Pagina 154 van 154 EersteEerste ... 54104144150151152153154
Weergegeven resultaten: 3.826 t/m 3.849 van 3849
  1. #3826
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sam1011 Bekijk bericht
    echt geen gezicht ,als ze hakken en een leuke setje aan hebben dan kan je nog hebben ach gewoon ogen dicht als je bezig bent maar nu zonder hakken shorts en een topje zag er echt niet uit en ja de eigenaar denk ach waarom niet zo kunnen we elke weekend een extra 15 euro binnen harken we doen pyjamafeest over twee weken doen we hoedenfeest zo ken ik er nog een paar LOL
    Ik was in penelop maar ik vond het ook niets. Is totaal niet opwindend en daar hadden de andere ijsberen ook last van. Maat zei ik ga nooit meer naar een pyama party.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. Onderstaande 3 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 4 maart 2024),Purrfect ( 4 maart 2024),Reinstecke Fuchs ( 4 maart 2024)

  3. #3827
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Inderdaad pyjamafeestjes zijn ook niet mijn ding daarom heb ik op vrijdag 1 maart AG bezocht,
    en dat werd een leuk feestje met de aanwezigheid van 63 dames en zo`n 100 ijsberen toen ik om 23.00 uur AG verliet.
    En gelukkig alle dames in spannende lingerie,high heels en een enkeling in monokini
    Reed om 10.30 uur de parkeerplaats op en kreeg aansluitend van theke Tiana mijn beige werkpak.
    Ontbijt met een paar eitjes en Magda had al gezorgd voor een lekkere Latte Machiatto.
    De sauna bezocht en na koud gedoucht te hebben plaats genomen in het rookgedeelte waar ik een sigaartje opstak,
    Christa en Magda gingen aan weerskanten naast mij zitten om mij te verleiden voor een trio,
    en dat was ook de bedoeling van deze veelpleger want Magda was een paar maanden weg geweest en Christa was recentelijk drie weken weg,
    en nu was het duo weer compleet om Husky optimaal te verwennen.
    Dus appartement 20 voor een uur afgehuurd,beide dames uit hun kleding geholpen Christa had een geil oranje visnet jurkje aan,
    en Magda had ook haar grote borsten de vrijheid gegeven.
    Zo kon het feest beginnen overal borsten,lippen,monden,poesjes,tepels en in het midden van dit geweld mijn op knappen staand totempaaltje.
    Na vele positie en condoom wisselingen heerlijk met Christa bovenop het totempaaltje mijn nakomelingen de vrijheid mogen geven
    Wat hebben wij drieën weer van elkaar genoten de engelen bleven maar zingen
    Met Cavediver en Firehawk en diverse Duitse ijsberen leuk kunnen communiceren,
    Firehawk had weer een emmertje tot het randje gevuld met zijn favoriete Raluca
    Kok Said had ons weer een smaakvol hapje eten voor gezet,
    en zelfs nog een half uurtje van de zon mogen genieten op het dakterras om later af te zakken naar de relaxruimte om op een comfortabel ligbed de meegenomen lectuur door te nemen.
    Mijn tweede kamer was met de prettig gestoorde Lilly die mij met haar prettige lichaam weer in vuur en vlam zette,
    in mijn zaadjes laten weg zwemmen.
    Na nogmaals de sauna bezocht te hebben zag ik Lia zitten die net binnen was en zij wachtte op haar date,
    even bij haar komen zitten en besloten dat ik haar later op avond zou ontvoeren.
    Aldus geschiedde en met deze Dominicaanse kanjer een uurtje wezen sparren en tongworstelen in appartement 19 waar de levenssappen rijkelijk vloeide
    en waar we van elkaar super genoten hebben
    Om 23.00 uur samen het Firehawk die later was gekomen AG met een voldaan gevoel verlaten,
    drie 100 % Huskyproof kamers deden mij glimlachend naar de mooie Veluwe rijden

  4. Onderstaande 21 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 maart 2024),cavediver ( 5 maart 2024),donkeywonkey ( 4 maart 2024),Elmo3108 ( 5 maart 2024),Firehawk ( 4 maart 2024),Jester ( 5 maart 2024),Kurt Cobain ( 4 maart 2024),lekkersfan (25 maart 2024),Liefje ( 4 maart 2024),mentholbear ( 5 maart 2024),Mooiejoke ( 7 maart 2024),mynasch ( 5 maart 2024),pret ( 4 maart 2024),Purrfect ( 4 maart 2024),Reinstecke Fuchs ( 4 maart 2024),schoolmeester ( 5 maart 2024),Shakir ( 8 maart 2024),soul4fun ( 5 maart 2024),WANDELAAR5 ( 4 maart 2024),Wentelt Eefje ( 4 maart 2024),wooley ( 7 maart 2024)

  5. #3828
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Ik ben afgelopen maanden paar keer geweest in ACAGOLD: persoonlijk vind ik het minder dan Penelope. En wat en KLEREMUZIEK, ook een groot verschil met Penelope. Bovendien is het eten in laatstgenoemde club stukken beter! Dames zijn in beide clubs talrijk: dat zit bij beide zusterclubs wel GOED!!

