Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 42 van 42
  1. #26
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    125 euro voor een half uur valt nog mee. In de Rio betaal je voor de mooiere exemplaren ook 100 euro voor een half uur en dan moet je nog 'n kamer betalen van 'n euro of 30.

    Voor een uitzuipbar valt dit alleszins mee, zeker als je ook zonder het aanbieden van champagne en cocktails kunt kameren.

    Hoe is het qua ambiance, Jansen?
    Na mijn veldwerk wat ik al een aantal jaren gedaan heb kan ik meededelen dat deze Club/Bar voor veel ijsberen een uitkomst is om in de regio
    Turnhout/Antwerpen je te vermaken met dames die qua uiterlijk niet voor de Duitse sauna clubs onder hoef te doen.

    Dus voor een snelle wip geen uren de auto in maar gewoon dicht bij huis.

    Deze Bar/Club is geen vervanger voor een avondje Duitsland dus ga geen appels met peren vergelijken.

    PMC of PZC ja dat regel je zelf maar op de kamer

    Ambiance ? ik denk dat wanneer er wat volk zit later op de avond dit hoger
    zal zijn ook wanneer je zelf met vrienden komt maak je zelf wat meer sfeer.

    Maar probeer het eens uit en vergelijk dan met De Rio,Rozenknopje of 4love.

  2. #27
    Geregistreerd
    31 augustus 2010
    Last Online
    3 september 2010 @ 17:49
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    vanaf dat ze open gaan zijn er 2 a 3 meiden aanwezig en om half 9 komen de anderen meiden erbij... wanneer er volk is, is nooit te voorspellen..
    Is wel een heel goed lopende bar, vanwege de services en de mooie toffe dames..
    Ze hebben ook een groot vaste klanten bestand.. En dat is niet voor niks..
    Maar jullie moeten zeker is gewoon komen kijken, vrij blijvend geen verplichting..

  3. #28
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door genie Bekijk bericht
    vanaf dat ze open gaan zijn er 2 a 3 meiden aanwezig en om half 9 komen de anderen meiden erbij... wanneer er volk is, is nooit te voorspellen..
    Is wel een heel goed lopende bar, vanwege de services en de mooie toffe dames..
    Ze hebben ook een groot vaste klanten bestand.. En dat is niet voor niks..
    Maar jullie moeten zeker is gewoon komen kijken, vrij blijvend geen verplichting..
    Er zijn al een aantal beren die mij via I.M. benadert hebben en binnenkort komen kijken.

  4. #29
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Eerst nadenken dan rekenen daarna pas commentaar geven.

    Dan blijkt dat de prijzen heel gewoon zijn hier voor Belgie maar,
    ik betaal liever E.25,- meer voor een topdame dan E.25,- minder voor een oud vel.

    Dat geldt ook voor een goed glas wijn.

    De prijzen vallen alleszins mee, zeker als het inclusief kamer is. In de Rio durven ze ook al EUR 100,00 te vragen voor een half uur/drie kwartier en dan moet je nog de kamer afrekenen. De Rio is leuk, maar als je gaat voor jong dan heb je daar niet heel veel keuze.

    Ik ga de Petrol gewoon eens proberen.

  5. #30
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:13
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Saint Bekijk bericht
    125 euro per half uur; en jij wil dat promoten
    Minime heeft hier vast een goed gevoel bij want de prijzen zijn vooraf duidelijk

  6. #31
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Minime heeft hier vast een goed gevoel bij want de prijzen zijn vooraf duidelijk
    Haha jij weet nooit van ophouden he


    Gaarne genie de namen van dames,nationaliteit,maten,haarkleur,figuur,leeftij d en lengte.

  7. #32
    Geregistreerd
    31 augustus 2010
    Last Online
    3 september 2010 @ 17:49
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    u ben er geweest toch..

    Nationaliteit heeft u al vermeld..
    En kan niet van alle meisjes de kenmerken gaan doorgeven, zijn zoveel verschillende.
    Kleine, grote dames met klein middel en grote borsten, donker haar en blond, leeftijd de meeste zijn begin 20 en en een paar begin 30..

  8. #33
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door genie Bekijk bericht
    u ben er geweest toch..

    Nationaliteit heeft u al vermeld..
    En kan niet van alle meisjes de kenmerken gaan doorgeven, zijn zoveel verschillende.
    Kleine, grote dames met klein middel en grote borsten, donker haar en blond, leeftijd de meeste zijn begin 20 en en een paar begin 30..

