Pagina 2 van 46 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 1144
  1. #26
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Maar Biggie, als je van dat principe uitgaat kun je het forum wel sluiten. In de praktijk is er NIETS te controleren. Hooguit misschien een paar partytreff belevenissen waarbij toevallig twee beren tegelijk op de mat belanden.
    ...
    Niet helemaal waar. NMC is standaard in de clubs, Alles Ohne clubs uitgezonderd. Als je de nadruk gaat leggen op NZC krijg je idd ('aanbod creeert vraag') dat er meer NZCers bij gaan komen, en er nog meer druk op dames wordt gelegd. Ik ben het dan ook zeer eens met het forumbeleid op dit punt.

    Uiteraard weet je nooit wat anderen op de kamer uitspoken. Maar als je al een tijdje meeloopt, en het wordt jou nooit aangeboden, en vele verschillende dames praten (ongevraagd!) vol afgrijzen over NZC willende beertjes (ja, ook beertjes van dit forum!) dan is de kans toch vrij groot dat NZC in de clubs echt niet normaal is.

    Ik heb zelf aardig wat PT ervaring, nooit NZC meegemaakt of gezien daar.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  2. #27
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:38
    Berichten
    9.267
    Discussies
    176
    Thanks
    2.919
    Thanked
    4.097 in 2.250 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Niet helemaal waar.
    Zo bedoel ik het niet ZL.
    Ik bedoel als oncontroleerbaarheid een grond is om geen reacties te plaatsen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    In de eerste plaats omdat het nu eenmaal niet te controleren valt
    Big30
    Dan kan het forum als geheel wel inpakken omdat vrijwle geen een recensie hier op grond van privacy te controleren is op waarheid. Ik noem PT als moelijke uitzondering omdat je daar in theorie met een medebeer op de matras kunt belanden en die zou kunnen zeggen `Ja zo was het, ik was erbij`.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  3. #28
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Zo bedoel ik het niet ZL.
    Ik bedoel als oncontroleerbaarheid een grond is om geen reacties te plaatsen
    Dat begrijp ik. Maar als NMC de standaard is, is controleerbaarheid of beren NMC doen, niet relevant.


    Dan kan het forum als geheel wel inpakken omdat vrijwle geen een recensie hier op grond van privacy te controleren is op waarheid. Ik noem PT als moelijke uitzondering omdat je daar in theorie met een medebeer op de matras kunt belanden en die zou kunnen zeggen `Ja zo was het, ik was erbij`.
    Het gaat om geloofwaardigheid van recensies. Als NMC standaard is, en een beer schrijft hij NMC met een dame gedaan heeft, is dat zeer waarschijnlijk. Als een beer schrijft dat hij NZC gedaan heeft is dat stukken minder waarschijnlijk. En mogelijk laster die niet te controleren valt. Daarom is het goed dat het forumbeleid strikt is hierover.

    Een iets ander voorbeeld. Laatst sprak ik een dame die hels was omdat een beer had geschreven dat zij FT aanbood, wat helemaal niet waar is. Daardoor kunnen andere beren op het verkeerde been gezet worden. Dit is nog makkelijk te corrigeren (IM naar mod om paspoort aan te laten passen). In zo'n geval ben ik geneigd de dame te geloven en niet het beertje.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  4. #29
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:36
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.620
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.240 in 5.167 posts

    Idee

    De correcte quote is:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Voor de duidelijkheid dit soort info in recensie topics weergeven, daar werken we dus niet aan mee. In de eerste plaats omdat het nu eenmaal niet te controleren valt maar ook omdat het een niet gewenste vraag naar nzc kan stimuleren.

    Big30
    Evident is nooit te controleren wat zich op de kamer afspeelt en mogen we aannemen dat er soms wat vrij met de de waarheid wordt omgesprongen.
    Dat is niet zo'n probleem vaak lees je tussen zinnen door wat waar is en wat niet waar is. Voor nzc ligt dit anders dat is nu eenmaal niet de norm zoals ZL al terecht opmerkt.

    Er zijn gevallen bekend waarin wordt gezegd dat nzc heeft plaats gevonden om een dame te schaden. Maar ook als het wellicht wel heeft plaats gevonden melden we dat niet om de dame te beschermen en niet een niet gewenste vraag naar nzc in clubs waar nmc de norm is te stimuleren.

    MMC is gelukkig in de meeste clubs nog de norm dat willen we graag zo houden en dus doen we alles om niet aan normvervaging mee te doen!

    Dat om wat voor redenen nzc in clubs plaats vindt valt helaas niet te ontkennen.

