Pagina 27 van 56 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 651 t/m 675 van 1385
  1. #651
    Geregistreerd
    14 september 2012
    Last Online
    22 maart 2024 @ 22:35
    Locatie
    Het mooie Twente
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    25
    Thanked
    53 in 21 posts

    Standaard

    Jaaa hoor!!! Ik ga morgen weer eens na Golden Dreams dit keer om even uitgebreid Alexa's vakantie door te nemen Mocht nou iemand van plan zijn om ook morgen voor Alexa te gaan zorg dan dat je voor 12.30 aanwezig bent, dan ben je me te snel af Hoe gaat het overigens met de rest van de ijsberen die Golden dreams bezoeken? Laat eens wat van je horen, kunnen we gezellig wat informatie delen De laatste keer was het er heel gezellig met de dames en de heren.

    Tot Morgen!!!

  2. Onderstaande leden hebben ToHotToHandel bedankt voor deze bijdrage:

    Koekkoek (14 februari 2013)

  3. #652
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 21:40
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    406
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    Oke ik ben er om 12 uur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToHotToHandel Bekijk bericht
    Jaaa hoor!!! Ik ga morgen weer eens na Golden Dreams dit keer om even uitgebreid Alexa's vakantie door te nemen Mocht nou iemand van plan zijn om ook morgen voor Alexa te gaan zorg dan dat je voor 12.30 aanwezig bent, dan ben je me te snel af Hoe gaat het overigens met de rest van de ijsberen die Golden dreams bezoeken? Laat eens wat van je horen, kunnen we gezellig wat informatie delen De laatste keer was het er heel gezellig met de dames en de heren.

    Tot Morgen!!!

  4. Onderstaande leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

    ToHotToHandel (15 februari 2013)

  5. #653
    Geregistreerd
    12 april 2012
    Last Online
    2 januari 2024 @ 09:34
    Locatie
    nog niet in Thailand
    Berichten
    95
    Discussies
    3
    Thanks
    300
    Thanked
    79 in 20 posts

    Standaard

    As zaterdag Golden Dreams weer op het progamma staan. 2 weekjes terug ook geweest en sessie gehad met Amalia en 1 x met Julia. Allebei gewoon heerlijk.
    Word toch wel beetje m,n vaste stekkie als ik zaterdags niks te doen heb, gewoon hele leuke tent.

    Tot zaterdag,grt

  6. Onderstaande leden hebben saralai bedankt voor deze bijdrage:

    Golden Dreams (15 februari 2013)

  7. #654
    Geregistreerd
    14 oktober 2009
    Last Online
    18 oktober 2015 @ 21:34
    Berichten
    67
    Discussies
    2
    Thanks
    30
    Thanked
    14 in 7 posts

    Standaard

    Twee weken geleden samen met mijn maat deze mooie en zeer klantvriendelijke club weer eens bezocht op de vrijdagavond. Hadden de mazzel allebei een vrijkaartje te hebben (!). Was erg rustig en helaas was Liana boven ziek in haar bedje.. desalniettemin een leuke sessie gehad met Alexa en Izabela.

  8. Onderstaande 2 leden hebben max1975 bedankt voor deze bijdrage:

    Golden Dreams (16 februari 2013),mammoet (15 februari 2013)

  9. #655
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    21 februari 2024 @ 19:26
    Locatie
    Holanda
    Berichten
    174
    Discussies
    4
    Thanks
    79
    Thanked
    99 in 32 posts

    Standaard

    Vanavond waarschijnlijk even mn vrijkaartje benutten cya!

  10. #656
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 21:40
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    406
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    The day after Valentine

    Zoals altijd komt aan de dag van verwennerij (Valentine) een eind. Het werd dus weer hoog tijd de vrouw wat te ontlasten dus het uiterst vriendelijke en gastvrije paradijs van de gouden dromen te bezoeken.

