Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 47 van 47

Discussie: Pre en post sales

  1. #26
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:33
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Schatzie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Zodra het woord "Schatzie" valt, is Silvester overigens meteen verdwenen...
    Blijkbaar gebruiken de vrouwen 'Schatzie' ook onder elkaar, en is dit eerder dagdagelijkse kost dan datgene waarmee wij dit associëren.

    Niettegenstaande heeft ook Blauwebeer een grondige hekel aan dit woord, en stelt hij regelmatig vast dat het gebruik ervan omgekeerd evenredig met de service is.

    Bb

  2. #27
    Geregistreerd
    9 maart 2010
    Last Online
    15 oktober 2013 @ 08:23
    Berichten
    149
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard

    Ik heb mijn eerste bezoek GT achter de rug en ben 2 keer gaan kameren zonder enige pre en post sales maarja je bent nieuw en je wilt wat . Mijn laatste sessie met de Roemeense Paula was duidelijk wel doorspekt met zowel pre- als postsales en eigenlijk vind ik dat wel prettig ja. Ik hou ervan een beetje een band te scheppen. Dat helpt me ook als ik haar aan het berijden ben...

    Voor mij dus volgende keer geen opdringerige vrouwtjes meer

  3. #28
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Voor mij dus volgende keer geen opdringerige vrouwtjes meer
    Dan zit je in GT goed






























    NOT!

  4. #29
    Geregistreerd
    9 maart 2010
    Last Online
    15 oktober 2013 @ 08:23
    Berichten
    149
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Dan zit je in GT goed


    NOT!
    Je was de pause........not vergeten maar dat terzijde. Waar zit je dan wel goed? Yin Yang?

  5. #30
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Je was de pause........not vergeten maar dat terzijde. Waar zit je dan wel goed? Yin Yang?
    In alle andere clubs.

  6. #31
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Je was de pause........not vergeten maar dat terzijde. Waar zit je dan wel goed? Yin Yang?
    In het bejaardenhuis

  7. #32
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Zeker grappig, als je ziet dat er 3 reacties door Foots in dat draadje gegeven zijn.

    Mogelijkheden:
    - Foots vergeet wat hij geschreven heeft
    - Iemand anders heeft onder Foots' account geschreven (account gehackt of Foots heeft login 'uitgeleend')
    - Foots wil niet geconfronteerd worden met posts die hij eerder geschreven heeft.

    Wat is waar, galmt Henk Westbroek dan.
    Foots heeft Alzheimer light of selectief en vergeet alles:
    1 Wat hem niet interesseert of
    2 Wat hij niet gelooft
    3 Beide bovenstaande antwoorden

    Wat is waar galmt Henk Westbroek dan maar wat kon ik winnen ?
    Niets dus, dus nutteloos, slechts forum vervuiling en aandacht van een beer die ook aandacht wil van dames onder de illusie dat hij charmant is.

    Het enige waar Zakkenleger echt onder lijdt is de ziekte van Hedel. Zoek die maar eens op.

    Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  8. #33
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...172#post353172

    Nadat we elkaar gedurende dag eigenlijk steeds misgelopen waren, was er ’s avonds eindelijk gelegenheid om nog eens uitgebreid met Gignnl bij te praten. Op de een of andere manier werd de muziek echter steeds luider en ook de temperatuur steeg aardig. Dus we gingen naar buiten om ons gesprek in de tent voort te zetten. Na enige tijd kwam opeens kleine Roemeense Carla erbij zitten (Roxane (wat een top gastmeid) had haar getipt, dat je met mij blijkbaar een zinnig (?) gesprek kunt voeren) en ze nestelde zich tegen me aan. Koud hè?

    Was het in het begin nog een gezamenlijk gesprek tussen Carla, Gignnl en mij, al snel had dit kleine mugje m’n volledige aandacht ingepalmd en verblufte me door haar perfecte beheersing van achtereenvolgens Frans, Italiaans en Engels. Het bleef echter een gewoon interessant gesprek zonder ook maar enige erotische inslag. O.a over haar afgeronde studie als health inspector, hetgeen echter onmogelijk in haar verdere levensverhaal paste, maar dat had ze zelf niet door. Grappig. Gignnl en later ook Hornybear zaten er als geïnteresseerd talk show publiek bij.