  6. Onderstaande 5 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (15 maart 2024),mentholbear ( 8 maart 2024),WANDELAAR5 ( 8 maart 2024),Wentelt Eefje ( 8 maart 2024),wooley ( 8 maart 2024)

  7. #3829
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Mijn navigatiesysteem gisteren ingesteld op Acapulco Gold waar ik kort na tien uur aan kwam,
    ik was bijna de eerste bezoeker maar een mij bekende Belgische ijsbeer en fan van Vanessa was mij voor.
    Tiana overhandigde mij voor een geringe vergoeding een beige maatkostuum.
    en na een verkwikkende douche,ontbijt en sauna kon het feest beginnen.
    Zo rond elf uur waren er rond de tien dames aanwezig o.a. Bella,Pamela,Christa,Vanessa,Magda,Bibi,
    later rond 21.00 uur waren er via de AWL 55 dames aanwezig,
    en het aantal ijsberen was vanwege de Ramadan slechts rond de 70.
    Natuurlijk begonnen met met een klassieker via een trio met Christa en Magda,
    een uur kon ik mij wentelen in een warm nest van borsten,poesjes,mondjes deze twee dames zijn een geweldig op elkaar ingespeeld team en vergeten vooral zichzelf niet om te genieten op velerlei wijze
    Mijn tweede kamer was met de bruingebrande Roemeense Briana een lieve jonge meid met een heerlijke kont en ferme borsten die volledig voldeed aan de gewenste GFE en BJ service van Husky
    En mijn derde kamer zo rond tien uur in de avond was met de prettig gestoorde Lilly die mij na een intieme vrijpartij op de sofa verleidde op een uurtje GFE hoogstandjes
    Over meeste bovenstaande dames heb ik de laatste tijd al meer gedetailleerd geschreven dus daar laat ik het maar bij, wel vermeldingswaard is het feit dat deze dames spannende lingerie droegen dus er was genoeg uit te pakken
    Eten was gevarieerd en smaakte prima ook meerdere niet schrijvende maar wel lezende ijsberen gesproken uit het mooie Limburgse land,
    tevens was soul4fun actief om zijn geliefde hobby uit te voeren en dat zelfde geld voor Firehawk die pas om acht binnenkwam om zijn geliefde duifje tot het randje toe te verwennen
    Alles bij alles werd het voor Husky een fijne werkdag van ruim veertien uur want samen met Firehawk verlieten wij AG tegen twaalf uur,
    hij naar Limbo land en Husky vermoeid maar voldaan na drie fijne sessies en uitgezwaaid door Alina en Serin naar de mooie Veluwe

  8. Onderstaande 23 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (17 maart 2024),brombeerzuid (17 maart 2024),Caracol (18 maart 2024),comcom (17 maart 2024),Firehawk (17 maart 2024),Gielle012 (18 maart 2024),jemame (17 maart 2024),JonnyFontane (17 maart 2024),Kurt Cobain (17 maart 2024),Liefje (17 maart 2024),Massi (28 maart 2024),mentholbear (17 maart 2024),mynasch (18 maart 2024),pret (17 maart 2024),Purrfect (18 maart 2024),rmjhexe (17 maart 2024),schoolmeester (17 maart 2024),Shakir (17 maart 2024),soul4fun (18 maart 2024),taka22 (17 maart 2024),Toetebel (17 maart 2024),WANDELAAR5 (17 maart 2024),Wentelt Eefje (17 maart 2024)

  9. #3830
    Geregistreerd
    17 oktober 2022
    Last Online
    Gisteren @ 20:32
    Berichten
    118
    Discussies
    1
    Thanks
    417
    Thanked
    267 in 53 posts

    Standaard

    Zweimal am Wochenende machte ich mich auf dem Weg, um dem ACA Gold einen Besuch abzustatten.

    Finde das Essen speziell am Wochenende erheblich besser als im Penelope und vom Publikum auch angenehmer.

    Beim ersten Mal gab's ein 60 Minuten Wiedersehen mit Superstar Adina. Zu ihr kann ich nichts mehr sagen. Ist neben Emely vom Prime Velbert die mich subjektiv gesehenen Beste von allen. Bin jedes Mal froh, wenn ich überhaupt die Chance bekomme, mit ihr aufs Zimmer gehen zu dürfen. Und da Sie zig Stammkunden hat, ist es auch jedes Mal ein Lotterieverfahren. Aber es hat wieder geklappt und ich bin 3 Wochen später noch geflasht davon.

    Am darauffolgenden Wochenende besuchte ich meine Stammclubfrau Ruby (nach ihrer Rückkehr aus dem Penelope länger nicht gesehen gehabt) und es war wie immer schön und auch lustig. Charakterlich ist sie mein Sonnenschein und optisch eh ein absoluter Gewinn für das ACA Gold. Liebe ihre ständige Aufmerksamkeit auch abseits der Zimmereinheiten. Finde auch, dass Sie im ACA Gold viel besser aufgehoben ist als im Penelope.

    Und dann gab's dort auch eine Premiere und eine positive Überraschung für mich. Buchte die erst 19 jährige leicht Jipsy aussehende (ähnelt Della ein wenig) Roxana. Sehr sympathisches liebes Mädchen, welches ständig lächelt und auf dem Zimmer eine Ausdauer hat, die mich heute noch den damaligen Muskelkater erinnert. Mein lieber Mann welch eine Sportskanone, die fordert und fördert. Da wird es auf jeden eine oder sogar mehrere Wiederholungen geben in naher Zukunft.

