Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 128

Discussie: Bosco in Memoriam

  1. #26
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard NAAR DE HEL

    En BOSCO zitten jullie nu allebei in de hel of hebben jullie een retoertje genomen?

  2. #27
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Zonder details

    Bossie ik heb je al aangegeven, zet er een punt achter hoe moeilijk het ook zal zijn. Ze wl echt niet veranderen en denk uiteindelijk alleen maar aan geld , vergeet haar verjaardag en ga zaterdag ergens anders heen om wel te genieten, b.v. naar PHG en wie weet kom ik wel even met je praten, per slot zit er voor mij daar een echt toppertje, is enkel afhankelijk wat mijn maatje zaterdag wilt. Als je wilt praten geef me maar een IM en dan babbelen we wel, Bossie het is nu tijd om je rug te rechten en door te gaan, jammer voor haar dan.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  3. #28
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Gebruiksaanwijzing voor relatie met dvp of ex-dvp (uitzonderingen daargelaten)

    heb je een relatie met een dvp, enigste remedie is lomp taalgebruik hanteren en regelmatig de telefoon erop flikkeren..... ze bellen vanzelf terug als ze een moment nagedacht hebben.

    Ze houden van scheisse blijkbaar, helaas kan ik niet goed tegen dit soort behandelingen.....

    Gebruiksaanwijzing dvp normaal

    Netjes en met respect behandellen zoals je jou ook behandellen
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  4. #29
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    en denk uiteindelijk alleen maar aan geld ,
    Haar standpunt kan ik enigzins nogwel begrijpen. Nadat ik had gezegd dat ik dan bleef slapen, begon ze keihard te lachen en zei: " one stupid cliënt give me 500 for onley to sleep with me, you will give me nothing".
    500 is natuurlijk wel een hoop geld.

    Maar welke zielluge stumper betaald er in godsnaam 500, om een nachtje te liggen slapen naast een DVP. Hoe wanhopig ben je dan?

  5. #30
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Maar welke zielluge stumper betaald er in godsnaam 500, om een nachtje te liggen slapen naast een DVP. Hoe wanhopig ben je dan?
    ik bosco met michelle destijds haha nouja 500 het was 400 haha

    (ben inmiddels goed wakker hoor haha)
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  6. #31
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Bosco,

    Volgens mij heeft Joop die bewuste nacht er langs gelegen..

    De omschrijving van stupid client komt wel duidelijk overeen
    I´m an educated fool with money on my mind

  7. #32
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    De tips van Ace2:


    • In 90 van de 100 gevallen is er sprake van een soort bedrog;
    • Van de resterende 10 gevalllen is in 9 gevallen wellicht niet alleen sprake van bedrog, maar spelen andere zaken (visa, vluchtroute) ook een rol;
    • Rekenkundig is derhalve bij 1 op de 100 (en dat zal nog naar boven afgerond zijn) gevallen iets wat wij westerse ijsberen echte liefde zouden kunnen noemen;
    • Vergeet nooit uit welk milieu de meisjes komen en welke ervaringen zij achter de rug hebben;
    • De meisjes zullen altijd de angst houden wederom te worden mis/gebruikt;
    • Als de "relatie" stuk loopt is de ijsbeer een ervaring rijker en het meisje een goede klant armer;
    • De meisjes zijn opgegroeid in een wereld van geweld waar het recht van de sterkste heerst. Ze leren dus sterk te zijn/lijken, harder te zijn dan de "tegenstander" en geen gezichtsverlies te lijden;
    • De meisjes zijn wispelturig (als gevolg van hun leefwereld?) en denk dus niet dat zij denken zoals wij denken;
    • De meisjes vinden zich per definitie zielig, waardoor ze vinden het recht te hebben egoistisch te zijn;
    • Houdt er altijd rekening mee dat er op de achtergrond iets als een pooier zal zijn (die kan het misbruik stimuleren, zijn "bezit" willen beschermen of het meisje moet uit kijken);
    • Zolang je contact heb met een clubmeisje is er niet sprake van een soort liefdesrelatie maar van een zakelijke relatie;
    • Als een meisje echt meer met je wilt, ontmoet je haar (op haar verzoek!!) buiten de club;
    • Als een meisje echt meer met je wilt wil zal ze verder geen geld meer willen hebben (maar vergeet niet de bovenstaande punten hoe ze denkt en wat ze nodig heeft);
    • Als een meisje echt meer wilt geeft ze je een ander telefoonnummer dan je in de club hebt gekregen (in de club krijg je haar zakelijke nummer);
    • Als een meisje je bij een clubbezoek na verloop van tijd vraagt om weg te gaan omdat ze anders niet kan werken bedoelt ze niet dat haar gevoelens haar belemmeren om te werken maar dat jij de illusie niet moet verliezen (als je ziet dat ze gemakkelijk met andere mannen de kamer op gaat);
    • Als je gemakkelijk kunt bepalen wanneer je al dan niet komt is dat niet omdat ze je niet wil beklemmen maar vaak uit desinteresse;
    • Ruzies (schreeuwen door de telefoon, telefoons stuk gooien, niet terug bellen of smsen) moet je niet beantwoorden met dezelfde reactie, maar met een (nonchalante) rustige reactie. Dat is namelijk niet de reactie die ze verwachten. Door hard te reageren gooi je olie op vuur (zie bovenstaande punten inzake de gedachtegang en de leefwereld van de meisjes). Door jouw rustige reactie worden de meisjes onzeker.
    • Vergeet nooit dat zij jou (of liever gezegd je geld) meer nodig hebben dan jij hen;
    • Geld speelt altijd een rol.




