Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16

Discussie: FKK INN4LOVE

  1. #1
    Geregistreerd
    1 februari 2010
    Last Online
    16 november 2014 @ 20:07
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard FKK INN4LOVE

    Las op internet dat er in Wagenborg waar vroeger Cupido zat en later de parenclub een aantal dagen in de week een FKK saunaclub komt. Weet iemand hier iets meer over te schrijven.

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  3. #3
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.158 in 946 posts

    Standaard

    zeemanfred, mag ik jou van harte feliciteren dat je het na meer dan 2 jaar lidmaatschap eindelijk gepresteerd hebt te schrijven? Van harte........
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    bb king (16 april 2012)

  5. #4
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    Gisteren @ 22:36
    Berichten
    341
    Discussies
    4
    Thanks
    978
    Thanked
    263 in 131 posts

    Standaard

    Ben benieuwd naar de eerste reacties

  6. #5
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Wilde gisteren gaan maar na een belletje kreeg ik tehoren dat er 6 a7 damens waren. En als je dan weet dat er in GT zn 50 op je wachten dus nog geen verslag helaas. Moet erbij zeggen dat ik de club vaak bezocht heb samen met een ex en het ziet er wel toppie uit en geloof dat het wat kan worden zodra er zn 10 damens minimaal zijn

  7. #6
    Geregistreerd
    1 februari 2010
    Last Online
    16 november 2014 @ 20:07
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben gister er geweest. De club ziet er netjes en verzorgd uit. De ontvangst was goed, de thekedame Esmee legde alles goed uit. Mooie kamers met verschillende thema, zwembad buiten en dergelijke. Er waren jammer genoeg maar zeven dames. Een aantal Roemeense de rest uit de andere oostblok landen. Zat een enkele mooie dames tussen. De dames zaten er in avondkleding. De service van de dvp vond ik nog wat tegen vallen. Het is een club met potentie en als er wat meer aanloop komt zal het een welkome aanvulling in het Noorden zijn.

  8. #7
    Geregistreerd
    4 augustus 2011
    Last Online
    20 maart 2016 @ 21:35
    Berichten
    286
    Discussies
    8
    Thanks
    1.716
    Thanked
    159 in 77 posts

    Standaard

    Klikkend op de link kom ik op een welkom site, moet vervolgens inloggen, hetgeen ik niet wil (niet overal mijn mail adres neerleggen)..
    Zo ben ik er nog steeds niet achter naar welke plaats en welk adres ik moet rijden als ik in het noorden ben...
    Kan de moderator hier iets aan doen en bijv. een introductie maken met daarin de meest elementaire zaken als de Do's en de Dont's ?
    Zou fijn zijn!!

  9. #8
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    http://www.inn4love.nl/Inn4Love.html
    http://www.inn4love.nl/prikbord/inde...1788&board=1.0

    Fa. Bronsweg 66. Plaats: 9945 TA Wagenborgen. Provincie: Groningen

    n.b. op het prikbord hoef je niet in te loggen.

  10. #9
    Geregistreerd
    4 augustus 2011
    Last Online
    20 maart 2016 @ 21:35
    Berichten
    286
    Discussies
    8
    Thanks
    1.716
    Thanked
    159 in 77 posts

    Ausrufezeichen Vraag FKK club.

    Ik zoek naar die FKK club in het noorden van ons land of daar in de buurt in Duitsland. Vorige week gezien in Whats New, heb daarin gevraagd hoe en waar ik dat adres kon vinden maar geen antwoord kunnen terug vinden. A u b mij per IM (prive) antwoord geven. Bij voorbaar dank; Opa57

  11. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    n.b. topic #9 verplaatst. wat is exact je vraag? adres van die FKK club in het noorden van NL kun je in dit topic vinden:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post262512

    Als dat je vraag is dan is het antwoord dus al gegeven, in dit topic dus.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #11
    Geregistreerd
    4 augustus 2011
    Last Online
    20 maart 2016 @ 21:35
    Berichten
    286
    Discussies
    8
    Thanks
    1.716
    Thanked
    159 in 77 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    n.b. topic #9 verplaatst. wat is exact je vraag? adres van die FKK club in het noorden van NL kun je in dit topic vinden:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post262512

    Als dat je vraag is dan is het antwoord dus al gegeven, in dit topic dus.
    Ja, nu ontdekt Big30 en site gelezen. Klopt het dat men daar alleen in de weekeinden geopend is? En dat dit alleen een parenclub betreft?

  13. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Opa57 Bekijk bericht
    Ja, nu ontdekt Big30 en site gelezen. Klopt het dat men daar alleen in de weekeinden geopend is? En dat dit alleen een parenclub betreft?
    Ik lees dit:
    Openingstijden Saunaclub:
    Maandag t/m donderdag van 12.00 - 24.00 uur.

    Zou voor de zekerheid ff bellen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #13
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Door de weeks ern fkk met zn 7-10 meiden. En idd in het weekend een parenclub.

