Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln Ying-Thai Massage Dilsen-Stokkem

    Af en toe vind ik een erotische massage prettig, je komt (mits het goed gebeurd) heerlijk ontspannen naar buiten.
    Vandaag moest ik bij onze Zuiderburen zijn, dus waarom niet combineren met een voor mij onbekend adres: http://www.ying-thai.be ?

    Massagesalon, ahum dat is een wel erg duur woord voor een aantal kamers achterin een woning ... gelukkig woon ik niet in de buurt, want privacy is afwezig verschillende mensen lopen aan allerlei kanten langs.
    Bij binnenkomst werd ik welkom geheten door een schitterende thaise, maar deze deed alleen de was Ik werd begeleid naar een kamer en daar kwam meteen de klaarblijkelijk enig beschikbare thaise naar mij toe. Geen mooi meisje (laat ik vriendelijk blijven), maar bij een massage ook iets minder van belang voor mij, dus vooruit!
    Een uur is 80 euro, dat is niet veel, maar in deze massagesalon stond ik na 55 minuten weer buiten en van deze 55 minuten is effectief 30 a 35 minuten gemasseerd
    Dan de massage zelf, deze was een beetje ruw af en toe, maar over het algemeen was deze goed te noemen. Het was totaal geen "plagende" massage, waar ik van houd, maar over het algemeen had ze wel goede vaardigheden en de inzet was prima in orde.
    Na het handmatige orgasme ging ze rustig verder met masseren .... en dat heb ik nog niet vaak meegemaakt! Het voortzetten van de massage was erg relaxt. Echter vervolgens kwam er "einde" aan de massage doordat ze plotsklap zei dat het tijd was om te gaan douchen, heel vreemd en niet passend in het geheel. Daarna heeft ze me van top tot teen gewassen.
    Herhalingsgevaar: nee
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  2. #2
    Geregistreerd
    28 augustus 2011
    Last Online
    5 juli 2016 @ 16:55
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In Neeroeteren Spilstraat 72 ,een paar kilometers van Rotem, heb je Massagesalon Thaise Tulp.
    Vraag maar naar Jessy


    Grtz

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

  Diamond 468*60