Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 149
  1. #26
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    jaja bokito was vandaag ook daar en nog meer ijsberen ik heb twee goede sesies gehad
    toppers waren er maar 6 dat is genoeg ik ga zeker binnenkort weer terug goeie sfeer
    Hollandmale vertelt de rest
    Laatst gewijzigd door Big30; 6 juli 2008 om 01:22

  2. #27
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Zaterdag 05/07/08

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bokito8 Bekijk bericht
    Hollandmale vertelt de rest
    Tja, dat zal HM dan maar doen .

    Gisteren een leuke dag beleefd in ZZ, overigens zonder van die shuttle op de hoogte te zijn. Zoals gewoonlijk op zaterdag lekker vroeg aangekomen, tegen 14.00. Makkelijk te vinden vanuit de richting Nijmegen, je passeert pal van tevoren Club Hacienda aan je linkerhand. Vervolgens staat er eveneens links zo'n gele Smart met YY-reclame, goed zichtbaar aan de ingang van de grote parking. Binnengelaten door gastvrouw Claudia, bekend uit YY als Sophie, maar inmiddels weer onder haar eigen naam werkend. De bar werd gedaan door ons aller ROMY, heel gezellie, die rol is haar op het lijf geschreven ! Mooie en compacte club, alles schoon en zuiver, de indeling doet 'n beetje denken aan LR met die grote whirlpool en kleine sauna beneden. De kleedkamer met 40 lockers en 2 gescheiden douches is ook beneden, evenals de rookruimte. Je kleedt je om, temidden van halfnaakte dames die zich zitten op te maken voor de spiegel, want de dames gebruiken dezelfde kleedkamer en lockers. Zo ook Poolse topper Luana en jongere blonde Poolse Agatha, beide bekend uit YY.

    Het ontbijtbuffet in de bar is goed. Genoeg en verschillende soorten broodjes, vlees-, kaas- en zoetbeleg, gekookte eitjes, cornflakes, melk, jus d'orange en koffie. Vanaf de late namiddag is er warm eten. Geen buffet, maar per bestelling aan de bar en je eet het op de bank op. Gisteren konden we kiezen uit Belgische fritten met snacks en salade, of macaroni met Japanse teriyaki (rundvleesschotel met verse groenten uit de wok). Heb halverwege de avond het tweede gekozen en later op de avond het eerste, verder kregen we 's-avonds ook nog allemaal 'n Magnum-ijsco. Het gelik en geslurp van diverse dames deed HM alweer acute trek krijgen :green_smi.

    Zoals Bokito al aangaf, waren er 6 dames, allen uit YY: Luana en Agatha, Pamela Anderson-lookalike Lucia, zwartharig konijntje Carmen, Hongaarse brunette Karina en nog 'n brunette wiens naam HM is vergeten. Kennelijk is er 'n roulatierooster met de YY-dames afgesproken, hoewel enkelen aangaven langer in ZZ te blijven omdat ze erg tevreden zijn. Wat gisteren opviel, waren de goede dameslooks en het goede serviceniveau. Diverse dames hebben kennelijk besloten een nieuwe doorstart te maken met bijbehorend verbeterd serviceniveau. Lovende reacties van diverse medebeertjes over dames die in YY wel kwa looks maar niet kwa service tot de beteren hoorden. Naar eigen zeggen bevalt deze intiemere setting hen beter dan de YY-hectiek. In elk geval doen ze veel beter hun best en hebben het veel drukker.

    Met name blonde Slowaakse Lucia was een positieve verrassing en kreeg het Bokito-keurmerk :p.

    HM's indruk van deze eerste FKK op Hollandse bodem is best goed, hoewel je zeker geen Freude- en al helemaal geen Bernds-taferelen moet verwachten. Heb gisteren in de bar geen actie gezien, maar wel in de whirlpool en op de patio buiten. HM kreeg van Luana 'n goeie blowjob in de pool en van Carmen 'n FT op de bank buiten. Had dat het liefst ook nog in de bar gedaan, maar kon er helaas geen bereidwillige dame voor vinden :o. De dames lopen in principe naakt, sommigen hadden af en toe een handdoek om hun middel. Daar moet de clubleiding op letten, met name in de bar. Want in FKK-termen betekent het, dat 'n dame even niet beschikbaar is. HM vindt dat omgeknoopte handdoeken bij dames in de bar uit den boze zijn, uitgezonderd als ze 'n bord eten op schoot hebben. Aandachtspuntje .

