Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Beitrag Sabina / Sabine (voorheen GT) (PHG)

    Naam : Sabine

    Haarkleur/-lengte : Blond

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, prachtig figuur B/C-Cup siliconen

    Nationaliteit/Taal : Poolse, duits, engels

    Leeftijd : 23 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Zeer goede service, pijpen, zoenen ( zoenmachine), neuken, FT

    Bijzonderheden : Lijkt op het zusje van Inge de Bruijn. Hoort bij de TA's in Duitsland.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 mei 2009 om 09:05
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Sabine, 18/07/04, GT

    Op deze onverwacht warme zaterdag kwam ik na vijf kwartiertjes rijden in de voormiddag in Brüggen aan. Het namiddagse onweer nog ruim voor zijnde, vleide ik mij, na 'n wederom prima ontbijt, op 'n stretcher in de zon. Biertje bij de hand, genietend van 'n badmintonwedstrijd tussen Irina en 'n Limburgse mede-ijsbeer. Per SMS kreeg ik van Pelpinda de laatste consignes voor ons bezoek volgende week. Een van z'n berichten betrof Sabine, en of ik alvast 'n afspraak wilde maken namens hem. Dus verruilde ik m'n stretcher in de tuin voor 'n bank in de lounge, om Sabine even aan te spreken. Ze bleek best bereid om Pelpinda te ontmoeten, want "if he is your friend, he must be a nice man". Tja, wie was ik om dat tegen te spreken ?!

    Ons gesprek vervolgde zich met de constatering dat het toch wel erg warm was vandaag. En dat het best lekker zou zijn om even op te frissen in de pool. Zo gezegd, zo gedaan en dus namen we bezit van de pool, alleen wij tweetjes. Daar hebben we heerlijk zitten vrijen. Waarom is dat met Sabine zo bijzonder ? Omdat het met haar zo natuurlijk en levensecht is. Met Sabine vergeet ik dat ik in 'n bordeel seks heb tegen betaling. Dat heb ik maar met weinig clubmeisjes, heel bijzonder.

    Eigenlijk hadden we na de pool de tuin in willen gaan, maar 'n onweersbui deed ons voor 'n kamer kiezen. Nummer 6, de grote kamer met bad, douche en sauna. Wie denkt dat we op bed meteen op elkaar aanvielen, vergist zich. Vervolgens zijn we verdergegaan met waar we in de pool waren gebleven. Tedere tongzoenen met veel gevoel, daarna elkaar lekker nat opgegeild in 69. Sabine begreep dat ik er klaar voor was, zij trouwens ook, en zo zette ze zich langzaam neer op mijn gerubberde stijve. Wat volgde was 'n heftig stukje cowgirl-seks, waarbij we goed diep op elkaar in schuurden. Doggy ging daarna ook lekker, met Sabine's buikje plat op bed en haar kontje mooi omhoog bewegend. Haar natuurlijke zachte geluidjes zorgen er mede voor dat het met Sabine zo levensecht is.

    Als finale had Sabine 'n grote verrassing voor mij in petto. Want wat ik niet had verwacht, was dat ze aan 'n zuig- en likpartij begon, waarbij maar een soort finish mogelijk was. En dat gebeurde dus ook. In plaats van haar handen te gebruiken, zoog en likte Sabine met haar mondje en tong tot het allerlaatst door. Wat ik erg opwindend vond, was het moment vlak voordat ik klaarkwam. Het moment waarop Sabine even inhield, besloot om mij met haar mondje klaar te zuigen en haar handjes niet te gebruiken. Vooral vanwege dat moment kwam ik heel heftig in Sabine's mondje klaar. Een hele mooie en heftige girlfriend-ervaring met 'n droom van 'n meisje, geweldig !

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Sabine 10.11.2005

    Omdat het zo rustig was 's middags en mijn date (Russische Patricia) nog niet aanwezig was de kamer weer eens gedeeld met Sabina. Was weer een hele tijd geleden, nog in haar GT tijd, dat ik met haar geweest was. Eerst even bijpraten in de bar (ze neemt de tijd voor je) en daarna naar hutje 28 vertrokken. Daar bleek dat de service van Sabina nog steeds erg goed is, lange en diepe natte tongzoenen, zéér goed pijpen en neuken! Ook laat ze zichzelf graag verwennen waar ze ook van geniet. Deze keer heb ik het met een FT laten afmaken door haar. Sabina is gewoon een topper en een musthave in PHG!
    Een goed begin van de dag die nog veel beter en heter werd!

    Jack42

  4. #4
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Over deze dame kun je heel kort zijn. Altijd een goede keuze: perfecte service, geen gezeur, prima lichaam. Gewoon heel goed, aanrader!

