Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 39

Discussie: Janine (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    13 december 2008
    Last Online
    20 maart 2024 @ 09:24
    Locatie
    een goeie 130 km van Hamminkeln
    Berichten
    156
    Discussies
    21
    Thanks
    50
    Thanked
    93 in 35 posts

    Beitrag Janine (Duitse)

    Haarkleur/-lengte : blond / half-lang
    Lengte dame : 165cm
    Postuur/Cupmaat : lekker / B all nature
    Nationaliteit/Taal : Duits duh
    Leeftijd : fucking 18.... maar dat had ik haar niet gegeven....
    Tatoeages/Piercings : tongpiercing
    Service: PZC, NMC, TZ, doggy
    Voordelen: Great blue eyes / lekkere kont , Nadelen: Geen kunnen ontdekken
    Tijdsduur : 1/2 uur
    Prijs : € 50,--
    Extra’s bij het bezoek: heerlijk écht tongen ! GFE

    Zat gisteren zowat de hele avond op de bank richting de sauna. Leuk wijfie. Gezellig ook. Ze kruipt helemaal in je!
    Laatst gewijzigd door Carpe Momentum; 29 januari 2010 om 13:32 Reden: lengte dame aangepast

  2. #2
    Geregistreerd
    9 maart 2006
    Last Online
    20 oktober 2023 @ 23:18
    Berichten
    18
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is deze dame nog gespot laatste tijd?

    alleen die naam al... JANINE -heerlijk-


  3. #3
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Nog nooit gezien deze dame, maar ik ben geen LR kenner:smile:.

  4. #4
    Geregistreerd
    26 januari 2010
    Last Online
    24 januari 2015 @ 05:41
    Locatie
    NRW, westlich von Münster, nähe Holland
    Berichten
    57
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Frage

    ich bin zwar auch des öfteren im living room, wie pp auch , aber der name dieser frau sagt mir auch nichts..........

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Last Online
    13 oktober 2013 @ 15:22
    Berichten
    87
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Yes I know this girl she was there two days ago, it's been the second time I see her in LR, she usually stays downstairs near the jacuzzi room.

    Very cute for those who like chubby girls!

    She's on my "to-do list"

  6. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Last Online
    13 oktober 2013 @ 15:22
    Berichten
    87
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Actually in Golden Time

  7. #7
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:56
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Stille wateren hebben diepe gronden. Daar is Janine een heel mooi voorbeeld van. Ik zag haar tijdens een rondje lopen door Golden Time staan aan de lange zijde en was voor mij een nieuw gezicht. Gelijk maar oogcontact gezocht. Eerst nog even de kat uit de boom kijken en het viel mij op dat Janine bij een zogenaamd Duits klasje hoorde. Toen ik haar bij de ingang van de kino weer zag, maar een praatje pot begonnen. Janine - volgens mevrouw ook haar naam in het dagelijks leven - zou zo maar de ideale directiesecretaresse zijn: net uiterlijk, mooi kapsel en uitermate charmant. Op de kamer kwam Janine inderdaad helemaal los en ik zag alle hoeken van de kamer met als gevolg dat mijn glas met cola brak toen ik één van mijn lange benen strekte. De Poolse schoonmaakdienst heeft na de sessie alles netjes opgeruimd. Ik heb Janine niet naar haar leeftijd gevraagd, maar volgens dit forum zou ze 19 jaar moeten zijn. Ik heb Janine gevraagd of ze geen jaarcontract bij Golden Time kon tekenen, want zij wisselt nog wel eens van clubs. Gelijk maar Golden Time liggen promoten dat het zomers met het zonnetje zo'n mooi paradijs is en dan heb ik geen woord gelochen. Janinie vertelde op de valreep dat ze trio's met één van haar Duitse vriendinnen geen probleem vindt. Dat belooft veel voor de toekomst!