  8. #33
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    ...
    Wijze tips van Ace2

  9. #34
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    De tips van Ace2:



    Heel herkenbaar ace !
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  10. #35
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Lekker snel ben je met die tips Ace, bedankt.

  11. #36
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Lekker snel ben je met die tips Ace, bedankt.
    Graag gedaan. Je weet dat je op mij kunt rekenen.

    Al is hij niet zo snel, hij tipt tenminste wel.

  12. #37
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:52
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Joop, van welke onbenullige amateur “kunstenaar “ is je avatar
    Je begint steeds meer te lijken op Verhagen, rug recht ophouden en hullen met de vijand.
    Dus geen koers bepalen, erg zwak

  13. #38
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Ace heeft het prachtig verwoord. Ik wil er nog één tip aan toevoegen.

    Als je echt om iemand geeft, leg je genegenheid (liefde?) als een deken om haar heen. Doe je wellicht (even) afstand van seks. Ben je een vriend, een broer. Geef je haar al wat je aan echte, belangeloze liefde hebt. Doe je je best om haar te helpen zichzelf te ontplooien. Begrijp je haar, en haar frustraties, haar onmacht om een gelijkwaardige relatie uit te bouwen. Zet je heel lang, heel langzaam heel kleine stapjes. Zonder perspectief. Zonder garantie.

    En als je dat niet kunt, kun je haar beter neuken voor 50 euro. Dat is goedkoper. En eerlijker.
    I drown by the flood of your beauty.

  14. #39
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Never alone !!!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Haar standpunt kan ik enigzins nogwel begrijpen. Nadat ik had gezegd dat ik dan bleef slapen, begon ze keihard te lachen en zei: " one stupid cliënt give me 500 for onley to sleep with me, you will give me nothing".
    500 is natuurlijk wel een hoop geld.

    Maar welke zielluge stumper betaald er in godsnaam 500, om een nachtje te liggen slapen naast een DVP. Hoe wanhopig ben je dan?
    Dat is een goeie vraag en dat sommigen inderdaad 500 euro betalen om naast een hoer te slapen is mijn inziens echt gewoon stom...........

    Maar goed, je ziet maar weer.........eerst doet ze niet moeilijk en geeft ze je de indruk dat je alles kan en mag ( zonder tussenkomst van geld), daarna verwijt de pot de ketel en wrijft ze ff tussen neus en lippen door dat ze eigenlijk minimaal 500 euro van je krijgt.............

    Trap er niet in Bosco AUB, laat het los en geniet van de anderen...........

    Je bent nooit alleen en ook nooit de enige Bosco...........in dit wereldje.....
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  15. #40
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    De tips van Ace2:



    Ben jij ziek of zo???

