Pagina 37 van 56 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 901 t/m 925 van 1385
  1. #901
    Geregistreerd
    5 juli 2011
    Last Online
    6 februari 2024 @ 14:30
    Berichten
    342
    Discussies
    9
    Thanks
    30
    Thanked
    156 in 86 posts

    Standaard

    Gister weer bij Golden Dreams geweest. Rond 1300 de parkeerplaats opgereden na de verplichtingen mij gehuld in een ijsberenpak. Eerst wat rustig gezeten met wat koffie erbij. Amalia had mij al opgemerkt en ik zag haar zitten toen ze een gokje waagde. Ik dacht als zij rustig bezig is met een gokje wagen dan ga ik op mijn dooie gemak de andere dames bekijken... de laatste paar keren dat ik er was eigenlijk gelijk op haar afgestapt en gekamerd wat altijd goed is met haar. Nu leek het anders te lopen omdat ik op mijn gemakkie op de bank van mijn koffie zat te genieten. Tot dat ik opeens opgeschrikt werd door 2 kroelende handen door mijn haar. Het was Amalia welke klaar was op de kast en welke ik niet had horen aankomen. Nu even wat gepraat te hebben met haar gelijk maar op zoek naar een plekje voor innig samenzijn. Het werd de Kino. Hier lekker genoten en vervolgens gedoucht.

    Ik had een zware reis en een kinogang met amalia erop zitten en dacht ik ga lekker in de jacuzzi. Helaas was deze nog niet opgewarmd en het watertemperatuur was 26 graden. Helaas voor nu dan maar op de rode loungebank waar je ook lekker op kan liggen en relaxen.

    Na wat gekletst ts bebben met andere beren en wat nieuwe dames. Was het eigenlijk ook al weer etenstijd. Ik weet niet wat ze met de klok doen maar de tijd vloog voorbij. Het eten aardappels met bloemkool en vlees in heerlijke jussaus. En wat salade. Dit smaakte mij uiterst goed. Complimenten voor de kok.

    Na het eten aan de bar gezeten en wat gepraat te hebben met wat beren begon het toch weer wat te kriebelen. Madelina keek me de hele dag al aan op een ondeugende manier. Alexia welke er gewoon goed uitziet maar eens mee kameren, melisa waar veel lovende woorden hier op dit forum van op staan eens proberen. of me laten slopen door Elena. Allemaal opties. Ik wilde dit even rustig bezien op de bank... maar voordat ik op de bank was leek het wel of Madelina mijn gedachten kon lezen want na de hele dag wat gekeken te hebben sprak ze mij aan en stelde voor om op de bank te gaan zitten...

    Nou dit scheelt mij weer nadenken dus maar mee ingestemt. Hele leuke spontane meid op de bank welke het echt wel gezellig wil hebben. Ook is ze totaal niet opdringerig om de sleutel te halen. Misschien kwam dit omdat ze engels en duits niet erg goed beheerst.

    Eenmaal op de kamer erg leuk gehad. Ze geeft alvorens goed de do's en dont's aan. Voor een beginneling in het vak gewoon goed.

    Mijn dag was al weer lang genoeg en had geen tijd meer voor nog een kamergang. Dus maar gelijk gedoucht en huiswaarts gereden.

    Al met al prima dag... allen bedankt

    Sent from my GT-I9105P using Tapatalk

  2. Onderstaande 5 leden hebben 888 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 oktober 2013),hansdordt (24 oktober 2013),Jimbo1 (24 oktober 2013),Koekkoek (27 oktober 2013),saralai (29 oktober 2013)

  3. #902
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Heb me ook weer even mogen vermaken in het huis van de gouden dromen. Donderdag rond de klok van 15.30 uur binnen gevallen en vandaag rond de klok van 13.30 uur weer huiswaarts vertrokken, weliswaar met tegenzin maar ja er moet af en toe ook wat worden gedaan. Heb me weer meer dan prima vermaakt maar dat zal voor de trouwe lezers geen verrassing meer zijn. De middag gevuld met Elena en de avond met Lucy, ja het leven kan zwaar zijn. Lekker gegeten en met wat beertjes gepraat. Zal ik ze nu nog verder de hemel in prijzen of kom ik dan niet meer geloofwaardig over ??? Nee, laat ik het hier maar even bij laten en neem zelf de moeite eens om al dit heerlijks en deze gezelligheid te ontdekken, gewoon erg goed door zichzelf te zijn daar met de Brabantse gastvrijheid.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Stiffmaster bedankt voor deze bijdrage:

    Jimbo1 (26 oktober 2013),Koekkoek (27 oktober 2013)

  5. #903
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:19
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    407
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    Het is Gd weer gelukt een nieuwe topper het huis van de gouden dromen binnen te slepen.

