Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Lächeln Patricia ( Nigeriaanse)

    Naam : Patricia

    Haarkleur/-lengte : Zwart

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank A/B- Cup

    Nationaliteit/Taal : Nigeriaanse, duits, goed engels

    Leeftijd : 26 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goede service, pijpen, zoenen, neuken, anaal...

    Bijzonderheden : Ze kan nogal opdringerig zijn. Over het algemeen is haar service goed maar ze wil ook nog wel eens iemand afwerken.
    Laatst gezien op 14 Oktober
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Patricia heeft ondanks de weinige berichten heel wat heren vermaakt in de PHG. Heb gehoord dat ze ene blauwe maandag ook even in GT heeft gewerkt maar nu terug is naar Nigeria.

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard Patricia

    Afgelopen dinsdag bij toeval in de buurt van PHG verzeild geraakt en kon het toch niet laten even binnen te wippen......(inderdaad ja...)
    Was slecht weer en niet veel meiden en ook weinig beren gespot waarbij veel meiden wat verveeld aan en rond de bar hingen en niet veel enthousiasme uitstraalden......
    Wel 'n leuke donkere meid (latina type) gespot maar die bleek later onvindbaar..... toen in de kleedruimte ik gevangen werd door 'n lange Afrikaanse die het begrip 'kleedruimte' wat vrijelijk interpreteerde door mijn badjas open te trekken en op zoek te gaan naar bevattelijke onderdelen.... wat ze vond beviel haar kennelijk wel want ze drukte haar volle lippen op mijn mond terwijl ze me toesiste wel met me te willen spelen...... Nou had ik ook niet veel beters te doen dus heb maar toegestemd zeker omdat haar zoenen wel overtuigden.
    Op de kamer ging ze verder met teasen en spelen onderwijl heftig zoenend....
    Allemachtig wat kan dat mens lekker zoenen.... Toen ik voldoende opgewarmd was besloot ik het heft maar zelf in handen te nemen en heb haar op bed geworpen om haar eens goed onderhanden te nemen.... Beffen beviel haar wel en gewillig liet ze zich naar een hoogtepunt toewerken. Daarna kwam ze pas echt op stoom en hebben we heerlijk ge..... Eerst missionaris (heftig) en daarna op z'n hondjes (heftig)..... Uiteindelijk heeft ze me in doggy klaargeneukt waarbij zij al 't werk deed..........
    Heerlijke wildebras waarmee 't goed neuken is........
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  4. #4
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard sexy Patricia

    Ik zag Patricia rondlopen, en op een bepaalde manier straalde ze een soort van zelfbewustheid uit, die Saruman zeer sexy vond.
    Later zag ik haar de bar in gesprek met een ander ijsbeertje, en ook daar leek ze de ruimte te vullen. Een dame die goed in haar vel zit, is normaal gezien ook een feest op de kamer, dus ik maakte mezelf de bedenking dat deze dame de confrontatie met Saruman maar eens moest aangaan. Maar eerst moest ik het andere beertje zijn plezier nog gunnen

    Toen ze met het beertje verdween, wilde ik even een rondje lopen, en ik kwam haar tegen aan de douches. Ze sprak me aan, en trachtte me te verleiden. Dat was niet moeilijk, want ik had haar al in mijn vizier. Het beertje kwam uit de douche, en we spraken af om elkaar later weer te ontmoeten. Dus even een saunaatje meepikken (warm, warmer, warmst stond die sauna vandaag), en wat relaxen. Enige tijd later stonden Saruman en Patricia weer te smoezen op dezelfde plaats als ervoor. Patricia pakte de koe bij de horens (eigenlijk de stier, vermits Saruman een man is :D) en we verkasten naar kamer 17 in de catacomben van PHG.

    Na een schijnbaar eindeloos durende zoenpartij was het tijd om elkaars lichamen verder te verkennen. Patricia is een stevige en gespierde meid, en ze straalt gewoon sex uit. Ze begon me te pijpen, en dat deed ze uitstekend. Daarna de rollen omgedraid, waarbij ze er ook even goed ging voor liggen. Na wat bef- en vingerwerk, wilde Patricia weer aan de slag, en voor de tweede keer die dag vlogen mijn erfgenamen door de lucht.

    We kroelden nog even tegen elkaar aan en begonnen weer te zoenen Wat kan ze dat toch lekker. We besloten om ons verblijf nog even te verlengen, en Patricia wilde me wel een massage geven. Amai, en dat kan ze bijzonder goed. Ze heeft echt hele krachtige armen, en schuwt het stevige massagewerk niet. Het leek wel een echte sportmassage, waarbij alle spieren goed werden losgemaakt. Dit deed zeer veel deugd, en ik bedankte haar met nog enkele stevige kussen en knuffels.

    Uiteindelijk een klein uur op de kamer geweest, en bij de afrekening het bedrag naar boven afgerond. Omdat de massage zo goed was, maar ook omdat ik me bij deze meid echt goed voelde. Dit was een hele leuke sessie.