    Insgesamt ist mir jedoch aufgefallen, dass das Penelope gegenüber dem ACA Gold mehr Neuzugänge generieren kann. Das soll aber das bekannte Line Up des ACA Gold auf keinen Fall schmälern.

    Einen Neuzugang namens Ramona habe ich dort leider verpasst. Höre das Schwärmen meines Kumpels noch heute. Muss wohl ein Traumzimmer gewesen sein. Naja man kann nicht alles haben. Vielleicht irgendwann Mal.

  10. Onderstaande 9 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 maart 2024),Dannii (24 maart 2024),Giodude (24 maart 2024),Husky (25 maart 2024),Kurt Cobain (24 maart 2024),mentholbear (25 maart 2024),soul4fun (25 maart 2024),WANDELAAR5 (25 maart 2024),Wentelt Eefje (24 maart 2024)

  11. #3831
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:03
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Ik kan me de tijd nog heugen dat ik keuzestress had om te bepalen welke club ik zou bezoeken. Iets met een FOMO gevoel. Tegenwoordig kost het veel moeite om te bedenken waar ik heen moet. Gisteren was ik wel toe aan een erotisch verzetje. Uiteindelijk een dobbelsteen laten beslissen welke club het zou worden. Het aantal ogen bleek te corresponderen met Aca. Zo rond kwart voor zes aangekomen. Omgekleed en geld en autosleutel in het aparte kluisje uit voorzorg. Als ik me omdraai zie ik een bekend Babylonisch tuinkaboutertje. Ik krijg de vraag wat ik in Aca doe en kan haar dezelfde stellen. We spreken af elkaar later op te zoeken. Eerst maar eens de innerlijke mens versterkt met een hapje eten.

    Het gros van de mij bekende bups aan dames bleken hun bips niet geparkeerd te hebben op de AG bankjes. Ook de bekende Nederlandse beren die vaak in Aca bivakkeren blonken uit in afwezigheid.

    Aanwezige mij bij naam bekende dames: oa Adina, Cassandra, Christa, Elena, Eva, Lara (met kleurspoeling en geplastificeerde voorgevel), Magda, Manuela, Natalie, Pamela, Raluca, Rebecca, Selena en Vanessa. Van de aanwezige voor mij nieuwe dames is er eentje die geregeld haar paaldanskunsten vertoont op Earned It van the Weeknd uit de film 50 Shades of Grey.

    Afwezige mij bij naam bekende dames: oa Adnana, Anna, Bibi, Caro, Christina, Corina, Deborah, Diana, Ella, Emily, Heleen, Ivy, Jessica, Karina, Lia, Mihaela, Mina, Putri, Shila, Violetta, Vivian.

    Na een tijdje Eva opgezocht, beetje bijgepraat en aangezien het duidelijk was dat we op een kamer zouden belanden de bar verruild voor een appartement. Een rustige en relaxte opbouw met een verkenning van elkaars lichaam met de vingertoppen. Als haar handje zich ontfermt over the little Dude groeit deze als kool en voor haar het teken om over te gaan tot pijpen. Dit doet ze met veel gevoel en sensueel. Als ik op een gegeven moment haar afrem denkt ze dat ik dit doe als seintje voor een vagina monoloog van the little Dude. Nope meiske, anders zou hij lava spugen als een actieve vulkaan. Ze hervat het pijpen met veel variatie en zoekt telkens de grens op zonder hem te overschrijden. Toch moet ik weer een adempauze inlassen. Na een paar minuten hervat haar handje de aanval. Mijn suggestie om dit voort te zetten vervult ze met olie. Ook nu met zeer veel gevoel en sensueel. Ik geef haar na een kwartiertje genieten met een grote G de keuze hoe ze the little Dude wilt “killen”. Ze wil haar gulzig mondje gaarne vullen en nadat ze de olie verwijderd heeft verdwijnt de little Dude in haar mondje. Na enkele minuten moet hij zich gewonnen geven. Heerlijk genoten van deze pretty face with a perfect body.

    Nog even op het overdekte terras met Eva nagebabbeld om daarna nog wat te eten. De aftrap van Frankrijk - Duitsland gekeken en hoop dat de technische staf en spelers goed gekeken hebben. De bar opgezocht en langzamerhand druppelen de mannen binnen maar niet in de grote getalen als normaal. Er duikt alsnog een bekende beer op die ik ooit in Venus heb leren kennen. De laatste wetenswaardigheden uitgewisseld totdat Adina hem komt ophalen. Absoluut een optie voor een eventuele tweede sessie.

    Of het door het gebrek aan potentiële bedpartners komt maar dames die al lange tijd in Aca zijn en waarmee ik nooit enige interactie heb gehad laten nu hun interesse blijken en Eva is van mening dat ik intiemer kennis moet maken met een vriendinnetje van haar. Mijn main target is echter Adina maar ze wordt telkens voor mijn neus weggekaapt. Als ik een colaatje tap aan het nieuwe postmix apparaat wordt ik ongewenst onzedelijk betast aan mijn kont. Aangezien er geen mannelijk #metoo meldpunt is draai ik me om en kijk tegen het bebrilde gezichtje van Selena aan. Vooral haar fitbody lichaam is jummy. We besluiten een appartement te nemen om ons af te zonderen.

