Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 134
  1. #26
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    Wat is haar totaalpakket. Ben benieuwd, ziet er lekker uit!

  2. #27
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.138
    Discussies
    226
    Thanks
    13.111
    Thanked
    17.601 in 6.189 posts

    Standaard Wat is haar totaalpakket? -> Onbelangrijk!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yep3 Bekijk bericht
    Wat is haar totaalpakket.
    Ik heb slechts met haar traditioneel gewipt en gekust, en ik kan zeggen, dat was prima in orde. Maar tijdens het intake-gesprek somde ze wat landen op die equivalent zijn aan de seksuele posities (Grieks, Frans). Ik ga er dus vanuit dat die in haar pakket zitten maar kan dat niet vanuit de praktijk bevestigen. Ik heb daar verder geen gebruik van gemaakt omdat landenkennis en topografie niet mijn sterkste punten zijn vooral niet als die gekoppeld zijn aan seksuele standjes!

    Badslippers laat zich graag ter plekke verrassen m.b.t. het aanbod en de vaardigheden van de dames. Moet je misschien ook eens doen. Waarom? Dat is gewoon spannender. Als ik hier lees dat een dame je leuter met een tissue reinigt, en een vingercondoom om je wijsvinger aanbrengt voordat je haar mag vingeren en tenslotte over haar pijnlijke borsten gaat zeuren, knappen veel beren daarop af. Ik kom dan juist in actie en mag dat graag toetsen aan de praktijk. Daar trek ik gerust 50 euro voor uit en lig in een deuk als het zover is. En als die recensies en cliché's niet bevestigd worden heb ik waarschijnlijk een lekkere tijd gehad (en kan ik weer wat schrijven).

    Daarom verheug ik me al helemaal op een onderonsje en kamersessie met Anna (met brilletje) in GT. Volgens de recensies eigengereid, verwaand, "High Maintenance" en hautain type. Badslippers gaat zich weer amuseren! Maar ja, Anny is geen Carla en Carla is geen Anna. Sorry voor de "Topic Vervuiling"

  3. #28
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard


  4. #29
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Dat vreemde grijsachtige kapsel achterover, dat ze tot voor kort had, is nu ingewisseld voor een kort blondgekleurd fris koppie. Staat haar goed! Of zoals ze zelf zegt: "kruising tussen Rihanna en Victoria Beckam " (lees:asymetrisch)

  5. #30
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    4 november 2023 @ 20:52
    Locatie
    (Te) dicht bij Brüggen
    Berichten
    139
    Discussies
    7
    Thanks
    167
    Thanked
    62 in 19 posts

    Standaard

    Gisteren met haar op de kamer geweest - prima sessie, ze krijgt van mij een 7 De reden dat het geen 8 is dat het pijpen weliswaar prima was (langzaam, nat, met weinig handwerk), maar dat dit het eerste bezoek sinds jaren is waar mijn ballen onbemind bleven :(

    Ach ja, ik overleef het wel. Verder een leuk uiterlijk en leuk na gebabbeld. Herhalingsgevaar is echter niet zo groot - daarvoor zijn er teveel meiden in GT die goed hebben opgelet op school (= de 8 wel halen)

    Edit: vergegeten te vermelden - ze bood ook mij vrijwel direct anaal aan op de kamer - heeft iemand met haar daar ervaring mee?

  6. #31
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    11 januari 2023 @ 08:58
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    97
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    18 in 6 posts

    Standaard

    In de Kino door deze kleine Roemeense beetgepakt.
    Ik had haar eerder ook al zien paraderen en zo'n lekkertje laat je gewoon niet lopen.

    Had ik het maar wel gedaan. Ik vond er niets aan. Erg proffesioneel en koud.
    Ik denk dat er totaal geen klik was.
    Op de kamer gaf ze aan dat in haar kontje neuken of in haar mondje spuiten tot de mogelijkheden behoorden.

    Shadow was al niet zo van het Roemeense, echter nu weet ik zeker dat dit land van mij geen kapitaalinjectie meer krijgt.

  7. #32
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    4 mei 2024 @ 09:05
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shadow Bekijk bericht
    In de Kino door deze kleine Roemeense beetgepakt.
    Ik had haar eerder ook al zien paraderen en zo'n lekkertje laat je gewoon niet lopen.

    Had ik het maar wel gedaan. Ik vond er niets aan. Erg proffesioneel en koud.
    Ik denk dat er totaal geen klik was.
    Op de kamer gaf ze aan dat in haar kontje neuken of in haar mondje spuiten tot de mogelijkheden behoorden.