    Is het voetbal in de eredivisie niet om aan te zien de sessies in gd zijn van het hoogste nivo.
    Silvia een vriendelijke Poolse dame die uitstekend Duits spreek en zeer vriendelijk is. Ondanks dat deze dame al wat ouder is kan deze zonder een probleem met de beste mee komen in de club.
    De afgelopen week 2 keer met deze dame de kamer opgezocht waar de vonken er van af sprongen.
    De herhaling kans is dan ook onvermijdelijk dus tot binnenkort maar weer zoals altijd was de gastvrijheid uitstekend te noemen.
    Een tevreden Vogel

  6. Onderstaande 3 leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 1 november 2013),funske (29 oktober 2013),Stiffmaster (29 oktober 2013)

  7. #904
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 15:46
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekkoek Bekijk bericht
    Het is Gd weer gelukt een nieuwe topper het huis van de gouden dromen binnen te slepen.

    Is het voetbal in de eredivisie niet om aan te zien de sessies in gd zijn van het hoogste nivo.
    Silvia een vriendelijke Poolse dame die uitstekend Duits spreek en zeer vriendelijk is. Ondanks dat deze dame al wat ouder is kan deze zonder een probleem met de beste mee komen in de club.
    De afgelopen week 2 keer met deze dame de kamer opgezocht waar de vonken er van af sprongen.
    De herhaling kans is dan ook onvermijdelijk dus tot binnenkort maar weer zoals altijd was de gastvrijheid uitstekend te noemen.
    Een tevreden Vogel
    Dit sluit naadloos aan bij het verhaal dat ik onlangs over Silvia postte.
    Ik was zeer onder de indruk, en hoop haar spoedig weer te ontmoeten. Moet nodig bijkomen van mijn teleurstellende, gelukkig kosteloze (Tombola bedankt!) uitstapje naar VM.
    GD rules!!!

  8. Onderstaande 5 leden hebben jeegee bedankt voor deze bijdrage:

    Golden Dreams ( 2 november 2013),Koekkoek (30 oktober 2013),levensgenieter45 (30 oktober 2013),Opa57 (13 november 2013),Stiffmaster (30 oktober 2013)

  9. #905
    Geregistreerd
    20 juni 2010
    Last Online
    23 februari 2015 @ 00:21
    Locatie
    Westland
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    8
    Thanked
    38 in 6 posts

    Standaard

    Na lange tijd van afwezigheid (>1 jaar) kwam het vorige week zaterdag 26-10 ervan dat ik "toevallig" in de buurt was om Golden Dreams weer eens onveilig te maken. Ik werd allervriendelijkst ontvangen en kreeg na de plichtpleging aan de balie mijn slippers en badjas. Na een verfrissende douche kwam ik de grote ruimte binnen waar ik begroet werd door Izabela; ze was me niet vergeten....

    Na een lekker bakkie koffie op de bank, kwam Izabela als snel bij me zitten. Lekker lang bijkletsen op de bank dacht ik nog...immers hadden wij elkaar al enige tijd niet gezien. Helaas was dat niet zo, want ondanks dat ik al mijn belevenissen van de afgelopen tijd met haar wilde delen vond zij het waarschijnlijk niet interessant genoeg (tja ik kan haar eigenlijk ook niet ongelijk geven....) want na een minuut of 5-10 kwam de vraag of we liever niet naar boven gingen. (Zie recensie voor mijn belevenissen aldaar).

    Na deze gebeurtenis moest ik ff bijkomen en ging lekker een biertje drinken en wat voetbal kijken. Aangezien het het weekend was van iedereen wil geen koploper zijn heb ik mij goed vermaakt.

    Na een uurtje of 2 voetbal gekeken te hebben werd mijn aandacht afgeleid door een leuke brunette: Silvia. Ik dacht, die ga ik verschalken, maar helaas was een andere beer me net voor..... Dus maar ff wachten, kan nooit lang duren dacht ik nog, maar dat viel toch wel ff tegen. Gelukkig heb ik me niet verveeld want Hans stond (of liever zat) achter de bar en het was of ik niet was weggeweest.....

    Na een tijdje was Silvia terug en vroeg ik haar om bij me te komen zitten. Wat een topwijf is dat zeg. Super leuk, gezellige kletser, slimme meid, lekker ding, dus dat moest ik maar eens verder op de kamer onderzoeken (Zie verder bij Silvia).

