Pagina 31 van 32 EersteEerste ... 21272829303132 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 751 t/m 775 van 782
  1. #751
    Geregistreerd
    11 september 2010
    Last Online
    26 maart 2024 @ 11:35
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    70
    Thanked
    108 in 24 posts

    Standaard

    Donderdag de 23e ben ik met een van vrijkaartje van Willem2 richting Merzenich gereden. Dank Willem2!
    Het was een warme dag (erg uitzonderlijk in deze tot op heden kwakkelzomer) en die prima temperatuur betekende een dagje chillen aan het zwembad van Eden. Ik was er rond 1300 uur en de dames lagen al lekker te bruinen op de ligbedden. Allen naakt want het was FKKdag
    Er zullen zo'n 20/25 meiden aanwezig zijn geweest, ik heb ze niet geteld. Al met al een paar mooie vrouwen gespot, de meesten uit Roemenie maar dat is bekend. In het restaurant lagen broodjes en aan de bar kon ik het verloren lichaamsvocht aanvullen met bier en koffie. Meer koffie dan bier overigens want ik ik moest uiteraard rijden..
    Sauna was goed heet en ik heb me in het zwembad prima met de meiden vermaakt. Later ook een verder onderzoek gedaan in de open tent in de tuin waar ook een ander koppeltje bezig was.. Bijzondere ervaring
    Ik zal eens namen gaan onthouden: heb geen idee meer hoe m'n vriendinnetje die middag heette, shame! Ze had halflang donker haar en een enorme fraaie kont. 23 jaar jong vertelde ze.
    Begin van de avond weer naar huis gereden en gelukkig op tijd voor de onweersbuien weer terug!

    Ik kom er graag nog eens: wel op een mooie dag want met regen denk ik dat in Planet Eden niet veel te beleven is..

  2. Onderstaande 3 leden hebben billyboy123 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 3 juli 2016),Mr Bluenose ( 5 juli 2016),Wentelt Eefje ( 3 juli 2016)

  3. #752
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    9 november 2023 @ 18:38
    Locatie
    De Westkust
    Berichten
    198
    Discussies
    2
    Thanks
    259
    Thanked
    207 in 60 posts

    Standaard

    Bekenden van mij waren enige jaren geleden in Merzenich bij Planet Eden geweest en zijn toen een aantal malen terug geweest. Ik was echter nooit in de gelegenheid. Daarna las ik vele berichten over de mooie club maar de matige aanwezigheid van dames. Nu dankzij een vrijkaart van het Forum, waarvoor mijn dank, de stoute schoenen aangetrokken. Bij aankomt geparkeerd op de royale parkeerplaats, of waren er zo weinig beren? Bij binnenkomst werd mijn vrijkaart zonder problemen geaccepteerd. Er volgde echter geen uitleg voor de nieuweling wat een beetje jammer was. Na het omkleedritueel de club verkend. Het is een bovengemiddeld mooie club waar een bescheiden aantal dames rondloopt. Ook het buitenterrein is aanzienlijk te noemen. Kwa pand en buitenruimte alles aanwezig om er een toptent van te maken. Het aantal dames dat aanwezig was ben ik helaas vergeten, maar terugdenkend moeten het er rond de twintig zijn geweest. Een aantal aangename verschijningen. Gelukkig waren de dames redelijk proactief, maar ook niet extreem opdringerig. Een paar leuke gesprekjes gevoerd. Na een poosje mijn geluk beproefd met een, ..... je raadt het al,............Roemeense dame. De naam heb ik helaas verdrongen. Het betrof een volslanke dame met een voor mij sexy uitstraling en een mooi gevormd lichaam. Een aangenaam half uurtje mee doorgebracht, Euro 100 voor een heel uur vond ik het niet waard. Ik begin steeds vaker te merken dat als het tweede half uur ook weer Euro 50 moet kosten ik het er niet voor over heb (50 + 25 motiveert mij veel meer). Later viel mijn oog op een dame die, eens niet Roemeense of Bulgaars zou blijken te zijn. Als ik mij goed herinner was ze Russisch (niet extreem knap maar wel zeer plezierig in de omgang). Lang en ongedwongen mee aan de praat geweest. Samen naar een stripshow zitten kijken en daarna een heerlijk uurtje op de kamer doorgebracht, zeker voor herhaling vatbaar (al ben ik haar naam vergeten). Na de kamergang nog even gezellig gegeten.
    Samenvattend vind ik het een zeer mooie club met een te klein aanbod aan interessante dames. Voor de volle entree op dit moment niet interessant om voor één of twee dames terug te gaan. Toch denk ik het deze zomer nog een keer te proberen tegen het gereduceerde tarief op een mooie zonnige dag. Mogelijk overtuigt dit om vaker terug te gaan, de ambiance verdient het!

  4. Onderstaande 5 leden hebben Bezitos bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 (25 juli 2016),Megaboob (25 juli 2016),Mr Bluenose (25 augustus 2016),Sjeufke (25 juli 2016),Wentelt Eefje (29 juli 2016)

  5. #753
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Ik ga wss aanstaande donderdagavond nog eens naar deze club, hopelijk goed weer en genoeg dames op fkk dag rond het zwembad

  6. Onderstaande 2 leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (26 juli 2016),Sjeufke (25 juli 2016)

  7. #754
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:11
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    232
    Discussies
    8
    Thanks
    262
    Thanked
    317 in 98 posts

    Standaard

    Gisteren mijn vrijkaartje gaan inruilen (Ijsberenforum bedankt) was om 12.30 binnen en het was een dode bedoening tot ongeveer 15 uur , de dames tot dan een achttal waren van het weer aan het genieten en hadden er niet veel zin in . Toch nadien 2 kamers gedaan met Vanessa en later met (ben de naam kwijt ) geef ze alle twee 6,5 op 10 maar zal voorlopig niet terug gaan want de sfeer was er niet .

  8. Onderstaande 2 leden hebben jemame bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos (25 juli 2016),Mr Bluenose (26 juli 2016)

  9. #755
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    gisteren eindelijk nog eens in planet eden geraakt, met dank aan een forum en PE voor vrijkaart

    rond 13u daar aangekomen, ongeveer 10tal autos op de parking, vrijkaart ontvangen door theke, alles in orde.

    line-up rond 13u 4 dvps en 10 mannen, rond 14u 3 dvps meer en meer mannen, rond 16u totaal 10 dvps en mss 25 mannen.

    eerst effe relaxen, sauna, zwembad (zalig).

    1st kamer met Elena (zwart haar, prachtig figuur, roe) , mooiste dvp op dat moment, halfuurtje afwerksex, niet tz, rest geen problem, herhaling niet vanwege afwerksex

    nog sauna, zwembad

    2de kamer met sarah (zwart haar, buikje, roe), korte presales in de bar, deed wat ze beloofde op de kamer, dus veel betere service dan elena)

    eten kip met nieuwe aardappeltjes, smaakte.

    zwembad, sauna, zwembad

    helaas al 16u30 en tijd om te vertrekken, onderweg nog een paar dvps gespot, o.a veronica, ilina

    conclusie : te weining dvps en animo op een zaterdagnamiddag, faciliteiten goed, volgende keer nog eens op een donderdagavond

  10. Onderstaande 3 leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),Nedlovefkk (31 juli 2016),Wentelt Eefje (31 juli 2016)

  11. #756
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Het was zondag 10 juli en ik werd rond een uur of 9 s'morgens wakker in mijn hotel. Ik had zeer goed geslapen. De vorige dag lag ik al om een uur of 10 in bed, na een intensieve dag Babylon Ik had dus bijna 11 uur geslapen!
    Vandaag zou ik dus naar Planet Eden gaan. Ik was nogal een beetje sceptisch over deze club, omdat ik veel slechte verhalen de afgelopen tijd heb gehoord over deze club. Ik besloot toch om met een niet bevooroordeelde instelling de club te gaan bezoeken.
    De club is zondags vanaf 12 uur geopend en iets na 12 uur kwam ik bij de club aan. Toen ik de parkeerplaats opreed, viel het me dat er al flink wat auto's stonden. Een maal in de club, bleek ik zeker niet de enige te zijn. Er liepen al zeker een stuk of 15 beren. Misschien dat de club toch iets eerder open is gegaan dan 12 uur? Afijn, de eerste indruk van de club was zeker niet negatief. Mijn had me verteld dat de club aardig vervallen was, maar die indruk had ik niet. Alles zag er nog redelijk goed uit, de douches, de bar, het restaurant, het terras, de sauna, etc. Ok, Babylon ziet er wat beter uit en dat geldt ook voor Pauschalclub Dortmund. Wat wel tegen viel, was dat het bubbelbad maar 28 graden was (tenminste, dat stond op een bordje, maar ik had het gevoel dat het een stuk kouder was) en op de bodem lag veel rommel. Het buitenbad daarentegen was wel schoon en daar werd regelmatig gebruik van gemaakt door de beren, maar ook door enkele dames.
    Ik had ook gehoord, dat het eten er niet goed zou zijn. Ik heb in Planet Eden een zeer goed en gevarieerd ontbijt gehad en later op de dag viel mij het avond eten ook niet tegen. Wat me wel enigszins wat tegen viel, was het uiterlijk van de dames in het algemeen. Ik ben er tot een uur of half 6 geweest en heb maar 1 dame gezien, die mij aantrok. Het kan zijn dat er later op de avond nog knappe dames zijn bij gekomen.

