Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Nicole (Hongaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:41
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Daumen hoch Nicole (Hongaarse)

    Haarkleur/-lengte : Zwart/Kort.
    Lengte dame : 1.70 M.
    Postuur/Cupmaat : Normaal/Cup B.
    Nationaliteit/Taal : Hongarije/Hongaars,Duits.
    Leeftijd : 35 Jaar.
    Tatoeages/Piercings :1 op onderrug net boven bil /navel piercing.
    Service: Uitstekend.PZC/NMC.
    Voordelen: is erg licht,slank.
    Nadelen:doet niet aan tongzoenen.
    Tijdsduur :1 uur.
    Prijs :75.

    Extra’s bij het bezoek:1 bus slagroom maakt dromen waar,genoot er zelf ook van ? slagroom ......slagroom .....slagroom....slagroom en toen spoot ik slagroom?.als ze vaker slagroom eet wordt ze wat dikker.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 april 2007 om 12:46 Reden: paspoort aanpassing

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Nicole heet nu Renate/a.....

    Deze dame was nu in GT en ik heb haar voor het eerst 4 à 5 jaar geleden voor het eerst in de PHG gezien. Dit was één van de hongaarse dames van het vriendengroepje van Katalin, Monika, Bettina etc.
    Ik was totaal verbaasd dat ik haar weer tegenkwam in GT. Toendertijd zou ze ermee stoppen maar ze heeft toen een paar jaar in de buurt van Stuttgart gewerkt. En is nu via Living Room in GT aangekomen. Afgelopen zondag was haar tweede dag en ze zou nog wel een tijdje blijven.
    Ze heeft voor mij altijd een hele bijzondere uitstraling. Ze was één van de eerste dames met heel kort haar. Daarnaast heeft ze een paar mooie ogen waarmee ze haar klanten kan lokken . Voor de rest houdt ze helemaal niet van animeren dus dat is ook weer mooi meegenomen. Ze spreekt ondertussen heel goed duits dus een animerend gesprek is wel mogelijk. Dus dat hebben we eerst maar een tijdje gedaan op een bankje in GT praten over de goede oude tijd in de PHG. Heel wat namen en gebeurtenissen passeerden de revue. Daarna werd het dus tijd om de goede oude tijden te laten herleven.
    In één van de meest afgelegen huisjes (26) hebben we ons teruggetrokken. Daar kwam ik er weer achter wat haar specialiteit was : pijpen.
    Deze dame houdt dus niet van zoenen maar compenseert dat met pijpen. Lekker nat, diep en alles tot in de puntjes verzorgd. Daarna hebben we nog aan een onderlinge massage gedaan en wat rek en strek oefeningen.
    Renate/a / Nicole zal alleen 's avonds werken en niet op een zaterdag.

    Groeten Willem2

    PS Binnenkort met een roodharige vriendin werkzaam die houdt wel van zoenen en niet van pijpen :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    PS Binnenkort met een roodharige vriendin werkzaam die houdt wel van zoenen en niet van pijpen :D
    Dat ruikt naar een trio.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

  Living Room 468*60