Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617
Weergegeven resultaten: 401 t/m 402 van 402
  1. #401
    Geregistreerd
    15 april 2018
    Last Online
    30 juni 2023 @ 09:10
    Berichten
    203
    Discussies
    14
    Thanks
    34
    Thanked
    109 in 66 posts

    Standaard

    Dit doet mij denken aan een verhaal uit Jan Cremer in Amerika waar hij bij een callgirl 1 dollar moest betalen per stoot.

  2. #402
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 11:16
    Berichten
    210
    Discussies
    14
    Thanks
    313
    Thanked
    805 in 170 posts

    Standaard

    Irresistable Ivona

    Na mijn bezoek een paar weken geleden aan Karolina had ik de smaak te pakken, een andere Poolse godin genaamd Ivona zou mijn volgende prooi worden op de route richting Osnabrück. Ik heb haar voor het laatst bezocht zo'n twee jaren geleden, maar de herinneringen aan haar waren goed, en zo dacht ik mijn slag in Haus nr. 5 weer te slaan. Ik meende mij te herinneren dat zij een uiterst correcte indruk maakte, geen poespas, ervarenheid in de branche en GFE pur sang. Na het zakelijke gedeelte en de gebruikelijke maar niet onbelangrijke opfrisbeurt in de badkamer ging ik in relaxmodus op bed liggen. Ivona kwam gehuld in een pastel-paars lingerie setje de kamer in. Net zoals ik mij herinnerde had ze nog steeds een body waar je u tegen zegt met de rondingen op de juiste plek. Een volle boezem met dito kont die de pompstaaf overuren zouden laten maken. Het perzikzachte huidje van haar gleed geweldig smooth over mijn lichaam heen. Geduldig maar met uiterste precisie werd koers gezet richting mijn jongeheer. Waar menig DVP de twee zaadbunkers naast de opslagsilo overslaat, werden mijn bunkers volledig onderhanden genomen door Ivona. Een netjes geschoren intieme zone zorgde voor deze service, merkte ze na de date nog op. Na een geweldige BJ waar dus alle randjes en kantjes mee werden genomen, werd het tijd voor het betere duw-werk. Louter lof voor deze dame die tijdens het drukken van haar nagels in mijn borstkas, terwijl ze me bereed, mij liet gieren als een klimaatgekkie op de A12. Een explosie volgde tezamen met een afsluitende knuffelpartij tijdens de naschokken. Na het vieze dingen doen was er ruimte voor een massage vanuit haar kant. En of ze daar uiterst beoefend in is. Van top tot teen werd ik aangepakt op een goede manier. Ik merkte dat ze hier goed in beoefend is en genoot ook intens van haar nagels over in mijn rug. Laat ik na deze geweldige date dan de enige kritische noot plaatsen dat er weinig smalltalk vanuit haar komt. Uberhaupt is haar Engels niet geweldig, maar voor een bubbly personality is ze niet je dame. Desalniettemin heb ik wel van haar kwaliteiten als volleerd dame van plezier mogen genieten. Ivona verstaat haar vak.

    MBK out

  3. Onderstaande 8 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 juli 2023),bram4826 ( 5 juli 2023),donkeywonkey ( 5 juli 2023),Kwakje ( 5 juli 2023),Patjax ( 6 juli 2023),schoolmeester ( 6 juli 2023),WANDELAAR5 ( 5 juli 2023),Wentelt Eefje (27 juli 2023)

 

 
Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60