  15. #14
    Geregistreerd
    25 mei 2012
    Last Online
    27 september 2012 @ 17:12
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Lieve ijsbeertjes..

    Ik heb vele recencies gelezen op het ijsbeerforum, en dat heeft me geleid tot goddelijk geile leipe weekendjes, dus ik hoop hiermee de dienst terug te kunnen bewijzen.
    Na een aantal jaar annoniem rond te beren heb ik besloten toch eens een krabbeltje na te laten.
    Als verwend bezoeker van de Villa Vertigo, en vroeger de straten van Almere, Groningen, Leeuwan, etc, mag ik een verwend beertje genoemd worden.

    Het FKK concept is in Duitsland werkelijk subliem, prachtige vrouwen, PZC verplicht, all-in, hooge entree drempel om vuil buiten te houden, etc. etc.
    Dat gezegd hebbende , ik ben verwend.. maar de lange weekenden in de duitse fkk's zijn slopend en slecht voor de relatie thuis, bovendien lagen mn prioriteiten even op het werk.
    Na enkele maanden pikrust toch maar weer eens besloten de koude velden te zoeken, wat wil je met dit verschrikkelijke nare hete weer ?
    Daar smelten de ijsbeertjes van, al die vrouwen in veels te veel kleding...

    Om de doode donderdag te doen opleven dachten ik met 2 collega's even de boel de boel te laten, en hen het ijsberen alla fkk bij te brengen.
    Noem het veldwerken, het hoort er helaas bij als de dagen zo warm en verdrukkend zijn.
    De spijkerbroeken knelden en waren toe aan vervanging voor een zwembroek, met eventueel gezelschap van een schoon zeehondje.

    Dat gezegd, en gehoord te hebben van fkk 'inn4love' besloten de stoute schoenen uit te trekken en te verwisselen voor een paar badslippers en een badjasje..
    Een klein half uurtje later stonden we helaas op een leeg parkeer-terrein, voor een toch wel representatief pand.
    Eenmaal binnen begroet door Esmee, de schat ! XX en ik denk voor velen een oude bekende, ze nam de moeite om ons rond te leiden en mijn eerste indruk was oprecht het geloof in de wil om hier een goede fkk neer te zetten. De rondleiding was vrij kort, het is geen gigantische neukfabriek maar eerder een klein ingetogen clubje. De sfeer is dan ook afhankelijk van je eigen gezelschap.

    Het was de 5e week dat inn4love zich 'fkk' wil noemen, en dat was nog een beetje te merken ook.
    Enkele dames bleken enige jaren ervaring te hebben, zeg maar gerust meer dan mij lief was..
    Met uitzondering van een tweetal dames die tussen de 20 en eind 20 waren.
    Inn4love zou zich er goed aan doen om het 5 tal dames te versterken met een paar schone 'barbies' of zeehondjes op niveau wat fkk waardig is..een kleine onderscheid met de straat kan geen kwaad, daar betaal je voor!

    Het zwembad was van heelijke tempratuur, voldoende stoelen (duhh) en alles was net als binnen in redelijke tot goede staat van verzorging.
    Voor ons een middagje geen kantoor, rust, en geen drukte van een publiek strand. Eerlijk gezegd vond ik het wel goed zo, ik vond de dames nou niet dermate interresant dat ik er één wou aandrukken.
    Dus liet mn lieve gastvrouw de baco's maar goed aankomen, per 2 netjes gebracht aan het bad en deze gleden er heerlijk in!

    Daar ging het natuurlijk fout, de warmte, de ontblote dames, de olie ( om heerlijk mee te in te smeren ) en de baco's waren raak.. Als eerste nam mijn collega beer de slanke lange Yuli mee naar boven, of onder, en kreeg een special treatment. Geen PZC (ehh.. fkk zonder pzc ?!?!) , en mijn andere collega was al gauw vertrokken met een frans sprekend toppertje, lange benen, mooie borsten, en deze gaf wel een volwaardige fkk treatment. Ik bleef ijsberend achter in de warmte, met 3 dames die het in de straat niet zouden trekken, en zeker niet mijn voorkeur hadden, en al absooooluuuut niet verkoos boven de baco's .
    Gelukkig had mijn collega met de mooie Yuli niet heel veel werk.

    Yulie is een aparte, een meid die haar lengte mee heeft, en ook nog een best redelijk mooi lichaam.. aldus een te verwende ijsbeer
    Haar gezonde 'arrogantie' zal niet iedereen aanspreken en voor afstand zorgen. Als zij de grote atractie is voor inn dan is het slecht gesteld en zie ik het somber in.
    Eenmaal op de kamer bleek het best een aardige open dame, die ook nog wel intelligente vragen kan stellen.
    De daad was redelijk goed te noemen, ondanks dat de dienst in zijn geheel met condoom was , wat niet hoort bij een fkk. pijpen met een rubbertje doe je maar in de straat.
    De meiden zijn zelfstandig werkend en verantwoordelijk voor hun diensten, als uitbater zou ik ze regelrecht de straat wijzen wanneer ze geen FKK waardige diensten aanbieden.
    Helaas heb ik niet meer de kans gehad om de andere dame nog even mee te nemen in één van de vele jacuzzi's..