    Big30

    Note Big30: Ik lees nu de vorige reactie van ZL die eigenlijk precies hetzelfde zegt als ik wat ik betoog!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #30
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Rotes Gesicht i confess

    Neuken zonder condoom met een DVP, bij de meeste beren is het taboe, zo ook bij mij. En toch overkwam het me met 1 dame, zonder dat ik het vroeg, zonder dat ik het eigenlijk wou.

    Het is nu zo een jaar of 6-7 geleden. Het ging effe wat slechter tussen mij en mijn vriendin, we waren een drietal maanden uit elkaar. Ik besloot om eens een Thais massagehuis in de buurt te bezoeken. Het was al tegen sluitingstijd en de dame die ik wilde, ging eigenlijk liever naar huis. Ze zag er uit als een engel en ik kon haar overtuigen om toch nog een half uurtje met me te gaan. Het was hemels en de dag erna was ik er al terug. Zo bezocht ik haar 2-3 maal per week de volgende maand.

    Het was die tijd niet zo gebruikelijk dat er in de massagehuizen ook werd geneukt. Er werd massage gegeven en dan was er een manuele afwerking of werd je klaargepijpt. Op een keer zei ze me "next time we make love". De volgende keer was het dan weer een heerlijke vrijpartij en vroeg ze me "when we make love ?". "Any time u like" zei ik haar en nog voor ik die woorden had uitgesproken begon ze me al te berijden zc. Het was de heerlijkste sex die ik ooit met een Thaise gehad heb en dat wil al wat zeggen. "Dit doe je toch niet met iedereen" vroeg ik haar en ze verzekerde me dat ze dat met geen klanten deed.

    De volgende weken ging het er net zo aan toe. Heerlijke vrijpartijen, sex waarvan je normaal gezien alleen kan dromen. Van een rubbertje was geen sprake. Het was zo goed dat een mens er zijn verstand al wel eens bij verliest. Er was ook geen sprake van meer geld of zo, was gewoon voor het standaardtarief, 80 euro / uur. Herhaalde malen zei ik haar "doe dit met geen andere klanten, want dat is veel te gevaarlijk". Buiten haar echtgenoot neukte ze niemand verzekerde ze mij.

    Ze vetrok toen voor een maand naar Thailand en als ze terug zou komen, zou ze haar man voor me verlaten..... First handicap want ik vond de sex met haar overheerlijk, ze zag er uit als een engel but i didn't love her......

    Second handicap..... Ik zat zo wat te surfen op h..kers en klikte eens op een rubriek die ik normaal gezien nooit opende "neuken zonder condoom". Tot mijn verbazing las ik daar plots een stukje over mijn Thaise engel. Een medebeer beschreef het net zoals het ook bij mij gebeurde. Nog een andere beer bevestigde het verhaal.

    Oh mijn god, waar was ik al die weken mee bezig geweest. Ik liet mij testen en gelukkig waren die negatief. Zes maanden later nog een keer. Ik mocht gerust zijn, dit avontuur was goed afgelopen.

    Toen mijn Thaise engel terug uit verlof kwam, heeft ze me direct opgebeld maar ik heb haar gezegd dat ik weer samen was met mijn vriendin en dat het beter was elkaar niet meer te zien.

    Het is de enige keer dat het me ooit is overkomen dat ik een DVP zonder condoom neukte. Ik kreeg ook nooit voorstellen van dames in die zin.
    Maar zo zie je maar dat niet altijd de ijsberen de boosdoeners zijn, maar dat de dames ook niet zo onschuldig zijn als ze er uit zien.

  6. #31
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:36
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.620
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.240 in 5.167 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Buiten haar echtgenoot neukte ze niemand verzekerde ze mij.

    Second handicap..... Ik zat zo wat te surfen op h..kers en klikte eens op een rubriek die ik normaal gezien nooit opende "neuken zonder condoom". Tot mijn verbazing las ik daar plots een stukje over mijn Thaise engel. Een medebeer beschreef het net zoals het ook bij mij gebeurde. Nog een andere beer bevestigde het verhaal.

    Het is de enige keer dat het me ooit is overkomen dat ik een DVP zonder condoom neukte. Ik kreeg ook nooit voorstellen van dames in die zin.
    Maar zo zie je maar dat niet altijd de ijsberen de boosdoeners zijn, maar dat de dames ook niet zo onschuldig zijn als ze er uit zien.
    Bedankt voor je eerlijk verhaal! Het punt wat je maakt is ook mijn punt d.i. als een dame nzc aanbiedt geloof dan nooit dat ze het alleen met jou zal doen.

    Dat is naïef! In termen van boosdoener hier te spreken vind ik wat lastig, beiden zijn een beetje dom geweest .

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #32
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Of je, mocht zo iets gebeuren van mening zijn dat je niets hebt misdaan want immers de dame "deed ook mee" is dat een mening die ik niet kan delen.

