Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 134
  1. #101
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ff terug zat ze in zurich
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  2. #102
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Dit kleine opdondertje was zaterdag ook weer terug in GT.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  3. Onderstaande leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    dennisw (10 september 2012)

  4. #103
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Zag er nog net zo leuk en brutaal uit

  5. #104
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Zag er nog net zo leuk en brutaal uit
    Mee eens! Maar de grote vraag is natuurlijk: Is ze er qua service op vooruitgegaan?

  6. #105
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Hmmm, laten we het erop houden dat ze binnen een week alweer ter discussie staat bij onze Franstalige vrienden qua serviceallooi en prijssetting... Na Globe en Lancelot is ze weer in GT neergestreken, het zal me benieuwen maar verhoop geen GFE-wonderen en praten blijft haar geprefereerde bezigheid, ook tijdens het PZC uiteraard...

  7. #106
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Mooie meid, qua optiek helemaal mijn ding
    Gezien mijn ervaring in het verleden echter een absolute no-go

  8. #107
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Toch heeft die jonge dame gisteren goede zaken gedaan daar ik haar minimaal 4x zag afrekenen in de kleedruimte. Het blijft een hele mooie meid met sterallures doch zij ondernam gisteren sympathieke en subtiele pogingen om mij te verleiden. Er kon zelfs een verlegen lachje vanaf. Ach, ooit zal ik er wellicht 50 euro aan spenderen al is het alleen maar om een half uur van de aanblik van dit poezelige schepsel te genieten.

  9. #108
    Geregistreerd
    19 juni 2009
    Last Online
    24 juli 2023 @ 22:30
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    193
    Discussies
    16
    Thanks
    321
    Thanked
    51 in 31 posts

    Standaard

    Ben vandaag voor de eerste keer met haar meegegaan. Een heel mooi dingske. Ik schat haar hooguit 45 kg. Leuk om te zien, heel mooi. De service was echter matig. Als dit wat verbetert, dan zal ik terug met haar meegaan. Ze stelde zich aan mij voor als Italiaans - Roemeense (Italiaanse vader en Roemeense moeder).

  10. #109
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:51
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Ook aan mij stelde ze zich vandaag voor als Roemeens - Italiaans. Wat een prachtig meisje.
    Qua service: afhankelijk hoe je er naar kijkt:

    Vind je service "goed" als er veel in het pakket zit?
    Vind je service "goed" als datgene wat in het pakket zit, goed gedaan wordt?

    Ik ben niet van het TZ, dus dat heb ik niet getoetst. Maar PZC, NMC en FT zit sowieso in het pakket en dat was allemaal prima. Daarnaast heb ik enorm veel lol met haar gehad. Veel humor, zelfs tijdens neuken. Ik ga zeker nog een keer op herhaling met haar.

  11. Onderstaande leden hebben Znipper bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (24 september 2012)

  12. #110
    Geregistreerd
    9 januari 2008
    Last Online
    28 september 2016 @ 04:19
    Berichten
    14
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hey,

    Als iemand toevallig morgen (maandag 24 september 2012) naar de GT gaat en kan laten weten of Carla er is, zou fijn zijn.

    TX in advance

    Verstuurd van mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk

  13. #111
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inano Bekijk bericht
    Hey,

    Als iemand toevallig morgen (maandag 24 september 2012) naar de GT gaat en kan laten weten of Carla er is, zou fijn zijn.
    Ben er "toevallig", en ook Carla is present

  14. #112
    Geregistreerd
    2 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 23:15
    Locatie
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Berichten
    106
    Discussies
    1
    Thanks
    910
    Thanked
    512 in 80 posts

    Standaard

    Maandag 24/09
    Nadat Carla me ontdekte bleef ze even naar me kijken waarna ik haar uitnodigde naast me te komen zitten. Er volgde een uitgebreid gesprek. Ze had tijdens haar afwezigheid, van ongeveer 2 jaar, een en nader beleefd.
    Voorafgaande aan haar vertrek, voor 2 jaar, had ze een min of meer opstandig uiterlijk aangemeten en haar service daarop aangepast. Van dat imago is niets meer overgebleven.
    Ze ziet er weer uit om door een ringetje te halen. Mooi blond koppie, kort geknipt en met een bijzonder slank lijfje zonder een grammetje te veel. Het enige wat nog min of meer opstandig is gebleven zijn haar tepels, die van haar alle vrijheid kregen. Na een langdurig geanimeerd gesprek was er voor mij geen enkele vorm van twijfel meer. Haar reactie was, zoals verwacht, positief op de vraagstelling om een sleutel te organiseren.
    Aangezien ik die middag nog niet eerder een douche getest had stond er eerst een cleaning op het programma. Ondanks dat ze die middag aanwezig was vanaf 14.00 uur was ik een paar uur later pas haar eerste afspraak van de dag.
    Het werd de ruime kamer die, door middel van een schuifdeur, grenst aan de wellness ruimte.
    Het laken werd door haar voorzichtig op het bed aangebracht. Daarna begon de knuffelcessie. Langdurig tongzoenen heeft nog steeds niet haar voorkeur. Daar staat tegenover dat ze, ter compensatie, haar tong en lippen langdurig in kan zetten op diverse andere delen van je lichaam. Er ontspon zich een cessie waarin ze door middel van uitgebreid teasen de spanning langzaam op kon voeren tot een spetterend hoogtepunt. Na 25 minuten volgde er een vorm van ontspanning met zo een intensiteit dat het zelfs haar als ervaren dvp verbaasde.
    Na ongeveer een half uur geeft ze je subtiel aan dat er bijna 30 minuten voorbij zijn. Voor mij was dat geen aanleiding de cessie af te sluiten. Die eerdere ervaring nodigde uit voor een vervolg. Nadat ze er weer voldoende leven in gepijpt had, volgde een neukcessie in verschillende standjes. Ook de ontspanning na een tweede ronde was een meer dan gemiddelde positieve ervaring.
    Nadat we liggend in elkaars armen, nog wat hadden nagepraat, werd het bed door haar afgeruimd. In de kleedruimte afgerekend en afscheid genomen.