    Ina
    Die ene dame die mij optisch wel beviel was Ina. Ina is een meid van 25, maar ze ziet er jonger uit. Ze heeft een mooi gezichtje, maar ze gebruikt naar mijn idee wel iets te veel make-up. Ze heeft een normaal figuurtje (niet dik, maar romig) en een stel mooi borsten en een lekker kontje. Vanaf het eerste moment dat ik in de club was, had ik al contact met haar. Ik heb een paar keer kort met haar een paar woorden gesproken en we hadden veel oogcontact, vooral bij het zwembad, waar ze lag te zonnen met een vriendin van haar.
    Ik wilde niet gelijk een kamer met haar nemen en eerst nog eens kijken of er nog andere leuke dames aanwezig waren. Daarnaast was ik nog wat vermoeid van de dag er voor in Babylon, maar uiteindelijk aan het eind van de middag toch gekozen voor Ina. Dat kwam ook, omdat ze weer contact met me zocht. Ze vroeg of ik voor haar een colaatje wilde halen en ja, tuurlijk wilde ik dat wel. Met 2 colaatjes kwam ik weer bij haar terug en onder het genot van een colaatje hebben we een tijdje met elkaar gesproken bij het zwembad in de zon.
    Na het colaatje vroeg ze of ik een kamer met haar wilde. Ik zei wat ze zoal deed op de kamer en ze bevestigde dat ze ook tongzoende. Als dat zo was, wilde ik wel een kamer met haar en dus liepen we naar de overkant, waar de kamers zich bevonden. Ina is overigens een meid die veel makeup gebruikt. Op de kamer ontdeed ze zich eerst van haar lippenstift. Daarna kwam ze bij me op bed liggen en wilde gelijk beginnen met een blowjob. Ik wilde eerst haar (tong)zoen kwaliteiten proberen, dus ik trok haar naar me toe om haar te zoenen. Ze zoent helaas niet zoals Mirella en Susi uit Babylon de dag er voor, wel een stuk beter dan Ilona. Haar tong gebruikt ze bescheiden. Na even met haar gezoend te hebben, stelde ik voor om haar eerst te verwennen. Ze ging er goed voor liggen en ik begon haar heerlijk gleufje te verkennen. Toen ik haar gevoelig plekje gevonden had, begon ik haar steeds intensiever de likken, tot ook zij uiteindelijk klaar kwam. Bij haar weet ik het niet 100% zeker of ze daadwerkelijk is klaargekomen of dat ze deed alsof. Wel mocht ik haar poesje niet meer aanraken, vlak nadat ze was gekomen, maar dat is nog steeds geen garantie.
    Nadat ze haar gleufje even had schoongemaakt was het mijn beurt. Ze begon aan een blowjob, die ze vrij goed en gevarieerd deed. Toen ik op volle kracht was, nam ik haar in missio, zodat ik haar af en toe kon blijven zoenen. Ze zoende gewillig, maar nog steeds erg bescheiden met haar tong. Alles bij elkaar voelde het wel lekker met haar en omdat het een knap meisje is, duurde het niet lang voor ik een orgasme had. Na mijn orgasme maakte ze me schoon en begon zich gelijk aan te kleden. Misschien dat dat gebruikelijk is in Planet Eden? Ik ben gewend om nog even samen uit te rusten op het bed, maar goed. Ik begon me dus ook maar aan te kleden. Ik denk dat we al met al net een half uur op de kamer waren. Als Ina nog een tijdje met me op het bed had gelegen had ze er een uurtje van kunnen maken. Dat zag ik wel zitten met haar.


    Ik heb een vermoeden dat dit foto's van haar zijn:

    orig_i3515041301464363437.jpg
    orig_i3515041311464363437.jpg
    orig_i3515041321464363437.jpg
    orig_i3515041331464363437.jpg
    orig_i3515041341464363437.jpg

    Naam: Ina
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Zwart
    Lengte dame : 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 8/10 (Spontane, vrolijke meid, waarmee ik een leuk gesprek heb gehad)
    Aftersales: -/10 (later niet meer gezien, omdat ze met andere beren op de kamer was en ik niet meer zo lang in de club ben gebleven)
    Cijfer: 7,5/10

    Na Ina ben ik nog wat gaan eten, want ik wilde ook het avond eten hier proberen. Door de slechte verhalen was ik erg nieuwsgierig, maar het eten viel me niet tegen. Ok, een Michelin ster zal het nooit krijgen, maar voor een saunaclub scoort het een ruime voldoende. Daarna wilde ik de club verlaten. Later op de avond zou de EK-finale gespeeld worden en deze wilde ik in Partytreff Dorsten bekijken. Van Partytreff Dorsten had ik een kortingskaart met dank aan Ijsberenforum, die ik deze maand nog moest gebruiken en Dorsten ligt op minder dan een uur rijden van mijn huis, terwijl Planet Eden voor mij bijna 2,5 uur rijden is. Met een beetje pech wordt het penalties schieten en voordat ik dan thuis ben vanaf Planet Eden is het al gauw 3 uur s'nachts. En s'morgens gaat de wekker wel weer om 6:30 uur.
    Al met al een leuke zonnige dag gehad in Planet Eden. Het viel me echt niet tegen deze club. Alleen het uiterlijk van de dames die er op dat moment waren, met uitzondering van Ina.

  12. Onderstaande 7 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    biged (20 augustus 2016),gignnl (20 augustus 2016),Klatergoud (31 juli 2016),Manureva (31 juli 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),Wentelt Eefje (31 juli 2016),Wijze grijze (31 juli 2016)

  13. #757
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag ben ik nog eens in Planet Eden beland, van ongeveer 21u tot 3u. Het was lang geleden dat ik er ’s nachts nog eens was geweest en ik was wel benieuwd of er in de latere (weekend)uren nog steeds een bruisender sfeer in de club hing dan in de namiddag en vooravond.

    Ondanks de waarschuwing aan de receptie (waarvoor dank) dat nogal wat meiden momenteel met verlof zijn, bleek de club inderdaad gevulder dan tijdens mijn laatste bezoeken aan Planet Eden (steeds in de namiddag) en was vooral de sfeer heel anders: energieker en vrolijker.

    De 2 places to be waren de bar, waar voortdurend een 20-tal personen zich in en rond de grote, centrale toog ophielden en de zeteltjes naast het zwembad. Deze zeteltjes waren steeds goed gevuld. De ‘vuurtjes’ zorgden voor een gezellig sfeertje en overal zag je koppeltjes knus bij elkaar kruipen. De welness en het restaurant lagen er meestal wat uitgestorven bij.

    Een aangenaam sfeertje dus, maar ik had wel het gevoel dat er veel stammi’s aanwezig waren. De meeste meiden bleven bijna de ganse avond/nacht rond dezelfde groepjes kerels hangen. Ik liet dat niet aan mijn hart komen. Het zorgde immers voor vrolijke taferelen en er bleven (net) voldoende meiden over die mijn interesse opwekten.

    De 2 eerste meiden die een poging deden me tot een kamergang te verleiden vielen af wegens, een te snelle kamervraag. De 3de: Anais, nam ruimschoots de tijd voor me, en aangezien deze meid daarenboven fysiek volledig mijn ding was, is het uiteraard tot een kamergang gekomen.

