Pagina 3 van 56 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 1385
  1. #51
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:19
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    407
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    jade21.jpgjade21.jpg

    Voorgevoel volledig waargemaakt door Jade
    Vandaag het paradijs bezocht. Ondanks dat ik toch een regelmatige bezoeker ben waren er een 6 tal nieuwe dames aanwezig. Ik had echter mijn zinnen al gezet op Jade.(de vriendin van Liana) Na eerst wat van al het nodige vrouwelijk schoon genoten. Mij uiteindelijk mij met Jade op de bank genesteld. Dit is een slanke dame met een mooi figuur. Van Liana had ik al gehoord dat Jade een prima dienstverlening had. Niets te veel gezegd een echte knuffel dame kun je dit noemen. Neemt uitgebreid de tijd een heeft absoluut geen haast je zo snel mogelijk naar boven te krijgen. Op de kamer was alles naar wens en absoluut geen reden tot klagen.
    Is zonder meer een nieuwe topper te noemen is hoort zonder meer thuis in de top van Golden Dreams. Tevreden weer huiswaarts gekeerd.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Koekkoek bedankt voor deze bijdrage:

    charlieh47 (20 januari 2012),Jimbo1 (18 januari 2012)

  3. #52
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Aan de foto's te zien is het een tweeling??? Nice

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  4. #53
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 17:48
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    GD: 21 jan en 22 jan

    Na een afwezigheid van 3 weken (veel te lang natuurlijk) ben ik samen met collega Dupke weer eens vertrokken naar het paradijs genaamd Golden Dreams.
    Onderweg hebben we uitvoerig gesproken over allerlei ditjes en datjes in saunaclub-land, en uiteraard over al dat moois dat ons nog te wachten stond in het aankomende weekend.
    Beiden waren we zeer blij dat Delia, met wie we beiden zeer goede ervaringen hebben weer aanwezig was, en ook raakten we niet uitgepraat over beauty Barbie, een poppetje waarmee we beiden wilden en zouden gaan spelen.
    Ook de berichten dat er enkele nieuwe dames aanwezig waren, maakten ons nieuwsgierig.

    Onderweg maakte ik voor mezelf dan ook alvast een “neukschema” voor de komende 2 dagen.
    Delia (2x), Barbie (2x), Simona, Ramona (mocht ze al terug zijn van vakantie) stonden op het menu.

    Omstreeks 16:00 uur draaiden we (eindelijk) de parkeerplaats op, en spoedden ons zo snel mogelijk naar binnen.
    De ontvangst was, zoals altijd uiterst vriendelijk, en nam ik al snel een kijkje in de bar om te zien wat voor moois er allemaal binnen zat.
    Delia had ons al snel gesport en kwam ons persoonlijk begroeten.
    Na de gebruikelijke poets- en verkleedpartij betraden we de bar, en maakten ons op voor een aangenaam verbljf.
    Elena zat goed gemutst in de bar, Barbie zag er weer oogverblindend uit, en het zonnetje van GD, Delia, liet zich weer van haar beste kant zien.
    Helaas waren Ramona en Simona niet van de partij, en moest het neukschema zodoende wat worden aangepast.
    Verder zag ik enkele nieuwe dames, waarvan er 2 bijzonder in het oog sprongen.

    Jade, een 20-jarige Roemeense, trok al snel mijn aandacht.
    Dat had ook Delia, die inmiddels mijn voorkeur voor dames kent, gezien en ze gaf al direct aan dat ik “voorzichtig met haar moest zijn”, aangezien ze slechts een week in het “vak” zat.
    Delia bleek een vooruitziende blik te hebben gehad.

    Ook haar vriendin Lianne trok mijn aandacht, vooral door haar prachtige borsten, die ze uiteraard goed showde door topless door de bar te huppelen.
    Zowel Jade als Lianne werden direct toegevoegd aan mijn neukschema, en dus kon het feest beginnen.