    Shadow was al niet zo van het Roemeense, echter nu weet ik zeker dat dit land van mij geen kapitaalinjectie meer krijgt.

    Ze is inderdaad een ijskonijn en redelijk profi op dit moment, jammer want toen ze net in GT kwam was de service gewoon goed te noemen, ben ook al een aantal maanden niet meer met haar geweest

    Het gevaar is echter dat het gewoon een super lekker wijf is en dat weet ze ook
    Dus herhalingsgevaar is bij mij nog wel aanwezig

    Alhoewel ik ook niet zo van de Roemeentjes ben
    I´m an educated fool with money on my mind

  8. #33
    Geregistreerd
    31 januari 2009
    Last Online
    15 februari 2016 @ 12:51
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Excuses ... maar grotendeels niet mee eens !

    Carla doet heel erg lekker en intens zoenen. Ze gaf wel aan dat dit maar met ca. 5% van de mannen is, m.a.w. als ze zich zelf een beetje aangetrokken voelt tot de man.

    Wat wel klopt is dat ze alléén sessie`s van 30 min doet en geen 60 min. Kijkt bij de 30 min wel niet op de tijd moet ik bekennen. Werkt 2 maanden in GT en gaat dan 2 mnd naar Roemenie. Doet dit werk puur en alleen om haar studie en huisje te bekostigen. Ben je dan een pro ? ... Kom op zeg, dat zijn toch alle meiden!

    Ik heb een geweldige GFE sessie met haar gehad incl. pijpen, zoenen, likken en doggy !!!

  9. #34
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    4 mei 2024 @ 09:05
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Haha kwatsjkop, voor haar studies te betalen?
    Ze heeft zeker niet verteld wat ze in Roemenie heeft gedaan voordat ze hier kwam..
    Dat was iets heel anders dan studeren
    En de huur van haar appartement verdient ze in 1 dag als het moet
    I´m an educated fool with money on my mind

  10. #35
    Geregistreerd
    31 januari 2009
    Last Online
    15 februari 2016 @ 12:51
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @ IJSBEER 11,

    Dat bedoelde ik m.a.w. te zeggen. Alle meiden doet `t puur voor `t geld en nergens anders voor. Desondanks kan `t toch voor beiden (héél) soms toch aangenaam zijn !

  11. #36
    Geregistreerd
    9 maart 2010
    Last Online
    15 oktober 2013 @ 08:23
    Berichten
    149
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard

    Uittreksel uit mijn verhaal in Geile Tijden :

    Toen ik van bij Anna kwam, kroop Carla bij me op de schoot. Ik vertelde haar dat ik eerst wat wilde eten en daarna wel met haar zou gaan kameren.

    Ondertussen was het dus etenstijd geworden en de pot schafte noedels met schnitzel wat zeer lekker was, aangezien ik vrij vroeg in de tent was stond er geen lange rij dus moest ik bijna niet wachten. Ik keek na het eten nog even naar het voetbal op TV en zag hoe mijn landgenoot Logan Bailly weer 4 ballen uit het net mocht rapen . Ik kwam weer in de bar en Carla was mijn woorden van daarstraks niet vergeten, ze kroop op mijn schoot en ondertussen zag ik dat ook de Roemeense Paula was binnengekomen. Ze leek wat te zijn bijgekomen en ze heeft een iets forser achterwerk gekregen, ze had ook verrassend weinig werk gedurende de gehele avond. Ik vind haar nog altijd een prachtige vrouw en hoop dat ik met haar nog eens op de kamer zal belanden. Ze zat me steeds aan te kijken toen ik bij Carla zat omdat zij een beetje vriendinnen zijn bleek later en als ik dan zelf keek, draaide ze haar hoofd. Er was duidelijk spanning, zijn er nog beren die een discussie gehad hebben met een dvp en dat de eerstvolgende keer er zulk een spanning ontstaat en hoe los je dit op? Carla haalde uiteindelijk een sleutel en ik dacht dat ik op weg was naar de sessie van mijn leven. Niets bleek minder waar te zijn...

