Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen hoch Maasbracht, de Wallen, Bahar (Turkse) ex-Vulkan

    Haarkleur/-lengte : Zwart
    Lengte dame : 1,65
    Postuur/Cupmaat : Normaal / C cup
    Nationaliteit/Taal : Turks, Engels/Duits
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings : Nee/Nee
    Service: PZC, NMC
    Voordelen: Mooi lichaam, saunaclub-'kwaliteit'
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur : 20 min.
    Prijs : 50 Euro

    Gisteravond tussen het voetbal door op de fiets gesprongen en naar Duisburg gegaan. Terwijl ik mijn fiets in de fietsenstalling zette kwam er een Nederlandse auto de parking op rijden, het bleek een voor mij bekende ijsbeer te zijn. We gingen even in 26 kijken, maar het was er erg rustig, veel ramen waren tegen 18 uur leeg, ook bijna geen publiek. Denk dat de Duitsers nog verdriet hadden van de dag ervoor . Ook de ramen aan de andere kant van de straat waren niet druk bezet. We besloten maar om ergens wat eten te gaat zoeken. Uiteindelijk zijn we beland in een Servisch restaurantje, ook hier geen Duitsers te zien . Nadat we voor een paar euro een vol bord naar binnen gewerkt hadden weer teruggelopen naar de Vulkanstrasse. De dames begonnen langzaam binnen te druppelen. Loredana/Chantal (ex-PHG) was inmiddels ook gearriveerd dus stuurde ik maar een sms richting België, maar de ontvanger had geen zin om een kleine 300km te rijden om 6 minuten te knallen .

    Hoewel er steeds meer meiden aanwezig waren, zag ik nog niet veel MJ-meisjes. In 26 zat een leuke Roemeense, maar ook MJ eet niet iedere dag brood met kaas, ik besloot dus nog even te wachten op een meid die ik vorige keer in 26 zag. De andere ijsbeer was inmiddels al 2x met dezelfde op kamer geweest en ik denk dat hij binnenkort gaat trouwen .

    In het cafe boven in 26 een cappuccino en 14 sprite gedronken, terwijl we op groot scherm keken hoe Denemarken ervoor zorgde dat Nederlands als 1e land zich plaatste voor 1/8 finales van het WK . Jaja laatste 10 WK(-kwalificatie) wedstrijden 30 punten, dat kan Spanje, Duitsland, Frankrijk, Engeland en Italië niet zeggen . Maar goed...ik was er niet voor voetbal te kijken anders was ik wel thuis gebleven. Na de 15e sprite maar weer eens in de 'loods' gaan kijken en ja....eindelijk... Bahar was er eindelijk. Een typisch MJ-meisje...Ietwat getint, lang zwart haar, prachtige ogen en mooie borsten. Maar helaas....ze was aan het ouwehoeren met een paar andere meiden. Ze zei tegen me dat haar 'pauze' bijna voorbij was. Ach ja...ik had tijd genoeg, hoefde zondag maar 50.000 zondagskrantjes te bezorgen.

    Na sprite nr. 16 was ze dan eindelijk in tenue op haar werkplek, dus gelijk maar naar binnen gewipt, gewassen en op bed geploft. Bahar is een meisje dat even in PHG en heeeel even in LR gewerkt had, maar dat vond ze maar niets. Daar kon ze geen klanten weigeren (ijsberen betalen entree, dus je moet ze meenemen naar de kamer zei ze) en in Duisburg was het makkelijker geld verdienen. Tsja...Duisburg is 20-minuten-werk dus geen tijd voor gelul. Ze begon met PZC, wat ze meer dan prima deed,terwijl ik genoot van haar geile lichaam. Na een minuut of 10 vroeg ze: 'Do you want sex now?'. Ik had helemaal geen zin om me in het zweet te werken en ze deed haar ding prima, dus vroeg of ze niet verder kon gaan met de blowjob. Ze gaf aan dat dat geen probleem was, maar 'Don't cum in my mouth', zei ze nog snel. Ok... geen probleem, zie over het algemeen toch niet echt het nut in van een FT. Net binnen de 20 minuten de trekker overgehaald en tegen het plafond schoten. Na het wassen nog even met haar over saunaclubs gebabbeld en weer naar buiten gegaan. Al met al leuke meid met herhalingsgevaar.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 20 juni 2010 om 19:27

  2. #2
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Aangezien ik vanmiddag redelijk in de buurt van Duisburg was ben ik maar even richting de groene toren gereden om te kijken wat er loos was. Natuurlijk was maandag niet de beste dag en het tijdstip was ook niet ideaal, maar niet geschoten is nooit gescoord denk ik dan maar. Eerst een rondje door 26 gelopen, daar was nog niks te beleven, evenals in 17-19. In de nieuwbouw gedeelte achter 17-19 zat optisch wel wat, maar doorgaans heb ik daar alleen maar slechte ervaringen meegemaakt, dus snel maar weer terug naar 26 gelopen. Boven in de bar een kop koffie en een Sprite gedronken en wat gekletst met het barmeisje die vroeger in GT gewerkt heeft. Aangezien ze alleen Duits lult had ik geen idee waar ze het over had en eigenlijk interesseert het me ook geen zak, omdat die meiden toch alles uit hun duim zuigen...tsja in de GT kon ze ergens anders wat uit zuigen .