    Ik besloot om de goedlachse Barbie als eerste uit te nodigen voor een kamerbezoek.
    Deze meid, die zich moeiteloos met de “besten” in saunaclub-land kan meten liet zicht weer van haar allerbeste kant zien, en zorgde ervoor dat ik met een brede lach op mijn smoel de bar weer betrad.

    De uren die volgden heb ik me wat vermaakt met keuvelen met de meiden, lekker eten, kletsen met het altijd vriendelijke personeel, proberen de gokkasten te plunderen (wat slechts ten dele lukte, maar wat uiteindelijk toch een positief resultaat opleverde”.

    Jade, die me voornamelijk opviel door haar prachtige body, stond ook op het programma.
    Omdat ze nieuw in het “vak” was, liep ik natuurlijk een bepaald risico dat de sessie ietwat tegen zou vallen, en dus besloot ik om haar als tweede uit te nodigen voor een kamerbezoek.
    Mocht de sessie om welke reden dan ook tegenvallen, zou een andere topper dat nog goed kunnen maken.
    Ondanks haar jonge leeftijd en beperkte ervaring leverde ze toch een goede prestatie, en keerde deze beer weer tevreden terug in de bar.
    Collega Dupke, die zijn oog ook op deze meid had laten vallen kwam even informeren hoe de kamerprestatie waren, en ik stelde hem gerust, echter zonder euforisch te zijn (wellicht ben ik verwend).

    Met mijn Iphone had inmiddels het forum gecheckt om te zien of er nog nieuwtjes waren in de clubs, met name in LR, dat ik een weekendje was ontvlucht i.v.m. de te verwachten aanloop van Messe-boys.

    De keuze voor de derde meid viel me vrij zwaar.
    Delia had ik in de planning, aangezien zij garant stond voor een goede afsluiter van de dag.
    Lianne, die mij blijkbaar al eerder gezien had in VV waar ze eerder had gewerkt, trok echter mijn aandacht, en na veel wikken en wegen besloot ik met haar te gaan spelen.
    Het bleek de voltreffer van het weekend te zijn, oraal hoogbegaafd, NMC meer dan uitstekend en TZ als een gek.
    Een collega beer had me al eerder per IM laten weten dat deze meid waarschijnlijk “wel iets voor mij zou zijn”, en hij had het volledig bij het juiste eind.

    Na enkele drankjes aan de bar, ben ik omstreeks 1:30 in mijn nest gekropen, nagenietend van een meer dan uitstekende eerste dag.
    Ik genoot echter zoveel dat ik de slaap niet kon vatten, en lag wat voor me uit te staren.
    Gelukkig van het open WIFI-signaal sterk genoeg en kon ik de tijd doden met het checken van het forum.
    Na verloop van tijd werden de oogjes toch wat zwaar, legde ik de Iphone weg, en slaagde er toch in om aan mijn (schoonheids ?)slaapje te beginnen.

    Omstreeks 11:00 uur ontwaakte ik, begaf me al dromend naar de bar, sprong onder de douche, begroette collega Dupke die al aan de koffie zat, en snakte naar een cappuccino van Monica.
    Do, de huiskok, kwam informeren of we trek hadden in de reeds eerder bestelde uitsmijter, en niet veel later serveerde hij de 2 kunstwerkjes, die er niet alleen prachtig uitzagen, maar ook meer dan voortreffelijk smaakten.
    Terwijl ik genoot van de uitsmijter, kwam Delia op me afstormen en drukte me haar telefoon in de hand, ze had Izabella (die eind van de maand weer zal terugkeren in GD) aan de lijn, en nadat ik kort met haar had gekletst vervolgde ik het ontbijt.

    Slechts enkele dames waren al ontwaakt, en dus waagde ik mijn geluk eerst bij een van de gokkasten.
    Waar ik op dag 1 slechts een mager winst behaalde, slaagde ik er nu in om de jackpot te pakken, en de dag begon daarmee meer dan uitstekend.
    Delia, die ik een dag eerder in de “parkeerstand” had moeten zetten stond als eerste op het menu, en zoals verwacht bracht ze me in de zevende hemel met een uitmuntende kamerprestatie.