    Big30
    Nou, wees gerust, ik deel die mening ook niet :wink:. Met andere woorden: je bent met twee verkeerd bezig geweest.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #33
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansen
    dat alle dames zeggen dat jij de enige bent
    Tja, dit blijkt nu wel een waarheid als een koe te zijn. (Niet dat ik naïef was.)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #34
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard niet met plezier

    Het is niet met plezier dat ik dit hier schrijf, zeker niet.

    Afgaande op de vele reacties en de toch wel eerlijke antwoorden op de enquêtevraag, mag ik wel stellen dat de enquête als interessant beschouwd werd door vele beren.

    Hoewel sommige beertjes van sommige beertjes wel dachten/of zeker wisten dat ze al eens aan NZC hebben gedaan, vermoed ik toch dat de meeste beertjes toch een beetje verschoten zullen zijn van de resultaten.

    Als puntje bij paaltje komt stelt de plots afgebroken enquête dat slechts (ja slechts!!) 1/3 van de beren nog nooit aan NZC heeft gedaan. De rest zijn nuances (en kijk maar eens wat op de tweede plaats staat: NZC met het vriendinnetje van de club.)

    Dit topic/deze enquête was in volle expansie. Ineens wordt ze gesloten. Seksenfun wist natuurlijk niet op voorhand dat dit zo een uitgebreide interessante discussie zou teweegbrengen. Met heel wat beertjes die openlijk dierven praten over hun "ongelukje". Heel erg positief, zonder taboe.

    Vóór sluiting van dit topic was er al door big30 een en ander gewist. Ondermeer zijn schrijfsel waarin hij stelde dat ik het onderwerp wat serieuzer moest aanpakken. Net als 99,99 % van alle beertjes, behandelde ik dit onderwerp natuurlijk op een serieuze manier. De discussie echter opentrekken in al zijn facetten is blijkbaar voor big30 een brug te ver. big30 is op dat vlak toch nog een beetje conservatief, en ik die dacht dat ProVla conservatief was. Daar gebeurt zoiets zelfs niet. Ik moet er wel aan toe voegen dat daar de leden ook niet zo openlijk dingen toegeven. Jammer.

    Last but not least!! Ik betwijfel heel sterk de reden waarom de enquête (met de bijbehorende discussies) gesloten zou zijn. Omdat RP en ZL zich in dit topic niet zouden gedragen. Dit doen ze (helaas) ook in andere topics en op de chat. Is de chat gesloten??? Zijn die andere topics gesloten??? Nee, nee, nee. Personen die zich volgens de mod's niet gedragen op het forum en/of in topics daar bestaan totaal andere maatregelen voor dan een topic sluiten: dit bewijst voor mij duidelijk de drogreden.

    Seksenfun beschouwt dit besluit als stank voor dank (voor het openen van toch een interessante en leerrijke enquête).

    Uiteraard kunnen er door dit voorval nog moeilijk meerwaarde-bijdragen verwacht worden van mij op dit forum (mijn eerste gedacht).

    Nogmaals, dit is niet met plezier gepost. Ik had het ook graag anders gezien.
    Laatst gewijzigd door Big30; 25 augustus 2009 om 21:32 Reden: Een IM openbaren!!!
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #35
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:36
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.620
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.240 in 5.167 posts

    Standaard

    Beste S&F,

    1. Ik heb uit je bericht mijn IM die ik aan je verstuurde weggehaald, is op zich geen geheim maar een IM is een IM.
    2. De enquete is op slot gezet om daar verdere escalatie te voorkomen tussen 2 leden, een zeer legitieme reden. Maar is natuurlijk geen permanent slot.
    3. Je mag hier alles schrijven over nzc wat je wilt! Bestaan inmiddels al 3 topics over by the way .
    4. Ik begrijp waarachtig niet wat je werkelijke probleem is! Je kun hier alles schijven wat je maar wil mits je je natuurlijk aan de geldende regels houdt!

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #36
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht


    ...
    Seksenfun beschouwt dit besluit als stank voor dank (voor het openen van toch een interessante en leerrijke enquête).

    Uiteraard kunnen er door dit voorval nog moeilijk meerwaarde-bijdragen verwacht worden van mij op dit forum (mijn eerste gedacht).

    Nogmaals, dit is niet met plezier gepost. Ik had het ook graag anders gezien.
    S&F, uiteraard is het teleurstellend als een door jouw geopend topic abrupt gesloten wordt.