    De hardware gegevens: Anais is 1,70m groot, slank gebouwd, heeft een heel lekker kontje en een mooie B-cup met mooie stijve tepeltjes. Anais heeft een mooi gezicht, lang bruin haar, intrigerende ogen en een innemende glimlach. Geen piercings, wel een kleine tattoo op haar rechterschouder.

    De kamergang met deze mooie, jonge meid, die naar eigen zeggen tot dusver enkel in privéhuizen had gewerkt, was goed zonder meer: zoenen (geen tong), een gemiddelde pijpbeurt en iets te rustig neuken naar mijn zin (heel soms kwam er ook een handje aan te pas…). En toch sloot ik de kamer af met een heel bevredigd gevoel (mede dankzij het knalorgasme tijdens hondjes): Anais is immers een hele mooie, lieve meid en haar aanpak was, wel euh... aandoenlijk.

    Herhalingsgevaar: desalniettemin klein.


    Naast sfeer opsnuiven en neuken, heb ik ook 2 keer gebruikt gemaakt van het restaurant (zelfs om 3u ’s nachts was er btw meer dan voldoende voedsel voorhanden): eerst heb ik me een lekkere ‘eetsoep’ met een broodje genomen en ergens na middernacht heb ik me nog een bordje gevuld met 2 hamburgers, pasta in tomatensaus en groentjes (salade, tomaat, groene pepers…). Geen haute cuisine, maar het smaakte me wel en het vulde het buikje goed.

    Ik heb uiteindelijk zo’n 6u in Planet Eden rondgehangen, en heb de club iets na de drieën met een tevreden gevoel verlaten: ik had genoten van de sfeer, ik had goed gegeten en ik had een bevredigende kamergang gemaakt. Meer moet dat niet zijn. Het enige dat ik gemist had, was contact met andere ijsberen. De overige mannen leken daar niet echt voor open te staan.

    Mijn voorkeur voor de avond/nachturen, blijft uitgaan naar bruisendere clubs zoals LR, Samya of Sixsens, waardoor Planet Eden voor mij eerder een ‘overdag chillclub’ zal blijven, een opwarmer voor een bezoek aan een andere naburige club, maar dit was hoe dan ook een leuke ervaring, dus ik sluit niet uit dat ik er in de toekomst toch nog eens op een vrijdag- of zaterdagnacht binnenstap.

    Planet Eden: tot in de herfst!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  14. Onderstaande 11 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 1 augustus 2016),gignnl (20 augustus 2016),Interact ( 1 augustus 2016),Klatergoud ( 1 augustus 2016),le_belge ( 1 augustus 2016),Manureva (20 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),Nedlovefkk ( 1 augustus 2016),pret ( 1 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 1 augustus 2016),yylover ( 1 augustus 2016)

  15. #758
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Vrijdag met mijn vrijkaartje [ bedankt wink2 ]naar Planet Eden gereden. We kwamen om 14 uur aan en het was heel rustig.
    Er waren 6 meisjes en 5 ijsberen aanwezig en het was ook nog te slecht weer voor het zwembad.
    De sauna was goed en hebben er uitgebreid gebruik van gemaakt.Het eten zag er goed uit alleen het was niet warm[frites en kipkorn] slechte zaak.
    Op de kamer was het top met Bianca half Roem/Braz.een mooie slanke meid met zwart haar .TS en PZC alles was uitstekend en afgemaakt in verschillende standjes.
    Het is jammer dat z,n mooie grote club geen sfeer heeft en maar in de middelmoot blijft hangen.

  16. Onderstaande 4 leden hebben foefel bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 ( 7 augustus 2016),Manureva (20 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),pret ( 7 augustus 2016)

  17. #759
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Ik ben de afgelopen 2 weken 3 keer in deze sc. geweest.
    Het is mij goed bevallen, oa. door de prima prijs-kwaliteit verhouding.
    Natuurlijk heeft ook deze saunaclub plus en min punten.
    Pluspunten: mooie welness, sauna, zwembad. Verder goed eten, bij warm weer zelfs vers gesneden fruit.
    Minpunten: de relaxkamers, geen airco en altijd muziek op de kamer. Muziek kan niet uitgezet worden, is centraal geregeld via de bar.
    Klein minpuntje: de bardame had regelmatig meer aandacht voor haar mobieltje dan voor de ijsberen.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  18. Onderstaande 3 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 augustus 2016),Mr Bluenose (25 augustus 2016),yylover (17 augustus 2016)

  19. #760
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toyota Bekijk bericht
    Ik ben de afgelopen 2 weken 3 keer in deze sc. geweest.
    Het is mij goed bevallen, oa. door de prima prijs-kwaliteit verhouding.
    Natuurlijk heeft ook deze saunaclub plus en min punten.
    Pluspunten: mooie welness, sauna, zwembad. Verder goed eten, bij warm weer zelfs vers gesneden fruit.
    Minpunten: de relaxkamers, geen airco en altijd muziek op de kamer. Muziek kan niet uitgezet worden, is centraal geregeld via de bar.
    Klein minpuntje: de bardame had regelmatig meer aandacht voor haar mobieltje dan voor de ijsberen.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.
    Bedankt !!

  20. #761
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    En na alweer een bedankje naar Willem2 voor dit vrijkaartje, werd deze club een vervolg van mijn zomertoer en een ontdekkingsreis naar andere clubs.

    Na ca. 95 km, waarvan bijna 20 km eenzame landstrassen in de middle of nowhere kwam ik aan en kon parkeren op een nagenoeg lege parkeerplaats rond 12:30 uur.
    En een deja-vu met mijn bezoek in VV, ook hier was ik de eerste klant.
    Het inwisselen van mijn vrijkaartje werd na enig zoekwerk geaccepteerd en de theke dame hielp mij kort op weg en bracht mij naar de lockers.
    Er is al genoeg verteld over de voor- en nadelen van de toegepaste sleutels, voor mij is een kluisje met polssleutelband nog altijd het beste.

    Eerst even naar de bar, waar een niet al te vriendelijke bardame mij bits mede deelde dat er geen appelsap was, en dat voor sinaasappelsap betaald moest worden.
    Dan maar beginnen met een koffie, en naar buiten toe.
    Een 3-tal dames op het terras hadden mij al direct gespot en kwamen zich voorstellen, allen van de DKC club, en 2 dames waarvan ik met geen mogelijkheid iets moois aan kon ontdekken. Geen nood, de line-up zou zich wel verbeteren.

    En dan, de club verkennen.
    Kleedsluis en lounge prima, al is het verrekte lastig om van een zonnig terras naar de donkere lounge te lopen, je hebt toch wel een paar seconden nodig om aan dit lichtverschil te wennen.
    Het terras is ruim en geheel voorzien van lounge banken, centraal het mooie (en grote) zwembad met wat ligstoelen er om heen.
    Gelijk het eerste minpuntje, die lounge banken waren de standaard in deze club en over het gehele complex verdeeld. Echter ik kon mijn draai niet vinden op deze banken, ze waren een aanslag voor je rug. Een paar extra kussens zou de zaak al voldoende kunnen verbeteren, maar daar was schijnbaar geen behoefte aan.
    Het restaurant was groot en het ontbijt was prima. De BBQ was vanaf 18:00 uur geopend en niet om over naar huis te schrijven.
    Het vlees ging nog wel, maar de garnituur was bagger. VM en VV hebben hier duidelijk een streepje voor.

    De grote tuin waarvoor zo trots reclame wordt gemaakt, is niet meer dan een gewone grasvlakte met een verdwaalde vijver, er staat een grote tent waar wat koppeltjes deze dag gebruik van maakten. Meer moeite is er niet gedaan. Een beetje tuinman kan hier wel iets moois van maken. Kijk naar VV hoe het wel kan.
    En dan het tweede gebouw, de wellness. Zeer groot, en in 2 delen verdeeld. De prachtige grote whirlpool, waarvoor ook zo mooi reclame wordt gemaakt, stond uit, en was voorzien van een bordje "defect". Overduidelijk een besparingsactie tijdens mooie zonnige dagen. Jammer.
    Maar de sauna en grote stoomcabine waren wel goed. En op meerdere plaatsen douches aanwezig, keurig. Handdoeken kon je gewoon van het rek nemen, gelukkig niet halen bij de theke, zoals in YY.
    Daartussen alle kamers, daarover straks meer.
    Toiletten heb ik gevonden in het restaurant en in de lounge, waren netjes schoon. Heb geen toilet gevonden in de wellness, mogelijk heb ik deze gemist.

