Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Daumen hoch Maggy / Megi (Poolse)

    Name: Maggy
    Haarfarbe/-länge: blond, über schulterlang
    Größe: ca. 168 cm
    Figur: schlank, B-Cup
    Herkunft/Sprache: Polen, kein Deutsch, fließend Englisch
    Alter: 29, jünger aussehend
    Tattoos/Piercings: Tattoo auf der rechten Schulter
    Service: sehr gut, intensive Zungenküsse, gutes Französisch, lässt sich schön lecken, Fingern möglich, FT möglich, kein AV, netter AST
    Sonstiges: Brillenträgerin, sieht aus wie Kaya, beste Freundin von Alison/Alicia
    Lebenslauf: erst seit 3 Tagen im Job
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. #2
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Ook ik ben afgelopen vrijdag gaan kameren met deze leuke verschijning.
    Lijkt inderdaad erg veel op Kaya, alleen nog weinig ervaring in het vak.
    Op de kamer durfde ze zich eert niet erg dominant op te stellen, maar dat was binnen 2 minuten voorbij.
    Vervolgens was ze teleurgesteld dat ik na 20 min al uitgewankt was en vond ze dat ik het uur vol moest maken
    Al met al een goede sessie.
    Ze vertelde me overigens dat je haar naam als: Megi moest spellen...

  3. #3
    Geregistreerd
    13 december 2009
    Last Online
    2 maart 2012 @ 08:14
    Berichten
    61
    Discussies
    3
    Thanks
    7
    Thanked
    9 in 4 posts

    Daumen hoch

    Maggy war gestern wieder da und war auch meine Favoritin. Sie bietet einen sehr guten Service auf dem Zimmer, so das man diese Mädchen nur weiterempfeln kann. Nur schade, dass so wenig über sie geschrieben wird.

    Wiederholungsfaktor 100%

  4. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ich glaube, der Name müsste mal auf Megi angepasst werden. :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  5. #5
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Megi is sedert eind 2013 niet meer werkzaam in YY. En volgens bronnen die close zijn met haar, ís ze gestopt.
    Salutations,

    Swazontneuf

  6. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (16 november 2014)

  7. #6
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Meggy? Klein, blond, milf (42), klasse uitstraling, Pools, vloeiend Duits en een DROOM service!
    Werkt nu in GT meestal op woensdag en donderdag en soms in het weekend.
    Voor mij top 3 aller tijden!!!

  8. #7
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    De Maggy die pistoleeke bedoelt is deze:
    Meggi / Maggy (Poolse)

    Zeker niet dezelfde als de dame van dit topic, die dus zeer waarschijnlijk is gestopt.

  9. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (24 november 2014)

  10. #8
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Megi is na een dik jaar 'out of business' weer aan de slag gegaan in YinYang. Gespot door Phea (op vrijdag de 13e) en door ondergetekende (op zaterdag de 14e)
    Moderator, s.v.p. topic van deze dame uit de oude doos halen.
    Salutations,

    Swazontneuf

  11. #9
    Geregistreerd
    16 februari 2015
    Last Online
    27 maart 2024 @ 02:16
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Ik heb ze gisteren ook in YY gespot

  12. Onderstaande leden hebben aphrodisias bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (21 maart 2015)

  13. #10
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag, na een afwezigheid van een klein anderhalf jaar, een hernieuwde kennismaking met deze, ik schat inmiddels zo'n dikke 35-plus, Poolse gemaakt. Aan de bar onder het genot van een paar non-alcoholische versnaperingen bijgekletst en vervolgens op zoek naar een vrije kamer in het 'oude' gedeelte gegaan.

    Timing was redelijk goed, dus na een minimale wachttijd (hetgeen met haar geen schande is), kwam er een kamer beschikbaar.

    Als liefhebber van knuffelsex ben je bij Megi aan het goede adres. Strelend, knuffelend en zoenend (kusjes die overgingen in tongzoenen) werd de erotische spanning opgebouwd.

    Het inmiddels van spanning voorziene lid werd vervolgens liefkozend bewonderd en als een roomijsje in de zomer, gelikt. Likken ging over in pijpen en een naar goed Pools gebruik, beste blowjob volgde. Balletjes werden in de mondelinge 'onderhoudsbeurt' meegenomen.

    Nu ben ik absoluut geen liefhebber van klaarkomen in het mondje, dus op tijd 'het stopteken' gegeven. Het rubberen jasje werd vervolgens aangebracht en in missionaris-stand 'slow-quick-quick-slow' naar mijn hoogtepunt gewerkt.

