Pagina 17 van 56 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 425 van 1385
  1. #401
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 21:40
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    406
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    Steeds meer word de vergelijking getrokken tussen clubs als LV GT Happy enzovoort. Dit zijn allen clubs die al lang bestaan en een ruime klantenkring hebben opgebouwd. Wat betreft het aantal bezoekers en aantal dames zijn deze clubs zonder meer nog in het voordeel. Natuurlijk is het mooi om de dames te zien dansen op de bar met blote tieten (LV) of gelijk bij de slurf te worden gepakt en zo snel mogelijk te worden te worden afgewerkt GT . Dit laatste is absoluut geen voordeel .Mijn mening is dat het in een club met veel dames moeilijk is de goede er uit te vissen bij een slechte dienstverlening valt dit minder op. Ondank al mijn ervaring als doorgewinterde ijsbeer is het aantal missers in deze clubs veel hoger dan op het oude vertrouwde nest

    Wat de klantvriendelijk betreft komt de leiding van gd zonder meer op de eerste plaats van alle clups die ik bezocht heb. Hier wordt alle moeite gedaan het de klant en de aanwezige dames het naar de zin te maken. Niet voor niet wordt het hier steeds drukker en komen de dames van zelf aanwaaien.

    Gisteren dan ook een bezoek gebracht aan het paradijs. Mijn eerste kamergang was met Roxana wat voor een eerst sinds lange tijd een tegenvaller was en ver onder de maat was. Dit kan helaas gebeuren en heb deze teleurstelling dan ook weg laten poetsen door een van de toppers van GD Fernanda. Daar de K.K in een uistekende vorm verkeer heb ik ook Silvia nog even aan de rekstok laten hangen wat zonder meer de waardering uistekend mee krijgt. Een dame die zonder meer met de beste mee kan komen.
    Al met al wederom een geslaagde avond met dank aan gd en twee heerlijke pijpmondjes

  2. Onderstaande 10 leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 augustus 2012),Dalton (26 augustus 2012),dbd67 (25 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (26 augustus 2012),Golden Dreams (26 augustus 2012),Jansen (26 augustus 2012),Jimbo1 (26 augustus 2012),madiwodovr (30 augustus 2012),mammoet (26 augustus 2012),max1975 (26 augustus 2012)

  3. #402
    Geregistreerd
    14 oktober 2009
    Last Online
    18 oktober 2015 @ 21:34
    Berichten
    67
    Discussies
    2
    Thanks
    30
    Thanked
    14 in 7 posts

    Standaard

    is Liane al weer terecht (of komt ze niet meer?)

  4. #403
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door max1975 Bekijk bericht
    is Liane al weer terecht (of komt ze niet meer?)
    as dinsdag de 28e zal Liana weer aanwezig zijn!!!

  5. Onderstaande 2 leden hebben Golden Dreams bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (26 augustus 2012),max1975 (27 augustus 2012)

  6. #404
    Geregistreerd
    27 juli 2011
    Last Online
    28 augustus 2012 @ 10:34
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Beste GD,

    Is er al bekend welke dames er vrijdag de 31e aanwezig zijn?

    Mvgr,

  7. #405
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    De verwachting voor vrijdag:

    Liana, Fernanda, Seila, Roxana, Luiza, Elena, Alexa, Silvia, Rebeca, Patricia, Morena, Claudia, Daniela, Kristina, Elif, Christina...

  8. #406
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    De verwachting voor vrijdag:

    Liana, Fernanda, Seila, Roxana, Luiza, Elena, Alexa, Silvia, Rebeca, Patricia, Morena, Claudia, Daniela, Kristina, Elif, Christina...
    En dan zeggen ze nog wel dat het slecht weer wordt...

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  9. #407
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    De verwachting voor vrijdag:

    Liana, Fernanda, Seila, Roxana, Luiza, Elena, Alexa, Silvia, Rebeca, Patricia, Morena, Claudia, Daniela, Kristina, Elif, Christina...
    Me broer en ik willen vrijdag naar de GD komen maar we missen Vera in de lijst .

    Hopelijk staat wel de Ice koud en de bitterballen in het vet.

  10. #408
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Vera is idd vergeten in de lijst. Schandalig!!! Onze excuses hiervoor Ze is gewoon aanwezig

    Frikandellen en Warsteiner Lemon ook goed?

  11. #409
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    Vera is idd vergeten in de lijst. Schandalig!!! Onze excuses hiervoor Ze is gewoon aanwezig

    Frikandellen en Warsteiner Lemon ook goed?
    Okay bedankt!! Dan komen we niet!!