    Na de sessie met Silvia nog ff bijkomen op de bank jawel in gezelschap van Silvia die me nog gezelschap kwam houden en lekker tegen me aankroop.....

    Vervolgens maar naar huis getogen want het was weer ongemerkt laat geworden want al lijkt de tijd stil te staan in Golden Dreams, zij vliegt voorbij......alhoewel ik een mazzeltje had dat de wintertijd inging....

    Bedankt Golden Dreams team, jullie maken het me moeilijk om weg te blijven..... tot snel!!
    Have a nice day!

  10. Onderstaande 10 leden hebben miepmiep bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 1 november 2013),Boy69 ( 1 november 2013),funske ( 2 november 2013),Golden Dreams ( 2 november 2013),hansdordt ( 2 november 2013),Koekkoek ( 1 november 2013),mammoet ( 2 november 2013),Opa57 (13 november 2013),saralai ( 3 november 2013),stadswandelaar ( 2 november 2013)

  11. #906
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag naar GD afgereisd. Ik had een vrijkaartje van een ander forum gekregen. GD stond al wat langer op mijn lijstje om eens heen te gaan.

    Rond 12.30 uur aangekomen en mijn vrijkaart ingeleverd. Een dag te laat. Hij was maar tot donderdag geldig. Ik had daar even over gemaild en het was oke. Dat zette gelijk ook wel een beetje de sfeer neer die de hele dag bleef: het management is echt helemaal goed daar. Gewoon er iets van maken met de gasten en de meiden en niet al te formeel of ingewikkeld doen. Dat bleek ook later op de dag nog eens: ik moest even weg om in Nederland iets te doen. (hoefde alleen maar even een Nederlands gsm-netwerk te hebben). Geen probleem, dan kom je toch gewoon weer terug over een uurtje, zeiden ze. En dat heb ik ook gedaan.

    Verder is het fijn in zo’n comfortabele club. Lekkere banken, voetbal op tv, genoeg plekken om even rustig met een meisje te zitten en niet te vergeten de whirlpool. Prima op temperatuur. En last but not least: het was overal heel schoon. Ook op de kamers.

    Vrijdag was wel een rustige dag in GD. Er waren weinig bezoekers en dan ontstaat er moeilijk een gezellige sfeer in zo’n grote club. Ik heb mij wel vermaakt: beetje voetbal gekeken, zo nu en dan een biertje, zo nu en dan in de whirlpool.

    En dan waar ik natuurlijk ook voor kwam: het gebeuren met dames. Als eerste bij binnenkomst zag ik Sania en besloot met haar naar een kamer te gaan. Door de gangetjes naar de kamer en het was een prima sessie. Wat een mooie vrouw is dat. Mooi slank, stevige b-cups, vriendelijke rustige uitstraling. Prima zoenen, pijpen en neuken. Beiden heerlijk klaargekomen.

    Na een beetje bijgekomen te zijn weer naar de kamer, maar nu met Amalia. Gezien de recensies had er hooggespannen verwachtingen. Achteraf gezien niet helemaal terecht: het was een redelijke, maar niet heel bijzondere sessie. Ook wel weer strak lijf en mooie borsten, maar ik vond haar wat afstandelijk. Geen zware kritiek, het was zeker wel fijn.

    Na twee sessie moest ik toch wel een flinke tijd uitrusten en dan is zo’n grote club fijn. Jammer dat het herfst is, lekker buiten zou ook fijn zijn. Volgend seizoen dan maar.
    Yasmin was de derde sessie. Heel lieve meid die er echt zin in had. Goeiemorgen wat een borsten heeft die. Heerlijk om mee te spelen. Het werd eigenlijk een bovengemiddelde sessie met veel zoenen, beffen, neuken en pijpen. Aan te raden dit meisje.

    En toen moest ik even naar Nederland en na een uurtje was ik weer terug. Ik dacht na over nog een kamergang. Vier keer is wel veel, maar ik besloot toch nog een keer met Sania naar boven te gaan. Een herhaling van de eerdere sessie die dag: helemaal top.

    En dat geldt ook voor het eten dat rond 6 uur werd neergezet.

    Conclusie: prima management, vriendelijke en aantrekkelijke meiden. Aan te raden.

