Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    31 januari 2007 @ 13:16
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Aarschotstraat 152, Eva

    Tis al paar weken geleden dat ik eva nog bezocht heb.
    Eva zit meestal alleen op de nummer 152, meestal zelf niet aan het raam maar aan de bar.
    Eva is voorzien van een mooie D cup, prachtige boezem amai nog nie.
    Heeft bruin krullend haar, tis wel maar een klein meiske van rond de 26 schat ik en ze komt uit albanie. Als ik zeker wil zijn van een goede ervaring ga ik altijd bij eva langs, ben er ondertussen al 7 keer geweest :D
    Altijd vriendelijk, voor een gfe moet je daar niet zijn, wel een goede beurt.
    Je mag met haar boobs spelen en kussen en likken. ze pijpt heel strak en goed. ja wat moet ik er nog meer over zeggen, de prijzen zijn zoals overal 50 euro voor drie posities en dan nog is twee euro voor madam ma als ge da nie bij hebt maakt ze daar geen probleem van.
    Als er nog vrage moesten zijn mag je die altijd stellen en zal ik met plezier beantwoorden. Ik moet nu weg maar mijn andere ervaringen komen er zeker één van deze bij.

    Keep on walking

  2. #2
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Eva

    Haarkleur : zwart
    Lengte : 1m60
    Cup : C
    Nat : Albanees
    Taal : Engels - Frans
    Dagdeel : avond - nacht


    Gisteren avond na de vergadering in Brussel eens een proefrit gaan doen.
    Na betaling ( 50 euro ) kwam ze de kamer binnen kleede zich uit en zij : hi i'm Eva i'm very hot. :teuflisch Na wat aftastend werk overgeggaan in 69 , dan amazone en op z'n hondjes de rit afgesloten. Volgens mij één van de betere van de straat. Enige minpunt : geen bed , alleen een sofa.
    PS : opgelet er werken twee dames in de bar. Eva is de knapste.

  3. #3
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    28 september 2011 @ 18:52
    Berichten
    69
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze dame is prijs/kwaliteitsverhouding zeker en vast één van de betere, zo niet de beste van de Aarschotstraat
    Voor 50 euro is er mogelijkheid tot 69-stand, lekker pijpen, verschillende posities neuken, vingeren en ze neemt haar tijd ervoor, een bezoek aan haar neemt meestal een halfuur (of zelfs langer ) in beslag, terwijl je bij vele anderen al na een kwartier terug op straat staat :p

  4. #4
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch

    Eva is nog steeds werkzaam in de Aarschotstraat op nr 152. Gisteren nacht nog eens van haar goede service mogen genieten.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Lächeln Eva nog steeds op Aarschot 152 !

    @ Lustman,

    Eva is er nog steeds op Aarschotstraat 152; dus haar misschien nog eens te bezoeken?
    Anvers

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.

Living Room 468*60   Babylon 468*60