    Dat doet overigens weinig af aan de goede sfeer, die veel intiemer is als in de grotere clubs. Wat dat betreft is deze setting erg geschikt als FKK-club. De ijsberenbelangstelling viel me alleszins mee; naar schatting doorlopend 12 beertjes aanwezig vanaf de namiddag en 's-avonds. Dan zijn 6 dames eigenlijk te weinig. 's-Middags ging het nog wel, maar 's-avonds moest je de dames echt afvangen. Gezien de clubgrootte en het aantal kamers lijkt 15 het maximale damesaantal. Gisteren had 8-9 dames afdoende geweest, gelet op het aantal beertjes. Het rookverbod heeft z'n positieve kanten, behalve 'n frissere lucht. Op de bank in de rookruimte, naast de kleedkamer, komen geregeld dames zitten om 'n peukje te roken. Da's dus meteen 'n goed oppikpunt buiten de bar en ligt in de loop van/naar de lockers .

    Resumerend: HM heeft zich goed vermaakt, 't-is voor herhaling vatbaar :smile:.
    Founding Member

  3. #28
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Daar moet de clubleiding op letten, met name in de bar. Want in FKK-termen betekent het, dat 'n dame even niet beschikbaar is. HM vindt dat omgeknoopte handdoeken bij dames in de bar uit den boze zijn, uitgezonderd als ze 'n bord eten op schoot hebben. Aandachtspuntje .
    Het is inderdaad wel zo netjes en hygienisch om tijdfens het eten een handdoek om te hebben, staat gewoon hygienischer.

  4. #29
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    Net terug van een kort bezoek aan ZAZEN... vind het een mooie club...klein weliswaar maar heeft wel potentie... er waren 4 dames aanwezig... hetgeen voor een saunaclub niet veel is... waren ook maar 3 andere ijsberen aanwezig...

    leuk alternatief als je niet veel tijd hebt en geen zin om ver te rijden... (voor mij maar 20min) maar ik hoop dat ze het wel gaan redden... maar denk dat ze toch meer dames moeten gaan inzetten willen ze ons beertjes binnenhouden

    maar goed...geen slecht eerste bezoek !!

  5. #30
    Geregistreerd
    28 maart 2008
    Last Online
    24 maart 2010 @ 13:12
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Sans Soucis is zeker een leuke club,
    ben al paar keer daar geweest.
    En vind het steeds leuker.

    Ik raad de ijsbeertjes ook aan om daar echt eens na toe te komen,
    voor iedereen loopt er wel iets rond.

  6. #31
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicky Bekijk bericht
    Sans Soucis is zeker een leuke club,
    ben al paar keer daar geweest.
    En vind het steeds leuker.

    Ik raad de ijsbeertjes ook aan om daar echt eens na toe te komen,
    voor iedereen loopt er wel iets rond.
    En daarom zet je het maar neer bij Za-Zen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #32
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard Vandaag

    Ook net terug van deze club, eerst een bezoek aan YY gebracht en toen met eigen vervoer naar ZZ. Ik weet het, het kan ook met een busje wat ook goedkoper is maar ik rij toch liever zelf. Eerst ff gebeld, er zouden 7 dames zijn, het waren er maar 4. Stuk of 8 klanten geteld, die soms maar 5 minuten bleven, ze vonden er blijkbaar weinig aan. Eigenlijk was dat ook zo, dames vonden het eten in YY veel beter, ik had het idee dat ze verplicht worden daar een dag te werken en dan weer terug mogen naar YY.Van mijn kant ook geen aktie,vond er eigenlijk niks aan.:green_smi


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    Net terug van een kort bezoek aan ZAZEN... vind het een mooie club...klein weliswaar maar heeft wel potentie... er waren 4 dames aanwezig... hetgeen voor een saunaclub niet veel is... waren ook maar 3 andere ijsberen aanwezig...

    leuk alternatief als je niet veel tijd hebt en geen zin om ver te rijden... (voor mij maar 20min) maar ik hoop dat ze het wel gaan redden... maar denk dat ze toch meer dames moeten gaan inzetten willen ze ons beertjes binnenhouden

    maar goed...geen slecht eerste bezoek !!

