Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Keulen, Pascha, Tina ( duitse)

    Naam : Tina

    Haarkleur/-lengte : blond wat krullend halflang haar

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Normaal slank, A/B-Cup,

    Nationaliteit/Taal : Duitse,spreekt ook wel engels

    Leeftijd : 22

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goede service,pijpen ,neuken, beffen,....

    Bijzonderheden : Hele blanke huid en blauwe ogen. Is heel afwisselend aanwezig in de PHG. Heel wat vaste klanten in de PHG.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    17 oktober 2005
    Last Online
    23 november 2020 @ 17:03
    Berichten
    103
    Discussies
    7
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 5 posts

    Standaard

    Ze was er weer een keer, maar ik wist in het begin helemaal niet dat het Tina was. Ze had mij al lang gespot. Bij het eerste gesprekje wist ze meteen te vermelden dat ik al naar de kamer was geweest. Ze had me al vanaf mijn binnenkomst in de gaten gehouden. Zij zat in het nachtcafé aan de ronde tafel en ik zat in de sauna naar haar te gluren. Zij kwam afentoe opwarmen in de sauna en keek me dan geil aan. Ik kneep dan als een vieze man afentoe in haar lekkere billetjes. Dit ritueel speelde zich in korte tijd twee keer af. En ik had voor mijzelf de keuze gemaakt dat dit de tweede ronde zou worden. Dus hevig zwetend en met een redelijke paal kwam ik de sauna uit. Dus eerst een koude douche en daarna naar Tina. Eerst zijn we aan de bar beneden gaan zitten en hebben we wat nader kennis gemaakt. Na een 20 minuten hebben we maar besloten verder te gaan op een kamer.
    We gingen naar één van de kamers in het soutterain. Hier hebben we alle moeilijke standjes uit de Kamasutra uitgevoerd. Deze dame gaat zo in de spagaat voor je en is behoorlijk lenig.
    Heb binnenkort weer een afspraak met haar , dus er was eigenlijk geen reet aan

    Groeten Eagledriver :wink: :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Tina heeft tegenwoordig ook wel een bril op als ze aan het werk is

    Knabbel

  4. #4
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Tina

    Ik heb destijds op het oude forum nog haar eerste recensie geschreven. Was ook een van haar eerste klanten en ik voorspelde toen al dat ze een schare vaste fans zou krijgen. Destijds was ze zeer naturel. Of dat nu nog zo is vraag ik me af

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    yup .... pur natur..

    Ze is alleen wat zweverig, beetje teveel flower power als je het mij vraagt.Maar het brilletje maakt dr best sexy als je het mij vraagt. Een van de weinigen die het naar eigen zeggen niet alleen voor de centjes doet.

    :D

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagledriver
    Ze was er weer een keer, maar ik wist in het begin helemaal niet dat het Tina was. Ze had mij al lang gespot. Bij het eerste gesprekje wist ze meteen te vermelden dat ik al naar de kamer was geweest. Ze had me al vanaf mijn binnenkomst in de gaten gehouden. Zij zat in het nachtcafé aan de ronde tafel en ik zat in de sauna naar haar te gluren. Zij kwam afentoe opwarmen in de sauna en keek me dan geil aan. Ik kneep dan als een vieze man afentoe in haar lekkere billetjes. Dit ritueel speelde zich in korte tijd twee keer af. En ik had voor mijzelf de keuze gemaakt dat dit de tweede ronde zou worden. Dus hevig zwetend en met een redelijke paal kwam ik de sauna uit. Dus eerst een koude douche en daarna naar Tina. Eerst zijn we aan de bar beneden gaan zitten en hebben we wat nader kennis gemaakt. Na een 20 minuten hebben we maar besloten verder te gaan op een kamer.
    We gingen naar één van de kamers in het soutterain. Hier hebben we alle moeilijke standjes uit de Kamasutra uitgevoerd. Deze dame gaat zo in de spagaat voor je en is behoorlijk lenig.
    Heb binnenkort weer een afspraak met haar , dus er was eigenlijk geen reet aan

    Groeten Eagledriver :wink: :wink:
    Ik las net het bovenstaande verhaal, en het begon met te dagen wie het is. Ja, nu weet ik het weer, ben ook eens met Tina naar een blokhut geweest. Was wel tijdens mijn eerste weken.
    Ze komt inderdaard een beetje nymfo over. Ze is er zeer wisselend, als je mij vraagt, komt ze wanneer ze geil is. Dus succes verzekerd.
    Leuke meid, echt Duits en meestal bij de tafel boven het nachtcafe te vinden. Mooi strak lichaam. Ja, kan je goede sex mee hebben. Echt zo'n geil tussendoortje op een lange PHG dag.


    BR, Sonny

  7. #7
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Tina

    Eerste bericht over Tina destijds van 17-10-'04:

    Soms moet je wat risico's nemen met nieuwe gezichten en vrijdag wat het mijn dag. It's a dirty job ....
    In het nieuwe gedeelte zag ik een vrij jong nieuw meisje met blond krullend haar. Ik sprak haar aan en de conversatie verliep vlotjes, al was ze soms wat nerveus en schuchter. Ze vertelde dat ze dit werk pas twee maanden doet waarvan twee weken in PHG. Ze is van Duitse origine en houdt van sex. Ze wil dit werk maar een paar maanden doen om wat geld te sparen (waar heb ik dat eerder gehoord).
    Op de kamer was er geen sprake van tongzoenen (ook geen AV en FT weet ik niet). Het orale gedeelte van beide kanten was echter wel goed, soms wat te veel handwerk maar ze luisterde goed naar de aanwijzingen (gesproken en gekreund). Paar standjes afgewerkt en TT man was tevreden. Ga haar zeker nog een keer proberen nu het ijs is gebroken.

  8. #8
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ze was er zondag/maandag en dinsdag allemaal dagen dat ik jammergenoeg niet kon. Ik wacht wel weer op een sms dat ze weer aanwezig is

    Knabbel

  9. #9
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    Ze was er zondag/maandag en dinsdag allemaal dagen dat ik jammergenoeg niet kon. Ik wacht wel weer op een sms dat ze weer aanwezig is

    Knabbel
    Heeft die Eagledriver al wat van haar gehoord want ik wil haar best wel weer een keer zien. Wil wel een keer wat anders dan pizza

    Knabbel

  10. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Joh, dit hele weekeinde is Tina weer een keer in de blije tuin te bewonderen. Voor de liefhebbers want ze is maar sporadisch aanwezig

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Nee heur, Dat heb je echt fout Willem ik heb haar niet gespot gisteren, ze was/is niet aanwezig!

    :D

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Nee heur, Dat heb je echt fout Willem ik heb haar niet gespot gisteren, ze was/is niet aanwezig!

    :D
    Toen jij even je blokhut verliet was deze dame wel aanwezig :green_smi en wel vrijdag. Hoe kan Willem2 dat weten (Telefoon :lach_3: ).............Maar Tina vond het na vrijdagavond wel genoeg. Te weinig klanten en dan had ze meer zin om thuis een feestje te bouwen.

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #13
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Dat is voor het eerst dat ik hoor dat Tina voor de klanten komt willem. Meestal komen de klanten na Tina namelijk. :D

  14. #14
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Tina komt alleen om de bloemetjes buiten te zetten

    Babbel :wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Tina is nog steeds actief in de Pascha in Keulen. Te vinden op de 5de verdieping. Werktijden wel erg wisselend maar grootste kans in het weekeinde en dan erg laat.

    Knabbel :wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

  Living Room 468*60