    En dan de line-up. Het begon in de vroege middag met een aantal DKC dames, en net als in VV, de meeste dames kwamen pas opdagen in de latere middaguurtjes.
    Rond 2 uur de eerste echte schoonheid en poedeltje naakt. Na nog een half uurtje te hebben gewacht, was een blik naar haar voldoende.
    Ze wenkte naar mij en (met de jaloerse blikken van de DKC dames) ging ik bij haar zitten. Ze stelde zich voor als Maria en was Bulgaarse.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...951#post504951

    Een heerlijk uurtje met haar mogen beleven, al realiseer ik mij wel, dat mogelijk niet iedereen deze klik met haar zal hebben.
    Haar service is wat beperkt, er werden veel doekjes gebruikt, maar toch is er voor mij hier een groot HHG. Een hele mooie dame !!

    Rond de avonduren was de line-up al sterk verbeterd, vele mooie dames kwamen opdagen, maar blijkbaar al direct gereserveerd door hongerige beren.
    Opvallend was het zeer grote aandeel in Roemeense vrouwen.
    Rond 9 uur werd het toch echt tijd voor een 2e kamer. Een tweede keer met Maria was een optie, maar soms (misschien wel te vaak) denk ik meer met mijn lul dan met mijn hoofd, en ik wilde perse een van de nieuwe mooie slanke dames schaken.
    En zo kwam ik terecht bij Tatiana. Samen met haar naar de kamer waar ze mij direct voorzag van een CD en als een razende begon te pijpen.
    Ok, dit gaat het niet worden. Na een paar minuten wilde ze al ficken. Ze deed haar shirtje uit, en een lichaam kwam te voorschijn zoals onze lieve heer het eigenlijk bedoeld had. Meer dan voldoende om na een paar minuten cowgirl mij klaar te laten komen.
    Na het schoonpoetsen ging ze naast mij liggen en vroeg om ik nog iets wilde vertellen.....laat maar meid, dit potje afwerksex was al genoeg voor mij.
    Eigen schuld, dikke bult. Voordat ik een nieuwe club bezoek, maak ik altijd een lijstje klaar met go en no go meiden.
    Maar aangezien er zo weinig wordt geschreven op dit forum over deze club, had ik het dit keer nagelaten. Had ik dit wel gedaan, had ik direct als eerste deze meid kunnen vinden, waar ze als no go werd beschreven. Tja.

    En dan kom ik naar een punt waar ik zeer zwaar aan til, en dat is de muziek. Foute, misselijk makende muziek over de gehele club, in ieder hoekje en gaatje dezelfde muziek, zelfs op het toilet. Maar met name op de kamers deze harde muziek, vind ik een no go. Donkere, kleine kamers waar geen enkele poging is gedaan om deze wat op te fleuren. Iets waar ik in PSR ook over viel (behalve dan die muziek), maar waar ze met de nieuwe prachtige kamers dit probleem hebben opgelost.
    Maria vertelde mij overigens dat het m.n. populaire oostblok muziek was, blijkbaar door het personeel zelf uitgezocht.

    Conclusie : net als VV is dit een club die pas laat op gang komt qua line up en met aanwezige beren. De sfeer in de avonduren was wel goed, maar ikzelf ben niet iemand van de late uurtjes. Maar met de mooie settings van VV, de uitstekende bediening en alles erom heen zal ik aldaar zeker weer terug keren.
    Iets wat ik met Planet Eden minder heb. Het was heus wel een geslaagde dag, maar of ik hier de komende maanden nog eens terugkeer, daar ben ik nog niet helemaal zeker van.

    En zo is mijn zomertoer bijna ten einde. Maandag is nog een clubbezoek gepland om a.s dinsdag weer aan het werk te gaan
    Laatst gewijzigd door yylover; 20 augustus 2016 om 15:27

  21. Onderstaande 14 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (20 augustus 2016),dbd67 (20 augustus 2016),Eddy_V (20 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (20 augustus 2016),KanariePiet (23 augustus 2016),Klatergoud (23 augustus 2016),Manureva (20 augustus 2016),Mr Bluenose (25 augustus 2016),noglangnietuitgewandeld (21 augustus 2016),Patjax (20 augustus 2016),pret (21 augustus 2016),toyota (20 augustus 2016),Wentelt Eefje (21 augustus 2016),Wijze grijze (20 augustus 2016)

  22. #762
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Mooi verslag yylover, ben het helemaal met je kritiek eens wat betreft de kamers en de muziek.
    Aangezien ik ook nog meer dan 200 km. moet rijden naar deze saunaclub zien ze mij hier voorlopig niet meer.
    Gelukkig zijn er nog genoeg andere clubs die ik nog op mijn lijstje heb staan .

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  23. Onderstaande 2 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (20 augustus 2016),yylover (20 augustus 2016)

  24. #763
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toyota Bekijk bericht
    Mooi verslag yylover, ben het helemaal met je kritiek eens wat betreft de kamers en de muziek.
    Aangezien ik ook nog meer dan 200 km. moet rijden naar deze saunaclub zien ze mij hier voorlopig niet meer.
    Gelukkig zijn er nog genoeg andere clubs die ik nog op mijn lijstje heb staan .

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.
    Heb inmiddels al een mooi lijstje, Toyota. PE was de moeite waard, maar er zijn betere clubs, ook als je vanaf Gelderland komt rijden.

  25. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    toyota (21 augustus 2016)

  26. #764
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    21 maart 2024 @ 10:27
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.758
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Onlangs bracht ik mijn eerste bezoekje aan Planet Eden. Al met al was het best leuk, maar ben er nog niet uit of ik hier terugkeer gegeven alle mogelijkheden op kortere afstand.

    Aangekomen tegen 16 uur, ingecheckt en zonder toelichting de tent in gestuurd. Kleedkamers zijn natuurlijk nooit ver weg dus ik kwam er wel uit. Omgekleed en de club maar eens gaan verkennen.
    Mijn hemel, het is hier wel groot. Vooral het buiten terrein.

    Club ziet er verzorgd uit en vooral schoon. Tijdens mijn verblijf heb ik echter nauwelijks personeel gezien die de club schoon en proper hielden. Maar goed, het was erg rustig dus de noodzaak ontbrak enigszins, ondanks toch wel volle handdoekbakken.
    Eerst maar eens lekker, met een bakkie zwart goud, op adem komen van de lange rit.

    Gegeven het vroege uur, en mss de vakantie, viel de line up gewoon tegen. Zowel in kwaliteit als kwantiteit. Een beetje rondgehangen, de club bekeken, lullepotje met de bardame (iek!), wat koffie en een biertje genuttigd en de dames op me in laten werken.
    Denk dat ik ook een ongelukkige dag had gekozen, maar kon niet anders. Het regende de gehele namiddag en avond. Dus het was geen optie om eens lekker de tuin in te kuieren. Hier moet je zijn als het lekker weer is.

    Ik heb een tijdje een leuke jongedame zitten beobachten. Kwam heel lief over, heel verzorgd en een leuk blond kort koppie. Vanessa bleek ze te heten en we spraken enige tijd met elkaar, en we besloten een kamertje op te zoeken.
    Alle bekende handelingen hebben we geoefend, maar ik kan niet zeggen dat ik het heilig vuur heb gezien. Neen, ze was heel lief en overduidelijk netjes en correct, maar het viel me toch wat tegen.
    Hop, daar kwamen alweer die kleffe doekjes. Terwijl ik duidelijk had aangegeven net (als gebruikelijk) uit de douche te komen. De pzc die volgde was wat lafjes aan je goudstaafje lebberen, en de posities (nmc) voelden wat plichtmatig. Jammer vond ik het wel, want dit meiske viel toch echt wel in mijn smaak. Samengevat, een prettige sessie met haar gehad, maar ik denk niet dat ik bij haar terug kom.
    Later op de avond zat ik weer een tijdje met haar aan de bar in gesprek en opnieuw vond ik haar houding, gedrag en gesprekje heel plezant. Wat een contrast was dat eigenlijk. Afijn, it’s all-in the game.

    Met een biertje het restaurant opgezocht. Ik zat er op dat moment in m’n eentje. Later kwamen er enkele dames bij. Prima en gevarieerd aanbod eten en het zag er verzorgd uit. Bleek ook goed te smaken en heb mij twee keer een halve teller opgeschept. Gooi nl niet graag eten weg.
    Tijdens het diner kwam er een dame binnen gewandeld in witte bikini, goed figuur, leuk koppie, donker halflang haar, netjes gebruind en een paar heerlijk jopen zaten er op. Ahh, effe onthouden dus.