  12. Onderstaande 2 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Koekkoek ( 3 november 2013),saralai ( 3 november 2013)

  13. #907
    Geregistreerd
    12 april 2012
    Last Online
    6 april 2024 @ 06:12
    Locatie
    nog niet in Thailand
    Berichten
    96
    Discussies
    3
    Thanks
    300
    Thanked
    79 in 20 posts

    Standaard

    Gisteren afgereisd naar Shuttdorf in gezelschap van 2 medeberen,na de hartelijke ontvangst m,n tombola vrijkaartje verzilverd en de pret kon beginnen.
    Bij binnekomst in de warme speeltuin al gelijk mijn favoriete dames gespot, had afgelopen dagen al lopen te fantaseren wat ik allemaal met Amalia en Alexia wilde gaan doen als ik ze samen mee naar de kamer kon nemen. Toch is het weer anders gelopen kun je zien dat je niet vooruit moet plannen maar alles gewoon op je af moet laten komen als je naar Golden dreams gaat. Na bijgekomen te zijn van al dat moois te bekijken Alexia maar de sleutel laten halen en dit was ouderwets goed en gezellig. Tijdens de sessie nog wel met de gedachte gespeeld om Amalia dr bij te halen maar niet gedaan.Die Alexia is gewoon een lekker ding met haar brutale lache bekkie,kortom gewoon goed. Poosje in de whirlpool bij liggen komen en gewacht op eten. Dat was dit keer naar mijn mening zeer goed of het kwam door de honger wat ik had weet ik niet maar het smaakte gewoon goed, 2 soorten snitzels met beilagen.. Sigaretje met Amalia gerookt en haar de sleutel laten halen en hup.. op naar boven. Ja hier heb ik verder niets aan toe tevoegen want zij is nog steeds m,n favoriete dame en het was gewoon weer als vanouds. Wij (mn 2 medeberen en ik) hadden het plan om rond 21:00 weer te vertrekken maar door met wat mede beren te babbelen en ervaringen uit te wisselen werd het maar zo weer 23:00. (Tijd vliegt als t gezelig is) Intussen zat ik me heerlijk op te geilen aan Izabella dus na een kort intake gesprekje met haar.... haar de sleutel maar laten halen, en nu komt het, zij doet Amalia wankelen op de 1ste plaats, meer hoef ik er niet over te zeggen hoe hoog dat ze dan bij mij aangeschreven staat! Weet niet of het haar vriendelijkheid is of haar prestatie maar voor Izabella kom ik 100% terug. En zo was het weer 24:00 dat ik de badjas uitdeed,dan nog ff 180km rijden. Maar dit is het zeker waard, kortom weer een geweldige dag gehad bij de mensen van Golden dreams. Iedereen bedankt en tot de volgende keer.
    Sabai sabai.

  14. Onderstaande 9 leden hebben saralai bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 3 november 2013),goldstar ( 4 november 2013),hansdordt ( 3 november 2013),Jimbo1 (13 november 2013),Koekkoek (12 november 2013),mammoet ( 3 november 2013),mathijs25 ( 3 november 2013),Opa57 (13 november 2013),Stiffmaster ( 4 november 2013)

  15. #908
    Geregistreerd
    6 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 14:35
    Locatie
    ZW Overijssel
    Berichten
    166
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    154 in 43 posts

    Standaard

    Na een zeer lange afwezigheid vorige week Golden Dreams weer eens bezocht. Entourage was nog hetzelfde, sommige dames ook, maar toch verschillende nieuwe dames gespot. Zoals wel vaker beschreven is, is de ontvangst bij GD prettig en vriendelijk. Na binnenkomst mij in de blauwe badjas gehesen, even douchen en me naar de bar begeven. Eerst rustig rondgekeken en op mijn gemak koffie gedronken. Aantal dames omstreeks 10 (zoals op aanwezigheidslijst op website netjes vermeld). Het niet actief jagen heeft zo zijn voor en nadelen. Kon nu rustig mijn keus bepalen, al wordt je wel van alle kanten "bekeken" en "vriendelijk glimlachend/uitnodigend aangekeken". Had jammer genoeg niet al te veel tijd, maar heb me in de tijd die ik er was, prima vermaakt. Jammer dat er overdag nog steeds zo weinig mannelijke gasten zijn. Zou het bij GD nog gezelliger maken. GD nog bedankt voor ontvangst en gezelligheid.