    Een paar observaties:
    - het heeft denk ik niet met het topic zelf te maken. Er worden wel meer topics abrupt gesloten (en daar hoor ik je niet over ).
    - dit topic wordt ook niet gesloten, dus NZC discussies kunnen ook hier gewoon doorgang vinden.
    - het was niet mijn bedoeling het topic te laten sluiten.
    - tot slot, blijf vooral lekker schrijven, en trek je de sluiting niet persoonlijk aan. Je hebt vele fans die jouw bijdragen zeer waarderen, en ik hoor daar ook bij.
    Laatst gewijzigd door Zakkenleger; 25 augustus 2009 om 22:05
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  12. #37
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:03
    Berichten
    13.823
    Discussies
    98
    Thanks
    5.264
    Thanked
    10.347 in 4.538 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    2. De enquete is op slot gezet om daar verdere escalatie te voorkomen tussen 2 leden, een zeer legitieme reden.
    Bij misdraging door leden is een (tijdelijke) ban de juiste maatregel. Wat dit 'straffen' betreft wordt er op het ijsberenforum veel te slap mee omgegaan.

    De enquette is op zich erg interessant. De discussie waarin enkelen zich kennelijk hebben misdragen kan net zo goed hier door gaan en dus is het op slot zetten van die enquette niet logisch.

  13. #38
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:03
    Berichten
    13.823
    Discussies
    98
    Thanks
    5.264
    Thanked
    10.347 in 4.538 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ik wil niet uitsluiten dat het "per ongeluk" kan gebeuren. Het zou mij ook nog wel een kunnen overkomen.
    Maar aan de andere kant , ik geloof nooit dat het zo vaak "per ongeluk" gebeurt als af en toe wordt gesuggereerd. Ik loop al zo'n 20-25 jaar, weliswaar niet zo frequent als sommigen hoer maar toch redelijk ervaren.
    En in al die tijd is het mij nog nooit overkomen. Het kwam af en toe wel eens dichtbij maar dan was het even opletten , zowel dame als ik, vaak merkten we het tegelijkertijd, en dan ging het zakje er alsnog om.

    Ik denk dus dat het met de echte "per ongelukjes" eigenlijk wel meevalt, dat het meer iets is om op het moment dat het fout lijkt te gaan dame en beer niet even een pas op de plaats maakten. Daarmee is het in mijn ogen toch echt "bewust" en niet "per ongeluk".
    Nogmaals: "per ongeluk" kan, maar de meeste "per ongelukjes"zijn meer "niet op tijd opletten, je kop verliezen" . Ook van de beer mag en zekere mate van professionaliteit verwacht worden.

    Per ongeluk NZC bestaat niet, hooguit per ongeluk, eventjes maar, een beetje naar binnen gaan maar dat kun je moeilijk NZC noemen.
    NZC is volledig bewust en dat weten de beertjes die schrijven het wel eens per ongeluk gedaan te hebben donders goed. Licht men hier een beetje de sluier en dan verstopt men zich alsnog achter de drogreden dat het 'per ongeluk' was.

    Mocht ik hiermee iemand op de teentjes hebben getrapt dan is dat 'per ongeluk' geweest .

  14. #39
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Per ongeluk NZC bestaat niet, hooguit per ongeluk, eventjes maar, een beetje naar binnen gaan maar dat kun je moeilijk NZC noemen.
    NZC is volledig bewust en dat weten de beertjes die schrijven het wel eens per ongeluk gedaan te hebben donders goed. Licht men hier een beetje de sluier en dan verstopt men zich alsnog achter de drogreden dat het 'per ongeluk' was.

    Mocht ik hiermee iemand op de teentjes hebben getrapt dan is dat 'per ongeluk' geweest .
    Hij kan er inderdaad per ongeluk inschuiven. Maar dan die tiende van de seconde nadenkmogelijkheid, en dan ...... , dan is het inderdaad bewust neuken zonder.
    De schuld ligt dus altijd mede bij de beer. grotendeels bij de beer, het is aan ons het koppie (figuurlijk) er bij te houden.
    Neen, ik zeg niet dat het makkelijk is, maar wel een doelbewuste keuze dan verder te neuken zonder.

    Ik persoonlijk heb echter een veel groter probleem met beertjes (om het beest een naam te geven) die bewust op zoek gaan naar neuken zonder.

    Twee totaal verschillende discussies in mijn ogen. Hier gaan we wel de accidentjes krijgen, maar uitspraken als de volgende helaas niet meer.

    Enkele citaten van een ex-lid, die er volmondig voor uit kwam. Bever en huiver. Voor de goede orde laat ik zijn naam hier weg. Het ex-lid is ook geen ijsbeer meer die hier aanwezig is (nogmaals voor de goede orde).
    "Ik neuk zonder ja, ik heb honderden schatjes geneukt in Thailand, en heb nooit een condoom gezien daar."
    "Wie gaat er nu met zijn botten aan in bad?"
    "Neen, die heb ik vaginaal met geneukt, en anaal zonder."
    "Ik ben besneden, dus volgens mijn huisarts, is het risico op HIV verwaarloosbaar."