    Na een sigaretje en een colaatje te hebben genuttigd, middels strelen en zoenen Megi 'opgewarmd'. Vervolgens afgedaald naar beneden en haar kale vulva van likjes voorzien. Hetgeen werd geapprecieerd, want de schaamlippen werden snel dikker en dikker en enige verstijving van haar klit volgde.

    Het vochtgehalte 'beneden' werd als maar groter, dus een teken dat ik goed bezig was. Door haar onderlichaam mee te manoeuvreren werden de voor haar gevoelige plekjes 'vol' geraakt en bereikte zij na verloop van tijd ook haar hoogtepunt. Het laken was kletskliedernat, dus kon vervolgens worden verschoond.

    Zo eindigde deze Nederland - Polen dus in een 1-1 gelijkspel en met een 'big smile' werd de kamer verlaten. Aan de locker 'over en weer bedankt' en afgerekend.

    Sommige gelijke spelen voelen dan als een overwinning! En, los van dat gevoel, bij gelijke spelen volgt doorgaans een replay..
    Salutations,

    Swazontneuf

  14. Onderstaande 5 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 maart 2015),laplagne (26 maart 2015),Peperduur (26 maart 2015),Wentelt Eefje (26 maart 2015),Willi69 (26 maart 2015)

  15. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:04
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    441
    Discussies
    13
    Thanks
    461
    Thanked
    381 in 225 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht

    Zo eindigde deze Nederland - Polen dus in een 1-1 gelijkspel en met een 'big smile' werd de kamer verlaten...
    Mag je nog blij zijn dat het geen 'Big30' was, want dan was een hoekje van de kamer
    toch een beetje gevuld met wat schaduw...


    Gordijn met slippers_klein.jpg

  16. Onderstaande leden hebben Peperduur bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (26 maart 2015)

  17. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peperduur Bekijk bericht
    Mag je nog blij zijn dat het geen 'Big30' was
    Big30 geht doch nur in die Villa und ins Happy.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  18. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:04
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    441
    Discussies
    13
    Thanks
    461
    Thanked
    381 in 225 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Big30 geht doch nur in die Villa und ins Happy.
    Incognito

  19. #14
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Last Online
    1 januari 2024 @ 23:33
    Berichten
    214
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002
    Thanked
    1.170 in 174 posts

    Standaard Bij mijn eerste bezoek aan YY direkt de hoofdprijs

    Vandaag voor het eerst YY bezocht. Tot nu toe had ik alleen SS LR en Babylon van binnen gezien, maar de goede berichten op het forum leiden ertoe dat ik een afspraak in Roermond vanavond kom combineerde met een bezoek aan deze veel geprezen club.
    Het was goed dat mijn eerste bezoek bij daglicht plaatsvond, in het donker had ik de toerit naar de parking vast en zeker met grote moeite gevonden.
    tijdens een eerste verkenning aan de bar de eerste jagertjes afgewimpeld, tot een mooie poolse dame met een elegante bril samen met haar vriendin mij gezelschap kwamen houden, een geanimeerd gesprek werd meer en meer vrolijk, tot we uiteindelijk luid stonden te lachen. Zij stelde zich voor als kkwMaggie en gaf aan al 5 jaar hier te werken, met een onderbreking van twee jaar wegens privéomstandigheden. Het werd duidelijk dat de in dit forum veelbesproken klik meer dan aanwezig was. Omdat dit mijn eerste bezoek aan YY was leidde Maggie mij eerst door de club, en toen de rondleiding eindigde in de kino, besloten we om ook een kamer van binnen te bewonderen.
    Gezellig kwebbelend samen onder de douche, waar mijn klokkenspel met veel gevoel werd afgesopt, en ik haar ook met een goede dosis zeep behandelde.Beiden genoten we van de aanrakingen, de erotische spanning steeg en al snel belandden we op de speelweide...kusjes en als logisch vervolg tongzoenen te over, en langzaam drukte ze mij op mijn rug op het bed, en trok een spoor van kussen naar beneden. uiteindelijk ging het van likken naar een diepe pijpbeurt, die afgewisseld werd door excursies naar boven om een tongzoen te stelen, vervolgens weer naar beneden waar ook de zwemmertjes fabriek lekker gelikt werd. op mijn beurt kuste en likte ik toen mijn weg naar haar grotje,waar bleek dat ook mijn aanrakingen niet zonder gevolgen waren gebleven,..toen ik met mijn vinger de ingang naar de pleasure dome verkende schoof zij zich helemaal over mijn vinger heen, en na enkele korte bewegingen vloeide het vocht rijkelijk over mijn hand, dit had ik bij een dvp in deze mate nog niet meegemaakt. haar "I didn't expect that" klonk niet gespeeld, en het bewijs daarvoor had mijn hand kletsnat gemaakt.heir zou bij het vervolg absoluut geen gel nodig zijn beaamde zij.snel pirelli erop, en in cowgirl begonnen we een gevoelvolle lekkere partij, wisselden even later in doggy, waar zij met haar handen tegen de muur steunde, en zo een diep indringen mogelijk maakte, ronduit hemels, temeer omdat het uitzicht op haar mooie achterwerk en haar blikken achterom enorm stimulerend werken.Uiteindelijk voor de finale in missio gewisseld waar onder het genot van heerlijke diepe tongzoenen ik het niet meer uithield, en mijn kruit verschoot in een onvergetelijk hoogtepunt.
    Een absolute topper, die mij met een van mijn beste ervaringen als ijsbeer ertoe dwingt om YY speodig weer te bezoeken.
    Hoewel men zonder coach in een nieuwe club het grote gevaar loopt tegen een teleurstelling aan te lopen, heb ik voor mijn gevoel de hoofd prijs gewonnen! Aanrader HHG 100%!! Misschien niet voor eenieder de grote optische hoogvlieger, maar wat service betreft top, en als ze haaar bril af heeft ook een supermooi gezicht met ogen om in te verdrinken!