    Nadat ik de koffie en Sprite afgerekend had en 20 euries uit de gokkast had nog een rondje door 26 gelopen, in de hoop een favorietje te treffen en dit keer had ik geluk . Bahar was juist aangekomen en zag er in burgerkledij al heerlijk geil uit . Samen met haar de kamer ingegaan en na het wassen kon de pret beginnen. Een uurtje bij haar binnen geweest, was al weer een tijdje geleden, maar haar service is nog steeds meer dan goed te noemen. Dit meisje zou in een sauna-club zeker niet misstaan, ze heeft voorheen ook kort in LR en PHG gewerkt, maar ze gaf aan dat het in de Vulkan easy-money is vergeleken met saunaclubs. Tsja...een schitterend mode-poppetje met een goede service en dan veel korte kamers maken, dan is het inderdaad makkelijker verdienen dan een saunaclub vol bankhangers .

    Doorgaans vind ik RLD's niks, maar voor Bahar rij ik zeker nog eens naar de Vulkan

  3. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (19 juni 2012),Megaboob ( 1 juli 2012)

  4. #3
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Bahar is upmarket gegaan. Tegenwoordig vanaf €50. Het legt haar geen windeieren. Ze is er nog steeds terwijl men 3 weken terug zij dat ze binnen 4 of 5 dagen zou vertrekken.

  5. #4
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulkaanridder Bekijk bericht
    Bahar is upmarket gegaan. Tegenwoordig vanaf €50.
    Dat verbaast me niets, Bahar is gewoon een topper die in alle saunaclubs moeiteloos mee kan draaien en genoeg kamers zal maken. Ze heeft ook even in LR en PHG gewerkt, maar ze geeft zelf aan dat ze op de Vulkan meer geld met minder kan verdienen, ik geef ze geen ongelijk. Ze is een van de weinige meiden waar ik graag voor naar DB rij.

  6. #5
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Dat verbaast me niets, Bahar is gewoon een topper die in alle saunaclubs moeiteloos mee kan draaien en genoeg kamers zal maken. Ze heeft ook even in LR en PHG gewerkt, maar ze geeft zelf aan dat ze op de Vulkan meer geld met minder kan verdienen, ik geef ze geen ongelijk. Ze is een van de weinige meiden waar ik graag voor naar DB rij.
    Er zijn in duisburg altijd wel een hoop dames met clubervaring en het is heel simpel, loop je goed achter de ramen dan lach je de clubdames uit. Die eigenlijk slaafjes zijn en niet vrij en zich naar veel regeltjes moeten schikken in die slavenkamoenndie we ook kennen als saunaclubs, ook veel meer moeten doen aan animatie om het geld te verdienen en een veel groter servicespectrum als standaard moeten aanbieden.

  7. #6
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    bahar is vertrokken op de vulkaan of ze terug kom geen idee

  8. #7
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    kan denk wel na het argief

  9. #8
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:02
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard

    Bahar is sinds een maandje weer back to the business heren. Ze is werkzaam in Maasbracht.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  10. Onderstaande 2 leden hebben poefboy bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (14 mei 2014),MichelJ (14 mei 2014)

  11. #9
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poefboy Bekijk bericht
    Bahar is sinds een maandje weer back to the business heren. Ze is werkzaam in Maasbracht.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    zo zie je ma weer ze duiken altijd wel ergens op ik zelf denk dat ze wel weer op de vulkaan kom

  12. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poefboy Bekijk bericht
    Bahar is sinds een maandje weer back to the business heren. Ze is werkzaam in Maasbracht.
    Maasbracht Wallen neem ik aan .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #11
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Maasbracht Wallen neem ik aan .
    ja daar zou ze nu werkzaam zijn kut tent ben er ooit 1 keer geweest en nooit meer

  14. #12
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poefboy Bekijk bericht
    Bahar is sinds een maandje weer back to the business heren. Ze is werkzaam in Maasbracht.
    Shit...1,5 km verder rijden dan Duisburg . Eens kijken wanneer ik daar in de buurt ben...

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.

FKK Artemis 468*60