    Klopt en de dames zagen er top uit,maar als men hier inlogt en een keuze valt op een type dame dan kan hij ook bellen en vragen of deze dame aanwezig is.

    Is er een site in de maak ?

    En een telefoonnummer vermelden hier dan zetten we hem bij de standaard gegevens.

  9. #34
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Ben er helaas nog steeds niet binnengeweest. Vandaag weer niet verder gekomen dan de Rio....

  10. #35
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Last Online
    11 maart 2011 @ 19:14
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Re: Beerse, Petrol Station Bar, Antwerpeseweg 64

    Ik ben deze week in de Petrol Station geweest. Tegenwoordig zijn de dames een stukje ouder als eerder beschreven. Sommige zitten rond de 40, maar zijn toch best lekker. Daarnaast zijn er wel jongere dames maar zijn vaak van oost-europese afkomst en spreken slecht of geen nederlandse taal.

    Vervelend dat je de dame achter de bar in de gaten moet houden. Die houdt zich niet aan de afspraken. Ze rekent meer als afgesproken. Dat gebeurt vaker vertelde een tweetal andere klanten. Dus houd haar in de gaten. Zeker als je al een glaasje op hebt.

  11. #36
    Geregistreerd
    27 februari 2012
    Last Online
    28 mei 2013 @ 03:11
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi er zijn wel eens oudere dames, dat heeft ook te maken met de vraag van klanten. Want meiden komen En gaan maar zeker ook de klanten.. Maar er zijn ook altijd jonge dames aanwezig, de dames spreken Nederlands en minstens engels.. Der zijn Vlaamse dames en ook buitenlandse dames die Engels spreken.. En raar dat je op de bar dame moet letten, der werken der 2 heel vriendelijk en eerlijk, die werken der al jaren, en als je ondervind dat ze meer rekenen dan zeg je dat toch en anders reken je elke x gelijk af.. En ook apart dat je dat kan vertellen dat andere 2 klanten dat ook zeiden, vind dit wel apart..

  12. #37
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Reactie op Petrol station :

    De prijzen bij alle benzine pompen wisselen dagelijks van prijs dus doet dit station hetzelfde in hun shop .
    De dame achter de bar rekent daardoor wel vaker fout maar doet dit alleen bij de Belgen.
    Zei is Rotterdamse van afkomst en wil gewoon wat bij verdienen.
    De eigenaar is nog steeds op zoek naar een betere en grotere lokatie,maar kan geen vergunning krijgen voor de panden die hij al bekeken heeft.

    De dames die daar werken spreken Hollands,Nigeriaans,Spaans,Engels,Roemeens,Bulgaar s en Vlaams dus je kan altijd je verstaanbaar maken.

    Leeftijd van de dames ligt tussen de 35 en de 19 jaar ( dus de dame van 40 die je gepakt hebt is de poetsvrouw )

    Neem niet de grote kamer met bad en dan nog een uurtje een dame dan ben je gauw E.400,- kwijt.
    Ga dus niet vergelijken met een saunaclub in Duitsland omdat in Duitsland de service veel groter is en de kosten nog niet de helft.

  13. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne ( 4 maart 2012)

  14. #38
    Geregistreerd
    27 februari 2012
    Last Online
    28 mei 2013 @ 03:11
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Grote kamer met jacuzi en een dame is 300 en geen 400.. En die Rotterdamse reken helemaal niks meer dan moet, ze verdien genoeg bij wat de klanten haar aan drank geven.. En Jansen hoe ken jij dit zo zeker weten..

  15. #39
    Geregistreerd
    27 februari 2012
    Last Online
    28 mei 2013 @ 03:11
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vind apart dat je zo praat Jansen, eerst gaf je goeie comentaar en de juiste prijzen.. En nu ga je zo raar schrijven, over wisselende prijzen. Is nog steeds het zelfste.. En die damen geloof me die reken niet meer, en dan nog zo racistisch.. (alleen bij Belgen) Maar als jullie het daar te duur vinden, zeg dat gewoon en ga geen dingen verkondigen die niet waar zijn.. Jansen je ben daar maar 1 x geweest, toen met je eerste comentaar.. Spreken geen dame 's Spaans, nigiriaans of Bulgaars.. Dus hoe kom je er bij, alleen Vlaams, Engels.. Werken alleen Vlaamse en hongarse damens.. Dus hoe word er aan die info gekomen, is niet juist hè mannen.. En over vergunning klopt ook niet, hij heeft al vergunning, voor verhuizing in zelfde gemeente gaat vergunning mee naar nieuwe pand.. Maar de juiste Pand is nog niet gevonden ookal foute info.. Sorry mannen wat moet je met zo'n forum als je er niet op kunt vertrouwen..