    Erotischer werd het pas toen Carla en ik het rijk voor ons alleen hadden. We kwamen op haar piercings en tattoo’s te spreken en ik moest haar nieuwe aanwinst net onder haar billetjes aanschouwen. Daar heb ik echter niets van gezien want tussen haar gespreide beentjes glinsterde iets veel mooiers. Een heel mooi klein vochtig roze poesje. Ze droeg geen slipje onder haar spijkerrokje! Natuurlijk veinsde ik slechtziendheid door de gebrekkige verlichting en moest ik alles heel aandachtig van heel dichtbij inspecteren. “Wat vind je van de tekst? Begrijp je wat er staat. Het is Latijn?” Oh sorry daar was ik me niet van bewust, ik dacht dat het Roemeens was, mag ik nog eens van dichtbij kijken. En hup daar gingen de beentjes nogmaals uit elkaar. Eerder op de dag had ik Wikipedia-Boy69 al eens gepolst naar de kamerkwaliteiten van Carla. “Geef die EUR 50,= maar liever aan mij dan kan ik ze misschien aan de automaat verdubbelen”, sprak deze wandelende damesencyclopedie. (à propos, eerder op de dag had Boy69 de automaat al een serieuze, zeer serieuze aderlating weten te ontfutselen) Met dat in m’n achterhoofd raakte Wijze Stijve desalniettemin hevig geactiveerd en ik besloot maar eens te kijken of Carla op presales gebied tot nog wat intiemere activiteiten te bewegen was. Zeer summier gefriemel en een übervoorzichtig zoentje kon er net vanaf. Nadat we tot dan toe zeker een uur in de tent doorgebracht hadden, opperde ik om samen op temperatuur te komen in de jacuzzi. Fehlanzeige.

    Kino dan? Ze wilde eigenlijk meteen naar een kamer, maar Wijze Grijze loopt daarvoor net een beetje te lang mee in deze tak van sport. Carla voelde zich blijkbaar gecornered. We gingen naar binnen en ik zag dat Carla nog iets wilde proberen. Haar final move was door te zeggen dat als we de kino ingingen dat vanaf dan de tijd begon te lopen. Daarmee schoot ze zich in haar eigen voet. Tschüss, la revedere en Auf Wienerschnitzel.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  9. #34
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Na ruim een uur gesproken te hebben lijkt het mij alleszins redelijk dat een dame onderhand naar de kamer wil en geen behoefte heeft om naar de Kino of jacuzzi te gaan.
    I´m an educated fool with money on my mind

  10. Onderstaande 2 leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Flipper (28 januari 2014),KevinK (28 januari 2014)

  11. #35
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Je verwacht dus van de dame meer dan een uur presales met zoenen en nog wat vingeren of misschien zelfs pijpen, om daarna eens een kamer op te zoeken. Als ik Carla zou zijn geweest had ik je een trap onder je ballen gegeven.

  12. #36
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Na een uur en uitvoerig voorspel lijkt het me toch zeer ongepast hier geen kamergang op te laten volgen. In zo'n geval lijkt het zelfs niet onredelijk dat de dame een gedeelte van de geïnvesteerde tijd vergoed wil zien.
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  13. Onderstaande leden hebben Theodor Adorno bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (28 januari 2014)

  14. #37
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Heren, jullie zijn er niet bij geweest en spreken dus voor je beurt. Gelieve mijn bijdrage niet verkeerd te interpreteren. Dus, navolgend eventjes nuanceren.