    De locatie is echt zeer goed te doen, er word druk gewerkt en de 'lidtekens' van de parenclub en als ze iets met de potentie willen doen zullen ze deze echt moeten verwijderen.
    Een uitgebreide sm en darkroom horen hier niet thuis, en als er 2 of 3 grote kamers met jaccuzzi zijn is dat meer als genoeg voor deze grote van fkk, een 5 tal kleinere kamers zouden het hier goed doen.

    Mijn bezoek aan de inn4love zal ik met één woord samen vatten: "POTENTIE"
    en wat je met de potentie doet is een keuze.

    Het fkk concept is er half geintroduceerd, en dat half-half werkt niet.. de meiden verdienen niks als ze de weekenden niet kunnen werken dus zijn er geen meiden, en zolang er geen vaste bezoekwaardige meiden zijn zullen er doordeweeks dan ook zeker geen 10 klanten op afkomen. Voor de andere helft is het namelijk nog steeds echt een parenclub helaas.. verwacht dan ook geen deuren (!) op bij de kamers, of een deur die op slot kan.. Behalve het toilet is alles een 'stuifesin' en vind je geen sloten. Het uitgebreide buffet is voorbehouden voor het weekend, wanneer de gelukkige stelletjes elkaar vernederen op allerlei sm apparatuur en er geen prijs gesteld word op dames die dit als professie zouden doen.

    Fkk is het zeker nog niet, de potentie is er echter zeeeeeer zeker !
    Esmee doet echt haar best voor je en ik raad je aan om even te bellen met de "Inn" voor je heen gaat, dan weet je welke dames er zijn en of het de moeite waard is.

    Eerlijk gezegd hoop ik op sluiting van de Inn, en 'frisse' start onder een nieuwe naam om er echt het half-half concept uit te trappen en duidelijk te maken dat ook exclusiviteit ook in groningen zeker wel werkt!
    Maak er aub geen tweede stroevehoeve van, kijk eens rond bij villa, happy , of golden times ..


    + punten, locatie (gezien vanaf groningen klein half uurtje )
    + mooie luxe inrichting voor nederlandse begrippen
    + all in, dus ook incl sterkte drank
    + kluisjes, van te voren afrekenen
    + prijs van de dames
    + vriendelijk personeel
    + mooie tuin,
    + fijnzwembad
    + schone nette kamers


    - het doorgerookte danszaaltje , stinkt !
    - entree, het is nog geen fkk, en in verhouding met de echte clubs is dit het niet , maar dit kan absoluut in de toekomst nog veranderen.
    - geen deuren
    - parenclub
    - geen barbies
    - geen fkk behandeling

    al met al, in herhaling, de 'inn' heeft potentie, en hopelijk maken ze de juiste keuze's en gooien ze het parenidee overboort en nemen ze 4 - 5 barbies en zullen we fijn de komende zomer gezellig een bbq houden daar.
    Inn4love moet zijn naam wijzigen, "Esmeralda" Zou een betere naam zijn, met eer aan Esmee!

  16. Onderstaande 3 leden hebben dirkje bedankt voor deze bijdrage:

    alexbaron (22 juli 2012),Opa57 (25 mei 2012),Willi69 (25 mei 2012)

  17. #15
    Geregistreerd
    4 augustus 2011
    Last Online
    20 maart 2016 @ 21:35
    Berichten
    286
    Discussies
    8
    Thanks
    1.716
    Thanked
    159 in 77 posts

    Standaard

    Blijkbaar het verhaal te lang om mijn reactie nog te kunnen zien.. Mijn vraag was hoe het met de prijslijst gesteld was.. :D

  18. #16
    Geregistreerd
    13 februari 2009
    Last Online
    13 september 2017 @ 12:44
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    132
    Discussies
    0
    Thanks
    218
    Thanked
    66 in 34 posts

    Standaard

    Per 1 december 2014 is deze club overgenomen door Lara en Marko, een swingerspaar.
    In het weekend is het een parenclub en op donderdag en vrijdag een mensclub met uitsluitend Nederlandse vrouwen.
    Ik heb lang telefonisch met Marko (eigenaar) gesproken en ze willen er weer een toonaangevende Noordelijke club van maken met uitsluitend Nederlandse meisjes. Ik begreep van hem dat een half uur 80 euro (1 uur = 150 euro) kost.
    Tevens worden er 2 gangbangs (75 euro) per maand gehouden met 1 of 2 dames van 15 tot 23 uur (zie agenda).
    Hopelijk laat de eerste recensie niet al te lang op zich wachten?!

  19. Onderstaande leden hebben Hoipiepeloi bedankt voor deze bijdrage:

    Strijker (24 februari 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

FKK Artemis 468*60