Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 64
  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch Maja / Biene (Bulgaarse)

    Haarkleur/-lengte: dunkelbraun, halflang u. hochgesteckt zeitweise

    Lengte Dame: ca. 1,65

    Postuur/Cupmaat: Kf 36, Cup B

    Nat. / Taal: Bulgarien/ Bulg., deutsch

    Leeftijd: 22 J.


    Tatoeages/Pierc.: nichts bemerkt, Pierc. ja, Bauchnabel

    Service: Spitzenservice kompl. Service
    küssen, knutschen,blasen o.Condom, Aufnahme, GFE,
    Anal will sie nur für 150,- extra machen

    Voordelen: sehr liebe Frau

    Nadelen: siehe Anal

    Tijdsduur: 1x 1,5 h, 1x 2,5 h

    Prijs: jede 1/2 h = 50,-, plus Extra Aufnahme 25,-

    Extras: Blowjob mit Aufn., Anal (will sie 150,-)
    Anal macht sie nicht mit Jedem, sondern nur wem sie
    vertraut
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  2. #2
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:55
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Na mijn sessie met Tatjana heb ik een potje pool gespeeld met een Bulgaarse. Het werd lastig, maar gelukkig kon ik winnen. Later in de bios heeft ze wraak genomen op een zeer prettige wijze. Ik had haar op voorhand wellicht niet zomaar uit de groep gepikt, maar dankzij het poolen was er toch een hele leuke klik en een super leuke sessie.

    Ik had niet veel tijd, maar PSR is goed bevallen. Nadeel vond ik het gebrek aan stemming door de grootte van het pand en het beperkte aantal bezoekers op mijn tijdstip (voor op de middag). De nadelen vallen echter weg tegen de voordelen van twee hele goede sessies (Hof-niveau) en de klasse van het pand en het eten.

    Maja krijgt het goedkeuringsstempel van de consumentenbond ;-).

  3. #3
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    14 april 2024 @ 21:23
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Parksauna Residenz,Lohmar-Durbusch.[Maja,Bulgaarse]

    Je moet ook wachten? Tot Josef er is geweest!
    Dan is het er altijd feest!!!

  4. #4
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Na mijn sessie met Anna even gaan rusten in de kino maar daar kwam niet veel van in huis . Een lieve dame kwam vragen of ze bij mij mocht komen zitten , deze beleefde ijsbeer kan tegen een mooi meisje dat zoiets lief vraagt aan een oudere man geen neen zeggen , dus er volgde een volmondig " graag kom erbij " ze noemde zich Maya zoals de Bambi in Disneyland.
    Ik bleef nog even relax liggen maar Maya kwam boven op me zitten en begon me gulzig te zoenen met volle mond en lippen en draaiend met haar tong we streelden en knuffelden elkaar, wat kan die meid zoenen
    Daarna zijn we maar op kamer gegaan , op kamer heb ik een topsessie van Maya gekregen een real GFE zich lekker laten likken ze kan pijpen als de beste diep en met volle overgave, daarna kwam ze boven op me zitten en bereed ze me als een amazone die meegaat met de bewegingen van haar paard eerst zachtjes maar daarna ritmisch op en neer en haar benen sluiten om haar paard aan te sporen tot een vluggere draf en voor mijn stijve voelde dit super aan, daar binnenin haar kutje en zo diep mogelijk van deze ritmische bewegingen genieten, al vlug schoot ik het kapootje vol.
    Na samen wat te hebben gerust heb ik haar terug gelikt totdat ze klaar kwam ze vond dit zalig daarna probeerde ze me oraal met haar mondje te laten komen na meer dan een half uur is het haar uiteindelijk gelukt wat een volhouder ik geloofde er al niet meer in maar ze haalde al haar pijpkunsten boven en tot de laatste druppel liet ze me komen .We zijn 1u30 op kamer geweest en het was zalig.
    Deze Maya is zeker een aanrander alleen al voor haar wil ik deze 200 km extra nog eens rijden .Ze heeft voordien nog in World en Oase gewerkt.

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:32
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Daumen hoch strikken en vasthouden!