  16. Onderstaande 4 leden hebben Smittie bedankt voor deze bijdrage:

    Jimbo1 (13 november 2013),Koekkoek (12 november 2013),Opa57 (13 november 2013),Stiffmaster (13 november 2013)

  17. #909
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Gisteren samen met mijn maatje Ontstopper weer even in het kleine paradijs gaan kijken, was voor mijn maatje de eerste keer aldaar. Wel het was weer zoals we gewend zijn van GD, relax en gemoedelijk en steeds meer mooie dames, ja mijn maatje kwam ogen te kort en volgens mij ook wat anders aan het eind van de dag . Zelf wederom met Lucy en Elena wat tijd doorgebracht en mijn maatje met Patricia en Amalia, van laatst genoemde heeft ie volgens mij een natte droom aan over gehouden gezien het tijdstip dat ik al bericht vanochtend van hem kreeg hoe geweldig het wel niet was geweest, hmmmm weer een verslaafde erbij Het was de bedoeling dat we er zouden blijven slapen maar wat onverwachte zaken deed ons toch besluiten om naar huis toe te gaan. Heb begrepen dat als ik het goed mee kreeg dat er in December nog wat gedaan gaat worden met de feestdagen, ben benieuwd en wacht de berichten maar af, zou dan zomaar eens kunnen gebeuren dat wij op zo`n mooie dag weer opduiken in het huis van de gouden dromen. Mensen allemaal weer bedankt, Wesley denk aan mijn woorden .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  18. Onderstaande 8 leden hebben Stiffmaster bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (15 november 2013),dbd67 (16 november 2013),funske (15 november 2013),Jimbo1 (15 november 2013),Koekkoek (16 november 2013),mammoet (16 november 2013),Ontstopper (16 november 2013),saralai (15 november 2013)

  19. #910
    Geregistreerd
    26 mei 2007
    Last Online
    22 juli 2021 @ 13:28
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    134
    Discussies
    0
    Thanks
    295
    Thanked
    152 in 70 posts

    Standaard

    Ja ja was weer een top dag bij GD. Sinds lange tijd weer eens mee geweest met Stiffmaster en klopte weer wat hij zei en zoals altijd twijfel ook geen moment aan zijn oordeel. Bedankt maatje voor deze super dag. Amalia is toch wel een super dame. Van de natte droom klopt wel maar dan eigenlijk een natte droge droom. Dat natte ben ik helemaal kwijt geraakt bij Amalia, meerdere keren. Kom snel weer terug met Stiffmaster voor weer een top dag. Zekers weer een verslaafde erbij. Golden dreams bedankt voor deze dag.

  20. Onderstaande 5 leden hebben Ontstopper bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (16 november 2013),Jimbo1 (16 november 2013),mammoet (16 november 2013),saralai (16 november 2013),Stiffmaster (16 november 2013)

  21. #911
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    En weer een lid van de GD fanclub erbij. Hoe kan het ook anders wanneer je door conaisseur Stiff wordt geintroduceerd. Golden Dreams is een club die je moet liggen. Het is meestal vrij rustig daar maar dat heeft als voordeel dat de dames alle tijd voor je nemen. De club heeft enkele toppers in huis waarvan sommigen al jaren in GD verblijven. Dat zegt genoeg over hoe de dames door het management worden behandeld en over de behandeling van de clienten is al meer dan voldoende geschreven, die is meer dan uitstekend te noemen. Dreams come true in Golden Dreams, in ieder geval mijn dromen wel.

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  22. Onderstaande 6 leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (16 november 2013),Koekkoek (16 november 2013),mammoet (16 november 2013),Ontstopper (16 november 2013),saralai (16 november 2013),Stiffmaster (16 november 2013)

  23. #912
    Geregistreerd
    28 juni 2009
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:14
    Berichten
    238
    Discussies
    12
    Thanks
    396
    Thanked
    245 in 98 posts

    Standaard

    Mede ijsberen laten we niet teveel positieve signalen geven over GD.
    Dan word het veel te druk.
    Ik weet dat ik nu geen vrienden maak met de dames en het management.
    Zeker het management is inderdaad heel zorgzaam voor de dames.
    Daarom zijn de dames daar ook niet zo opgefokt en gespannen.
    De dames van GD vragen niet naar 2 zinnen. SCHLUSSEL.
    Het management begrijpt heel goed dat het een samenwerking is tussen hen en de dames.
    Daar kunnen andere clubs een voorbeeld aan nemen.
    Die willen dik verdienen aan de beren maar ook nog aan de dames.
    Vandaar dat die dames gespannen worden als zij een paar dagen hun quote niet halen. ( crisis )

    Jaja ontstopper nu heb je maar 2 van de mooie dames van GD ervaren.
    Kijk uit , want de andere dames zijn ook fantastisch.
    Je wordt er gek van.
    Elke keer dat je weer naar binnen loopt, word je gek.
    Je wilt eigenlijk met ze allemaal.
    De dames vinden het geen probleem.
    Maar wij beren hebben beperkingen.
    Het is ook positief, want dan heb je weer een reden om elke keer terug te gaan.
    Ik ben voorlopig nog lang niet uitgewandeld in het Hemelse paradijs.