    Carla kwam heel professioneel over, spijtig want ik had hier gelezen dat zij wel een los meisje is en veel toelaat. De sessie bleef bij pijpen, licht zoenen en neuken, na stipt een half uur stapte ik weer uit het bed. De hele tijd leek het alsof ze totaal geen interesse had en toen vroeg ze opeens wat ik van haar vind en wat ik van de seks vond. Ik legde uit dat ik meer had verwacht en dat ik hou van intiemere seks, ze zei me dat ze dat in het begin wel deed in GT maar dat ze dat nu niet meer doet omdat andere meiden ook hadden gezegd dat ze daar niet te ver in moest gaan en dat ze dan al eens wat langer in de kamer bleef dan het afgesproken half uur. Ik kon alleen maar zeggen dat ik het spijtig vond dat ze zich liet beïnvloeden door die dingen en dat ik liever sessies heb waarin het niet zo professioneel ging. Ze beloofde me dat als ik haar nog eens zou meenemen dat ze me een super GFE zou geven maar aan die spelletjes doe ik niet mee. Het geilste aan deze sessie was dat ze zo'n klein lijfje heeft dat toen ze bovenop me zat en ik in de spiegel aan het plafond keek dat ik precies aan beide kanten een halve meter naast haar uitstak. Uitzicht bij Carla : super. Service : teleurstellend.
    GFE

  12. #37
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    afgelopen woensdag ook met deze Carla gekamerd. stelde niet veel voor. alles een beetje plichtmatig, te hard neuken werd beantwoord met een auw! anaal mocht maar in 1 standje en niet te hard en niet te diep. ft stelde ook niet veel voor. wel gewoon een heerlijk figuur, zeker voor de liefhebbers van jong, strak en optic ficks

  13. #38
    Geregistreerd
    24 juni 2008
    Last Online
    25 december 2012 @ 22:29
    Berichten
    49
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Ik sluit me aan bij twee bovenstaande recensies.....

  14. #39
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Pamela Anderson is not here.

    Toen ik vrijdag in de kino zat probeerde ze me te strikken , door haar borstjes in men mond te duwen. Na deze actie zei ze : sorry Pamela Anderson is not here. We go to the room ? NO En weg was ze. Toen ik haar twee maanden terug voor het eerst in Gt zag stonden de mannen in rij te wachten. Echter nu moet ze zelf hard op jacht gaan. Dit zegt genoeg. :wink:
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  15. #40
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    11 januari 2023 @ 08:58
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    97
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    18 in 6 posts

    Standaard

    Toch is het me gistermiddag niet ontgaan dat ze het razend druk had!

  16. #41
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Last Online
    12 januari 2014 @ 00:10
    Berichten
    7
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dwaas wicht ... Komt vandaag zelf naar me toe en stelt voor om naar de kamer te gaan. Begon goed en dametje was écht aantrekkelijk. Eens op de kamer mocht ik vrijwel nergens aankomen, zelf m'n kauwgom mocht ik uit m'n mond halen. Overal waar ik aankwam werd beantwoord met 'auww' en 'afffblijven' ...
    Heb haar ook rechtuit verteld dat ik haar maniertjes echt maar allesbehalve vond en dat kon ze precies niet echt goed verdragen.
    Daarna gelukkig wel beste uurtje ooit gehad met de fantastische Clara (Klara) uit Bulgarije

  17. #42
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.138
    Discussies
    226
    Thanks
    13.111
    Thanked
    17.601 in 6.189 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeekameel Bekijk bericht
    Dwaas wicht ...
    . . . Maar oh, oh, oh wat is het een knap ding met een top figuurtje. Een van de knapste kopjes van heel "GT". Ik vind haar te jong om mee te kameren, maar inconsequent als ik ben heb ik die regel al eens overtreden!

    Nog een aanvulling op mijn bezoek van afgelopen zondag.

    Zondagavond liep ik haar weer nonchalant voorbij en ze trok me aan mijn badjas naar zich toe, opende deze en drukte haar fragiele lijfje en parmantige tietjes tegen mijn borstkast. "You are so muscular", loog ze recht in mijn gezicht en ze ijlde verder met: "You must be moving your furniture everyday in your house". Ik loog gezellig mee en zei dat ik zo breed was omdat ik mijn eigen pianovleugel hoogst persoonlijk naar elk optreden versjouwde. "You're a musician?'

    "Yes, I'm a professional musician", kabbelde het gesprek verder terwijl ze zich nog steviger tegen me aan zoog (wat ik toch wel prettig vond). Je vraagt je toch af wat een 20 jarig meisje met een goddelijk lijfje met een 52 jarige moet. Vervolgens liet ik haar verbijsterd achter door in haar oor te fluisteren: "You're the most prettiest girl from whole GT but you're to young, tender and fragile for a muscular man like me. Bye bye" Nou ben ik haar voorgoed kwijt of ik krijg de volgende keer de service die ik al eerder kreeg en sommige ijsberen de laatste tijd bij haar moeten ontberen. Nou maar hopen dat er nooit een piano in "GT" komt te staan want dan ben ik de lul!