  15. Onderstaande 2 leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 september 2012),Znipper (28 september 2012)

  16. #113
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Na ruim een jaar sabbatical nu te bewonderen in LR.

  17. #114
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ehh...met sabbatical bedoel je volgens mij: makkelijke Italianen neuken in Andiamo. Daar was ze Cheyenne.

  18. #115
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Ow, haar passage in Lancelot niet over het hoofd zien, sabbatical lijkt me wel ietwat kolderiek bedoeld...Ze zal de langere sessies wss mijden als de pest gezien de verloning die in het verschiet ligt dunkt me stellig...

  19. #116
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...172#post353172

    Nadat we elkaar gedurende dag eigenlijk steeds misgelopen waren, was er ’s avonds eindelijk gelegenheid om nog eens uitgebreid met Gignnl bij te praten. Op de een of andere manier werd de muziek echter steeds luider en ook de temperatuur steeg aardig. Dus we gingen naar buiten om ons gesprek in de tent voort te zetten. Na enige tijd kwam opeens kleine Roemeense Carla erbij zitten (Roxane (wat een top gastmeid) had haar getipt, dat je met mij blijkbaar een zinnig (?) gesprek kunt voeren) en ze nestelde zich tegen me aan. Koud hè?

    Was het in het begin nog een gezamenlijk gesprek tussen Carla, Gignnl en mij, al snel had dit kleine mugje m’n volledige aandacht ingepalmd en verblufte me door haar perfecte beheersing van achtereenvolgens Frans, Italiaans en Engels. Het bleef echter een gewoon interessant gesprek zonder ook maar enige erotische inslag. O.a over haar afgeronde studie als health inspector, hetgeen echter onmogelijk in haar verdere levensverhaal paste, maar dat had ze zelf niet door. Grappig. Gignnl en later ook Hornybear zaten er als geïnteresseerd talk show publiek bij.

    Erotischer werd het pas toen Carla en ik het rijk voor ons alleen hadden. We kwamen op haar piercings en tattoo’s te spreken en ik moest haar nieuwe aanwinst net onder haar billetjes aanschouwen. Daar heb ik echter niets van gezien want tussen haar gespreide beentjes glinsterde iets veel mooiers. Een heel mooi klein vochtig roze poesje. Ze droeg geen slipje onder haar spijkerrokje! Natuurlijk veinsde ik slechtziendheid door de gebrekkige verlichting en moest ik alles heel aandachtig van heel dichtbij inspecteren. “Wat vind je van de tekst? Begrijp je wat er staat. Het is Latijn?” Oh sorry daar was ik me niet van bewust, ik dacht dat het Roemeens was, mag ik nog eens van dichtbij kijken. En hup daar gingen de beentjes nogmaals uit elkaar. Eerder op de dag had ik Wikipedia-Boy69 al eens gepolst naar de kamerkwaliteiten van Carla. “Geef die EUR 50,= maar liever aan mij dan kan ik ze misschien aan de automaat verdubbelen”, sprak deze wandelende damesencyclopedie. (à propos, eerder op de dag had Boy69 de automaat al een serieuze, zeer serieuze aderlating weten te ontfutselen) Met dat in m’n achterhoofd raakte Wijze Stijve desalniettemin hevig geactiveerd en ik besloot maar eens te kijken of Carla op presales gebied tot nog wat intiemere activiteiten te bewegen was. Zeer summier gefriemel en een übervoorzichtig zoentje kon er net vanaf. Nadat we tot dan toe zeker een uur in de tent doorgebracht hadden, opperde ik om samen op temperatuur te komen in de jacuzzi. Fehlanzeige.