    Later kwam ik haar tegen terwijl zij op een bank lag, een groot bed, op weg naar het terras. Midden in de loop. Met van die rare slierten er omheen voor de ‘nodige privacy’ zullen we maar zeggen ……
    Ben er maar eens bij gaan liggen en deze dame bleek ……, jemig, kweet het nie meer …………. Rachel, meen ik nu????? …….. kan geen draadje terug vinden van haar ……… nou, lekker dan, is altzheimer light toch ingetreden bij mij!

    Na een grappig, beetje teasend babbeltje, stelde Rachel (30 yr) voor om ter plaatse aan de slag te gaan met een pzc. Nou ben ik eigenlijk geen verlegen type, maar hier leek het me niet zo gepast op dat moment. Zouden de enigen zijn die überhaupt openbaar aan elkaar zaten te friemelen. Ze zei; “kino?” Okay dan, mss draaide er wel een leuke film, weet je veel??
    Kordaat ging ze ter plaatse aan de slag. Topje uit, ze even lekker laten doorkneden en af-lebberen, en hoppa koppie naar beneden. Deze pzc was behoorlijk goed en ik kon er van genieten. Deze dame wist van wanten en ik kon heerlijk aan haar friemelen. Na enige tijd pakte ze een rubber en bond die mij om en een stevige nmc was het gevolg. Ga dat echter niet meer op die k..-bankjes doen, krijg last van m’n rug zo en clubjes bezoeken met een rollator lijkt me ook geen optie. Toch?
    Uitstekende sessie gehad en haar met een knuffel bedankt. Hetgeen niet wil zeggen dat er een overtuigend herhalingsgevaar is. Dat nou ook weer niet.

    Buiten begon het sterk te schemeren en ik besloot om me te kleden, sleuteltje in te leveren en huiswaarts te keren. Eenmaal buiten gekomen regende het nog ….@#@$$%^&**())&%$@, maar goed het is niet anders.
    Was een mooi bezoekje aan een mooie club. Zeker is dat dit geen ‘overdag-club‘ is, maar pas laat op gang komt, dus hou daar rekening mee als je een bezoek overweegt.

    Grtz
    K

  27. Onderstaande 11 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    biged (23 augustus 2016),Bluebear (23 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (23 augustus 2016),KanariePiet (23 augustus 2016),kwakky90 (26 augustus 2016),Mr Bluenose (25 augustus 2016),pret (23 augustus 2016),toyota (24 augustus 2016),Wentelt Eefje (23 augustus 2016),Wijze grijze (23 augustus 2016),yylover (23 augustus 2016)

  28. #765
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Een zwembad zonder kinderen. Dat was het uitgangspunt om bij deze helse temperaturen naar deze club te trekken.

    Het was drukker dan verwacht en ze hadden een soort geruite keukenhanddoeken voorzien om rond je middel te binden zodat je niet doodviel van de warmte. Rond 16u hebben mijn partner in crime en ik beiden 50€ omgeruild voor zo n doekje, twee sleutels en n papieren polsbandje. Rond het zwembad was nog n beetje plaats tussen n hoop stammies, waalse firsttimers, een hoop prinsesjes en een paar draken om hen te bewaken. De prinsesjes waren naakt, de draken hadden wat strategisch geplaatste lappen stof om de sporen van hun duizendjarig bestaan wat te camoufleren. Iedereen weet dat een hondenjaar gelijk staat aan 7 mensenjaren, een clubjaar kimt overeen met tien normale jaren.

    Onmiddellijk viel mijn oog op een parel van n meid. Ik denk n Bulgaartje. Zij was echter geboekt voor de hele dag door haar (club)liefde. De dames waren in twee groepjes verdeeld; zij die constant kamerden en zij die maar wat lagen te sudderen in de zonnestralen. Te lamlendig om te jagen achter de populaire en te ervaren om in te gaan op de avances van de werklozen, heb ik me wat geamuseerd met hangen en afluisteren van n jobinterview dat n duits 'Her Flick'-type voerde met n jong zigeunermeisje. Haar kennis van de Engelse taal bleek een groot pluspunt te zijn, maar toch eindigde het met een 'don't call me, I'll call you'. Een bekende uit een andere club veronderstelde dat ik wel intresse had omdat ik haar naam nog wist. Echter deze was blijven hangen omdat ik zij bijna de enige is die na een duidelijke 'neen' toch nog uuuuuuuren bleef hengelen naar een kamergang. Deze keer de tich steeds een beetje genante 'warum nicht enz maar vermeden door het hazenpad te kiezen. In de bar nig aangesproken door n slank roemeentje met blauw in de haren. Zij wilde vooral weten of ik van films hield. De antwoorden op de andere vragen gingen het ene oor nog niet binnen of ze kwamen er aan de andere kant alweer uit. Het forum bevestigd mijn gevoel dat deze een 'no-go' was.

    Uiteindelijk werd de grill aangestoken rond half zeven en zijn wij na een blitsbezoekje van 2,5 uur huiswaarts gekeerd. Net als je dan aangekleed aan de balie staat, komen een paar 'nette heren' een verse lading zelfstandigen afzetten met hun bescheiden gezinswagentje. De dames zagen er uiteraard prachtig uit. Moesten er blauwe plekjes te vinden geweest zijn op die ranke lijfjes of lieve snoetjes, waren die profi gecammoufleerd met behulp van de inhoud van de tientallen make-up doosjes io de achterbank van de gezinswagen. Bijna had ik rechtsomkeer gemaakt om kennis te maken met deze verse dartele deernes, maar iets weerhield mij en zo kwam een einde aan dit bezoekje.

    Thuisgekomen wachtte een lichtjes aangeschoten 24 jarige mij op met een servicetabel die je zelfs in de hoogdagen van Freude en Babylon niet zou gevonden hebben. Ik hoef niet uit te leggen dat ik gelukkig was dat ik in PE enkel de batterij wat had opgeladen.
    Af en toe eens clubben zal ik moeilijk kunnen laten, maar ik kan met de hand op het hart zeggen dat de naakte prinsesjes me koud laten terwijl de koningin thuis aan een blik genoeg heeft om het bloed sneller te doen stromen. Wat is dan de aantrekkingskracht van n club?

    Een zwembad zonder kinderen.

  29. Onderstaande 13 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    Klatergoud (25 augustus 2016),kwakky90 (26 augustus 2016),Manureva (26 augustus 2016),Mistralwind (25 augustus 2016),momentum (26 augustus 2016),Mr Bluenose (25 augustus 2016),pret (25 augustus 2016),Ryuhayabusa (28 augustus 2016),satanic surfer (25 augustus 2016),toyota (25 augustus 2016),Wentelt Eefje (25 augustus 2016),Wijze grijze (25 augustus 2016),yylover (25 augustus 2016)

  30. #766
    Geregistreerd
    13 oktober 2006
    Last Online
    14 januari 2024 @ 21:52
    Locatie
    Bijna op het Noordzee strand
    Berichten
    52
    Discussies
    0
    Thanks
    84
    Thanked
    91 in 21 posts

    Standaard Plant Eden donderdag 18 augustus

    Met een vrijkaartje (waarvoor dank aan Willem2!) heb ik Planet Eden op donderdag 18 augustus tegen een uur of vijf voor het eerst bezocht.
    Gezien de wisselende berichten op het forum was ik zeer benieuwd naar deze club.
    Het vrijkaartje werd zonder enig probleem geaccepteerd en ik kreeg een rood bandje om de arm. De kleur van het bandje was later voor twee verschillende jaagsters aanleiding om mij - uit zogenaamde onwetendheid - een vraag te stellen over de betekenis van de kleur van dat bandje...

    De faciliteiten zijn zonder meer goed te noemen, alleen de kamers kunnen wel een makeover gebruiken. In de bar ben ik weinig geweest omdat het buiten prima vertoeven was, maar ook wel omdat ik het er erg donker vond. Als je wat langer in de bar bent wen je er wellicht wel aan, maar als je alleen even voor een drankje binnenwipt moet je oppassen dat je nergens tegenaan loopt. Gelukkig zijn een paar 'afgeschotte delen' met kralensnoeren 'afgezet' dus dat kan weinig kwaad als je daar tegenaan loopt.
    Het zwembad is natuurlijk fantastisch, maar de mega whirlpool was defect, wel jammer dat ik dat niet heb kunnen uitproberen. Alles is ruim in het wellnes gedeelte, ook de sauna.