    Bij binnenkomst was het gelijk al een gezellige stemming en liepen de dames rijk in getal er heerlijk bij. Na eerst enige tijd gezellig gezeten te hebben viel mijn oog op de heerlijke Barbie de schoonheid zag er nog even lekker uit als vroeger. Dus gelijk een versierpoging gewaagd en dat dit succes had zal niemand verbazen. Na enige tijd gezeten te hebben de kamer opgezocht met dit mooie popje van 22 jaar jong. Deze kamergang is naar volle tevredenheid verlopen met een herhalinggevaar van 100 %. Inmiddels is het nivo van de dames in gd dan ook ruim voldoende te noemen en zal een ieder wat vinden om de poederbuks in af te vuren.
    To gouw dan maar weer

  11. Onderstaande 5 leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (16 februari 2013),funske (16 februari 2013),Golden Dreams (16 februari 2013),Gynakologe (16 februari 2013),ToHotToHandel (16 februari 2013)

  12. #657
    Geregistreerd
    14 september 2012
    Last Online
    22 maart 2024 @ 22:35
    Locatie
    Het mooie Twente
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    25
    Thanked
    53 in 21 posts

    Standaard

    Heb je niet gezien gisteren koekoek. Ben vertrokken om 18.30.
    Heb Alexa vertelt dat je me te snel af wou zijn. Ze wist dat ik kwam, maar was nooit gebeurd zegt ze!! Moeten we maar eens een keer testen Gezellige dag gehad en samen beneden in de bar zitten kletsen met Isabella, Luiza en Alexa. Verder zijn er meer dan genoeg meiden waarmee je je mee kunt vermaken. Allen zeer aangenaam voor het oog en er is voor ieders wat wils. Tot Gauw!!

  13. Onderstaande 3 leden hebben ToHotToHandel bedankt voor deze bijdrage:

    Golden Dreams (16 februari 2013),Koekkoek (16 maart 2013),mammoet (16 februari 2013)

  14. #658
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    21 februari 2024 @ 19:26
    Locatie
    Holanda
    Berichten
    174
    Discussies
    4
    Thanks
    79
    Thanked
    99 in 32 posts

    Standaard

    Weer gearriveerd in shuttorf net mn vrijkaartje afgegeven ..
    Fijne dag hoop op een grote opkomst van de medeberen ..
    greetz

  15. #659
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Beitrag nach Besuch der Verjaardag-Party Jansen u. Willi69, geile Stunden im GD auf dem Weg .

    nach Flensburg.

    wir waren ziemlich kaputt, aber wir lösten unser Versprechen ein....

    wir waren froh, als wir ca 22 h im gemütlichen Schüttdorf eintrafen und freundlich empfangen wurden.
    Alles wie gehabt bestens, leckerer Kaffee, lecker Grolsch, lecker Frauen

    Ich durfte wieder 3 Stunden mit liebevollem Superservice von A m a l i a verbringen.
    Mann was für eine Frau !

    Dann wurde es wieder Zeit uns auf den Weg nach Flensburg zu begeben, was mir allerdings sehr leid tat. Ich hätte gerne auch noch den Rest der Nacht mit Amalia verbracht.
    Auch Kollege Gynakologe, war sogar noch 2 x auf Zimmer. Zuletzt mit der hübschen Josephine, welche wir noch aus dem Babylon kannten, nun aber mit schwarzen Haaren.
    Liebend gerne werden wir wieder in diesen wunderschönen Club einkehren bei nächster Gelegenheit.
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  16. Onderstaande 7 leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 ( 4 maart 2013),Dalton ( 3 maart 2013),Golden Dreams ( 3 maart 2013),Koekkoek ( 3 maart 2013),mammoet ( 3 maart 2013),stephan ( 3 maart 2013),Willi69 ( 3 maart 2013)

  17. #660
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 21:40
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    406
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    Driedaagse in het paradijs der dromen

    Zoals altijd was de ontvangt vriendelijk en gastvrij te noemen.