  24. Onderstaande 7 leden hebben casio007 bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (16 november 2013),funske (16 november 2013),Koekkoek (16 november 2013),mammoet (16 november 2013),Ontstopper (16 november 2013),saralai (16 november 2013),Stiffmaster (16 november 2013)

  25. #913
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:19
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    407
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    Laat het maar mooi veel drukker worden daar casio007 dit betekent ook een toename van de dames. Dus nog meer te kiezen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door casio007 Bekijk bericht
    Mede ijsberen laten we niet teveel positieve signalen geven over GD.
    Dan word het veel te druk.
    Ik weet dat ik nu geen vrienden maak met de dames en het management.
    Zeker het management is inderdaad heel zorgzaam voor de dames.
    Daarom zijn de dames daar ook niet zo opgefokt en gespannen.
    De dames van GD vragen niet naar 2 zinnen. SCHLUSSEL.
    Het management begrijpt heel goed dat het een samenwerking is tussen hen en de dames.
    Daar kunnen andere clubs een voorbeeld aan nemen.
    Die willen dik verdienen aan de beren maar ook nog aan de dames.
    Vandaar dat die dames gespannen worden als zij een paar dagen hun quote niet halen. ( crisis )

    Jaja ontstopper nu heb je maar 2 van de mooie dames van GD ervaren.
    Kijk uit , want de andere dames zijn ook fantastisch.
    Je wordt er gek van.
    Elke keer dat je weer naar binnen loopt, word je gek.
    Je wilt eigenlijk met ze allemaal.
    De dames vinden het geen probleem.
    Maar wij beren hebben beperkingen.
    Het is ook positief, want dan heb je weer een reden om elke keer terug te gaan.
    Ik ben voorlopig nog lang niet uitgewandeld in het Hemelse paradijs.

  26. Onderstaande leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (16 november 2013)

  27. #914
    Geregistreerd
    28 juni 2009
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:14
    Berichten
    238
    Discussies
    12
    Thanks
    396
    Thanked
    245 in 98 posts

    Standaard

    Ja koekkoek.
    Zo kun je het ook bekijken.
    Maar zoiets als GT vind ik persoonlijk helemaal niks.
    Voor een groot feest is dat leuk.
    Maar als het zo heel groot word, worden de dames ook onpersoonlijker.
    Gaan ze meer voor de money en kun je de interactie ook vergeten.
    Natuurlijk zijn de dsmes er voor het geld.
    Maar nu er minder beren zijn zullen ze meer aandacht aan de klant besteden.
    En juist dat vind ik 1 van de pluspunten van GD.
    De pre en after sales van de dames vind ik heel erg goed en fantastisch.
    De grote afwerkfabrieken is leuk als ik langs kom rijden en weinig tijd heb.
    Nee. GOLDEN DREAMS blijf alsjeblieft zoals het nu is.
    En als de crisis coorbij is zal de klandizie ook weer aantrekken.
    Wens alle dames en het management het beste en daarbij alle beren nog veel GD plezier.

  28. Onderstaande 8 leden hebben casio007 bedankt voor deze bijdrage:

    jeegee (18 november 2013),Koekkoek (16 november 2013),levensgenieter45 (17 november 2013),mammoet (18 november 2013),Ontstopper (17 november 2013),Peppino (17 november 2013),saralai (17 november 2013),Stiffmaster (17 november 2013)

  29. #915
    Geregistreerd
    12 april 2012
    Last Online
    6 april 2024 @ 06:12
    Locatie
    nog niet in Thailand
    Berichten
    96
    Discussies
    3
    Thanks
    300
    Thanked
    79 in 20 posts

    Standaard

    As zaterdag weer naar mn favoriete uitgaansgelegenheid, hopelijk zijn toppertjes Amalia,Alexia en Izabella aanwezig?
    Komen weer met 3 man sterk, bis samstag.
    Sabai sabai.