    Ook nu is de opbouw rustig en relaxt en als ze tevreden is met de status van the little Dude is ze van mening dat haar mond nader kennis moet maken met hem. Een heerlijke pijpbeurt is zijn deel. Als ik de mannelijke lava voel opborrelen onderbreek ik haar. Ze vraagt of ik wil neuken maar gezien het tijdstip en er hierna geen kamer meer volgt zeg ik dat we rustig aan kunnen doen. Tijdens dit kon ze haar handje niet van the little Dude afhouden. Ze merkt dat dit mij wel bevalt en vraagt of ze hiermee verder mag gaan. Na mijn ja laat ze wat speeksel uit haar mond op the little Dude vallen en verwent hem. Na mond en hand is volgens haar haar poesje aan de beurt voor the little Dude. Regenjasje wordt aangebracht en haar flexibiliteit en leningheid zorgen voor een variatierijke uitvoering van bedgymnastiek. Het jasje wordt dan ook probleemloos gevuld. Na een douchke de kamer verlaten en na betaling afscheid genomen waarop ik me omgekleed heb en de club heb verlaten.

  12. Onderstaande 24 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (25 maart 2024),cavediver (25 maart 2024),comcom (26 maart 2024),Firehawk (24 maart 2024),Gustomass (24 maart 2024),ju52 (25 maart 2024),Kwakje (25 maart 2024),Liefje (24 maart 2024),Massi (28 maart 2024),mentholbear (25 maart 2024),mynasch (25 maart 2024),noglangnietuitgewandeld (25 maart 2024),Patjax ( 7 april 2024),pcenter (28 maart 2024),Pierke69 (13 april 2024),pret (24 maart 2024),Purrfect (24 maart 2024),Reinstecke Fuchs (24 maart 2024),schoolmeester (25 maart 2024),soul4fun (25 maart 2024),Tjeppah (24 maart 2024),Toetebel (24 maart 2024),uurtje (24 maart 2024),Wentelt Eefje (24 maart 2024)

  13. #3832
    Geregistreerd
    28 september 2016
    Last Online
    28 maart 2024 @ 07:51
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    40 in 10 posts

    Standaard

    Ben 1 keer daar geweest op een zaterdagavond , de gang naar de entree is net of je bij checkpoint charlie van west naar oost berlijn moet . Werd hartelijk ontvangen door Ceyrin ,voormalig theke in goch , die me in eerste instantie niet herkende door mijn stofmasker . Ben niet lang gebleven veel te druk met wachtende jan , piet , joris en corneel . Echt een afwerk fabriek , met mijnwerkersdouches , sfeerloos .

  14. Onderstaande 4 leden hebben leovanes bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (28 maart 2024),Herr Fick (28 maart 2024),mentholbear (28 maart 2024),toppertje911 (28 maart 2024)

  15. #3833
    Geregistreerd
    19 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    96 in 30 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leovanes Bekijk bericht
    Ben 1 keer daar geweest op een zaterdagavond , de gang naar de entree is net of je bij checkpoint charlie van west naar oost berlijn moet . Werd hartelijk ontvangen door Ceyrin ,voormalig theke in goch , die me in eerste instantie niet herkende door mijn stofmasker . Ben niet lang gebleven veel te druk met wachtende jan , piet , joris en corneel . Echt een afwerk fabriek , met mijnwerkersdouches , sfeerloos .
    Hahaha… ben daar 1 keer overdag geweest: niet mijn club ! Vroeg me toen al af hoe het op een drukke avond moet zijn. Ik vermoedde al zoiets als jouw ervaring.