  20. Onderstaande 4 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 maart 2017),biged (14 april 2016),laplagne (14 april 2016),swazontneuf (16 april 2016)

  21. #15
    Geregistreerd
    1 mei 2008
    Last Online
    2 oktober 2018 @ 22:50
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Weet iemand of deze heerlijke Poolse binnenkort weer in YY is?

  22. #16
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    27 september 2023 @ 22:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    132
    Discussies
    14
    Thanks
    89
    Thanked
    152 in 41 posts

    Standaard

    Als ik me niet vergis is deze dame nu aanwezig. Ze draagt een bril. En haar vriendin alicia is er ook.

  23. #17
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Maggy is evenals Alicja tot maandag aanwezig in Yin Yang en dan rijden de dames gezamenlijk terug naar Polen. Toegegeven het zijn twee Poolse routiniers maar de soms niet vrolijk kijknde Maggy én ook Alicja weten hoe ze een man op de kamer moeten verwennen.

  24. #18
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Last Online
    1 januari 2024 @ 23:33
    Berichten
    214
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002
    Thanked
    1.170 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Maggy is evenals Alicja tot maandag aanwezig in Yin Yang en dan rijden de dames gezamenlijk terug naar Polen. Toegegeven het zijn twee Poolse routiniers maar de soms niet vrolijk kijknde Maggy én ook Alicja weten hoe ze een man op de kamer moeten verwennen.
    Daar kan ik over meepraten! Wanneer is Maggy weer terug in YY?

  25. #19
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    27 september 2023 @ 22:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    132
    Discussies
    14
    Thanks
    89
    Thanked
    152 in 41 posts

    Standaard

    @ waterrat, ze zijn 20 mrt richting huis vertrokken. En als ik het goed heb begrepen van de dames zelf zouden ze 3 weken naar huis gaan en dan weer richting roermond komen. Dus aankomende week zouden ze hun eigen weer moeten laten zien in yy.

  26. Onderstaande leden hebben Clubganger75 bedankt voor deze bijdrage:

    waterrat (10 april 2017)

  27. #20
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Last Online
    1 januari 2024 @ 23:33
    Berichten
    214
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002
    Thanked
    1.170 in 174 posts

    Standaard

    @Clubganger: hartelijk dank voor je info, ga dan na pasen eens kijken of ik Maggy zie!

  28. #21
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    zowel Megi als Alicia op 18 mei gespot. Had ik dit draadje eerder gelezen had ik Megi ook uitgeprobeerd!!!
    Alicia was super.

    ze gaven aan twee weken in YY te zijn, dan 2 weken in Polen!

  29. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    waterrat (28 mei 2017)

  30. #22
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag deze Poolse voor de 2 de x mee naar de kamer genomen.....lekker zoenen en pijpen.... Klein beetje beffen maar haar buik en de rest eronder hangt een beetje....nix voor mij.....maar toch.....het is een super lieve en leuke meid....zal er zeker nog wel eens mee naar de kamer gaan.

  31. #23
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Gisteren gespot in YY. Was, alle aanwezige en voor mij bekende dames goed bekeken hebbende, de enige afgevaardigde uit Polska.
    Salutations,

    Swazontneuf

  32. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (22 oktober 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.