  16. #41
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Is toch heel mooi die tips?! Volgens mij valt daar geen speld tussen te krijgen en heeft Ace gewoon gelijk. @Bosco: succes, maak de juiste keuzes... trap er niet in!
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  17. #42
    Geregistreerd
    14 september 2010
    Last Online
    7 juni 2018 @ 16:41
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    212
    Discussies
    24
    Thanks
    197
    Thanked
    299 in 80 posts

    Standaard

    If nobody knows nothing, somebody knows something

  18. #43
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:31
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    :ace heeft het bij het rechte eind,wij ijsberen gaan toch naar de club om een leuke tijd te hebben:wink:biertje drinken ketsen hapje doen nog een keertjeals ik dan naar huis rij realiseer ik mij dat dit een groot toneelstuk is dat opgevoerd wordt door de dames Helaas zijn er beren onder ons die dit niet doorhebben,dat zijn de beren die verliefd worden Mijn tip: verliefd worden okee maar dan wel in de echte wereld
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  19. #44
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Ik ben weer een hoop wijzer geworden afgelopen zaterdag, Ik heb haar ex-vriendinnen weer gesproken, dames uit haar woonplaats. Een ervan is zelfs met haar opgegroeid. Het zijn in mijn ogen correcte dames, iedereen die hun kent zal dat bevestigen. De verhalen kwamen pas toen ik had gezegd dat ik er dit keer echt mee klaar was.

    Over iedereen vertelde ze wel leugens aan klanten, collega's speelde ze tegen mekaar op door leugens. Leugens over neuken zonder condoom, en onhygienische dames waren tochwel de meest voorkomende leugens. Ook ik heb die leugens aangehoord over een favorietje van mij. Ik wimpelde het dan af van dat ik haar niet neuk zonder condoom. Ze liegde dat haar vriendin een relatie met een getrouwde man had. Ze liegde dat zij en haar vriendin niet welkom waren in hun oude club. Zij is degene die nooit meer welkom is daar. Schadepost enkele duizenden euro's voor die ex-vriendin. Ik wist dat ze de vampire-girl werd genoemd daar, en ik dacht dat het had te maken met haar uiterlijk. Voor Roemeense begrippen heeft het een hele andere betekenis.

    Het ergste van alles vond ik de leugens tegen mij over haar broertje, en haar moeder. Ze heeft geen broertje, alleen een neef. En hoe ziek ben je om te liegen over je moeders dood? Haar moeder is springlevend!! Waarom? Waarom liegt ze over zoiets tegen mij? Meer aandacht? Meer medelijden? Meer geld kan niet, want die kreeg ze al niet. Ze had wel gelogen tegen haar collega's dat ik haar 10.000 euro had geschonken. Dat was haar verklaring waarom ik niet na een kamer hoefde af terekenen.

    Ik zie er totaal het nut er niet van in, mijn aandacht en liefde had ze al. Ze liegt om het liegen, WAAROM?? "Omdat ze ziek is Bosco, ziek in haar kop", werd er geantwoord. En idd ziek is ook het woord ervoor. Ben gaan zoeken, Dwangmatig liegen........na verschillende testjes gedaan te hebben zoals ik haar ken, in en uit de club, neigt het sterk naar Borderline.
    Hoe ironisch is het niet dat ze liegt dat ze psygologie studeert.

    Ik kan niet boos zijn op iemand die ziek is.
    Ik heb daar alleen medelijden mee.

  20. #45
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard 2011 een bewogen jaar.

    Het jaar 2011 begon met dat mijn favoriet no.1 Niki, die de nieuwe Miss ijsbeer werd. Een hele lieve mooie meid die vreselijk opeisend en jalours kon zijn. Maar dat deerde mij niet ik, vond dat juist wel grappig en leuk. Om die reden heb ik denk ik ook niet veel geschreven in de maand januari, omdat ik toch maar alleen exclusief met haar was. Zij was ook de eerste die met zo'n exclusiviteits arrangement kwam, later werd dit ook populair onder andere meiden. ( pannenkoek arrangment dus) Begin februari was ze ineens vertrokken naar Acapulco, Ik vond het niet de moeite waard om haar daar te bezoeken. Ook daar is ze na een paar weekjes vertrokken en is ze lijkt wel van de aardbodem verdwenen. Hoop niet dat het ook zo zal aflopen met de nieuwe Miss ijsbeer.