  8. #33
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Vanavond ging nog een bekende ijsbeer voor het eerst naar Za-Zen. Hij vond het wel een mooie club. Een beetje klein maar wel goed verzorgd. Het eten vond hij gewoon wel goed. Je kon alleen roken in het kleine tuintje en bij de whirlpool/sauna. En dan het probleem wat hij had op de maandag : een gebrek aan vrouwen. Er waren wel geteld twee russische vrouwen aanwezig. Deze dames zagen er wel goed uit maar ze werden voor zijn neus weggepikt door een russische ijsbeer. De bekende ijsbeer is daarop maar doorgereden naar een andere club.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #34
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 07:07
    Berichten
    27
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    14 in 8 posts

    Standaard

    Vandaag ook een bezoekje gebracht aan deze club.
    Inderdaad zeer mooi en netjes verzorgd. Na het binnenkomen korte rondleiding en daarna onder de douche en handdoek om.
    Een koffietje gaan benutten aan de bar. Werd me dadelijk al gevraagd of ik gaan honger had. Toch vriendelijk bedankt omdat ik al gegeten had.
    Op het bed in de bar lag een zwartharige duitse zich wat te vervelen en was na een min of 10 toch vertrokken met een ijsbeer.
    Na m'n koffietje richting rookruimte, zat al het volk daar.
    3 dames. De slavaakse Lucia en de poolse Agatha en een Duitse wiens naam me ontsnapt.
    De YY dames begroet, ze kenden me toch nog, erbij gezet, sigaretje gesmoort en wat bijgebabbeld.

    Er waren wel geteld twee russische vrouwen aanwezig. Deze dames zagen er wel goed uit maar ze werden voor zijn neus weggepikt door een russische ijsbeer
    De Dames waren dus pools en slovaaks en de Russische ijsbeer me, belg met poolse roots :D
    ( Een voordeel als ge taal kent, Lucia praat dus ook pools )

    Daarna me een tijdje teruggetrokken met Lucia.
    Tijdje : 2 heerlijke uurtjes
    Toen ik terugkwam was een ijsbeer Agatha het hof aan het maken waarna ze beiden richting kamer vertrokken.

    Er waren nog welgeteld 2 andere ijsberen aanwezig en de duitse meisjes hadden het bekeken voor vandaag. Ze vertrokken rond 23h00.

    Heb nog wat gedronken, saunake genomen, nog een praatje met Lucia gedaan. Ze wou toch nog verleiden voor een tweede ronde en was er bijna in geslaagd. Maar omdat ik nog een lange rit voor de boeg had, toch niet toe geven aan de zwakte van het vlees.

    Agatha was weer verdwenen met de laatste aanwezige klant toen ik het pand verliet.

    Een goeie eerste indruk. Zeker voor mensen die zoals ik van rust houden.
    Een kleine tip: De dames hier wachten om uitgenodigd te worden, ze nemen niet zelf het initiatief. Maar zal wel van dame tot dame afhangen.

    Waarschijnlijk ga ik de club nog wel eens een bezoekje brengen, maar zal niet de komende tijd zijn wegens werk-verplichtingen.

    Oja, Lucia verhuisd vanaf woensdag voor een tijdje terug naar YY.

  10. #35
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    lucia vond het wel toffer in ZAZEN minder hectisch.... maar ze willen niet de dames op een plek houden om klanten toch regelmatig andere dames te kunnen bieden..dus gaan de dames op toerbeurt naar Zazen..