    Woensdag: Vandaag was het gezellig druk heb mij dan ook prima vermaakt. De kamer bezocht met Alexsa wat niets te wensen overliet en de slagroomspuit tot de laatste druppen wist leeg te maken.
    Verder was het een gezellige boel met voldoende beren in huis.

    Donderdag: Vandaag de kamer bezocht met Coly en dame die stak in het pak zit en een haar uiterste best deed het je naar de zin te maken wat haar zonder meer gelukt is.

    Vrijdag: Vandaag de kamer bezocht met Messua die haar mindere sessie van voorgaande keer meer dan goed heeft gemaakt en het mij uitstekend naar de zin heeft gemaakt. Heeft waargemaakt wat haar vriendin Barby vertaald heeft. Kan zonder meer beamen dat dit een aanrader is enig nadeel is het spraakprobleem maar Barby vertaald regelmatig alles voor Messua die trouwen ook haar uiterste best doet om snel het engels meester te worden.

    All met al een prima driedaagse in het meer dan vriendelijk paradijs van de gouden dromen.
    Zeker voor herhaling vatbaar

  18. Onderstaande 5 leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (17 maart 2013),Golden Dreams (16 maart 2013),max1975 (18 maart 2013),Opa57 (17 maart 2013),ToHotToHandel (17 maart 2013)

  19. #661
    Geregistreerd
    12 oktober 2012
    Last Online
    15 augustus 2019 @ 19:07
    Berichten
    46
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Wat is de prijs van een overnachting?

  20. #662
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim777 Bekijk bericht
    Wat is de prijs van een overnachting?
    Overnachting kost € 50,-
    En daar zit de entree voor de volgende dag bij inbegrepen

  21. Onderstaande leden hebben Golden Dreams bedankt voor deze bijdrage:

    Tim777 (24 maart 2013)

  22. #663
    Geregistreerd
    2 december 2011
    Last Online
    18 november 2021 @ 23:23
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    18 in 7 posts

    Standaard

    hmmm, eigenlijk gratis dus....

  23. #664
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard Practisch vraagje

    Bij mijn bezoeken aan de clubs in Duitsland tank ik altijd zoveel mogelijk en veel in in dat land .
    Zit er tussen de grens en Schuettorf een Tankstelle ?

  24. #665
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk74 Bekijk bericht
    Bij mijn bezoeken aan de clubs in Duitsland tank ik altijd zoveel mogelijk en veel in in dat land .
    Zit er tussen de grens en Schuettorf een Tankstelle ?
    Nee, dit niet. Echter hier in het dorp zitten er wel een aantal. Die kunnen we je wel wijzen als je hier bent. Geen probleem.

  25. #666
    Geregistreerd
    12 september 2012
    Last Online
    22 november 2019 @ 19:15
    Locatie
    Twente
    Berichten
    240
    Discussies
    8
    Thanks
    339
    Thanked
    307 in 122 posts

    Standaard

    Ik weet niet waar je de grens overgaat maar in Gildehaus, tussen Bad Bentheim en de grens met NL, zitten aan de Hengeloerstrasse 2 tankstations. Vanuit Schüttorf gezien de eerste rechts aan het begin van het dorp en later in dat dorp, bijna aan het eind, nog een aan de linkerkant. Daar tank ik altijd.

  26. Onderstaande leden hebben funske bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (24 maart 2013)

  27. #667
    Geregistreerd
    12 oktober 2012
    Last Online
    15 augustus 2019 @ 19:07
    Berichten
    46
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    En als je graag met een dame een nacht wil doorbrengen, wat is dan de prijs?

  28. #668
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim777 Bekijk bericht
    En als je graag met een dame een nacht wil doorbrengen, wat is dan de prijs?

    Dat zul je met de dame in kwestie moeten overleggen. Die maken zelf de prijs, daar ze zelfstandig zijn.

