Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 65 van 65
  1. #51
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 07:42
    Berichten
    245
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    He bootyfan ga je nog wel eens vreemd??? hmmm was lekkerrr
    Ik???? Ik ga nooit vreemd ! :green_smi

  2. #52
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Larissa is er een half jaar geleden mee gestopt.
    thx Raul
    Ik vind dat wel spijtig het was toch een van mijn favorieten meisje daar in YY.

  3. #53
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Zolang ik YY ken, zijn er daar serieuze fouten gemaakt, maar toch blijft het een aangename club. Het is geweten dat je beter wegblijft van de “Hongaarse kliek”, maar verder zie je er vaak dezelfde meiden, waarvan geweten is wat ze te bieden hebben.
    Dat ze hun infobeleid hebben aangepast is inderdaad jammer, maar ik kom liever in YY dan in VV, bij deze laatste weet je nooit wat je mag verwachten, als je 1 maand niet bent geweest zie je gewoon allemaal andere meiden, en moet je weer het risico lopen om met een tegenvaller te maken te krijgen.

    Maar Jansen op 1 punt heb je gelijk, men had je moeten informeren. Maar YY kennende zou ik er niet van verschieten mochten ze binnen de kortste keren terug de gevraagde info gaan geven. Bv in de vorm van “momenteel is ze er, maar we weten niet hoelang ze zal blijven”
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  4. #54
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Gisteren bij binnenkomen nog niet veel volk , oke maar voor mij het niet uit .Lekkere weertje een beetje buiten gelegen en goed ge eten

    Dan 3 sessies gehad ;

    Tanja slovaakse een te hoge dunk van haar eigen omdat ze knap is .Ik had een discussie met haar over wat ze allemaal deed voor service , dus PZC deed ze niet en zei JE MAG BLIJ ZIJN DAT JE ME NAAKT ZIE MIJN LEKKERE LICHAAM EN DAAROP ANTWOORDEN IK TERUG JE MAG BLIJ ZIJN DATJE MIJN LUL IN JE MOND KRIJGT EN ER OOK NOG VOOR BETAALD KRIJGT .EN TOEN WAS ZE STIL .Maar toch de hele dag zo uitdagend kijken naar mij.

    Dan was er nog Anna een poolse meid die had ik gewoon genomen omdat ik op dat moment zin in seks had en het was goed meegevallen lol.

    En natuurlijk Nederlandse Suzanne ja ja zwart haar ,knap en goed in seks en mijn dag was weer gedaan en tijd om naar huis te gaan .3 maanden wachten was te lang ik ga proberen om vroeger terug te komen .

    Voor ik naar huis ging nog de poolse/italiaanse meid Isabella lekkere hot meisje al wat ik nog over had was voor haar lol
    Laatst gewijzigd door smp; 24 mei 2009 om 10:00 Reden: verkeerde naam van meisje bij de uitleg

  5. #55
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp Bekijk bericht
    Tanja slovaakse een te hoge dunk van haar eigen omdat ze knap is .Ik had een discussie met haar over wat ze allemaal deed voor service , dus PZC deed ze niet en zei JE MAG BLIJ ZIJN DAT JE ME NAAKT ZIE MIJN LEKKERE LICHAAM EN DAAROP ANTWOORDEN IK TERUG JE MAG BLIJ ZIJN DATJE MIJN LUL IN JE MOND KRIJGT EN ER OOK NOG VOOR BETAALD KRIJGT .EN TOEN WAS ZE STIL .Maar toch de hele dag zo uitdagend kijken naar mij.
    Tanja? Dit lijkt me sterk. We hebben het hier over de mystieke slanke stengel Tanja (Tsjechische, géén Slovaakse), bruin halflang golvend haar?
    Die heeft geen capsones. Ze is altijd stil :o
    #Ursi polari, aardig beest#

  6. #56
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Tanja? Dit lijkt me sterk. We hebben het hier over de mystieke slanke stengel Tanja (Tsjechische, géén Slovaakse), bruin halflang golvend haar?
    Die heeft geen capsones. Ze is altijd stil :o
    Neen Neen , waar ik het over hebt is toch de Slovaakse Tanja zie maar de profiel dat Hollandmale had opgemaakt van haar.
    Gisteren had ze ook dat orange bikini aan .Ja over haar had ik het de andere Tanja die je mss bedoeld zoals je zegt Tsjechische die kent ik nog niet.

    geplaatst door Hollandmale op 10/08/08 Bekijk bericht
    - Slowaaks: Tanja (oranje bikini, slank, lichtbruin korter haar, drukbezet)

  7. #57
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    De Tsjechische, al dan niet Slovaakse Tanja (soit) zijn wel degelijk één en dezelfde dame.
    Expliciete tatoeage, toch gezien? Ze hééft wel pedante trekjes.
    Echter, zoals jij haar ervaren hebt lijkt ze waarachtig iemand anders te zijn dan hoe ik haar gekend heb...
    #Ursi polari, aardig beest#

  8. #58
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Jetliner je zegt het zelf ze zijn degelijk één en allemaal dezelfde dame en ja mensen kunnen veranderen vandaag zo en 2 maanden later weer anders .Er zijn maar weinige die gewoon normaal blijven en altijd dezelfde service blijven geven .