    In het bijzijn van Hornybear en Gignnl heb ik gewoon een uur lang met Carla een zeer interessant gesprek gevoerd. Geheel zonder dat dit een erotische inslag had of dat er dubbelzinnige platitudes uitgewisseld werden. Ook van Carla ging geen enkel initiatief in de richting van een kamergang. Klinkt misschien voor sommigen onbegrijpelijk, maar met menige dame kun je ook “normale” respectvolle gesprekken voeren. Dit kun je als gezemel afdoen, maar mij overkomt het vaak genoeg. Gek hè, soms zijn het net mensen.

    Pas toen ik op een gegeven moment zelf eens polste of we ons tête-à-tête niet naar een hoger level konden tillen, bleek al heel snel Carla’s überprofessionalisme op dat gebied.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Zeer summier gefriemel en een übervoorzichtig zoentje kon er net vanaf.
    Ofschoon ik absoluut niet de drang voel me hier te moeten rechtvaardigen, citeer ik Carla’s woorden, toen we besloten niet met elkaar te kameren.
    Maybe, it’s better that we just part with memories to an interesting conversation between two respectful people”.

    Ik begrijp jullie perceptie van de situatie. Wees er echter van overtuigd dat ik me er heel goed bewust van ben, wanneer een bepaalde grens op presale gebied wordt bereikt. Zeer duidelijk wens ik me dan ook te distantiëren van “klaplopers” of “profiteurs” die dergelijke grenzen wel overschrijden.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  15. Onderstaande 7 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 januari 2014),Bluebear (28 januari 2014),KanariePiet (29 januari 2014),licky luke (29 januari 2014),mikem2 (28 januari 2014),molaar (28 januari 2014),wervelwind (28 januari 2014)

  16. #38
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:04
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.272
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Hierbij spreekt de neukende ijsberenrechter Wijze Grijze vrij na ijsbeer Gignnl gehoord te hebben over het zeer verdachte Presalegesprek wat WG voerde met Carla.Ook de tweede getuige ijsbeer Hornybear bevestigde de verklaring van WG dat hij geen sexuele handelingen heeft verricht bij Carla en vice verca en dat het gesprek uiterst serieus verlopen was.
    Met deze uitspraak zullen jullie het mee moeten doen.
    Laatst gewijzigd door rob45; 28 januari 2014 om 22:57

  17. Onderstaande 5 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (30 januari 2014),lekkersfan (29 januari 2014),molaar (28 januari 2014),wervelwind (29 januari 2014),Wijze grijze (28 januari 2014)

  18. #39
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ik ben voor een flink deel aanwezig geweest bij het betreffende gesprek.Ik had met WG afgesproken in LR maar door onze resp kamergangen hadden we elkaar nog niet getroffen.Toen het wel lukte was het zo druk dat we voor de nodige rust in de tent gingen zitten.Na geruime tijd kwam Carla erbij zitten,geinspireerd door gastvrouw Roxanne.
    Er ontspon zich een gesprek over de politieke verhoudingen in Roemenie en van alles meer,allesbehalve sexueel getint.
    Tegen het einde van het gesprek ben ik gegaan en wilde WG met haar naar de kino waarop Carla zei dat de"meter"dan ging lopen,het gesprek ervoor waren beslist geen presales waarop WG is afgehaakt.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  19. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (28 januari 2014)

  20. #40
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Ondanks dat het gesprek over de politieke situatie in Roemenië ging, zit zij daar niet namens het kabinet van haar land.
    Ze zit haar voor de euries, en voor zoveel mogelijk natuurlijk.
    Het siert haar dat ze niet, net als het gros van de dames, langs iemand neerploft en gelijk onder de badjas begint te graaien.
    Mijns inziens heeft dit te maken met ervaring, fatsoen en educatie.
    Ik ben er echter wel van overtuigd dat de dame tijdens het hele gesprek ervan overtuigd was dat er gekamerd werd, zelfs als het
    gesprek daar niet op duidde!