    Kino dan? Ze wilde eigenlijk meteen naar een kamer, maar Wijze Grijze loopt daarvoor net een beetje te lang mee in deze tak van sport. Carla voelde zich blijkbaar gecornered. We gingen naar binnen en ik zag dat Carla nog iets wilde proberen. Haar final move was door te zeggen dat als we de kino ingingen dat vanaf dan de tijd begon te lopen. Daarmee schoot ze zich in haar eigen voet. Tschüss, la revedere en Auf Wienerschnitzel.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  20. #117
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Berichten m.b.t. pre-sales verplaatst naar https://www.ijsberenforum.com/forum/...-en-post-sales

  21. #118
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    In eerdere posts heb ik me nou niet bepaald positief uitgelaten over deze dame.
    Ook beren die mijn mening vroegen over deze meid heb ik mijn negatieve ervaring met haar eerste periode in GT duidelijk verkondigd waarbij ik termen gebruikte als "weggegooid geld" en je kunt "het geld beter aan mij geven"

    Daria is echter ook een meid met zeer goede looks, waardoor ik mijn ogen niet van haar af kon houden.

    Gisteren raakte ik met haar in gesprek over van alles en nog wat, naar twijfelde ik gezien mijn eerdere ervaring serieus aan een kamergang.

    Haar looks bleven mij echter facineren, en tien wij regen 23:30 weer aan de praat raakten (waarin zij duidelijk te kennen gaf op de hoogte te zijn van mijn eerdere opmerkingen, wat haar echter weinig uitmaakte) had ik zoiets van "waarom ook niet, in het ergste geval betaal ik € 50 leergeld".

    En dus togen we omstreeks 23.30 naar kamer 2 waar ze en zeeeeer aangenaam verraste.
    Zozeer dat we pas om 1:30 de kamer weer verlieten na een goede kamersessie met deze Roemeense schoonheid.
    TZ doet ze niet, maar dat is voor mij geen breekpunt.
    PZC en NMC waren echter zeer goed, wat ook de reden was voor de verlenging van de sessie.

    Het eventuele verwachtte hogere prijskaartje nam ik daarbij voor lief.
    Bij het afrekenen was ik dan ook verbaasd dat Daria het huistarief van € 100 vroeg voor 90 minuten fun.

    Na de ervaring van gisteren is ze omhoog geschoten op mijn verlanglijstje in LR en zal een herhaling zeer zeker niet uitblijven.

    Zo zie je maar dat het kan verkeren, reden waarom ik dit post en ook de positieve ervaring wil verkondigen.

  22. Onderstaande 9 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (31 januari 2014),Badslippers (31 januari 2014),Bluebear (31 januari 2014),deket ( 1 februari 2014),gignnl (31 januari 2014),hansdordt (31 januari 2014),Mr Pussy (31 januari 2014),wervelwind (31 januari 2014),Wijze grijze (31 januari 2014)

  23. #119
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    tz doet ze wel indien je het hard speelt en ze weet dat je anders niet zou gaan,
    in deze optiek en ook omdat ze een lijstje met anaal enzo blijft voorstellen is ze zeer commercieel maar tenslotte zitten ze daar allemaal om geld te verdienen,
    ivm looks indeed,een van de knapste in LR

  24. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 1 februari 2014)

  25. #120
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ......omdat ze een lijstje met anaal enzo blijft voorstellen is ze zeer commercieel maar tenslotte zitten ze daar allemaal om geld te verdienen,
    voorstellen voor "extra's" heeft ze helemaal niet gedaan, dus dat valt ook wel mee

  26. #121
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Graag in dit topic berichten over je eigen ervaringen met deze dame. Dus niet refereren aan niet te controleren en eigen interpretatie mbt info op andere fora.

  27. #122
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Sinds vandaag 2,5 week op vakantie.

  28. #123
    Geregistreerd
    19 april 2014
    Last Online
    2 oktober 2015 @ 13:59
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    30.04/01.05.14



    "Daria" ist eine Naturschönheit und ich mag ihre kurzen blonden Haare sehr gerne. Sie hat mich heute sehr bezaubert und wir haben uns zunächst wirklich gut unterhalten. Daria spricht echt gut deutsch und hat eine freundliche Art. Natürlich hatten wir eine tolle Zeit zusammen und ich habe jede Sekunde mit ihr genossen. "Daria" ist sehr sehr zärtlich und es fiel mir nicht schwer dies zu erwidern. Ich freue mich auf eine Wiederholung mit einer Traumfrau! Einmal bitte einpacken und mit zum Kuscheln mit nach Hause nehmen bitte! 😘 Kisses! 💋

  29. Onderstaande leden hebben Triple sSs bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 ( 1 mei 2014)

  30. #124
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Last Online
    3 februari 2015 @ 07:59
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    werkt daria/carla nog steeds in LR en welke dagen ? alvast bedankt

  31. #125
    Geregistreerd
    19 april 2014
    Last Online
    2 oktober 2015 @ 13:59
    Berichten
    58
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Ze werkt daar. Het is elke dag geopend van ongeveer 16 uur bellen er maar beter en vragen.

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.

  Diamond 468*60