    Het is niet gemakkelijk deze dame te strikken, want heel veel gegadigden. Toen ik haar vorige zaterdag voor de kino aansprak hapte ze toe.
    De warming-up in de kino bedreven, maar spoedig naar een klusse kamer getrokken. Aldaar met deze deerne een prima GFE sessie gehad: knuffelen, hete TZ, PZC terwijl ze je begerig aankijkt en NMC in verschillende standjes. Afronden met een gezellige after sales.
    Later op de avond zag ik ze aan de whirl pool waar ze een wandelaar langdurig bezig hield, er bleef voor mij niets meer te rapen. Jammer want met deze Bulgaarse kun je de hele avond kameren.
    Prima klasse. Aanrader en groot herhalingsgevaar als je ze kunt vangen.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  6. #6
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Reden @ Sex++

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeX++ Bekijk bericht
    Het is niet gemakkelijk deze dame te strikken, want heel veel gegadigden. Toen ik haar vorige zaterdag voor de kino aansprak hapte ze toe.
    De warming-up in de kino bedreven, maar spoedig naar een klusse kamer getrokken. Aldaar met deze deerne een prima GFE sessie gehad: knuffelen, hete TZ, PZC terwijl ze je begerig aankijkt en NMC in verschillende standjes. Afronden met een gezellige after sales.
    Later op de avond zag ik ze aan de whirl pool waar ze een wandelaar langdurig bezig hield, er bleef voor mij niets meer te rapen. Jammer want met deze Bulgaarse kun je de hele avond kameren.
    Prima klasse. Aanrader en groot herhalingsgevaar als je ze kunt vangen.
    yes Sir Egon poppt nur Spitzenfrauen :wink:
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  7. #7
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    yes Sir Egon poppt nur Spitzenfrauen :wink:
    Ik heb nog een vrijkaartje voor PSR en zodoende maar eens proberen je weet het nooit,nee heb je al maar ja kan je krijgen,misschien

  8. #8
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @Dalton

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Ik heb nog een vrijkaartje voor PSR en zodoende maar eens proberen je weet het nooit,nee heb je al maar ja kan je krijgen,misschien
    willst du sie nicht ?
    dann schick sie mal per PN oder per e-mail
    bedankt Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  9. #9
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Na mijn ronde met mijn doos pralines Maya terug opgezocht een klein voorspel in de zetel ,waarna we kamer 12 opzochten voor een daverende sessie van 2u, nu begrijp ik ook waarom men op Youppie.net niet kan zwijgen over deze dame en ze bij de verkiezing op het ijsberenforum het meeste punten kreeg met betrekking tot de dames in PSR.
    Ik was op 16 augustus al eens met haar op kamer geweest en dan ook van een zeer goede sessie genoten.
    Ze kan heerlijk zoenen , zeer goed zacht pijpen , geile sex met haar hebben , Russisch kan bij haar ook en doet ze blijkbaar graag ,ze laat zich graag beffen en ze gaf toch de indruk dat ze klaarkwam, ikzelf ben ook tweemaal klaar gekomen eenmaal terwijl ze mij zat te berijden spoot ik het zakje vol en na een kleine verfrissing gingen we er terug tegen aan en mocht ik in haar mondje spuiten ,zeker voor herhaling vatbaar.

  10. #10
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Gisteren bij het binnenkomen in PSR al deze dame begroet met een dikke kus, even later samen op kamer voor anderhalf uur , ze trok alle registers open en we hadden een zeer leuke tijd samen , het was een GFE tot en met .
    In de namiddag nog eens met haar en Ola op kamer geweest voor een trio en met deze 2 Bulgaarse dames op kamer was het super.
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ken Maja al zo lang ze in PSR werkt, maar het was er nog nooit van gekomen...................door de vrij rustige bezetting (zie PSR algemeen) en samenloop van omstandigheden (we waren alle twee tegelijkertijd NIET op de kamer...........een unicum! ) kwam het er deze keer gelukkig een keer van: ondanks dat Maja mijn type niet is, werd het een letterlijk "spetterende" sessie. Ze is voor veel (alles?) in en behoort oraal gezien tot de toppers (DT en MMT kunnen worden toegevoegd worden aan haar paspoort).