  16. #3834
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Na verleden week woensdag en zondag in GG te zijn geweest werd het nu weer tijd om de huiskamer van AG te bezoeken,
    gisteren reed ik om 10.15 uur de praktisch lege parkeerplaats op en kreeg van leilya mijn beige werkkostuum.
    Er waren zo rond 11 uur toch al een tiental dames aanwezig ik zag zo vroeg de recentelijk teruggekeerde Rebekka en Ella maar ook Christa,Vanessa,Pamela,Michaela,Adina,Putri,Laura en Adina.
    Zelf na voedzaam ontbijt direct de sauna bezocht en heerlijk koud de douche zijn werk laten doen om aansluitend neer te ploffen naast een van mijn lievelings milfjes in de persoon van Colombiaanse Laura,
    dit mooie dametje met een kort rokje en topje in een slangen design begon mij dusdanig te knuffelen dat de gang naar appartement 20 vanzelfsprekend was.
    Natuurlijk mocht ik dit presentje met volle overgave uitpakken en een uur lang kon de verwennerij beginnen.
    Prima Huskyproof service met alles er op en er aan in tantra stijl.
    We hebben weer heerlijk van elkaar genoten en een uur is eigenlijk te kort met deze Zuid Amerikaanse tijger weliswaar nu in een slangenvelletje
    Hapje gegeten wat weer prima smaakte en Ella met al haar charme had mij al voorbereid voor een trio met Rebekka beide dames waren na vier maanden afwezig te zijn geweest dinsdag weer op het vertrouwde nest teruggekeerd!
    Ella was gekleed in een zwarte transparante body die haar figuur prima deed uitkomen en Rebekka had een visnet gevalletje aan waar haar ferme borsten en tepels doorheen priemde.
    Een uur lang in appartement 19 werd voor ons drieën een bijzonder geile erotische worsteling die zijn weerga niet kende,
    zonder alle details te vermelden kwamen we alle drie volledig aan ons trekken en de klokken in Ratingen begonnen te luiden bij het zoveelste hoogtepunt
    Meerdere ijsberen gesproken uit de Benelux en Duitsland zoals twee Duitse zakenmannen die evenals mijn persoontje vaak GG afwisselen met AG.
    Het avondeten was lekker met frites,diverse vleessoorten,salade en fruit en het Yoghurt toetje was een prima afsluiting.
    Christa kwam op mijn schoot zitten met de vermelding dat ze een cadeautje voor mij had en ik dacht toen ik haar niemendalletje wat omhoog trok dat het haar fraaie poesje was?
    Maar dat was het niet dus ik dook weer voor de vierde keer de sauna in maar was toch wel nieuwsgierig wat mijn cadeautje zou eventueel zou zijn en ging met vragende ogen weer naast haar zitten op de sofa,
    en ja hoor door haar subtiele aanrakingen in de buurt van Husky junior ging ik weer voor de bijl en huurde voor een uurtje appartement 18 af.
    Haar zwarte transparante jurkje was snel verwijderd en beide gingen over tot het betere erotische lik en pijpwerk om uit eindelijk in mijn zaadjes te laten zwemmen
    Christa is altijd een zekerheid in AG en staat borg voor goede seks, als ze bovenop mijn totempaaltje zit is het net een Duracel konijntje
    En het cadeautje kwam ook in de vorm van twee doosjes luxe sigaren
    Er waren 49 dames en zo`n 70 ijsberen al werd het drukker na zonsondergang
    Om tien uur vermoeid maar voldaan vertrokken na drie kamers met dank aan Laura,Ella,Rebekka en Christa naar de mooie Veluwe

  17. Onderstaande 18 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 maart 2024),broodpoot (29 maart 2024),hara1d (29 maart 2024),Johnsonxxx (29 maart 2024),ju52 ( 2 april 2024),Kurt Cobain (28 maart 2024),Liefje (31 maart 2024),mentholbear (29 maart 2024),mynasch (29 maart 2024),Purrfect (28 maart 2024),Reinstecke Fuchs (28 maart 2024),schoolmeester (28 maart 2024),snaal88 (28 maart 2024),Tjeppah (28 maart 2024),Toetebel (29 maart 2024),WANDELAAR5 (28 maart 2024),Wentelt Eefje (28 maart 2024),wooley (31 maart 2024)

  18. #3835
    Geregistreerd
    28 april 2018
    Last Online
    Gisteren @ 17:06
    Berichten
    101
    Discussies
    9
    Thanks
    2
    Thanked
    76 in 32 posts

    Standaard

    iemand jessica nog gespot afgelopen tijd ?

  19. #3836
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.143
    Thanked
    5.792 in 2.934 posts

    Standaard

    Nee.

  20. #3837
    Geregistreerd
    14 maart 2010
    Last Online
    1 april 2024 @ 20:48
    Berichten
    107
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    313 in 51 posts

    Standaard

    Wil hier morgen naar toe maar is de bezetting ivm tweede paasdag als een weekenddag of toch rustige maandag?

  21. #3838
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Tweede Paasdag toch onverwachts de huiskamer van AG bezocht omdat een geplande afspraak door ziekte van de ontvangende partij niet door kon gaan,
    maar goed er zijn ergere zaken in het leven dus niet aan de Paasmaaltijd maar aan het Leenbruiden menu begonnen op deze regenachtige tweede Paasdag.
    Reed om 10 uur de al met acht auto`s bezette parkeerplaats op!
    Inderdaad ijsberen genoeg en zo`n 10-12 dames al vroeg in de morgen.
    Later in de middag werd het drukker met de dames en rond 18.00 uur waren er 43 dames aanwezig en zo`n 60-70 ijsberen.
    Dames aanwezig o.a. Helen,Ami,Lucia Dominicaanse milfje,Miriam,Loredana,Manuela,Alice,Adele in Brasil bikini ,Roxy,Lolita in het Oranje,Caro,Ella,Lydia,Nathalie,Michaela,Alexandra als pornoster,
    Vanessa,Emily,Selena,Briana zag er nu met lang haar nog leuker uit,Adina,Bibi,Daria,Nicol en nog twee andere Dominicaanse dames die ik niet kend en nog vele andere schoonheden
    Natuurlijk eerst een saunabezoek samen met de Belgische fan van Vanessa,
    saunabezoek gedurende de dag nog vier maal herhaald met zowel menthol als citroen aufguss mijn Belgische mede ijsbeer had weer een eigen mengseltje meegenomen uit de potten van Obelix en Astrix en fungeerde als aufgussmeister
    Het gevarieerde eten was voortreffelijk was zondemeer Paas waardig!
    Gedurende deze tweede Paasdag regelmatig opgetrokken met een wel lezende maar niet schrijvende ijsbeer die ik lange tijd niet had gezien maar toentertijd een bekende verschijning was in Fungaarden en Villa Marisol/Gallardo.
    Ook hij is een fan van Selena evenals de schrijver van dit bericht
    Mijn eerste kamer was met de sympathieke Roemeense Ella een tijdje bij haar op de sofa gezeten en aansluitend appartement 18 voor een uurtje afgehuurd,
    haar mooie body,lange benen en fraaie borsten brachten Husky weer in vervoering en met plezier kleedde hij de in de zwarte lingerie gestoken Ella uit om daarna van het bed ons domein te maken,
    met haar fijne service en intense massage was het goed toeven en konden mijn nakomelingen naar hun rubberen gevangenis zwemmen
    Wat hebben we weer van elkaar genoten op deze tweede Paasdag
    Mijn oude bekende uit vroegere tijden had zich inmiddels over Selena ontfermd en na terugkomst gezamenlijk nog een hapje gegeten,
    nadat hij vertrokken was nog wat met Loredane gesproken die ik binnenkort zal uitnodigen voor een hernieuwde intense kennismaking.
    Rond halfnegen nog samen met Selena kunnen genieten van haar acrobatische kunsten op seksgebied ter afsluiting van een mooie dag,
    ze kronkelde als een slangenmens rond mijn totempaaltje en een fijne ontploffing deed de kerkklokken in Ratingen luiden
    Wat een rustig Paasetentje had moeten worden werd nu een smulpartij met warmbloedige dames
    Om tien uur met een voldaan gevoel en uitgezwaaid door Serin vertrokken uit deze gezellige saunaclub naar de mooie Veluwe