  30. #916
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Last Online
    31 oktober 2023 @ 14:40
    Berichten
    100
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    20 in 11 posts

    Standaard

    GD mijn favoriete club afgelopen maand 2 x geweest wat een feest ongeveer 15 mooiedames aanwezig
    keuze maken is moeilijk schrijf binnenkort een stukie
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 november 2013 om 09:14

  31. #917
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Last Online
    31 oktober 2023 @ 14:40
    Berichten
    100
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    20 in 11 posts

    Standaard

    de zwembad is er klopt heb er van het zomer ingelegen bere koud graag verwarming Haha

  32. #918
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Daumen hoch Pannenkoeken in Schüttorf

    Gisteren weer een dagje doorgebracht in mijn favoriete pannenkoekenhuisje in Schüttorf, bij de liefhebber bekend onder de naam 'Golden Dreams'. Ik arriveerde rond 12.30 uur, mooi op tijd voor een lange dag genieten van het lekkers wat er in huis is. Het was nog rustig maar dat zou later anders worden, in de avond werd het gezellig druk. Wanneer ik zeg 'genieten van het lekkers' geldt dat in mijn geval bijna uitsluitend visueel want hoe smakelijk de menukaart van Pannenkoekhuis Golden Dreams er ook uit ziet, ik ga altijd voor één lekker hapje en daar hou ik het dan bij. Wanneer mijn favoriet, Melissa, dus op de menukaart van de dag staat is zij de enige waar ik me die dag mee bezig zal gaan houden, de andere heerlijkheden, ook dit keer weer in grote getale aanwezig, bewonder ik slechts van afstand en zorgen er hooguit voor dat de lekkere trek aanwezig is.

    Vanaf binnenkomst tot vertrek (21:00u) heb ik me dus in het gezelschap van Melissa opgehouden. Wel grappig, want de dames die al langer aanwezig zijn weten dat precies en laten het wel uit hun hoofd om jacht op me te maken. Een enkele nieuweling heeft die kennis nog niet en doet een poging maar wordt al snel in het Roemeens terecht gewezen door haar collega's. Ik spreek de taal niet maar gok dat het zoiets is als: "afblijven, die is van Melissa". Een dagje pannenkoeken met Melissa voelt inmiddels als een dagje verpozen met een goede vriendin. We weten inmiddels veel van elkaar en kletsen meer dan we vrijen. Andere ijsberen zullen dat zonde van de tijd vinden, ik voel me er prima bij en heb een heerlijke dag. 's Middags 3 uur op de kamer doorgebracht, kort onderbroken door de roomservice () waar ik sinds enige tijd van mag genieten. Ik was even bang dat Hans bij ons op het bed wilde klimmen (ik weet het, ik heb een enorm aantrekkelijk lichaam..) maar gelukkig bleef hij discreet in de deuropening staan. Na het prima diner (lasagne, rijst, kip in een heerlijke saus, salade) de sessie van de middag nog eens dunnetjes overgedaan. De details vermeld ik zoals gewoonlijk niet, de perverselingen onder jullie (dat zijn er vele) mogen hun fantasie de vrije loop laten, alles wat je verzint is waar
    Rond een uur of 9 lichamelijk moe maar tevreden en geestelijk uitgerust afscheid genomen en op weg naar huis. Hans vroeg me bij vertrek hoe het was geweest, waarop ik antwoordde: "Zoals altijd, het was weer waardeloos". Gek genoeg geloofde hij me niet...

    Op dit forum zijn er velen die 'hun' club aanprijzen als de beste die er is. Beer Dalton is daar een mooi voorbeeld van, die prijst Villa Marisol bijna dagelijks de hemel in. Ik snap dat wel, wanneer het ergens goed eten is, je goed behandeld wordt en er voldoende keus naar jouw smaak is, waarom zou je dan een ander adres gaan opzoeken. Voor mij is dat precies hetzelfde. Er zullen best alternatieven zijn voor Golden Dreams maar ik voel geen enkele behoefte om dat te onderzoeken. Mijn (subjectieve) plusplunten van Golden Dreams nog eens op een rijtje:
    + - voor een Noorderling prima te bereiken
    + - grote en discrete parkeerplaats
    + - mooie en ruime ambiance
    + - schoon
    + - prima en meer dan voldoende voedsel
    + - ruim aanbod aan zeer aantrekkelijke (naar mijn smaak) dames
    +++ - zeer persoonlijke en bovengemiddelde service! ( in alle verslagen van andere clubs ben ik nog nooit een beschrijving tegengekomen van clubs die vergelijkbare service bieden)

    Zijn er dan geen minpunten te bedenken? Vast wel, ik merk ze echter niet op of heb er geen last van. En wanneer ik onverhoopt een wat mindere ervaring heb, meld ik dat aan de personen die er wat aan kunnen doen, ik weet ook zeker dat het dan opgepakt wordt. Zoals je hierboven kunt zien is de zeer persoonlijke service voor mij doorslaggevend, ik voel me als klant welkom en wordt serieus genomen, precies dezelfde reden waarom ik mijn kleding al jarenlang bij hetzelfde bedrijf koop.

