Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37
  1. #1
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage Anticonceptie dames (naast condoom)

    Zoals elders door mij geschreven heb ik zesmaal een ‘klapper’ meegemaakt. De eerste keer had ik het niet in de gaten, ofwel ik vermoede wel wat maar ben doorgegaan met neuken en kwam dus klaar Een andere keer scheurde het cd tijdens de 'eindsprint’ en kwam ik dus ook klaar zonder cd. De overige 4 keer had ik het tijdig in de gaten en trok terug. De dame waarbij het de eerste keer gebeurde schrok zich rot (ik ook!), wat bleek ze gebruikte geen anticonceptie naast het cd De andere dame waarbij ik cd-loos klaarkwam slikte de pil en had het vaker meegemaakt. Zij spoelde haar vagina uit onder de douche en gebruikte vervolgens een desinfecterend middeltje wat ze in haar tasje had zitten, ofwel ze was voorbereid op ongelukjes en gaf daarbij aan zich eens per 3 maanden te laten testen. Van de andere 4 dames gebruikte er naar hun zeggen 1 ook geen anticonceptie naast het cd. Ik heb me elke keer laten testen en heb er niks aan overgehouden en naar ik hoop ook geen kind



    Conclusie??? Vertrouwd een aanzienlijk % van de dames enkel op het condoom?? Komt een klapper niet vaak voor?? Wat zijn jullie ervaringen?

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Een klapper komt zelden voor als je het condoom juist gebruikt. Helaas betrouwen heel wat dames op het condoom en pakken ze geen anitconceptie.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #3
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    ik heb toch voor de 2de keer vandaag mijn zaadjes verschoten. 1 'probleempje': de condoom is gesnapt, dus al mijn zaadjes zijn in Laura haar Roemeense poes verdwenen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik zou meer inzitten met of zij wel anticonceptie neemt
    Er zijn best veel dames die geen pil slikken omdat het weer extra kosten zijn. Bovendien denken ze dat ze dik worden van de pil. Mocht het fout gaan behelpen ze zich met PiDaNa ofwel "Pille da Nach". Kost €19,95 bij de Apotheek in Duitsland en is zonder recept verkrijgbaar. In Nederland heet het weer anders. Ook zonder recept te krijgen.
    Misschien standaard meenemen in je basisuitrusting als je geen verrassingen wil. Meest effectief binnen 6 uur na de daad.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (18 juli 2015),Jan Verplancke (20 juli 2015),Wentelt Eefje (17 juli 2015)

  5. #4
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Ik kan me alle klappers niet meer precies herinneren, op één na. Dat was wel een hele bijzondere. Even een jaar of wat terug in de tijd:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...159#post140159
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  6. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (20 juli 2015),Wentelt Eefje (17 juli 2015),Wijze grijze (17 juli 2015)

  7. #5
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Als een condoom wordt gebruikt zoals het moet, komt een klapper zelden voor. Sommige dames doen 'n condoom echter niet goed om en dan is de kans op een klapper een stuk groter of weet je bijna zeker dat het condoom klapt. De pil is in Roemenië niet zo'n gemeengoed zoals in België of Nederland. Het kost geld, je hebt er volgens mij een recept voor nodig en er zijn allerlei vermeende bijwerkingen waar sommige dames niet op zitten te wachten.

    Zo'n morning after pil meenemen zoals hier wordt gesuggereerd kan natuurlijk geen kwaad. Voor het geval dat. In principe vind ik het de verantwoordelijkheid van de dame, maar je kunt soms maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Een zwangere DVP zitten de meesten denk ik niet op te wachten. Sowieso heb je dan een lastige discussie, want wie zegt dat het van jou is. Je kunt niet uitsluiten dat er meer klappertjes zijn geweest of dat de dame zich door sommige klanten zonder rubber laat sauzen.

    Ik heb toch wel al een aantal keren een klapper gehad. Overigens merk je dat wel, dus je kunt dan nog altijd stoppen. Als je toch ff lekker doorgaat, misschien beter die pil meenemen...