    Het is natuurlijk wel zo dat je ook met sommige dames uit een club normale gesprekken kunt voeren met wederzijds respect.
    Maar dat gebeurt veelal met dames die je al langer kent, vaak mee gekamerd heb, of wat dan ook.
    I´m an educated fool with money on my mind

  21. Onderstaande 4 leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (29 januari 2014),Carlitos (31 januari 2014),KevinK (29 januari 2014),Znipper (29 januari 2014)

  22. #41
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    29 maart 2024 @ 16:40
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Ondanks dat het gesprek over de politieke situatie in Roemenië ging, zit zij daar niet namens het kabinet van haar land.
    Ze zit haar voor de euries, en voor zoveel mogelijk natuurlijk.
    Het siert haar dat ze niet, net als het gros van de dames, langs iemand neerploft en gelijk onder de badjas begint te graaien.
    Mijns inziens heeft dit te maken met ervaring, fatsoen en educatie.
    Ik ben er echter wel van overtuigd dat de dame tijdens het hele gesprek ervan overtuigd was dat er gekamerd werd, zelfs als het
    gesprek daar niet op duidde!

    Het is natuurlijk wel zo dat je ook met sommige dames uit een club normale gesprekken kunt voeren met wederzijds respect.
    Maar dat gebeurt veelal met dames die je al langer kent, vaak mee gekamerd heb, of wat dan ook.
    Helemaal eens.

    Ik, persoonlijk, voel een morele verplichting om te kameren als ik zolang met een dame heb zitten praten.

    Dit heb ik een jaar geleden in GT, na een uur kleppen met carla over van alles en nog wat, dan ook gedaan.

  23. #42
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Misschien is het beter om in topic over pre-sales de grenzen aan te geven. Ik zou denken dat na een uur pre-sales inclusief wat friemelen, zoenen en zoals wordt beschreven het bekijken van haar vochtige roze poesje er meer dan voldoende pre-sales heeft plaats gevonden. Dan lijkt het me logisch dat na een uur je niet meer nog onbetaalde pre-sales mag verwachten als opwarming. Dat de dame dan aangeeft nu gaat de teller lopen is normaal. Na een uur moet je gewoon besluiten kamer of geen kamer.
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  24. Onderstaande leden hebben Theodor Adorno bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (29 januari 2014)

  25. #43
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het zal ijsbeer11 totaal niet verbazen dat ik erg geneigd ben om WG gelijkt te geven. Was het niet dat WG mij in een gelijkaardige situatie eerder al vingerwees.

    De dames komen voor zoveel mogelijk geld. De mannen voor zoveel mogelijk pret. Je hebt het recht om uit te vissen of er een match zal zijn. Een dame kan er moeilijk vanuit gaan dat er een kamergang gaat volgen als ze gewoon een uur met je komt praten, zonder dat jij aangeeft dat er meer inzit. Zo is het bij WG gelopen. WG maakte echter een professionele grote fout door in te gaan op haar uiteindelijke avances met haar kutje. Als ik in een dame niet geïnteresseerd ben en ze praat gewoon té lang, geef ik toch aan dat er geen kamergang zal volgen. Hier ligt dus het grote verschil met hem en mij dat als de dame bij mij dan toch probeert om me te overhalen, ik daaraan helemaal niet moet toegeven.

    WG, als ervaren loper had je dit kunnen vermijden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  26. #44
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:58
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Even over pre-sales.
    Hoe daar mee om te gaan is nog steeds een beetje mijn probleem. (Niet alleen in deze club trouwens.)

    Lekkere pre-sales is natuurlijk altijd meegenomen, maar wordt er dan ook van je verwacht dat er dan automatisch een kamergang op volgt?
    Want dan is pre-sales eigenlijk een (onbetaald) stukje van wat anders betaald tijdens de kamergang zou plaatsvinden.
    En of ik nou met een dame aan het tongen of viesvoelen ben in een (achteraf)hoekje in de openbare ruimte als onbetaalde pre-sales of we doen dezelfde activiteiten betaald op de kamer, nou, dan weet ik het wel. Liever gratis natuurlijk.
    Maar dan heb ik weer een beetje het gevoel een profiteur te zijn.