    De herhaling gaat deze keer zeker geen jaren meer duren! :smile:

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  12. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (21 augustus 2011),egon, Dr. Rammler (21 augustus 2011),savesexer (22 augustus 2011)

  13. #12
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:52
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Daumen hoch Maya (Bulgaars)

    Naam: Maya
    Haarkleur/-lengte : zwart, pagekoppie
    Lengte dame : 1,60 m
    Postuur/Cupmaat : slank/B
    Nationaliteit/Taal : Bulgaars / Duits en Engels
    Leeftijd : 25 jaar
    Tatoeages/Piercings : geen gezien
    Service: tz, pzc, nmc, russisch
    Voordelen: is een dame voor GF6
    Nadelen: nog geen waargenomen
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : €50

    Time can paint a picture, memories fade away
    You always spell trouble. As I forget what I mean to say
    And it is so easy, when you want it, you just reach out and grab it
    Just when it's over, you still can't break the habit
    Why must you keep running. Running never brings you home

    Switch baby switch baby. You can't seem to make up your mind
    Switch baby switch baby. Thought that we were two of a kind


    geknipt uit mn bericht

    Deze racebeer vreest dat het strikken van Blanche's diensten een Mission Impossible dreigt te worden, weer de hele avond geboekt. Ik keek eens rond naar andere alternatieven. Imane was helaas ook bezig iemand anders te betoveren, Maria zag er ondanks een spanking aanval van Kiwi best leuk uit (zijn hand stond duidelijk afgebeeld op haar achterste) en Adriana slaagde er in ieder geval als aanjaagster de boel op stelten te zetten, maar naar ik later zou vernemen was ze vooral een opticfick. Het vierde alternatief had ik al eens in PSR en bij lustman's verjaardag gezien. Typisch pagekoppie, aantrekkelijk gezicht (leek wel een oostblok versie van Juliana Marguiles).

    Toen ik er naast ging zitten stelde ze zich als Maya voor, een Bulgaarse. En nu wordt het ingewikkeld, er is nl. een topic op IJBF van ene Maya die in PSR en Babylon gewerkt heeft, maar dat was een Duitse. Deze Maya is pas drie weken aan het werk in Babylon en heeft minder wisselvallige kritieken vergaard. Ze zoent inmiddels lekker diep en begint een beetje onder mn handdoek te graaien. We verplaatsten ons dus maar naar boven. Maya bleek een heel goede keus als avondopener te zijn: precies de goede mix van relaxing en onder druk houden. Zoenen blijft goed en wordt naarmate we verder alleen maar beter, bloasmeziek is niet echt diep, maar wel afwisselend en ze slaat helemaal niets over, heeft me zelfs even in een Russische houdgreep.

    Als ik haar terugpak met beffen, vind er een kleine switch plaats (en dat is niet omdat ik ineens Moke op de achtergrond hoor), want als ze me wegens overhverhitting op laat houden, gaat het tempo twee streepjes omhoog. Ze kust wat heftiger, schroeft een conti aan zit zich in stevig tempo op me klaar te rijden. In missio daarna voelt ze al wat nauwer aan, maar in doggy gaat het tempo nog een keer hoger en zit deze racebeer lekker klem in Maya. Ik kan dat lang genoeg volhouden tot we de grens van een halfuur bereikt hebben en laat me dan klaarpijpen door Maya, wat haar nauwelijks moeite kost. The tape will selfdestruct in 5 sec... bam! Als ze vraagt of we nog een paar minuten blijven, kan ik het helaas niet laten even een timecheck te doen, maar ze bevestigt een halfuur. Ik masseer haar nek nog even en dan ruimen we op.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. #13
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    383
    Discussies
    14
    Thanks
    98
    Thanked
    258 in 75 posts

    Standaard

    Deze Bulgaarse Maya komt zeker uit PSR, en is pas paar maanden in Babylon, was alleen nog geen draadje van, onbegrijpelijk eigenlijk gezien haar goede kamer performance. Er werd al wel over haar geschreven in de algemene PSR thread. Gezien de ontwikkelingen in PSR, niet zo gek dat deze top dame nu naar Babylon is.

  15. #14
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    --> Babylon
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:40
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    n.b. topics maya/maja samengevoegd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #16
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    echt eine gute Frau !! hatte sie mal entdeckt in Jan. 2010 wo ich dann anschliessend noch im Schnee steckengeblieben bin
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  18. #17
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.716 in 1.638 posts

    Standaard

    Dit mokkeltje draagt haar haren nu in carrésnit. Aanpassing op profielfoto's en bovenstaande paspoortjes.

    Maar goed, little SFL was de middag in haar schoot te gast en dat vraagt meteen voor een verslag van baasje SFL.
    Een relax mokkel die in mijn ogen meer geassimileerd is dan de doorsnee Bulgaarse en Roemeense hertjes. Een praatje met haar trok meteen mijn attentie en wakkerde de benieuwdheid aan. Ik zou er natuurlijk geen spijt van hebben!