  8. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (17 juli 2015)

  9. #6
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Zo'n morning after pil meenemen zoals hier wordt gesuggereerd kan natuurlijk geen kwaad. Voor het geval dat. In principe vind ik het de verantwoordelijkheid van de dame, maar je kunt soms maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
    Eigenlijk zou het tot de basisuitrusting van de dame moeten behoren. Van een aantal weet ik dat ze de morningafter pil standaard bij zich hebben. Uit zeer betrouwbare bron (ik weet niet waarom ik altijd moet lachen als ik dat schrijf) heb ik vernomen dat een goed manager ook altijd wat exemplaren achter de hand heeft voor het geval een condoom scheurt of iets dergelijks.

    Ik kan me echter maar 2x herinneren dat er wat fout ging. De eerste keer was hij echt gescheurd en inderdaad vermoedde ik dat het aanbrengen knullig was. Ik weet nog hoe die chick hem probeerde af te rollen waarbij het vel van mijn pik rigoureus naar achteren gestroopt werd. Mijn eikel werd zo'n beetje de nek omgedraaid en zat als een volledig vacuüm getrokken Frankfurter gevangen waardoor er al flink spanning op stond. "Kedeng Boom Bang sweet poontang".

    Tweede keer ging ik te lang door met slow neuken na het orgasme. Toen werd mijn pik slapper en toen ik de bengel uit de pruim trok zat er niks meer om. Kon ik in ieder geval toch nog effe vingeren.

    Het fijnste vind ik als er zo'n tuitje aan hangt bij je eikel waar het sperma in opgevangen wordt. Dan zit die eikel ook niet zo af te zien. En het condoom moet fatsoenlijk afgerold zijn "Bis zum Anschlag". Of hoe heet dat in het Duits. Gelukkig kan ik hem zelf goed over de knop trekken want sommige dames bakken er echt niks van. Misschien iets om in het paspoort op te nemen ! ! !

  10. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (19 juli 2015),Eddy_V (18 juli 2015),Jan Verplancke (18 juli 2015),kempie (17 juli 2015),Nedlovefkk (17 juli 2015),Wentelt Eefje (17 juli 2015)

  11. #7
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ook oppassen met massage-oliën en glijmiddel, want sommigen kunnen de latex bij contact poreus maken waardoor het gemakkelijker springt. Die waar olie in zit moet men vermijden, crèmes, sprays en "olies" op basis van water en siliconen zou men moeten gebruiken met latex condooms.

    Polyurethaan condooms zijn wel bestand tegen olie.

    Niemand die dat allemaal gaat checken op kamer natuurlijk.

    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  12. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (17 juli 2015)

  13. #8
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Ik heb het zelf nog niet mee gemaakt dat een cd klapte maar wel de nodige dames die er angstig voor zijn. Ik begrijp ze wel en weet van enkele dames dat ze geen pil slikken. Hoeft volgens mij in deze tijden niet het grootste probleem te zijn. Een dame zei dat ze ook geen morning after pil bij zich had maar die wel zou gebruiken als het gebeurt. Er zijn voldoende dames die er wel 1 bij zich hebben dus er snel aan 1 komen zal het probleem niet zijn.

    In roemenie is er geen seksuele voorlichting op school dat is het probleem met dat matige condoom gebruik. Een dame vertelde me eens dat ze niet wist hoe die te gebruiken en dat dat haar tegen hield dit werk te gaan doen tot ze een arts tegen kwam die haar alles uitgebreidt uitlegde precies in de tijd dat ze erover nadacht dit werk te gaan doen. Sommige dames zijn niet zo gelukkig vrees ik.