  9. #59
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    26 mei 2022 @ 17:11
    Locatie
    AC
    Berichten
    63
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Hallo

    na da hat sich ja eine intensive Diskussion um das YY und dessen Quatitätsverlust in der letzten Zeit entwickelt.
    Auch ich finde der Laden ist nicht mehr TOP. Denn leider gibt es dort viele neue Dinge die nicht gut sind, die Empfangsdamen sind einfach nur unfreundlich und emfinden den (zahlenden) Gast als Störung. Kein Vergleich zur tollen Gastfrau SYLVI (o.ä.)!
    Das am Telefon nicht mehr gesagt wird welche Maid anwesend ist finde ich ebenfalls bescheiden...
    Das Büffet war auch schon um Welten besser und so könnte Man(n) die Liste noch um einige Negativpunkte ein ganzes Stück erweitern.
    Eigentlich schade, aber es passt ins Bild, am Angang waren die Macher des YY noch hungrig nach Erfolg und Anerkennung, das hat sich leider gewandelt, heute sind sie satt und zufrieden, haben positive Neuerungen nicht mehr nötig. So denken sie jedenfalls, denn das Klientel ändert sich momentan ja auch und das nicht zum Besten.
    Wenn ich zu 100% weiß das z.B. Jessy da ist, dann werde sicher mal wieder ins YY reinschauen aber eben NUR wegen ihr und nicht, um den in meinen Augen, mittlerweile recht runtergekommenen Laden zu besuchen.
    Ich kann schon sagen die letzten Jahre so was wie ein Stammgast im YY gewesen zu sein, aber ich denke das ist Geschichte.
    gruss Friedel

  10. #60
    Geregistreerd
    11 januari 2007
    Last Online
    28 oktober 2011 @ 11:38
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Na 3maand afwezigheid eens een kijkje gaan nemen... en verschrokken. Deze club is erg veranderd in negatieve zin. Ik zou het woord derderangstent willen gebruiken. Zowel bij de dames als de heren lopen er nogal wat zwaar banale types rond. Ik heb het na een half uurtje voor bekeken gehouden. Dat was de laatste keer yin yang voor mij.

  11. #61
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 07:42
    Berichten
    245
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guidog Bekijk bericht
    ... Dat was de laatste keer yin yang voor mij.
    Gelukkig voor alle andere gasten...
    Heel gemakkelijk om gal te spuwen, ipv iets constructiefs te vermelden.
    Ik was er gisteren weer de hele namiddag, schitterend weer, dus lekker buiten op het terras. Een kleine 'positieve' opsomming: een heel deel nieuwe, mooie en vriendelijke meiden, vriendelijk personeel (ook aan de ingang!), lekkere BBQ, alle kamers zeer proper, en, en, en...
    Dus 'get real' ! Volgens mij gaan sommigen naar een club met een op voorhand negatieve instelling. Voor mij onbegrijpelijk, het is toch net het punt, dat je jezelf wil gaan amuseren ginder, of niet??
    Ik ben ook al naar andere clubs geweest (GT, PHG), en YY kan de vergelijking echt wel goed doorstaan. Overal zal er wel iets te verbeteren zijn, maar de eerste verbetering zou je persoonlijke instelling mogen zijn...

    Bootyfan :thefinger

  12. #62
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Vrijdagavond ook weer eens bij YY geweest.

    Het was niet zo druk dan normaal op een vrijdag of een zaterdag. Ook minder "vreemd" volk binnen. Dit kwam de sfeer wel ten goede.

    1 Heel erg positief ding om te melden: Voordat ik met een mooie dame de kamer opging, werd ons gevraagd om even te wachten. De kamer werd eerst nog schoon gemaakt.

    Blijkbaar wordt er toch naar de kritiek geluisterd. YY langzaam weer op de goede weg? Vooral zo doorgaan, nog even de schouders er onder zetten!!
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  13. #63
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    Vrijdagavond ook weer eens bij YY geweest.

    Het was niet zo druk dan normaal op een vrijdag of een zaterdag. Ook minder "vreemd" volk binnen. Dit kwam de sfeer wel ten goede.

    1 Heel erg positief ding om te melden: Voordat ik met een mooie dame de kamer opging, werd ons gevraagd om even te wachten. De kamer werd eerst nog schoon gemaakt.

    Blijkbaar wordt er toch naar de kritiek geluisterd. YY langzaam weer op de goede weg? Vooral zo doorgaan, nog even de schouders er onder zetten!!
    Ja ze luisteren naar de kritiek maar vergeten snel en vallen vaak terug in "oude en/of slechte" gewoontes, dat is heel jammer. Neem nu het geval het tasje mee binnen nemen wel niet wel niet wel niet om gek te worden, en zo zijn er jammer genoeg tal van voorbeelden.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  14. #64
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bootyfan Bekijk bericht
    Heel gemakkelijk om gal te spuwen, ipv iets constructiefs te vermelden.
    Waar heb ik dat nog gezien ? :thefinger!
    Een slechte ervaring mag ook gemeld worden.
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  15. #65
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Ja ze luisteren naar de kritiek maar vergeten snel en vallen vaak terug in "oude en/of slechte" gewoontes, dat is heel jammer. Neem nu het geval het tasje mee binnen nemen wel niet wel niet wel niet om gek te worden, en zo zijn er jammer genoeg tal van voorbeelden.
    Ja daar ben ik het helemaal mee eens.

    Ik hoop dat ze het nu eens echt goed op de rit zetten en dan volhouden.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.

Diamond 468*60