    12 februari ben ik verlost van die kleefteef en schrijf mijn eerste verslag. De dag dat ik het rooie pijpwonder ontdekte ( Denissa ) en de dag dat mijn draga weer terug was. Ik had haar lang echt gemist, ze staat niet voor niets al 2 jaar in mijn top 5, de "klik" die ik met haar heb is onovertroffen. Onze karakters zijn als het ware hetzelfde, prettig gestoord en zo geil als een bos uiën. Ik had haar ook nog nooit een beurt overgeslagen in het verleden, als ze aanwezig was. Als zij er was geweest tijdens Niki's aanwezigheid, had Niki een probleem gehad. Ik vroeg aan haar waarom ze bijna 4 maanden afwezig was geweest. Ze vertelde mij een verschrikkelijk familie drama wat haar was overkomen. Natuurlijk geloofde ik er geen woord van en dacht, "daar gaan we weer met zo'n verhaal". Later vond ik de bewijzen op haar facebook account en verder, en ik was geschokt! Ik was ook telleurgesteld in mijn eigen wantrouwen in de dames om begrijpelijke redenen.

    26 februari viel ik in herhaling met Anita, Denissa en mijn draga. Over mijn draga besloot ik niks meer in haar topic te schrijven om de dood eenvoudige reden, hoevaak kan je schrijven dat je het geweldig heb met haar.

    Over mijn bezoekje op 12 maart schrijf ik pas weer een dagverslagje. Ik had een vrijkaartje gekregen in de tombola en voel mij dan wel verplicht tot wat schrijfwerk. Maar ook omdat er wat aparts gebeurde wat je dan weer wat inspiratie geeft.

    19 maart was het super gezellige schoolmeisies party.
    Over de eerste paasdag schrijf ik toch nog 'n klein stukje, die dankzij Monica, Costana en Issabella nog enigzins dragelijk maakte. Daarna Monica nooit meer gekamerd, verdiend ze niet zo behandeld te worden door mij.

    7 mei vond ik het de hoogste tijd om samen met Rex en Timjava, LR weer eens te bezoeken. Ik had gehoord dat er een dame weer aanwezig was die bovenaan mijn to-do lijstje stond. En zoals mijn wil geschiede, Amalia dus.

    15 mei, ik moest naar de GT om mijn vrijkaartje die ik had gewonnen in de brvdm in te ruilen. Ik wist ook van te voren dat er 2 favorietjes er aanwezig zouden zijn. Die dag kwamen mijn draga en ik ook dichter tot mekaar!
    21 mei was ik weer in de GT. Dit keer speciaal voor haar.

    5 juni, na een weekend door gebracht te hebben in Valkenburg, ff langs Oedt.
    11 juni, het kamermeisjes party en mijn draga was weer terug op de plek waar zij zich het prettigst voelt.
    18 juni, mijn draga had zich ziek gemeld, maar ondanks dat, toch gezellig gegaan met Suri. Als ik er nog aan terug denk..... aan de sessie met Anita en Anca, krijg ik weer buikkramp.
    27 juni, na 6 dagen hel, rechtstreeks naar happy gereden vanuit Oostenrijk.

    1 augustus schreef ik pas weer wat, over de Pirate Party. Ik was gewoon iedere week gegaan maar had denk ik weinig zin om te tikken.
    Ik gaat steeds minder schrijven omdat ik ook mijn ei kwijt ken in de topic "Live from happy". 25 september schreef ik pas weer 'n verslag over een mooie dag.
    1 oktober, het Oktober fest... het was weer een topdag!
    8 oktober ging Rex ook weer eens mee.
    22 oktober, ondanks belofte toch naar happy gegaan, dankzij Lolo vergeet ik die dag ook nietmeer.
    29 oktober, Rex was weer mee...en ik vergeet de afspraak met mijn draga die ik gemaakt heb met haar.

    Op 12 november onder hevig protest van.....ga ik toch naar de verjaardags feesie van GT-junkie en Boy 69. PFFFFF Vanessa.
    19 november, met Rex de laatste zaterdag in happy.
    25 november, de eerste vrijdag van het jaar in happy.
    3 december, vriend Egon weer in the house.