  14. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (18 juli 2015)

  15. #9
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    er is ook een morning after pill alleen op recept verkrijgbaar en moet binnen 120 uur worden ingenomen

    natuurlijk plaats ik de link dat de beren die gisteren een klapper hebben gehad zich in kunnen lezen en vandaag met spoed de morning after pill na de despentrevende dvp kunnen brengen de aftermorning pil zonder recept moet namelijk binnen 72 uur worden ingenomen

    http://www.apotheek.nl/themas/mornin...rning-afterpil

    voor de dames ik heb vandaag me spreek uur in LR en ben va 15.00 na het ontbijt beschikbaar om de morning after spiraal te plaatsen deze doet zijn werking 5 jaar lang de morning after spiraal is betrouwbaarder dan de morning after pil

  16. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 juli 2015)

  17. #10
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Duisburgspesjalist heeft een nieuwe naam: dokter snuggels
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  18. #11
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Eigenlijk zou het tot de basisuitrusting van de dame moeten behoren. Van een aantal weet ik dat ze de morningafter pil standaard bij zich hebben. Uit zeer betrouwbare bron (ik weet niet waarom ik altijd moet lachen als ik dat schrijf) heb ik vernomen dat een goed manager ook altijd wat exemplaren achter de hand heeft voor het geval een condoom scheurt of iets dergelijks.

    Ik kan me echter maar 2x herinneren dat er wat fout ging. De eerste keer was hij echt gescheurd en inderdaad vermoedde ik dat het aanbrengen knullig was. Ik weet nog hoe die chick hem probeerde af te rollen waarbij het vel van mijn pik rigoureus naar achteren gestroopt werd. Mijn eikel werd zo'n beetje de nek omgedraaid en zat als een volledig vacuüm getrokken Frankfurter gevangen waardoor er al flink spanning op stond. "Kedeng Boom Bang sweet poontang".

    Tweede keer ging ik te lang door met slow neuken na het orgasme. Toen werd mijn pik slapper en toen ik de bengel uit de pruim trok zat er niks meer om. Kon ik in ieder geval toch nog effe vingeren.

    Het fijnste vind ik als er zo'n tuitje aan hangt bij je eikel waar het sperma in opgevangen wordt. Dan zit die eikel ook niet zo af te zien. En het condoom moet fatsoenlijk afgerold zijn "Bis zum Anschlag". Of hoe heet dat in het Duits. Gelukkig kan ik hem zelf goed over de knop trekken want sommige dames bakken er echt niks van. Misschien iets om in het paspoort op te nemen ! ! !
    Dat klopt. Naast condooms, listerine, sigaretten e.d. zou een dame ook zo'n pil bij zich moeten hebben voor het geval dat het misgaat. Als je enkele tientallen keren per week seks hebt, is de kans best aanwezig dat het 'n keer mis gaat. Helemaal als een dame het condoom er niet goed omheen doet.

    Helemaal scheuren lijkt me een gevalletje van verkeerd omdoen. Behalve dat het kan scheuren bij verkeerd omdoen, zit het ook niet fijn als het veel te strak zonder tuitje is omgedaan. Wat voor vervelend is, is als een dame een minuut zit te prutsen om het om te doen. Het leukste zijn de dames die 'm met hun mond goed om kunnen doen.

  19. #12
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    (...) er is ook een morning after pill alleen op recept verkrijgbaar (...)
    Beste mensen,

    Er worden hier diverse dingen geschreven over de morning-afterpil (MAP). Sommige kloppen en sommige niet, zijn overtrokken, of zijn teveel gedacht vanuit de klant.

    Allereerst
    De MAP is een medicijn, dus daar behoor je zorgvuldig mee om te gaan. Het is een forse dosering hormonen, die weerslag heeft op de hormoonhuishouding van de vrouw.
    MAP is een noodpil - alleen wanneer er daadwerkelijk risico is gelopen op zwangerschap, kan een vrouw deze pil nemen. Dat risico moet zorgvuldig afgewogen worden. Een gescheurd condoom is niet per definitie een reden om een vrouw "even MAP te geven" of voor een vrouw om meteen MAP te nemen.