    Eerst en vooral is ze wat klein van stuk als ze haar killerheels uitheeft, maar de rest van haar uiterlijk is mijn meug wel. Zacht velletje, uitnodigend kontje, lieve tietjes, bruine haartjes mooi opgeknipt en knappe geile ogen. Meestal vallen de hele knappe mokkels in praktijk niet goed uit, in mijn geval. Het zou niet de eerste zijn die een saaie kamerpartner zou wezen of in de onderste regionen van mijn ranglijsten uitmonden... Maar dat geldt nog steeds niet voor Babylon-meisjes. Vorige keer had ik ook goede sessies met meiden die voldeden aan mijn smaak. Die trend zette zich dus nog voort!

    Naar mijn mening en afgaand op haar aanpak is Maya op alle gebieden thuis, maar ik vroeg haar om het rustig aan te doen. Het werd dus een GFE met veel gezoen, gekwijl en gelik! Neuken zo ongeveer 3 passionele standjes. Pijpen en beffen voor één keer overgeslagen. Nog net binnen het half uur wist mijn lul een hoop mayonnaise uit te kotsen.

    Ik was zeer tevreden en ben ervan overtuigd vroeg of laat met haar te herhalen. Dame heeft een goede reputatie. Een Duitser had het over haar en ook bij de dames wordt ze geprezen als één der besten van Babylon. Technisch en service gericht misschien de beste stoot van Babbylon tot nu toe... Maar de echte klik en het amusement op de kamer ontbraken toch een beetje. Ik heb me met een minder ervaren twintigjarige vandaag nog net ietsje beter geammuseerd op de kamer.

  19. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 7 juni 2012),egon, Dr. Rammler (10 juni 2012),satanic surfer ( 7 juni 2012),SeX++ ( 7 juni 2012),Wogerwabbit ( 7 juni 2012)

  20. #18
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    idd een toppertje, eindelijk ook eens iemand die lekker en nat kan doorzoenen, echte GFE. Na de daad over vanalles gekletst en ze heeft best wat te melden in goed duits. Zou best met haar en Maria een triootje willen doen. Volgens mij wordt dat een natte zoen en likpartij...

  21. Onderstaande 2 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (10 juni 2012),SeX++ (10 juni 2012)

  22. #19
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Toch wilde ik binnen het half uur op kamer voor dat mijn duifje er was, MAYA was nog niet te bespeuren , ze was er dat wist de theke na navraag wisten de andere dames dat ze boven aan het douchen was , dan maar in de kino op haar zitten wachten meer de deur van de badkamer in het oog houden dan het scherm van de kino , ondertussen kwam S&F boven een toilet zoeken en botste in de badkamer op MAYA na een korte begroeting trok hij zich terug en kwam bij me en wist direct dat ik op Maya zat te wachten .
    Even later kwam ze gedoucht tevoorschijn noch met natte haren en een handdoek om , toch kwam ze in mijn armen voor een innige omhelzing en een langdurige tongzoen mijn handdoek kwam omhoog te staan , mijn verlangen naar meer was groot maar ze wilde eerst noch haar haar drogen en zich verder klaarmaken maar toen ze mijn ontgoocheling zag beloofde ze me binnen 5 min terug te zijn .
    Vijf min later was ze bij me en een heerlijke sessie volgde , geweldig zoenen , op en top GFE , ze kan heerlijk pijpen met veel speeksel en weet ondertussen ook zeer goed wat GW graag heeft en deze beer ook wat Maya graag heeft , na meer dan 20 maal met haar op kamer te zijn geweest waarvan dit slechts de 3 de keer met haar alleen was , van mijn beffen en likken kan ze zo genieten , ze gaf toch de indruk een langdurig orgasme te hebben met veel gekronkel en veel lieve woordjes en gehijg , na 50 min kwam bij mij uiteindelijke de ontlading terwijl ik haar stevig neukte . Nog even samen nagenieten in elkaars armen wat keuvelen en zoenen .

  23. Onderstaande leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (10 juni 2012)

  24. #20
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:01
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.258
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Toch vind ik dat deze dame moeilijk te bereiken is. Zit afwachtend op de bank, geen enkel initiatief en gaat regelmatig voor langere tijd naar de kleedruimte van de dames.
    Ben er nu al verschillende keren geweest en nog niet de kans kunnen grijpen met haar te kameren. Dan zijn er andere dames daar,zoals bv. Iman,Nicoletta,Jeanette...die komen meermaals langs voor een gesprekje en natuurlijk ook de vraag voor iets meer.....