    Later kwam ze weer bij mij flikflooien, en me complimentjes geven over mijn zoenkwaliteiten. "I bet you say that to all the boys", maar ze beweerde van niet. Toch deed ze goed haar best om aan klantenbinding te doen, en het zou best wel eens kunnen dat Saruman en Patricia vroeg of laat weer eens op een kamer belanden.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  5. #5
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard Patricia, 23-4-09

    Vandaag met haar op de kamer geweest. Heerlijk vooraf, op de kamer en ook naderhand nog aardig. Later als ik tijd heb meer. Nu alvast een bericht dat ze er nog werkt en zeer goed is, deze Nigeriaanse schone!

    Gr.
    Cupido

  6. #6
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard Patricia, PHG, 23-04-09

    Tja Patricia, overal waar ik was dook zij op. Het begon al bij het omkleden. Toen kwam ze de eerste keer voorbij. Geile blik in haar ogen en me bij het aankijken luchtkusjes gevend. Eenmaal aangekomen bij de bar en bij Onzo dook ze in eerste instantie op Onzo die mij meteen vertelde dat hij met haar een prima sessie een keer had gehad. Hij stelde haar aan mij voor en voor ik het wist had ik een eerste vette tongzoenkus achter me. Ze draaide zich verder om en kwam op mijn schoot zitten. “O, I’m so horny” zei ze wat ik wel kon beamen. Ze was gekleed in een zwart negligé wat heerlijk paste bij haar donkere huid. Opnieuw deed ze toenaderingen en begon me vol te kussen met zeer intieme tongzoenen. “O baby kiss me and fuck me hard” zei ze, maar ze kon ook Duits praten hoor!!!! Ik was nog niet eens echt aangekomen in de blije tuin. Ze maakte me inmiddels wel flink geil, maar ik kon me toch nog net uit haar wurggreep onttrekken. Samen met Onzo vertrokken we richting het gedeelte waar de lunch nog stond te wachten op ons.

    Bij het opdienen stond Patricia boven ons alweer te zwaaien en aan te geven dat ze niet langer meer kon wachten. Maar ik nam mijn tijd en samen met Onzo spraken we de afgelopen weken nog eens door. Over de strijd bij de recensie van de maand, over Jansen zijn berichten over de enorme stimulering te gaan schrijven door Ace, over Toppie die niet meer komen mag, etc. etc. Patricia kon het nu niet meer houden en kwam op haar hoge hakken de trap af, wat al een prestatie op zich was, en kwam achter de bank staan waar ik zat. Op het moment dat ik mijn gezicht naar achteren duwde, schoof een zwart slipje inclusief een heerlijk kutje en dito kontje over mijn gezicht. Het was "happen naar Peijnenburg" op dat moment. Ze maakte neukende bewegingen over mijn gezicht en ik kon niet anders dan het heerlijke grotje te kussen en te likken en tussendoor proberen ook nog te ademen. Wat doe je dan na zo’n lekker stuntje van haar? Dan groet je Onzo nog eens en je geeft Patricia aan nu toch echt de sleutel te kunnen gaan halen.

    Op de kamer deed ze goed haar best al spatte het “hornygevoel” zoals ze zei te hebben er nou ook weer niet vanaf. Maar goed de standjes werden doorgenomen en uiteindelijk kon ik er toch nog genoeg ervan genieten om goed te komen. Nadat ik me weer helemaal droog gemaakt had kwam ze bij me en vroeg me of ik nog een massage van haar wilde hebben. Nou dat wilde ik wel. Gedurende de massage kreeg ik langzaamaan het gevoel dat ze hier meer op kickte dan op de sex zelf. Ze masseerde alles mee en zelfs de voorkant werd nog een keer globaal onder handen genomen. Maar ook daar kwam een eind aan. Bij elkaar waren we zo’n uurtje op de kamer geweest, wat zich vertaalde in een bijbehorend geldbedrag. De rest van de dag hebben we elkaar nog enkele keren gezien en soms kwam ze nog weer even bij me maar de druk was kennelijk goed weg bij haar.

    Gr.
    Cupido:wink::wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard opdringerig?

    Opdringerig zou ik ze nu niet meteen durven noemen. Aandringen doet ze wel . Ze is gewoon zelfzeker. Ze weet wie ze wil .

    Bij aankomst op de parking van PHG zei ik om één of andere reden nog net tegen Zeppos58 dat ik met Patricia niet zou gaan kameren vandaag. Ondanks het feit dat ze al dikwijls op leuke wijze mij heeft trachten te verleiden. De laatste keer in de club was de zin er wel maar ontbrak het aan tijd, door andere onvoorziene obstakels in de club :smile:. Dit gaf me wel de tijd om de recensies van haar eens door te lezen. Of dit een goed idee was? Als je dan niet alle meiden en hun services door mekaar begint te slagen, ja. Ik meende me te herinneren dat er iets was dat zij niet deed en ik dan meestal over struikel. Ik zei dus tegen Zeppos58 dat ik er niet mee ging omdat ze niet tongzoende.
    Als ik de recensies nu nog eens overlees, was ik dus totaal verkeerd :o. Toch is er een rede waarom ik niet meer met haar naar de kamer zal gaan. Ik vertelde Zeppos58 ook nog dat ze allicht wel weer zal proberen.