  12. #410
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:03
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Ik had onlangs het geluk om bij het Freiercafe in de prijzen te vallen met een kaartje voor Golden Dreams, de club met een van de mooiste barruimtes van Duitsland. Dat laten we uiteraard niet verlopen, maandag deed zich een goede gelegenheid voor. Een paar weken geleden was ik ook al eens even kort langs geweest en had na een introbabbeltje met Patricia, wat afknapte op het feit dat tz niet in haar pakket zit (dat kun je beter wel even vragen), een heel aangenaam kamerbezoekje afgelegd met blonde Sylvia. Voor deze bijklussende studente alleen al zou je een uurtje omrijden.

    In de barruimte zag ik Sylvia niet, maar wel een ander bekend gezicht, Louisa, vorig jaar was ik al eens met haar geweest. Beetje molliger geworden, maar daar hoeft de service niet onder te lijden. Ze had me ook herkend, en na even bijkletsen gingen we maar eens op herhaling. Eigenlijk had ik even willen wachten omdat ik nog een telefoontje van een klant verwachtte, maar het verstand was inmiddels alweer naar onderen gezakt. Op de kamer meteen lekker zoenen, beetje plagerig pijpen, met veel oogcontact, prima. Toen ik me tussen haar dijen lag uit te leven ging de telefoon. Wel verd., die kutklant natuurlijk, altijd onder het eten of onder het neuken. Ik liet hem mooi doorrammelen, hij kon de pot op, Louisa zoende veel te lekker om er nu mee op te houden. Nadat ik het condoom diep in haar had volgespoten keek ik even op het display en jawel, hij dus. Toen we afgerekend hadden belde ik hem terug en maakte het zaakje rond, pleasure before business vandaag.

    De sauna was weer goed heet, de douche ernaast geeft alleen koud water, zo hoort het ook eigenlijk wel, maar dat is me toch net iets te heftig. Nadat ik mezelf weer opgefrist had trof ik Sylvia aan de bar. Was een leuk weerzien, haar Engels is prima en de conversatie ligt toch wel op een hoger niveau dan de gebruikelijke prietpraat. Met haar wederom sex van wereldklasse, ze had zeker autorijles gehad, toen de paal overeind stond was de vergelijking met een versnellingspook snel gemaakt. Alle versnellingen werden even uitgeprobeerd. Ze kreeg zoveel schik in het pijpen dat ik haar zelf maar liet stoppen, ik had nog andere plannen met haar. Bij de tweede op rij kon ik het lang volhouden, ze liet zichzelf lekker gaan, maar het werd haar wat te gevoelig, dus maar met het handje gefinisht, samen lachen om de witte fontein. De rest van het uurtje gevuld met een massage en wat nakletsen. De vijftiende vertrekt ze weer voor haar studie, mogelijk dat ze volgend jaar weer in de zomervakantie komt bijklussen, ik zou er niets op tegen hebben.