  18. #43
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Last Online
    12 januari 2014 @ 00:10
    Berichten
    7
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Haha lol badslippers ... gelukkig voor jou heb je haar kunnen strikken op die éne goedgehumeurde topdag die ze had

    Uitermate mooi popje dat wil ik wel beamen !

  19. #44
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Inderdaad één van de mooiste meiden in GT, lekker jong, super lijf en een geile look. Ze had het drukker dan de andere meiden, maar deed wel veel aan acquisitie. Laten we eerlijk zijn, hoe kun je zo'n "wicht" weigeren.
    Later op de avond was ik ook aan de beurt.... Ik vind haar eigenlijk te jong en te licht voor mij, maar we gaan der voor.
    Gigantische tegenvaller, kussen was erg matig, pijpen ok, neuken lekker. Mooiste aan haar is dat je lekker met der kunt "gooien". Het voelt allemaal wat plichtmatig aan, GFE is absoluut niet aanwezig. Ook niet voor herhaling vatbaar.

    Nu had ik ook een meisje gehad die een soortgelijk figuur had, maar langere blonde haren en haar naam had iets van Lana of zo. Ze was samen met een vriendin die graag een trio wilde, die was iets molliger en korte, steile, zwarte haren. Ik dacht aan Poolse, iemand een idee. Ze waren er 2 weken geleden nog. Deze week niet gezien. Iemand een idee?

  20. #45
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:52
    Berichten
    9.287
    Discussies
    176
    Thanks
    2.934
    Thanked
    4.116 in 2.258 posts

    Standaard Ook ik ben er ingestonken....

    Ik zag haar staan en dacht nog "nee GMA, te knap, kan nooit goed gaan".....
    Ik kwam thuis en zocht haar op en bij de eerste postjes over Carla dacht ik nog dat ik een andere Carla had getroffen maar gaandeweg wist ik het, het was dezelfde... Gelukkig liep later Anita me tegen het lijf in de Kino...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  21. #46
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwatsjkop Bekijk bericht
    Excuses ... maar grotendeels niet mee eens !

    Carla doet heel erg lekker en intens zoenen. Ze gaf wel aan dat dit maar met ca. 5% van de mannen is, m.a.w. als ze zich zelf een beetje aangetrokken voelt tot de man.

    Wat wel klopt is dat ze alléén sessie`s van 30 min doet en geen 60 min. Kijkt bij de 30 min wel niet op de tijd moet ik bekennen. Werkt 2 maanden in GT en gaat dan 2 mnd naar Roemenie. Doet dit werk puur en alleen om haar studie en huisje te bekostigen. Ben je dan een pro ? ... Kom op zeg, dat zijn toch alle meiden!

    Ik heb een geweldige GFE sessie met haar gehad incl. pijpen, zoenen, likken en doggy !!!
    Ik bespeur in dit korte stukje welgeteld al 4 leugens :D
    Wat vertelde ze bij haar studies: health inspector ?

  22. #47
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Niet teveel lullen met haar... Gewoon naar dat kontje kijken en dan komt alles goed.

  23. #48
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Gisteren was ze toch de drukst bezette dame van de hele tent. Altijd dezelfde tactiek, kijken, eropaf lopen en op de schoot zitten. Sleutel halen en aan de slag. Ook heeft ze een record verbroken met een Aziatische heer, 12 minuten. Volgens de dames erg logisch, aangezien deze heren de duitse of engelse taal niet machtig zijn, dus after sales komt dan niet tot zijn recht.
    Maar ze zag er prachtig uit met haar hoge zwarte laklaarzen en zwarte band in het haar. Herhalling zit er bij mij niet in, maar kan andere beren het niet kwalijk nemen als zo'n lekker ding op je schoot zit om die te weigeren.

  24. #49
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Carlitos...
    Hebben wij de zefde smaak

  25. #50
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:52
    Berichten
    9.287
    Discussies
    176
    Thanks
    2.934
    Thanked
    4.116 in 2.258 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Niet teveel lullen met haar... Gewoon naar dat kontje kijken en dan komt alles goed.
    Daarom was het weliswaar niet direct voor herhaling vatbaar maar ook weer niet het dieptepunt van mijn wandelingen.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.

Living Room 468*60