    Zulke verklaringen zal S&F niet losweken met dit topic.

    erpee

  15. #40
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 21:38
    Berichten
    41.703
    Discussies
    4591
    Thanks
    46
    Thanked
    14.418 in 8.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Het is niet met plezier dat ik dit hier schrijf, zeker niet.

    Afgaande op de vele reacties en de toch wel eerlijke antwoorden op de enquêtevraag, mag ik wel stellen dat de enquête als interessant beschouwd werd door vele beren.

    Hoewel sommige beertjes van sommige beertjes wel dachten/of zeker wisten dat ze al eens aan NZC hebben gedaan, vermoed ik toch dat de meeste beertjes toch een beetje verschoten zullen zijn van de resultaten.

    Als puntje bij paaltje komt stelt de plots afgebroken enquête dat slechts (ja slechts!!) 1/3 van de beren nog nooit aan NZC heeft gedaan. De rest zijn nuances (en kijk maar eens wat op de tweede plaats staat: NZC met het vriendinnetje van de club.)

    Dit topic/deze enquête was in volle expansie. Ineens wordt ze gesloten. Seksenfun wist natuurlijk niet op voorhand dat dit zo een uitgebreide interessante discussie zou teweegbrengen. Met heel wat beertjes die openlijk dierven praten over hun "ongelukje". Heel erg positief, zonder taboe.

    Vóór sluiting van dit topic was er al door big30 een en ander gewist. Ondermeer zijn schrijfsel waarin hij stelde dat ik het onderwerp wat serieuzer moest aanpakken. Net als 99,99 % van alle beertjes, behandelde ik dit onderwerp natuurlijk op een serieuze manier. De discussie echter opentrekken in al zijn facetten is blijkbaar voor big30 een brug te ver. big30 is op dat vlak toch nog een beetje conservatief, en ik die dacht dat ProVla conservatief was. Daar gebeurt zoiets zelfs niet. Ik moet er wel aan toe voegen dat daar de leden ook niet zo openlijk dingen toegeven. Jammer.

    Last but not least!! Ik betwijfel heel sterk de reden waarom de enquête (met de bijbehorende discussies) gesloten zou zijn. Omdat RP en ZL zich in dit topic niet zouden gedragen. Dit doen ze (helaas) ook in andere topics en op de chat. Is de chat gesloten??? Zijn die andere topics gesloten??? Nee, nee, nee. Personen die zich volgens de mod's niet gedragen op het forum en/of in topics daar bestaan totaal andere maatregelen voor dan een topic sluiten: dit bewijst voor mij duidelijk de drogreden.

    Seksenfun beschouwt dit besluit als stank voor dank (voor het openen van toch een interessante en leerrijke enquête).

    Uiteraard kunnen er door dit voorval nog moeilijk meerwaarde-bijdragen verwacht worden van mij op dit forum (mijn eerste gedacht).


    Nogmaals, dit is niet met plezier gepost. Ik had het ook graag anders gezien.

    Beste seksenfun,

    Het is met nog veel minder plezier dat ik hier moet reageren .
    Waarom meteen allerlei beweringen uiten en conclusies trekken.
    Allereerst was deze enquete niet zo uniek : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ghlight=zonder
    Enige opfrissing en gedachtenwisselingen waren vanwege veranderende marktomstandigheden wel op zijn plaats
    In de nieuwe enquete werd één en ander wel wat verziekt door ijsberen die wat al te nadrukkelijk aanwezig waren.En dat waren niet alleen Zakkenleger en rplover Dat er dan voor enige rust wordt gevraagd, leek mij niet zo raar.
    Dat er dan beweringen geuit worden in de trant van censuur,laat ik van mij afglijden. Kijk onder andere naar deze topic.


    En dan dhr P1,
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Bij misdraging door leden is een (tijdelijke) ban de juiste maatregel. Wat dit 'straffen' betreft wordt er op het ijsberenforum veel te slap mee omgegaan.

    De enquette is op zich erg interessant. De discussie waarin enkelen zich kennelijk hebben misdragen kan net zo goed hier door gaan en dus is het op slot zetten van die enquette niet logisch.
    Slap mee omgaan : Zoek jij eens je stukje zeep
    Ik vind dat je eerst via interne mail tracht iets op te lossen.En daarnaast vind ik dat middel,de ban, tegen ijsberen die je persoonlijk kent, te gek voor woorden. Maar dat wil niet zeggen dat er tegen de heren Zakkenleger en rplover niks gedaan wordt. En dat zullen beiden de komende tijd wel gaan merken.