    Samen met collega Dupke heb ik vervolgens wat gebubbeld, heb ik een saunaatje gepakt en plannetjes gemaakt voor de vervolgsessies.
    Ondanks dat ik plannen had om met een barbiepopje te gaan spelen, besloot ik toch om een nieuwe meid genaamd Nadja uit te nodigen voor een kamersessie.
    Ook deze Roemeense meid met een prachtige body en leuk koppie slaagde erin om me meer dan tevreden te doen terugkeren in de bar.

    Inmiddels begon de vermoeidheid na 5 kamersessies in 2 dagen (afgezien van de vele neukpartijen in de voorafgaande dagen) toe te slaan.
    Toch wilde ik de voorgenomen zesde kamersessie niet laten vallen en moest dus kiezen tussen Barbie en Lianne, die me beiden een dag eerder al in vervoering hadden gebracht.
    Uiteindelijk viel de keuze op Lianne, die haar prestatie van een dag eerder overtrof, wat in no-time een gevuld “zakje” opleverde.

    6 kamersessies, waarvan 2 goede en 4 uitstekende, waren uiteindelijk het resultaat van een prachtweekend GD.
    Daarnaast was de financiële “schade” beperkt gebleven tot enkele tientjes, dus het kon niet beter.

    Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek, dat naar alle waarschijnlijkheid over een 4-tal weken zal plaatsvinden.
    Met de terugkeer van GD-prinses Izabella, de goedlachse Delia, de prachtige Lianne, supermodel Barbie, potentiele ster Jade, Simona, Ramona en Nadja zal het echter een hele klus worden om vooraf een neukschema op te stellen.

  5. Onderstaande 18 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 januari 2012),berwick (23 januari 2012),Bosco (23 januari 2012),charlieh47 (25 januari 2012),dupke (23 januari 2012),egon, Dr. Rammler (27 januari 2012),gignnl (23 januari 2012),Golden Dreams (23 januari 2012),Jack42 (23 januari 2012),jacky pakutra (23 januari 2012),Jimbo1 (23 januari 2012),Koekkoek (23 januari 2012),MichelJ (23 januari 2012),NikXXX (23 januari 2012),rob45 (23 januari 2012),satanic surfer (23 januari 2012),Stiffmaster (23 januari 2012),Tiga (23 januari 2012)

  6. #54
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Daumen hoch

    Mooie recensie Boy69, ik tel de dagen alweer totdat ik de kennismaking met Lianne kan hernieuwen. Ik hoop maar dat ze a.s. vrijdag aanwezig is.

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  7. Onderstaande leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (23 januari 2012)

  8. #55
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Bedankt voor het heerlijke sfeerverhaal, boy69. Al lezend betrap ik mezelf er op dat ik zit te watertanden en dat het water me uit de bek stroomt. Pffff....Ik had nog even overwogen zaterdag j.l. Een verassingsbezoek te brengen aan GD maar vanwege het gevorderde uur koos ik voor de Vulkaanstrasse. Maar nu ik dit lees overweeg ik heel ernstig deze week mijn rentree in deze club te maken. Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Ik bezoek liever een club met 15 of zo meiden die pareltjes zijn dan een club met een veelvoud hiervan maar waarvan de neuzen in de lucht steken. Overigens doel ik met deze opmerking in het geheel niet op een specifieke club....

    GD...Pistol comes again....

  9. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Golden Dreams (23 januari 2012)

  10. #56
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1;
    251107 Ik hoop maar dat ze a.s. vrijdag aanwezig is.
    Zover ons nu bekend is, is ze gewoon aanwezig Net als Fernanda en nog een buts mooie sexy dames

  11. Onderstaande leden hebben Golden Dreams bedankt voor deze bijdrage:

    Jimbo1 (23 januari 2012)

  12. #57
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    Zover ons nu bekend is, is ze gewoon aanwezig Net als Fernanda en nog een buts mooie sexy dames
    In dat geval a.s. vrijdag graag een bordje met "Gereserveerd voor Jimbo1" op haar (overigens zeer fraaie) boezem

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  13. #58
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Idee

    ZET DIT IN DE AGENDA!!!