    Intussen stond het buffet gereed, de Hollandse invloed was er in de vorm van friet met echte frikadellen (Duitse frikadellen zijn iets totaal anders) en satévlees in pindasaus, heel smakelijk. Ik tafelde gezellig met Sylvia en ging even uitbuiken in een van de zithoeken. Actieve animatie vindt hier nauwelijks plaats, ik houd daar ook niet van, het zijn in animeerclubs te vaak de verkeerde types die op me af komen. Maar af en toe een subtiele hint is wel leuk. Een klein sierlijk meisje met haar tot op de billen zocht een beetje contact, maar kon amper Duits of Engels. Frans daarentegen sprak ze prima. Claudia was weliswaar Roemeense maar had lang in Frankrijk gewoond. Nog niet zo lang in het vak ook. Ik schakelde gauw over en vroeg haar bij me te komen zitten. Ze kroop lekker tegen me aan en was duidelijk in haar nopjes dat ze eens een gast trof die haar verstond. Na een paar sigaretjes en een paar kusjes vonden we dat we maar verder moesten gaan sporten op de kamer. We vleiden ons neer, het zoenen had van mij wel wat intenser gemogen, maar ze liet zichzelf graag verwennen. Vooruit dan maar, alle beftrucjes werden uit de kast gehaald tot ze mijn hoofd tussen haar benen klemde en snel de hand ervoor hield. Het lukte jammer genoeg niet om tussen de vingers door een paar nalikjes te geven, dat heeft vaak een verassend effect, maar de missie op zich was geslaagd. Nu nam ze mijn halfslappe lid in haar mond en zoog hem in no time omhoog. Oh mon Dieu, toen ze zag wat ze veroorzaakt had, een ander meisje had haar al gewaarschuwd voor een grande trompe. Nu viel bij mij ook het kwartje, ik had wel gehoord dat Louisa ons iets nariep toen we langs haar liepen, maar had alleen het woord Pula verstaan. Samen met Pizda is dat ongeveer het enigste Roemeens wat ik ken. De dames houden elkaar dus wel op de hoogte. Ze sabbelde nog een tijdje door maar kleiner werd hij niet, eerder groter. Nu dacht ik dat ik het meeste wel meegemaakt had, maar er kwam toch weer iets nieuws opzetten. Ze vroeg of ze er een foto van mocht maken, pakte haar mobieltje, en mijn derde been werd vereeuwigd. Mocht hij ooit op internet opduiken dan hebben we het nog wel even over de auteursrechten, niemand die hem beter kent dan ikzelf. Met een angstig gezicht zette ze zichzelf over me heen en nam eerst even de maat. Tot ver voorbij haar navel, oei. Het rubber ging erom en ze mocht hem er zelf in werken, je moet in zo’n geval beter niets forceren. Het moet gezegd, de kleine meid deed goed haar best, we waren er allebei verbaasd over dat haar anatomie het allemaal kon hebben. Eenmaal ingereden omgedraaid naar missie, daarna nog van achteren tot ze plat voorover lag. Beetje voorzichtig aan dan valt het best mee. Nadat de klus geklaard was nog wat na liggen smoezen, Claudia is een aardige meid, het probleem waar ze steeds tegen aanloopt is de taal, maar als je wat Frans kunt, dan kun je best wel lol met haar hebben.

    Na drie dames, twee sauna’s en een goed diner was de dag wel weer geslaagd, ik had nogal wat kilometers voor de wielen en ging ervandoor, maar bij gelegenheid kom ik graag weer eens terug in deze relaxte club waar ik noglangnietuitgewandeld ben .
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  13. Onderstaande 13 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 augustus 2012),Badslippers (28 augustus 2012),Big30 (28 augustus 2012),charlieh47 (31 augustus 2012),Dalton (28 augustus 2012),dbd67 (28 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (29 augustus 2012),Golden Dreams (28 augustus 2012),Jansen (28 augustus 2012),Koekkoek (28 augustus 2012),satanic surfer (28 augustus 2012),topplayah ( 3 september 2012),Wijze grijze (28 augustus 2012)

  14. #411
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    Is Renata al terug, c.q. wanneer komt ze terug?

  15. #412
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Om de Koekkoek en de Madi zo veel mogelijk speel en mekaar lekker opjut ruimte te geven heb ik hen (een ieder is welkom) een apart topic gegund!

    Zie:
    De Koekkoek leert Madi de les! !

    Sorry Madi voor de titel maar die Koekkoek was je weer ff voor !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Koekkoek (29 augustus 2012),yves59 (29 augustus 2012)

  17. #413
    Geregistreerd
    14 mei 2007
    Last Online
    1 juli 2019 @ 20:36
    Berichten
    35
    Discussies
    1
    Thanks
    36
    Thanked
    58 in 17 posts

    Standaard

    Je bedoelt die prettig ogende , goed lachse, met stevige borstjes en een lekker lichaam uitgerustte blonde dame...

    Wat ik van haar hoorde was dat ze vanaf 25 sept er weer zou zijn. Maar was vandaag ter plekke en heb haar daar niet gezien.
    Zal het morgen nog wel even navragen......

    Maar er zijn weer genoeg echte toppers terug op het nest om een waanzinnige middag te beleven.
    Er loopt oa ook een langharige blonde dame rond die je vervelende, sombere, druilerige middag behoorlijk kan omtoveren in een stomende ervaring.

    Dus gewoon gaan en als renate er niet is dan gewoon ff ijsberen voor een leuke vrouwtjes beer..