    Ten tweede
    Naarmate een vrouw vaker MAP gebruikt, werkt de MAP minder.
    Anders gezegd: vaker dan 1x per menstruatiecyclus MAP gebruiken wordt afgeraden, omdat de kans op toch zwanger raken hoger wordt.
    Dit geldt voor de meest gangbare MAP - die van innemen binnen 72 uur en vrij verkrijgbaar.
    En het geldt voor de MAP op recept - een pil die ook na 5 dagen nog ingenomen kan worden, maar wel na consult bij een arts (de EllaOne)

    Ten derde
    De klant heeft eigenlijk helemaal niets te maken met de keuze van de anticonceptie. En dus ook niet met de keuze wel of geen MAP te nemen. De vrouw zelf besluit en bepaald dat.
    Het is best nobel om te denken aan de risico's voor de vrouw na de seks zonder condoom of als er een condoomongelukje is gebeurd, maar uiteindelijk is het een beroepsrisico van de prostituee. Het vak verantwoordt uitvoeren betekent onder andere zorgen voor goede anticonceptie.

    De prostituee voorlichten
    De prostituee voorlichting geven over de pil is zinvoller dan haar de MAP geven. Uitleggen dat
    • de pil niet gevaarlijk is
    • je er niet onvruchtbaar van wordt
    • voor slechts weinig vrouwen geldt dat zij erdoor aankomen of meer haargroei ontwikkelen - alle medicatie heeft bijwerkingen, het ligt aan het individu of die de bijwerkingen ook krijgt, oftewel geen wet van Meden en Perzen
    • de pil gratis wordt voorgeschreven aan prostituees
    • er ook andere buitengewoon veilige middelen zijn, zoals spiraal, prikpil, Nuvaring, Implanon
    • ze liefst wel moet stoppen met roken als ze de pil gebruikt (Trombose risico)


    En ja, het klopt dat vooral Oost Europese vrouwen allerlei spookbeelden kunnen hebben bij anticonceptie en onzorgvuldig omgaan met de MAP. Zelfs abortus als een gangbare manier zien om te zorgen dat ze niet zwanger raken. Dat blijft een lastig ding in de voorlichting en de preventie aan deze doelgroep

    Tot zover maar weer.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  20. Onderstaande 2 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (21 juli 2015),sofaking (20 juli 2015)

  21. #13
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Had je dat moeten stoppen met roken niet als eerste kunnen schrijven? Dat lijkt me namelijk al teveel gevraagd voor de meesten.

  22. #14
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Een gescheurd condoom is niet per definitie een reden om een vrouw "even MAP te geven" of voor een vrouw om meteen MAP te nemen.
    Die begrijp ik niet goed. Als de enige conceptie die een vrouw gebruikt een condoom is en dat condoom is zojuist gescheurd kan ik me eigenlijk geen andere opties voor de geest halen die het risico van zwangerschap kunnen voorkomen dan de morning-afterpil.
    Kijk, ik snap ook wel dat er wellicht niet geëjaculeerd is en dat daarom de kans op zwangerschap gering is. Maar toch. Voorvocht kan toch ook spermacellen bevatten? Dus, wat zijn dan de opties voor een dame om de kansen op zwangerschap te beperken in geval van gescheurd condoom.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 juli 2015),CCR5d32 (20 juli 2015),Jan Verplancke (20 juli 2015)

  24. #15
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Die begrijp ik niet goed. Als de enige conceptie die een vrouw gebruikt een condoom is en dat condoom is zojuist gescheurd kan ik me eigenlijk geen andere opties voor de geest halen die het risico van zwangerschap kunnen voorkomen dan de morning-afterpil.
    Kijk, ik snap ook wel dat er wellicht niet geëjaculeerd is en dat daarom de kans op zwangerschap gering is. Maar toch. Voorvocht kan toch ook spermacellen bevatten? Dus, wat zijn dan de opties voor een dame om de kansen op zwangerschap te beperken in geval van gescheurd condoom.
    Achteraf een abortus uit laten voeren of dit zelf op wat voor manier dan ook te bewerkstelligen. Verder zijn er geen opties. Paar keer gehoord dat DVP's een abortus hebben laten doen. Ben het wel eens met jouw stelling dat de kans dat een vrouw zwanger raakt van voorvocht er natuurlijk wel is. De kans is niet groot, maar de kans is er wel. De vraag is natuurlijk wel wat je doet als een vrouw die pil niet in wil nemen... Een andere vraag is natuurlijk - als ze zwanger blijkt te zijn - het van jou is. De kans is best wel aanwezig dat er meer condooms zijn gescheurd (zeker als ze ze niet goed omdoet), ze met sommige klanten AO doet en ze buiten de club een relatie heeft en AO wordt doorgeveegd.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 juli 2015),Bluebear (20 juli 2015)