  14. #59
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Boy69 heeft al een hele mooie samenvatting van de 2 daagse gegeven.

    Bij deze wil ik nog eens uitdrukkelijk vermelden dat het personeel en management er echt alles aan doet om je verblijf tot een succes te maken.
    Het is niet de eerste keer dat ik blijf overnachten in de club owv de te grote afstand om s' nachts terug naar huis te rijden en op eenvoudige vraag omdat ik de vorige keer te weinig geslapen had door binnenkomend ochtendlicht hebben ze deze keer de moeite gedaan om de ramen te verduisteren met folie. Een hele verbetering ...

    Een 2e toevoeging aan het verhaal van Boy69 aangaande Jade: Deze dame zit nog maar net in 'het vak' en heeft nog niet het professionalisme dat menig beertje bij de dames verwacht, waardoor ze bij Boy69 niet de topscore kreeg die ze wel verdient.

    Als rasechte GFE zoeker had ik na het bezoekje van Boy69 een vermoeden dat deze dame wel eens meer iets voor mij dan voor hem kon zijn. Na er een nachtje over geslapen te hebben zag Jade er de volgende dag nog mooier uit dan zaterdag. Gedurende de dag was ze immer vriendelijk, 's avonds had ze geen zin om iets te eten. Even gevraagd wat aan de hand was , stress, hoofdpijn, ze voelde zich niet kiplekker. Haar een paracetol in de handen gestopt en een uurtje later zat ze er een heel stuk vrolijker terug bij.

    Haar uitgenodigd om even bij te kletsen in de kino en daar bleek al snel dat we een goede klik hadden. Deze dame moet je zacht aanpakken, dan is het een juweeltje.
    Omdat ze zich beter voelde had ze samen met haar vriendin Lianne Pizza besteld, en na het pizza moment zijn we samen op kamer getrokken. 100% gfe op de kamer, langzaam wederzijds opbouwend tot de finale.
    100% herhalings gevaar. Ja ze is nog wat onervargen, maar dit is net zo leuk voor mij. Ze vrijt nog met je, ze werkt je niet professioneel af.... De tijd zal leren of ze zo blijven kan of wat ik verwacht iets meer professioneel zal worden.

  15. Onderstaande 10 leden hebben dupke bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 januari 2012),Boy69 (23 januari 2012),charlieh47 (25 januari 2012),egon, Dr. Rammler (27 januari 2012),Golden Dreams (23 januari 2012),Jack42 (23 januari 2012),Jimbo1 (23 januari 2012),Koekkoek (23 januari 2012),MichelJ (23 januari 2012),satanic surfer (24 januari 2012)

  16. #60
    Geregistreerd
    14 oktober 2009
    Last Online
    18 oktober 2015 @ 21:34
    Berichten
    67
    Discussies
    2
    Thanks
    30
    Thanked
    14 in 7 posts

    Standaard

    Welka dames zijn er donderdag 26.01.2012 vanaf 13 uur aanwezig?

  17. #61
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Donderdag en vrijdag zijn er zoals het er nu naar uit ziet:

    Sara, Delia, Elena, Fernanda, Jade, Liana, Barbi, Andy, Alexa, Melisa, Anastasia, Nadia, Wendy, Lucy en Lisa

  18. Onderstaande leden hebben Golden Dreams bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (27 januari 2012)

  19. #62
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    Donderdag en vrijdag zijn er zoals het er nu naar uit ziet:

    Sara, Delia, Elena, Fernanda, Jade, Liana, Barbi, Andy, Alexa, Melisa, Anastasia, Nadia, Wendy, Lucy en Lisa
    En vrijdag.... Thanks!