  18. Onderstaande 2 leden hebben yves59 bedankt voor deze bijdrage:

    Golden Dreams (29 augustus 2012),Koekkoek (29 augustus 2012)

  19. #414
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 21:40
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    406
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    Vandaag Liana dag





    Vandaag geheel volgen plan op de fiets naar het paradijs gefietst. Echter zonder krat bier (big30)
    De ontvangst zoals altijd uitstekend en correct. Uit betrouwbare bronnen vernomen dat een van de toppers van Gd Liana weer veilig was komen aanwaaien in Shutdorf. Eigenlijk stond gisteren al vast wie de rekstok van de in topvorm verkerende Koekoek mocht verwennen natuurlijk Liana. Eerst heerlijk en de zonovergoten tuin gezeten en een beetje geknuffeld en na enige tijd de kamer opgezocht. Ook deze dame was haar vakantie goed door gekomen en zat nog even strak in het pak als voorheen. De surves was ook uitsteken alles ver boven gemiddeld en krijgt van mij de beoordeling uitmuntend. Na deze uitstekende sesie nog wat gedronken en tevreden huiswaarts Gekeerd.

    liana-thumb.jpg

  20. Onderstaande 8 leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

    charlieh47 (31 augustus 2012),Dalton (29 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (30 augustus 2012),Golden Dreams (29 augustus 2012),madiwodovr (30 augustus 2012),max1975 ( 3 september 2012),topplayah ( 1 september 2012),yves59 (30 augustus 2012)

  21. #415
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ovboy Bekijk bericht
    Is Renata al terug, c.q. wanneer komt ze terug?
    De verwachting is in de week van 10 september.

  22. #416
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 11:24
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Dayum ik had gerekend om gisteren of vandaag te komen, helaas door lichamelijke ongemakken heeft dit niet zo kunnen zijn :(
    Ik ben benieuwd of Alexa en Liana volgende week aanwezig zijn ? Welke dag zou het beste zijn om te komen indien ja ?
    Volgende week ben ik hopelijk weer in topvorm Heeft iemand nog andere aanrader buiten deze 2 dames ?
    Can't wait to cum to(in) Golden Dreams :p

  23. #417
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 21:40
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    406
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    begin met Liana / Alexa neem dan gewoon Liana nog een keer is echt geen staf of Fernanda.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hootahs Bekijk bericht
    Dayum ik had gerekend om gisteren of vandaag te komen, helaas door lichamelijke ongemakken heeft dit niet zo kunnen zijn :(
    Ik ben benieuwd of Alexa en Liana volgende week aanwezig zijn ? Welke dag zou het beste zijn om te komen indien ja ?
    Volgende week ben ik hopelijk weer in topvorm Heeft iemand nog andere aanrader buiten deze 2 dames ?
    Can't wait to cum to(in) Golden Dreams :p

  24. #418
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    6 maart 2024 @ 15:49
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    29
    Thanked
    116 in 25 posts

    Standaard

    Wilde morgen (zondag) mijn vrijkaartje inwisselen voor GD. Weet iemand hoe de bezetting is op een zondag ? (Kan helaas vandaag niet)..
    Thnx

  25. #419
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door primus1968 Bekijk bericht
    Wilde morgen (zondag) mijn vrijkaartje inwisselen voor GD. Weet iemand hoe de bezetting is op een zondag ? (Kan helaas vandaag niet)..
    Thnx
    Meneer pastoor kan zondag niet want dan moet hij de hoogmis en het lof doen in zijn kerk en daar tussen is te weinig tijd om zijn leuter hard te krijgen.

  26. #420
    Geregistreerd
    30 juni 2010
    Last Online
    11 mei 2015 @ 16:31
    Berichten
    170
    Discussies
    1
    Thanks
    238
    Thanked
    47 in 20 posts

    Standaard

    Dalton wij dachten dat die van jou altijd hard was

  27. #421
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    6 maart 2024 @ 15:49
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    29
    Thanked
    116 in 25 posts

    Standaard

    Ga ik toch gewoon voor het zingen de kerk uit....

  28. #422
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Zoals de planning nu is, zijn Liana en Alexa volgende week heel de week aanwezig...

  29. #423
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 11:24
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Great, great, thx voor de reacties !

    Hoe kan je trouwens bedankjes geven in berichten, ik zie nergens een optie om dit aan te klikken :S
    Laatst gewijzigd door Hootahs; 1 september 2012 om 21:01

  30. #424
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hootahs Bekijk bericht
    Hoe kan je trouwens bedankjes geven in berichten, ik zie nergens een optie om dit aan te klikken :S
    Als ik goed geinformeerd ben, moet je 10 berichten geschreven hebben, om "thanks" te kunnen klikken

  31. #425
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 11:24
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Ok dat verklaart alles, nog een berichtje dan hierna, en extra privileges en meedoen met de Tombola

 

 
Pagina 17 van 56 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.