  26. #16
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Mijn ervaring is uit gesprekken met de dames is dat de meesten de pil niet gebruiken. Ik vindt dit toch een zeer groot risico dat de dames hier nemen. Je weet nog niet eens meer wie de papa is bij een "ongelukje". Toch een rare situatie dan. En tja, plastic blijft nu eenmaal plastic.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  27. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (20 juli 2015),Sjeufke (20 juli 2015)

  28. #17
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Kan het verhaal ook (weer) niet helemaal volgen.
    De klant heeft niks te maken met de keuze voor anticonceptie (terwijl dit ook voor hem een "beroepsrisico" is) terwijl hij de dame dan weer wel uitgebreid (eventueel) moet gaan voorlichten over de pil (terwijl dit zijn taak niet is en de meeste beren toch komen om te neuken in plaats van seksuele voorlichting te geven).
    De dames in de club gaan uitleggen dat roken schadelijk is?
    Tja..

    Mijn ervaring is overigens dat ook de Roemeense dames gewoon de pil slikken en regelmatig een arts bezoeken, maar dit zal misschien per segment verschillend zijn...of misschien vertellen ze soms van niet om later een mogelijke abortus te "faken" en je daarmee de nodige euro's uit de zak weten te kloppen om alimentatieangst te voorkomen

  29. #18
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Ten derde
    De klant heeft eigenlijk helemaal niets te maken met de keuze van de anticonceptie. En dus ook niet met de keuze wel of geen MAP te nemen. De vrouw zelf besluit en bepaald dat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCR5d32 Bekijk bericht
    Kan het verhaal ook (weer) niet helemaal volgen.
    "Same here"
    De redenatie van PS volgend heb ik dus ook niks te maken met de eventuele gevolgen van een goedgevulde klapper. Tot het moment dat zich na enkele maanden een opbollende buik begint te manifesteren met alle (financiële) gevolgen die dat kan hebben.
    Het lijkt me toch weinig moeite om na een gescheurd condoom te informeren of er aanvullende anticonceptie gebruikt wordt. Zo niet, dan lijkt het me verstandig om te vragen of een rit naar de dichts bijzijnde apotheek noodzakelijk is. Mocht daar een "ja" op volgen dan ben ik best bereid om €19,95 af te tikken exclusief benzinekosten voor de heen en terugrit. Kan niet zo snel bedenken wat er op tegen is om die 2 vragen te stellen. Of dat nou uit nobelheid, fatsoen, bezorgdheid of angst voortkomt doet niet ter zake. "Samen uit, samen thuis".
    Maar weer voor de duidelijkheid, ik heb het over een goed afgevuld condoom wat de geest begeeft en niet over andere escapades zoals AO of iets dergelijks.

  30. #19
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    (...) Voorvocht kan toch ook spermacellen bevatten? (...)
    Beste Badslippers en anderen,

    Klopt, ook in voorvocht kunnen zaadcellen zitten, maar wel beduidend minder.
    Verder maakt het uit waar in de cyclus de vrouw zit hoe groot het risico op zwangerschap is.
    Het gebeurt nogal eens dat een condoom wel kapot gaat, maar er geen sperma aanwezig is, de man meteen heeft teruggetrokken, de vrouw net ongesteld is geweest of vlak voor haar ongesteldheid zit. Dan is de kans dat er een zwangerschap ontstaat erg klein.
    Het is uiteindelijk aan de vrouw om de afweging te maken - baas in eigen buik enzo. Echter is en blijft dat in deze doelgroep - prostituees met weinig kennis en/of veel vooroordelen over de MAP en de pil en überhaupt niet veel kennis van hun eigen lijf - een lastig gegeven. Voor alle betrokken partijen (vrouw, klant, voorlichter).