    In het gedeelte voor de feitelijke ingang van de kamers staan ook wat geschakelde sofa's waar ik wel een paar keer openbare sexsessies gezien heb.
    Het restaurant en het daar beschikbare buffet is uitstekend. Hoeveelheid en kwaliteit van het eten waren prima. Helaas was er die dag geen BBQ vermoedelijk omdat er toch wat onweer dreigde.
    Opvallend is wel dat de betere dames zich voornamelijk buiten in de zitjes tegen het bargedeelte ophouden en dat aan de andere kant van het zwembad in de zitjes tegen het kamer/welness gedeelte behoorlijk door wat oudere oversized dames gejaagd wordt.

    Donderdag is de FKK dag dus ik had verwacht dat alle dames (net als bij Babylon en Heaven7) de kledingstukken in de locker gelaten zouden hebben, maar er liepen betrekkelijk veel dames met een omgeslagen handdoek rond terwijl er eentje was die in een soort lange japon rond liep. Die japon werd weliswaar soms onverwacht even open geslagen, maar dat is toch niet de bedoeling van een FKK dag. Ik had bijna het idee dat ik met de variant op de potloodventer (in dit geval dus een puntenslijpermokkel) te maken had.

    Ik heb twee kamergangen gemaakt. De eerste viel ronduit tegen. Haar naam ben ik vergeten. De kennismaking was wel aardig, maar het - ondanks de FKK dag - grotendeels ingepakte lijf bleek op de kamer erg tegen te vallen en ze vertoonde ineens afwerkgedrag. Daarom de sessie afgebroken en mijn kruit bewaard voor een tweede kans.
    De tweede sessie was met Vanessa, een lange slanke blonde die perfect etaleerde wat ze te bieden had. Deze sessie was goed, maar niet meer dan dat.

    Samenvattend: De club op zich is goed bevallen. Voor mij wel erg ver weg, maar als ik afspraken in Zuid Limburg heb goed te combineren. Ik zal vermoedelijk nog wel een keertje aanwippen als ik in de buurt kom.
    Wat de dames betreft was er voldoende kwalitatief aanbod, maar je moet toch wat vaker in een club geweest zijn om het aanbod voldoende te kennen en jouw toppers te kunnen selecteren.

  31. Onderstaande 8 leden hebben Interact bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 september 2016),dbd67 (29 augustus 2016),goolfy69 (30 augustus 2016),Klatergoud (29 augustus 2016),kwakky90 (29 augustus 2016),Mr Bluenose (29 augustus 2016),Wentelt Eefje (29 augustus 2016),yylover (29 augustus 2016)

  32. #767
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Last Online
    22 juni 2023 @ 18:57
    Locatie
    lille frankrijk
    Berichten
    339
    Discussies
    4
    Thanks
    168
    Thanked
    33 in 27 posts

    Standaard

    Planet Éden, woensdag 17/08/2016.
    Mooi weer, een gelegenheid om mijn vrijekaart te gaan verzilveren in Mezernich. Om 14u aangekomen. Iedereen was in de t uin. 7 of 8 dames, een tiental klanten bij het zwembad. Er waren ongeveer 15 dames. Eerste kamer met Sarah.ro. Bruin haar, begin dertig. Service is goed en klassiek ( tz, pzc, pmc ). Op het menu on body 25. Het personnel is vriendelijk. Vatbier is gratis. Om 21u30 heb ik de club verlaten. Geen enkele nieuwe dames in de avond aangekomen. Er warren 7 dames aan de bar toen ik vertrokken ben. Geen sfeer .

  33. Onderstaande 2 leden hebben billclinton bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (31 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 1 september 2016)

  34. #768
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisterenavond ben ik nog eens naar PE getrokken.

    Ongeveer iedereen (ik incluis) dacht de voorbije dagen dat ik wel weer gewoon in Sixsens zou belanden, maar ik heb PE het voorbije jaar leren kennen als een club waar het zeker op vrijdag- en zaterdagavond heel leuk vertoeven is, en toen daarenboven bleek dat Taylor ook aanwezig zou zijn, was de keuze om naar PE te karren eigenlijk niet eens zo moeilijk.

    Ik had me daarenboven het voornemen gemaakt eens niet met een Bulgaars zigeunertje te neuken (want dat viel de laatste tijd weer al te vaak voor) en dan moest ik zeker niet naar Sixsens trekken. Echter: ook in PE kan je Bulgaarse gipsy’s neuken en dus, tja, nou wel…, maar dat is voor later.

    Ik kwam gisteren na een heel voorspoedige rit omstreeks 18u45 aan te Planet Eden. Ik had net mijn centjes afgegeven aan de receptie en was aan het wachten op mijn sleutel toen Suzi (ex oa LR, SS en Babylon) ten tonele verscheen en rond mijn nek sprong.

    Deze meid is verre familie van favorietje Juliana (Sixsens) en mede daardoor is mijn band met haar wat closer dan met de meeste andere meiden. Suzi stond op het punt te gaan kameren met Taylor (dat moest ook lukken) en dus wist ik dat ik nog zeker een uurtje op mijn mannelijk gezelschap ging moeten wachten. Suzi biedt immers een uitstekende service aan en is geen meid om slechts een half uurtje mee te rollebollen.

    Eens Suzi verdwenen was, toverde ik me snel om tot ijsbeer en maakte ik een rondje doorheen de club. De bar was al gezellig gevuld en er hing een leuke sfeer. Ik wou echter nog even in alle rust chillen, dus ik installeerde me buiten in een zetel aan 1 van de vuurtjes. Supergezellig daar, zeker met het zicht op het mooi verlichte zwembad. Ik krijg er altijd een beetje een kerstnachten gevoel van.

    Rust zou ik niet lang hebben, want al snel nadat ik me neergeploft had, kreeg ik het gezelschap van Dunja.

    Dunja is een vrolijke Roemeense meid van 23 lentes. Ze heeft een mooi gezicht met pretoogjes, halflang roodbruin krullend haar, is 1,65m groot, slank gebouwd (zonder daarom mager te zijn), heeft een hele mooie B-cup en een lekkere kont.

    Ze is uiterst herkenbaar aan haar poesje en billen: ze heeft daar een spierwit streepje van om en bij de 1 cm breed tengevolge van vitiligo (geen kleurpigmenten). Dunja schaamt er zich wat om, maar ik heb haar verzekerd dat daar geen enkele reden toe is: het is een echt schattig zicht. Dunja heeft btw ook nog 1 kleine tattoo boven haar venusheuvel. Piercings kan ik me niet herinneren.

    Dunja ontpopte zich al heel snel tot een aangename en geduldige gesprekspartner. Ze kwam steeds dichter tegen me aan zitten en het duurde dan ook niet zo heel lang eer ik zin had in deze mooie meid. Net op het moment dat ik wou aangeven dat ik een kamertje met haar wel zag zitten, stond ze echter op en zei ze dat ze wegens te koud maar snel terug naar binnen ging. Ik liet haar maar gaan, ik moest me immers toch nog douchen.

    Zo gezegd zo gedaan en een verfrissende douche later stond ik in de bar, waar het nog steeds heel gezellig was. Ik zag Dunja niet zo direct, dus ik vroeg me een pintje en zette me aan de bar. Enkele minuten later kwam mijn prooi binnen gezweefd.

    Tot mijn verbazing en spijt zette ze zich echter niet naast me (had die nu echt niet door dat ik uiterst geïnteresseerd in haar was), maar plantte ze zich enkele stoelen verder neer. Ze maakte gelukkig wel al heel snel oogcontact en ik deed dan ook onmiddellijk teken dat ze zich naast me moest komen zetten. We hebben vervolgens nog even verder gepraat en zijn daarna op kamer getrokken.

    Eens op kamer (de toog waar je DVP de kamersleutel moet oppikken, is btw een heel stuk naar rechts, veel dichter bij de sauna nu, verplaatst) ontdeed Dunja zich al snel van haar kledij en kon ik een pracht van een lichaam aanschouwen. Geen pocketje, maar wel een heel mooie, goed gevormde vrouw.

    Op bed begon Dunja me onmiddellijk te zoenen, jammer genoeg wel maar met weinig tong, het enige ‘minpuntje’ van de kamergang.