  22. Onderstaande 16 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 ( 2 april 2024),donkeywonkey ( 7 april 2024),Gustomass ( 3 april 2024),jemame ( 2 april 2024),ju52 ( 2 april 2024),Kurt Cobain ( 2 april 2024),Liefje ( 2 april 2024),mentholbear ( 3 april 2024),mynasch ( 3 april 2024),Pierke69 (13 april 2024),Purrfect ( 2 april 2024),Reinstecke Fuchs ( 2 april 2024),schoolmeester ( 2 april 2024),Toetebel ( 2 april 2024),WANDELAAR5 ( 2 april 2024),Wentelt Eefje ( 2 april 2024)

  23. #3839
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Was ik nog vergeten Oxana/Larissa was ook maandag vanaf 15.00 uur aanwezig een echte gipsy queen,
    13-4 is er ook weer een spannende party ik dacht met Bunny thema.
    Kun je ook weer 10 toegangsbewijzen kopen voor 200 euro
    Natuurlijk is dezelfde party ook in Penelope dus het het is weer keuze stress met diverse party`s in mijn favoriete saunaclubs zoals ook GG met Springparty,AG en Penelope met Bunnyparty`s

  24. Onderstaande 3 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 3 april 2024),mentholbear ( 3 april 2024),Purrfect ( 3 april 2024)

  25. #3840
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:58
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.668
    Thanked
    9.541 in 3.444 posts

    Standaard

    Babylon met hun voorjaarsfeestje. Kun je 13 april eigenlijk wel naar een club zonder feestje? De dames willen natuurlijk nog even goed verdienen vóór Orthodox Pasen .

  26. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 3 april 2024),schoolmeester ( 3 april 2024)

  27. #3841
    Geregistreerd
    23 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Berichten
    124
    Discussies
    1
    Thanks
    866
    Thanked
    199 in 87 posts

    Standaard

    12144793-F1.jpg

    Nicht zu vergessen die 18Jahre Party in der Finca.

  28. Onderstaande leden hebben Kurt Cobain bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 ( 3 april 2024)

  29. #3842
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Net terug van aca. Was wat rustiger dan normaal door ramadan. Al waren toch wel eventjes alle kamers bezet op bepaalde momenten. Denk iets van 40 vrouwen. Nieuwe erbij en sommige terug van vakantie. Adina 2x kort gezien op de dag.
    Manbijtkat was er ook en nog een andere bekende. Die hebben nog wat nieuwe meiden uitgeprobeerd.
    Zelf heb ik het kontje van Raluca gevuld en het mondje van Heleen. Voor mij was het weer geslaagd.

  30. Onderstaande 16 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 7 april 2024),Dannii ( 7 april 2024),Haradamannetje ( 7 april 2024),Husky ( 7 april 2024),ju52 ( 8 april 2024),Kurt Cobain ( 7 april 2024),Manbijtkat ( 7 april 2024),mentholbear ( 8 april 2024),Patjax ( 7 april 2024),Pierke69 (13 april 2024),pret ( 7 april 2024),Reinstecke Fuchs ( 7 april 2024),rmjhexe ( 7 april 2024),Shakir ( 7 april 2024),WANDELAAR5 ( 7 april 2024),Wentelt Eefje ( 7 april 2024)

  31. #3843
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 14:34
    Berichten
    609
    Discussies
    7
    Thanks
    928
    Thanked
    461 in 220 posts

    Standaard

    Ik moest me mondje en me kontje verkopen.