  8. #8
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Ook ik heb het genoegen gehad met deze dame te kameren. Maar ben niet zo enthousiast als de heren hierboven. De aanblik blond met mooie blauwe ogen, is wel fantastisch. Echt een buurmeisje gevoel. Alleen bleek ze op de kamer ook een buurmeisje te zijn gezien haar service. Of ze moet nog heel veel bijleren, of had een slechte dag. FT zat er niet in en TZ kon je net niet zo noemen. Ze had al in verschillende clubs gewerkt, en volgens haar is ze 23 jaar?? Nee, als ik haar vergelijk met een dame van haar leeftijd, Lydia bv, is het net een zesje. Geen herhalingsgevaar voor mij.

    Op naar de volgende.

  9. #9
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard

    Spontaner GT-Besuch oder „Killing the Deadlines“

    Sonntag Morgens 3.17 h chat auf Facebook:
    Bodyguard:“Mann, bin ich rollig.“
    Rolliman.“Und jetzt?
    Bodyguard:“Heute Nachmittag in unserer Entspannungslounge?
    Rolliman:“Wir waren zwar erst vor drei Wochen, aber wieso nicht…?“

    Punkt 14 h stand mein Bodyguard mit noch einem Kumpel vor der Türe und schon waren wir auf dem Weg Richtung Niederrhein zum „Goldentime“ nach Brüggen.
    Dort angekommen, strahlten uns wieder die gelben Nummernschilder unserer westlich gelegenen Nachbarn auf dem Parkplatz entgegen. Wenn ich es nicht besser wüßte, würde ich ja behaupten das Halb Holland am Sonntagnachmittag in Brüggen war.

    Nach dem Einchecken und dem ersten Kaffee in der Bar, drehte mein Bodyguard seine erste Beobachtungstour auf dem Clubgelände. Wenig später war er wieder in der Bar und schien zu warten. Kurz darauf kam eine Blondine, und beide verschwanden.
    „Oh ha, das war dringend,“ dachte ich grinsend. So schnell war er sonst nie. Während mein 2. Gefährte ebenfalls seine Sichtungsrunden drehte, schaute ich etwas dem Treiben in der Bar zu. Schien wieder allerhand gemischtes Volk da zu sein, und gerade das macht Solche „Sozialstudien“ sehr witzig. Man kann den Leuten zwar nur vor den Kopf gucken, aber man kann an Ihren Blicken und Gehabe doch schon so einiges Ablesen und rein interpretieren.
    Irgendwann bog Janine um die Ecke. Eine wirklich hübsche Blondine mit herrlich blauen Augen. Mir war sehr schnell klar, dass sie es heute sein sollte. Also fragte ich vorsichtig nach, ob eine Buchung möglich wäre. Sie grinste:“Für dich sehr gerne.“
    Ich bat Sie jedoch zu warten, bis mein Bodyguard von seiner Turnstunde zurück kam, denn er mußte mich ja auf das Bett schmeißen. Auch das sollte netterweise kein Problem darstellen.
    Da mein Bodyguard wenig später wieder kam, wurde mir der Wunsch nach der blonden Schönheit recht bald erfüllt. Während mich mein Bodyguard „Bettfein“ machte, meinte er so ganz nebenbei:“Du weißt ja, dass ich morgen früh wieder arbeiten muß. Deswegen wollte ich so gegen 21 h hier raus sein.“
    Ich tippte ihm an die Stirn:“Das ist ja ne nette Deadline! Aber keine Bange, ich bin körperlich nicht in der Lage, vier Stunden durchzuvögeln. Also, du wirst mich zwischenzeitlich noch mal in der Bar sehen.“
    Wenig später lag ich im Bett und mein Bodyguard durch die Tür und ich harrte der Dinge die da kommen sollten.
    Über mir erschien ein blondes Engelsgesicht mit herrlich blauen Augen und einem strahlenden Lächeln (schön kitschig geschrieben, aber war wirklich so…):“So! 4 Stunden vögeln geht also nicht bei dir, hmm… Was geht denn dann?“
    „Probier es doch aus! Nur wenn ich anfange zu flöten, wie ein Wasserkessel, dann bin ich zu heiß gelaufen,“ grinste ich.
    Janine grinste sich eins, als sie sich auf mich legte:“Ich merke schon, da kommt ein kleiner Scherzkeks!“
    Während sie mich küßte flüsterte ich:“Dann knabber mal was an dem Keks, aber wehe du krümelst.“ Es folgte ein lautes Gekicher:“Du bist verrückt…“
    Nun folgte GF6 at it’s best. Langsam, zärtlich aber vor allem mit viel Wärme. Ich genoß ihr Verwöhnprogramm in vollen Zügen, und meinetwegen hätte es stundenlang so weitergehen können. Doch irgendwann war mein Wasser heiß, und der Kessel pfiff.
    Wir blieben noch ein wenig liegen, und unterhielten uns sehr nett, bevor sie dann meinen Begleiter holte, der mich wieder in den Rolli puzzelte.
    Janine zwinkerte mir bei der Verabschiedung zu:“Ich bin heute bis zum Schluss hier…“
    „Nun sag nicht sowas,“ protestierte mein Bodyguard, „dann hätte ich ihn ja auch direkt liegen lassen können.“
    „Eben warst Du noch am mosern, dass Du nicht mehr im Training bist, und jetzt heulst du rum, wenn du mich einmal mehr hinlegen darfst, Weichei!!!“ konterte ich.
    Die Blondine grinste wieder belustigt:“Da haben sich ja die beiden richtigen gefunden.“

