-up dan maar wat men an sich mag verwachten. Naakte deernes want het is van je fkk-tje in Dierdorf. Een 40-tal moppies doorgaans, somtijds een 50-tal enzo. 1 Thaitante, 2 Chokomausen, een verdwaalde latina zo op z´n tijd doch voornamelijk van je Roemenistan uiteraard. En door de band genomen Loemeentjes die wat kunnen en/of motten want het toeristengehalte is in FE nogal aan de kleine kant én het servicelevel nogal aan de hoge kant. Veul stammies en die lallen wat af onder mekaal joh, daar kan geen Asiafolum tegenop. De vroegevogelcrew bijna uitsluitend Loemeens en daar zitten nogal wat Sharksachtigen tussen die alleenzittenden in een hels tempo komen influisteren dat kameren een gezonde vorm van middagsuiltjeknappen kan verdrijven. Dat zal allemaal wel moppies doch ik zit volgaarne wat te lummelen mét een dampende cappu voor m´n rotkop en wat Sprüdelwasser om te blussen tussendoor dus zout maar op met jullie highnoonacrobatieresoluties. Somtijds durft het voor te vallen dat ´k wat ontbijt doch FE is bij uitstek de etensarme club voor me. Qua looks bovengemiddeld dunkt me momentan en een kniesoor die er geen handvol opties kan vinden. Voor de pederasten onder de ijsbeertjes redelijk wat lolitagevalletjes die tegen betaling mogen worden bepoteld. Een aantal ouderdomsdekentjes as well met een handjevol Milfies dabei. ss was vooral verblijdt met de chokomausen die Erkrath hebben ingewisseld voor Dierdorf sinds kortelings, vooral de kleinste van de 2 is al meteen richting Dauergebuchtstatus gekatapulteerd dunkt me stellig. Een kwestie van tijd. Een drietal dames die en Suisse aan hogere tarieven mannen afkluifden as well, dolletjes joh. De latere shift die vanaf een uur of 16/17 binnenvalt uiteraard nog een iets hoger looks- en servicegesternte, doch dat niet ten nadele voor de Buffetgraser die keurig om 10.05 uur hun eerste omeletje binnenharken. Servicelevel van de geboekte dames erg hoog met slechts 2 die rondom 3 sterretjes aanschurken, 2 4-Sternenmoppies en 2 volle Punktenzahlmoppies enzo, voorwaar geen slecht gemiddelde en pakken hoger aan te schrijven dan wat zogenaamde servicelevelhochburgjes waar kortingskaarten met vrachtladingen worden buitengesmeten tussen de birthdaybashes door en waar het qua looks armoe troef is allesbeschouwd bovendien...

    Men kan daar dan in het lang en breed over schrijven qua individuele dame doch dat laat ´k achterwege want wat maakt het uit joh. Nobody cares anyway...

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  43. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 oktober 2017),Patjax ( 7 oktober 2017)

 

 
Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.

Freude 468*60   Babylon 468*60