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  20. #63
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Idee

    Bijgevoegd op vorig bericht:



    ER ZIJN 2 ERG SEXY BRAZILIAANSE DAMES AAN DE LIJST TOEGEVOEGD

  21. Onderstaande leden hebben Golden Dreams bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (25 januari 2012)

  22. #64
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    I´m an educated fool with money on my mind

  23. #65
    Geregistreerd
    29 mei 2011
    Last Online
    11 december 2014 @ 21:41
    Locatie
    het oooh zo mooie twente
    Berichten
    58
    Discussies
    1
    Thanks
    112
    Thanked
    111 in 25 posts

    Standaard

    zit te watertanden achter de pc, nou....GD, jullie zien me donderdag of vrijdag wel verschijnen en wil al dat moois wel even van dichtbij bewonderen.
    kijken of mijn rugje daar beter van wordt??
    groetjes charlie

  24. #66
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    "Offtopic":

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    De nieuwe Ricky Martin....

    "Ontopic"

    We hebben de Braziliaanse schoonheden hierop zien dansen... Oei, oei, oei, oei OEIIII

  25. #67
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    "Offtopic"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    De nieuwe Ricky Martin....

    "Ontopic"


    We hebben de Braziliaanse schoonheden hierop zien dansen... Oei, oei, oei, oei OEIIII

  26. #68
    Geregistreerd
    14 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:59
    Berichten
    142
    Discussies
    0
    Thanks
    114
    Thanked
    84 in 36 posts

    Standaard

    Morgen, vrijdag dus, maar weer eens kijken in deze mooie club.

  27. #69
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Idee

    De website zal de komende tijd een opfrisbeurt krijgen. Hier zijn we al begonnen:

    DAMES PAGINA

  28. Onderstaande 5 leden hebben Golden Dreams bedankt voor deze bijdrage:

    berwick (28 januari 2012),Boy69 (30 januari 2012),egon, Dr. Rammler (27 januari 2012),Jimbo1 (27 januari 2012),Koekkoek (29 januari 2012)

  29. #70
    Geregistreerd
    14 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:59
    Berichten
    142
    Discussies
    0
    Thanks
    114
    Thanked
    84 in 36 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag, direct na het werk, afgereisd naar Golden Dreams waar ik al een jaar niet meer was geweest. Er was voor mij niet zoveel veranderd, de ontvangst en de verzorging verder van het personeel was uitstekend en weer aller vriendelijkst! Was nog niet zo lang binnen of het eten werd geserveerd, en ik werd erop gewezen dat het buffet geopend was, dus liet ik het mij goed smaken. Wat mij wel op viel in positieve zin was het aantal, ongeveer 15, aanwezige dames die er bijzonder goed uitzagen, en daar en tegen het geringe aantal beren, wat ik maar niet kan begrijpen als je deze mooie club en mooie dames ziet! Ik heb me zelf de hele avond uitstekend vermaakt met Anastacia, waar ik direct een prima klik mee had en geweldig veel lol en lekkere sex mee heb beleefd. De avond vloog voorbij, en voordat ik er erg in had was het alweer 01.30 uur s'nachts en moest ik nog anderhalf uur terug naar huis rijden, dus toen maar vertrokken, een volgende keer maar misschien blijven overnachten! Had eigenlijk Jade en of Liane op mijn lijstje staan, maar die heb ik dus bewaard voor een volgende keer, omdat het met Anastacia erg leuk was!

  30. Onderstaande 4 leden hebben berwick bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (30 januari 2012),Golden Dreams (29 januari 2012),hallodaarbenikweer (29 januari 2012),Koekkoek (29 januari 2012)

  31. #71
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Daumen hoch

    Afgelopen vrijdag weer een middag en een avond doorgebracht in Golden Dreams met een free entrance dankzij mijn vrijkaart waarvoor nogmaals mijn grote dank. Met een zeer uitgebreide line-up zou het voor een nieuwe bezoeker niet eenvoudig kiezen zijn want er liep enorm veel schoons rond. Zo'n 15 dames waren aanwezig, 's middags was het qua beren redelijk rustig maar in de loop van de avond werd ook dat een stuk beter. Het zal mij een zorg zijn, ik kwam niet voor de beren maar had dit keer slechts één naam op mijn lijstje staan. Voordat ik daaraan toe kwam eerst nog even uitgebreid gekletst met Fernanda, de Braziliaanse schone die gelukkig ook weer aanwezig was. Wat een heerlijke meid is dat toch, het is dat ik andere plannen had want uit ervaring weet ik dat zij ook op kamer erg goed presteert.