    Während ich bei Kaffee und Kuchen regenerierte, vergnügte sich auch der 3. Aus unserer Gruppe, und er lief um 3 Minuten nach 9 wieder bei uns auf. Die erste Deadline war also im Eimer. Während nun die anderen beiden aßen, fühlte ich mich wieder bereit zu neuen Schandtaten.
    Da keine von meinen Stammdamen zugegen war entschied ich mich wieder für Janine. Sie war aber unterwegs, sodass mein Bodyguard meinte:“Gut, dann mach mal bis 22 h was klar.“ Kurz vor 10 kehrte die blonde Schönheit wieder zurück in den Barraum, worauf ich sie direkt „am Wickel“ hatte.
    „Klar gehe ich gerne nochmal mit Dir aufs Zimmer. Macht es dir etwas aus, wenn ich vorher noch auf die Pizza warte? Ich habe nämlich etwas Hunger,“ bestätigte Sie meine Anfrage. Ich nickte nur:“Nimm Dir soviel Zeit wie Du magst, ich laufe ja nicht weg!“
    Janine streichelte mich zärtlich und sah mich mit einer Art „Dackelblick“ an:“Weg sollst du ja nicht, aber trotzdem, das mit dem nicht laufen ist traurig.“
    Ich versuchte gar keine Melancholie aufkommen zu lassen:“Wenn ich irgendwann mal hier rauslaufen sollte, dann wird das Goldentime zu ner größeren Pilgerstätte wie Kevelaer. Die können dann einpacken da.“
    Vor mir rutschte Janine vor Lachen beinah vom Hocker und hinter mir ließ eine der Thekendamen mit Lachanfall ein Glas fallen. Weg war die melancholische Stimmung und ich kehrte wieder zu meinem Platz zurück. Dort wartete mein Bodyguard schon etwas ungeduldig:“Und, was ist?“
    Die Kleine möchte noch ein Stück Pizza knabbern, und kommt dann.“
    „Du solltest doch bis 10 h was klar machen, und um 10 h kommt erst die Pizza,“ moserte er leicht vor sich hin.
    Ich grinste:“Ich habe die Sache ja auch vor 10 h klargemacht, nur mit dem Unterschied, dass sie erst nach 10 Uhr startet.“
    Als „Dankeschön“ bekam ich von meinem Bodyguard 2 Eiswürfel ins T-Shirt gesteckt, worauf ich kurzfristig den „Wheelchair Breakdance“ erfand. Die Leute um mich rum bekamen alle Lachattacken, aber das war ok.
    Wenig später begann ich mit Janine meine 2.Entspannungsrunde, und diese sollte genauso gut werden, wie die erste. Ich genoss die Berührungen ihrer Hände, und meine Spastik verschwand immer mehr aus meinem Körper. Die Stunde verging wieder wie im Fluge, und dennoch war es das was ich an dem Tag wollte und brauchte. Von dem her waren die 2 Nummern mit dem blonden Rauschgoldengen mit den herrlich blauen Augen für mich einfach nur perfekt.
    So mein Bodyguard setzte mich mit den Worten in den Rolli zurück:“Da die 10 h-Deadline ja jetzt auch Geschichte und im Eimer ist, gehe ich nun auch nochmal. Ciao!“
    Ich bestellte mir noch genüßlich einen Milchkaffe als ich zu meinem 2 Begleiter sagte:“Du kannst ruhig auch nochmal auf die Rolle. Den sehen wir eh erst in einer Stunde wieder.“ Dass ließ er sich nicht zweimal sagen und verschwand.