    Net nadat ik was binnengekomen, ook al net nadat ik mij had omgekleed en net vóór ik aan mijn uitgebreide brunch wou beginnen, zag ik haar in een eenmanssofa (als vrouw) zitten. Ik wou even snel goeiedag gaan zeggen. Dat was buiten de waard (Patricia) gerekend. Ze trok me als het ware pardoef op haar schoot, begon te swansen... maar ik kon niets terugzeggen omdat ze haar tong helemaal ver weg in mijn mond wrong. Een heerlijke tongzoensessieke volgde. Hmmmm (en tiens ), was het op dat moment. Enfin, omdat ik ook nog wel wat anders in mijn mond wou steken dan enkel haar tong vandaag, ben ik gaan brunchen.



    1 of 2 keer probeerde ze nog eens aan te klampen maar ik was gehaast .



    Iets voor drie uur botste ik in het nachtcafé weer op haar. Ze fluisterde wat geile woordjes in mijn oor, deze keer. Ze nodigde mij uit om samen in de zetel te gaan zitten aan de automaten. Ik twijfelde. "Of nog beter", zei ze. "Laten we beneden wat meer apart gaan zitten". Ik begon nog meer te twijfelen omdat ik niet over mezelf twijfel. Omdat ik dus weet dat als ik daar knus, apart met haar ga zitten de weg terug bijzonder moeilijk zou worden. Ach, de zwartjes hebben zo lang voor ons door de knieën gegaan, ik heb dan de rollen maar eens omgedraaid. Deze blanke man viel voor de charmes en geiligheid (wat ze toch wel uitstraalt) van deze dame.
    Denk je nu dat ze het allemaal heel deftig hield, omdat we tenslotte toch in de bar (nachtcafé) zitten?
    Meteen haar benen over mijn benen en lang en heel goed beginnen tongzoenen. Flikflooien in de sofa daar beneden ik boven op haar. Ook mijn jongeheer moest het ontgelden. Haar handjes wisten hem al snel dubbel zo groot te maken. Ze stond er gewoon op dat ze met mij naar de kamer zou gaan. Ze wou mij absoluut neuken. (ja, ja...)
    Plots opent ze haar tasje. Ik dacht dat ik een heerlijke zure bol zou krijgen maar ze nam een tube uit haar tasje, smeerde haar handen er mee in en begon mijn lul daar in het openbaar te masseren. Te masseren. Te masseren.... Op een gegeven moment stelde ik dan maar voor of ze de sleutel niet wou gaan halen. Als ze zo nog even had doorgedaan... hadden ze bij PHG plekken kunnen schoonmaken op die sofa :smile:.

    Eerst nog effe douchen. Tegen een mede-beer (T. genaamd), die net binnenkwam, vertelde ik nog snel even het hele verhaal en liet hem weten dat deze sessie absoluut niet meer stuk kon. Toch ging de sessie aan diggelen. Het spetterde dat het een lieve lust was. De stukken vlogen er af. En toch.... Het tongzoenen was super o.k.. Patricia straalt gewoon seks uit. Het pijpen was super. En toch... zei ik dus al.
    Ik mocht met de sleutel in mijn hand alvast naar de kamer gaan. Zij zou eerst nog even haar poesje gaan wassen en dan ook komen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar nu was het aan mij, dacht ik zo. Ik wou haar heerlijk gaan beffen. Gelukkig liet ik eerst mijn handen stilletjes aan naar beneden zakken. Ik wou haar grotje eerst een beetje doen verlangen naar meer. , wat merkte ik. Haar liefdesholleke stond klets, maar dan ook klets, kletsnat. Helaas... van de overvloedige crème, die ze alvast had aangebracht in de toiletten. Ai, ai, ai... dit doe je toch niet. Dit verfoeit seksenfun. Ik heb haar dan maar een beetje gemasseerd (buik, billen, dijen en benen). Eigenlijk enkel en alleen maar om het grootste deel van die glibber te verwijderen. Ze draaide haar ineens om, duwde mij (speels bruut) op mijn rug en begon me te berijden. Heerlijk afwisselend, dat wel maar het gevoel was er zo niet met al dat glijmiddel. Het rees was te makkelijk. Ik gaf aan van standje te willen veranderen. Zij wou duidelijk op z'n hondjes toen. Ik niet. Dan zou hij er zeker uitfluppen. Missionaris dus maar. Zo kon ik zelf de controle over de snelheid en bewegingen goed in de hand houden en lukte het me om (met toch nog een beetje gevoel) klaar te komen in deze brei.

    Nadien nog wat geknuffeld en de kamer verlaten.

    Patricia, je bent super, jouw motor draait vast en zeker ook wel soepel zonder anti-gel. Hierdoor voor mij absoluut geen enkel herhalingsgevaar.

    Patricia geeft niet enkel goede pre sales, ook goede after sales.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.

  Living Room 468*60