  25. #21
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Mijn tweede kamergang was gisteren met Maja. Ik had aan Blanche gevraagd om haar aan te wijzen en even later gebeurde dat. Ze begon net met werken, dus even eerst rustig koffie gedronken en wat gekletst. Geen idee meer waarover. Ze kwam al gauw lekker tegen mij aan zitten en niet lang daarna gingen we naar een kamer boven. Jeetje, wat zoent ze lekker: ongeremd, maar niet te wild. Ze vroeg ook wat ik lekker vond. Ik zei dat ik het prettig als we het rustig aandeden en gelijk werd het ook rustiger. Haar eerst maar eens gebeft totdat ze klaar kwam. Toch altijd weer een mooi moment. Pijpen kan ze inderdaad heel goed: net als zoenen, niet te hard, niet te zacht, echt precies goed. Logischerwijs volgde het neuken, zij eerst boven en later in missio. Ook precies goed. Heerlijk half uurtje, bijna perfecte sex.

  26. Onderstaande 2 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (16 juni 2012),SeX++ (17 juni 2012)

  27. #22
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    deze dame was de tweede in een rij van 4, heerlijk super super, echt diep en nat pijpen doet deze dame, lekker in het mondje gekomen, vooraf zaaaaalig gezoend, wat een zachte lippen heeft deze lady, hmmmmmmmm wiederholungsgafahr

  28. Onderstaande leden hebben Ronald35 bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (21 juni 2012)

  29. #23
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Ik had al veel positieve verhalen gehoord over deze Maja.
    De eerlijkheid gebied me dat ze betreft optic eigenlijk iets te jong is voor deze MILF hunter:wink:
    Echter wie niet waagt,wie niet wint en ik benaderde deze iets op het eerste gezicht verlegen dame.
    Wat ben ik superblij dat ik mijn vooroordelen heb opzij gezet!!
    Op de kamer ervaarde ik een op en top GFE ervaring.Het is moeilijk te beschrijven,zo super was het
    TZ a la carte ; PZC a la carte ; Neuken a la carte!!
    Het was zo intens dat ik de sessie spontaan heb verlengt naar 1 uur want met een half uurtje doe je deze deerne oneer aan.
    In mijn favo doggie was ik even in de hemel
    Ze vertelde me na afloop dat ze pendelt tussen Babylon en PSR.
    Bij deze wil ik ook GW bedanken met zijn schrijfsels over Maja want die heeft me over de streep getrokken

    Grtz,Dolfie
    Laatst gewijzigd door Dolfie; 14 juli 2012 om 22:14 Reden: tf
    Ambi beer

  30. Onderstaande 4 leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (15 juli 2012),egon, Dr. Rammler (15 juli 2012),peterp095 (14 juli 2012),satanic surfer (15 juli 2012)

  31. #24
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    tja Dolfie......du musst immer nur die Frauen nehmen die ich vorher überprüft habe. dann gehts immer gut. Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  32. Onderstaande leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (15 juli 2012)

  33. #25
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Op de kamer ervaarde ik een op en top GFE ervaring.Het is moeilijk te beschrijven,zo super was het
    TZ a la carte ; PZC a la carte ; Neuken a la carte!!
    Het was zo intens dat ik de sessie spontaan heb verlengt naar 1 uur want met een half uurtje doe je deze deerne oneer aan.
    In mijn favo doggie was ik even in de hemel
    Ze vertelde me na afloop dat ze pendelt tussen Babylon en PSR.
    Bij deze wil ik ook GW bedanken met zijn schrijfsels over Maja want die heeft me over de streep getrokken

    Grtz,Dolfie
    Deze Maya is echt een topper , was het niet dat ik een zwak heb voor mijn duifje en redelijk trouw ben , anders was Maya met voorsprong mijn nr 1 .
    Met Maya klikt het prima , de sex met haar is super , ze kent me ook door en door en met de vele trios die we samen hebben weet ze zeer goed wat deze beer graag heeft .

  34. Onderstaande 2 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (15 juli 2012),egon, Dr. Rammler (22 juli 2012)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.

FKK Artemis 468*60