    De enquete zal dus wel weer opengaan maar is eigenlijk al vernield.


    Voor de rest wil ik nog even aandacht schenken aan de volgende woorden :

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Beste S&F,

    1. Ik heb uit je bericht mijn IM die ik aan je verstuurde weggehaald, is op zich geen geheim maar een IM is een IM.
    2. De enquete is op slot gezet om daar verdere escalatie te voorkomen tussen 2 leden, een zeer legitieme reden. Maar is natuurlijk geen permanent slot.
    3. Je mag hier alles schrijven over nzc wat je wilt! Bestaan inmiddels al 3 topics over by the way .
    4. Ik begrijp waarachtig niet wat je werkelijke probleem is! Je kun hier alles schijven wat je maar wil mits je je natuurlijk aan de geldende regels houdt!

    Groet,
    Big30
    die ik onderstreep.

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #41
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Een bijkomende vraag die ik me soms zelf wel eens afvraag . De tieners... ze vrijen er maar op los tegenwoordig. Een vaste relatie, nee... binnen en buiten... ja, telkens weer nen andere als er zich het minste voordoet. Uitgaan naar de disco en dan opgegeild lekker meegaan met nen gast (en natuurlijk gebeurt dit ook vise versa, kan niet anders).
    Keer of draai het, er wordt nu bij de tieners meer afwisselend aan seks gedaan dan 30 jaar geleden. Allemaal (meestal) zonder condoom. Ze staan er niet bij stil, laten zich nooit (of hooguit zelden) controleren op soa's....
    Misschien is het toch wat minder kommer en kwel bij de jeugd...
    http://www.blikopnieuws.nl/bericht/1...geburgerd.html

    Onder jongeren maakt de soa-test een flinke opmars. Uit het onderzoek ‘Seksuele Gezondheid in Nederland 2009’ van de Rutgers Nisso Groep bleek 43% van de jongeren ooit een soa-test te hebben ondergaan.

    Hier is een opmerkelijk verschil tussen mannen en vrouwen: 34% versus 51% heeft zich ooit op soa laten testen. De meest genoemde reden voor een soa-test door mannen is de start van een nieuwe relatie. Maar liefst 42% van de mannen van 15-34 jaar met een vaste relatie deed (mede) om die reden een soa-test.
    Sinds 2004 zit het condoomgebruik onder jongeren met losse partners in de lift. In 2007 gebruikte 73% van de 15- tot 35-jarigen (bijna) altijd een condoom ten opzichte van 65% in 2004. Echter, ruim vier op de 10 jongeren gebruikt het condoom niet consequent en loopt daarmee dus risico op soa’s.

    In een nieuwe relatie blijft het volhouden van condoomgebruik een grote uitdaging. Uit het recente onderzoek in 2009 van de Rutgers Nisso Groep blijkt dat 40% van de 15- tot en met 34-jarigen binnen drie maanden het condoom aan de kant schuift binnen een nieuwe relatie.
    Dus, blijven actie voeren, de aandacht gericht houden op sensibilisering ...
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  17. #42
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Gisteren was ik te gefrustreerd. Ik heb dan gisteren ook besloten om niet verder te reageren in dit topic. Ik denk dat dat een verstandig besluit was :smile:.

    Een nachtje slapen kan raad brengen. Het is nu ongeveer 24 uur later. Ik blijf achter mezelf staan en leg dat zodadelijk verder uit. De beslissing om het enquêtetopic te sluiten vind ik geen verstandige zet.

    Laat me vooreerst wel even toe te zeggen dat ik positief verschoten ben van de reacties van de moderators. Ik verwachtte berispingen (al dan niet in IM). Dit is niet gebeurd. Er werd bijzonder constructief gereageerd door twee mod's op mijn vrije meningsuiting.

    @big30:
    * mijn probleem is dat een topic sluiten van mij, omwille van twee beertjes, de verkeerde persoon straffen is. Bedankt seksenfun voor jouw mooie bijdragen op het forum: we sluiten ze gewoon.
    * Ik vertelde in het kort wat er in een IM van jou stond, zonder hem te kopiëren (maar kan begrijpen dat je dit al te ver gaan vond).