  5. #5
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Sabina .......PHG

    Weet iemand misschien wanneer de fantastische, spontane, lieve, leuke, vriendelijke, mooie, lekkere en vooral bijzondere SABINA weer terug is in Oedt.

    Had van haar begrepen dat ze eind januari / begin februari er weer zou zijn.
    Maar wellicht weet iemand onder ons het precies??

    Alvast dank!!:wink:
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Half Februari moet ze weer terug zijn volgens enkele insiders.

    Groeten Willem2

    Valt die Clinic weer mooi met zijn neus in de boter . Via mijn tam-tam gehoord dat Sabine/Sabina vandaag weer aan de slag gaat in Oedt.

    Veel plezier en doe haar de groeten

    Willem2 :wink: :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    dank, zal haar de groeten doen.

    Howel een groot voorstander van mega-sessies van minimaal enkele uren ga ik morgen maar eens vreemd.............. Ik heb Juliette en 'Shakira' op mijn 'to-do' lijstje staan........... als er dan nog puf over is..............wie weet.

    Clinic

  8. #8
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    27 september 2013 @ 10:30
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag weer een s naar Oedt afgereisd, had ik wel verdiend na een pause van 4 dagen
    Ik was net binnen en zag daar mijn schoonheid weer een szitten Ja Sabine, o wat heb ik daar in het verleden al mooie tijden mee gemaakt.
    Natuurlijk was mijn vlees zwak en na een half uurtje binnen te zijn op haar afgestapt en zoals gewoonlijk eerst een half uurtje met haar op de bank gezeten en wat gekletst overen ja van alles eigenlijk.

    Ja deze vrouw is zeer sociaal , en toen naar de kamer.

    Dit was weer als vanouds, zo lief zo teder, tja zo lekker.

    Voor de rest weten jullie wel genoeg denk ik.

    Ik ga eens kijken of ze er vanavond weer is.

    gegroet,

    De Kok(met K O K)

  9. #9
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Willem,

    Altijd toppie natuurlijk deze dame, maar is ze er nog wel? Hoorde geruchten dat ze het wellicht elders ging proberen.......slechts tijdelijk dan wel..........

    Maarreh, je kunt je gang gaan hoor, ik heb mijn pijlen even op een ander gericht........voorlopig ....... en die ga ik donderdag maar weer eens opzoeken.......eigen schuld......je hebt haar zelf aanbevolen

  10. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Sabine 15 juli

    Ik was zéér verrast dat ik Sabine op deze zaterdag tegen het heerlijke lijf liep. Ik had dat niet verwacht (wel gehoopt) omdat ze ooit tegen me
    verteld had dat ze niet in het weekend werkt. Nu vertelde ze me dat het de bedoeling is om van dinsdag t/m zaterdag aanwezig te zijn.
    Het was weer top met Sabine. Dik anderhalf uur met haar op de kamer geweest. Topservice!!
    Sabine is nog aanwezig tot 3 augustus en gaat dan met vakantie.
    Ik probeer haar nog een keer op te zoeken voor haar vakantie.

    Groeten Jack42

  11. #11
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Zeker weten................

    Gisteren ook weer genoten van deze heerlijke schoonheid..........

    Inderdaad Jack een Top Service dat krijg je bij deze dame en wat zag ze er weer heerlijk uit gisteren....................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  12. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Sabina

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42
    Ik probeer haar nog een keer op te zoeken voor haar vakantie
    Gisteren haar dus opgezocht en weer een heel prettig uurtje met Sabina doorgebracht.
    Gelukkig was er net een regenbui gevallen zodat het op de kamer wat afgekoeld was maar Sabina en ik echter niet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42
    Sabine is nog aanwezig tot 3 augustus en gaat dan met vakantie.
    Even een correctie ze is volgende week nog aanwezig t/m vrijdag 4 augustus om daarna van een welverdiende vakantie te genieten tot begin september

  13. #13
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard super GFE

    Afgelopen zaterdag weer ontzettend lekkere en fantastische sex beleefd met deze super vrouw. Het is een hele tijd geleden dat ik echt een geweldige super GFE ervaring heb gehad met een dame van plezier, heerlijk..............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  14. #14
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Sabina (JoJo)

    Wat valt er nog te zeggen over deze super vrouw..................
    Afgelopen zaterdag (weer) fantastische sex gehad met deze Poolse.

    Ze blijft deze week nog in Oedt, om vervolgens weer een aantal weken naar Polen te gaan..............