    Daarna tik ik soms nog wat in de topic "Live in happy". Er valt voor mij ook nog maar weinig te schrijven, mijn dagverslagen zullen alleen maar eentonig zijn. laat het wel over aan de andere aanwezige beren.
    Er hangt ook een dikke ketting om mijn nek....hij zit comfortabel, zelfs lekker....ik heb er een hoop plezier van.

    2011 was een fantastisch jaar. Kan niet wachten op volgend jaar....wat die zal brengen.

    Alle ijsberen en dames ......alvast een super gelukkig nieuwjaar toegewenst.

    groet, Bosco

  21. Onderstaande 13 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 december 2011),bad pritt (27 december 2011),Badslippers (26 december 2011),Big30 (26 december 2011),Dalton (26 december 2011),egon, Dr. Rammler (26 december 2011),Jack42 (26 december 2011),jacky pakutra (26 december 2011),Megaboob (26 december 2011),molaar (26 december 2011),Picasso 1 (26 december 2011),Rex (27 december 2011),satanic surfer (26 december 2011)

  22. #46
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @Bosco

    Deine Jahresübersicht hat mich daran erinnert das ich unbedingt mal Amalia buchen wollte. Bin ich leider nie dazu gekommen
    Eine schöne Frau ist das ja, deswegen werd ich wohl nicht umhinkommen mal wieder in diesen mickrigen und ungemütlichen Club nach Kaarst zu gehen

    Ich selber hatte ja wohl ein Scheissjaar, aber das wird sich 2012 ändern

    Sehr interessante Ausführungen deinerseits übrigens , danke

    Gr. Egon und een super gelukkig nieuwjaar dir auch
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  23. Onderstaande leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 8 januari 2012)

  24. #47
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Hoogte punten 2012

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...883#post250883

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...909#post251909

    Nieuw record neergezet die dag.....6 uur onderweg op de heenweg!
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...693#post252693

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post253688

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post255174

    Sheila....vreemd meisje, vreemde sessie.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post256248

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...273#post257273

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post258196

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post259808

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post260873

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post261155


    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post277918

    Slechte dag in LR.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post278858

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post278878

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post280854

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post287349

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post289214

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post293622

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post294190

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post295159

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post295413

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post296175

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post296537

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post297175

    Toch wel een apart jaar geweest dat 2012. Het begon met het dumpen van mijn draga na een woedeuitbarsting en haar in te ruilen voor een jonger exemplaar. Na haar bezocht te hebben in het ziekenhuis kwamen we weer nader tot mekaar en dumpte ik het jongere exemplaar weer.

    Tik ook een behoorlijke lange tijd geen dagverslagjes meer omdat het toch allemaal van hetzelfde was, dat krijg je van dat pannenkoek gedrag. Tik nog wel iedere keer dat ik in happy ben ff snel een aanwezigheidslijstje in Live from happy. Het was wel een fantastische zomer met de dames en beren rondom het zwembad van happy geweest.

    De laatste maand heb ik het ondanks het gemis van mijn draga toch wel erg naar mijn zin gehad, zowel in the Living Room als in de Golden Dreams.

    2013....hmmmm...... we zien het wel.... in ieder geval zal het interessant worden.

  25. Onderstaande 6 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 januari 2013),Bluebear (12 januari 2013),egon, Dr. Rammler ( 1 juli 2013),Iamlonely (12 januari 2013),Ricardo Banana (12 januari 2013),satanic surfer (13 januari 2013)

  26. #48
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Last Online
    11 april 2020 @ 01:47
    Locatie
    Duisburg Hochfeld
    Berichten
    163
    Discussies
    6
    Thanks
    51
    Thanked
    168 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Twee weken geleden was ik in mijn favoriete club, waar geen favoriet van mij aanwezig was. Zelfs de dame waar ik een relatie mee had. Het weekend daarvoor was ze weer begonnen, maar de shock op elkaars weerzien was te groot om met elkaar te kunnen praten. Ik had haar die week weer daarvoor, keihard gedumbt in een dronken bui, door de telefoon. Ik had geen spijt dat ik de relatie had beëindigd, maar ik was alles behalve trots op de manier hoe ik het gedaan had. Dus ik wilde haar spreken en eerlijk zeggen, face to face dat het gewoon aan mij lag en dat ik het nietmeer trok, een relatie met een dvp. .................................................. ............................................ https://www.ijsberenforum.com/forum/...730#post175730

    Ben niet meer verliefd op haar, maar ik houd wel van haar.