    @willem2:
    * in de vorige enquête van 2 jaar geleden kwamen wel niet zo'n eerlijke biechten tevoorschijn over "ongelukjes". De beren zijn heel wat opener geworden tegen toen. In die zin is (zoals je stelde) de opfrissing geen kopie van. Bovendien is er heel wat veranderd in die tijd: 1/3 deed het wel eens zonder toen, nu doet 2/3 het wel eens zonder.
    * de enquête is inderdaad (vernield?) gehandicapt -en hoe langer ze dicht blijft hoe erger de handicap zal worden, wonden moeten verzorgd worden- (maar niet door het opgekuiste gehakketak tussen RP en ZL maar door de -tijdelijke- sluiting tout court.) De spontane reacties van de beertjes heb je nu onderbroken en je weet zo goed als ik dat het heropenen van dit topic niet automatisch zal zorgen voor spontaan voorgeborduur op die spontane reacties. Vergelijk het met een plantje dat van de grote droogte na flink wat regenval nog even het beste van zich laat zien maar uiteindelijk er toch niet meer door komt.

    @beide: zoals jullie ook zelf kunnen vaststellen zijn de twee verschillende topics (deze en de enquête) apart noodzakelijk; ook hier wordt niet spontaan voortgeborduurd op waar dat andere topic gestopt is.

    Vandaag ook even nagedacht over wat ik ga doen in de toekomst met dit forum. Nooit is iedereen het eens met iedereen. Grosso modo kan ik mij heel goed vinden in het reilen en zeilen van dit forum. Daarom lijkt het me onwaardig om na dit voorval dan maar ineens bij hookers te gaan schrijven. Ook bedankt ZL en Picasso 1 voor de fijne reacties van jullie en de wens die jullie uitdrukken dat ik gewoon voort zou blijven schrijven. Niettegenstaande dit blijf ik bij mijn mening dat het sluiten van mijn topic omwille van bekende reden absoluut oneer aandoen is aan seksenfun. Het blijft stank voor dank. Ook al zijn jullie mod's het daar niet (geheel) mee eens, dat is mijn aanvoelen.
    De moed om verder te schrijven (die enquête -zoals vele van mijn schrijfsels- was voorbereid en niet op 2' op dit forum gekwakt) is wel zoek, dat blijft (voorlopig). Tenminste toch om grote stukken met meerwaarde te schrijven. Dat one liners verwijderd, geschorst of tijdelijk drooggelegd worden zal mij een zorg wezen.

    Zo, dat wou ik toch nog even kwijt.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  18. #43
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Ausrufezeichen

    Heren, beren,

    En nog een reactie van mijn kant en dan stop ik met ouwehoeren over NZC. Ik sprak eens een DVP waar ik nooit mee ben gegaan, maar waar ik altijd erg gezellig mee kan praten (uiteraard als ze niets te doen heeft en dat zelf ook wil).

    Zij vertelde mij dat ze IEDERE dag wel een keer de vraag kreeg van een klant voor NZC. Goed het kan toeval zijn, het kan overdreven zijn ik weet het niet, maar ik weet wel dat mijn conclusie is dat er nog met regelmaat zonder gedaan wordt. En niet omdat het door de dame wordt "spontaan" aangeboden, want deze dame weigerde dat (heel slim) resoluut ! Het wordt gewoon door diverse heren beren gevraagd en sommige dames kunnen het (financieel/emotioneel) niet weigeren.

    Dit was mijn laatste preek over NZC een ieder doet maar wat hij zelf graag wil. Het is niet mijn leven en niet mijn zorg, zo ik gooi het lekker van mij af, zouden meer beren moeten doen.

    Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  19. #44
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    een ieder doet maar wat hij zelf graag wil. Het is niet mijn leven en niet mijn zorg, zo ik gooi het lekker van mij af, zouden meer beren moeten doen.
    En zo is de maatschappij tegenwoordig............

    zo zullen ook normen vervagen bij de jongeren die nu opgroeien omdat de ouders het niet interresseren wat er gebeurd verder dan in hun eigen huisje.
    (en norm vervaging is al reeds een paar jaar aan de gang)

    Tot dat ze er zelf mee geconfronteerd worden......dan is het lijden en last...

    Elkaar eens bewust maken van problemen, situaties zet mensen aan het denken.
    Niet altijd hoeft men te reageren in een discussie, er zullen vast ook beertjes zijn die het bewust opzoeken van neuken zonder discussie lezen en misschien toch na gaan denken ? (wat een ideaal beeld......), dan zou een discussie zijn doel toch een beetje bereiken, meer dan het belangrijker vinden dat een enquete open blijft, dat is meer om de nieuwsgierigheid wie zonder neukt te kunnen uitvinden en bekentenissen die geplaatst worden

    Helaas is de maatschappij tegenwoordig IK gericht en god voor ons allen.
    Ben je goed voor een ander dan ben je slecht voor jezelf.....

    Groet, JS
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  20. #45
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    @Joop Slim,

    Ik bedoel ermee dat sommige beren na hun bijdrage an de discussie reacties op reacties blijven geven. Uiteindelijk heeft dat geen nut meer, geeft het wederzijds ernstige irritaties en leidt het tot een hoop ellende op het forum.