  16. #40
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Berichten
    11.107
    Discussies
    224
    Thanks
    13.077
    Thanked
    17.511 in 6.160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genie1 Bekijk bericht
    Vind apart dat je zo praat Jansen, eerst gaf je goeie comentaar en de juiste prijzen.. En nu ga je zo raar schrijven, over wisselende prijzen.
    [ . . . ]
    Maar de juiste Pand is nog niet gevonden ookal foute info.. Sorry mannen wat moet je met zo'n forum als je er niet op kunt vertrouwen..
    Maak je niet te druk Genie1. Jansen is gewoon een komediant annex erkend plintenrenovator die amusant kan schrijven. Wij hoeven die humor van hem in zijn laatste reactie toch niet tot op de letter uit te spellen. Bovendien geeft de man tussen de regels door en in het begin van dit "Topic" wel degelijk goeie informatie en als die niet zou kloppen of achterhaald is, hebben we jou ervaringen om dat te corrigeren. Je bent tenslotte niet voor niks Genie1.

  17. #41
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik ben geen Belgen hater maar houd wel van Belgen moppen.

  18. #42
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Als je echt een genie bent waarom heb je dan niet gereageerd op Gentstel !!!

    Je moet de gein die daar staat overbenzine pompen die dagelijks van prijs wisselen dan ook niet meenemen in je verhaal!

    Je moet de regel van Poetsvrouw lezen als een reactie op Gentstel!

    Wat de prijzen betreft deze heb ik zelf vernomen toen ik er was !! ( Grote kamer met Jaccuzi voor een uur met kussen en PZC is E.400,- ) dus vergelijk dat met Duitsland
    daar is een uurtje voor dit E.75,- !!

    Racistich Ja
    Ik ben racist Ik woon in Oud Turnhout en wanneer ik op stap ga of ga uit eten dan zijn het de Belgen die zo aardig tegen je zijn maar achter je rug naaien ze je.

    In de rest van Belgie zitten wel vele goede Belgen je hebt ook slechte Nederlanders ( kijk maar eens in Limburg !! )
    Espresso,Lustman,Anvers enz enz dat zijn echte vrienden.
    ook de NederBelgen zoals : Porsch,Alabama,Foots,Joker enz enz kunnen beamen dat er wel degelijk verschil is tussen Belgen in de omgeving van Beerse,Merkseplas,Turnhout en omgeving of tussen de mensen uit de regio Lommel of regio Antwerpen.


    In Antwerpen heb je daar geen last van daar zijn maar weinig echte Belgen 180 nationaliteiten wonen daar en deze Belgen zijn buitenlanders gewend.

    (Maar Belgen staan bekend als de grootste racisten van West Europa kijk maar eens in jullie politiek en dan praten we nog niet over in het land zelf
    tussen de walen en de Vlamingen!!)

    Ik ben Nederbelg maar kan met vele voorbeelden komen wie er discrimineerd begint al in het Ziekenhuis van Turnhout!!

    Wat de vergunningen betreft zit je ook fout : Ze hebben aan de overkant de nieuwe vila tegenover de Carwash willen kopen of huren maar er mocht geen club van gemaakt worden.
    Ook in Vosselaar hebben ze interresse gehad in een prachtig pand met binnenzwembad maar de eigenaar kreeg te horen dat een verkoop naar deze eigenaar voor een club ook een probleem zou zijn ( dus de eigenaar van Petrol had dit ook kunnen navragen.

    Wil je nog meer voorbeelden of ben je zelf een clubmedewerkster die hier ook op een fouet manier reageert.

    Ik heb deze club niet afgekraakt dus lees nog maar eens na wat mijn reactie was op Gentstel !!

    En Badslippers is een Lul hij weet dat ik vermomd in Peterol ben geweest ( verkleed als Turk ) ik ben geen Belgen hater
    heb zelf 2 zaken in Belgie.

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Diamond 468*60   Babylon 468*60