    Pünktlich waren wir an diesem Tag nur zur 1 Uhr - Deadline. Nämlich dann schließt das „Goldentime“, Aber der Tag mit Janine und meinen Kumpels war absolut genial.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Rolliman bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 augustus 2011),Big30 ( 8 augustus 2011),Dolfie ( 8 augustus 2011)

  11. #10
    Geregistreerd
    6 oktober 2010
    Last Online
    22 juni 2016 @ 19:02
    Berichten
    42
    Discussies
    8
    Thanks
    4
    Thanked
    41 in 15 posts

    Standaard

    Janine is a cute girl with a natural slightly pear-shaped figure and soft b-cup boobs. I was recommended to her by a friend after another girl brushed me off and she was a good experience. Her English was sufficient for a brief conversation and she impressed me with her baby-blue eye contact and tactile manner. In the room she didn't kiss as much as she had agreed to outside it, just a few pecks really and a bit of lip brushing and she also didn't like her hair being touched - not that it was in a particularly fancy style. However, she enjoyed a bit of DATY, got naturally wet, and gave me an excellent BBBJ with some nice hand movements. Sex was good, especially from behind and with her in cowgirl - which is how I finished. She charged 100 euros for the hour, and told me this at the end of the first half hour, so I had the choice of finishing at that point. She is having her boobs done in October but hopefully she won't have them too big.

  12. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ha LT, good to see you are "alive and kicking" again. We missed you in Oase last weekend!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  13. #12
    Geregistreerd
    16 augustus 2011
    Last Online
    13 oktober 2011 @ 13:23
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    Afgelopen Dinsdag met Janine voor de zoveelste keer naar de kamer geweest en ik vind haar super.Alleen die blik in haar mooie ogen al wooow.
    Ze vertelde mij dat ze 23 is en binnekort ( na 18 september) er 2 maanden niet zal zijn omdat ze naar Belgie gaat voor Silicoontjes tjes nou ja 350 cc per stuk ben benieuwd welke cup dat gaat worden ben niet zo sili liefhebber maar denk wel dat het haar erg goed zal staan.
    Ze is voor mij altijd super lief en de sex met haar is echt heerlijk vindt ik dan.
    Echt zon girl next door type.Ze is duits en ze vertelde dat haar zus bij LR werkt.
    Dus nog maar snel even naar GT voor de 18 de om ff afscheid te nemen haha Ow ja en dan meteen een cadaeutje mee voor haar verjaardag.
    Ze is echt een sweety,maar ben benieuwd na de silis of ze net zo leuk kwa aantrekkingskracht blijft voor mij.