  32. #3844
    Geregistreerd
    17 oktober 2022
    Last Online
    Gisteren @ 20:32
    Berichten
    118
    Discussies
    1
    Thanks
    417
    Thanked
    267 in 53 posts

    Standaard

    Donnerstag im ACA Gold

    Nach fast 4 Wochen Abwesenheit besuchte ich am Donnerstag wieder den Club in Ratingen. Überraschenderweise recht angenehm was das Line Up und die nicht so hohe Anzahl an Bären betraf. Zuerst begrüßte ich Superstar Adina und wir rauchten eine Zigarette zusammen. Leider hatte Sie schon einen Termin mit einem Stammgast, ansonsten wäre ich sofort mit ihr aufs Zimmer gegangen. Ebenfalls nett begrüßt wurde ich von Clubehefrau Ruby und der süßen Roxana. Jedoch widmete ich mich erstmal dem köstlichen Essen bestehend aus Rinderbraten, Putengulasch, Kartoffeln, Nudeln und etlichen Salaten. Ein großes Lob an den Koch. War wirklich sehr lecker gewesen. Danach nach einer weiteren Zigarettenpause machte ich mich auf, ein Versprechen einzulösen. Und zwar nach langer Zeit die bezaubernde Caro mal wieder zu besuchen. Diese nahm die Einladung, zu einer gemeinsamen Zimmereinheit dankend entgegen. 30 Minuten wurde ich von dieser atemberaubenden Persönlichkeit verwöhnt. Anders kann man das Zimmer garnicht beschreiben. Es war wie immer ein absolutes Top Zimmer mit Caro. Und es werden hoffentlich noch einige Wiederholungen mit ihr in naher Zukunft folgen. Nach dem Zimmer genoss ich noch die ausgezeichnet temperierte Sauna und nach dem Duschen machte ich mich glücklich und zufrieden auf dem Heimweg. Ich würde sagen es war eine sehr gelungene After Work Party im ACA Gold.

  33. Onderstaande 10 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

    Dannii ( 7 april 2024),Firehawk ( 7 april 2024),Husky ( 7 april 2024),irongiant ( 9 april 2024),ju52 ( 8 april 2024),Kwakje (11 april 2024),mentholbear ( 8 april 2024),Pierke69 (13 april 2024),WANDELAAR5 ( 7 april 2024),Wentelt Eefje ( 7 april 2024)

  34. #3845
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley had een berichtje gekregen van Putri wanneer ik nog eens langs kwam.
    Dus vanmorgen bolide richting kaarst gestuurd. Na de files rond 11:00 uur blij verwelkom. Na betaling in ijsberen vel gehesen en naar het ontbijt.
    Wat meteen opviel was dat de douche schoon was en de kraan werkte net als de nieuwe zeepdispenser.
    Ook ziet de club er een stuk beter gepoetst uit dan laatste keer dat ik er was. Waren veel dames waaronder een aantal toppers. Had een afspraak met Putri en zij kwam keurig bij me bijpraten..
    Daarna gezellig een uurtje mee naar de kamer geweest waarbij het er wild aan toe ging.
    Na deze kamer sauna opgezocht en zowaar was deze goed heet en schoon. Daarna relaxed in de zout kamer.
    Intussen liep het vol met dvps. 30+ geteld
    Ik had een dvp op het oog die ik nog van vroeger kende maar helaas was ze steeds in gesprek met vriendin.
    Andere keer maar weer.
    Als toetje van de dag caro laten zweten om de laatste zaadjes eruit te halen.
    Lieve en correcte dame.
    Wordt nog wel vervolgd..
    De Riesen-Eisbear...

  35. Onderstaande 15 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (11 april 2024),comcom (11 april 2024),Firehawk (11 april 2024),ju52 (11 april 2024),Kurt Cobain (11 april 2024),Kwakje (11 april 2024),mentholbear (14 april 2024),Pierke69 (13 april 2024),Reinstecke Fuchs (12 april 2024),rmjhexe (11 april 2024),schoolmeester (12 april 2024),Shakir (11 april 2024),Toetebel (12 april 2024),WANDELAAR5 (11 april 2024),Wentelt Eefje (11 april 2024)

  36. #3846
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:58
    Berichten
    1.145
    Discussies
    84
    Thanks
    770
    Thanked
    1.609 in 652 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Wooley had een berichtje gekregen van Putri wanneer ik nog eens langs kwam.
    Dus vanmorgen bolide richting kaarst gestuurd. Na de files rond 11:00 uur blij verwelkom. Na betaling in ijsberen vel gehesen en naar het ontbijt.
    Wat meteen opviel was dat de douche schoon was en de kraan werkte net als de nieuwe zeepdispenser.
    Ook ziet de club er een stuk beter gepoetst uit dan laatste keer dat ik er was. Waren veel dames waaronder een aantal toppers. Had een afspraak met Putri en zij kwam keurig bij me bijpraten..
    Daarna gezellig een uurtje mee naar de kamer geweest waarbij het er wild aan toe ging.
    Na deze kamer sauna opgezocht en zowaar was deze goed heet en schoon. Daarna relaxed in de zout kamer.
    Intussen liep het vol met dvps. 30+ geteld
    Ik had een dvp op het oog die ik nog van vroeger kende maar helaas was ze steeds in gesprek met vriendin.
    Andere keer maar weer.
    Als toetje van de dag caro laten zweten om de laatste zaadjes eruit te halen.
    Lieve en correcte dame.
    Wordt nog wel vervolgd..
    Is Aca gold verhuist

  37. Onderstaande 4 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (12 april 2024),mentholbear (14 april 2024),Toetebel (12 april 2024),wooley (12 april 2024)

  38. #3847
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Bedoel ratingen.. Lol
    De Riesen-Eisbear...