    De daaropvolgende pijpbeurt was van uitstekende kwaliteit. Tijdens het pijpen kon ik overvloedig met Dunja haar lekkere borsten spelen en ondertussen kon ik in de spiegel genieten van het zicht op Dunja haar mooie, naakte lichaam.

    Neuken (hondjes, cowgirl, missio, terug cowgirl en terug hondjes) was heel leuk. Dunja leek er ook echt van te genieten. Ik ben stevig klaargekomen tijdens hondjes, maar Dunja wou nog niet onmiddellijk van ophouden weten :o. Ze bleef nog een tijdje met haar kont doorstoten, alsof om te zeggen: hé, ik wou nog wel wat langer fun maken hoor.

    Enfin, piet laten afkuisen en we hebben de kamer net binnen het half uur verlaten. Ikke heel tevreden.

    Herhalingsgevaar: groot. Hele mooie, lieve en vrolijke meid. Goede tot heel goede service. Het zou zomaar opnieuw tot een kamergang kunnen komen als ik haar nog eens tref.


    Op weg naar de lockers en douches trof ik Taylor die ondertussen van tussen Suzi haar benen was weggeraakt. Eens ik Dunja haar centjes had overhandigd en mezelf had opgefrist, begaf ik me dan ook terug naar de bar, waar ik me naast Taylor aan de bar installeerde.

    Ik heb uiteindelijk een tweetal uurtjes met Taylor aan de toog gehangen. We wisselden sappige P6 verhalen uit en konden ondertussen genieten van gezellige sfeertje in de bar, een sfeertje dat je best kan vergelijken met de sfeer op een donderdagavond in Sixsens.
    Overal rondom ons zaten ijsberen en dames, in homogene groepjes of gemixt. Iedereen was vrolijk en had het naar zijn/haar zin.

    Ergens na de tienen verzorgden een ijsbeer en een DVP plots de show: de ijsbeer werd naast de danspaal langdurig afgezogen door de blonde schoonheid, hetgeen hij daarna oraal retourneerde om uiteindelijk met het handje klaargemaakt te worden. Dit alles onder veel bekijks van de aanwezigen.

    Tijdens het keuvelen met Taylor vielen mijn oa op: een 2 meter lange meid met een interessant gezicht en een mooi lichaam (helaas echt wel te groot voor mij), Beatrix ex-Freude en haar mooie tweeling :showtits1 en vooral een krullebol die eerst met en later zonder bril onmiddellijk mijn interesse opwekte. Toen ze zich op een bepaald moment dan ook nog strategisch in de kino naast ons installeerde, met haar kontje dat me uitdagend toelachte, wist ik dat ik verloren was.

    De vraag was nu enkel hoe met die mooie meid in contact te komen. Ik was immers heel aan het gezellig praten met Taylor en zij was zich aan het amuseren met enkele vriendinnen.

    Het 'probleem' zou zich vanzelf oplossen: de mooie mysterieuze meid maakte ineens een toertje doorheen en zou zich daarnaast op het stoeltje naast mij installeren. Ikke dolgelukkig en dus sprak ik haar onmiddellijk aan. Deze kans wou ik immers niet missen. Btw: sorry dat je je gesprekspartner zo ineens kwijt was Taylor.

    1 van mijn eerste vragen aan mijn 2de prooi van de dag werd tot mijn vreugde positief beantwoord: Tamara, de dame in kwestie, bleek een Bulgaartje met zigeunerbloed te zijn. Mijn voornemen gisteren niet met zo een meid te neuken, smeet ik in 7 haasten van me af, ik was immers betoverd door haar typische looks en zo kwam het dat ik een kwartiertje of zo later met deze schoonheid op kamer lag.

    Tamara is een Bulgaarse gipsy die al 25 zomers op onze aardkloot rondwandelt. Ze is 1,60m groot en is normaal gebouwd. Ze heeft een iets vollere, maar heel lekkere kont en een leuke C-cup die een klein beetje onderhevig is aan de zwaartekracht.

    Tamara heeft lang blondbruin haar en een héél mooi gezicht met héél expressieve bruine ogen. Zeker wanneer ze haar stralende lach bovenhaalt, is dit een absolute beauty.

    Tamara is behoorlijk volgeklad met tattoos, onder andere op 1 van haar armen en op haar rug. Geen spek voor ieders bek, maar ik vond het prachtig.

    De kamergang begon tot mijn ontgoocheling heel mat. Tamara legde zich naast me en beperkte zich tot wat over mijn lichaam wrijven en wat met Piet spelen. Mijn kleine vriend werd daar maar deels opgewonden van en ik kreeg dan ook de vraag waarom kleine KP slaperig was. Tja, zei ik: "geine küssen, geine blasen, wat wil je..."

    Tamara liet zich dat gelukkig geen 2 keer zeggen, repte zich naar beneden en begon me daar toch aan een zalige pijpbeurt zeker. Het was een genot ondertussen met haar grote borsten te kunnen spelen en nu stond Piet dan ook heel snel op volle oorlogssterkte.

    Na een tijdje gaf ik aan dat ik het tijd vond om te neuken, en ook dat was uitstekend. Tijdens cowgirl en missio deed Tamara goed mee en vooral hondjes was een genot: Tamara voelde, ondanks wat gel, lekker strak aan en het was een plezier haar vollere, maar strakke billen stevig vast te pakken. Het orgasme kwam er echter niet zo direct aan, dus ik ben toch maar terug overgeschakeld op missio en ben na wat intiem neuken (nope, geen beuken deze keer) met zicht op Tamara haar mooie borsten en gelaat, knallend klaargekomen.

    Om de kamergang af te sluiten, kreeg ik eindelijk ook wat kusjes op mijn mond.

    We hebben de 30 minuten mooi rondgemaakt en ik heb de kamer weerom heel tevreden verlaten.

    Herhalingsgevaar: een mooie, Bulgaarse zigeunerin (mijn grote zwak) waar het lekker mee neuken was. Duh, uiteraard zal ik ooit herhalen met deze meid.


    Bon, de financiën afgehandeld, me opgefrist en ondertussen liep het tegen middernacht aan. Ik wou om 2u terug thuis zijn, dus mijn uitstapje liep jammer genoeg op zijn einde.

    Ik heb me nog een half uurtje naast Taylor geïnstalleerd, samen met hem nog even met Suzi gepraat, om middernacht een tombolaprijs aan mijn neus zien voorbij gaan (zowel het nummer voor het mijne als het nummer na de mijne werden getrokken, maar ik viel dus net uit de boot) en toen was het jammer genoeg tijd om te vertrekken.

    Het was een hele leuke avond geweest, gekruid met een leuke barsfeer, veel vrolijke mensen, een hele toffe gesprekspartner, een goede line-up en 2 goede kamergangen met hele mooie meiden.

    Enig minpuntje aan mijn bezoek: die muziek op de kamers die je niet kan afzetten. Tijdens mijn 2de kamergang stond die echt luid en vond ik het ronduit storend. Daar moeten ze echt eens iets aan doen.

    Los daarvan was het echter een topavondje in een hele mooie club, en dat voor amper 150€. PE zal me ongetwijfeld snel terug zien!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  35. Onderstaande 10 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 oktober 2016),biged ( 9 oktober 2016),Klatergoud (10 oktober 2016),Manureva (10 oktober 2016),Mr Bluenose (10 oktober 2016),pipette ( 9 oktober 2016),pret ( 9 oktober 2016),Sjeufke ( 9 oktober 2016),Wentelt Eefje ( 9 oktober 2016),yylover (14 oktober 2016)

  36. #769
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Volgens Freiercafe, nieuwe naam (Life) en een nieuwe website (www.saunaclub-life.de/ ).
    http://freiercafe.com/showpost.php?p...1&postcount=59

  37. Onderstaande 6 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

    Jaeger-Lecoultre (23 november 2016),Manureva ( 5 november 2016),mechelen ( 6 november 2016),Mr Bluenose ( 4 november 2016),pret ( 4 november 2016),yylover ( 5 november 2016)

  38. #770
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Was deze club dan tijdelijk gesloten ?

    Nieuwe website nog niet helemaal klaar. Ik mis nog de ambiente foto's.
    Ben benieuwd of er wijzigingen zijn in deze club m.n. wat betreft de slechte kamers en de harde, overal aanwezige, muziek.
    Zo ja, dan zien ze mij misschien weer eens terug.
    Zo te zien zijn de prijzen ook iets aangepast.