    De eerste keer met haar was al wel goed maar naar mate je vaker en langer met haar op de kamer gaat veranderd ze wel.
    Ow ja en volgens mij heb ik al vele kerels gezien daar die ook op dit forum schrijven das best wel appart en je gaat denken wie is wie haha
    Een regelmatig GT Bezoeker

  14. #13
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zangergt Bekijk bericht
    ...en binnekort ( na 18 september) er 2 maanden niet zal zijn omdat ze naar Belgie gaat voor Silicoontjes tjes nou ja 350 cc per stuk ben benieuwd welke cup dat gaat worden ben niet zo sili liefhebber maar denk wel dat het haar erg goed zal staan.
    Ik mocht ze vorige week bekijken en vind het reuzejammer dat ze haar mooie naturals heeft mismeesterd... Da's tenminste mijn mening, ben er nog nooit mee geweest, maar het viel me onmiddellijk op en dat zei ik haar ook. Haar tevens gezegd dat ik het jammer vond, omdat ze er vroeger al zoooo mooi uitzag. Ieder zijn meug, haar mooie smoeltje en lieve ogen maken wellicht veel goed!

    Gegroet,
    M
    Bruine beer

  15. #14
    Geregistreerd
    3 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:22
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    8
    Thanked
    16 in 8 posts

    Standaard

    Gisteren heb ik getest Jeanine.
    Geen grote siliconen injectie voor haar nieuwe borsten: ik denk dat ze een C cup.
    Maar nog steeds erg gevoelig en geen touch voor een paar maanden meer
    Overall leuke en goede service.

    GBfan

  16. #15
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Frage Wat is de naam van de hier beschreven dame?

    Collega Beren,

    Afgelopen woensdag was ik bij gelegenheid weer eens in GT, zag daar een dame:
    kort blond haar, gezicht lijkend op Annie Friesinger,
    blanke (redelijk witte huid) met mooie borsten (C of D Cup),
    Normaal postuur, lengte circa 1,65-1,70.
    Opvallende tattoo (niet ingekleurd) lopend van rechter lende over de buik tot onder de linker borst.
    Wellicht heeft de dame eerder ook in Living Room gewerkt.

    Ben benieuwd naar haar naam en service.

    Alvast bedankt. H1

  17. Onderstaande 2 leden hebben Horny_one bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (30 december 2011),seksenfun (29 december 2011)

  18. #16
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Volgens mij is dat een vriendin van Samina, ze delen een hotelkamer tijdens hun GT verblijf. Ze wordt de tweede dame voor ons triootje volgend jaar...

    Helaas ben ik haar naam vergeten, maar ik weet van Samina dat haar services zeer goed zijn. Zelfs "slikken" zit in haar programma!! Wel tegen bijbetaling.... Maar je moet het altijd even zelf proberen, vandaag haar laatste dag en als het goed is volgende week van dinsdagavond tot donderdag of vrijdag is ze aanwezig.

  19. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Horny_one (30 december 2011)

  20. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Zelfs "slikken" zit in haar programma!!
    Het gaat steeds interessanter worden.

  21. #18
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one Bekijk bericht
    Het gaat steeds interessanter worden.
    du hast Recht H1, das werde ich wohl am 21.1.12 auchmal kontrollieren
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  22. #19
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Het gaat hier om Janine.

  23. #20
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    denk het nie, Janine heeft geen tatoeages dacht ik.

  24. #21
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario_A Bekijk bericht
    denk het nie, Janine heeft geen tatoeages dacht ik.
    Jawel maar ook pas een paar weken. Ze werkt hard aan haar verschijning. Een half jaar geleden nieuwe borsten en nu een tekening....
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  25. #22
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Jawel maar ook pas een paar weken. Ze werkt hard aan haar verschijning. Een half jaar geleden nieuwe borsten en nu een tekening....
    Zonde is dat toch. Hebben die meiden prachtige borsten, gaan ze silikonen nemen.

  26. #23
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Megaboob strikes again! more silicon baby!
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  27. #24
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    ja ik ben er 27 november mee op kamer geweest, prachtige verschijning en ze was heel vriendelijk en geil! Ik heb er alleszins een geweldig halfuurtje mee gehad.

  28. #25
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Heeft iemand dit snoepje nog gezien lately?

    M
    Bruine beer

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Babylon 468*60   Diamond 468*60