    De morning-afterpil is inderdaad de enige optie om ná de daad de kans op zwangerschap te beperken/tegen te gaan. Maar, om het standaard in te zetten iedere keer nadat een condoom kapot gaat in een prostitutiecontact, voert gewoon te ver.
    Permanente anticonceptie is het beste, plus correct condoomgebruik.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  31. #20
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCR5d32 Bekijk bericht
    (...) De dames in de club gaan uitleggen dat roken schadelijk is? (...)
    Beste CCR5d32 en anderen,

    Een kapot condoom is een 'hobbyrisico' voor de klant.
    Dat is toch wel wat anders dan een beroepsrisico en gezondheidsrisico voor de prostituee.

    De lijst voorlichting over de pil is illustratief bedoeld.
    Ik snap de vraagtekens bij met een dame praten over roken en de pil terwijl je eigenlijk gewoon seks wilt hebben ... logisch.
    In mijn funktie als voorlichter heb ik meerdere keren met dames in huiskamers van clubs en privéhuizen gezeten en als een schoorsteen met hen samen zitten roken, terwijl ik vertelde dat roken en de pil niet samen gaan ... een nogal tegenstrijdige voorlichtingsactie, maar voor mij geldt dan: beter wel in gesprek dan niet in gesprek.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  32. #21
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Verder maakt het uit waar in de cyclus de vrouw zit hoe groot het risico op zwangerschap is.
    Het gebeurt nogal eens dat een condoom wel kapot gaat, maar er geen sperma aanwezig is, de man meteen heeft teruggetrokken, de vrouw net ongesteld is geweest of vlak voor haar ongesteldheid zit. Dan is de kans dat er een zwangerschap ontstaat erg klein.
    Akkoord. Die situatie had ik nog niet bedacht. Cyclus doet er inderdaad toe hoewel ik me afvraag of de dames dat stuk (de cyclus) wel helemaal helder hebben laat staan de ijsberen. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn voorlaatste info over de cyclus dateert van de biologielessen op de middelbare school. Toen ik actief werd in de saunaclubwereld heb ik me daar weer eens in verdiept.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    maar voor mij geldt dan: beter wel in gesprek dan niet in gesprek.
    Dit is eigenlijk mijn punt m.b.t. het wel of niet nemen van de morning-afterpil na een gescheurd condoom. Het is een kleine moeite om dat samen even af te checken.

  33. #22
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    "Same here"
    De redenatie van PS volgend heb ik dus ook niks te maken met de eventuele gevolgen van een goedgevulde klapper. Tot het moment dat zich na enkele maanden een opbollende buik begint te manifesteren met alle (financiële) gevolgen die dat kan hebben.
    Het lijkt me toch weinig moeite om na een gescheurd condoom te informeren of er aanvullende anticonceptie gebruikt wordt. Zo niet, dan lijkt het me verstandig om te vragen of een rit naar de dichts bijzijnde apotheek noodzakelijk is. Mocht daar een "ja" op volgen dan ben ik best bereid om €19,95 af te tikken exclusief benzinekosten voor de heen en terugrit. Kan niet zo snel bedenken wat er op tegen is om die 2 vragen te stellen. Of dat nou uit nobelheid, fatsoen, bezorgdheid of angst voortkomt doet niet ter zake. "Samen uit, samen thuis".
    Maar weer voor de duidelijkheid, ik heb het over een goed afgevuld condoom wat de geest begeeft en niet over andere escapades zoals AO of iets dergelijks.
    Dit lijkt mij ook een pragmatische oplossing en in elk geval een stuk pragmatischer dan als een soort clubpastoor te gaan preken over anti-conceptie. In 'n club zouden ze die pillen toch wel voorradig hebben? En veel apotheken bezorgen volgens mij ook aan huis of beter gezegd: aan de deur van de club in dit geval.