  39. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 5 november 2016)

  40. #771
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    ja deze club is nu weer van naam veranderd, ze hebben in de loop der jaren al zoveel wijzigingen doorgevoerd maar helaas zonder resultaat! Het is een mooie en grote club, maar zonder de echte clubambiance, heel jammer. Er komen niet veel ijsberen en daar is natuurlijk een reden voor. De klanten willen een vast concept en ze moeten ook de kamers aanpakken die zijn veel te klein en het is eenheidsworst. Ook de grote jacuzzi is geen succes, de watertemperatuur is gewoon te koud en nodigt vooral bij koud weer niet uit om er lekker in te gaan liggen. Ik verwacht onder de nieuwe naam geen grote wijzigingen, behalve de prijs natuurlijk die zullen ze wel aanpassen.

  41. #772
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk Rino123 de club is de afgelopen 5 jaar vaker van eigenaar en naam veranderd dan goed voor een club is. En ook ik heb niet de illusie dat het er dit keer beter op gaat worden.
    Als ik het nieuwe prijsconcept zie is er weer geen touw aan vast te knopen, en als er in het damesbestand niets veranderd is er voor mij ook al geen reden om nog eens te gaan. Want met die Roemeense eenheidsworst doe je mij geen plezier, het voelt vaak kil aan in de club en dan wil je op zijn minst nog een paar leuke spontane dames aantreffen.
    I just don't give a fuck

  42. Onderstaande 2 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Jaeger-Lecoultre (23 november 2016),Manureva (21 november 2016)

  43. #773
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    21 maart 2024 @ 10:27
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.758
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Planet Eden bleek overgegaan in andere handen en heet nu Life. Leuk, maar wat verandert er dan voor de bezoeker? Met die vraag in gedachten zette ik koers richting Merzenich.

    Binnen gegaan, kluisje gevuld en naar de lockerroom. Omgekleed, gedoucht en de bar in. Tot nu toe nog geen enkele significante wijziging geconstateerd. En eigenlijk kan ik daar kort over zijn; het biljart en wat slotmachines zijn verplaatst naar de andere kant onder de TV en de ruimte waar dit stond is nu ingericht als ….kweenie. Had het vermoeden dat het een open relaxruimte gaat worden? Zag nl een groot verhoogd podium/bed staan en het is duidelijk dat die ombouw nog gaande is. Succes!
    Overige (interieur-) veranderingen behalve de naam, de Ablauf im Restaurant en de plek van de kamer-theke bij de kamers/welness heb ik niet gezien. Dus zoek de 10 verschillen zelf maar.

    Heerlijk even gechilled na de lange rit met wat koffie en later een biertje en natuurlijk de line up verkend. Het was nog wat rustig. Natuurlijk, want ik was er om een uur of 4 en het is bekend dat dit een club is voor de nachtbrakers onder ons. Tot ’s ochtend vroeg. En daar heb ik geen zin in.
    Na binnenkomst in de bar werd ik vriendelijk begroet door een leuke dame die ik wel herkende; Melanie. Ik ken Melanie (& aliassen) al van eerdere ‘werkgevers’ en zij verbaasde zich daar zeer over. Dit leidde zelfs tot hilariteit met een van haar vriendinnen waar ze juist nog mee in gesprek was. Een leuk en hartelijk gesprekje gevoerd met Melanie en haar wel laten weten dat ik zeer geïnteresseerd ben in een kamertje met haar. Maar eerst dus even een beetje chillen en de zaak verkennen.

    Na enige tijd begon het te kriebelen en ook al had ik divers heerlijk vrouwelijk schoon voorbij zien komen, mijn keus bleef toch voor Melanie. Wat een schatje is het, heerlijk spontaan, guitig en charmant. Tuurlijk, want ze schatte mij een pak jonger …. Een leuk gesprekje ontstond wederom en uiteindelijk vroeg ik haar mee op kamer te gaan.
    Tja, een waanzinnige meid is dit en op kamer kreeg ik een geweldige GFE service. Heerlijk lekker knuffelen (weinig TZ) en een geweldige en gevarieerde PZC. Vervolgens wat standjes geoefend en uiteindelijk de finish bereikt in missio. En dat bleek alles behalve moeilijk, ook al heeft Melanie in mijn ogen niet (meer) het meest ideale figuurtje.
    After sales van Melanie was ietwat bescheiden, maar de eerlijkheid gebiedt mij om te zeggen dat ik haar weinig gezien heb. Dus zal ze wel andere zaken aan haar ‘hoofd’ hebben gehad …..! Als ik haar wel zag ontving ik altijd een big smile! Dus toch prima. Bij vertrek kreeg ik van kleine afstand wel een hele lieve, hartelijke luchtkus en een stralende lach. Top deze Melanie en herhalingsgevaar is best heel groot!!

    Tevreden gedoucht, lekker gegeten en gerecupereerd. En natuurlijk mijn ogen goed open gehouden want het aantal rondlopende dames nam behoorlijk toe. Het nivo van de dames ook best wel.

    Ik spotte op enig moment een new arrival, heerlijk lolita figuurtje met enkel een slipje aan en een stel fraaie boobies. D’as net mijn ding. En ik sprak deze ‘spring-in-het-veld’ aan voor een gesprekje. Ze heet Patricia. Al een jaar in deze snoepwinkel. Meteen had ik er een goed gevoel bij en mijn goesting naar Patricia nam vlot toe nadat we plaats hadden genomen. Heel erg spontaan is Patricia en ze weet goed waar ze mee bezig is. Heel helder kletst ze, bij voorkeur, in Engels je het hoofd van je lijf, dus de kamer vraag kwam vlot. Iets te, maar ik wilde haar. Ook vanwege eerdere info hier (Danke also!).

    Op kamer ontspon zich een heerlijke GFE sessie met PZC en uiteraard NMC met alles erop en eraan. Alles lekker rustig, ‘liefde’-vol en vooral met engagement. Zo verliep de tijd wel heel erg snel en na verschillende posities was daar het onvermijdelijk spetterend HP en ik was heel tevreden.
    Omdat we nadien nog wat tijd over hadden weer gezellig wat liggen kletsen en knuffelen. Ook vertelde ik haar dat ik haar wilde nadien zij haar naam had verteld. Dit vanwege goede info’s op de site en ik legde uit hoe dat zo een beetje werkte. Patricia was dusdanig verbaasd en bovenmatig geïnteresseerd in haar eigen reviews dat ik haar diverse webadressen gaf waar zij met naam wordt genoemd. En altijd op zeer positieve wijze natuurlijk, want respect naar club en vooral dames is een usance. Dat vond ze erg fijn en ze ging alles “lezen”. Derhalve een korte groet:

    Hi Patricia, I gave you earlier this week various webadresses in your phone for further information concerning clubs & yourself. Pls remind, the lady-reviews are allways respectfull en informative. And thanks to those positive reviews I decided to be with you and still do not regret this choice. On the contrary. I enjoyed our ‘meeting’ very much.
    Thanks once again for a wonderfull time! Hope to see you soon. Greetz & take care of your self.


    After sales van Patricia was op zeker uitstekend. Regelmatig een glimlach, een praatje etc etc en bij vertrek gaf ik haar een lieve knuffel en zei ze dat ze hoopte dat ik er weer snel zou zijn …………. Nou wat wil je nog meer …??

    Daarna nog een lekker biertje en vanwege het slechte weer maar huiswaarts gekeerd. Zal mij benieuwen welke veranderingen hier nog volgen.

    Grtz ,
    K

  44. Onderstaande 10 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 november 2016),ButtinSky (24 november 2016),flicki (22 november 2016),format_z (22 november 2016),Interact (27 november 2016),Jaeger-Lecoultre (23 november 2016),Mr Bluenose ( 1 maart 2017),Sjeufke ( 4 juli 2017),Wentelt Eefje (22 november 2016),yylover (25 november 2016)

  45. #774
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Eine Frage:
    Geht der Whirlpool im LIVE noch?

    vanKees

  46. #775
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Club gaat weer van naam en concept veranderen :

    http://www.eden-mens-club.com/

  47. Onderstaande 4 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (31 januari 2017),pipette (31 januari 2017),pret (31 januari 2017),yylover ( 1 februari 2017)

 

 
Pagina 31 van 32 EersteEerste ... 21272829303132 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60