    Ik zal haar altijd helpen.
    Je bent een man naar mijn hart ....... Hulde voor de eerlijkheid en openheid waarmee je dit schrijft met gevoel, waarin je zoveel kanten beschrijft ..........

    Andere kanten waar we allemaal weer mogen zien wat ik zo vaak gekscherend zeg 'het lijken soms net mensjes, de DVP's maar ook hun klanten. Mensjes met gevoel, verdriet, geluk, geilheid en alle probleempjes die andere mensen ook hebben ........ soms nog net wat meer van dat alles.

    Brad Pitt zei me zondag nog dat ik een boek moet gaan schrijven, met hem kan ik ook gewoon gezellig open en eerlijk over de persoonlijke kanten van het wandelen praten.........

    Dat boek? Ik zou wel willen, de tijd is de beperkende factor lijkt het wel .............

    Al tijden denk ik er ook over om eens 27 jaren wandelen op te gaan schrijven, mijn eerste DVP, de eerste kennismaking, de hoogte-punten, maar ook de diepte-punten, de jarenlange relatie die ik kreeg met een ex-DVP .......

    Om bij anderen begrip voor voor de dames te krijgen? Om een andere kant dan 'de daad' ook te belichten? Ik weet het nog niet

    Laten we van de zomer maar eens samen op de motor naar LR gaan, dan babbelen we gezellig tussen de sessies door om op krachten te komen over al dat andere wat er nog meer is tussen de sterrenhemel boven de tuin van LR en de mooie dames daaronder onder t genot van een peukje en een glaasje!

    Voor nu een tukje doen, want ook daar heb of neem ik vaak veel te weinig tijd voor!

    Dank voor je mooi geschreven stuk!
    Laatst gewijzigd door skinny-lover; 23 oktober 2013 om 02:32 Reden: link toegevoegd
    When a woman says "What ?!", It is not because she didn't hear you ....... She is giving you a chance to change what you said

    http://www.ijsberenforum.com/forum/s...k-uit-Duisburg

  27. Onderstaande leden hebben skinny-lover bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (23 oktober 2013)

  28. #49
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Zie ineens dat ik een LUSTRUM heb. 5 jaar .... toch iets om ff bij stil te staan.

    5 jaar lid van dit forum vol met geilneven, viespeuken, mongolen en idioten! Heb in ieder geval veel van jullie zogenaamde ijsberen leren kennen, durf zelfs sommige mijn vriend te noemen! In die 5 jaar ook erg veel dames leren kennen.... alhoewel... kennen doe je ze eigenlijk nooit en begrijpen al helemaal niet. Door dit forum toch ook wel een stuk of 10 clubs van binnen gezien, wat me zowel positief als negatief beviel.

    Hoogtepunten tenminste wat het mij het meest is bij gebleven zijn,
    - Joop Slim zijn verjaardag in VM,
    - De piraten-party in PHG... waar ik 3 uur lang met me dronken harses heb staan dansen in een piraten-jurkje van een van de dames, met de eveneens bezopen Isabella.
    - De hete zomerdagen aan het PHG-zwembad.
    - De jaarwisseling in GD is opzekers ook voor herhaling vatbaar!
    - En mijn eigen verjaardags-party in LR.

    Zoveel leuke dagen zijn er geweest.... het is allemaal niet te onthouden. Het leven is een groot feest met de ijsberen!

    Heren ijsberen en met name de mods ( die ik regelmatig tegen de haren in strijk ) bedankt dat jullie het al een lustrum met Bosco uithouden....

    er is geen dame die dat jullie nadoen!!!

    Groet,

  29. Onderstaande 7 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 november 2013),bad pritt (29 november 2013),Badslippers (29 november 2013),Bluebear (29 november 2013),de duisburg spesjalist (30 november 2013),kempie (29 november 2013),Mr Pussy (29 november 2013)

  30. #50
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Proficiat, Bosco, met dit lustrum en nog vele geile forumjaren.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  31. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (29 november 2013)

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.

  Living Room 468*60