  39. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (12 april 2024)

  40. #3848
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 14:34
    Berichten
    609
    Discussies
    7
    Thanks
    928
    Thanked
    461 in 220 posts

    Standaard

    Vanavond hier eens wezen kijken, qua drukte viel het behoorlijk mee ik kon mijn auto zelfs netjes in een mooi parkeervak onder het afdak parkeren.
    Bij de ingang 30 euro afgerekend bij de theke die druk in gesprek was en mij geen blik of gesprek gunde, beetje raar om zo gasten te ontvangen maar dat zal wel aan mij liggen.
    Eerst maar eens een hapje eten, prima vlees van de gril en lekker frieten. Zelfs kebab werd volop aangevuld.
    Na wat drankjes naar binnen gewerkt te hebben Putri tegen het lijf gelopen en een fijn uurtje mee beleefd, zie de recensie in haar topic.
    Daarna nog een Roemeense dame waarvan ik de naam niet meer weet, een recht toe recht aan kamer maar wel met tongzoenen en alls erop en eraan, toch niet slecht voor 5 tientjes, waar vind je het nog?
    Dit is een club waar je niet te lang moet zijn, er is weinig te doen, zeker als je er alleen naartoe gaat kan het best saai zijn.
    Al met al een prima ervaring in deze club, het is geen club waar ik de deur plat zal lopen maar zo af en toe is dit toch echt wel leuk.

  41. Onderstaande 14 leden hebben Haradamannetje bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey (14 april 2024),Firehawk (12 april 2024),Kwakje (13 april 2024),ME262 (13 april 2024),mentholbear (14 april 2024),Pierke69 (13 april 2024),pret (12 april 2024),Reinstecke Fuchs (13 april 2024),rmjhexe (12 april 2024),schoolmeester (13 april 2024),Shakir (13 april 2024),uurtje (12 april 2024),WANDELAAR5 (12 april 2024),Wentelt Eefje (13 april 2024)

  42. #3849
    Geregistreerd
    17 oktober 2022
    Last Online
    Gisteren @ 20:32
    Berichten
    118
    Discussies
    1
    Thanks
    417
    Thanked
    267 in 53 posts

    Standaard

    Ich war gestern Abend auch vor Ort gewesen und war auch positiv überrascht, dass es von 17-1:30 Uhr nicht überfüllt gewesen ist. Gegen 22 Uhr wurde es etwas voller und es gab auch für ca. 2 Stunden leichte Zimmerstaus, aber nicht so extrem wie normalerweise am Wochenende im Penelope. Nutzte gestern erneut die ausgezeichnete Massage beim Masseur Anten, der nach über 4 Wochen Abwesenheit endlich wieder zurück ist. Danach ein langer und ausgezeichneter Saunagang und danach dann der erste Gang zum vollzüglichlichen Grillbuffet. Das Essen gestern war ausgezeichnet und jederzeit frisch.

    So nun am zum Wesentlichen meines gestrigen Besuches.

    Erstes Zimmer nach 5 Wochen Pause mit Clubehefrau Ruby. Die für mich persönlich schönste Frau des Clubs überhaupt, aber das ist ja subjektiv zu betrachten. Verstehe mich mich abseits der Zimmereinheiten auch super mit ihr und wir machen unsere Späße zusammen. Das Zimmer wie immer Top. Diesmal mehr inniger Reiter und Doggy zum Abschluss. Sehr viel Nähe kam auch auf und so wechselten verdiente 50 Euro nach etwas über 30 Minuten den Besitzer. Freue mich schon jetzt auf weitere Zimmereinheiten mit Ruby. Hoffentlich bleibt sie dem Club noch ganz lange erhalten. Ihre positive Ausstrahlung ist bemerkenswert.

    So als ich schwankte zwischen den Beautys Roxana und Loredana, ergab sich plötzlich die Möglichkeit, die 2 Topstars des Clubs Adina oder Caro noch buchen zu können. Konnte mein Glück kaum in Worte fassen. Da ich letzte Woche Caro bereits gebucht hatte, entschied ich mich diesmal für Adina. Letztendlich die goldene Entscheidung. Über eine Stunde vergnügten wir uns beide mit allem was unter GFE möglich ist und alleine noch der AST von über 15 Minuten zeigt mir jedes Mal, wer der eigentliche Superstar des Clubs ist. Charakterlich, Optisch und was Atmosphäre und Wohlfühloase betrifft, gibt es für mich einfach keine bessere DL. Bin immernoch richtig gefasht von Adina, einfach der Wahnsinn diese Persönlichkeit.

    Die Clubtag gestern war der bisher schönste in diesem Jahr. Großes Dankeschön an Masseur Anten, Liebling Ruby und speziell an Adina.
    Laatst gewijzigd door Reinstecke Fuchs; 13 april 2024 om 12:17

  43. Onderstaande 12 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

    Dannii (13 april 2024),donkeywonkey (14 april 2024),Firehawk (13 april 2024),Hoerenfluisteraar (14 april 2024),mentholbear (14 april 2024),Pierke69 (13 april 2024),pret (13 april 2024),schoolmeester (13 april 2024),uurtje (13 april 2024),WANDELAAR5 (14 april 2024),Wentelt Eefje (13 april 2024),wooley (13 april 2024)

 

 
Pagina 154 van 154 EersteEerste ... 54104144150151152153154

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.

  FKK Artemis 468*60