    En zo jojoot ze heen en weer. Ik heb toch een heel ander spelletje JOJO met haar gespeeld.............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  15. #15
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Vandaag ook met dit toppertje op de kamer beland. Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de vele positieve commentaren hierboven. Service van Sabina is van een zeer hoog niveau. Echt klasse. Zij gaat ook echt op zoek naar wat je leuk vindt. Het is niet alleen een lekkere stoeipoes, maar ook gewoon weg leuk gezelschap in de bar of op de kamer. Iemand waarmee je een echt gesprek kunt aanknopen. Okok één van die meiden die nog even lekker blijft nakeuvelen, en niet meteen de kamer uitrent.

    Haar vakantie lijkt even uitgesteld. Binnen twee weken vertrekt ze. Geen paniek, ze keert zeker terug vertelde ze me.

  16. #16
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard maandje zonder................

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felrops
    Haar vakantie lijkt even uitgesteld. Binnen twee weken vertrekt ze. Geen paniek, ze keert zeker terug vertelde ze me.
    Gisteren van Sabina vernomen dat ze volgende week weer teruggaat naar Polen. I.v.m. familie aangelegenheden blijft ze de gehele maand oktober in Polen. We zullen haar in November weer terug zien. Ik zal haar dan zeker weer gaan opzoeken...................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  17. #17
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Super leuke en spontane meid.

    Ja je kan ook in de bar gezellig met haar kletsen zij komt dan ook heel vertrouwelijk over en volwassen in haar gesprekstof.
    Ik ben niet met haar naar de kamer geweest alhoewel ik het graag zou willen.
    Maar zij hield mij aan toen ik binnen kwam om te vertellen dat een andere vriendin C.. op mij zat te wachten (wat ik al wist) en toen is het met haar alleen bij praten gebleven die avond.
    Om dan met haar ook nog weg te gaan dat leek me dan geen goed idee ook voor haar niet.
    Maar wat in het vat zit verzuurd niet dus ik ga er wel een keer voor.

  18. #18
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Sabina 16.09

    Ook met het bierfeest met Sabina naar de kamer geweest. Voor mij is Sabina een zekere factor als ze aanwezig is in PHG. Heerlijk genoten van haar topservice zoals altijd, al was de hoempamuziek die we op de achtergrond hoorden niet alles.
    Zoals door Rex al aangegeven was het zaterdag haar laatste dag maar over een week of vier komt ze weer terug. Tot dan Sabina!

  19. #19
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard wanneer komt ze terug???????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42
    Ook met het bierfeest met Sabina naar de kamer geweest. Voor mij is Sabina een zekere factor als ze aanwezig is in PHG. Heerlijk genoten van haar topservice zoals altijd, al was de hoempamuziek die we op de achtergrond hoorden niet alles.
    Zoals door Rex al aangegeven was het zaterdag haar laatste dag maar over een week of vier komt ze weer terug. Tot dan Sabina!
    Zoals door Jack42 en mijzelf aangegeven en vernomen van Sabina zelf zou ze de hele maand oktober in Polen zijn (dit is ook gebleken).
    Inmiddels is het bijna eind november en is Sabina niet meer in PHG geweest.

    Weet iemand wanneer ze weer terugkomt?
    Ik mis haar zo!!!!! ( Nee, ik ben niet wanhopig! )

    Dank en groeten,
    Rex.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  20. #20
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Tegen mij zei ze dat ze minstens 2 maanden naar polen zou gaan.............. maar ook die zijn reeds voorbij............ik zal eens op onderzoek uit gaan........
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 november 2006 om 22:19

  21. #21
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Ik weet het Willem,

    maar krijg geen antwoord waar ze uithangt, maar het is niet in Polen, dus ze zal wel ergens anders opduiken of misschien ooit weer eens terugkomen in PHG...........

    Maar ik blijf proberen...........

    Tschuess

  22. #22
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Volgens een van haar goede vriendinnen is ze op dit moment gewoon in Polen.
    Heeft daar een leuke relatie momenteel en weet nog niet of ze dit werk nog ooit wil gaan doen.
    Ze heeft het geld op dit moment niet echt nodig ,omdat ze aardig gespaard heeft ( ja een vrouw met zakelijk inzicht).
    Zelfs haar vriendinnen weten het niet.

  23. #23
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    OPROEP AAN ALLE IJSBEREN:
    Als iemand weet waar Sabina is of een tel.nr van haar heeft gaarne mij persoonlijk berichten...................Ik mis haar zo

    Natuurlijk mag er ook via deze topic de info gegeven worden

    Ik dank u vriendelijk!!
    Hi Rex.

    Angeblich soll sie nicht mehr im Artemis sein.

    Und seit kurzer Zeit in einem der drei Babylons in Österreich.

    Gruß
    bitchhunter

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.

  Living Room 468*60