    Tot slot: ik weet niet of ik het mag verklappen maar ik heb vernomen dat er m.b.t. het eten in Golden Dreams in 2014 enige aanpassingen zijn te verwachten. Ik ben al tevreden maar iedere verandering ten goede juich ik natuurlijk alleen maar toe! En zolang pannenkoeken op het menu blijven staan kom ik terug, zeker weten!

    Toevoeging: oh ja, ik ben op winterbanden gekomen, schijnt belangrijk te zijn
    Laatst gewijzigd door Jimbo1; 28 november 2013 om 10:34 Reden: winterbanden

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  33. Onderstaande 6 leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (28 november 2013),dbd67 (28 november 2013),funske (28 november 2013),saralai (28 november 2013),Stiffmaster (28 november 2013),StrikerXMF (28 november 2013)

  34. #919
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Vriend ik ben blij dat je weer van jouw toppertje Melissa hebt mogen genieten, ik hoop dat er zo rond oud en nieuw, lees 31-12-2013, ook nog wat te beleven valt want dan wil mijn maatje Ontstopper mij weer meenemen naar het pannenkoekenhuis. En ik ben meer dan benieuwd wat we dan van het eten in 2014 mogen gaan verwachten.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  35. Onderstaande 3 leden hebben Stiffmaster bedankt voor deze bijdrage:

    Jimbo1 (28 november 2013),Koekkoek (29 november 2013),Ontstopper (30 november 2013)

  36. #920
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Last Online
    31 oktober 2023 @ 14:40
    Berichten
    100
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    20 in 11 posts

    Standaard

    in november weer een bezoek gebraacht aan dit mooie oord! Alleen jammer dat het zo rustig is. Aan de andere kant geen wachttijd voor ijsberen als hier meer mannen komen krijgen die het absoluut druk. Wat een heerlijke meiden: Prima sex, top!! Hier kom je echt voor

  37. #921
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Last Online
    31 oktober 2023 @ 14:40
    Berichten
    100
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    20 in 11 posts

    Standaard

    he Gd is nu beter te bekijken met de phone(andriode)
    super geen idee of het ook voor de iphone is

  38. #922
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:19
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    407
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    Mickey een heerlijk kipje


    Vandaag een bezoekje gebracht aan het gastvrije Gd . Om eerlijk te zijn de dag ervoor ook al toen gekamerd met een oude bekende. Gesproken met Mickey en afgesproken de volgende dag te gaan kameren. Ik heb mij dan ook heerlijk op de bank met haar genesteld en en na een klein half uurtje de kamer opgezocht. Dit extra bezoekje was het meer dan waard een dame die de tijd neemt en zonder meer tot de beste dames van dit paradijs behoort waardering 9 ++ herhalingsgevaar zeer hoog. Ruim een uur boven geweest. Deze dame heeft voorheen in Frankfurt gewerkt.

  39. Onderstaande 5 leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (30 november 2013),funske (30 november 2013),Jimbo1 (30 november 2013),saralai (30 november 2013),Stiffmaster (30 november 2013)

  40. #923
    Geregistreerd
    12 april 2012
    Last Online
    6 april 2024 @ 06:12
    Locatie
    nog niet in Thailand
    Berichten
    96
    Discussies
    3
    Thanks
    300
    Thanked
    79 in 20 posts

    Standaard

    Mickey? Heb ik iets gemist,naam zegt mij niks?
    Sabai sabai.

  41. #924
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Last Online
    31 oktober 2023 @ 14:40
    Berichten
    100
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    20 in 11 posts

    Standaard

    mooi nieuwe dames dit wisseld geregeld

  42. #925
    Geregistreerd
    12 april 2012
    Last Online
    6 april 2024 @ 06:12
    Locatie
    nog niet in Thailand
    Berichten
    96
    Discussies
    3
    Thanks
    300
    Thanked
    79 in 20 posts

    Standaard

    Zal het binnen nu en 2 uur zelf ondekken!
    Sabai sabai.

 

 
Pagina 37 van 56 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

  Babylon 468*60