    Of kies je als je je dame gekozen hebt en weet dat je met haar wil kameren, eerst voor zolang mogelijk onbetaald pre-sales genieten?
    En daarna: hup voor een uurtje de rest privé afmaken (en alleen dat uurtje betalen) ?
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  27. #45
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Even over pre-sales.
    Hoe daar mee om te gaan is nog steeds een beetje mijn probleem. (Niet alleen in deze club trouwens.)

    Lekkere pre-sales is natuurlijk altijd meegenomen, maar wordt er dan ook van je verwacht dat er dan automatisch een kamergang op volgt?
    Dat moet je gewoon aanvoelen, daar komt het eigenlijk op neer. Het is geen schaakpartij waarbij aanraken zetten is. Stel, je zit op je gemak op de bank en kijkt wat rond. Ploft er zo'n geldwolf naast je en duikt met haar hand onmiddellijk onder je badjas en begint je leuter te boetseren tot een krachtige totempaal. Nou, dan laat ik haar begaan, steek een sigaretje op en zeg: "Ich recuperiere noch". Aan haar wat ze met die wetenschap doet. Gaat ze gewoon door met het kneden van m'n lul dan grabbel ik op mijn beurt ongegeneerd aan de tieten en neem haar vol op de bek. Dan kan ik je garanderen dat je heel snel weet wat voor vlees je in de kuip hebt.

    Is het mokkeltje meer naar je zin en start ze subtieler met wat lustopwekkende streelcontacten en enkele zwoele zoenen dan kun je dat gerust een kwartiertje rekken. Dat is gewoon aftasten. Na een kwartier, 20 minuten heeft een dame wel recht op duidelijkheid. Althans dat vind ik. Als je er puur op uit bent om gratis aan je trekken te komen dan ben je inderdaad een profiteur (waar ik echter niet van uit ga).

    Als je een dame goed kent mag ik er vanuit gaan dat beide wel op de hoogte zin van elkaars verwachtingen. Gewoon experimenteren.

  28. #46
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:58
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dat moet je gewoon aanvoelen, daar komt het eigenlijk op neer. Het is geen schaakpartij waarbij aanraken zetten is. Stel, je zit op je gemak op de bank en kijkt wat rond. Ploft er zo'n geldwolf naast je en duikt met haar hand onmiddellijk onder je badjas en begint je leuter te boetseren tot een krachtige totempaal. Nou, dan laat ik haar begaan, steek een sigaretje op en zeg: "Ich recuperiere noch". Aan haar wat ze met die wetenschap doet. Gaat ze gewoon door met het kneden van m'n lul dan grabbel ik op mijn beurt ongegeneerd aan de tieten en neem haar vol op de bek. Dan kan ik je garanderen dat je heel snel weet wat voor vlees je in de kuip hebt.

    Is het mokkeltje meer naar je zin en start ze subtieler met wat lustopwekkende streelcontacten en enkele zwoele zoenen dan kun je dat gerust een kwartiertje rekken. Dat is gewoon aftasten. Na een kwartier, 20 minuten heeft een dame wel recht op duidelijkheid. Althans dat vind ik. Als je er puur op uit bent om gratis aan je trekken te komen dan ben je inderdaad een profiteur (waar ik echter niet van uit ga).

    Als je een dame goed kent mag ik er vanuit gaan dat beide wel op de hoogte zin van elkaars verwachtingen. Gewoon experimenteren.
    Qua alles bedankt voor deze reactie.
    Dit gaat me vast een beetje helpen.
    Vandaar dat ik ook het hele citaat heb gequoot, (Of moet je zeggen: De hele quoot heb geciteerd??? Nou ja ,maakt niet uit.)

    Afgezien van alle viezigheden die je blijkbaar uitspookt; houd je je ook nog bezig met het edele Schaakspel?
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  29. #47
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Afgezien van alle viezigheden die je blijkbaar uitspookt; houd je je ook nog bezig met het edele Schaakspel?
    Nou, het schaken gaat me in de saunaclub beter af dan "In real life". Aftrekschaak vind ik ook wel lekker.

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

Living Room 468*60   Freude 468*60