  29. #669
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    Alvast bedankt voor je antwoord en tot hoe laat deze open (vooral op zondag belangrijk )

  30. #670
    Geregistreerd
    12 september 2012
    Last Online
    22 november 2019 @ 19:15
    Locatie
    Twente
    Berichten
    240
    Discussies
    8
    Thanks
    339
    Thanked
    307 in 122 posts

    Standaard

    Tankstation aan het eind in Gildehaus, linkerkant vanaf Schüttorf, sluit elke avond om 21:00 uur, ook op zondag. Het andere tankstation zit niet zoals ik eerder vermeldde in Gildehaus maar in Bad Bentheim.

  31. #671
    Geregistreerd
    12 oktober 2012
    Last Online
    15 augustus 2019 @ 19:07
    Berichten
    46
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Maar wat is ongeveer de richtlijn?

  32. #672
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim777 Bekijk bericht
    Maar wat is ongeveer de richtlijn?
    Dan zullen we het ruim nemen... Tussen de 200 en 500 euro.
    Bind ons nergens aan vast, want de dames bepalen het namelijk zelf.

  33. #673
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag na een sabbatical van enkele maanden eindelijk weer eens een bezoekje kunnen brengen aan Golden Dreams. What can I say? Business as usual. Omdat Vera mij vanaf de 1e minuut claimde en het Jimbovlees daar geen weerstand aan kan bieden de hele middag en avond in haar gezelschap doorgebracht. Tot beider tevredenheid mag ik wel zeggen. Dit keer twee sessies in de Kino met haar gehad, luidkeels aangemoedigd door kreten van de dames beneden. Ach, met zoveel supporters kun je alleen maar winnen. De voetbalclub Veendam beleeft zware tijden, ik denk dat de FC Jimbo de opengevallen plaats zonder moeite kan gaan innemen. Veel nieuwe lijven en gezichten gezien, het was weer ouderwets gezellig in Schüttorf.

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  34. Onderstaande 5 leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    charlieh47 (28 maart 2013),dbd67 (27 maart 2013),Golden Dreams (27 maart 2013),jeegee (27 maart 2013),Koekkoek (27 maart 2013)

  35. #674
    Geregistreerd
    28 mei 2011
    Last Online
    14 januari 2022 @ 08:22
    Berichten
    192
    Discussies
    5
    Thanks
    73
    Thanked
    154 in 42 posts

    Standaard

    Zojuist terug van een zeer geslaagde middag bij Golden Dreams.
    Dankzij het vrijkaartje als aanleiding, heb ik kunnen kennismaken met deze mooie club. Zoals de kenners ongetwijfeld zullen beamen is deze club gesitueerd in een mooie bosrijke omgeving en straalt het een bepaalde allure uit. Enfin...bij binnenkomst gegroet door de vriendelijke theke/beheerder/eigenaar (?) Danny die me duidelijk en helder in vogelvlucht wegwijs maakte. Als eerste viel het mij op dat alle (met name ook sanitaire) voorzieningen er zeer goed uitzagen en perfect onderhouden waren. Natuurlijk is het de service en de (looks van) dvp`s die zo`n dag 'geslaagd maken', toch vind ik het een pre omdat het me in zekere zin een positief gevoel mbt algehele hygiene achterlaat...De grote zaal met de bar,zitplaatsen en andere voorzieningen lieten tevens een positief indruk bij mij achter: erg ruimtelijk, gezellig, ' grand/cafe achtig'. Binnen waren er ca 15 (vnl Roemeense) dames aanwezig, waarvan het overgroot deel qua looks tot mijn smaak behoorde.

    Heb dan ook niet lang gewacht en meteen een kamergang gehad met de zeer sexy Roemeense Alexa. Deze mooie twintiger van ca 160cm met een perfect koppie, mooie zwarte haren, grote donkere ogen en een latina-figuur (zandloper) heeft een lichaam om van te smullen: zacht, teder en zeer smakelijk. Alle gangbare dingen gedaan (incl PZC & 69) en heerlijk doggy afgemaakt. Zeeeer groot herhalingsgevaar!