    Over die opkomende buik: ik denk dat je er voor moet waken om al te snel te concluderen dat jij dan wel de vader moet zijn.

  34. #23
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    21 oktober 2018 @ 22:35
    Locatie
    Zaandam, ontvangstplek
    Berichten
    191
    Discussies
    7
    Thanks
    58
    Thanked
    152 in 52 posts

    Standaard

    Ik gebruik een hormonenspiraal, daar zit als bijwerking bij dat je iig niet slank blijft. Maar zwanger worden en werken met die klote sponsjes vind ik ook niks.. dus dan maar die bijwerking en dan maar geen klanten die op slank vallen. Ik heb geen zin in kinderen van onbekende mannen, vind werken met een spons ranzig en als beetje tegenzit kan je ook nog naar het ziekenhuis om dat ding te laten verwijderen..

    Dat alle dames zich laten onderzoeken bij de GGD in Nederland is helaas niet waar. De GGD heeft aan mij, waarom aan mij, gevraagd hoe ze de buitenlandse dames moeten bereiken om maar op controle te komen. En als ze wel bereikbaar zijn, laten ze afspraken verlopen.. dus.. tja.. de GGD zit daar wel mee. Deze dames lopen dus gevaar, bewust of onbewust, en daarbij hun bezoek en eventueel thuisfront ook.
    xxx

    Joke-Prive

  35. #24
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    In 'n club zouden ze die pillen toch wel voorradig hebben?
    Zoals eerder gememoreerd, sommige managers die met hun dames begaan zijn hebben ze inderdaad liggen. Niet als standaard anticonceptie maar voor noodgevallen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Over die opkomende buik: ik denk dat je er voor moet waken om al te snel te concluderen dat jij dan wel de vader moet zijn.
    Als ik het niet ben, dan is het D'n Laef ! ! ! (inside joke) (niet onderstaande joke). Oef, wordt een beetje wazig merk ik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joke Bekijk bericht
    Ik gebruik een hormonenspiraal, daar zit als bijwerking bij dat je iig niet slank blijft.
    Sterilisatie wellicht. Zul je zelf ook wel aan hebben gedacht. Zijn wel meer anticonceptie mogelijkheden maar ik weet niet precies wat alle voor- en nadelen zijn. Ik heb weleens dames met een pleister gezien. Dacht eerst dat dat tegen het roken was maar blijkbaar zijn er ook anticonceptie pleisters. Ja ja, we raken maar niet uitgeleerd.

  36. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (22 juli 2015)

  37. #25
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joke Bekijk bericht
    Ik gebruik een hormonenspiraal, daar zit als bijwerking bij dat je iig niet slank blijft. Maar zwanger worden en werken met die klote sponsjes vind ik ook niks.. dus dan maar die bijwerking en dan maar geen klanten die op slank vallen. Ik heb geen zin in kinderen van onbekende mannen, vind werken met een spons ranzig en als beetje tegenzit kan je ook nog naar het ziekenhuis om dat ding te laten verwijderen..

    Dat alle dames zich laten onderzoeken bij de GGD in Nederland is helaas niet waar. De GGD heeft aan mij, waarom aan mij, gevraagd hoe ze de buitenlandse dames moeten bereiken om maar op controle te komen. En als ze wel bereikbaar zijn, laten ze afspraken verlopen.. dus.. tja.. de GGD zit daar wel mee. Deze dames lopen dus gevaar, bewust of onbewust, en daarbij hun bezoek en eventueel thuisfront ook.
    in nederland zijn er bordelen waar de ggd langs komt ook een paar loophuizen almelo en doetinchem dames zijn niet verplicht om daar gebruik van te maken het is voor prostitueze wel koste vrij

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.

FKK Artemis 468*60