  11. #36
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    lucia vond het wel toffer in ZAZEN minder hectisch.... maar ze willen niet de dames op een plek houden om klanten toch regelmatig andere dames te kunnen bieden..dus gaan de dames op toerbeurt naar Zazen..
    ...Dus iedereen komt aan de beurt :D

  12. #37
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Ja zoiets:D Heb het idee dat sommigen het zien als een "deportatie" voor een paar dagen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoepveter Bekijk bericht
    ...Dus iedereen komt aan de beurt :D

  13. #38
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoepveter Bekijk bericht
    ...Dus iedereen komt aan de beurt :D
    Of bedoel je nu, iedereen krijgt een beurt teuflisch
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  14. #39
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    lucia vond het wel toffer in ZAZEN minder hectisch.... maar ze willen niet de dames op een plek houden om klanten toch regelmatig andere dames te kunnen bieden..dus gaan de dames op toerbeurt naar Zazen..
    minder hectisch dan wat? Toch niet als YY zeker, want dan is het daar toch een zeer slaapwekkende vertoning........

  15. #40
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    ja ik weet ook niet wat ze daar mee bedoeld maar denk dat er minder concurrentie is ... maar ja er zijn ook wat minder beertjes....

  16. #41
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    minder hectisch dan wat? Toch niet als YY zeker, want dan is het daar toch een zeer slaapwekkende vertoning........
    Ik denk dat Toppie toe is aan een dagje Oase

    Sonny:wink:

  17. #42
    Geregistreerd
    15 juni 2006
    Last Online
    28 juli 2020 @ 13:42
    Berichten
    56
    Discussies
    0
    Thanks
    31
    Thanked
    20 in 12 posts

    Standaard

    iemand enig idee hoe het er daar nu voor staat?

    ik overweeg om daar eens te gaan kijken maar ik twijfel nog gezien de beperkte reacties hier?

  18. #43
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Kan iemand vertellen wat hier de tarieven zijn, en als de dames naakt rondlopen, moeten de beertjes dat dan ook, voor mezelf vind ik dit niet zo erg, maar als er van die vieze naakte kerels rondlopen word ik niet echt vrolijk van. Welke dagen is het hier het drukst met dames en liefst zo min mogenlijk kerels. :D:D:D
    de hoeren lusten er wel pap van

  19. #44
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    voor mezelf vind ik dit niet zo erg, maar als er van die vieze naakte kerels rondlopen word ik niet echt vrolijk van.
    Kan je je die dames inbeelden. Die moeten er dan ook nog eens allerlei rare dingen mee doen! :teuflisch

  20. #45
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Rustige FKK...

    Silvester is inmiddels enkele malen in ZaZen geweest.

    Het is zoals was te verwachten een rustige FKK, en ja, de dames lopen echt FKK, de ijsberen gelukkig niet...
    De 4-6 (?) dames komen denk ik om toerbeurten uit het schap van YY, ik heb iedere keer verschillende -bekende- dames uit het Roermondse getroffen.
    Qua aantallen heb ik gelijkertijd ook niet meer dan 4-6 ijsberen tegelijk gezien.

    Het is verder een hele nette club, heel mooi, ZaZen ingericht met een ZaZen lounge, alleen past de muziek daar niet altijd bij.....
    Fanny speelt nog steeds graag met de knopjes....

    Kamers zijn -zover ik ze nu gezien heb- groot tot heel groot, luxe, met douche/bad.
    Eten kun je op afroep, het bordje wordt vers voor je klaargemaakt.
    De ontvangst, de bediening is allervriendelijkst, en nieuwsgierig naar je ervaringen, top dus.

    Nadeel is wel dat je pal aan de rijksweg zit, dus op de warme kamers wordt je getrakteerd op 'n berg verkeersgeweld als je het raam wat opent voor wat frisse lucht.

    Tja, het is als met alle nieuwe clubs, de kip en het ei verhaal.
    Maar als er meer hanen in het kippenhok komen worden er ook meer eieren gelegd, komen er meer kippen enzovoorts.

    De kamerprijzen zijn als in YY, nu is de promotie inkom van € 35,-- nog steeds de gehele dag geldig.