    Na de kamergang even een broodje kaas gescoord waarbij ik moet bekennen dat ik het beleg en de alg. diversiteit erg karig vond. Wel vernomen dat in de avond het eten er wel degelijk gevarieerd is.

    Even gekletst met een vijftal andere dames en na enig moment van bezinning een oogje op Lucy laten vallen: prachtige donkerrood/bruin harige slanke meid (gazelle figuur!) , ca 170, met heerlijke harde tepels en een strak gleufje om van te smullen. Ook tijdens de kamergang met Lucy de gebruikelijke dingen gedaan (incl PZC & 69) en heerlijk doggy afgemaakt. Lucy is zeker ook een topper en heeft een groot pro-gehalte. Ook Lucy zal ik zeker gauw een keer weer bezoeken.

    Al met al ben ik in ieder geval een positieve ervaring met een voor mij vorheen onbekende fkk rijker geworden en zal dan ook deze mooie club met dito meiden zeer gauw weer gaan bezoeken.

  36. Onderstaande 7 leden hebben kinke113 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (29 maart 2013),dbd67 (29 maart 2013),Golden Dreams (29 maart 2013),jeegee (29 maart 2013),Koekkoek (30 maart 2013),Nick Name ( 3 april 2013),ToHotToHandel (30 maart 2013)

  37. #675
    Geregistreerd
    15 november 2010
    Last Online
    13 september 2022 @ 13:34
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    36
    Thanked
    43 in 13 posts

    Standaard

    Altijd gezegd niet op een forum te zullen schrijven om incognito te willen blijven.

    Maar vind gewoon dat deze club de waardering krijgt die het toekomt
    reeds een aantal jaren bezoek ik een tweetal saunaclubs en de laatste tijd eigenlijk alleen maar golden-dreams
    Deze club bezoek ik met regelmaat en ik ga er altijd met een goed en voldaan gevoel weer weg, alles is eigenlijk goed tot zeer goed te noemen
    Voor een groot gedeelte ligt dit natuurlijk aan de leiding en managment van de club.
    Bij binnenkomst verwelkoming en eenmaal binnen aan de bar gezelligge kletspraat met Hans of Danny

    De dames... daar gaat het om maar dat vind ik altijd een beetje een persoonlijke voorkeur de ene houd van lang de ander van iets voller enz. alleen denk ik dat er in Golden-dreams
    voor een ieder wat wils is, meiden als Lucy,Alexa,Amalia en izabella zijn toch wel voorbeelden van een goed figuur rappe tongval en verzekerd van een goede kamergang,.
    de andere dames mogen er ook zeker zijn.

    de douches enz. zijn ook netjes en goed evenals de kamers, verder is het beneden aan de bar ook zeer goed vertoeven of neem je een sauna of ga je even in de jaccuzzi.
    alleen zou er voor mij op de kamers iets van muziek mogen zijn maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.

    Het eten is s`avonds goed te noemen en zeker is het een aanrader om niet net voor het eten weg te gaan.

    Kortom een fijne sauna club om zo nu en dan te bezoeken, zoek je 80 vrouwen in een fickfabrik dan zit je verkeerd maar hoeveel van die vrouwen kun je bij 1 bezoek aan
    zoek je leuke vrouwen en een gezellige en amikale sfeer dan zit je bij Golden-dreams goed en vergeet daarbij niet de brabantse hartelijkheid van de leiding.

    Ik zeg doen......
    ik spaar ze allemaal

  38. Onderstaande 7 leden hebben levensgenieter45 bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (30 maart 2013),Golden Dreams (29 maart 2013),hansdordt (30 maart 2013),jeegee (29 maart 2013),Koekkoek (30 maart 2013),mammoet (31 maart 2013),ToHotToHandel (30 maart 2013)

 

 
Pagina 27 van 56 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.