    Enfin, Fernanda was niet het doel van mijn bezoek, dat was natuurlijk Liana. Ze zag er ook dit keer weer oogverblindend uit, had alleen opeens haar mooie donkerbruine kijkers ingeruild voor groene (....). De techniek staat voor niets tegenwoordig want toen ze merkte dat ik haar eigen kleur ogen prefereerde waren die na een kort toiletbezoek weer getransformeerd in bruin. De klant is koning en zo voelde ik me dan ook. Heb eigenlijk de hele dag en avond in het gezelschap van Liana doorgebracht, wat mij betreft dé parel van GD op dit moment. Zowel op de kamer als beneden in de bar uiterst aangenaam gezelschap waarbij het verdomd lastig is om je voor ogen te blijven houden dat er sprake is van een klanten relatie. Hoe het ook zij, ik heb een heerlijk dagje kunnen dromen daar en meer kun je niet wensen denk ik.

    Verder was het zoals gewoonlijk weer uiterst prettig toeven, dank aan Hans, Danny, Memet en Monika (wat zag ze er weer stralend zwanger uit en wat een goede gastvrouw is het) voor alle goede zorgen. Het wordt langzamerhand wat drukker in Schüttorf en dat is wat deze club absoluut verdiend. Prachtige ambiance, prima voedsel en personeel wat zich het vuur uit de sloffen loopt om het je naar de zin te maken. Dat gecombineerd met een prima aanbod aan dames waaronder enkele echte toppers maakt het voor mij the place to be.

    Liana, I wish I could turn back the time so I could start all over again with you. You deserve the best, thanks for everything.

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  32. Onderstaande 6 leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (29 januari 2012),Boy69 (30 januari 2012),Eep (30 januari 2012),Golden Dreams (29 januari 2012),Koekkoek (30 januari 2012),Megaboob (29 januari 2012)

  33. #72
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 17:48
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Verder was het zoals gewoonlijk weer uiterst prettig toeven, dank aan Hans, Danny, Memet en Monika (wat zag ze er weer stralend zwanger uit en wat een goede gastvrouw is het) voor alle goede zorgen. Het wordt langzamerhand wat drukker in Schüttorf en dat is wat deze club absoluut verdiend. Prachtige ambiance, prima voedsel en personeel wat zich het vuur uit de sloffen loopt om het je naar de zin te maken. Dat gecombineerd met een prima aanbod aan dames waaronder enkele echte toppers maakt het voor mij the place to be.
    Complimenten: In enkele zinnen heb je het precies goed verwoordt !
    Ik kan het dan ook alleen maar voor de volle 100% met je eens zijn.

  34. Onderstaande 3 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    charlieh47 (31 januari 2012),Golden Dreams (31 januari 2012),Jimbo1 (30 januari 2012)

  35. #73
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Onze topper Izabela is weer terug! Vandaag zal ze vanaf 12.00 meteen aanwezig zijn!

  36. Onderstaande leden hebben Golden Dreams bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (31 januari 2012)

  37. #74
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 17:48
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    Onze topper Izabela is weer terug! Vandaag zal ze vanaf 12.00 meteen aanwezig zijn!
    Helaas kan ik per de 11e feb, ik kan niet wachten.........

  38. #75
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo1 Bekijk bericht
    Volgens mij zei Liana dat ze eind vd week zou komen.
    Have fun
    Hallo gevogelte, heb je deze droom reeds werkelijkheid laten worden? Zo ja: graag verslag.
    Jij bent vervent bezoeker van deze 'clup', dus ben benieuwd naar je belevenissen!!!
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

 

 
Pagina 3 van 56 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.

Freude 468*60   Babylon 468*60