    Ze zullen me er vaker zien, maar ja, ZaZen ligt ook zowat in mijn achtertuin...

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  21. #46
    Geregistreerd
    5 juli 2008
    Last Online
    15 september 2021 @ 13:33
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Unglücklich deurbeleid

    pas aangekomen tegelijker tijd met drie belgiesche jongens die net voor mij aanbelden kregen we te horen dat het vol zat leek me heel erg sterk aangezien er maar twee auto's geparkeerd stonden ???? maar oke onverrichter zake maar weer verder zou de eerste keer in zo een club worden helaas niet gelukt toen maar richting pico bello waar ik wel vaker kom waar ze nu steeds meer nieuwe leuke dames krijgen (na periode van slapte klimt weer op) was nieuwe dame aanwezig larissa leuk en gezellig aan de bar goed op de kamer probeer het binnenkort nog een keer bij zazen:green_smi als weer deur beleid gevoerd wordt wordt dat ook direct de laatste keer was niet cool om te worden geweigerd om ????????????????????? ja om wat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Laatst gewijzigd door tattoo1000; 14 augustus 2008 om 18:54 Reden: nog niet klaar

  22. #47
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard Vandaag was ik in de buurt van Venray

    Dus ik dacht laten we eens kennis maken met Zazen.... Ik was wel nieuwsgierig.
    Helaas, bij het binnengaan ging er net iemand naar buiten en werd er verontschuldigd voor het geringe aantal meisjes... Sjit nou... Hoeveel "umm maar drie, er zijn er drei niet gekomen vandaag.
    Ondergetekende in dubio.... Doorrijden naar YY of GT? Of maar gewoon naar huis? Of toch maar proberen.....

    Dat laatste dan maar. Eerst even douchen....
    Het kostte wat moeite voordat de dames er waren maar even kunnen eten.
    Nette club, lekker klei maar gezellig en zoals reeds opgemerkt, wie we daar hebben, Romy uit BB aan de bar! Gezellig.
    Maar daar komen we toch niet voor.

    Eerste sessie met de enige dame die niet bezet was, een Thaise met de naam Nipa. Heerlijke sessie.
    Weer naar beneden alwaar de ander twee dames even aan het eten waren. Nadine kende ik al en die ander had ik ook al eens bj YY gezien en op mijn to-do lijstje geplakt. Wie nu eerst???
    Het probleem werd door de dames zelf opgelost...
    "Willst du uns zusammen?"
    Goed idee dames.
    Hmmmm....Wat er allemaal gebeurde, ik wewt het eigenlijk niet meer zo goed.
    Tell hun beider recensies bij YY maar bij elkaar op en dat is het zo'n beetje.
    De avond afgesloten met een massage door Nipa.... Joepie

  23. #48
    Geregistreerd
    11 maart 2006
    Last Online
    21 november 2023 @ 20:30
    Berichten
    27
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard De eerste keer

    De eerste keer Za-Zen bezocht. Ja, je moet ervan houden, maar het is niet "mijn bier"
    Had gevraagd of Nadine ook kwam, en men verzekerde mij dat zij er om 11.30 uur was.
    Niet dus, jammer. Heb wel een super sessie met Gill gehad, zij was er pas sinds gisteren.
    Deze club is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

  24. #49
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    28 september 2011 @ 18:52
    Berichten
    69
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pp1961 Bekijk bericht
    De eerste keer Za-Zen bezocht. Ja, je moet ervan houden, maar het is niet "mijn bier"
    Had gevraagd of Nadine ook kwam, en men verzekerde mij dat zij er om 11.30 uur was.
    Niet dus, jammer. Heb wel een super sessie met Gill gehad, zij was er pas sinds gisteren.
    Deze club is voor mij niet voor herhaling vatbaar.
    En hoeveel dames zijn er eigenlijk in deze club gemiddeld actief ?

  25. #50
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Ga uit van.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven_69 Bekijk bericht
    En hoeveel dames zijn er eigenlijk in deze club gemiddeld actief ?
    .....gemiddeld 4 dames per dag, gezien de recente berichten .
    Founding Member

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.

Babylon 468*60