    Dat is wat ik bedoelde met mijn opmerking en ik ben er zeker van dat deze discussie wel een aantal beren aan het denken zet. Dit kun je niet afdwingen en dat moet je ook niet willen, het is en blijft de beslissing van de beer/dame in kwestie. Informatie is slechts een motivatie.

    Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  21. #46
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    tja heren, bij mij zit er na mijn laatste soa-ervaring op weg naar een vakantieland er aardig in, ondanks dat ik geheel ben genezen van mijn chlamidia/gonnoroe wordt een bezoekje van mij aan een dame die zonder pijpt....eerst voorafgegaan door een gedegen kennismaking van enekele keren , voordat ze mijn lans zonder condoom in haar mondje mag nemen......laat staan dat het al in me opkomt op hem zonder ergens inte schuiven, zomaar omdat ik denk dat dat zij het wel safe doet,....ik heb na mijn laatste hivtest alles nuekpartijen met gedaan en toch een soa opgelopen..................ja en ik weet dat een dame die gewoon in haar keel-mondje kan krijgen ofdat dat tijdens aftrekken gebeurd, amar toch jongens kijk aub uit indie saunaclubs waar je niet weet of de dames zich frequent laten testen....ik zat een keer bij acapulco en toen zag ik dames een voor een wachten bijde dokter, dat gaf me enigszins een geruststellend gevoel, een chlamidai of gonnroe of suyflis is dan gauw opgespoord....,maar bij clubs waar dat neit gebeurd , daar ga ik echt niet naar binnen.

  22. #47
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 21:38
    Berichten
    41.703
    Discussies
    4591
    Thanks
    46
    Thanked
    14.418 in 8.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ....eerst voorafgegaan door een gedegen kennismaking van enekele keren , voordat ze mijn lans zonder condoom in haar mondje mag nemen.......
    Eerst een bloedonderzoek, speekseltest of ..... hoe doe je dat .... hoe pak jij dat dan aan ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #48
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ehm tja willem, ik bezoek nu jan bik en ken enkele dames al een hele tijd, toch doen we het nog steeds met condoom, het pijpen als het neuken, pas is er ee nieuwe dame bijgekomen en die neuket en pijpt echt fantastisch, zij pijpt een na een tijdje zonder....,en dat moet dan ook wel fantastisch lekker zijn denk ik zo, maar goed de dames die ik daar neuk deden het bij mij altijd met condoom...ik heb echt verschrikkelijke pecht gehad bij de twee vila's, en namen noemen kan inderdaad beter neti doen, tenzij de dames daar ook wat aan hebben door direct dan ook te testen..., end at testen geberud bij jan bik bijde dames die ik ken frequent.....wel eeens kapot condoom gehad en dan wist ik na drie maanden dat de dame goed zat , want ze had zich weer laten testen.....wat ik overigens ook bijna ieder jaar doe., dit jaar zelfs drie maal.

  24. #49
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Eerst een bloedonderzoek, speekseltest of ..... hoe doe je dat .... hoe pak jij dat dan aan ?
    Meenemen naar de SOA kliniek waar hij als vrijwilliger heeft gewerkt (en dan deze domme opmerking (PHEA)), haar nadien opsluiten in huis tot de incubatieperiode verstreken is, en dan maar verkleden als geit?

    Of hoe stom iemand uit de hoek kan komen die naar eigen zeggen in een SOA kliniek als vrijwilliger heeft gewerkt....

    erpee

  25. #50
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    weet je RP als je een dame al vijf jaar kent en steeds in het zelfde bordeel komt en deze dame vraagt nooit neuken of pijpen zonder condoom dan mag je er best vanuit gaan dat deze dame met condoom werkt, toch is de sex met haar met condoom zowel pijpen als neuken, ik ben er wel van geschrokken vd soa's en vooral ook omdat ik er bijna nooit kom in saunaclubs, ik kan dat niet betalen.....en als ik dan lees hoe vaak hier sommige mensen recensies schrijven en blijkbaar nog nooit iets hebben opgelopen.....bij partytreff metmann zijn dames die al tien jaar lang neuken en zoals je kunt lezen ook al heeel lang slikken....en ik met mijn 1 maal GT, 1 maal VV, 1 maal VM, 3 maal FG, 1 maal xanten PT en 1 maal dorsten PT en drie maal PT metmann in 15 jaar loop plezier...waarbij mijn loopgedrag bij de ramen altijd volledig en pijpen en neuken met condoom is geweest....., weet je RP jij moet wellicht je eigen gedrag eens tegen de spiegel houden.....

 

 
Pagina 2 van 46 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.